Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Je určen ženám, které pravidelně nakupují značkovou módu. Dotazník byl vytvořen pro potřeby mé bakalářské práce.
Předem děkuji za Vaši ochotu a čas.
Hasalíková
Odpovědi respondentů
1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Radost.
73
46,5 %
46,5 %
Nic zvláštního.
27
17,2 %
17,2 %
Nutné zlo.
19
12,1 %
12,1 %
Zábava.
18
11,46 %
11,46 %
Relax.
15
9,55 %
9,55 %
Stres.
4
2,55 %
2,55 %
potřeba
1
0,64 %
0,64 %
2. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jak se v tom cítím.
68
43,31 %
43,31 %
Jak v tom vypadám.
60
38,22 %
38,22 %
Cena.
13
8,28 %
8,28 %
Kvalita.
5
3,18 %
3,18 %
Materiál.
4
2,55 %
2,55 %
Jak v tom vypadám a zároveň materiál a kvalita.
1
0,64 %
0,64 %
pomer cena/kvalita/jak v tom vypadam
1
0,64 %
0,64 %
Jak vypadám a jak se cítím.
1
0,64 %
0,64 %
vše co je uvedno výše
1
0,64 %
0,64 %
ako v tom vypadam a v nadvaznosti na to kvalita a cena
1
0,64 %
0,64 %
Vše
1
0,64 %
0,64 %
vše z uvedených
1
0,64 %
0,64 %
3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zhoršení kvality.
66
42,04 %
42,04 %
Nepříjemný personál.
38
24,2 %
24,2 %
Zvýšení cen.
37
23,57 %
23,57 %
Nevyřízená reklamace.
14
8,92 %
8,92 %
Jakákoli z výše uvedených možností, vše je závažné.
1
0,64 %
0,64 %
Vše výše uvedené
1
0,64 %
0,64 %
4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
92
58,6 %
58,6 %
Spíše ano.
43
27,39 %
27,39 %
Spíše ne.
15
9,55 %
9,55 %
Nevím.
6
3,82 %
3,82 %
Ne.
1
0,64 %
0,64 %
5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
75
47,77 %
47,77 %
Spíše ano.
62
39,49 %
39,49 %
Spíše ne.
9
5,73 %
5,73 %
Nevím.
7
4,46 %
4,46 %
Ne.
4
2,55 %
2,55 %
6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano.
63
40,13 %
40,13 %
Spíše ne.
32
20,38 %
20,38 %
Ne.
23
14,65 %
14,65 %
Ano.
20
12,74 %
12,74 %
Nevím.
19
12,1 %
12,1 %
7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano.
46
29,3 %
29,3 %
Spíše ne.
37
23,57 %
23,57 %
Ne.
27
17,2 %
17,2 %
Nevím.
26
16,56 %
16,56 %
Ano.
21
13,38 %
13,38 %
8. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano.
54
34,39 %
34,39 %
Spíše ne.
37
23,57 %
23,57 %
Ano.
28
17,83 %
17,83 %
Ne.
24
15,29 %
15,29 %
Nevím.
