Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Coca-Cola - jak jsou vnímány jednotlivé výrobky a celková image firmy

Coca-Cola - jak jsou vnímány jednotlivé výrobky a celková image firmy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Bártová
Šetření:03. 05. 2010 - 07. 05. 2010
Počet respondentů:137
Počet otázek (max/průměr):12 / 12.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

výsledky tohoto dotazníku budou použity jako příloha k mé bakalářské práci s tématem Coca-Cola - historie a současnost. Pomocí tohoto dotazníku bych ráda zjistila, jak moc jsou známy výrobky této společnosti, jak moc se zákazníci ztotožnují s image této firmy a do jaké míry registrují její marketingovou a reklamní činnost.

 

Děkuji za váš čas věnovaný tomuto krátkému dotazníku a přeji Vám krásný den.

 

                                                                                                                                 Klára

Odpovědi respondentů

1. Znáte výrobky společnosti Coca-Cola company?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13697,84 %99,27 %  
ne32,16 %2,19 %  

Graf

2. Jak často kupujete výrobky značky Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas (jednou týdně)9669,06 %70,07 %  
nekupuji vůbec3122,3 %22,63 %  
velmi často (denně)128,63 %8,76 %  

Graf

3. Proč kupujete výrobky společnosti Coca-Cola company?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chutnají mi8863,31 %64,23 %  
jsou to kvalitní nápoje107,19 %7,3 %  
nekupuji85,76 %5,84 %  
nic42,88 %2,92 %  
nekupuji je21,44 %1,46 %  
někdy není jiný produkt k dispozici10,72 %0,73 %  
jine vyrobce mnohdy nemaji10,72 %0,73 %  
Nekupuji. Nejosu vhodnou součástí stravy10,72 %0,73 %  
mám raději Kofolu10,72 %0,73 %  
když není nic jiného na výběr10,72 %0,73 %  
dobré na sušku a pachuť v puse po kalbě10,72 %0,73 %  
nekupujem10,72 %0,73 %  
po kalbě neboo ko kalbě10,72 %0,73 %  
většinou nekupuji10,72 %0,73 %  
kupujem ich raz za rok, tak neviem posudit10,72 %0,73 %  
idealní s rumem10,72 %0,73 %  
když není nic jiného10,72 %0,73 %  
nekupuji, jsou moc sladké10,72 %0,73 %  
je v nich kofein.10,72 %0,73 %  
když mě bolí břicho10,72 %0,73 %  
kvoli znamym10,72 %0,73 %  
zvyk10,72 %0,73 %  
výjimečně kupuji, když mám chuť10,72 %0,73 %  
ani nevím10,72 %0,73 %  
k rumu nebo vodce10,72 %0,73 %  
nekupuji-moc sladké10,72 %0,73 %  
je mi po nich blbě10,72 %0,73 %  
přítel je pije, nemám s nimi nic dalšího společnéh10,72 %0,73 %  
nezdravé10,72 %0,73 %  
pokud není v obchodě/hospodě jiné nealko10,72 %0,73 %  
kofein- mám nizký tlak10,72 %0,73 %  
chutnají mi a navíc pomáhaji po zdravotní stránce10,72 %0,73 %  

Graf

4. Jak na vás působí celková image společnosti Coca-Cola company? Charakterizujte 3 slovy.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

americká, velká reklama, červená

Amerika, Vianoce, refreshment

asi ani nevím - 3 slova, stačí? :)

barevné. chutné a kalicí

bohato, nadnárodne, vplyvne

celistvá, červená, s tradicí

Celková image - až tak nejsem schopna usoudit, ale co se týká reklamy, tak kladně. mají je opravdu dobře zpracované.

cervene,sladke,vsude

cool, kvalita, chutné

Crazy, sexy, cool

Cukr, komerce, usa

černý sladký hnus

červená vánoce amerika

červená, Amerika, sladká

červená, klasická, dobře zaplacená

červená, klasika, cukr

červená, santa-clausovská, sladká

červená, veselá, moderní

Červeně, sladce, nápaditě

červeně, tradičně, mladě

dobrá, zábavná, chutná

dobře

dost v pohodě značka pro "mladé a in"

dravá energická svěží

dravá, svěží důvěryhodná

dravá, svěží, jdoucí s dobou

dynamika, mládí, něco

Energická, přátelská, cool

globální firma s nezdravými nápoji

hnus (stačilo jedno)

hravá, relaxace, zábava

chutná, cool, svieža

chytra, dobra, kvalitni

ïnovativni, kreativni, stylová

Jedna z nejlepších firem na světě... kvalitní, dobré a "přitažlivé"

jednotná, ucelená komunikace, pekný design

Její image se mi nelíbí.

