Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > České areolinie - spokojenost zákazníků

České areolinie - spokojenost zákazníků

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Hleděncová
Šetření:03. 12. 2014 - 10. 12. 2014
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):16 / 10.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:60 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

jsme studentky Vysoké školy ekonomické a prosíme Vás o vyplnění následujícího dotazníku, který slouží ke zjištění změn týkajících se služeb poskytovaných společností ČSA, které se udály po příchodu korejského investora Korean AirLines v roce 2013. Výsledky těchto dotazníků slouží pro zpracování naší seminární práce na předmět Mezinárodní management na Vysoké škole ekonomické.

Za Vaši ochotu a čas Vám předem děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny nebo blízkého okolí ve společnosti ČSA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3981,25 %81,25 %  
Ano918,75 %18,75 %  

Graf

2. Jak často využíváte služeb společnosti ČSA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Měsíčněotázka č. 3, 1 krát za půl rokuotázka č. 3, 1 krát za rokotázka č. 3, Méně než 1 krát ročněotázka č. 3, e) Nikdy jsem jejich služeb nevyužil/a → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1 krát ročně1948,72 %39,58 %  
1 krát za půl roku923,08 %18,75 %  
1 krát za rok512,82 %10,42 %  
e) Nikdy jsem jejich služeb nevyužil/a37,69 %6,25 %  
Měsíčně37,69 %6,25 %  

Graf

3. Služby ČSA jste využil/a :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Před vstupem korejského investora do společnosti (tj. před rokem 2013)otázka č. 5, Po vstupu korejského investora (tj. po roce 2013)otázka č. 6, Před rokem 2013 i po roce 2013otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Před rokem 2013 i po roce 20131541,67 %31,25 %  
Před vstupem korejského investora do společnosti (tj. před rokem 2013)1438,89 %29,17 %  
Po vstupu korejského investora (tj. po roce 2013)719,44 %14,58 %  

Graf

4. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?

(více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vhodný spoj1493,33 %29,17 %  
Ceny426,67 %8,33 %  
Kvalita služeb320 %6,25 %  
Kvalita personálu213,33 %4,17 %  
nebyla jiná možnost16,67 %2,08 %  

Graf

5. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?

(více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vhodný spoj1178,57 %22,92 %  
Ceny428,57 %8,33 %  
Doporučení od známých321,43 %6,25 %  
Kvalita služeb321,43 %6,25 %  
Kvalita personálu17,14 %2,08 %  

Graf

6. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost po roce 2013 vybral/a?

(více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vhodný spoj1881,82 %37,5 %  
Ceny627,27 %12,5 %  
Kvalita služeb313,64 %6,25 %  
Kvalita personálu29,09 %4,17 %  
letenku zajistoval poradatel konference14,55 %2,08 %  
tuto společnost jsem si nevybrala, byla přiřazena k mému zájezdu cestovní kanceláří14,55 %2,08 %  
nebyla jiná možnost14,55 %2,08 %  

Graf

7. Po roce 2013 jsem zaznamenal/a ve službách ČSA:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Změny spíše k lepšímuotázka č. 8, Změny spíše k horšímuotázka č. 8, Celkem žádné změnyotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Celkem žádné změny2775 %56,25 %  
Změny spíše k horšímu822,22 %16,67 %  
Změny spíše k lepšímu12,78 %2,08 %  

Graf

8. Jaké byly hlavní změny, které jste zaznamenal/a ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Hhh

Hodně rýze k jidlu

jídlo

Letos jsem dostal normalni jidlo - bagetu a ne jenom musli tycinku jako predtim

Neochota, hloupost a povrchnost personalu

Nízká kvalita služeb, nevzhledné letušky v pokročilém věku, nedodržování letového řádu.

Snižování nákladů a tím snizeni poctu letu a cílových destinaci

špatná komunikace

Zrušení letu do vybraných destinacích, do kterých jsem původně lítala. Sice byly zavedeny nové linky, pokud vím, ale do destinací asijských, do kterých nelítám.

9. Po roce 2013 jsem zaznamenal, že se ceny služeb ČSA:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedokážu posoudit2775 %56,25 %  
Zůstaly stejné411,11 %8,33 %  
Spíše zvýšily38,33 %6,25 %  
Zvýšily12,78 %2,08 %  
Spíše snížily12,78 %2,08 %  

Graf

10. Do jaké destinace byste uvítal/a, aby společnost ČSA začala létat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím513,89 %10,42 %  
Srí Lanka25,56 %4,17 %  
Latinská Amerika25,56 %4,17 %  
new york25,56 %4,17 %  
Island25,56 %4,17 %  
čína12,78 %2,08 %  
Hanoj12,78 %2,08 %  
Hawai12,78 %2,08 %  
Čína, New York - to,ze CSA prislo o tolik cenny slot do NY je otresne!!!12,78 %2,08 %  
neřeším, létám čímkoliv12,78 %2,08 %  
ostatní odpovědi Sao Paulo
nemam zadnou preferenci
Nevím, kam v současné době létají, proto nedokážu určit
-
Nedokážu říct. Preferoval bych jinou společnost.
Helsinki
x
benatky
Peking
Wales
Izrael
Nyc
Curych
Mars
Thajsko
mexiko
Lilongwe
Athény
1850 %37,5 % 

Graf

Do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky?

