Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Datové schránky
Datové schránky
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Svoboda |
---|---|
Šetření: | 17. 09. 2012 - 27. 09. 2012 |
Počet respondentů: | 166 |
Počet otázek (max/průměr): | 30 / 18.35 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 50,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážená paní, vážený pane,
mé jméno je Jiří Svoboda a jsem studentem Vysoké školy ekonomické oboru Informační management. Píši diplomovou práci na téma Vliv zavedení datových schránek na efektivní komunikaci ve státní správě.
Následující dotazník, který si Vám dovoluji předložit, slouží ke zpracování tématu mé diplomové práce a je zcela anonymní.
Za pečlivě a pravdivě vyplněné odpovědi Vám předem velmi děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Jak často komunikujete s úřady?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Častěji než 5x do roka | 124 | 74,7 % | 74,7 % |
2-4 x do roka | 24 | 14,46 % | 14,46 % |
1x za rok | 10 | 6,02 % | 6,02 % |
Méně často než 1 x za 2 roky | 6 | 3,61 % | 3,61 % |
1 x za 2 roky | 2 | 1,2 % | 1,2 % |
2. Co je podle Vás datová schránka?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
:-|
alternativni metoda posilani a dorucovani overenych dokumentu
aplikace pro komunikaci se státní správou
asi něco, kam mi úřady mohou posílat informace, dokumenty
Asi nějaká schránka, kde se dá kominikovat s úřadem, tipuji.
asi schránka s osobními údaji klienta
Bohužel povinnost
černá díra na státní peníze
další z nástrojů kontroly občanů
Další zbytečnost
dat, schránka pro podnikatele
Datová schránka je elektronické uložiště, které je určeno k doručování dokumentů orgánů veřejné moci a k provádění podání vůči nim.
Datová schránka je pro mě přínosem, jednoduše se dorozumívá s Orgány veřejné moci.
Datová schránka je úložiště zpráv od státních institucí a zároveň odesílání zpráv zpět. Funguje místo zasílání papírových zpráv poštou.
Datová schránka má sloužit ke komunikaci s úřady, cílem je zjednodušení komunikace, dokumenty jsou zasílány elektronicky.
Datová schránka slouží především ke komunikaci s úřady, jedná se o jakýsi e-mail, ale díky zabezpečení máte jistotu, že se do schránky dostanete jen Vy a Vámi pověřené osoby. Přihlašování totiž probíhá prostřednictvím hesla, čísla zaslaného na mobil či bezpečnostního certifikátu.
Datové schránky jsou elektronickým úložištěm, na které se doručují dokumenty orgánů veřejné moci a stejně tak i vůči nim. Nahrazující papírovou korespondenci.
datove uloziste slouzici k vymene dokumentu mezi urady a FO/PO
Datové úložiště pro výměnu zpráv.
datové úložiště, jehož prostřednictvím mohu já posílat věci úřadům a oni zase mně
Digitální komunikace s úřady na způsob e-mailové korespondence.
Digitální schránka pro komunikaci s úřady či mezi firmami navzájem.
Digitální verze podatelny, tj. místo k digitální oficiální komunikaci s úřady státní správy.
Dobrá myšlenka, špatné provedení, které se postupně zlepšuje.
doručení pošty elektronickou cestou
Dostupnější, hlavně časově, dodávání doporučené pošty.
DS je schránka, která umožní rychlejší komunikaci, mezi účastníkem státní správy a konečním adresátem. Je to rychlejší než pošta a víte, že se Vám do ní nemůže nikdo nabourat. V zásadě jde o velmi důležité informace.
E-mail, prostřednictvím které úřady komunikuji s občany/firmami místo klasického poštovního/papírového styku.
efektivnější náhrada písemností s úřady
elektronická forma doručování veřejných dokumentů
elektronická pošta s "ověřeným" odesílatelem a příjmcem
elektronická pošta úřadů
elektronická poštovní schránka
Elektronická poštovní schránka - umožňuje odesílat i přijímat
elektronická schránka sloužící pro doručování elektronických dokumentů mezi fyzickými a právnickými osobami o orgány státní správy
Elektronická verze právně závazné komunikace s úřady.
elektronická zaručená pošta
elektronicke uloziste pro komunikaci a dorucovani od statnich instituci a uradu, ze zakona povinna pro podnikatele ci pravnicke osoby
elektronické úložiště pošty a komunikace se státní správou
Elektronické úložiště pro zasilání dokumentů v elektronické podobě
Elektronické úložiště speciálního typu zřízené podle příslušného zákona č. 300/2008 Sb., které je určeno k doručování elektronických dokumentů mezi orgány veřejné moci na straně jedné a fyzickými a právnickými osobami na straně druhé
Elektronické úložiště speciálního typu.
Elektronické úložiště, do kterého zasílají úřední instituce poštu podnikatelským, resp. právním subjektům. Může fungovat jednosměrně nebo obousměrně.
elektronické zasílání na úřady (něco jako jako elektronické uložiště)
elektronický nástroj pro komunikaci s úřady
elektronický systém zaručené komunikace na rozdíl od E-mailu který je nezaručeným systémem.
