Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dámská značková móda

Dámská značková móda

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Hasalíková
Šetření:23. 03. 2015 - 06. 04. 2015
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):25 / 14.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Je určen ženám, které pravidelně nakupují značkovou módu. Dotazník byl vytvořen pro potřeby mé bakalářské práce.

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas.

Hasalíková

Odpovědi respondentů

1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radost.7346,5 %46,5 %  
Nic zvláštního.2717,2 %17,2 %  
Nutné zlo.1912,1 %12,1 %  
Zábava.1811,46 %11,46 %  
Relax.159,55 %9,55 %  
Stres.42,55 %2,55 %  
potřeba10,64 %0,64 %  

Graf

2. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak se v tom cítím.6843,31 %43,31 %  
Jak v tom vypadám.6038,22 %38,22 %  
Cena.138,28 %8,28 %  
Kvalita.53,18 %3,18 %  
Materiál.42,55 %2,55 %  
Jak v tom vypadám a zároveň materiál a kvalita.10,64 %0,64 %  
pomer cena/kvalita/jak v tom vypadam10,64 %0,64 %  
Jak vypadám a jak se cítím.10,64 %0,64 %  
vše co je uvedno výše10,64 %0,64 %  
ako v tom vypadam a v nadvaznosti na to kvalita a cena10,64 %0,64 %  
Vše10,64 %0,64 %  
vše z uvedených 10,64 %0,64 %  

Graf

3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zhoršení kvality.6642,04 %42,04 %  
Nepříjemný personál.3824,2 %24,2 %  
Zvýšení cen.3723,57 %23,57 %  
Nevyřízená reklamace.148,92 %8,92 %  
Jakákoli z výše uvedených možností, vše je závažné.10,64 %0,64 %  
Vše výše uvedené10,64 %0,64 %  

Graf

4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.9258,6 %58,6 %  
Spíše ano.4327,39 %27,39 %  
Spíše ne.159,55 %9,55 %  
Nevím.63,82 %3,82 %  
Ne.10,64 %0,64 %  

Graf

5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.7547,77 %47,77 %  
Spíše ano.6239,49 %39,49 %  
Spíše ne.95,73 %5,73 %  
Nevím.74,46 %4,46 %  
Ne.42,55 %2,55 %  

Graf

6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano.6340,13 %40,13 %  
Spíše ne.3220,38 %20,38 %  
Ne.2314,65 %14,65 %  
Ano.2012,74 %12,74 %  
Nevím.1912,1 %12,1 %  

Graf

7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano.4629,3 %29,3 %  
Spíše ne.3723,57 %23,57 %  
Ne.2717,2 %17,2 %  
Nevím.2616,56 %16,56 %  
Ano.2113,38 %13,38 %  

Graf

8. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano.5434,39 %34,39 %  
Spíše ne.3723,57 %23,57 %  
Ano.2817,83 %17,83 %  
Ne.2415,29 %15,29 %  
Nevím.148,92 %8,92 %  

Graf

9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8453,5 %53,5 %  
Ne7346,5 %46,5 %  