jsou to profesionalove a marketing proste umi

kláro, z toho neuděláš žádný závěr.. udělej radši možnost zvolit z víc možností

klasická, tradiční, nabubřelá

komerce, mládí,

kvalita gigant spokojenost

Kvalita, historia, stabilita

kvalita, chut, tradice

kvalita, prestiž, originalita

kvalitní, tradiční, nestárnoucí

Líbí se mi retro styl poslední kampaně

mají nejlepší reklamy

megalomanská, barevná, zábavná

mladá energie cukr

mladá svěží stálá

mladá, atraktivní, kvalitní

mladá, svěží, energická

mladá, svěží, vtipná

mladistvá, in a hravá

mladistvě, stále, flexibilně

mladost zábava akce

mladost, hravost, chuť

moderní značka, stále inovující, různorodá, nezdravé výrobky

moderní, červená, sympatická

moderní, dlouhé historie, věrohodně

moderní, mladá, chuť

moderní, nadčasová, jednoduchá

moderní, originální, oblíbená

moderni, progresivni, kvalitni

moderní, úderná, drahá

Moderní, zapamatovatelná, pěkná!

nadnárodní kolos, který v tom umí chodit

nákladně, vesele

nápoje dlouhodobá image dobové

název značky spojený s červenou barvou

nenáročná, pěkný lifestyle

neni spatna :-)

nevím

nevím

nevím

nijak

obrovská, červená, kamion

originální, nápaditá, upoutávájící

originální, tradiční, americké

Osvěžující, originální, tradiční nápoj

pokrokovo sviežo príjemne

poslednu dobu nic moc

poutavá - zábavná - originální

pozitivně

profesionální, propracovaná, dobře cílená

progresivní, zaměřená na mladé

promyšleně, zajímavě, zapěmatovatelně

propracovana, globalni, povedena:)

propracovaná, netradiční, zábavná

přitažlivě, vyváženě, inteligentně

působí docela dobře

Působivá, nápaditá, zajímavá

rodinná atmosféra, pohoda, červená

Sebejistá, věrohodná, spolehlivá

silná, stabilní, velká

Sjednocená Štastná "Dreamy"

stabilní, osvědčená, konzervativní

stálá, známá, kvalitní

Stále stejná

stylová promyšlená cílená

svěže, sympaticky, červeně :)

svěží hravá mladistvá

svěží, dravá, mladistvá

svěží, inspirující, spojující

svěží, mladistvá, konstantní

svěží, přístupná, aktuální

svěží, tradiční, světová

tradice prestiž popularita

tradice - dlouhá existence na trhu trendy nápaditá

Tradice, chuť, image

tradice, in

tradice, klasika, zaběhnuta značka

tradice, nezaměnitelny vyrobek, kvalita.

tradice, originalita, image

tradice, stálost, kvalita

Tradicni, vesela, zabavna

Tradiční a zároveň moderní.

tradiční, drahá, červená

tradiční, kýčovitá, americká

tradiční, vánoční, americká

ucinna, efektivna, atraktivna

úspěšná, nápaditá, je všude

velká úspěšná společnost

velká, známa, populární

Velmi dobrý byznys

velmi vlivna spolecnost

veselá, hravá, vtipná

Většinou: "Vtipně", "roztomile" a "dobře propracovaná po grafické stránce"

výrazná, silně zapamatovatelná, komerční (strategie nezajímavá, red bull třeba je přesným opakem konceptoově, tudíž zajímavý, nápaditý..)

vzbuzuje chuť

zábavná - tradiční - stylová

zajímavá, drahá a kavlitní

zajímavá, propracovaná, účelná

zajímavý, poutavý, originální

zkrátka dobrá image

známa, priateľská, pohodová

známe jí všichni

5. Vaše pohlaví je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9870,5 %71,53 %  
muž4129,5 %29,93 %  

Graf

6. V případě, že není k dispozici klasický slazený nápoj Coca-Cola, jaký jiný byste si vybrali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bylo by mi to jedno6244,6 %45,26 %  
Coca-Cola LIGHT4431,65 %32,12 %  
Coca-Cola ZERO3323,74 %24,09 %  

Graf

7. Nápoj Coca-Cola LIGHT je určen spíše pro ženy.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6546,76 %47,45 %  
nesouhlasím5035,97 %36,5 %  
nevím2417,27 %17,52 %  

Graf

8. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

asi kvůli cukru

Asi už je to zažitý stereotyp, že light je pro lidi, co si hlídají linii - snad samé ženské,-)

Celková prezentace, image. ZERO je lightka pro muže.

cukrovkář to asi pít nebude, že?

dobrá cílová skupina

chcú chudnúť

chuťově je sladší a mnoho mužů má rádo sladší nápoje

I chlapi resi stihlou linii

I muži chtějí neslazené nápoje

i muži mají rádi pití bez cukru. někteří kvůli cukrovce třeba ani slazené nemohou

I Muži maji rádi svou postavu:)

i muži můžou mít skvělou linii ne?

