Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > dámská kosmetika

dámská kosmetika

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Libor Konvička
Šetření:09. 09. 2010 - 13. 09. 2010
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.98
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je pro dámy všeho věku. :-)

Odpovědi respondentů

1. K jakému druhu výrobků podle Vás může patřit slogan „Everyday Beautiful“, což se dá přeložit jako „každodenní krása“ nebo volněji „krása pro každý den“, či „každý den krásná“? Hodí se nejlépe k:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rtěnce3863,33 %62,3 %  
parfému1423,33 %22,95 %  
zubní pastě813,33 %13,11 %  

Graf

2. A který z možných překladů sloganu Everyday Beautiful: „každodenní krása“, „krása pro každý den“, „každý den krásná“; nebo nějaký ještě jiný, by Vám připadal nejvhodnější, v případě, že by šlo o slogan patřící k parfému?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
„každý den krásná“3455,74 %55,74 %  
„krása pro každý den“1321,31 %21,31 %  
krásná každý den34,92 %4,92 %  
nic23,28 %3,28 %  
„každodenní krása“23,28 %3,28 %  
mě to přijde všechno mimo11,64 %1,64 %  
žádný11,64 %1,64 %  
krasna kazdy den11,64 %1,64 %  
krása nemá s parfémem nic společného11,64 %1,64 %  
parfém není o kráse ale o vůni :D11,64 %1,64 %  
Everyday Beautiful11,64 %1,64 %  
vonět může i relativně ošklivá a neupravená žena.11,64 %1,64 %  

Graf

3. A nemohl by slogan „Everyday Beautiful“ konec konců zůstat v anglickém originále? Připomínám, že jde o slogan pro značku parfému.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechat v angličtině3963,93 %63,93 %  
Je to jedno1118,03 %18,03 %  
Přeložit do češtiny1118,03 %18,03 %  

Graf

4. Ženy obvykle používají různé parfémy, které si často pečlivě vybírají. Níže je uvedeno několik výroků o parfémech. Vyberte z nich ty, které jsou Vám osobně nejbližší, které se na Vás nejvíce hodí. Výroků můžete vybrat více, nejvýše však pět. Pokud Vám připadá, že u parfému je pro Vás důležité něco jiného, prosím napište co.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostě chci mít hezkou vůni; hlavně abych „voněla sobě“3557,38 %57,38 %  
Mám svůj styl a určitý parfém do něj patří2744,26 %44,26 %  
Je to součást reprezentace, něco jako dobrá kabelka2744,26 %44,26 %  
V parfému je skryta ženská rafinovanost2134,43 %34,43 %  
Vybírám si parfém podle toho, jakou mám právě náladu1931,15 %31,15 %  
Parfém je běžná součást kosmetiky, asi jako líčení1931,15 %31,15 %  
Parfém podpoří mé sebevědomí1829,51 %29,51 %  
Parfém mě dělá víc sexy1626,23 %26,23 %  
Bez každodenního parfému se nemůžu vůbec obejít1422,95 %22,95 %  
Parfémy používám hlavně při zvláštních příležitostech1118,03 %18,03 %  
Upřímně řečeno, moc nad parfémy nepřemýšlím69,84 %9,84 %  
Ráda na sobě zkouším různé parfémy46,56 %6,56 %  
Parfém je spíš součást hygieny, parfém potlačuje pach těla34,92 %4,92 %  
prijemna vune mne uklidnuje a uvolnuje11,64 %1,64 %  

Graf

5. Když si pro sebe kupujete parfém, na jakou cenu se většinou orientujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500-1000 Kč2439,34 %39,34 %  
1000-1500 Kč1727,87 %27,87 %  
do 500 Kč1422,95 %22,95 %  
nad 1500 Kč69,84 %9,84 %  

Graf

6. A na závěr dvě otázky o Vás osobně. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnána2744,26 %44,26 %  
studentka2744,26 %44,26 %  
v domácnosti nebo na mateřské dovolené46,56 %6,56 %  
něco jiného34,92 %4,92 %  

Graf

7. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 30 let4573,77 %73,77 %  
31-55 let1422,95 %22,95 %  
nad 55 let23,28 %3,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. A na závěr dvě otázky o Vás osobně. Jste:

  • odpověď zaměstnána:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-55 let na otázku 7. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. K jakému druhu výrobků podle Vás může patřit slogan „Everyday Beautiful“, což se dá přeložit jako „každodenní krása“ nebo volněji „krása pro každý den“, či „každý den krásná“? Hodí se nejlépe k:

2. A který z možných překladů sloganu Everyday Beautiful: „každodenní krása“, „krása pro každý den“, „každý den krásná“; nebo nějaký ještě jiný, by Vám připadal nejvhodnější, v případě, že by šlo o slogan patřící k parfému?

3. A nemohl by slogan „Everyday Beautiful“ konec konců zůstat v anglickém originále? Připomínám, že jde o slogan pro značku parfému.

4. Ženy obvykle používají různé parfémy, které si často pečlivě vybírají. Níže je uvedeno několik výroků o parfémech. Vyberte z nich ty, které jsou Vám osobně nejbližší, které se na Vás nejvíce hodí. Výroků můžete vybrat více, nejvýše však pět. Pokud Vám připadá, že u parfému je pro Vás důležité něco jiného, prosím napište co.

5. Když si pro sebe kupujete parfém, na jakou cenu se většinou orientujete?

6. A na závěr dvě otázky o Vás osobně. Jste:

7. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. K jakému druhu výrobků podle Vás může patřit slogan „Everyday Beautiful“, což se dá přeložit jako „každodenní krása“ nebo volněji „krása pro každý den“, či „každý den krásná“? Hodí se nejlépe k:

2. A který z možných překladů sloganu Everyday Beautiful: „každodenní krása“, „krása pro každý den“, „každý den krásná“; nebo nějaký ještě jiný, by Vám připadal nejvhodnější, v případě, že by šlo o slogan patřící k parfému?

3. A nemohl by slogan „Everyday Beautiful“ konec konců zůstat v anglickém originále? Připomínám, že jde o slogan pro značku parfému.

4. Ženy obvykle používají různé parfémy, které si často pečlivě vybírají. Níže je uvedeno několik výroků o parfémech. Vyberte z nich ty, které jsou Vám osobně nejbližší, které se na Vás nejvíce hodí. Výroků můžete vybrat více, nejvýše však pět. Pokud Vám připadá, že u parfému je pro Vás důležité něco jiného, prosím napište co.

5. Když si pro sebe kupujete parfém, na jakou cenu se většinou orientujete?

6. A na závěr dvě otázky o Vás osobně. Jste:

7. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Konvička, L.dámská kosmetika (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://damska-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.