Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, ráda bych Vás tímto požádala o vyplnění dotazníku týkajícího se nákupu dárkových košů. Děkuji L.H.
Odpovědi respondentů
1. Koupil/a jste někdy dárkový koš?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 3, NE → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
69
64,49 %
64,49 %
NE
38
35,51 %
35,51 %
2. Dárkový koš jsme nikdy nekoupila protože:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
bych nevěděla, komu ho dát
bych si dokázala udělat lepší, hezčí, praktičtější a levnější
Byl moc drahý.
Dárkový koš uděláme raději doma..
je drahý
Je levnější si ho vytvořit
je to dárek bez nápadu
je zbytečný a předražený
jsem ho neshledala jako vhodný dárek
jsem to nepotřebovala
jsou drahé a není v nich nic zvláštního
Jsou moc drahé
kupuji jiné dárky
mi přijde divné, darovat někomu dárkový koš, když stejně vím, že dotyčný stejně bude dělat, že se mu to líbí, ale jakmile odejdu, tak ten koš daruje někomu dalšímu. Přijde mi to hodně neosobní dar. Raději bych volila něco, čím bych mu udělala radost, něco co má rád, ale ne rozhodně dárkovým košem.
nebyl důvod ho kupovat
nebyla prilezitost
nebyla příležitost
nebylo zatím potřeba
neměl jsem důvod ani finance
nenapadlo mne to
nevim
nevím, asi mě nezaujal natolik, abych si z nabídky vybrala, nebo byl moc drahý... mám raději jiný typ dárků, popř. dárkový koš - balíček raději vyrobím sama
Nezdají se mi zajímavé.
nwm
pokud bych chtěla dárkový koš, sama bych ho vytvořila- jde mi především o obsah;
nicmene pokud bych ho nekomu chtela dat pouze formalne (ne nikdo me blizky) asi bych ho koupila hotovy - mene prace
Proč? Existují i originálnější dárky
Přesahuje několikanásobně hodnotu zbož v něm. Radši si ho vytvořím sama anebo si vytvořím něco jiného.
Přijde mě to jako neosobní dar.
raději si naskládám vlastní koupené výrobky do dárkového koše, většinou byly některé produkty nevyhovující
Sama je vyrábím.
Se mi tento dárek zdá bez nápadu.
si dělám svůj dárkový balíček
si ho udelam sama levneji a vhodneji
Slozeni zadneho darkoveho kose mi nevyhovovalo (nevyhovovalo by obdarovanemu). Radeji jsem nakoupila zbozi i kosik samostatne a darkovy kos sama "vyrobila".
To je drahé
to je neosobní dárek. Když budu chtít dát někomu dárkový koš, tak ho připravím sama.
to podle mě není nejvhodnější způsob dárku
v něm byly i blbosti
3. Dárkový koš jsem koupil/a proto, že:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dárkový koš mi připadal jako ideální dárek
45
65,22 %
42,06 %
mám občas problém s výběrem vhodného dárku, chybí mi inspirace
25
36,23 %
23,36 %
nestihl/a jsem včas sehnat jiný dárek
18
26,09 %
16,82 %
z jiného důvodu
2
2,9 %
1,87 %
4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pro rodinu
59
85,51 %
55,14 %
pro přátele
16
23,19 %
14,95 %
pro kolegu/šéfa
10
14,49 %
9,35 %
jiná odpověď
4
5,8 %
3,74 %
obchodnímu partnerovi/firemní dárek
3
4,35 %
2,8 %
5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
k narozeninám
53
76,81 %
49,53 %
k jiné příležitosti
16
23,19 %
14,95 %
u příležitosti návštěvy
8
11,59 %
7,48 %
k výročí
6
8,7 %
5,61 %
ke svatbě
3
4,35 %
2,8 %
obchodnímu partnerovi
3
4,35 %
2,8 %
6. Dárkový koš jsem zakoupil/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v supermarketu / hypermarketu
41
59,42 %
38,32 %
ve specializovaném obchodě
21
30,43 %
19,63 %
jinde
6
8,7 %
5,61 %
přes internet
1
1,45 %
0,93 %
7. Cena dárkového koše byla:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
500 – 1000 Kč
38
55,07 %
35,51 %
méně než 500 Kč
15
21,74 %
14,02 %
1001 – 1500 Kč
13
18,84 %
12,15 %
více než 2000 Kč
3
4,35 %
2,8 %
8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
atraktivitu vzhledu
49
71,01 %
45,79 %
kvalitu potravin
49
71,01 %
45,79 %
cenu
33
47,83 %
30,84 %
velikost
23
33,33 %
21,5 %
trvanlivost
13
18,84 %
12,15 %
jiné vlastnosti
5
7,25 %
4,67 %
rychlost dodání
4
5,8 %
3,74 %
9. U dárkový koše byste preferoval/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možnost sám zvolit obsah koše, jeho velikost a cenu
60
86,96 %
56,07 %
předem připravený koš bez možnosti úpravy
9
13,04 %
8,41 %
10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
čokoládu
53
76,81 %
49,53 %
čaj
46
66,67 %
42,99 %
víno
45
65,22 %
42,06 %
drobný dárek
42
60,87 %
39,25 %
sýr
40
57,97 %
37,38 %
kávu
37
53,62 %
34,58 %
uzeniny
30
43,48 %
28,04 %
jiné sladkosti a cukrovinky
29
42,03 %
27,1 %
chipsy/tyčinky/krekry
28
40,58 %
26,17 %
čerstvé ovoce / zeleninu
25
36,23 %
23,36 %
skleničku / hrneček
22
31,88 %
20,56 %
květiny / bylinky
18
26,09 %
16,82 %
jiné pochutiny
16
23,19 %
14,95 %
destiláty
12
17,39 %
11,21 %
zavařeniny
12
17,39 %
11,21 %
jiná odpověď
5
7,25 %
4,67 %
11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
PPL / DHL
30
43,48 %
28,04 %
Česká pošta
14
20,29 %
13,08 %
kurýr / messenger
10
14,49 %
9,35 %
osobní odběr na poště
8
11,59 %
7,48 %
ani jedno z nabízených
7
10,14 %
6,54 %
12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
hotově při osobním převzetí
24
34,78 %
22,43 %
bankovní převod
19
27,54 %
17,76 %
dobírku
18
26,09 %
16,82 %
ani jedno z nabízených
8
11,59 %
7,48 %
13. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
95
88,79 %
88,79 %
Muž
12
11,21 %
11,21 %
14. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30
73
68,22 %
68,22 %
méně než 20
15
14,02 %
14,02 %
31-40
13
12,15 %
12,15 %
41-50
4
3,74 %
3,74 %
51 a více
2
1,87 %