Jde o chuť, ne o to, že je "light". Pijí ho běžně i muži.

je bez cukru, více na to dbají

je dietní

je i pro muže, kteří si chtějí hlídat hladinu cukru

je jedno kdo ji pije, je důlěžité, když mu chutné.

je méně sladký, to můžou požadovat i muži, sportovci apod.

Je pravděpodobně určen pro ženy a to je právě důvodem proč si ho já, žena nekupuji. S colou light bych si připadala jako anorektička. Piju jenom a pouze ZERO.

je to jedno, dávají si ho jak ženy tak muži

Je to prostě LIGHT.

Je to tak profilované přímo Coca-colou

Je to zavedená značka... a i když je zero to stejné jako light... light je prostě už otázka klasiky. Nepil jsem ji proto, že byla bez cukru, ale proto, že mi víc chutnala. Ale zavedení coly zero byla jistě dobrá věc...

je urcen pro obe pohlavi stejne, jen na nej ženy vic poleti

Je určen pro všechny, kdo nepozanjí rodzíl mezi klasickou coca colou a tím hnusem coca cola light!

je zaběhlé, že si ženy hlídají linii a proto colu light, ale poslední dobou je dost často vidět i muže s "odlehčenou" verzí

jiní taky nemusí cukr

K šestce: chybí možnost žádný, tu bych zvolil. K sedmičce: Myslím, že v klasické CCole a Lightu není po chemické stránce žádný rozdíl, takže nesouhlasím, pže ta věta tak tvrdí, že jakýkoli výrobek CColy je určen spíše pro ženy.

kalórie počíta viac ženských ako mužov, na "Light" počujú ženske

kampan víc na ženy

lebo je to tak zauzivane ze co je light je zenske muzi nie su light oni su nuly :D

lebo zeny si naivne myslia, ze ked piju nieco s oznacenim light tak je to zdrave

light = "zdravější"

Light je pro všechny, každého věc chuti, né?

má stříbrnou etiketu, která dělá z žen elegantní dámy a z mužů geye

méně cukru - ženská linie

moderní muži si též chtějí udržet štíhlou linii

Možná je tak prezentován, ale nemyslím si, že je určen spíš ženám. Já osobně Coca-Colu light nepiju.

myslim ze je urcen pro vsechny bez rozdilu pohlavi

myslím, že mohou pít všichni

Na pohlaví nezáleží

napoj coca-cola je urcen pro vsechny, kteri ho maji radi!

název, barva obalu, produkt propaguje žena

název, barva, reklama

Neda se to pit, ani kdyz jste zena. Je to jen postojem k hubnuti, i tak je to stale velmi nezdrave piti. Zeny to je piji casteji, jelikoz muze tolik nezajima figura a kalorie obsazene v klasicke Coca-cole.

Nechutná špatně

Nemyslím si, že je tento nápoj určen pouze pro ženy, poslední dobou se setkávám docela často s tím, že i muži tento nápoj pijí.

není dobrá

Není důvod, proč by měl být jen pro ženy.

Není jim určen, ale muže slovo LIGHT děsí

nepiju to

nepiju tyhle nápoje, tak těžko říct :)

nerekla bych primo, ze je urcen ženam, ale predpokladam, ze jej vice zen kupuje prave kvuli napisu LIGHT, protoze vice kontroluji prijem kalorii a podobnych nesmyslu. takze ne vyrobek light, ale marketingovy tah je zameren na ženy.

nerozlisuju to, light ma vetsi tradici

nerozlišuji pití podle pohlaví

netusim

Netuším :)

Netvím=netuším.

nevidím důvod

Nevidím důvod to tvrdit

nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím ne

nevím, nepiji

Nikde jsem toto neslyšel

no mám v prdele hahaha

pac ma byt bez cukru,bila barva

pijí jej všichni

podle mě je Light pro kohokoli. otázkou je, jak tento produkt cílí společnost CocaCola

podle reklam

Pracovala jsem v kavárně a dávají si je i muži, mnohdy ve větší míře.

pretoze obsahuje cukor, aj ked umely

Pretože je tak prezentovaný v reklame. Light je pre ženy (fotografie žien pijúcich lightku) a zero pre mužov. Zero je v reklame prezentovaný ako pre mužov. Dosť ma znechutila jedna z posledných reklám, kde muž sedí v nejakom bistre, napije sa coly a začne si predstavovať nejaký iný svet. Na konci je záber na postavenú colu a po oboch stranách sú zavesené gule, na ktorých sa hojdajú ženy. Naozaj nemám chuť si potom tú fľašu priložiť k ústam, lebo mi v tej reklame fľaša pripadá ako určitý symbol a ja si chcem dať colu, nie orálny sex.

pro obe pohlavi stejne

pro ženy, vše

Proč by měl být jen pro ženy??

proč by měl...já viděla spousty mužů kupovat light nápoje.

