Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Coca-Cola + jiné výrobky

Coca-Cola + jiné výrobky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Sakala
Šetření:17. 10. 2011 - 27. 10. 2011
Počet respondentů:196
Počet otázek (max/průměr):16 / 11.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení respondenti,

 

nejprve bychom Vám rádi poděkovali za Váš čas a ochotu vyplnit tento dotazník. Za cíl si klademe zjištění nákupních zvyklostí zákazníků, zejména pak za jakým účelem zákazníci nápoj nakupují, s jakými dalšími položkami jej kupují, a zda existují artikly, které zákazníky podněcují ke koupi Coca-Coly. 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete Vy osobně Coca-Colu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14875,51 %75,51 %  
ne4824,49 %24,49 %  

Graf

2. Jak často Vy osobně nakupujete Coca-Colu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3x za měsíc 6845,95 %34,69 %  
méně než 1x za měsíc 5839,19 %29,59 %  
alespoň 1x týdně 1912,84 %9,69 %  
denně 32,03 %1,53 %  

Graf

3. Kolik litrů (l) Coca-Coly průměrně nakoupíte za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2 l 6543,92 %33,16 %  
2 - 5 l 5134,46 %26,02 %  
6 - 10 l 2315,54 %11,73 %  
více než 10 l 96,08 %4,59 %  

Graf

4. Jaký objem lávhe Coca-Cola nakupujete NEJČASTĚJI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 l 9463,51 %47,96 %  
0,5 l 2919,59 %14,8 %  
1 l 1510,14 %7,65 %  
0,25 l (plechovka)53,38 %2,55 %  
0,33 l (skleněná láhev)53,38 %2,55 %  

Graf

5. Jaký druh Coca-Coly nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola (originál) 11980,41 %60,71 %  
Coca-Cola Light 3825,68 %19,39 %  
Coca-Cola Zero 2416,22 %12,24 %  
Coca-Cola Cherry 1912,84 %9,69 %  
Coca-Cola Black 32,03 %1,53 %  

Graf

6. Kde nakupujete Coca-Colu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
samoobslužné prodejny (supermarket/hypermarket) 12383,11 %62,76 %  
smíšené prodejny 3523,65 %17,86 %  
superety (prodejny např. na nádraží, podchody, benzínové stanice)2919,59 %14,8 %  
prodejní stánky (trafika) 2214,86 %11,22 %  
diskontní prodejny (prodej s omezeným sortimentem, nízké náklady, nízké ceny)1610,81 %8,16 %  
odborné velkoprodejny 85,41 %4,08 %  

Graf

7. Nakupujete s Coca-Colou i jiné produkty určené k vzájemné spotřebě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8758,78 %44,39 %  
ne6141,22 %31,12 %  

Graf

8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
alkoholické nápoje3.2410.827
potraviny1.7130.55
jiné nealkoholické nápoje2.461.053
cigarety a tabákové výrobky4.0692.087
farmaceutické produkty3.8740.685

Graf

9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
alkoholické nápoje2.9772.275
potraviny2.9431.755
jiné nealkoholické nápoje4.0691.535
cigarety a tabákové výrobky4.5291.1
farmaceutické produkty4.7010.554

Graf

10. Následující události mohou být příčinou k nákupu Coca-Coly. Ohodnoťte, prosím, následující události podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – vždy, 2 – většinou, 3 – občas, 4 – výjimečně, 5 – nikdy).

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
oslavy (narozeniny, jmeniny, promoce, ...)2.1471.132
významné svátky (vánoce, velikonoce, silvestr, ...)2.1681.259
společenské akce (koncerty, kino, festivaly, ...)2.8881.54
zábava (hospody, restaurace, bary, ...)2.4411.198
zájezdy a výlety (do přírody, k moři, na hory, ...)3.6851.279

Graf

11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena2.0681.306
doba trvanlivosti3.6011.618
chuť1.5070.561
image3.5881.513
obal3.6621.386
reklama3.8721.301
složení2.981.885

Graf

12. Uveďte, prosím, jaký máte postoj k níže uvedeným výrokům (1 – souhlasím; 2 – špíše souhlasím; 3 – bez názoru; 4 – spíše nesouhlasím; 5 – nesouhlasím).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
"Coca-Cola je zdravá."4.3580.865
"Coca-Colu mají všude."1.8650.982
"Po Coca-Cole se mi nechce spát."3.4391.598
"Coca-Cola chutná nejlépe s alkoholem."3.3721.72
"Coca-Colu pijí převážně mladí lidé."2.6151.44