14
8,92 %
8,92 %
9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
84
53,5 %
53,5 %
Ne
73
46,5 %
46,5 %
10. Dokážete napsat, čím si Vás vaše oblíbená značka získala?
Prosím, jen stručně.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kvalita
3
3,57 %
1,91 %
styl
3
3,57 %
1,91 %
originalita
2
2,38 %
1,27 %
kvalitou
2
2,38 %
1,27 %
Kvalitou a cenou
2
2,38 %
1,27 %
Kvalitou, nekonvenčností
1
1,19 %
0,64 %
materiál, střih, nadčasovost
1
1,19 %
0,64 %
kvalitou a střihem
1
1,19 %
0,64 %
Nádaditostí, střihem, materiálem
1
1,19 %
0,64 %
designem
1
1,19 %
0,64 %
ostatní odpovědi
originalitou Nadčasovost kvalitou materialu,modernosti Nedostatek jiných možností v menším městě. Elegantní praktické oblečení, kvalitní materiály, skvělý design. kvalita materiálů, perfektní styl Malé velikosti Pěkné padnoucí oblečení, kvalita materiálu. Stylem, který podtrhuje moji osobnost. originalita, super střihy Má šmrnc. Citím se dobře a šik Kvalita, originalita, příjemný personál v prodejně. nadčasová móda, zajímavé materiály, střihy Originalita, kvalita Kvalita, pohodlné nošení, elegantní střihy padnoucim střihem dostupnost a dostatecny vyber "obycejnych" veci Kvalita, materiál, styl kvalita, dostupnost, originalita Kvalita, originalita, oblečení je univerzální a vydrží více sezón, příjemný personál kvalitou, nadčasovostí, materiály levné a můj styl Kvalita , modni trend Guess Krasne barvy, napad Originální rukopis Mirky kvalita, zhode ve vkusu, nízká cena - kvalita materiálu kvalita a přitom výhodná cena CA, nadčasovost, dobré ceny, různorodost, poměr kvalita cena je velmi fér k Kvalitou, originalitou sedí mi cenou, kavlitou zpracování, materiálem kvalita vs.cena, styl kvalita, barvy, střihy stylem oblečení Stylové oblečení, moderní styl. zamerenim na mou vekovou skupinu designem a funkčnosti styl, cena Materiál, střih. styl, potisk, originalita Stylem, střihem, kvalitou. kvalita a výběr příjemné materiály, nízká cena, kvalita Kvalitou a především vzhledem. Strihem obleceni, priznivou cenou a kvalitnim materialem sedí mi i bez úprav veselé oblečení, kvalitní, příjemné, velký výběr kvalitou a pohodlností kvalita, styl cena moderní, hezké oblečení Příjemné materiáy, střihy i ceny. Extravagantní styl kvalita materiálu a provedení spokojenost s kvalitou a cenou Pohodlím Je blízko, cenově dostupná, líbí se mi levně, trendy elegancí a ženskostí oblečení Elegance, jednoduchost, vyzývavost, nevulgárnost Kvalitou, design je to můj styl.
67
79,76 %
42,68 %
11. Dokážete napsat, co by Vás vedlo k opuštění značky?
Prosím, jen stručně.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zhoršení kvality
6
7,14 %
3,82 %
zdražení
3
3,57 %
1,91 %
nespokojenost
3
3,57 %
1,91 %
cena
2
2,38 %
1,27 %
Zhorseni kvality
2
2,38 %
1,27 %
Nic
2
2,38 %
1,27 %
zhoršení kvality zpracování
1
1,19 %
0,64 %
zvýšení cen a zhoršení kvality
1
1,19 %
0,64 %
nekvalitni materiál, nabídka která neupoutá pozornost
1
1,19 %
0,64 %
nevyřízená reklamace
1
1,19 %
0,64 %
ostatní odpovědi
celkové zhoršení nedostupnost obchodu Neprijemny personál.Nedostatek pemez Možnost bez dojíždění koupit jiné značkové oblečení Zhoršení kvality, nárůst ceny, neadekvátně vyřízená reklamace. skokové zvýšení cen, zhoršení materiálů, změna stylu Neochotný personál a zdražení Zhoršení kvality materiálu, nesedící oblečení. Zhoršení kvality a podstatný nárůst ceny zvýšení cen, snížení kvality Zvyšující se cena. Cena za nekvalitu Kvalita, vysoká cena, neochotný personál. nekvalitní materiál, nekvalitní vypracování, neochotný personál Zhoršení kvality, tuctovost Nekvalitní materiál, nepříjemný a neprofesionální personál zhorseni kvality, zvyseni cen zhoršení kvality a materiálu zhorseni kvality, velke zdrazeni pokud by šíleně zdražily v řádu tisíců zhoršení kterékoli z výše uvedených kladů zvýšení cen a snížení kvality zhorsena kvalita Nudné modely a špatná kvalita strata pozitív uvedených výše - zhoršení kvality myteriálu zhoršení kvality současně se zvyšováním cen Zhoršení kvality, nepříjemná obsluha snížení kvality zhoršení kvality, zvýšení ceny v Zvýšení cen tak, ze by byly neúnosné objev jiné velké zvýšení ceny horsi kvalita obleceni snížení kvality, designu špatná kvalita, špatný personál Zvýšení ceny a nekvalita oblečení. spatny vyber ceny chování personálu zhoršená kvalita Finanční dostupnost. Jako bod 3 (zhoršení kvality, zvýšení cen, problémy s případnou reklamací i protivní představitelé obchodu nebo společnosti). nalezení lepší značky Zhoršení kvality. Reklama ktera by jakkoliv pospinovala zvirata, podporovala byť i podprahove cerny trh se zviraty její zrušení zhoršení kvality, velké zvýšení cen zhoršení kvality a zvýšení cen zvýšení ceny, zhoršená kvalita nevím Zhoršení kvality a zdražení. Občasná nekvalita + vysoká cena zhoršení kvality, cena Změna stylu, zdražení, zhoršení kvality Přestěhování obchodu, změna stylu nebo ceny zvýšení ceny zvýšení ceny, už teď je poměrně drahá Zvýšená cena, nepříjemný personál, kýčovitost, nekvalita jiný styl prodávaného oblečení.
