Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dámské parfémové flakony
Dámské parfémové flakony
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adéla Kandrnálová |
---|---|
Šetření: | 31. 03. 2010 - 06. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 111 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 85,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, předem Vám děkuji za vyplnění dotazníku! Jsem studentkou Ateliéru 3D design a vypracovávám projekt bakalářské práce s tématem: Flakon a obal parfému. Tento dotazník by mi měl pomoci k vytvoření nového flakonu a obalu parfému. Děkuji za vaši pomoc.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Tento dotazník je vytvořen pro DÁMSKÉ parfémy. Pokud jste muž, vyplňujte jej prosím tak, jakobyste parfém kupoval pro dámu. V otázkách můžete uvést více možností.
Odpovědi respondentů
1. Které faktory jsou pro vás důležité při konečném výběru parfému?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vůně | 106 | 95,5 % | 95,5 % |
cena | 49 | 44,14 % | 44,14 % |
flakon a obal | 18 | 16,22 % | 16,22 % |
značka | 11 | 9,91 % | 9,91 % |
recenze | 3 | 2,7 % | 2,7 % |
2. Podle jakého faktoru vůni vyzkoušíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
recenze přátel, rodiny,... | 67 | 60,36 % | 60,36 % |
zajímavý flakon | 58 | 52,25 % | 52,25 % |
poutavá reklama | 22 | 19,82 % | 19,82 % |
rada prodávajícího | 21 | 18,92 % | 18,92 % |
promotion akce | 11 | 9,91 % | 9,91 % |
3. Je pro vás design flakonu důležitý?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 61 | 54,95 % | 54,95 % |
ne | 34 | 30,63 % | 30,63 % |
nevím | 16 | 14,41 % | 14,41 % |
4. Uvítaly byste multifunkčnost flakonu (použití jako dekorace, šperk, ...)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 46,85 % | 46,85 % |
ne | 33 | 29,73 % | 29,73 % |
nevím | 26 | 23,42 % | 23,42 % |
5. Líbí se mi flakony:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
originální tvary | 61 | 54,95 % | 54,95 % |
jednoduchých tvarů | 39 | 35,14 % | 35,14 % |
je mi to jedno | 21 | 18,92 % | 18,92 % |
složitých tvarů | 2 | 1,8 % | 1,8 % |
6. Od flakonu požaduji aby byl:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lehce použitelný | 54 | 48,65 % | 48,65 % |
vizuálně zajímavý | 52 | 46,85 % | 46,85 % |
skladný | 33 | 29,73 % | 29,73 % |
lehký | 17 | 15,32 % | 15,32 % |
je mi to jedno | 14 | 12,61 % | 12,61 % |
7. Otázky ohledně respondenta: Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 91 | 81,98 % | 81,98 % |
muž | 20 | 18,02 % | 18,02 % |
8. Otázky ohledně respondenta: Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-29 | 91 | 81,98 % | 81,98 % |
15-19 | 10 | 9,01 % | 9,01 % |
30-39 | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
40-49 | 5 | 4,5 % | 4,5 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (76,6 %)
- facebook.com (11,5 %)
- search.seznam.cz (4,6 %)
- vyplnto.cz (2,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.