Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cyrilovo pekařství - spokojenost s kvalitou výrobků

Cyrilovo pekařství - spokojenost s kvalitou výrobků

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcela Mičkalová
Šetření:11. 04. 2011 - 14. 04. 2011
Počet respondentů:81
Počet otázek (max/průměr):23 / 20.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentkou Ekonomické fakulty VŠB - TOU. Píši diplomovou práci na téma Hodnocení kvality výrobků z pohledu zákazníka. Chtěla bych Vás proto požádat o vyplnění anonymního dotazníku, jehož výsledky budou použity v praktické části práce.

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jste spokojení s nabídkou výrobků Cyrilova pekařství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi spokojen5061,73 %61,73 %  
Spokojen2530,86 %30,86 %  
Méně spokojen56,17 %6,17 %  
Velmi nespokojen11,23 %1,23 %  

Graf

2. Jaké výrobky zde nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Frgále7592,59 %92,59 %  
Cukrářské výrobky5972,84 %72,84 %  
Pečivo2429,63 %29,63 %  
Sušené ovoce2429,63 %29,63 %  
Ostatní zboží1417,28 %17,28 %  
Frgále11,23 %1,23 %  

Graf

3. Jak často nakupujete tyto výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý týden3340,74 %40,74 %  
Příležitostně2834,57 %34,57 %  
1 x za 14 dnů1417,28 %17,28 %  
1 x za měsíc56,17 %6,17 %  
Vůbec11,23 %1,23 %  

Graf

4. K jaké příležitosti nakupujete výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
K vlastní konzumaci7086,42 %86,42 %  
Jako dárek2733,33 %33,33 %  
K oslavě nebo svatbě2328,4 %28,4 %  
Pro další prodej56,17 %6,17 %  

Graf

5. Jaké frgále nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tvarohové6175,31 %75,31 %  
Mákové3340,74 %40,74 %  
Hruškové2429,63 %29,63 %  
Meruňkové2227,16 %27,16 %  
Ostatní2227,16 %27,16 %  
Ořechové2024,69 %24,69 %  
Povidlové1012,35 %12,35 %  

Graf

6. Jste spokojení s kvalitou frgálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi spokojen4454,32 %54,32 %  
Spokojen3138,27 %38,27 %  
Méně spokojen56,17 %6,17 %  
Velmi nespokojen11,23 %1,23 %  

Graf

7. Myslíte si, že cena frgálů odpovídá jeho kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6985,19 %85,19 %  
Ne1214,81 %14,81 %  

Graf

8. Pokud jste v předchozí otázce zatrhli ne, uveďte stručně důvod.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita (náplň, těsto) se stále mírně zhoršuje.112,5 %1,23 %  
malé a drahé112,5 %1,23 %  
kdo to ma žrat112,5 %1,23 %  
za tuto cen by mohly byt kvalitnější112,5 %1,23 %  
cena je vysoka112,5 %1,23 %  
výsoká cena112,5 %1,23 %  
za tuto cenu by mohly být kvalitnější112,5 %1,23 %  
při této ceně by mohly být kvalitnější112,5 %1,23 %  

Graf

9. Koupili jste si někdy malovaný frgál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4251,85 %51,85 %  
Ne3948,15 %48,15 %  

Graf

10. Pokud ano, byli jste s kresbou spokojení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi spokojen2762,79 %33,33 %  
Spokojen1227,91 %14,81 %  
Méně spokojen36,98 %3,7 %  
Velmi nespokojen12,33 %1,23 %  

Graf

11. Co by podle Vašeho názoru obecně zvýšilo prodejnost frgálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cena4353,09 %53,09 %  
Silnější reklamní podpora3138,27 %38,27 %  
Změna chuti78,64 %8,64 %  

Graf

12. Jak hodnotíte kvalitu a chuť frgálů v posledních pěti letech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zůstala stejná2632,1 %32,1 %  
Mírně se zhoršila2530,86 %30,86 %  
Mírně se zlepšila1923,46 %23,46 %  
Podstatně se zlepšila1012,35 %12,35 %  
Podstatně se zhoršila11,23 %1,23 %  

Graf

13. Víte, kolikrát frgál získal cenu Perla Zlínska?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím5162,96 %62,96 %  
42125,93 %25,93 %  
533,7 %3,7 %  
222,47 %2,47 %  
122,47 %2,47 %  
322,47 %2,47 %  

Graf

14. Jak jste spokojení s cukrářskými výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi spokojen4353,09 %53,09 %  
Spokojen3239,51 %39,51 %  
Méně spokojen56,17 %6,17 %  
Nespokojen11,23 %1,23 %  

Graf

15. Jaké cukrářské výrobky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zákusky6580,25 %80,25 %  
Balené suché cukroví3239,51 %39,51 %  
Řezy, rolády2125,93 %25,93 %  
Cukroví1822,22 %22,22 %  
Dorty1619,75 %19,75 %  