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10671,62 %54,08 %  
muž4228,38 %21,43 %  

Graf

14. Do jaké Věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 10872,97 %55,1 %  
15-19 1812,16 %9,18 %  
nad 40 117,43 %5,61 %  
30-39 117,43 %5,61 %  

Graf

15. Jaký je Váš současný pracovní stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student 9161,49 %46,43 %  
zaměstnaný 4127,7 %20,92 %  
nezaměstnaný 106,76 %5,1 %  
důchodce 64,05 %3,06 %  

Graf

16. Jaký je Váš čistý, osobní, měsiční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 Kč 4631,08 %23,47 %  
nechci uvést3221,62 %16,33 %  
5 001 - 10 000 Kč 3120,95 %15,82 %  
10 001 - 15 000 Kč 1510,14 %7,65 %  
nad 20 000 Kč 138,78 %6,63 %  
15 0001 - 20 000 Kč 117,43 %5,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaký druh Coca-Coly nakupujete?

  • odpověď Coca-Cola (originál) :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi významné svátky (vánoce, velikonoce, silvestr, ...) =5 na otázku 10. Následující události mohou být příčinou k nákupu Coca-Coly. Ohodnoťte, prosím, následující události podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – vždy, 2 – většinou, 3 – občas, 4 – výjimečně, 5 – nikdy).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doba trvanlivosti =1 na otázku 11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Po Coca-Cole se mi nechce spát." =3 na otázku 12. Uveďte, prosím, jaký máte postoj k níže uvedeným výrokům (1 – souhlasím; 2 – špíše souhlasím; 3 – bez názoru; 4 – spíše nesouhlasím; 5 – nesouhlasím).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =1 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola Cherry na otázku 5. Jaký druh Coca-Coly nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi diskontní prodejny (prodej s omezeným sortimentem, nízké náklady, nízké ceny) na otázku 6. Kde nakupujete Coca-Colu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zájezdy a výlety (do přírody, k moři, na hory, ...) =3 na otázku 10. Následující události mohou být příčinou k nákupu Coca-Coly. Ohodnoťte, prosím, následující události podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – vždy, 2 – většinou, 3 – občas, 4 – výjimečně, 5 – nikdy).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení =5 na otázku 11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi smíšené prodejny na otázku 6. Kde nakupujete Coca-Colu?

6. Kde nakupujete Coca-Colu?

  • odpověď samoobslužné prodejny (supermarket/hypermarket) :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doba trvanlivosti =2 na otázku 11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Coca-Colu mají všude." =3 na otázku 12. Uveďte, prosím, jaký máte postoj k níže uvedeným výrokům (1 – souhlasím; 2 – špíše souhlasím; 3 – bez názoru; 4 – spíše nesouhlasím; 5 – nesouhlasím).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola Zero na otázku 5. Jaký druh Coca-Coly nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola Cherry na otázku 5. Jaký druh Coca-Coly nakupujete?

7. Nakupujete s Coca-Colou i jiné produkty určené k vzájemné spotřebě?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =2 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =3 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =4 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cigarety a tabákové výrobky =2 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cigarety a tabákové výrobky =5 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi farmaceutické produkty =3 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi farmaceutické produkty =4 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi farmaceutické produkty =5 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =1 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =2 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =3 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =4 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =1 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =2 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =1 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =2 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =3 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cigarety a tabákové výrobky =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi farmaceutické produkty =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =3 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =4 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =1 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =2 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =3 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .

8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)

  • odpověď cigarety a tabákové výrobky =5:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
  • odpověď potraviny =1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =1 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .

9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .

  • odpověď cigarety a tabákové výrobky =5:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cigarety a tabákové výrobky =5 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =3 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
  • odpověď farmaceutické produkty =5:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi farmaceutické produkty =5 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =3 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné nealkoholické nápoje =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cigarety a tabákové výrobky =2 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi alkoholické nápoje =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
  • odpověď jiné nealkoholické nápoje =5:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .

11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).

  • odpověď chuť =1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =1 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama =2 na otázku 11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 0001 - 20 000 Kč na otázku 16. Jaký je Váš čistý, osobní, měsiční příjem?

13. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi farmaceutické produkty =3 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doba trvanlivosti =1 na otázku 11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zájezdy a výlety (do přírody, k moři, na hory, ...) =2 na otázku 10. Následující události mohou být příčinou k nákupu Coca-Coly. Ohodnoťte, prosím, následující události podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – vždy, 2 – většinou, 3 – občas, 4 – výjimečně, 5 – nikdy).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Coca-Colu mají všude." =4 na otázku 12. Uveďte, prosím, jaký máte postoj k níže uvedeným výrokům (1 – souhlasím; 2 – špíše souhlasím; 3 – bez názoru; 4 – spíše nesouhlasím; 5 – nesouhlasím).

14. Do jaké Věkové kategorie patříte?

  • odpověď 20-29 :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =5 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny =1 na otázku 9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cigarety a tabákové výrobky =2 na otázku 8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)

15. Jaký je Váš současný pracovní stav?

  • odpověď student :
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-19 na otázku 14. Do jaké Věkové kategorie patříte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5 000 Kč na otázku 16. Jaký je Váš čistý, osobní, měsiční příjem?
  • odpověď zaměstnaný :
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30-39 na otázku 14. Do jaké Věkové kategorie patříte?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 20 000 Kč na otázku 16. Jaký je Váš čistý, osobní, měsiční příjem?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 0001 - 20 000 Kč na otázku 16. Jaký je Váš čistý, osobní, měsiční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete Vy osobně Coca-Colu?

2. Jak často Vy osobně nakupujete Coca-Colu?

3. Kolik litrů (l) Coca-Coly průměrně nakoupíte za měsíc?

4. Jaký objem lávhe Coca-Cola nakupujete NEJČASTĚJI?

5. Jaký druh Coca-Coly nakupujete?

6. Kde nakupujete Coca-Colu?

7. Nakupujete s Coca-Colou i jiné produkty určené k vzájemné spotřebě?

8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)

9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .

10. Následující události mohou být příčinou k nákupu Coca-Coly. Ohodnoťte, prosím, následující události podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – vždy, 2 – většinou, 3 – občas, 4 – výjimečně, 5 – nikdy).

11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).

12. Uveďte, prosím, jaký máte postoj k níže uvedeným výrokům (1 – souhlasím; 2 – špíše souhlasím; 3 – bez názoru; 4 – spíše nesouhlasím; 5 – nesouhlasím).

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Do jaké Věkové kategorie patříte?

15. Jaký je Váš současný pracovní stav?

16. Jaký je Váš čistý, osobní, měsiční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete Vy osobně Coca-Colu?

2. Jak často Vy osobně nakupujete Coca-Colu?

3. Kolik litrů (l) Coca-Coly průměrně nakoupíte za měsíc?

4. Jaký objem lávhe Coca-Cola nakupujete NEJČASTĚJI?

5. Jaký druh Coca-Coly nakupujete?

6. Kde nakupujete Coca-Colu?

7. Nakupujete s Coca-Colou i jiné produkty určené k vzájemné spotřebě?

8. Jak často nakupujete následující produkty?(1 – denně, 2 – min. jednou týdně, 3 – 1-3x za měsíc, 4 – méně než jednou za měsíc, 5 - nikdy)

9. Ohodnoťte, prosím, následující produkty podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce podněcují, 5 – vůbec nepodněcují) .

10. Následující události mohou být příčinou k nákupu Coca-Coly. Ohodnoťte, prosím, následující události podle toho jak Vás podněcují k nákupu Coca-Coly (1 – vždy, 2 – většinou, 3 – občas, 4 – výjimečně, 5 – nikdy).

11. Uveďte, prosím, do jaké míry jsou pro Vás uvedené faktory důležité při nákupu Coca-Coly (1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně duležité).

12. Uveďte, prosím, jaký máte postoj k níže uvedeným výrokům (1 – souhlasím; 2 – špíše souhlasím; 3 – bez názoru; 4 – spíše nesouhlasím; 5 – nesouhlasím).

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Do jaké Věkové kategorie patříte?

15. Jaký je Váš současný pracovní stav?

16. Jaký je Váš čistý, osobní, měsiční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sakala, L.Coca-Cola + jiné výrobky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://coca-cola-jine-vyrobky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.