Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Coca-Cola - jak jsou vnímány jednotlivé výrobky a celková image firmy
Coca-Cola - jak jsou vnímány jednotlivé výrobky a celková image firmy
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Klára Bártová |
---|---|
Šetření: | 03. 05. 2010 - 07. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 137 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12.17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
výsledky tohoto dotazníku budou použity jako příloha k mé bakalářské práci s tématem Coca-Cola - historie a současnost. Pomocí tohoto dotazníku bych ráda zjistila, jak moc jsou známy výrobky této společnosti, jak moc se zákazníci ztotožnují s image této firmy a do jaké míry registrují její marketingovou a reklamní činnost.
Děkuji za váš čas věnovaný tomuto krátkému dotazníku a přeji Vám krásný den.
Klára
Odpovědi respondentů
1. Znáte výrobky společnosti Coca-Cola company?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 136 | 97,84 % | 99,27 % |
ne | 3 | 2,16 % | 2,19 % |
2. Jak často kupujete výrobky značky Coca-Cola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas (jednou týdně) | 96 | 69,06 % | 70,07 % |
nekupuji vůbec | 31 | 22,3 % | 22,63 % |
velmi často (denně) | 12 | 8,63 % | 8,76 % |
3. Proč kupujete výrobky společnosti Coca-Cola company?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chutnají mi | 88 | 63,31 % | 64,23 % |
jsou to kvalitní nápoje | 10 | 7,19 % | 7,3 % |
nekupuji | 8 | 5,76 % | 5,84 % |
nic | 4 | 2,88 % | 2,92 % |
nekupuji je | 2 | 1,44 % | 1,46 % |
někdy není jiný produkt k dispozici | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
jine vyrobce mnohdy nemaji | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
Nekupuji. Nejosu vhodnou součástí stravy | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
mám raději Kofolu | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
když není nic jiného na výběr | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
dobré na sušku a pachuť v puse po kalbě | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
nekupujem | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
po kalbě neboo ko kalbě | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
většinou nekupuji | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
kupujem ich raz za rok, tak neviem posudit | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
idealní s rumem | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
když není nic jiného | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
nekupuji, jsou moc sladké | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
je v nich kofein. | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
když mě bolí břicho | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
kvoli znamym | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
zvyk | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
výjimečně kupuji, když mám chuť | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
ani nevím | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
k rumu nebo vodce | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
nekupuji-moc sladké | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
je mi po nich blbě | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
přítel je pije, nemám s nimi nic dalšího společnéh | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
nezdravé | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
pokud není v obchodě/hospodě jiné nealko | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
kofein- mám nizký tlak | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
chutnají mi a navíc pomáhaji po zdravotní stránce | 1 | 0,72 % | 0,73 % |
4. Jak na vás působí celková image společnosti Coca-Cola company? Charakterizujte 3 slovy.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
americká, velká reklama, červená
Amerika, Vianoce, refreshment
asi ani nevím - 3 slova, stačí? :)
barevné. chutné a kalicí
bohato, nadnárodne, vplyvne
celistvá, červená, s tradicí
Celková image - až tak nejsem schopna usoudit, ale co se týká reklamy, tak kladně. mají je opravdu dobře zpracované.
cervene,sladke,vsude
cool, kvalita, chutné
Crazy, sexy, cool
Cukr, komerce, usa
černý sladký hnus
červená vánoce amerika
červená, Amerika, sladká
červená, klasická, dobře zaplacená
červená, klasika, cukr
červená, santa-clausovská, sladká
červená, veselá, moderní
Červeně, sladce, nápaditě
červeně, tradičně, mladě
dobrá, zábavná, chutná
dobře
dost v pohodě značka pro "mladé a in"
dravá energická svěží
dravá, svěží důvěryhodná
dravá, svěží, jdoucí s dobou
dynamika, mládí, něco
Energická, přátelská, cool
globální firma s nezdravými nápoji
hnus (stačilo jedno)
hravá, relaxace, zábava
chutná, cool, svieža
chytra, dobra, kvalitni
ïnovativni, kreativni, stylová
Jedna z nejlepších firem na světě... kvalitní, dobré a "přitažlivé"
jednotná, ucelená komunikace, pekný design
Její image se mi nelíbí.
