Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ČSA pohled očima zákazníků
ČSA pohled očima zákazníků
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Stepan Zub |
---|---|
Šetření: | 26. 04. 2010 - 03. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 30 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 52,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Letěli jste někdy s ČSA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 20 | 66,67 % | 66,67 % |
ne | 10 | 33,33 % | 33,33 % |
2. S jakou leteckou společností byste po zkušenostech nejraději letěli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 9 | 30 % | 30 % |
Nemám zkušenost | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
British Airways | 3 | 10 % | 10 % |
air france | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
čsa | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
British Airlines | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Lufthansa | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Austiran airlines | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Royal jordanian | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Zubikova hasisova linka | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Royksopp!!!!!!!! | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
chtel bych se podivat do vesmiru | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
chtel bych umet letat jako ptacci | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
will this shit never end? | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
.... | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
KLM | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Delta Airlines | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
United Airlines | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
turkish airlines | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Singapore Airlines | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Virgin airlines | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
létám pravidelněji , hodnotím průměrně | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
3. Podle čeho se nejvíce rozhodujete při výběru letecké společnosti? (možno zaškrtnout i více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena letenek | 26 | 86,67 % | 86,67 % |
dobré reference | 13 | 43,33 % | 43,33 % |
čas letu | 9 | 30 % | 30 % |
tradice, zkušenosti letecké společnosti | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
služby navíc (jídlo v ceně,..) | 6 | 20 % | 20 % |
možnost měnit čas odletu, příletu | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
cistota zubu personalu | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
vnímaná bezpečnost strojů | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
4. Myslíte si, že je létání s ČSA vysoce kvalitní záležitostí (v porovnání s konkurencí)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 40 % | 40 % |
ne | 10 | 33,33 % | 33,33 % |
nevím | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
5. Jaké Vám připadají služby ČSA (palubní servis, stravování, rezervace letenek atd.) ve srovnání s konkurencí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Srovnatelné s konkurencí | 17 | 56,67 % | 56,67 % |
Většina služeb velice kvalitní | 9 | 30 % | 30 % |
Kvalitní jen některé | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
Nekvalitní | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
6. Které služby ČSA považujete za nejhorší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žádné | 15 | 50 % | 50 % |
Stravování | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
Jiné-jaké? | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
nevím, neletěla jsem | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
co je ČSA? | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Business třída je tragická a neodpovídá ceně | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
Rezervace letenek | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
7. Zaznamenali jste v posledních dvou letech snížení/zvýšení úrovně letového servisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nezaznamenal/a jsem změny úrovně | 20 | 66,67 % | 66,67 % |
Ano, zaznamenal/a jsem snížení úrovně | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
Ano, zaznamenal/a jsem zvýšení úrovně | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
8. Vybavíte si nové logo čsa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 50 % | 50 % |
Ne, neznám nové logo, znám pouze staré logo | 12 | 40 % | 40 % |
Ne, nevybavuji si ani nové ani staré logo | 3 | 10 % | 10 % |
9. Zaznamenal/a jste změnu značky ČSA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 60 % | 60 % |
ano | 12 | 40 % | 40 % |
10. Navštívil/a jste někdy webové stránky ČSA?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 63,33 % | 63,33 % |
ne | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
11. Pokud jste někdy navštívil/a webové stránky ČSA, jak byste je hodnotil/a? Vyberte pomocí škály od 1 – 5 (hodnocení jako ve škole – tzv. 1 nejlepší; 5 nejhorší)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 10 | 45,45 % | 33,33 % |
3 | 9 | 40,91 % | 30 % |
1 | 2 | 9,09 % | 6,67 % |
5 | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.4 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.36 |
Směrodatná odchylka: | 0.6 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
12. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 18 | 60 % | 60 % |
žena | 12 | 40 % | 40 % |
13. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-29 | 29 | 96,67 % | 96,67 % |
30-55 | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
14. Stav
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
svobodný/á | 29 | 96,67 % | 96,67 % |
ženatý | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
15. Čistý osobní měsíční příjem:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 – 9 999 Kč | 12 | 41,38 % | 40 % |
10000-25000 | 12 | 41,38 % | 40 % |
25000-40000 | 4 | 13,79 % | 13,33 % |
40000-více | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (65,8 %)
- facebook.com (23,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.