Proč jen pro ženy?!

Proč?

produkt byl takto prezentován od začátku - v době kdy ženami žádanější

prostě nevím, výrobky nekupuji

prostě pro chlapy

proste to tak je, buduji takovou image, no

protože chlapi by takový hnus nepili :)

protože chodím na FMK a všichni mi to nahustili do hlavy

protože i chlapy mají právo pít coca colu bez cukru

Protože i muž může chtít colu bez cukru.

protože je tak propagovan

protože je to jasně dané marketingovou strategií a komunikací, říkal nám to p. Podlešák :)

protože jen na ženy může působit tento ne moc diatřský marketingový tah, nápoj je víc sladký a z chti jde citit chemie

Protože jsou blbé a myslí, že po něm nepřiberou, ba zhubnou :)

protože může chutnat jak mužům, tak ženám

protože muži nepijí light,působí to žensky- kvůli dietě. Proto vyrobili ZERO

protože si ženy drží linii a hlavně celý positioning značky je tak zacílen

protože tak je určena cílová skupina pro Coca-Colu light. Využívá sladidla,je bez kalorii - tedy na udržení "linie", zároveň má odlišnou chuť od Zero a Regular, protože ženy jsou na (pa)chuť Light nápojů zvyklé

protože tento nápoj pijí stejně tak i muži

protože to říkal podlešák

Protože to tak je =)

Protože věří tomu, že je to "zdravější" - což je nesmysl.

Protože ze své zkušenosti vím, že ho pijou muži, ženy i děti.

Protože zero je pro muže :-D

protože ženy rády slyší na slovo light - mají pak lepší pocit, že nevypily 22 kostek cukru, ale jen 18

Protože ženy se víc starají o svou linii než muži.

Protože ženy si hlídají více linii než muži.

Protože... ho pijí hlavně ženy?

Předtím než byla Coca-cola Zero, byla výroba Light zaměřena hlavně na ženy, jelikož ty řeší svoji postavu a myslí si, že když pijí Coca-Cola light, tak nepijí cukry a nepřiberou...což je hloupost! :-) Coca-Cola light i Zero jsou větší svinstva než obyčejná Coca-Cola

Přízvisko "light" bývá používáno hlavně u výrobků určených pro ženy, jako záruka, že neztratí svou štíhlou línii.

reklama je na ně zacílená

reklama víc na ženy

Říká se to.

Spolecnost ho tak profiluje. Co se tyce chuti, budou hodne podobne

strážia si váhu a myslia si, ze je to s nizkym obsahom kalorii, ale pritom je tam vela inej chemie a nahradnych sladidiel

štíhla línia

tak mi to přijde

to je divná otázka... Marketingová komunikace Coca-Coly Light je primárně zaměřena na ženy... A v otázce číslo 6 - mě ty pseudo bez cukru coly nechutnají, nevybrala bych si rozhodně ani jednu z nich, sáhla bych popesi..

udržení linie

Už slovo light značí, že nemá žádné kalorie, na což většina žen dobře slyší.

většinou si jej kupují ženy?

vzhledem k nízkému obsahu cukru, tak jej ženy považují za dietnější

z praxe si muži VĚTŠINOU berou normální, kdežto ženy light - ženám je připisováno, že !drží štíhlou linii!

zabývají se váhou

zeny sa viac staraju o svoj zovnajsok a myslia si, ze ked si daju light, tak im to "ohromne pomoze" udrzat si figuru :-P

znám mnoho mužů, kteří si na ní pochutnají

Znám spoustu mužů, kteří dají přednost Cole light.

znám spoustu mužů, kteří ji pijí. já sama bych si Coca colu light (ani zero) nekoupila

ženy chtějí být štíhlé

ženy chtějí vše bez cukru

ženy rádi drží dieta, nebo se tak alespoň tváří

ženy si hlídají energetickou hodnotu potravin a nápojů

ženy si hlídají svou váhu

ženy si viac dajú záležať na "línii" a skôr skočia na produkt s označením LIGHT

9. Nápoj Coca-Cola ZERO je určen spíše pro muže.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5640,29 %40,88 %  
souhlasím4330,94 %31,39 %  
nevím4028,78 %29,2 %  

Graf

10. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

******

Coca cola Zero není na trhu příliš dlouho a myslím si, že stejně jako colu light nepijí jen ženy, tak colu zero nepijí jen muži. Záleží na tom, jak komu chutná. Já osobně si myslím, že cola light je chuťově lepší, než cola zero.

