Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dámské boxerky

Dámské boxerky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Vacková
Šetření:23. 04. 2009 - 04. 05. 2009
Počet respondentů:175
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Nazdárek VŠECHNY :-) Prosíme o pár minutek vašeho vzácného času na vyplnění. Tento dotazník slouží ke zjištění potenciální poptávky po výrobku DÁMSKÉ BOXERKY. Výsledky jsou zcela anonymní a poslouží pouze jako základ dílčí analýzy pro školní projekt z předmětu Strategický marketing.  Děkujeme, BOXERKÁM ZDAR!

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jaký design spodního prádla preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednobarevné7542,86 %42,86 %  
krajkové3620,57 %20,57 %  
na designu nezáleží1910,86 %10,86 %  
zvířátka169,14 %9,14 %  
kytičky95,14 %5,14 %  
geometrické tvary95,14 %5,14 %  
snoopy10,57 %0,57 %  
musí mi padnout do oka, takže JAKÉKOLIV10,57 %0,57 %  
Postavy z Červeného trpaslíka10,57 %0,57 %  
pohodlné10,57 %0,57 %  
různé, podle nálady:-)10,57 %0,57 %  
od kazdeho designu neco10,57 %0,57 %  
co mi zrovna padne do oka10,57 %0,57 %  
decentni10,57 %0,57 %  
barevné s puntíky, kruhy apod.10,57 %0,57 %  
nápisy, neidentifokovatelné obrázky10,57 %0,57 %  
může být vše, výběr dle nálady a financí10,57 %0,57 %  

Graf

2. Jakému materiálu spodního prádla dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bavlna9152 %52 %  
nevím - hlavně vzdušný, příjemný5732,57 %32,57 %  
satén137,43 %7,43 %  
polyamid/polyester84,57 %4,57 %  
fíkový list10,57 %0,57 %  
nepreferuji nic10,57 %0,57 %  
kůže10,57 %0,57 %  
bavlna/elastan10,57 %0,57 %  
bavlna s lykrou10,57 %0,57 %  
bavlna+elastan10,57 %0,57 %  

Graf

3. Které značky spodního prádla z nabízených znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Styx 7945,14 %45,14 %  
žádnou z nabízených7341,71 %41,71 %  
Represent4726,86 %26,86 %  
Everlast 2514,29 %14,29 %  
Climber 137,43 %7,43 %  
Infantia84,57 %4,57 %  
Dreevee 31,71 %1,71 %  
Vildtex31,71 %1,71 %  

Graf

4. Kde je pořizováno nejčastěji Vaše spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod15990,86 %90,86 %  
e-shop105,71 %5,71 %  
nákup v zahraničí21,14 %1,14 %  
second hand10,57 %0,57 %  
zásilkový obchod10,57 %0,57 %  
tržnice10,57 %0,57 %  
jak kdy10,57 %0,57 %  

Graf

5. Prádlo většinou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji sama16694,86 %94,86 %  
dostávám od maminky2715,43 %15,43 %  
dostávám od partnera126,86 %6,86 %  
dostávám od přátel21,14 %1,14 %  

Graf

6. Jaký druh spodního prádla běžně nosíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasické kalhotky8347,98 %47,43 %  
tanga7342,2 %41,71 %  
nohavičkové kalhotky6738,73 %38,29 %  
brazilky (lehce vykrojené v zadní části)3218,5 %18,29 %  
dámské trenýrky116,36 %6,29 %  
nic21,16 %1,14 %  

Graf

7. Byla byste ochotna do svého šatníku začlenit dámské trenýrky např. na spaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16192 %92 %  
ne148 %8 %  

Graf

8. Při jaké příležitosti byste dámské boxerky využívala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na spaní13583,85 %77,14 %  
na doma8754,04 %49,71 %  
běžné nošení3219,88 %18,29 %  
na sport3119,25 %17,71 %  

Graf

9. Jakou cenu byste byla ochotna zaplatit v Kč za kvalitní dámské boxerky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 200 6540,37 %37,14 %  
200 - 2505836,02 %33,14 %  
251 - 3002515,53 %14,29 %  
klidně i více74,35 %4 %  
301 - 35063,73 %3,43 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let10057,14 %57,14 %  
26-30 let3318,86 %18,86 %  
do 20 let158,57 %8,57 %  
31-35 let95,14 %5,14 %  
41-50 let74 %4 %  
36-40 let52,86 %2,86 %  
51-60 let42,29 %2,29 %  
nad 61 let21,14 %1,14 %  

Graf

11. Váš nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠ, VOŠ9152 %52 %  
SŠ s maturitou7542,86 %42,86 %  
74 %4 %  
SŠ bez maturity21,14 %1,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký design spodního prádla preferujete?

2. Jakému materiálu spodního prádla dáváte přednost?

3. Které značky spodního prádla z nabízených znáte?

4. Kde je pořizováno nejčastěji Vaše spodní prádlo?

5. Prádlo většinou:

6. Jaký druh spodního prádla běžně nosíte?

7. Byla byste ochotna do svého šatníku začlenit dámské trenýrky např. na spaní?

8. Při jaké příležitosti byste dámské boxerky využívala?

9. Jakou cenu byste byla ochotna zaplatit v Kč za kvalitní dámské boxerky?

10. Jaký je Váš věk?

11. Váš nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký design spodního prádla preferujete?

2. Jakému materiálu spodního prádla dáváte přednost?

3. Které značky spodního prádla z nabízených znáte?

4. Kde je pořizováno nejčastěji Vaše spodní prádlo?

5. Prádlo většinou:

6. Jaký druh spodního prádla běžně nosíte?

7. Byla byste ochotna do svého šatníku začlenit dámské trenýrky např. na spaní?

8. Při jaké příležitosti byste dámské boxerky využívala?

9. Jakou cenu byste byla ochotna zaplatit v Kč za kvalitní dámské boxerky?

10. Jaký je Váš věk?

11. Váš nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vacková, P.Dámské boxerky (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://damske-boxerky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.