jsou to profesionalove a marketing proste umi
kláro, z toho neuděláš žádný závěr.. udělej radši možnost zvolit z víc možností
klasická, tradiční, nabubřelá
komerce, mládí,
kvalita gigant spokojenost
Kvalita, historia, stabilita
kvalita, chut, tradice
kvalita, prestiž, originalita
kvalitní, tradiční, nestárnoucí
Líbí se mi retro styl poslední kampaně
mají nejlepší reklamy
megalomanská, barevná, zábavná
mladá energie cukr
mladá svěží stálá
mladá, atraktivní, kvalitní
mladá, svěží, energická
mladá, svěží, vtipná
mladistvá, in a hravá
mladistvě, stále, flexibilně
mladost zábava akce
mladost, hravost, chuť
moderní značka, stále inovující, různorodá, nezdravé výrobky
moderní, červená, sympatická
moderní, dlouhé historie, věrohodně
moderní, mladá, chuť
moderní, nadčasová, jednoduchá
moderní, originální, oblíbená
moderni, progresivni, kvalitni
moderní, úderná, drahá
Moderní, zapamatovatelná, pěkná!
nadnárodní kolos, který v tom umí chodit
nákladně, vesele
nápoje dlouhodobá image dobové
název značky spojený s červenou barvou
nenáročná, pěkný lifestyle
neni spatna :-)
nevím
nevím
nevím
nijak
obrovská, červená, kamion
originální, nápaditá, upoutávájící
originální, tradiční, americké
Osvěžující, originální, tradiční nápoj
pokrokovo sviežo príjemne
poslednu dobu nic moc
poutavá - zábavná - originální
pozitivně
profesionální, propracovaná, dobře cílená
progresivní, zaměřená na mladé
promyšleně, zajímavě, zapěmatovatelně
propracovana, globalni, povedena:)
propracovaná, netradiční, zábavná
přitažlivě, vyváženě, inteligentně
působí docela dobře
Působivá, nápaditá, zajímavá
rodinná atmosféra, pohoda, červená
Sebejistá, věrohodná, spolehlivá
silná, stabilní, velká
Sjednocená Štastná "Dreamy"
stabilní, osvědčená, konzervativní
stálá, známá, kvalitní
Stále stejná
stylová promyšlená cílená
svěže, sympaticky, červeně :)
svěží hravá mladistvá
svěží, dravá, mladistvá
svěží, inspirující, spojující
svěží, mladistvá, konstantní
svěží, přístupná, aktuální
svěží, tradiční, světová
tradice prestiž popularita
tradice - dlouhá existence na trhu trendy nápaditá
Tradice, chuť, image
tradice, in
tradice, klasika, zaběhnuta značka
tradice, nezaměnitelny vyrobek, kvalita.
tradice, originalita, image
tradice, stálost, kvalita
Tradicni, vesela, zabavna
Tradiční a zároveň moderní.
tradiční, drahá, červená
tradiční, kýčovitá, americká
tradiční, vánoční, americká
ucinna, efektivna, atraktivna
úspěšná, nápaditá, je všude
velká úspěšná společnost
velká, známa, populární
Velmi dobrý byznys
velmi vlivna spolecnost
veselá, hravá, vtipná
Většinou: "Vtipně", "roztomile" a "dobře propracovaná po grafické stránce"
výrazná, silně zapamatovatelná, komerční (strategie nezajímavá, red bull třeba je přesným opakem konceptoově, tudíž zajímavý, nápaditý..)
vzbuzuje chuť
zábavná - tradiční - stylová
zajímavá, drahá a kavlitní
zajímavá, propracovaná, účelná
zajímavý, poutavý, originální
zkrátka dobrá image
známa, priateľská, pohodová
známe jí všichni
5. Vaše pohlaví je
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 98 | 70,5 % | 71,53 % |
muž | 41 | 29,5 % | 29,93 % |
6. V případě, že není k dispozici klasický slazený nápoj Coca-Cola, jaký jiný byste si vybrali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bylo by mi to jedno | 62 | 44,6 % | 45,26 % |
Coca-Cola LIGHT | 44 | 31,65 % | 32,12 % |
Coca-Cola ZERO | 33 | 23,74 % | 24,09 % |
7. Nápoj Coca-Cola LIGHT je určen spíše pro ženy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 65 | 46,76 % | 47,45 % |
nesouhlasím | 50 | 35,97 % | 36,5 % |
nevím | 24 | 17,27 % | 17,52 % |
8. Proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
asi kvůli cukru
Asi už je to zažitý stereotyp, že light je pro lidi, co si hlídají linii - snad samé ženské,-)
Celková prezentace, image. ZERO je lightka pro muže.
cukrovkář to asi pít nebude, že?
dobrá cílová skupina
chcú chudnúť
chuťově je sladší a mnoho mužů má rádo sladší nápoje
I chlapi resi stihlou linii
I muži chtějí neslazené nápoje
i muži mají rádi pití bez cukru. někteří kvůli cukrovce třeba ani slazené nemohou
I Muži maji rádi svou postavu:)
i muži můžou mít skvělou linii ne?