částečně ano, nepůsobí ale tolik "žensky" jako light (nevyzní)

černá barva :)

černou barvu mají rády i ženy

černý design :)

chutná líp než light

i na ně je zacílená reklama

i reklama víc mužská

je bez cukru, ale pritom az moc sladky

Je hořký. I ženy mají rády hořké nápoje.

je lepší ne light

Je pro metrosexuály.

je tak určena cílová skupina. Využívá sladila, je bez kalorií, takže pro muže, kteří si hládají váhu, ale má stejnou chuť jako Coca-Cola Regular, protože muži nemají většinou rádi Light chuť

je také dietní

je taky bez cukru a mužům je tohle fuk

Je to jakési "mužnější" vyjádření slova light.

je to jedno, dávají si ho jak ženy tak muži

je to možné, positioning odlišnosti a akčnosti je pravdepodobne zacielený na chlapov

Je to tak profilované přímo Coca-colou, jinak v nich rozdíl nevidím

je urceny pre kazdeho

Je určen pro lidi co chteji zkusit neco jineho nez obyc colu.

má černou etiketu, která dělá z mužů drsné muže a z žen drsné mužatky

Mě osobně nechutná, tak nevím co na to odpovědět.

Mě teda osobně chutná víc ZERO než light.

Měl by být, ale nejsem si jistá tím, že je.

možná to bylo původním marketingovým cílem coca-coly, ale sama si coca-colu zero kupuji spíše než coca colu light

muži nejsou ZERO!

muži vetšinou neřeší,zda něco obsahuje cukr nebo ne

mylsim, ze je pro obe pohlavi..

myslim ze je urcen pro vsechny bez rozdilu pohlavi

myslím, že mohou pít všichni

Na pohlaví nezáleží

na základe reklamy

nebylo to v reklamě? nevím...

nemám názor

Nemám s tímto nápojem zkušenost.

nemám tušení

nemám tušení, ale je tak cílen

Nepiju ji. Nevím jak chutná, nevím, pro koho je určena.

nepiju to

nerozlisuju to

nerozlišuji pití podle pohlaví

nevidím důvod dělit

Nevidím důvod to tvrdit

nevidim duvod, proc by mel byt urcen pro muze vice nez pro ženy. leda ze by muzi byli nuly.

neviem

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

Nevim jaky je rozdil mezi light a zero

nevím ne

Nevím nechutná mi.

nevim proč

nevím, ale reklama je ryze "mužská"

nevím, jak tento produkt cílí společnost CocaCola a sama o něm moc nevím

nevím, nepiji

Nevím, proč by měla.

nezkoumala jsem to

nezmiNují slovo light- kvůli dietě, cukru, říkají, že je tam nula cukru. Cpž pro muže zní lépe, né tak "gay"

neznam rozdil mezi normalni a zero colou

Opět - marketingová strategie. Cola přišla na to, že i muži už dnes řeší kalorie, ale Colu light se pít styděli.

opět barva, propaguje muž, je to lazeno vše do černa

pac je pro zeny

pijí jej všichni

Pijou ho višchni, protože ho znají z reklamy.

platí to isté, čo v predchádzajúcej otázke

podle reklam

popísala som vyššie

Pouze jiný brand pro stejnou chrakteristiku jako cola light

pre každého, kto má rád dobrodružstvo

pro muže je i reklama

proč by ji nemohly pít i ženy?

Proč by měl být jen pro muže??

Proč jen pro muže?!

proč to takhle rozdělovat?

Proč?

produkt byl takto prezentován od začátku - cílení na mužský trh, prolomit předsudek že light věci jsou jen pro ženy a kvůli hubnutí

proto

Protože ho mám radši než Lightku

protože chodím na FMK a všichni mi to nahustili do hlavy

protože jsou chlapi nuly???

protože jsou nuly

Protože LIGHT je považováno za "ženskou parketu".

Protože light je pro ženy a muži by si nápoj označený slovem light nekoupili

protože může chutnat jak mužům, tak ženám

Protože muži bi Light nepili, proto je stejný nápoj pojmenovaný Zero, což díky kampani zíkalo nádech drsného mužného...

Protože muži nemají rádi slovo "light. A protože to tak je

protože muži také nechtějí být tlustí, ale nechtějí u toho vypadat jako ženy, které drží dietu

Protože ze své zkušenosti vím, že ho pijou muži, ženy i děti.

