Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dámské parfémové flakony

Dámské parfémové flakony

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Kandrnálová
Šetření:31. 03. 2010 - 06. 04. 2010
Počet respondentů:111
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, předem Vám děkuji za vyplnění dotazníku! Jsem studentkou Ateliéru 3D design a vypracovávám projekt bakalářské práce s tématem: Flakon a obal parfému. Tento dotazník by mi měl pomoci k vytvoření nového flakonu a obalu parfému. Děkuji za vaši pomoc.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Tento dotazník je vytvořen pro DÁMSKÉ parfémy. Pokud jste muž, vyplňujte jej prosím tak, jakobyste parfém kupoval pro dámu. V otázkách můžete uvést více možností.

Odpovědi respondentů

1. Které faktory jsou pro vás důležité při konečném výběru parfému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůně10695,5 %95,5 %  
cena4944,14 %44,14 %  
flakon a obal1816,22 %16,22 %  
značka119,91 %9,91 %  
recenze32,7 %2,7 %  

Graf

2. Podle jakého faktoru vůni vyzkoušíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
recenze přátel, rodiny,...6760,36 %60,36 %  
zajímavý flakon5852,25 %52,25 %  
poutavá reklama2219,82 %19,82 %  
rada prodávajícího2118,92 %18,92 %  
promotion akce119,91 %9,91 %  

Graf

3. Je pro vás design flakonu důležitý?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6154,95 %54,95 %  
ne3430,63 %30,63 %  
nevím1614,41 %14,41 %  

Graf

4. Uvítaly byste multifunkčnost flakonu (použití jako dekorace, šperk, ...)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5246,85 %46,85 %  
ne3329,73 %29,73 %  
nevím2623,42 %23,42 %  

Graf

5. Líbí se mi flakony:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální tvary6154,95 %54,95 %  
jednoduchých tvarů3935,14 %35,14 %  
je mi to jedno2118,92 %18,92 %  
složitých tvarů21,8 %1,8 %  

Graf

6. Od flakonu požaduji aby byl:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lehce použitelný5448,65 %48,65 %  
vizuálně zajímavý5246,85 %46,85 %  
skladný3329,73 %29,73 %  
lehký1715,32 %15,32 %  
je mi to jedno1412,61 %12,61 %  

Graf

7. Otázky ohledně respondenta: Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9181,98 %81,98 %  
muž2018,02 %18,02 %  

Graf

8. Otázky ohledně respondenta: Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-299181,98 %81,98 %  
15-19109,01 %9,01 %  
30-3954,5 %4,5 %  
40-4954,5 %4,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Je pro vás design flakonu důležitý?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi flakon a obal na otázku 1. Které faktory jsou pro vás důležité při konečném výběru parfému?

6. Od flakonu požaduji aby byl:

  • odpověď vizuálně zajímavý:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi flakon a obal na otázku 1. Které faktory jsou pro vás důležité při konečném výběru parfému?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které faktory jsou pro vás důležité při konečném výběru parfému?

2. Podle jakého faktoru vůni vyzkoušíte?

3. Je pro vás design flakonu důležitý?

4. Uvítaly byste multifunkčnost flakonu (použití jako dekorace, šperk, ...)?

5. Líbí se mi flakony:

6. Od flakonu požaduji aby byl:

7. Otázky ohledně respondenta: Jsem

8. Otázky ohledně respondenta: Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které faktory jsou pro vás důležité při konečném výběru parfému?

2. Podle jakého faktoru vůni vyzkoušíte?

3. Je pro vás design flakonu důležitý?

4. Uvítaly byste multifunkčnost flakonu (použití jako dekorace, šperk, ...)?

5. Líbí se mi flakony:

6. Od flakonu požaduji aby byl:

7. Otázky ohledně respondenta: Jsem

8. Otázky ohledně respondenta: Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kandrnálová, A.Dámské parfémové flakony (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://damske-parfemove-flakony.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.