Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dámské parfémové flakony
Dámské parfémové flakony
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adéla Kandrnálová |
---|---|
Šetření: | 31. 03. 2010 - 06. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 111 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 85,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, předem Vám děkuji za vyplnění dotazníku! Jsem studentkou Ateliéru 3D design a vypracovávám projekt bakalářské práce s tématem: Flakon a obal parfému. Tento dotazník by mi měl pomoci k vytvoření nového flakonu a obalu parfému. Děkuji za vaši pomoc.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Tento dotazník je vytvořen pro DÁMSKÉ parfémy. Pokud jste muž, vyplňujte jej prosím tak, jakobyste parfém kupoval pro dámu. V otázkách můžete uvést více možností.
Odpovědi respondentů
1. Které faktory jsou pro vás důležité při konečném výběru parfému?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vůně | 106 | 95,5 % | 95,5 % |
cena | 49 | 44,14 % | 44,14 % |
flakon a obal | 18 | 16,22 % | 16,22 % |
značka | 11 | 9,91 % | 9,91 % |
recenze | 3 | 2,7 % | 2,7 % |
2. Podle jakého faktoru vůni vyzkoušíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
recenze přátel, rodiny,... | 67 | 60,36 % | 60,36 % |
zajímavý flakon | 58 | 52,25 % | 52,25 % |
poutavá reklama | 22 | 19,82 % | 19,82 % |
rada prodávajícího | 21 | 18,92 % | 18,92 % |
promotion akce | 11 | 9,91 % | 9,91 % |
3. Je pro vás design flakonu důležitý?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 61 | 54,95 % | 54,95 % |
ne | 34 | 30,63 % | 30,63 % |
nevím | 16 | 14,41 % | 14,41 % |
4. Uvítaly byste multifunkčnost flakonu (použití jako dekorace, šperk, ...)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 46,85 % | 46,85 % |
ne | 33 | 29,73 % | 29,73 % |
nevím | 26 | 23,42 % | 23,42 % |
5. Líbí se mi flakony:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
originální tvary | 61 | 54,95 % | 54,95 % |
jednoduchých tvarů | 39 | 35,14 % | 35,14 % |
je mi to jedno | 21 | 18,92 % | 18,92 % |
složitých tvarů | 2 | 1,8 % | 1,8 % |
6. Od flakonu požaduji aby byl:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lehce použitelný | 54 | 48,65 % | 48,65 % |
vizuálně zajímavý | 52 | 46,85 % | 46,85 % |
skladný | 33 | 29,73 % | 29,73 % |
lehký | 17 | 15,32 % | 15,32 % |
je mi to jedno | 14 | 12,61 % | 12,61 % |
7. Otázky ohledně respondenta: Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 91 | 81,98 % | 81,98 % |
muž | 20 | 18,02 % | 18,02 % |
8. Otázky ohledně respondenta: Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-29 | 91 | 81,98 % | 81,98 % |
15-19 | 10 | 9,01 % | 9,01 % |
30-39 | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
40-49 | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.