Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dárkový poukaz

Dárkový poukaz

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Rozum
Šetření:08. 02. 2015 - 20. 02. 2015
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):6 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží pro zjištění, jak moc jsou využívány dárkové karty v České republice. 

Odpovědi respondentů

1. Kolik dárkových poukazů (např. wellnes, obchod s oblečením, zájezd, atd.) jsi dostal/a za poslední 3 roky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-24644,23 %44,23 %  
Žádný2423,08 %23,08 %  
3-42423,08 %23,08 %  
5 a více109,62 %9,62 %  

Graf

2. Pokud jsi nějaký dárkový poukaz dostal/a, napadlo tě, že by jsi ho prodal/a, protože jsi si nebyl/a jistý/á jestli ho využiješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nenapadlo mě, že bych ho prodal/a, vždy jsem ho chtěl/a využít8278,85 %78,85 %  
Ano, napadlo mě, že bych ho prodal/a, protože jsem si nebyl/a jistý/á jeho využitím2221,15 %21,15 %  

Graf

3. Kolik dárkových poukazů jsi někomu koupil/a za poslední 3 roky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-23937,5 %37,5 %  
Žádný2725,96 %25,96 %  
3-42423,08 %23,08 %  
5 a více1413,46 %13,46 %  

Graf

4. Pokud jsi obdržel/a poukaz, jakou měl nejčastěji hodnotu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 500 kč4543,27 %43,27 %  
500 - 1000 kč4038,46 %38,46 %  
1000 kč a více1918,27 %18,27 %  

Graf

5. Pokud by jsi věnoval/a poukaz, v jaké hodnotě by nejčastěji byl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 - 1000 kč4644,23 %44,23 %  
0 - 500 kč4543,27 %43,27 %  
1000 kč a více1312,5 %12,5 %  

Graf

6. Z jaké kategorie vybíráte poukazy, které chcete věnovat? ( Wellnes, zábava, oblečení, atd. )

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Wellnes2423,08 %23,08 %  
Oblečení2423,08 %23,08 %  
Ani jedna z výše uvedených možností1817,31 %17,31 %  
Restaurace & občerstvení1615,38 %15,38 %  
Zážitky1312,5 %12,5 %  
Cestování65,77 %5,77 %  
Elektronika32,88 %2,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik dárkových poukazů (např. wellnes, obchod s oblečením, zájezd, atd.) jsi dostal/a za poslední 3 roky?

2. Pokud jsi nějaký dárkový poukaz dostal/a, napadlo tě, že by jsi ho prodal/a, protože jsi si nebyl/a jistý/á jestli ho využiješ?

3. Kolik dárkových poukazů jsi někomu koupil/a za poslední 3 roky?

4. Pokud jsi obdržel/a poukaz, jakou měl nejčastěji hodnotu?

5. Pokud by jsi věnoval/a poukaz, v jaké hodnotě by nejčastěji byl?

6. Z jaké kategorie vybíráte poukazy, které chcete věnovat? ( Wellnes, zábava, oblečení, atd. )

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik dárkových poukazů (např. wellnes, obchod s oblečením, zájezd, atd.) jsi dostal/a za poslední 3 roky?

2. Pokud jsi nějaký dárkový poukaz dostal/a, napadlo tě, že by jsi ho prodal/a, protože jsi si nebyl/a jistý/á jestli ho využiješ?

3. Kolik dárkových poukazů jsi někomu koupil/a za poslední 3 roky?

4. Pokud jsi obdržel/a poukaz, jakou měl nejčastěji hodnotu?

5. Pokud by jsi věnoval/a poukaz, v jaké hodnotě by nejčastěji byl?

6. Z jaké kategorie vybíráte poukazy, které chcete věnovat? ( Wellnes, zábava, oblečení, atd. )

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rozum, P.Dárkový poukaz (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://darkovy-voucher.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.