Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Coca-Cola vs. Pepsi vs. Kofola

Coca-Cola vs. Pepsi vs. Kofola

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Pavelcová
Šetření:27. 03. 2014 - 20. 04. 2014
Počet respondentů:635
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Porovnání značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola.

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena42366,61 %66,61 %  
muž21233,39 %33,39 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-30 let49177,32 %77,32 %  
30-45 let10416,38 %16,38 %  
45-60 let274,25 %4,25 %  
méně než 15 let101,57 %1,57 %  
více než 60 let30,47 %0,47 %  

Graf

3. Kupujete "kolové" nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano53884,72 %84,72 %  
ne9715,28 %15,28 %  

Graf

4. Jak hodnotíte chuť?

Ohodnoťte následující nápoje známkami jako ve škole.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola2.0431.349
Pepsi2.8071.36
Kofola2.3492.101

Graf

5. Jak často kupujete?

1= velmi často, 5= nikdy

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola2.8981.404
Pepsi3.9411.216
Kofola3.0891.542

Graf

6. Jak hodnotíte cenu?

1=nízká, 5=vysoká

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola3.6541.178
Pepsi3.5410.966
Kofola2.740.984

Graf

7. Kupujete:

1=za každou cenu, 5=jen ve slevě

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola3.2792.253
Pepsi4.1121.519
Kofola3.211.861

Graf

8. Jak hodnotíte etiketu?

1=velmi atraktivní, 5= velmi ošklivá

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola2.0971.015
Pepsi2.8271.257
Kofola2.3481.285

Graf

9. Jak hodnotíte tvar lahve?

1=velmi atraktivní, 5= velmi ošklivá

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola2.1711.099
Pepsi2.7471.303
Kofola2.8211.257

Graf

10. Jak hodnotíte rozsah sortimentu?

1=nejširší,5=nejužší

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola2.1661.11
Pepsi3.0761.345
Kofola2.5161.33

Graf

11. Znáte reklamní kampaně jednotlivých značek?

1=znám dobře, 5=neznám vůbec

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola1.8791.229
Pepsi3.2211.834
Kofola1.9721.32

Graf

12. Líbí se Vám reklamní kampaně jednotlivých značek?

1= velmi, 5= vůbec

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola2.1961.543
Pepsi3.2921.6
Kofola1.9941.31

Graf

13. Jak často se setkáváte s propagací jednotlivých značek?

1= velmi často, 5= téměř nikdy

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola1.9281.164
Pepsi3.4331.513
Kofola2.5481.129

Graf

14. Dostupnost v obchodech:

1=všude, 5= nikde

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola1.2270.298
Pepsi2.0721.127
Kofola1.6630.723

Graf

15. Dostupnost v automatech:

1=všude, 5= nikde

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola1.3460.49
Pepsi2.761.283
Kofola3.2621.476

Graf

16. Dostupnost v restauracích:

1=všude, 5= nikde

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Coca-Cola1.4870.495
Pepsi2.8271.15
Kofola2.3251.008

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak často kupujete?

  • odpověď Pepsi=5:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=5 na otázku 14. Dostupnost v obchodech:

7. Kupujete:

  • odpověď Pepsi=5:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=5 na otázku 14. Dostupnost v obchodech:

11. Znáte reklamní kampaně jednotlivých značek?

  • odpověď Coca-Cola=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=1 na otázku 11. Znáte reklamní kampaně jednotlivých značek?
  • odpověď Kofola=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=1 na otázku 11. Znáte reklamní kampaně jednotlivých značek?

13. Jak často se setkáváte s propagací jednotlivých značek?

  • odpověď Coca-Cola=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=1 na otázku 13. Jak často se setkáváte s propagací jednotlivých značek?

15. Dostupnost v automatech:

  • odpověď Coca-Cola=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=1 na otázku 6. Jak hodnotíte cenu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=1 na otázku 15. Dostupnost v automatech:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Kupujete "kolové" nápoje?

4. Jak hodnotíte chuť?

5. Jak často kupujete?

6. Jak hodnotíte cenu?

7. Kupujete:

8. Jak hodnotíte etiketu?

9. Jak hodnotíte tvar lahve?

10. Jak hodnotíte rozsah sortimentu?

11. Znáte reklamní kampaně jednotlivých značek?

12. Líbí se Vám reklamní kampaně jednotlivých značek?

13. Jak často se setkáváte s propagací jednotlivých značek?

14. Dostupnost v obchodech:

15. Dostupnost v automatech:

16. Dostupnost v restauracích:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Kupujete "kolové" nápoje?

4. Jak hodnotíte chuť?

5. Jak často kupujete?

6. Jak hodnotíte cenu?

7. Kupujete:

8. Jak hodnotíte etiketu?

9. Jak hodnotíte tvar lahve?

10. Jak hodnotíte rozsah sortimentu?

11. Znáte reklamní kampaně jednotlivých značek?

12. Líbí se Vám reklamní kampaně jednotlivých značek?

13. Jak často se setkáváte s propagací jednotlivých značek?

14. Dostupnost v obchodech:

15. Dostupnost v automatech:

16. Dostupnost v restauracích:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavelcová, D.Coca-Cola vs. Pepsi vs. Kofola (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://coca-cola-vs-pepsi-vs-kofola.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.