Graf

16. Jste spokojení s cenami cukrářský výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, stejnou cenu má i konkurence6276,54 %76,54 %  
Ceny jsou příliš vysoké1214,81 %14,81 %  
Ceny jsou nižší než u konkurence78,64 %8,64 %  

Graf

17. Dostali jste někdy starší nebo zkažený výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy5365,43 %65,43 %  
Jednou2429,63 %29,63 %  
Dvakrát33,7 %3,7 %  
Vícekrát11,23 %1,23 %  

Graf

18. Využíváte službu – doprava výrobků pomocí PPL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6175,31 %75,31 %  
Vůbec nevím, že si výrobek mohu nechat dovést1619,75 %19,75 %  
Ano44,94 %4,94 %  

Graf

19. V jakém stavu Vám výrobek došel?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl v pořádku450 %4,94 %  
Poškozen337,5 %3,7 %  
Mírně poškozen112,5 %1,23 %  

Graf

20. Jak hodnotíte ochotu obsluhujícího personálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vynikající3644,44 %44,44 %  
Velmi dobrá3138,27 %38,27 %  
Dobrá1214,81 %14,81 %  
Špatná11,23 %1,23 %  
Nedostačující11,23 %1,23 %  

Graf

21. Doporučujete někomu naše výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4454,32 %54,32 %  
Velmi často2733,33 %33,33 %  
Ne1012,35 %12,35 %  

Graf

22. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36 - 50 let2834,57 %34,57 %  
21 - 35 let2024,69 %24,69 %  
51 - 65 let1923,46 %23,46 %  
20 - 35 let78,64 %8,64 %  
Méně, než 20 let44,94 %4,94 %  
Nad 65 let33,7 %3,7 %  

Graf

23. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4555,56 %55,56 %  
Muž3644,44 %44,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Koupili jste si někdy malovaný frgál?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojen na otázku 10. Pokud ano, byli jste s kresbou spokojení?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 10. Pokud ano, byli jste s kresbou spokojení?

14. Jak jste spokojení s cukrářskými výrobky?

  • odpověď Velmi spokojen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Meruňkové na otázku 5. Jaké frgále nejčastěji nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste spokojení s nabídkou výrobků Cyrilova pekařství?

2. Jaké výrobky zde nakupujete?

3. Jak často nakupujete tyto výrobky?

4. K jaké příležitosti nakupujete výrobky?

5. Jaké frgále nejčastěji nakupujete?

6. Jste spokojení s kvalitou frgálů?

7. Myslíte si, že cena frgálů odpovídá jeho kvalitě?

9. Koupili jste si někdy malovaný frgál?

10. Pokud ano, byli jste s kresbou spokojení?

11. Co by podle Vašeho názoru obecně zvýšilo prodejnost frgálů?

12. Jak hodnotíte kvalitu a chuť frgálů v posledních pěti letech?

13. Víte, kolikrát frgál získal cenu Perla Zlínska?

14. Jak jste spokojení s cukrářskými výrobky?

15. Jaké cukrářské výrobky kupujete?

16. Jste spokojení s cenami cukrářský výrobků?

17. Dostali jste někdy starší nebo zkažený výrobek?

18. Využíváte službu – doprava výrobků pomocí PPL?

20. Jak hodnotíte ochotu obsluhujícího personálu?

21. Doporučujete někomu naše výrobky?

22. Kolik je Vám let?

23. Jaké je vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste spokojení s nabídkou výrobků Cyrilova pekařství?

2. Jaké výrobky zde nakupujete?

3. Jak často nakupujete tyto výrobky?

4. K jaké příležitosti nakupujete výrobky?

5. Jaké frgále nejčastěji nakupujete?

6. Jste spokojení s kvalitou frgálů?

7. Myslíte si, že cena frgálů odpovídá jeho kvalitě?

9. Koupili jste si někdy malovaný frgál?

10. Pokud ano, byli jste s kresbou spokojení?

11. Co by podle Vašeho názoru obecně zvýšilo prodejnost frgálů?

12. Jak hodnotíte kvalitu a chuť frgálů v posledních pěti letech?

13. Víte, kolikrát frgál získal cenu Perla Zlínska?

14. Jak jste spokojení s cukrářskými výrobky?

15. Jaké cukrářské výrobky kupujete?

16. Jste spokojení s cenami cukrářský výrobků?

17. Dostali jste někdy starší nebo zkažený výrobek?

18. Využíváte službu – doprava výrobků pomocí PPL?

20. Jak hodnotíte ochotu obsluhujícího personálu?

21. Doporučujete někomu naše výrobky?

22. Kolik je Vám let?

23. Jaké je vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mičkalová, M.Cyrilovo pekařství - spokojenost s kvalitou výrobků (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://cyrilovo-pekarstvi-spokojeno.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.