Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > dámská kosmetika
dámská kosmetika
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Libor Konvička |
---|---|
Šetření: | 09. 09. 2010 - 13. 09. 2010 |
Počet respondentů: | 61 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.98 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:34 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník je pro dámy všeho věku. :-)
Odpovědi respondentů
1. K jakému druhu výrobků podle Vás může patřit slogan „Everyday Beautiful“, což se dá přeložit jako „každodenní krása“ nebo volněji „krása pro každý den“, či „každý den krásná“? Hodí se nejlépe k:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rtěnce | 38 | 63,33 % | 62,3 % |
parfému | 14 | 23,33 % | 22,95 % |
zubní pastě | 8 | 13,33 % | 13,11 % |
2. A který z možných překladů sloganu Everyday Beautiful: „každodenní krása“, „krása pro každý den“, „každý den krásná“; nebo nějaký ještě jiný, by Vám připadal nejvhodnější, v případě, že by šlo o slogan patřící k parfému?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
„každý den krásná“ | 34 | 55,74 % | 55,74 % |
„krása pro každý den“ | 13 | 21,31 % | 21,31 % |
krásná každý den | 3 | 4,92 % | 4,92 % |
nic | 2 | 3,28 % | 3,28 % |
„každodenní krása“ | 2 | 3,28 % | 3,28 % |
mě to přijde všechno mimo | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
žádný | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
krasna kazdy den | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
krása nemá s parfémem nic společného | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
parfém není o kráse ale o vůni :D | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
Everyday Beautiful | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
vonět může i relativně ošklivá a neupravená žena. | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
3. A nemohl by slogan „Everyday Beautiful“ konec konců zůstat v anglickém originále? Připomínám, že jde o slogan pro značku parfému.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nechat v angličtině | 39 | 63,93 % | 63,93 % |
Je to jedno | 11 | 18,03 % | 18,03 % |
Přeložit do češtiny | 11 | 18,03 % | 18,03 % |
4. Ženy obvykle používají různé parfémy, které si často pečlivě vybírají. Níže je uvedeno několik výroků o parfémech. Vyberte z nich ty, které jsou Vám osobně nejbližší, které se na Vás nejvíce hodí. Výroků můžete vybrat více, nejvýše však pět. Pokud Vám připadá, že u parfému je pro Vás důležité něco jiného, prosím napište co.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Prostě chci mít hezkou vůni; hlavně abych „voněla sobě“ | 35 | 57,38 % | 57,38 % |
Mám svůj styl a určitý parfém do něj patří | 27 | 44,26 % | 44,26 % |
Je to součást reprezentace, něco jako dobrá kabelka | 27 | 44,26 % | 44,26 % |
V parfému je skryta ženská rafinovanost | 21 | 34,43 % | 34,43 % |
Vybírám si parfém podle toho, jakou mám právě náladu | 19 | 31,15 % | 31,15 % |
Parfém je běžná součást kosmetiky, asi jako líčení | 19 | 31,15 % | 31,15 % |
Parfém podpoří mé sebevědomí | 18 | 29,51 % | 29,51 % |
Parfém mě dělá víc sexy | 16 | 26,23 % | 26,23 % |
Bez každodenního parfému se nemůžu vůbec obejít | 14 | 22,95 % | 22,95 % |
Parfémy používám hlavně při zvláštních příležitostech | 11 | 18,03 % | 18,03 % |
Upřímně řečeno, moc nad parfémy nepřemýšlím | 6 | 9,84 % | 9,84 % |
Ráda na sobě zkouším různé parfémy | 4 | 6,56 % | 6,56 % |
Parfém je spíš součást hygieny, parfém potlačuje pach těla | 3 | 4,92 % | 4,92 % |
prijemna vune mne uklidnuje a uvolnuje | 1 | 1,64 % | 1,64 % |
5. Když si pro sebe kupujete parfém, na jakou cenu se většinou orientujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
500-1000 Kč | 24 | 39,34 % | 39,34 % |
1000-1500 Kč | 17 | 27,87 % | 27,87 % |
do 500 Kč | 14 | 22,95 % | 22,95 % |
nad 1500 Kč | 6 | 9,84 % | 9,84 % |
6. A na závěr dvě otázky o Vás osobně. Jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaměstnána | 27 | 44,26 % | 44,26 % |
studentka | 27 | 44,26 % | 44,26 % |
v domácnosti nebo na mateřské dovolené | 4 | 6,56 % | 6,56 % |
něco jiného | 3 | 4,92 % | 4,92 % |
7. Kolik je Vám let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 30 let | 45 | 73,77 % | 73,77 % |
31-55 let | 14 | 22,95 % | 22,95 % |
nad 55 let | 2 | 3,28 % | 3,28 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (86,7 %)
- google.cz (3,9 %)
- facebook.com (2,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.