Jde o chuť, ne o to, že je "light". Pijí ho běžně i muži.
je bez cukru, více na to dbají
je dietní
je i pro muže, kteří si chtějí hlídat hladinu cukru
je jedno kdo ji pije, je důlěžité, když mu chutné.
je méně sladký, to můžou požadovat i muži, sportovci apod.
Je pravděpodobně určen pro ženy a to je právě důvodem proč si ho já, žena nekupuji. S colou light bych si připadala jako anorektička. Piju jenom a pouze ZERO.
je to jedno, dávají si ho jak ženy tak muži
Je to prostě LIGHT.
Je to tak profilované přímo Coca-colou
Je to zavedená značka... a i když je zero to stejné jako light... light je prostě už otázka klasiky. Nepil jsem ji proto, že byla bez cukru, ale proto, že mi víc chutnala. Ale zavedení coly zero byla jistě dobrá věc...
je urcen pro obe pohlavi stejne, jen na nej ženy vic poleti
Je určen pro všechny, kdo nepozanjí rodzíl mezi klasickou coca colou a tím hnusem coca cola light!
je zaběhlé, že si ženy hlídají linii a proto colu light, ale poslední dobou je dost často vidět i muže s "odlehčenou" verzí
jiní taky nemusí cukr
K šestce: chybí možnost žádný, tu bych zvolil. K sedmičce: Myslím, že v klasické CCole a Lightu není po chemické stránce žádný rozdíl, takže nesouhlasím, pže ta věta tak tvrdí, že jakýkoli výrobek CColy je určen spíše pro ženy.
kalórie počíta viac ženských ako mužov, na "Light" počujú ženske
kampan víc na ženy
lebo je to tak zauzivane ze co je light je zenske muzi nie su light oni su nuly :D
lebo zeny si naivne myslia, ze ked piju nieco s oznacenim light tak je to zdrave
light = "zdravější"
Light je pro všechny, každého věc chuti, né?
má stříbrnou etiketu, která dělá z žen elegantní dámy a z mužů geye
méně cukru - ženská linie
moderní muži si též chtějí udržet štíhlou linii
Možná je tak prezentován, ale nemyslím si, že je určen spíš ženám. Já osobně Coca-Colu light nepiju.
myslim ze je urcen pro vsechny bez rozdilu pohlavi
myslím, že mohou pít všichni
Na pohlaví nezáleží
napoj coca-cola je urcen pro vsechny, kteri ho maji radi!
název, barva obalu, produkt propaguje žena
název, barva, reklama
Neda se to pit, ani kdyz jste zena. Je to jen postojem k hubnuti, i tak je to stale velmi nezdrave piti. Zeny to je piji casteji, jelikoz muze tolik nezajima figura a kalorie obsazene v klasicke Coca-cole.
Nechutná špatně
Nemyslím si, že je tento nápoj určen pouze pro ženy, poslední dobou se setkávám docela často s tím, že i muži tento nápoj pijí.
není dobrá
Není důvod, proč by měl být jen pro ženy.
Není jim určen, ale muže slovo LIGHT děsí
nepiju to
nepiju tyhle nápoje, tak těžko říct :)
nerekla bych primo, ze je urcen ženam, ale predpokladam, ze jej vice zen kupuje prave kvuli napisu LIGHT, protoze vice kontroluji prijem kalorii a podobnych nesmyslu. takze ne vyrobek light, ale marketingovy tah je zameren na ženy.
nerozlisuju to, light ma vetsi tradici
nerozlišuji pití podle pohlaví
netusim
Netuším :)
Netvím=netuším.
nevidím důvod
Nevidím důvod to tvrdit
nevím
Nevím
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím
nevim
nevim
nevím ne
nevím, nepiji
Nikde jsem toto neslyšel
no mám v prdele hahaha
pac ma byt bez cukru,bila barva
pijí jej všichni
podle mě je Light pro kohokoli. otázkou je, jak tento produkt cílí společnost CocaCola
podle reklam
Pracovala jsem v kavárně a dávají si je i muži, mnohdy ve větší míře.