Při pití nápojů je nesmysl rozdělovat pití podle pohlaví

Příjde mi nesmyslné dělit nápoje vyloženě na mužské a ženské

Reklama je tak sice zaměřena ale spousta žen ji pije.

reklama víc zaměřená na ženy

reklamu na Coca-Cola zero neznám.

reklamy jsou tak mířeny

rovnaky princip ako light, len coca cola to proste takto marketingovo rozdelila

sem myslel ze zero a light je to same

Spolecnost ho tak profiluje. Co se tyce chuti, budou hodne podobne

stejna odpoved, je urcen pro ty, kterym chutna!

stejný důvod

stejný důvod jako u coly light

stejný případ viz otázka č. 8

tak převlečená cola light pro chlapy je jistě konkurenční výhodou

Taky se to neda pit. Muzi oceni kvalitni chut klasicke Coca-coly a nemusi kvuli tomu koukat na nizky (zadny) obsah cukru.

televizní reklama tomu zcela jistě napovídala...

Těžko říct, jestli naopak slovo ZERO je přitahuje :-)

to je divná otázka č. 2... Marketingová komunikace Coca-Coly Zero je primárně zaměřena na muže..

tož reklama!...v reklamách na zero je žena pouze jako doplnek, konzument je vždy muž

tšžko říct

uz som povedala kolko krat to mam opakovat?

V dnešním světě, když někdo chce prodat něčeho "hodně", musí dát na obal, že je to buď organic nebo fat-free...což Cola-Cola Zero splňuje...přesto si nemyslím, že by byla určena jen jednomu pohlaví.

V podstatě mi to přijde stejné jako Lightka, nicméně pro muže to nejspíš zní lépe, když si dají Zero. Nevypadá to potom, tak jak to je:-) Tedy tak, že jim také záleží na tom, kolik je v tom cukru.

v porovnání light/zero možná ano kvůli názvu, ale nemyslím si, že by to tak v reálu bylo

Vážně má někdo potřebu to takhle rozdělovat? Mně to prostě přijde jako další edice nápoje...nejpopulárnější je stejně klasická Cola

víc pro chlapy

Viz 8

viz otázka 8

viz předchozí

viz předchozí odppověď

viz předchozí otázka

viz výše

všichni to máme vsugerované z reklamy? :)

vypadalo to tak v reklamě

x

Záleží na každém člověku co chce, ne na pohlaví.

Zero - Hero? :)

Zero je poměrně neznámý a nepříliš oblíbený nápoj. Velmi málo lidí si jej vybere z nabídky Cola, Cola ligrt, Cola zero..

Zero je pro všechny, každého věc chuti, né?

zero pro muze light pro zeny

11. Jmenujte aspon dvě reklamy společnosti Coca-Cola company.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- rozprávkové automaty - vánoce sou tady

?

"kouzelný svět" v automatu na colu coca cola alias Grand Theft Auto

"Živý" automat na Coca-Colu (továrna na Coca-Colu) Vánoce jsou tady ... vánoční kamion

1) se včeličkama, motýlkama a beruškama - taková ta se zvířátkama 2) potom grafická - jak tam chodí chlápek v kožené bundě, zpívá se lálálá a shlukuje se kolem něj město

1) vánoce 2) coca-cola svět

Animovaná ve stylu GTA, vánoční kampaň s kamionem

automat

automat na coca-colu uvnitr zivy, barevny svet udelano jako pocitacova hra misto strileni vsak "sblizuje"

automat s kouzelným vnitřkem počítačová hra

Automat, enjoy rikajici papousek

babucha fanta a kamion, santa klaus na Coca-Colu

bilboard a tv reklama, nejlepší je ta vánoční

Coca Cola - reklama s panáčkama v automatu na pití Fanta - reklama s pomerančema

Coca cola factory, coca cola christmas truck,

Coca Cola kamión Coca Cola figurky - animovaný svět figurek, které doplňují láhev

coca cola vánoce, coca cola automat,

coca cola vianocne kamiony, a na coca colu zero - ked pride otec necakane na navstevu dcery

Coca cola zero - jak skoro zdemolujou byt aby uklidili když na dveře klepou rodiče dívky Coca cola - kluk potká v obchodě bývalku a jeho nynější přítelkyně přiletí na háku a odnese si ho

Coca cola zero(bejvalka) Auromat na colu od mince přes kouzelný sevět a zpět.

coca-cola kamion, coca-cola automat

Coca-Cola, Fanta, Sprite, atd

Coke, sprite, fanta

fantasy world - automat spoty na euro 2007 tuším

Happiness Factory - vnitřek automatu jako zvláštní svět. Fanta - Bamboocha.

chiuaua, svět v automatu

chlupaté pusinky santa s kamionem

Image je na nic, poslouchej žízeň. Tak chutná přátelství (nebo tak nějak, s tím oslizounem u ohně).