62
73,81 %
39,49 %
12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
52
61,18 %
33,12 %
Ano
33
38,82 %
21,02 %
13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Náhoda.
11
33,33 %
7,01 %
Líbilo se mi zboží ve výloze.
9
27,27 %
5,73 %
Doporučení.
8
24,24 %
5,1 %
kamarádka paní návrhářky a to ještě značky elegance
1
3,03 %
0,64 %
Webové stránky.
1
3,03 %
0,64 %
Prodávám ji.
1
3,03 %
0,64 %
Setkání na kontraktech
1
3,03 %
0,64 %
Mirka Magniova
1
3,03 %
0,64 %
14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
7 a více let
14
42,42 %
8,92 %
3 – 4 roky
8
24,24 %
5,1 %
1 – 2 roky
6
18,18 %
3,82 %
5 – 6 let
5
15,15 %
3,18 %
15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
28
84,85 %
17,83 %
Spíše ano.
5
15,15 %
3,18 %
16. Napište první věc, která Vás napadne, když se řekne INFINITE.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kvalita
3
9,09 %
1,91 %
Zlata Adamovská
2
6,06 %
1,27 %
šaty
2
6,06 %
1,27 %
Tereza Kostková
2
6,06 %
1,27 %
konfekce
1
3,03 %
0,64 %
Šarm
1
3,03 %
0,64 %
nadčasovost kvalita luxus
1
3,03 %
0,64 %
nekonečno
1
3,03 %
0,64 %
Elegance, dokonalost.
1
3,03 %
0,64 %
super styl
1
3,03 %
0,64 %
ostatní odpovědi
Nevšední móda TRIČKO perfektně padnoucí střih (na Zlatě Adamovské a Tereze Kostkové) originální oblečení krása černé triko s kaminky. Elegance,nadčasovost a noblestnost značkové oblečení Luxusní elegance, výborná kvalita originální modely jedinečná móda pocit když opouštím prodejnu Modnost Originalita jt Zlata Adamovská - první tvář značky, kvalita hodne penez :-D nevím
18
54,55 %
11,46 %
17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
Číslo 1=naprosto souhlasím, číslo 7=vůbec nesouhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.
1.636
0.534
Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.
2.242
0.911
Zakoupené zboží je velmi kvalitní.
1.667
0.646
Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).
1.727
0.804
Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.
1.727
1.35
Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).
1.97
1.848
Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.
1.636
0.959
Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.
1.97
1.242
Mám ke značce důvěru.
1.636
0.959
Mám tuto značku ve velké oblibě.
1.515
0.916
Bez této značky bych byla ztracená.
3.364
1.807
I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.
2.515
1.765
V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.
1.636
0.716
18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
oblíbená vs. neoblíbená
1-2-3-4-5-6-7
1.424
0.547
kvalitní vs. nekvalitní
1-2-3-4-5-6-7
1.545
0.733
jedinečná vs. obyčejná
1-2-3-4-5-6-7
1.879
0.773
extravagantí vs. konzervativní
1-2-3-4-5-6-7
3.242
1.82
drahá vs. levná
1-2-3-4-5-6-7
2.394
0.966
nezaměnitelná vs. tuctová
1-2-3-4-5-6-7
2.182
0.997
pohodlná vs. nepohodlná
1-2-3-4-5-6-7
1.697
0.817
známá vs. neznámá
1-2-3-4-5-6-7
2.697
1.302
důvěryhodná vs. nedůvěryhodná
1-2-3-4-5-6-7
1.727
0.926
veselá vs. nudná
1-2-3-4-5-6-7
2.303
1.726
sympatická vs. nesympatická
1-2-3-4-5-6-7
1.576
0.608
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
19. Jakou oděvní značku pravidelně nakupujete?
Pokud nakupujete více značek, uveďte prosím jen jednu.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
H&M
5
9,8 %
3,18 %
hm
4
7,84 %
2,55 %
Desigual
2
3,92 %
1,27 %
Lindex
2
3,92 %
1,27 %
Orsay
2
3,92 %
1,27 %
Mango
2
3,92 %
1,27 %
zara
2
3,92 %
1,27 %
Terranova
2
3,92 %
1,27 %
Tommy hilfiger
1
1,96 %
0,64 %
VeroModa
1
1,96 %
0,64 %
ostatní odpovědi
HandM Gant HM, Lindex, Guess, MeatFly, Adidas, Second hand Ujeta číča C&A Reserved Vero moda CA hugo boss Bershka, H&M pietro fillipi domyos, quechua atd Esprit,Next,Mango,S'Oliver Nike HM, Guess adidas Je to podle nabídky a podle mých potřeb, ne podle značky. Marks and Spencer Camaieu c a a sinsay Tally Weijl, primark Orsay, MArks and Spencer, HaM, Borgia (butik) Tom Tailor Camie Gant, Tommy Hilfiger Adidas, Nike Everlast, Majestic
28
54,9 %
17,83 %
20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
41
80,39 %
26,11 %
Spíše ano.