pretoze obsahuje cukor, aj ked umely
Pretože je tak prezentovaný v reklame. Light je pre ženy (fotografie žien pijúcich lightku) a zero pre mužov. Zero je v reklame prezentovaný ako pre mužov. Dosť ma znechutila jedna z posledných reklám, kde muž sedí v nejakom bistre, napije sa coly a začne si predstavovať nejaký iný svet. Na konci je záber na postavenú colu a po oboch stranách sú zavesené gule, na ktorých sa hojdajú ženy. Naozaj nemám chuť si potom tú fľašu priložiť k ústam, lebo mi v tej reklame fľaša pripadá ako určitý symbol a ja si chcem dať colu, nie orálny sex.
pro obe pohlavi stejne
pro ženy, vše
Proč by měl být jen pro ženy??
proč by měl...já viděla spousty mužů kupovat light nápoje.
Proč jen pro ženy?!
Proč?
produkt byl takto prezentován od začátku - v době kdy ženami žádanější
prostě nevím, výrobky nekupuji
prostě pro chlapy
proste to tak je, buduji takovou image, no
protože chlapi by takový hnus nepili :)
protože chodím na FMK a všichni mi to nahustili do hlavy
protože i chlapy mají právo pít coca colu bez cukru
Protože i muž může chtít colu bez cukru.
protože je tak propagovan
protože je to jasně dané marketingovou strategií a komunikací, říkal nám to p. Podlešák :)
protože jen na ženy může působit tento ne moc diatřský marketingový tah, nápoj je víc sladký a z chti jde citit chemie
Protože jsou blbé a myslí, že po něm nepřiberou, ba zhubnou :)
protože může chutnat jak mužům, tak ženám
protože muži nepijí light,působí to žensky- kvůli dietě. Proto vyrobili ZERO
protože si ženy drží linii a hlavně celý positioning značky je tak zacílen
protože tak je určena cílová skupina pro Coca-Colu light. Využívá sladidla,je bez kalorii - tedy na udržení "linie", zároveň má odlišnou chuť od Zero a Regular, protože ženy jsou na (pa)chuť Light nápojů zvyklé
protože tento nápoj pijí stejně tak i muži
protože to říkal podlešák
Protože to tak je =)
Protože věří tomu, že je to "zdravější" - což je nesmysl.
Protože ze své zkušenosti vím, že ho pijou muži, ženy i děti.
Protože zero je pro muže :-D
protože ženy rády slyší na slovo light - mají pak lepší pocit, že nevypily 22 kostek cukru, ale jen 18
Protože ženy se víc starají o svou linii než muži.
Protože ženy si hlídají více linii než muži.
Protože... ho pijí hlavně ženy?
Předtím než byla Coca-cola Zero, byla výroba Light zaměřena hlavně na ženy, jelikož ty řeší svoji postavu a myslí si, že když pijí Coca-Cola light, tak nepijí cukry a nepřiberou...což je hloupost! :-) Coca-Cola light i Zero jsou větší svinstva než obyčejná Coca-Cola
Přízvisko "light" bývá používáno hlavně u výrobků určených pro ženy, jako záruka, že neztratí svou štíhlou línii.
reklama je na ně zacílená
reklama víc na ženy
Říká se to.
Spolecnost ho tak profiluje. Co se tyce chuti, budou hodne podobne
strážia si váhu a myslia si, ze je to s nizkym obsahom kalorii, ale pritom je tam vela inej chemie a nahradnych sladidiel
štíhla línia
tak mi to přijde
to je divná otázka... Marketingová komunikace Coca-Coly Light je primárně zaměřena na ženy... A v otázce číslo 6 - mě ty pseudo bez cukru coly nechutnají, nevybrala bych si rozhodně ani jednu z nich, sáhla bych popesi..
udržení linie
Už slovo light značí, že nemá žádné kalorie, na což většina žen dobře slyší.
většinou si jej kupují ženy?
vzhledem k nízkému obsahu cukru, tak jej ženy považují za dietnější
z praxe si muži VĚTŠINOU berou normální, kdežto ženy light - ženám je připisováno, že !drží štíhlou linii!
zabývají se váhou
zeny sa viac staraju o svoj zovnajsok a myslia si, ze ked si daju light, tak im to "ohromne pomoze" udrzat si figuru :-P
znám mnoho mužů, kteří si na ní pochutnají
Znám spoustu mužů, kteří dají přednost Cole light.
znám spoustu mužů, kteří ji pijí. já sama bych si Coca colu light (ani zero) nekoupila
ženy chtějí být štíhlé
ženy chtějí vše bez cukru
ženy rádi drží dieta, nebo se tak alespoň tváří
ženy si hlídají energetickou hodnotu potravin a nápojů
ženy si hlídají svou váhu
ženy si viac dajú záležať na "línii" a skôr skočia na produkt s označením LIGHT
9. Nápoj Coca-Cola ZERO je určen spíše pro muže.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 56 | 40,29 % | 40,88 % |
souhlasím | 43 | 30,94 % | 31,39 % |
nevím | 40 | 28,78 % | 29,2 % |
10. Proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
...