Graf

10. Dokážete napsat, čím si Vás vaše oblíbená značka získala?

Prosím, jen stručně.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita 33,57 %1,91 %  
styl33,57 %1,91 %  
originalita22,38 %1,27 %  
kvalitou22,38 %1,27 %  
Kvalitou a cenou22,38 %1,27 %  
Kvalitou, nekonvenčností11,19 %0,64 %  
materiál, střih, nadčasovost11,19 %0,64 %  
kvalitou a střihem11,19 %0,64 %  
Nádaditostí, střihem, materiálem11,19 %0,64 %  
designem11,19 %0,64 %  
ostatní odpovědi originalitou
Nadčasovost
kvalitou materialu,modernosti
Nedostatek jiných možností v menším městě.
Elegantní praktické oblečení, kvalitní materiály, skvělý design.
kvalita materiálů, perfektní styl
Malé velikosti
Pěkné padnoucí oblečení, kvalita materiálu.
Stylem, který podtrhuje moji osobnost.
originalita, super střihy
Má šmrnc.
Citím se dobře a šik
Kvalita, originalita, příjemný personál v prodejně.
nadčasová móda, zajímavé materiály, střihy
Originalita, kvalita
Kvalita, pohodlné nošení, elegantní střihy
padnoucim střihem
dostupnost a dostatecny vyber "obycejnych" veci
Kvalita, materiál, styl
kvalita, dostupnost, originalita
Kvalita, originalita, oblečení je univerzální a vydrží více sezón, příjemný personál
kvalitou, nadčasovostí, materiály
levné a můj styl
Kvalita , modni trend
Guess
Krasne barvy, napad
Originální rukopis Mirky
kvalita, zhode ve vkusu, nízká cena
-
kvalita materiálu
kvalita a přitom výhodná cena
CA, nadčasovost, dobré ceny, různorodost, poměr kvalita cena je velmi fér
k
Kvalitou, originalitou
sedí mi
cenou, kavlitou zpracování, materiálem
kvalita vs.cena, styl
kvalita, barvy, střihy
stylem oblečení
Stylové oblečení, moderní styl.
zamerenim na mou vekovou skupinu
designem a funkčnosti
styl, cena
Materiál, střih.
styl, potisk, originalita
Stylem, střihem, kvalitou.
kvalita a výběr
příjemné materiály, nízká cena, kvalita
Kvalitou a především vzhledem.
Strihem obleceni, priznivou cenou a kvalitnim materialem
sedí mi i bez úprav
veselé oblečení, kvalitní, příjemné, velký výběr
kvalitou a pohodlností
kvalita, styl
cena
moderní, hezké oblečení
Příjemné materiáy, střihy i ceny.
Extravagantní styl
kvalita materiálu a provedení
spokojenost s kvalitou a cenou
Pohodlím
Je blízko, cenově dostupná, líbí se mi
levně, trendy
elegancí a ženskostí oblečení
Elegance, jednoduchost, vyzývavost, nevulgárnost
Kvalitou, design
je to můj styl.
6779,76 %42,68 % 

Graf

11. Dokážete napsat, co by Vás vedlo k opuštění značky?

Prosím, jen stručně.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zhoršení kvality67,14 %3,82 %  
zdražení33,57 %1,91 %  
nespokojenost33,57 %1,91 %  
cena22,38 %1,27 %  
Zhorseni kvality22,38 %1,27 %  
Nic22,38 %1,27 %  
zhoršení kvality zpracování11,19 %0,64 %  
zvýšení cen a zhoršení kvality11,19 %0,64 %  
nekvalitni materiál, nabídka která neupoutá pozornost11,19 %0,64 %  
nevyřízená reklamace11,19 %0,64 %  
ostatní odpovědi celkové zhoršení
nedostupnost obchodu
Neprijemny personál.Nedostatek pemez
Možnost bez dojíždění koupit jiné značkové oblečení
Zhoršení kvality, nárůst ceny, neadekvátně vyřízená reklamace.
skokové zvýšení cen, zhoršení materiálů, změna stylu
Neochotný personál a zdražení
Zhoršení kvality materiálu, nesedící oblečení.
Zhoršení kvality a podstatný nárůst ceny
zvýšení cen, snížení kvality
Zvyšující se cena.
Cena za nekvalitu
Kvalita, vysoká cena, neochotný personál.
nekvalitní materiál, nekvalitní vypracování, neochotný personál
Zhoršení kvality, tuctovost
Nekvalitní materiál, nepříjemný a neprofesionální personál
zhorseni kvality, zvyseni cen
zhoršení kvality a materiálu
zhorseni kvality, velke zdrazeni
pokud by šíleně zdražily v řádu tisíců
zhoršení kterékoli z výše uvedených kladů
zvýšení cen a snížení kvality
zhorsena kvalita
Nudné modely a špatná kvalita
strata pozitív uvedených výše
-
zhoršení kvality myteriálu
zhoršení kvality současně se zvyšováním cen
Zhoršení kvality, nepříjemná obsluha
snížení kvality
zhoršení kvality, zvýšení ceny
v
Zvýšení cen tak, ze by byly neúnosné
objev jiné
velké zvýšení ceny
horsi kvalita obleceni
snížení kvality, designu
špatná kvalita, špatný personál
Zvýšení ceny a nekvalita oblečení.
spatny vyber
ceny
chování personálu
zhoršená kvalita
Finanční dostupnost.
Jako bod 3 (zhoršení kvality, zvýšení cen, problémy s případnou reklamací i protivní představitelé obchodu nebo společnosti).
nalezení lepší značky
Zhoršení kvality.
Reklama ktera by jakkoliv pospinovala zvirata, podporovala byť i podprahove cerny trh se zviraty
její zrušení
zhoršení kvality, velké zvýšení cen
zhoršení kvality a zvýšení cen
zvýšení ceny, zhoršená kvalita
nevím
Zhoršení kvality a zdražení.
Občasná nekvalita + vysoká cena
zhoršení kvality, cena
Změna stylu, zdražení, zhoršení kvality
Přestěhování obchodu, změna stylu nebo ceny
zvýšení ceny
zvýšení ceny, už teď je poměrně drahá
Zvýšená cena, nepříjemný personál, kýčovitost, nekvalita
jiný styl prodávaného oblečení.
6273,81 %39,49 % 

