Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Čokoláda Milka

Čokoláda Milka

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Tomášková
Šetření:18. 01. 2015 - 28. 01. 2015
Počet respondentů:337
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Obchodní akademie a pracuji na seminární práci, ve které mám sledovat určitý výrobek. Já jsem si vybrala čokoládu Milku. Vyplnění Vám zabere maximálně 5 minutek.

Prosím Vás o pravdivé vyplnění tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku čokolád preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka16047,34 %47,48 %  
Lindt7522,19 %22,26 %  
Ritter Sport277,99 %8,01 %  
Orion175,03 %5,04 %  
Geisha144,14 %4,15 %  
Toblerone92,66 %2,67 %  
Figaro61,78 %1,78 %  
leonidas 30,89 %0,89 %  
žádnou20,59 %0,59 %  
-10,3 %0,3 %  
Různě, nemám jedinou oblíbenou10,3 %0,3 %  
Nemam zadnou preferovanou znacku10,3 %0,3 %  
různé, na značce tolik nezáleží10,3 %0,3 %  
Belgická - pralinky10,3 %0,3 %  
michael cruser10,3 %0,3 %  
Michel Cluizel10,3 %0,3 %  
sladka vasen10,3 %0,3 %  
belgicka10,3 %0,3 %  
na vaření10,3 %0,3 %  
Schogetten10,3 %0,3 %  
nemám jednu, mám ráda Orion, Lindt a Figaro10,3 %0,3 %  
dobrou, kvalitní, různé10,3 %0,3 %  
nepreferuji žádnou značku10,3 %0,3 %  
nemám preferenci,záleží pouze na kvalitě10,3 %0,3 %  
nemám vyhraněnou značku10,3 %0,3 %  
Fazer10,3 %0,3 %  
nezáleží mi na značce10,3 %0,3 %  
milka a lindt10,3 %0,3 %  
veganske, bezalaktozove10,3 %0,3 %  
jedině vegan10,3 %0,3 %  
AKCE10,3 %0,3 %  
Dove10,3 %0,3 %  
origo lidl10,3 %0,3 %  
Těžko určit jednu. I té nejlepší se člověk může přežrat. Chutná mi Orion, Geisha, Lindt, některé Ritter Sport, Toblerone, pak kvalitní belgická čokoláda nebo např. švýcarská Cailler.10,3 %0,3 %  

Graf

2. Co si vybavíte, když se řekne Milka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fialová kráva23870,41 %70,62 %  
Lahodná čokoláda9126,92 %27 %  
Nic51,48 %1,48 %  
Alpské pohoří41,18 %1,19 %  

Graf

3. Viděl/a jste někdy reklamu na Milka čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano33398,52 %98,81 %  
Ne51,48 %1,48 %  

Graf

(např. rozdávání vzorečků ve vestibulech metra)

4. Kde jste reklamu viděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize32798,2 %97,03 %  
Internet9027,03 %26,71 %  
Tisk4613,81 %13,65 %  
Billboardy3610,81 %10,68 %  
MHD154,5 %4,45 %  
už nevím10,3 %0,3 %  
nevim, nemám potřebu si pamatovat blbosti10,3 %0,3 %  
obchod10,3 %0,3 %  
V obchodech10,3 %0,3 %  
Zmínka v písničce (nebyla asi původně myšlena jako reklama =) )10,3 %0,3 %  

Graf

5. Jaké produkty Milka nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tabulkové čokolády31392,6 %92,88 %  
Bonboniéry3510,36 %10,39 %  
Crispello164,73 %4,75 %  
Cookies133,85 %3,86 %  
Choco minis (sušenky hvězdičky)102,96 %2,97 %  
Toffe (karamelky)92,66 %2,67 %  
žádné72,07 %2,08 %  
ChocoMoo (sušenky ve tvaru krávy)61,78 %1,78 %  
nekupuji žádné produkty Milka10,3 %0,3 %  
zadne10,3 %0,3 %  
Nekupuji Milku, nechutná mi. Je to nekvalitní čokoláda, radši si připlatím za něco pořádného. :)10,3 %0,3 %  
raději nic, nedá se to jíst10,3 %0,3 %  
žádné, Milka mi nechutná10,3 %0,3 %  
Už nic, dříve čokoládu, ale čokoládu za 30 Kč, která není ani za tu kvalitu dobrá. Ne děkuji, nemám potřebuju kupovat drahé výrobky od Milky, které za tu kvalitu nestojí.Jediné co je dobré jsou limitované čokolády. Radši stejně investuji více peněz do kva10,3 %0,3 %  
do kvalitní čokolády10,3 %0,3 %  
nemam rada milku10,3 %0,3 %  
nekupuji10,3 %0,3 %  
žádné. K čokoládě má totiž hodně daleko.10,3 %0,3 %  
nic10,3 %0,3 %  
Již nekupuji10,3 %0,3 %  
Nevzpomínám si, že byl kupovala někdy kupovala nějakou Milku, většinou dostávám darem, ale přestala mi chutnat, v dětství jsem ji milovala.10,3 %0,3 %  

