Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Coca-Cola vs. Pepsi - Cola wars

Coca-Cola vs. Pepsi - Cola wars

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kamila Kubešová
Šetření:14. 12. 2011 - 23. 12. 2011
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):24 / 20.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Válka kol je pojem, který je známý již dlouhou dobu. Ve své bakalářské práci, z oblasti marketingové komunikace, se orientuji na výsledky neuromarketingového výzkumu P. Reada Montague a reklamní kampaně Pepsi Challenge, kde v chuťových testech zvítězila Pepsi nad Coca-Colou. Prosím Vás o vyplnění následujícího dotazníku k doplnění veřejného názoru k danému tématu.

Předem děkuji za vyplnění dotazníku

Kamila Kubešová

Odpovědi respondentů

1. Pijete kolové nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8192,05 %92,05 %  
Ne77,95 %7,95 %  

Graf

2. Jak často pijete nápoje s příchutí koly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně1822,22 %20,45 %  
Méně často1619,75 %18,18 %  
1x za měsíc1518,52 %17,05 %  
2-3x měsíčně1417,28 %15,91 %  
2-3x do týdne1113,58 %12,5 %  
Každý den78,64 %7,95 %  

Graf

3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
RC Cola4.0861.215
Pepsi2.9141.437
Kofola2.1851.978
Coca-Cola1.8641.179
Jinou značku4.5190.916

Graf

4. Který z kolových nápojů Vám nejvíce chutná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kofola3138,27 %35,23 %  
Coca-Cola2125,93 %23,86 %  
coca cola56,17 %5,68 %  
pepsi33,7 %3,41 %  
točená Kofola22,47 %2,27 %  
Kofola, Dr. Pepper11,23 %1,14 %  
Coca-Cola light11,23 %1,14 %  
zo je jedno11,23 %1,14 %  
Coca - Cola11,23 %1,14 %  
pravá americká coca-cola11,23 %1,14 %  
ostatní odpovědi Pepsi light, cherry cola
cocacola
Red bull cola
Pepsi, Coca-Cola
Kofola.
Coca Cola Zero
Coca-Cola Cherry
coca cola a pepsi
Cherry cola
Pepsi Cola
RC Cola
Coca - Cola Light, Dite Coke
coca-cola višeň
Coca- Cola
1417,28 %15,91 % 

Graf

5. Podle kterých kritérií si vybíráte kolový nápoj? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Značka2.3331.728
Cena2.2961.443
Chuť1.1730.316
Obal3.6671.481
Složení3.4691.953
Reklama3.9381.367
Dostupnost2.5061.559
Nezáleží3.9881.815

Graf

6. Ohodnoťte uvedené kolové nápoje podle toho, jak vnímáte jejich značku? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
RC Cola4.0110.784
Pepsi2.580.835
Kofola2.2391.204
Coca-Cola1.5111.114
Jiná značka4.6020.762

Graf

7. Reklama na kterou značku nápoje se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola5157,95 %57,95 %  
Kofola3539,77 %39,77 %  
Jiná značka11,14 %1,14 %  
Pepsi11,14 %1,14 %  

Graf

8. Které barvy (obalu, reklamy) se vám vybaví ve spojení s kolovým nápojem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
červená3742,05 %42,05 %  
červená, bílá44,55 %4,55 %  
černá44,55 %4,55 %  
červená, hnědá33,41 %3,41 %  
modrá33,41 %3,41 %  
červená, bílá, černá33,41 %3,41 %  
červená a bílá22,27 %2,27 %  
červená, bílá, modrá, černá22,27 %2,27 %  
hnědá22,27 %2,27 %  
ruda11,14 %1,14 %  
ostatní odpovědi červená, bílá, zlatá, stříbrná
bílá, žlutá
Modrá , červená
cerveno bila
červená, černá, hnědá
červená , bílá
modrá, červená
Červená, stříbrná
červená, skořicová
Bílá a hnědá.
Trapná Vánoční reklama na Kofolu.
cerveno bila cocacola
hnědá, červená, modrá
červená+bílá
červená, vánoční kamion
nevnímám reklamy
červená,modrá
červeno-bílá
stříbrno červená
bílá
oranžová
černá, červená, modrá
jedno
černá (nápoj), modrá a červená (obal)
červená, černá
červená, modrá
Hnědá, červená, bílá
2730,68 %30,68 % 

Graf

9. Konzumujete nápoje značky „Coca-Cola“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7686,36 %86,36 %  
Ne1213,64 %13,64 %  

