Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > České areolinie - spokojenost zákazníků
České areolinie - spokojenost zákazníků
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adéla Hleděncová |
---|---|
Šetření: | 03. 12. 2014 - 10. 12. 2014 |
Počet respondentů: | 48 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 10.54 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 60 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:04 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
jsme studentky Vysoké školy ekonomické a prosíme Vás o vyplnění následujícího dotazníku, který slouží ke zjištění změn týkajících se služeb poskytovaných společností ČSA, které se udály po příchodu korejského investora Korean AirLines v roce 2013. Výsledky těchto dotazníků slouží pro zpracování naší seminární práce na předmět Mezinárodní management na Vysoké škole ekonomické.
Za Vaši ochotu a čas Vám předem děkujeme.
Odpovědi respondentů
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vaší rodiny nebo blízkého okolí ve společnosti ČSA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 39 | 81,25 % | 81,25 % |
Ano | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
2. Jak často využíváte služeb společnosti ČSA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Měsíčně → otázka č. 3, 1 krát za půl roku → otázka č. 3, 1 krát za rok → otázka č. 3, Méně než 1 krát ročně → otázka č. 3, e) Nikdy jsem jejich služeb nevyužil/a → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než 1 krát ročně | 19 | 48,72 % | 39,58 % |
1 krát za půl roku | 9 | 23,08 % | 18,75 % |
1 krát za rok | 5 | 12,82 % | 10,42 % |
e) Nikdy jsem jejich služeb nevyužil/a | 3 | 7,69 % | 6,25 % |
Měsíčně | 3 | 7,69 % | 6,25 % |
3. Služby ČSA jste využil/a :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Před vstupem korejského investora do společnosti (tj. před rokem 2013) → otázka č. 5, Po vstupu korejského investora (tj. po roce 2013) → otázka č. 6, Před rokem 2013 i po roce 2013 → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Před rokem 2013 i po roce 2013 | 15 | 41,67 % | 31,25 % |
Před vstupem korejského investora do společnosti (tj. před rokem 2013) | 14 | 38,89 % | 29,17 % |
Po vstupu korejského investora (tj. po roce 2013) | 7 | 19,44 % | 14,58 % |
4. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vhodný spoj | 14 | 93,33 % | 29,17 % |
Ceny | 4 | 26,67 % | 8,33 % |
Kvalita služeb | 3 | 20 % | 6,25 % |
Kvalita personálu | 2 | 13,33 % | 4,17 % |
nebyla jiná možnost | 1 | 6,67 % | 2,08 % |
5. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost před rokem 2013 vybral/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vhodný spoj | 11 | 78,57 % | 22,92 % |
Ceny | 4 | 28,57 % | 8,33 % |
Doporučení od známých | 3 | 21,43 % | 6,25 % |
Kvalita služeb | 3 | 21,43 % | 6,25 % |
Kvalita personálu | 1 | 7,14 % | 2,08 % |
6. Co bylo hlavním důvodem toho, že jste si právě tuto společnost po roce 2013 vybral/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vhodný spoj | 18 | 81,82 % | 37,5 % |
Ceny | 6 | 27,27 % | 12,5 % |
Kvalita služeb | 3 | 13,64 % | 6,25 % |
Kvalita personálu | 2 | 9,09 % | 4,17 % |
letenku zajistoval poradatel konference | 1 | 4,55 % | 2,08 % |
tuto společnost jsem si nevybrala, byla přiřazena k mému zájezdu cestovní kanceláří | 1 | 4,55 % | 2,08 % |
nebyla jiná možnost | 1 | 4,55 % | 2,08 % |
7. Po roce 2013 jsem zaznamenal/a ve službách ČSA:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Změny spíše k lepšímu → otázka č. 8, Změny spíše k horšímu → otázka č. 8, Celkem žádné změny → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Celkem žádné změny | 27 | 75 % | 56,25 % |
Změny spíše k horšímu | 8 | 22,22 % | 16,67 % |
Změny spíše k lepšímu | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
8. Jaké byly hlavní změny, které jste zaznamenal/a ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Hhh
Hodně rýze k jidlu
jídlo
Letos jsem dostal normalni jidlo - bagetu a ne jenom musli tycinku jako predtim
Neochota, hloupost a povrchnost personalu
Nízká kvalita služeb, nevzhledné letušky v pokročilém věku, nedodržování letového řádu.