******
Coca cola Zero není na trhu příliš dlouho a myslím si, že stejně jako colu light nepijí jen ženy, tak colu zero nepijí jen muži. Záleží na tom, jak komu chutná. Já osobně si myslím, že cola light je chuťově lepší, než cola zero.
částečně ano, nepůsobí ale tolik "žensky" jako light (nevyzní)
černá barva :)
černou barvu mají rády i ženy
černý design :)
chutná líp než light
i na ně je zacílená reklama
i reklama víc mužská
je bez cukru, ale pritom az moc sladky
Je hořký. I ženy mají rády hořké nápoje.
je lepší ne light
Je pro metrosexuály.
je tak určena cílová skupina. Využívá sladila, je bez kalorií, takže pro muže, kteří si hládají váhu, ale má stejnou chuť jako Coca-Cola Regular, protože muži nemají většinou rádi Light chuť
je také dietní
je taky bez cukru a mužům je tohle fuk
Je to jakési "mužnější" vyjádření slova light.
je to jedno, dávají si ho jak ženy tak muži
je to možné, positioning odlišnosti a akčnosti je pravdepodobne zacielený na chlapov
Je to tak profilované přímo Coca-colou, jinak v nich rozdíl nevidím
je urceny pre kazdeho
Je určen pro lidi co chteji zkusit neco jineho nez obyc colu.
má černou etiketu, která dělá z mužů drsné muže a z žen drsné mužatky
Mě osobně nechutná, tak nevím co na to odpovědět.
Mě teda osobně chutná víc ZERO než light.
Měl by být, ale nejsem si jistá tím, že je.
možná to bylo původním marketingovým cílem coca-coly, ale sama si coca-colu zero kupuji spíše než coca colu light
muži nejsou ZERO!
muži vetšinou neřeší,zda něco obsahuje cukr nebo ne
mylsim, ze je pro obe pohlavi..
myslim ze je urcen pro vsechny bez rozdilu pohlavi
myslím, že mohou pít všichni
Na pohlaví nezáleží
na základe reklamy
nebylo to v reklamě? nevím...
nemám názor
Nemám s tímto nápojem zkušenost.
nemám tušení
nemám tušení, ale je tak cílen
Nepiju ji. Nevím jak chutná, nevím, pro koho je určena.
nepiju to
nerozlisuju to
nerozlišuji pití podle pohlaví
nevidím důvod dělit
Nevidím důvod to tvrdit
nevidim duvod, proc by mel byt urcen pro muze vice nez pro ženy. leda ze by muzi byli nuly.
neviem
nevim
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím
nevim
nevim
Nevim jaky je rozdil mezi light a zero
nevím ne
Nevím nechutná mi.
nevim proč
nevím, ale reklama je ryze "mužská"
nevím, jak tento produkt cílí společnost CocaCola a sama o něm moc nevím
nevím, nepiji
Nevím, proč by měla.
nezkoumala jsem to
nezmiNují slovo light- kvůli dietě, cukru, říkají, že je tam nula cukru. Cpž pro muže zní lépe, né tak "gay"
neznam rozdil mezi normalni a zero colou
Opět - marketingová strategie. Cola přišla na to, že i muži už dnes řeší kalorie, ale Colu light se pít styděli.
opět barva, propaguje muž, je to lazeno vše do černa
pac je pro zeny
pijí jej všichni
Pijou ho višchni, protože ho znají z reklamy.
platí to isté, čo v predchádzajúcej otázke
podle reklam
popísala som vyššie
Pouze jiný brand pro stejnou chrakteristiku jako cola light
pre každého, kto má rád dobrodružstvo
pro muže je i reklama
proč by ji nemohly pít i ženy?
Proč by měl být jen pro muže??
Proč jen pro muže?!
proč to takhle rozdělovat?
Proč?
produkt byl takto prezentován od začátku - cílení na mužský trh, prolomit předsudek že light věci jsou jen pro ženy a kvůli hubnutí
proto
Protože ho mám radši než Lightku
protože chodím na FMK a všichni mi to nahustili do hlavy
protože jsou chlapi nuly???
protože jsou nuly
Protože LIGHT je považováno za "ženskou parketu".