1,87 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dárkový koš mi připadal jako ideální dárek na otázku 3. Dárkový koš jsem koupil/a proto, že:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám občas problém s výběrem vhodného dárku, chybí mi inspirace na otázku 3. Dárkový koš jsem koupil/a proto, že:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nestihl/a jsem včas sehnat jiný dárek na otázku 3. Dárkový koš jsem koupil/a proto, že:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro kolegu/šéfa na otázku 4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro přátele na otázku 4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro rodinu na otázku 4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi k jiné příležitosti na otázku 5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi k narozeninám na otázku 5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v supermarketu / hypermarketu na otázku 6. Dárkový koš jsem zakoupil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaném obchodě na otázku 6. Dárkový koš jsem zakoupil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 – 1500 Kč na otázku 7. Cena dárkového koše byla:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 – 1000 Kč na otázku 7. Cena dárkového koše byla:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 500 Kč na otázku 7. Cena dárkového koše byla:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivitu vzhledu na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenu na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitu potravin na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivost na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost sám zvolit obsah koše, jeho velikost a cenu na otázku 9. U dárkový koše byste preferoval/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čaj na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čerstvé ovoce / zeleninu na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čokoládu na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi destiláty na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi drobný dárek na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chipsy/tyčinky/krekry na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné pochutiny na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné sladkosti a cukrovinky na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kávu na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi květiny / bylinky na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi skleničku / hrneček na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sýr na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi uzeniny na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zavařeniny na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kurýr / messenger na otázku 11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi PPL / DHL na otázku 11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi bankovní převod na otázku 12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírku na otázku 12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotově při osobním převzetí na otázku 12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
odpověď pro rodinu:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 500 Kč na otázku 7. Cena dárkového koše byla:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kurýr / messenger na otázku 11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírku na otázku 12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám občas problém s výběrem vhodného dárku, chybí mi inspirace na otázku 3. Dárkový koš jsem koupil/a proto, že:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi květiny / bylinky na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi k narozeninám na otázku 5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi čaj na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivost na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi čerstvé ovoce / zeleninu na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zavařeniny na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotově při osobním převzetí na otázku 12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi skleničku / hrneček na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v supermarketu / hypermarketu na otázku 6. Dárkový koš jsem zakoupil/a:
5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
odpověď k narozeninám:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi trvanlivost na otázku 8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné pochutiny na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírku na otázku 12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro přátele na otázku 4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi k jiné příležitosti na otázku 5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 500 Kč na otázku 7. Cena dárkového koše byla:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 – 1500 Kč na otázku 7. Cena dárkového koše byla:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi destiláty na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čokoládu na otázku 10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve specializovaném obchodě na otázku 6. Dárkový koš jsem zakoupil/a:
10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
odpověď čaj:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 500 Kč na otázku 7. Cena dárkového koše byla:
odpověď čokoládu:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi k jiné příležitosti na otázku 5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Koupil/a jste někdy dárkový koš?
3. Dárkový koš jsem koupil/a proto, že:
4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
6. Dárkový koš jsem zakoupil/a:
7. Cena dárkového koše byla:
8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
9. U dárkový koše byste preferoval/a:
10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
13. Vaše pohlaví:
14. Váš věk:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Koupil/a jste někdy dárkový koš?
3. Dárkový koš jsem koupil/a proto, že:
4. Pro koho jste dárkový koš koupil/a:
5. K jaké příležitosti jste dárkový koš koupil/a:
6. Dárkový koš jsem zakoupil/a:
7. Cena dárkového koše byla:
8. Jaké vlastnosti preferujete u dárkového koše:
9. U dárkový koše byste preferoval/a:
10. Co byste ve svém dárkovém koši chtěl/a nalézt:
11. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob dopravy upřednostnil/a:
12. Při nákupu v internetovém obchodu byste jako způsob platby upřednostnil/a:
13. Vaše pohlaví:
14. Váš věk:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.