jak týpek jde nakupovat a potká svou bývalou jak si jde mladík po ránu koupit do automatu colu a v automatu jsou tacoví ti skřítci

je v ní víc než si myslíte - automat plný potvůrek a na Zero - týpek s motorkou

jedine, co me napada, je, ze v reklamach na coca colu vystupuji sem tam nejaci fotbaliste... jo a pak ta stara znama vanocni reklama .

ježíšek, ty pusinky

kamion o Vánocích nápojový automat zevnitř

kamion vánoční, automat jak hmyz vyrábí colu

kamion, automat

kamion, medvědi

kamion, medvědi

kamion, medvědi

Kamiony o vánocích, nápojový automat se sci-fi uvnitř

město v automatu, kamion Coca Cola

mini svět v automatu. jakési děcka na moři jak lítaji v jakémsi fukaru. kua nebo to bylo na pepsi?

na Coca Cola Zero a na Fantu

Na coca colu light, kdy si muž v obchodě vybírá košile a žena s plechovkou lightky mu přes okno radí. Pak klasický spot na Vánoce a taky s lahví uvnitř automatu.

Na colu, jak tam hraje písnička Open Happiness a na Sprite s tou francouzštinou?

na louce jak coca-cola putuje zvířecí říší jak ji kluk vyndá z automatu

na plakátu v časopise na stole v hospodě

Nedám dohromady...

nechápem otázku. Spot v bistre, Zázračný automat

nenapadá mi žiadna

netusim

neviem

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevim

nevím, jak se jmenují, ale znám jak odletí chlap vrtulníkem

nevím, jak se jmenují. třeba ta na louce, kdy hmyz ukradne láhev

nevín

nevybavím si

nevzpominam si, vlastne ano, vanocni reklama v TV kdy santa klaus rozvazi tento napoj....

neznám

Neznam jejich presne nazvy

nic me nenapada

ony jsou pojmenované???To jak tam jde k tomu automatu a pak to jak tam jezdí ten kamion a řve se tam Vááánoce jsou tady :-))))

porovnávací reklama s Pepsi reklamy na sportovní události

Přihlouplé figurky v nápojovém automatu. Vánoční kamion,nejpitomější reklama na světě.

Příšerky vyrábějící Colu v barevném světě uvnitř automatu. Kamion se Santou.

reklama s náklaďákem, vánoce jsou tady reklama na Zero cukr - dívka jde do sprchy, kluk leží v posteli, na návštěvu dorazí otec dívky, kluk musí rychle zmizet..

reklama z hmyzího prostředí, animace uvnitř automatu

reklamy mají název?

s automatem na pití, Santa Clause a vlak

s příšerkama v automatu, na ZERO s klukem, co bleskově uklidí slečnin pokoj před příchodem rodičů

s tím automatem, do kterého se hodí koruna a objeví se ten imagiární svět, "Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady, Coca-Colu si vychutnej"

santa claus, co se děje v automatu na coca colu

Skrytý život v automatu na Colu. "Retro" reklama (čtená panem Bartoškou)

sme take ake sme - light, a reklamy na zero

Sprite - Image je na nic, Coca-cola enjoy, Coca-cola automat... Coca-cola vanocni

Svět uvnitř automatu na Coca -colu. Reklama na Coca Colu Zero odehrávající se v prodejně potravin popřípadě v americké restauraci.

svět v automatu debilní reklama s chlapem a jeho bývalou přítelkyní flašinet plný gremlinů

Svět v Coca-cola automatu. Vánoce jsou tady.

svítící vánoční kamion, dění v automatu na kolu

Ta s automatem a s příšerkami a potom se mi vybaví ta s klukem, se kterým se rozešla holka a on jí to díky Coca-Cole Zero natře :-)

Ta s automatem, jak dávají Cole pusinky pusy na cestu :). Druhá s Britney Spears?

ta s těma příšerkama v automatu na pití, pak jeden vtípek z Pepsi, kdy si malý chlapeček koupí a vyleze na láhve Pepsi, aby dosáhl na automatu na tlačítko Coly :)

ta s tím slizounem v kruhu přátel + Vánoce jsou tady

tak to netuším, jak je popsat...

takova ta snova zeme, pak reklama na zero

takovy ty maly priserky v automatu na coke; animovany borec co prochazi mesto a zpiva si u toho

televizní a billboardová =)

ten čas se blíží Vánoce kolem nás, ten třpyt a lesk je krásné být spolu zas, Cocal-colu si vychutneeeeeeej život v automatu na pití

to je taky trochu těžký si takhle z hlavy vzpomenout

to nevim

truck se Santou - před Vánocemi vnitřní pohled do automatu s nápoji

úsměv!!!!!! a vánoce jsou tady:)

