Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Čokoláda Orion - vnímání značky

Čokoláda Orion - vnímání značky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Jakl
Šetření:14. 11. 2010 - 21. 11. 2010
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.78
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
Jste alespoň občasnými konzumenty čokolády? V případě, že ano, rádi bychom Vás požádali o účast v průzkumu týkajícího se především Vašeho povědomí o této cukrovince.
Dotazník vznikl pro potřeby školního projektu Vysoké školy ekonomické a jeho cílem je zjistit postoje a vztah k čokoládě.
Předem děkuji za Vaši účast na tomto šetření.
 

 

Odpovědi respondentů

1. Jste konzumenty čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14598,64 %98,64 %  
ne21,36 %1,36 %  

Graf

2. Jaký je Váš oblíbený druh čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčná6444,14 %43,54 %  
oříšková2819,31 %19,05 %  
s větším obsahem kakaa2617,93 %17,69 %  
hořká1611,03 %10,88 %  
bílá117,59 %7,48 %  

Graf

3. Jak často konzumujete čokoládu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou týdně5940,69 %40,14 %  
několikrát týdně5034,48 %34,01 %  
jednou za měsíc3222,07 %21,77 %  
méně často42,76 %2,72 %  

Graf

4. Jaké faktory Vás nejvíce ovlivňují při výběru čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť čokolády8961,38 %60,54 %  
značka čokolády2617,93 %17,69 %  
druh čokolády1913,1 %12,93 %  
cenová hladina53,45 %3,4 %  
receptura21,38 %1,36 %  
původ značky21,38 %1,36 %  
vzhled obalu21,38 %1,36 %  

Graf

5. V případě nákupu čokolády preferujete jaký původ značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno8760 %59,18 %  
zahraniční 3524,14 %23,81 %  
českou tradiční 149,66 %9,52 %  
ano85,52 %5,44 %  
ne10,69 %0,68 %  

Graf

6. Znamená fakt, že se čokoláda odkazuje na tradiční recepturu, lepší kvalitu a chuť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8961,38 %60,54 %  
ano5638,62 %38,1 %  

Graf

7. V případě čokolády odkazující se na tradici byste si tento druh raději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno8055,17 %54,42 %  
koupili5336,55 %36,05 %  
nevím96,21 %6,12 %  
nekoupili32,07 %2,04 %  

Graf

8. Byl by pro Vás impulsem ke koupi značky její přechod z tradičního na moderní koncept?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12485,52 %84,35 %  
ano2114,48 %14,29 %  

Graf

9. Jaká je Vaše oblíbená značka čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka9766,9 %65,99 %  
Lindt4732,41 %31,97 %  
Orion4531,03 %30,61 %  
Figaro128,28 %8,16 %  
ritter sport32,07 %2,04 %  
After Eight 10,69 %0,68 %  
Truffles10,69 %0,68 %  
Tatiana10,69 %0,68 %  
Střídám Milku, Figaro a Orion10,69 %0,68 %  
Cote d´Or10,69 %0,68 %  
jakakoli s vyssim obsahem kakaa nad 80% a s kousky10,69 %0,68 %  
nestle10,69 %0,68 %  
RitterSport10,69 %0,68 %  
belgicke pralinky10,69 %0,68 %  
Fazer10,69 %0,68 %  
Villars10,69 %0,68 %  
.10,69 %0,68 %  
Studentská pečeť, Forte10,69 %0,68 %  
J. D. Gross10,69 %0,68 %  
красный октябрь10,69 %0,68 %  
Cadburry10,69 %0,68 %  
nepreferuji žádnou10,69 %0,68 %  
Studentská pečeŤ10,69 %0,68 %  
Suchard10,69 %0,68 %  
ano10,69 %0,68 %  
Na co přijdu, to sežeru.10,69 %0,68 %  
na značce nezáleží, důležitá je chuť10,69 %0,68 %  
Ritter sport, Toblerone, hlavne NE Orion10,69 %0,68 %  
pečeť10,69 %0,68 %  
b,c,d celkově skupina kraft foods10,69 %0,68 %  

Graf

10. Vaše dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student VŠ6544,83 %44,22 %  
pracující student při studiu VŠ3725,52 %25,17 %  
pracující na plný úvazek (po ukončení VŠ)2013,79 %13,61 %  
pracující na plný úvazek (po ukončení SŠ)1510,34 %10,2 %  
student SŠ85,52 %5,44 %  

Graf

11. Váš měsíční příjem je tvořen

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vámi vydělanými penězi spolu s penězi od rodičů5539,86 %37,41 %  
Pouze Vámi vydělanými penězi5237,68 %35,37 %  
Pouze penězi od rodičů2518,12 %17,01 %  
mým platem, ale bydlím a stravuji se u rodičů10,72 %0,68 %  
Uspory10,72 %0,68 %  
stipendium10,72 %0,68 %  
peněžitá pomoc v mateřství10,72 %0,68 %  
ano10,72 %0,68 %  
socka10,72 %0,68 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 2611580,42 %78,23 %  
26 – 301611,19 %10,88 %  
30 – 3553,5 %3,4 %  
40 a více42,8 %2,72 %  
35 – 4021,4 %1,36 %  
15 – 1810,7 %0,68 %  

Graf

13. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9263,45 %62,59 %  
muž5336,55 %36,05 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Znamená fakt, že se čokoláda odkazuje na tradiční recepturu, lepší kvalitu a chuť?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá na otázku 2. Jaký je Váš oblíbený druh čokolády?

7. V případě čokolády odkazující se na tradici byste si tento druh raději?

  • odpověď je mi to jedno:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá na otázku 2. Jaký je Váš oblíbený druh čokolády?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste konzumenty čokolády?

2. Jaký je Váš oblíbený druh čokolády?

3. Jak často konzumujete čokoládu?

4. Jaké faktory Vás nejvíce ovlivňují při výběru čokolády?

5. V případě nákupu čokolády preferujete jaký původ značky?

6. Znamená fakt, že se čokoláda odkazuje na tradiční recepturu, lepší kvalitu a chuť?

7. V případě čokolády odkazující se na tradici byste si tento druh raději?

8. Byl by pro Vás impulsem ke koupi značky její přechod z tradičního na moderní koncept?

9. Jaká je Vaše oblíbená značka čokolády?

10. Vaše dosažené vzdělání

11. Váš měsíční příjem je tvořen

12. Jaký je Váš věk?

13. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste konzumenty čokolády?

2. Jaký je Váš oblíbený druh čokolády?

3. Jak často konzumujete čokoládu?

4. Jaké faktory Vás nejvíce ovlivňují při výběru čokolády?

5. V případě nákupu čokolády preferujete jaký původ značky?

6. Znamená fakt, že se čokoláda odkazuje na tradiční recepturu, lepší kvalitu a chuť?

7. V případě čokolády odkazující se na tradici byste si tento druh raději?

8. Byl by pro Vás impulsem ke koupi značky její přechod z tradičního na moderní koncept?

9. Jaká je Vaše oblíbená značka čokolády?

10. Vaše dosažené vzdělání

11. Váš měsíční příjem je tvořen

12. Jaký je Váš věk?

13. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jakl, M.Čokoláda Orion - vnímání značky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://cokolada-orion-vnima.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.