Protože light je pro ženy a muži by si nápoj označený slovem light nekoupili
protože může chutnat jak mužům, tak ženám
Protože muži bi Light nepili, proto je stejný nápoj pojmenovaný Zero, což díky kampani zíkalo nádech drsného mužného...
Protože muži nemají rádi slovo "light. A protože to tak je
protože muži také nechtějí být tlustí, ale nechtějí u toho vypadat jako ženy, které drží dietu
Protože ze své zkušenosti vím, že ho pijou muži, ženy i děti.
Při pití nápojů je nesmysl rozdělovat pití podle pohlaví
Příjde mi nesmyslné dělit nápoje vyloženě na mužské a ženské
Reklama je tak sice zaměřena ale spousta žen ji pije.
reklama víc zaměřená na ženy
reklamu na Coca-Cola zero neznám.
reklamy jsou tak mířeny
rovnaky princip ako light, len coca cola to proste takto marketingovo rozdelila
sem myslel ze zero a light je to same
Spolecnost ho tak profiluje. Co se tyce chuti, budou hodne podobne
stejna odpoved, je urcen pro ty, kterym chutna!
stejný důvod
stejný důvod jako u coly light
stejný případ viz otázka č. 8
tak převlečená cola light pro chlapy je jistě konkurenční výhodou
Taky se to neda pit. Muzi oceni kvalitni chut klasicke Coca-coly a nemusi kvuli tomu koukat na nizky (zadny) obsah cukru.
televizní reklama tomu zcela jistě napovídala...
Těžko říct, jestli naopak slovo ZERO je přitahuje :-)
to je divná otázka č. 2... Marketingová komunikace Coca-Coly Zero je primárně zaměřena na muže..
tož reklama!...v reklamách na zero je žena pouze jako doplnek, konzument je vždy muž
tšžko říct
uz som povedala kolko krat to mam opakovat?
V dnešním světě, když někdo chce prodat něčeho "hodně", musí dát na obal, že je to buď organic nebo fat-free...což Cola-Cola Zero splňuje...přesto si nemyslím, že by byla určena jen jednomu pohlaví.
V podstatě mi to přijde stejné jako Lightka, nicméně pro muže to nejspíš zní lépe, když si dají Zero. Nevypadá to potom, tak jak to je:-) Tedy tak, že jim také záleží na tom, kolik je v tom cukru.
v porovnání light/zero možná ano kvůli názvu, ale nemyslím si, že by to tak v reálu bylo
Vážně má někdo potřebu to takhle rozdělovat? Mně to prostě přijde jako další edice nápoje...nejpopulárnější je stejně klasická Cola
víc pro chlapy
Viz 8
viz otázka 8
viz předchozí
viz předchozí odppověď
viz předchozí otázka
viz výše
všichni to máme vsugerované z reklamy? :)
vypadalo to tak v reklamě
x
Záleží na každém člověku co chce, ne na pohlaví.
Zero - Hero? :)
Zero je poměrně neznámý a nepříliš oblíbený nápoj. Velmi málo lidí si jej vybere z nabídky Cola, Cola ligrt, Cola zero..
Zero je pro všechny, každého věc chuti, né?
zero pro muze light pro zeny
11. Jmenujte aspon dvě reklamy společnosti Coca-Cola company.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- rozprávkové automaty - vánoce sou tady
?
"kouzelný svět" v automatu na colu coca cola alias Grand Theft Auto
"Živý" automat na Coca-Colu (továrna na Coca-Colu) Vánoce jsou tady ... vánoční kamion
1) se včeličkama, motýlkama a beruškama - taková ta se zvířátkama 2) potom grafická - jak tam chodí chlápek v kožené bundě, zpívá se lálálá a shlukuje se kolem něj město
1) vánoce 2) coca-cola svět
Animovaná ve stylu GTA, vánoční kampaň s kamionem
automat
automat na coca-colu uvnitr zivy, barevny svet udelano jako pocitacova hra misto strileni vsak "sblizuje"
automat s kouzelným vnitřkem počítačová hra
Automat, enjoy rikajici papousek
babucha fanta a kamion, santa klaus na Coca-Colu
bilboard a tv reklama, nejlepší je ta vánoční
Coca Cola - reklama s panáčkama v automatu na pití Fanta - reklama s pomerančema
Coca cola factory, coca cola christmas truck,
Coca Cola kamión Coca Cola figurky - animovaný svět figurek, které doplňují láhev
coca cola vánoce, coca cola automat,
coca cola vianocne kamiony, a na coca colu zero - ked pride otec necakane na navstevu dcery
Coca cola zero - jak skoro zdemolujou byt aby uklidili když na dveře klepou rodiče dívky Coca cola - kluk potká v obchodě bývalku a jeho nynější přítelkyně přiletí na háku a odnese si ho
Coca cola zero(bejvalka) Auromat na colu od mince přes kouzelný sevět a zpět.