Graf

12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5261,18 %33,12 %  
Ano3338,82 %21,02 %  

Graf

13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náhoda.1133,33 %7,01 %  
Líbilo se mi zboží ve výloze.927,27 %5,73 %  
Doporučení.824,24 %5,1 %  
kamarádka paní návrhářky a to ještě značky elegance 13,03 %0,64 %  
Webové stránky.13,03 %0,64 %  
Prodávám ji.13,03 %0,64 %  
Setkání na kontraktech13,03 %0,64 %  
Mirka Magniova13,03 %0,64 %  

Graf

14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7 a více let1442,42 %8,92 %  
3 – 4 roky824,24 %5,1 %  
1 – 2 roky618,18 %3,82 %  
5 – 6 let515,15 %3,18 %  

Graf

15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.2884,85 %17,83 %  
Spíše ano.515,15 %3,18 %  

Graf

16. Napište první věc, která Vás napadne, když se řekne INFINITE.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita39,09 %1,91 %  
Zlata Adamovská26,06 %1,27 %  
šaty26,06 %1,27 %  
Tereza Kostková26,06 %1,27 %  
konfekce13,03 %0,64 %  
Šarm13,03 %0,64 %  
nadčasovost kvalita luxus13,03 %0,64 %  
nekonečno13,03 %0,64 %  
Elegance, dokonalost.13,03 %0,64 %  
super styl13,03 %0,64 %  
ostatní odpovědi Nevšední móda
TRIČKO
perfektně padnoucí střih (na Zlatě Adamovské a Tereze Kostkové)
originální oblečení
krása
černé triko s kaminky.
Elegance,nadčasovost a noblestnost
značkové oblečení
Luxusní elegance, výborná kvalita
originální modely
jedinečná móda
pocit když opouštím prodejnu
Modnost
Originalita
jt
Zlata Adamovská - první tvář značky, kvalita
hodne penez :-D
nevím
1854,55 %11,46 % 

Graf

17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

Číslo 1=naprosto souhlasím, číslo 7=vůbec nesouhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.1.6360.534
Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.2.2420.911
Zakoupené zboží je velmi kvalitní.1.6670.646
Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).1.7270.804
Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.1.7271.35
Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).1.971.848
Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.1.6360.959
Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.1.971.242
Mám ke značce důvěru.1.6360.959
Mám tuto značku ve velké oblibě.1.5150.916
Bez této značky bych byla ztracená.3.3641.807
I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.2.5151.765
V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.1.6360.716

Graf

18. Jak hodnotíte značku INFINITE?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
oblíbená vs. neoblíbená1-2-3-4-5-6-71.4240.547
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-5-6-71.5450.733
jedinečná vs. obyčejná1-2-3-4-5-6-71.8790.773
extravagantí vs. konzervativní1-2-3-4-5-6-73.2421.82
drahá vs. levná1-2-3-4-5-6-72.3940.966
nezaměnitelná vs. tuctová1-2-3-4-5-6-72.1820.997
pohodlná vs. nepohodlná1-2-3-4-5-6-71.6970.817
známá vs. neznámá1-2-3-4-5-6-72.6971.302
důvěryhodná vs. nedůvěryhodná1-2-3-4-5-6-71.7270.926
veselá vs. nudná1-2-3-4-5-6-72.3031.726
sympatická vs. nesympatická1-2-3-4-5-6-71.5760.608

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Jakou oděvní značku pravidelně nakupujete?