9
17,65 %
5,73 %
Nevím.
1
1,96 %
0,64 %
21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
Tvrzení se vztahují ke značce, kterou jste uvedla v otázce č. 19. Číslo 1=naprosto souhlasím, číslo 7=vůbec nesouhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.
2.157
1.27
Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.
2.431
1.814
Zakoupené zboží je velmi kvalitní.
2.569
1.5
Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).
2.176
1.832
Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.
2.118
1.516
Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).
2.706
3.188
Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.
2.294
1.972
Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.
2.647
2.464
Mám ke značce důvěru.
2.098
1.618
Mám tuto značku ve velké oblibě.
1.706
1.306
Bez této značky bych byla ztracená.
4.843
3.583
I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.
4
3.098
V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.
2.137
1.373
22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
oblíbená vs. neoblíbená
1-2-3-4-5-6-7
1.588
0.634
kvalitní vs. nekvalitní
1-2-3-4-5-6-7
2.176
0.812
jedinečná vs. obyčejná
1-2-3-4-5-6-7
2.804
1.609
extravagantní vs. konzervativní
1-2-3-4-5-6-7
4.02
1.745
drahá vs. levná
1-2-3-4-5-6-7
3.608
1.729
nezaměnitelná vs. tuctová
1-2-3-4-5-6-7
3.412
1.301
pohodlná vs. nepohodlná
1-2-3-4-5-6-7
1.784
0.601
známá vs. neznámá
1-2-3-4-5-6-7
1.941
1.271
důvěryhodná vs. nedůvěryhodná
1-2-3-4-5-6-7
1.843
0.995
veselá vs. nudná
1-2-3-4-5-6-7
2.373
1.646
sympatická vs. nesympatická
1-2-3-4-5-6-7
1.647
0.699
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
23. Těšíte se na novou kolekci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
50
59,52 %
31,85 %
Spíše ano.
20
23,81 %
12,74 %
Nevím.
10
11,9 %
6,37 %
Ne.
2
2,38 %
1,27 %
Spíše ne.
2
2,38 %
1,27 %
24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
57
67,86 %
36,31 %
Spíše ano.
17
20,24 %
10,83 %
Nevím.
6
7,14 %
3,82 %
Spíše ne.
3
3,57 %
1,91 %
Ne.
1
1,19 %
0,64 %
25. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 25 let
35
41,67 %
22,29 %
36 - 45 let
19
22,62 %
12,1 %
46 - 55 let
13
15,48 %
8,28 %
26 - 35 let
13
15,48 %
8,28 %
56 let a více
4
4,76 %
2,55 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 15 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?
odpověď Radost.:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?
odpověď Zhoršení kvality.:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?
odpověď Ano.:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?
odpověď Ano.:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?
6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?
odpověď Spíše ano.:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?
odpověď Ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhoda. na otázku 13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 a více let na otázku 14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=4 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=7 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 5 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantí [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano. na otázku 24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 25 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 45 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?
12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?
odpověď Ano:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhoda. na otázku 13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 a více let na otázku 14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=4 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantí [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
odpověď Ne:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=7 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 5 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?
15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
odpověď Ano.:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 a více let na otázku 14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
odpověď Mám ke značce důvěru.=1:
7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
odpověď Mám tuto značku ve velké oblibě.=1:
6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
odpověď Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1:
7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
odpověď oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1:
6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
odpověď Ano.:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
odpověď Mám tuto značku ve velké oblibě.=1:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
odpověď známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2:
7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
23. Těšíte se na novou kolekci?
odpověď Ano.:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
odpověď Ano.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?
2. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?
3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?
4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?
5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?
6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?
7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?
8. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?
9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?
12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?
13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?
14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
23. Těšíte se na novou kolekci?
24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
25. Jaký je Váš věk?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?
2. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?
3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?
4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?
5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?
6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?
7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?
8. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?
9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?
12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?
13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?
14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
23. Těšíte se na novou kolekci?
24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
25. Jaký je Váš věk?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.