coca-cola kamion, coca-cola automat
Coca-Cola, Fanta, Sprite, atd
Coke, sprite, fanta
fantasy world - automat spoty na euro 2007 tuším
Happiness Factory - vnitřek automatu jako zvláštní svět. Fanta - Bamboocha.
chiuaua, svět v automatu
chlupaté pusinky santa s kamionem
Image je na nic, poslouchej žízeň. Tak chutná přátelství (nebo tak nějak, s tím oslizounem u ohně).
jak týpek jde nakupovat a potká svou bývalou jak si jde mladík po ránu koupit do automatu colu a v automatu jsou tacoví ti skřítci
je v ní víc než si myslíte - automat plný potvůrek a na Zero - týpek s motorkou
jedine, co me napada, je, ze v reklamach na coca colu vystupuji sem tam nejaci fotbaliste... jo a pak ta stara znama vanocni reklama .
ježíšek, ty pusinky
kamion o Vánocích nápojový automat zevnitř
kamion vánoční, automat jak hmyz vyrábí colu
kamion, automat
kamion, medvědi
kamion, medvědi
kamion, medvědi
Kamiony o vánocích, nápojový automat se sci-fi uvnitř
město v automatu, kamion Coca Cola
mini svět v automatu. jakési děcka na moři jak lítaji v jakémsi fukaru. kua nebo to bylo na pepsi?
na Coca Cola Zero a na Fantu
Na coca colu light, kdy si muž v obchodě vybírá košile a žena s plechovkou lightky mu přes okno radí. Pak klasický spot na Vánoce a taky s lahví uvnitř automatu.
Na colu, jak tam hraje písnička Open Happiness a na Sprite s tou francouzštinou?
na louce jak coca-cola putuje zvířecí říší jak ji kluk vyndá z automatu
na plakátu v časopise na stole v hospodě
Nedám dohromady...
nechápem otázku. Spot v bistre, Zázračný automat
nenapadá mi žiadna
netusim
neviem
nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
nevim
nevím
Nevím
nevim
nevím, jak se jmenují, ale znám jak odletí chlap vrtulníkem
nevím, jak se jmenují. třeba ta na louce, kdy hmyz ukradne láhev
nevín
nevybavím si
nevzpominam si, vlastne ano, vanocni reklama v TV kdy santa klaus rozvazi tento napoj....
neznám
Neznam jejich presne nazvy
nic me nenapada
ony jsou pojmenované???To jak tam jde k tomu automatu a pak to jak tam jezdí ten kamion a řve se tam Vááánoce jsou tady :-))))
porovnávací reklama s Pepsi reklamy na sportovní události
Přihlouplé figurky v nápojovém automatu. Vánoční kamion,nejpitomější reklama na světě.
Příšerky vyrábějící Colu v barevném světě uvnitř automatu. Kamion se Santou.
reklama s náklaďákem, vánoce jsou tady reklama na Zero cukr - dívka jde do sprchy, kluk leží v posteli, na návštěvu dorazí otec dívky, kluk musí rychle zmizet..
reklama z hmyzího prostředí, animace uvnitř automatu
reklamy mají název?
s automatem na pití, Santa Clause a vlak
s příšerkama v automatu, na ZERO s klukem, co bleskově uklidí slečnin pokoj před příchodem rodičů
s tím automatem, do kterého se hodí koruna a objeví se ten imagiární svět, "Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady, Coca-Colu si vychutnej"
santa claus, co se děje v automatu na coca colu
Skrytý život v automatu na Colu. "Retro" reklama (čtená panem Bartoškou)
sme take ake sme - light, a reklamy na zero
Sprite - Image je na nic, Coca-cola enjoy, Coca-cola automat... Coca-cola vanocni
Svět uvnitř automatu na Coca -colu. Reklama na Coca Colu Zero odehrávající se v prodejně potravin popřípadě v americké restauraci.
svět v automatu debilní reklama s chlapem a jeho bývalou přítelkyní flašinet plný gremlinů
Svět v Coca-cola automatu. Vánoce jsou tady.