Graf

10. Když se poví "Coca-Cola", co se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vánoce810,53 %9,09 %  
santa claus67,89 %6,82 %  
reklama45,26 %4,55 %  
Santa22,63 %2,27 %  
vánoční reklama22,63 %2,27 %  
logo22,63 %2,27 %  
lahev22,63 %2,27 %  
bublinky22,63 %2,27 %  
light11,32 %1,14 %  
chut11,32 %1,14 %  
ostatní odpovědi Santa Claus, USA
limonáda
cervena, santa claus
hodně cukru
studená
vánoční reklama se svítícími kamiony
červená a bílá
santa :D
černá
skleněná láhev
červená
sklenička
cola, fanta, sprite
ta hudba
pití :-D
vánoční reklama s náklaďákem
tvar lahve
její chuť
obal
nápoj
Coca-Cola
cerveno bila
skvělá chuť
Díky ní mají američané červenobílého Santu ;-)
nápis
Vánoce jsou tady, coca colu si vychutnej
typická lahev
cuba libre
kamion
vánoce/vánoční reklama
ropa
skleněná flaška
úžasná chuť
buržoazní vykořisťovatelé
Kolový nápoj.
červená barva z brouků
reklama se santou
vzhled jejich skleněné láhve
pití
Zkažené zuby
kofein
kola
vánoce jsou tady
Santa Claus v kamionu :)
cola
Bílý nápis na červeném pozadí
4660,53 %52,27 % 

Graf

11. Jak hodnotíte samotný produkt „Coca-Cola“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.5790.691
Kvalita1.9871.039
Obal2.0791.362
Cena3.0921.031
Dostupnost1.4210.77
Větší výběr příchutí3.0791.757

Graf

12. Jaký produkt „Coca-Coly“ nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola6585,53 %73,86 %  
Coca-Cola cherry1925 %21,59 %  
Coca-Cola light1621,05 %18,18 %  
Coca-Cola zero1013,16 %11,36 %  
Jiný11,32 %1,14 %  

Graf

13. Líbí se Vám reklamní spoty „Coca-Coly“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4052,63 %45,45 %  
Jak která2431,58 %27,27 %  
Nedovedu posoudit67,89 %6,82 %  
Ne67,89 %6,82 %  
Neviděl/a jsem ji22,63 %2,27 %  

Graf

14. Jak hodnotíte reklamu „Coca-Coly“ ? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Informovanost2.9321.79
Zapamatovatelnost1.8111.532
Zábavnost2.3471.588
Emoce2.6351.664

Graf

15. Konzumujete nápoje značky „Pepsi“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5157,95 %57,95 %  
Ano3742,05 %42,05 %  

Graf

16. Když se poví "Pepsi", co se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modrá513,51 %5,68 %  
chut38,11 %3,41 %  
nevim38,11 %3,41 %  
obal25,41 %2,27 %  
modrá barva25,41 %2,27 %  
max12,7 %1,14 %  
Modrý obal, Britney Spears12,7 %1,14 %  
limonáda12,7 %1,14 %  
druhá po kole12,7 %1,14 %  
jenom pití, nic víc12,7 %1,14 %  
ostatní odpovědi černá
pepsi cola
bez cukru
7-up
heloooou
fotbal
jaro
mirinda
napodobenina Coca-Coly
lepší chuť než má coca-cola :-)
Logo
slavné osobnosti propagující Pepsi
pití
Kino
černá limonáda a bublinky, dobrá chuť
cola
Že je to alternativní varianta Coca-Coly
1745,95 %19,32 % 

Graf

17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť2.0270.837
Kvalita2.3241.084
Obal2.5411.059
Cena2.9460.808
Dostupnost2.0270.729
Větší výběr příchutí3.7571.427

Graf

18. Jaký produkt „Pepsi“ nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pepsi3081,08 %34,09 %  
Pepsi max513,51 %5,68 %  
Pepsi light513,51 %5,68 %  
Pepsi twist410,81 %4,55 %  
Jiný12,7 %1,14 %  

Graf

19. Líbí se Vám reklamní spoty „Pepsi“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neviděl/a jsem ji1437,84 %15,91 %  
Nedokážu posoudit1129,73 %12,5 %  
Ano513,51 %5,68 %  
Jak která513,51 %5,68 %  
Ne25,41 %2,27 %  

Graf

20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Informovanost3.5951.322
Zapamatovatelnost3.6761.462
Zábavnost3.4861.547
Emoce3.6221.37

Graf

21. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6573,86 %73,86 %  
Muž2326,14 %26,14 %  

Graf

22. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let4450 %50 %  
31 - 45 let1921,59 %21,59 %  
15 - 20 let1820,45 %20,45 %  
46 - 60 let66,82 %6,82 %  
≤ 15 let11,14 %1,14 %  

Graf

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou4854,55 %54,55 %  
Vysokoškolské1719,32 %19,32 %  
Bakalářské1314,77 %14,77 %  
Dokončené základní44,55 %4,55 %  
Nedokončené základní22,27 %2,27 %  
Vyšší odborné22,27 %2,27 %  
Vyučen/a22,27 %2,27 %  

Graf

24. Dle svého uvážení se zařaďte do jedné z následujících soc. skupin (1 - ekonomicky slabá až 10 - ekonomicky silná třída)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52528,41 %28,41 %  
72022,73 %22,73 %  
61618,18 %18,18 %  
81112,5 %12,5 %  
355,68 %5,68 %  
455,68 %5,68 %  
133,41 %3,41 %  
233,41 %3,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.7
Minimum:2
Maximum:8
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.06
Směrodatná odchylka:1.44
Medián:6
Modus:5

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

  • odpověď Coca-Cola=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola=3 na otázku 3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
  • odpověď Kofola=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kofola na otázku 4. Který z kolových nápojů Vám nejvíce chutná?