Pokud nakupujete více značek, uveďte prosím jen jednu.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
H&M59,8 %3,18 %  
hm47,84 %2,55 %  
Desigual23,92 %1,27 %  
Lindex23,92 %1,27 %  
Orsay23,92 %1,27 %  
Mango23,92 %1,27 %  
zara23,92 %1,27 %  
Terranova23,92 %1,27 %  
Tommy hilfiger11,96 %0,64 %  
VeroModa11,96 %0,64 %  
ostatní odpovědi HandM
Gant
HM, Lindex, Guess,
MeatFly, Adidas, Second hand Ujeta číča
C&A
Reserved
Vero moda
CA
hugo boss
Bershka, H&M
pietro fillipi
domyos, quechua atd
Esprit,Next,Mango,S'Oliver
Nike
HM, Guess
adidas
Je to podle nabídky a podle mých potřeb, ne podle značky.
Marks and Spencer
Camaieu
c a a
sinsay
Tally Weijl, primark
Orsay, MArks and Spencer, HaM, Borgia (butik)
Tom Tailor
Camie
Gant, Tommy Hilfiger
Adidas, Nike
Everlast, Majestic
2854,9 %17,83 % 

Graf

20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.4180,39 %26,11 %  
Spíše ano.917,65 %5,73 %  
Nevím.11,96 %0,64 %  

Graf

21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.

Tvrzení se vztahují ke značce, kterou jste uvedla v otázce č. 19. Číslo 1=naprosto souhlasím, číslo 7=vůbec nesouhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.2.1571.27
Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.2.4311.814
Zakoupené zboží je velmi kvalitní.2.5691.5
Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).2.1761.832
Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.2.1181.516
Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).2.7063.188
Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.2.2941.972
Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.2.6472.464
Mám ke značce důvěru.2.0981.618
Mám tuto značku ve velké oblibě.1.7061.306
Bez této značky bych byla ztracená.4.8433.583
I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.43.098
V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.2.1371.373

Graf

22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
oblíbená vs. neoblíbená1-2-3-4-5-6-71.5880.634
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-5-6-72.1760.812
jedinečná vs. obyčejná1-2-3-4-5-6-72.8041.609
extravagantní vs. konzervativní1-2-3-4-5-6-74.021.745
drahá vs. levná1-2-3-4-5-6-73.6081.729
nezaměnitelná vs. tuctová1-2-3-4-5-6-73.4121.301
pohodlná vs. nepohodlná1-2-3-4-5-6-71.7840.601
známá vs. neznámá1-2-3-4-5-6-71.9411.271
důvěryhodná vs. nedůvěryhodná1-2-3-4-5-6-71.8430.995
veselá vs. nudná1-2-3-4-5-6-72.3731.646
sympatická vs. nesympatická1-2-3-4-5-6-71.6470.699

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

23. Těšíte se na novou kolekci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.5059,52 %31,85 %  
Spíše ano.2023,81 %12,74 %  
Nevím.1011,9 %6,37 %  
Ne.22,38 %1,27 %  
Spíše ne.22,38 %1,27 %  

Graf

24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.5767,86 %36,31 %  
Spíše ano.1720,24 %10,83 %  
Nevím.67,14 %3,82 %  
Spíše ne.33,57 %1,91 %  
Ne.11,19 %0,64 %  

Graf

25. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let3541,67 %22,29 %  
36 - 45 let1922,62 %12,1 %  
46 - 55 let1315,48 %8,28 %  
26 - 35 let1315,48 %8,28 %  
56 let a více44,76 %2,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 15 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?

  • odpověď Radost.:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?

  • odpověď Zhoršení kvality.:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?

  • odpověď Ano.:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

  • odpověď Ano.:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?

6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?

  • odpověď Spíše ano.:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?

9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhoda. na otázku 13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 a více let na otázku 14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=4 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=7 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 5 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantí [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano. na otázku 24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 25 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 45 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 let na otázku 25. Jaký je Váš věk?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?