Graf

6. Máte rád/a limitované edice Milka čokolád?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21764,2 %64,39 %  
Ne12135,8 %35,91 %  

Graf

7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oreo13963,76 %41,25 %  
Obložená sušenkami6328,9 %18,69 %  
Jahodový krém3917,89 %11,57 %  
Tuc3817,43 %11,28 %  
Vánoční (stromečky)3817,43 %11,28 %  
S kousky křupavé rýže3114,22 %9,2 %  
Daim3013,76 %8,9 %  
Vanilkový krém2812,84 %8,31 %  
Choco jelly219,63 %6,23 %  
S kousky slaných preclíků209,17 %5,93 %  
S praženou, slanou kukuřicí188,26 %5,34 %  
Chilli167,34 %4,75 %  
Hruškový krém115,05 %3,26 %  
Švestkový krém73,21 %2,08 %  
s lentilkami20,92 %0,59 %  
Lu10,46 %0,3 %  
ještě sem žádnou nemela10,46 %0,3 %  
bílá bublinková10,46 %0,3 %  
Caramel10,46 %0,3 %  
karamel10,46 %0,3 %  
praskajici (z roku 2012) 10,46 %0,3 %  
Milka Choco Swing Cookie, nedávno jsem ochutnala, příjemná. U 8. otázky: nevím, co všechno Milka vyrábí, či nevyrábí a nenapadá mě žádná příchuť, která by mi chyběla. Nejlepší čokoláda je s čokoládou. =)10,46 %0,3 %  

Graf

8. Je nějaká příchuť, která vám chutná, ale Milka ji nevyrábí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiná8424,85 %24,93 %  
Pistácie5215,38 %15,43 %  
Káva5115,09 %15,13 %  
Marcipán5014,79 %14,84 %  
Malina288,28 %8,31 %  
Meloun257,4 %7,42 %  
Banán195,62 %5,64 %  
Pomeranč185,33 %5,34 %  
Citron113,25 %3,26 %  

Graf

9. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena26879,29 %79,53 %  
Muž7020,71 %20,77 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2618655,03 %55,19 %  
27-406318,64 %18,69 %  
0-185917,46 %17,51 %  
41-více308,88 %8,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Máte rád/a limitované edice Milka čokolád?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Daim na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hruškový krém na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Choco jelly na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jahodový krém na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obložená sušenkami na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oreo na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S kousky křupavé rýže na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S kousky slaných preclíků na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S praženou, slanou kukuřicí na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tuc na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vanilkový krém na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoční (stromečky) na otázku 7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou značku čokolád preferujete?

2. Co si vybavíte, když se řekne Milka?

3. Viděl/a jste někdy reklamu na Milka čokoládu?

4. Kde jste reklamu viděl/a?

5. Jaké produkty Milka nejčastěji kupujete?

6. Máte rád/a limitované edice Milka čokolád?

7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?

8. Je nějaká příchuť, která vám chutná, ale Milka ji nevyrábí?

9. Jste žena nebo muž?

10. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou značku čokolád preferujete?

2. Co si vybavíte, když se řekne Milka?

3. Viděl/a jste někdy reklamu na Milka čokoládu?

4. Kde jste reklamu viděl/a?

5. Jaké produkty Milka nejčastěji kupujete?

6. Máte rád/a limitované edice Milka čokolád?

7. Jaké speciální edice Vám nejvíce chutnají?

8. Je nějaká příchuť, která vám chutná, ale Milka ji nevyrábí?

9. Jste žena nebo muž?

10. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tomášková, K.Čokoláda Milka (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://cokolada-milka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.