7. Reklama na kterou značku nápoje se Vám vybaví jako první?

  • odpověď Coca-Cola:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola=5 na otázku 3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

11. Jak hodnotíte samotný produkt „Coca-Cola“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

  • odpověď Dostupnost=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
  • odpověď Chuť=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 11. Jak hodnotíte samotný produkt „Coca-Cola“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola=3 na otázku 3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

13. Líbí se Vám reklamní spoty „Coca-Coly“?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavnost=1 na otázku 14. Jak hodnotíte reklamu „Coca-Coly“ ? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emoce=1 na otázku 14. Jak hodnotíte reklamu „Coca-Coly“ ? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

14. Jak hodnotíte reklamu „Coca-Coly“ ? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

  • odpověď Zapamatovatelnost=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emoce=1 na otázku 14. Jak hodnotíte reklamu „Coca-Coly“ ? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

15. Konzumujete nápoje značky „Pepsi“?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=3 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=2 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr příchutí=4 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr příchutí=5 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi na otázku 18. Jaký produkt „Pepsi“ nakupujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedokážu posoudit na otázku 19. Líbí se Vám reklamní spoty „Pepsi“?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neviděl/a jsem ji na otázku 19. Líbí se Vám reklamní spoty „Pepsi“?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emoce=3 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emoce=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informovanost=3 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informovanost=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavnost=3 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavnost=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapamatovatelnost=3 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapamatovatelnost=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=1 na otázku 3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Konzumujete nápoje značky „Coca-Cola“?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola=3 na otázku 3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

18. Jaký produkt „Pepsi“ nakupujete?

  • odpověď Pepsi:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr příchutí=5 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavnost=3 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapamatovatelnost=3 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

  • odpověď Emoce=3:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapamatovatelnost=3 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
  • odpověď Emoce=5:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavnost=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informovanost=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
  • odpověď Zábavnost=5:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emoce=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
  • odpověď Zapamatovatelnost=5:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informovanost=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavnost=5 na otázku 20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

22. Věk?

  • odpověď 21 - 30 let:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bakalářské na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete kolové nápoje?

2. Jak často pijete nápoje s příchutí koly?

3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

4. Který z kolových nápojů Vám nejvíce chutná?

5. Podle kterých kritérií si vybíráte kolový nápoj? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

6. Ohodnoťte uvedené kolové nápoje podle toho, jak vnímáte jejich značku? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

7. Reklama na kterou značku nápoje se Vám vybaví jako první?

8. Které barvy (obalu, reklamy) se vám vybaví ve spojení s kolovým nápojem?

9. Konzumujete nápoje značky „Coca-Cola“?

11. Jak hodnotíte samotný produkt „Coca-Cola“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

12. Jaký produkt „Coca-Coly“ nakupujete?

13. Líbí se Vám reklamní spoty „Coca-Coly“?

14. Jak hodnotíte reklamu „Coca-Coly“ ? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

15. Konzumujete nápoje značky „Pepsi“?

17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

18. Jaký produkt „Pepsi“ nakupujete?

19. Líbí se Vám reklamní spoty „Pepsi“?

20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

21. Pohlaví?

22. Věk?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Dle svého uvážení se zařaďte do jedné z následujících soc. skupin (1 - ekonomicky slabá až 10 - ekonomicky silná třída)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete kolové nápoje?

2. Jak často pijete nápoje s příchutí koly?

3. Který z vybraných kolových nápojů při koupi preferujete? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

4. Který z kolových nápojů Vám nejvíce chutná?

5. Podle kterých kritérií si vybíráte kolový nápoj? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

6. Ohodnoťte uvedené kolové nápoje podle toho, jak vnímáte jejich značku? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

7. Reklama na kterou značku nápoje se Vám vybaví jako první?

8. Které barvy (obalu, reklamy) se vám vybaví ve spojení s kolovým nápojem?

9. Konzumujete nápoje značky „Coca-Cola“?

11. Jak hodnotíte samotný produkt „Coca-Cola“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

12. Jaký produkt „Coca-Coly“ nakupujete?

13. Líbí se Vám reklamní spoty „Coca-Coly“?

14. Jak hodnotíte reklamu „Coca-Coly“ ? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

15. Konzumujete nápoje značky „Pepsi“?

17. Jak hodnotíte samotný produkt „Pepsi“ v porovnání s jinými kolovými nápoji? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

18. Jaký produkt „Pepsi“ nakupujete?

19. Líbí se Vám reklamní spoty „Pepsi“?

20. Jak hodnotíte reklamu „Pepsi“? (1- nejsilnější 5- nejslabší)

21. Pohlaví?

22. Věk?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Dle svého uvážení se zařaďte do jedné z následujících soc. skupin (1 - ekonomicky slabá až 10 - ekonomicky silná třída)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kubešová, K.Coca-Cola vs. Pepsi - Cola wars (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://cola-wars.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.