12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?

  • odpověď Ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhoda. na otázku 13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 a více let na otázku 14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=4 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantí [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 3 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=7 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=3 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 5 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi drahá [1-2-3-4-5-6-7] levná: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 4 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 3 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 23. Těšíte se na novou kolekci?

15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?

  • odpověď Ano.:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 a více let na otázku 14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

  • odpověď Mám ke značce důvěru.=1:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
  • odpověď Mám tuto značku ve velké oblibě.=1:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • zobrazit další souvislosti
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
  • odpověď Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

18. Jak hodnotíte značku INFINITE?

  • odpověď oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
  • odpověď sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?

20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?

  • odpověď Ano.:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží vždy splnilo moje očekávání a potřeby.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] nekvalitní: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlná [1-2-3-4-5-6-7] nepohodlná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová úroveň zboží odpovídá jeho kvalitě.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?

21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.

  • odpověď Mám tuto značku ve velké oblibě.=1:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.

22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?

  • odpověď sympatická [1-2-3-4-5-6-7] nesympatická: 1:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi veselá [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1 na otázku 22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?
  • odpověď známá [1-2-3-4-5-6-7] neznámá: 2:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. katalogy, webové stránky...).=2 na otázku 21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.

23. Těšíte se na novou kolekci?

  • odpověď Ano.:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměnitelná [1-2-3-4-5-6-7] tuctová: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez této značky bych byla ztracená.=3 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám tuto značku ve velké oblibě.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka vyjadřuje a doplňuje mou osobnost.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?

  • odpověď Ano.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi I kdyby jiná firma uvedla na trh velmi podobné zboží, ale o 10% levnější, zůstala bych věrná značce.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám pocit, že tuto značku opravdu dobře znám.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám ke značce důvěru.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V prodejnách ráda nakupuji. Cítím se tu dobře.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 1 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oceňuji prodej doplňkového zboží (např. pásky, šály, bižuterie…).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace značky se mi líbí (např. kalatogy, webové stránky...).=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedinečná [1-2-3-4-5-6-7] obyčejná: 2 na otázku 18. Jak hodnotíte značku INFINITE?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakoupené zboží je velmi kvalitní.=2 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při jednání se zaměstnanci jsem se vždy setkala s odborným a vstřícným jednáním.=1 na otázku 17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?

2. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?

3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?

4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?

5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?

7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?

8. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?

9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?

12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?

13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?

14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?

15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?

17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

18. Jak hodnotíte značku INFINITE?

20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?

21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.

22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?

23. Těšíte se na novou kolekci?

24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?

25. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které z uvedených slov nejvíce vystihuje Váš vztah k nákupu oblečení?

2. Co je pro Vás při nákupu oblečení nejdůležitější?

3. Která z uvedených možností by Vás nejvíce odradila od dalšího nákupu?

4. Je pro Vás důležitá ochota a profesionalita zaměstnanců prodejny?

5. Zlepší se Vám nálada, pokud si koupíte něco na sebe?

6. Myslíte si, že značkové zboží je kvalitnější než neznačkové?

7. Zvyšuje nošení značkového oblečení Vaši prestiž?

8. Je pro Vás důležité, co si okolí myslí o Vašem stylu oblékání?

9. Máte svou oblíbenou značku oblečení, kterou pravidelně nakupujete?

12. Nakupujete značkovou módu INFINITE?

13. Co Vás poprvé zavedlo do prodejny INFINITE?

14. Jak dlouho jste zákaznicí INFINITE?

15. Plánujete, že u této značky znovu nakoupíte?

17. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením. Otázky se vztahují ke značce INFINITE.

18. Jak hodnotíte značku INFINITE?

20. Plánujete, že v u této značky znovu nakoupíte?

21. Vyjádřete míru souhlasu s následujícím tvrzením.

22. Jak hodnotíte Vaši oblíbenou značku?

23. Těšíte se na novou kolekci?

24. Když jste s nákupem spokojeni, doporučíte tuto značku někomu ve svém okolí?

25. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hasalíková, V.Dámská značková móda (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://damska-znackova-moda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.