Vánoce jsou tady .. a ta s tím automatem a fantasy světem v něm :)

Vánoce jsou tady:) S motýlky a jinou havětí:D

Vanoci, s automatem

vanocni se sviticim nakladakem s automatem na coca-colu - v automatu je zvlastni svet podivnych zvirat

vanocni, automat na coca-colu

vanocni, cola zero

vanocni, nevim

vanocni, uvnitr automatu

Vánočn reklama na coca colu - kamiony a také reklama, kdy mladý muž přijde k automatu, vhodí minci a následuje svět v automatu...:-)

vánoční - jede vlak, svět v automatu

Vánoční - s kamiónem nákup u automatu - fantastický svět uvnitř automatu

Vánoční "Vánoce jsou tady", jak je ukázáno jako v pohádce, jak dlouho cestou musí projít, než vypadne z automatu.

vánoční a další neznám

Vánoční Coca-Cola Coca-Cola se světem v automatu

vánoční kamión , na fotbalove sampionaty

vánoční kamion, hmyzí život jak vyrábí nápoj uvnitř automatu

vánoční kamiony, a nyní co beží v televizi ta každá mama dobře ví čim udržet rodinu nebo tak nějá, a ještě ta s tím utomatem jak se tam ta lahev naplní a všechny ty obludy jí vyprovázejí

Vánoční kamiony, zpívající potvůrky, živý automat, Cola zero - chlapík u přítelkyně

Vánoční kamiony!!!! Barevné míčky tak před rokem a půl Hodně štěstí s dotazníky!

vánoční náklaďák, automat

vánoční reklama s nákladákem coca cola- vánoce jsou tady vhození mince do automatu a za ním jiný coca cola svět

Vánoční reklamy s náklaďákama a santou Šílené "dreamy" reklamy o tom, co se děje uvnitř automatu na kolu

vánoční s kamionem v přírodě s motýly a další havětí a především s příjemnou hudbou

vánoční s kamiónem a s nápojovým automatem

vánoční s kamionem, 2 - život přes nápojový mat, po vhození nějaké mince..teď tu novou jsem viděla jen jednou

vánoční s kamionem, podivný svět v automatu

vánoční s kamionem, s automatem, jak je uvnitř jiný svět

vánoční se santa clausem a kamionem, s ledními medvědy

vánoční se santou, coca cola zero - jak se spusti na lane..

vánoční, na novou chuť coca-coly light

Vánoční, ZERO

vianocna reklama

vianocny kamion, majstrovstva sveta vo futbale v afrike

Vianočná reklama s kamiónmi automat reklama

vypařila se automat s příšerkami gramce na louce

Zero - hrdina probourává zeď odlétá na helikoptéře, animovaný "příběh" postaviček "žijících" v automatu

zivot v automate na cocacolu, a chlapik co roztancoval cele mesto - animacia, samozrejme vianocna

žena se prohlíží ve výkladní skříni, automat na colu -vhození mince, chlap - coca cola zero sedí v baru a dává vale přítelkyni, teď nová nějaká rodinná

život v automatu na coca colu - od stisku tlačítka po vypadnutí nápoje fotbalová tématika - oslava gólu tancem

12. Váš věk je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2511884,89 %86,13 %  
26-351913,67 %13,87 %  
36 a více21,44 %1,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte výrobky společnosti Coca-Cola company?

2. Jak často kupujete výrobky značky Coca-Cola?

3. Proč kupujete výrobky společnosti Coca-Cola company?

5. Vaše pohlaví je

6. V případě, že není k dispozici klasický slazený nápoj Coca-Cola, jaký jiný byste si vybrali?

7. Nápoj Coca-Cola LIGHT je určen spíše pro ženy.

9. Nápoj Coca-Cola ZERO je určen spíše pro muže.

10. Proč?

11. Jmenujte aspon dvě reklamy společnosti Coca-Cola company.

12. Váš věk je

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte výrobky společnosti Coca-Cola company?

2. Jak často kupujete výrobky značky Coca-Cola?

3. Proč kupujete výrobky společnosti Coca-Cola company?

5. Vaše pohlaví je

6. V případě, že není k dispozici klasický slazený nápoj Coca-Cola, jaký jiný byste si vybrali?

7. Nápoj Coca-Cola LIGHT je určen spíše pro ženy.

9. Nápoj Coca-Cola ZERO je určen spíše pro muže.

10. Proč?

11. Jmenujte aspon dvě reklamy společnosti Coca-Cola company.

12. Váš věk je

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bártová, K.Coca-Cola - jak jsou vnímány jednotlivé výrobky a celková image firmy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://coca-cola-jak-jsou-vnimany-jednotlive-vyrobky-a-celkova-imag.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.