Snižování nákladů a tím snizeni poctu letu a cílových destinaci
špatná komunikace
Zrušení letu do vybraných destinacích, do kterých jsem původně lítala. Sice byly zavedeny nové linky, pokud vím, ale do destinací asijských, do kterých nelítám.
9. Po roce 2013 jsem zaznamenal, že se ceny služeb ČSA:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedokážu posoudit | 27 | 75 % | 56,25 % |
Zůstaly stejné | 4 | 11,11 % | 8,33 % |
Spíše zvýšily | 3 | 8,33 % | 6,25 % |
Zvýšily | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
Spíše snížily | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
10. Do jaké destinace byste uvítal/a, aby společnost ČSA začala létat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 5 | 13,89 % | 10,42 % |
Srí Lanka | 2 | 5,56 % | 4,17 % |
Latinská Amerika | 2 | 5,56 % | 4,17 % |
new york | 2 | 5,56 % | 4,17 % |
Island | 2 | 5,56 % | 4,17 % |
čína | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
Hanoj | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
Hawai | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
Čína, New York - to,ze CSA prislo o tolik cenny slot do NY je otresne!!! | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
neřeším, létám čímkoliv | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
ostatní odpovědi | 18 | 50 % | 37,5 % |
11. Vstup korejského investora do společnosti ČSA hodnotím celkově jako pozitivní.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně souhlasím → otázka č. 12, Spíše souhlasím → otázka č. 12, Neumím se rozhodnout → otázka č. 12, Spíše nesouhlasím → otázka č. 12, Rozhodně nesouhlasím → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neumím se rozhodnout | 15 | 41,67 % | 31,25 % |
Spíše nesouhlasím | 7 | 19,44 % | 14,58 % |
Spíše souhlasím | 7 | 19,44 % | 14,58 % |
Rozhodně nesouhlasím | 5 | 13,89 % | 10,42 % |
Rozhodně souhlasím | 2 | 5,56 % | 4,17 % |
12. Kvalita služeb poskytovaných společností ČSA se po vstupu korejského investora zhoršila.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neumím se rozhodnout | 24 | 66,67 % | 50 % |
Spíše nesouhlasím | 6 | 16,67 % | 12,5 % |
Spíše souhlasím | 3 | 8,33 % | 6,25 % |
Rozhodně souhlasím | 3 | 8,33 % | 6,25 % |
13. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 22 | 61,11 % | 45,83 % |
Muž | 14 | 38,89 % | 29,17 % |
14. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 – 25 | 23 | 63,89 % | 47,92 % |
26 - 35 | 8 | 22,22 % | 16,67 % |
36 – 45 | 5 | 13,89 % | 10,42 % |
15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 20 | 55,56 % | 41,67 % |
Středoškolské s maturitou | 15 | 41,67 % | 31,25 % |
Základní | 1 | 2,78 % | 2,08 % |
16. Vaše povolání je:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 20 | 57,14 % | 41,67 % |
Manažer | 5 | 14,29 % | 10,42 % |
Administrativní pracovník | 4 | 11,43 % | 8,33 % |
Podnikatel | 2 | 5,71 % | 4,17 % |
Nezaměstnaný | 1 | 2,86 % | 2,08 % |
Cestovní ruch | 1 | 2,86 % | 2,08 % |
Živnostník | 1 | 2,86 % | 2,08 % |
Manuální práce | 1 | 2,86 % | 2,08 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.