svítící vánoční kamion, dění v automatu na kolu
Ta s automatem a s příšerkami a potom se mi vybaví ta s klukem, se kterým se rozešla holka a on jí to díky Coca-Cole Zero natře :-)
Ta s automatem, jak dávají Cole pusinky pusy na cestu :). Druhá s Britney Spears?
ta s těma příšerkama v automatu na pití, pak jeden vtípek z Pepsi, kdy si malý chlapeček koupí a vyleze na láhve Pepsi, aby dosáhl na automatu na tlačítko Coly :)
ta s tím slizounem v kruhu přátel + Vánoce jsou tady
tak to netuším, jak je popsat...
takova ta snova zeme, pak reklama na zero
takovy ty maly priserky v automatu na coke; animovany borec co prochazi mesto a zpiva si u toho
televizní a billboardová =)
ten čas se blíží Vánoce kolem nás, ten třpyt a lesk je krásné být spolu zas, Cocal-colu si vychutneeeeeeej život v automatu na pití
to je taky trochu těžký si takhle z hlavy vzpomenout
to nevim
truck se Santou - před Vánocemi vnitřní pohled do automatu s nápoji
úsměv!!!!!! a vánoce jsou tady:)
Vánoce jsou tady .. a ta s tím automatem a fantasy světem v něm :)
Vánoce jsou tady:) S motýlky a jinou havětí:D
Vanoci, s automatem
vanocni se sviticim nakladakem s automatem na coca-colu - v automatu je zvlastni svet podivnych zvirat
vanocni, automat na coca-colu
vanocni, cola zero
vanocni, nevim
vanocni, uvnitr automatu
Vánočn reklama na coca colu - kamiony a také reklama, kdy mladý muž přijde k automatu, vhodí minci a následuje svět v automatu...:-)
vánoční - jede vlak, svět v automatu
Vánoční - s kamiónem nákup u automatu - fantastický svět uvnitř automatu
Vánoční "Vánoce jsou tady", jak je ukázáno jako v pohádce, jak dlouho cestou musí projít, než vypadne z automatu.
vánoční a další neznám
Vánoční Coca-Cola Coca-Cola se světem v automatu
vánoční kamión , na fotbalove sampionaty
vánoční kamion, hmyzí život jak vyrábí nápoj uvnitř automatu
vánoční kamiony, a nyní co beží v televizi ta každá mama dobře ví čim udržet rodinu nebo tak nějá, a ještě ta s tím utomatem jak se tam ta lahev naplní a všechny ty obludy jí vyprovázejí
Vánoční kamiony, zpívající potvůrky, živý automat, Cola zero - chlapík u přítelkyně
Vánoční kamiony!!!! Barevné míčky tak před rokem a půl Hodně štěstí s dotazníky!
vánoční náklaďák, automat
vánoční reklama s nákladákem coca cola- vánoce jsou tady vhození mince do automatu a za ním jiný coca cola svět
Vánoční reklamy s náklaďákama a santou Šílené "dreamy" reklamy o tom, co se děje uvnitř automatu na kolu
vánoční s kamionem v přírodě s motýly a další havětí a především s příjemnou hudbou
vánoční s kamiónem a s nápojovým automatem
vánoční s kamionem, 2 - život přes nápojový mat, po vhození nějaké mince..teď tu novou jsem viděla jen jednou
vánoční s kamionem, podivný svět v automatu
vánoční s kamionem, s automatem, jak je uvnitř jiný svět
vánoční se santa clausem a kamionem, s ledními medvědy
vánoční se santou, coca cola zero - jak se spusti na lane..
vánoční, na novou chuť coca-coly light
Vánoční, ZERO
vianocna reklama
vianocny kamion, majstrovstva sveta vo futbale v afrike
Vianočná reklama s kamiónmi automat reklama
vypařila se automat s příšerkami gramce na louce
Zero - hrdina probourává zeď odlétá na helikoptéře, animovaný "příběh" postaviček "žijících" v automatu
zivot v automate na cocacolu, a chlapik co roztancoval cele mesto - animacia, samozrejme vianocna
žena se prohlíží ve výkladní skříni, automat na colu -vhození mince, chlap - coca cola zero sedí v baru a dává vale přítelkyni, teď nová nějaká rodinná
život v automatu na coca colu - od stisku tlačítka po vypadnutí nápoje fotbalová tématika - oslava gólu tancem
12. Váš věk je
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 118 | 84,89 % | 86,13 % |
26-35 | 19 | 13,67 % | 13,87 % |
36 a více | 2 | 1,44 % | 1,46 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.