11. Vstup korejského investora do společnosti ČSA hodnotím celkově jako pozitivní.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně souhlasímotázka č. 12, Spíše souhlasímotázka č. 12, Neumím se rozhodnoutotázka č. 12, Spíše nesouhlasímotázka č. 12, Rozhodně nesouhlasímotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neumím se rozhodnout1541,67 %31,25 %  
Spíše nesouhlasím719,44 %14,58 %  
Spíše souhlasím719,44 %14,58 %  
Rozhodně nesouhlasím513,89 %10,42 %  
Rozhodně souhlasím25,56 %4,17 %  

Graf

Do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky?

12. Kvalita služeb poskytovaných společností ČSA se po vstupu korejského investora zhoršila.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neumím se rozhodnout2466,67 %50 %  
Spíše nesouhlasím616,67 %12,5 %  
Spíše souhlasím38,33 %6,25 %  
Rozhodně souhlasím38,33 %6,25 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2261,11 %45,83 %  
Muž1438,89 %29,17 %  

Graf

14. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 252363,89 %47,92 %  
26 - 35822,22 %16,67 %  
36 – 45513,89 %10,42 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské2055,56 %41,67 %  
Středoškolské s maturitou1541,67 %31,25 %  
Základní12,78 %2,08 %  

Graf

16. Vaše povolání je:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2057,14 %41,67 %  
Manažer514,29 %10,42 %  
Administrativní pracovník411,43 %8,33 %  
Podnikatel25,71 %4,17 %  
Nezaměstnaný12,86 %2,08 %  
Cestovní ruch12,86 %2,08 %  
Živnostník12,86 %2,08 %  
Manuální práce12,86 %2,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Služby ČSA jste využil/a :

  • odpověď Před rokem 2013 i po roce 2013:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodný spoj na otázku 4. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?
  • odpověď Před vstupem korejského investora do společnosti (tj. před rokem 2013):
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodný spoj na otázku 5. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?

4. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?

  • odpověď Vhodný spoj:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Před rokem 2013 i po roce 2013 na otázku 3. Služby ČSA jste využil/a :

6. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost po roce 2013 vybral/a?

  • odpověď Vhodný spoj:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodný spoj na otázku 4. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Před rokem 2013 i po roce 2013 na otázku 3. Služby ČSA jste využil/a :

9. Po roce 2013 jsem zaznamenal, že se ceny služeb ČSA:

  • odpověď Nedokážu posoudit:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 16. Vaše povolání je:

12. Kvalita služeb poskytovaných společností ČSA se po vstupu korejského investora zhoršila.

  • odpověď Neumím se rozhodnout:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neumím se rozhodnout na otázku 11. Vstup korejského investora do společnosti ČSA hodnotím celkově jako pozitivní.

14. Váš věk je:

  • odpověď 18 – 25:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 16. Vaše povolání je:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny nebo blízkého okolí ve společnosti ČSA?

2. Jak často využíváte služeb společnosti ČSA?

3. Služby ČSA jste využil/a :

4. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?

6. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost po roce 2013 vybral/a?

7. Po roce 2013 jsem zaznamenal/a ve službách ČSA:

9. Po roce 2013 jsem zaznamenal, že se ceny služeb ČSA:

11. Vstup korejského investora do společnosti ČSA hodnotím celkově jako pozitivní.

12. Kvalita služeb poskytovaných společností ČSA se po vstupu korejského investora zhoršila.

13. Jste:

14. Váš věk je:

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

16. Vaše povolání je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny nebo blízkého okolí ve společnosti ČSA?

2. Jak často využíváte služeb společnosti ČSA?

3. Služby ČSA jste využil/a :

4. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?

6. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost po roce 2013 vybral/a?

7. Po roce 2013 jsem zaznamenal/a ve službách ČSA:

9. Po roce 2013 jsem zaznamenal, že se ceny služeb ČSA:

11. Vstup korejského investora do společnosti ČSA hodnotím celkově jako pozitivní.

12. Kvalita služeb poskytovaných společností ČSA se po vstupu korejského investora zhoršila.

13. Jste:

14. Váš věk je:

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

16. Vaše povolání je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hleděncová, A.České areolinie - spokojenost zákazníků (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://csa-spokojenost-zakazniku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.