Elektronický způsob komunikace mezi subjekty, hlavně mezi úřady navzájem a úřady s dalšími osobami (PO i FO).
email kde mi uřady nechavají doručenou poštu
EMAIL PRO ÚŘEDNÍ DOPISY
Emailová schránka sloužící k zaplavování subjektů korespondencí ze strany státních institucí.
forma elektonické, ověřené pošty pro komunikaci s orgány státní a veřejné správy pro právnické osoby a dobrovolníky z řad osob fyzických
forma elektronické komunikace se zaručeným adresným doručením
Forma komunikace veřejné správy s obchodní sférou. V zásadě dobrá myšlenka, bohužel ze strany státu opět nekvalitně zpracovaná.
Formát elektronické komunikace
Garantovaná evidence elektronických zpráv
informační kanál pro komunikaci s úřady (zatím hlavně )
Jde o formu E-komunikace ...
Je nějaký e-mail (schránka), kde se ukládá komunikace mezi úřadem a osobou (dopis, vyrozumění, aby se neposílalo poštou).
jeden z komunikačních kanálů s úřady
Kdyby je všechny úřady a instituce uměly používat tak usnadnění pro mou práci.
komplikace
komunikace mezi úřady veřejné správy
komunikace po inretnetu
komunikační kanál
komunikační kanál s úřady, firmami, institucemi pro uasílání zpráv, přiznání
Lépe zabezpečená elektronická pošta nahrazující doporučené zásilky České pošty.
Lépe zabezpečený e-mail.
misto dorucovani a odesilani posty datovou formou
možnost bezplatné komunikace s orgány veřejné moci
n
náharada za osobní kontakt s úřady. virtuální úřad, či spíše sdělení úřadu
náhrada klasické pošty, je to foma e-mailu.
Nástroj k elektronické komunikaci
nástroj komunikace sloužící hlavně úřadům
nástroj pro komunikaci
nástroj pro zabezpečenou elektronickou komunikaci úřadů, firem a podnikatelů
Nebezpečný státní alibismus.
Nebudu se k tomu vajadřovat z důvodu nevyužívání.
Něco jako "zabezpečený e-mail" místo pro ověřené ukládání el. dokumentů
Něco jako e-mail
něco jako email, jen přímé napojení na úřady
něco jako email, sloužící pro komunikaci se státní správou
něco za co někdo shrábl balík peněz.
Něco, co potřebuji k odesílání např. souhrnných hlášení k DPH
nejjednodužší a nejrychlejší způsob doručování úřední pošty
nepraktická věc
nesmysl
nesmysl nefunkcni
nesystematicky dotaz, stejně jako nepřesné rozdělení osob -napr. chybí svobodná povolání, tu by student vse mel vedet
Netuším.
nevím
Nevím
NEVÍM
Nevím, co je, ale mohu říct, co mi vadí. Dokumenty, které je nutno uchovat nebo vyžadují předložení např. při výběrových řízení apod., tak musím s nimi jít na Czechpoin ke ověření konverze, takže nechápu, v čem je ta úspora pro uživatele DS.
nevím, tuším že to bude něco jako e-mail pro komunikaci s úřady
nic
nic
Obdoba e-mailové schránky vytvořená a uzákoněná státní správou pro doručování zpráv státní správy firmám a občanům.
Oficielní a zajištěné odeslání a doručení elektronické písemnosti mezi uživateli schránky.
papírová pošta v elektronické podobě, substituuje e-mail
Pokročilá a rychlá komunikace subjektů státní správy,advokátů apod. s podnikatelskými subjekty.
postovni schranka
Poštovní internetová schránka pro komunikaci s úřady státní správy, notáři, právníky apod.
Poštovní prostředník mezi firmami a institucemi
Prostor pro komunikaci se státními orgány.
Prostředek elektronické komunikace mezi orgány státní správy a právnickými osobami, resp. fyzickými osobami, kterým to určuje zákon nebo dobrovolnými fyz. osobami.
prostředek k doručování zpráv
prostředek komunikace on-line mezi úřadem a fyzickou či právnickou osobou
Prostředek komunikace s orgány státní správy a samosprávy
Prostředí pro zabezpečenou komunikaci (nejen) se státní správou pod garantovanou identitou.
předání dokumentů přes internet
přenášení dokumentů elektronickou cestou včetně jaho aturozace
Původně nástroj pro úřední korespondenci mezi orgánem veřejné správy a adresátem (PO,FO). Dnes umožněna i korespondence mezi FO a PO navzájem.
rychlá komunikace
Schránka na internetu ( www adrese) určena pro doručování písemností v digitální podobě
schránka pro doručování písemností od orgánů veřejné moci
Schránka pro komunikaci úřadu s mou osobou
Schránka s našimi daty???
Schránka s předem dohodnutými údaji
schránka slouží k přenosu dokumentů, doručování s účinky doručení dle zákonných předpisů
schránka, která je využívána při komunikaci mezi úřady a firmou, např. místo klasické pošty či e-mailu
skvělá myšlenka, špatně provedená
Slouží hlavně pro komunikaci mezi občanem nebo firmou a úřady a naopak.
slouží k doručování dokumentů od veřejné správy podle zákona
slouží k doručování elektronických dokumentů
slouží k příjímání a odesílání pošty v elektronické podobě
slouží ke komunikaci s úřady (různé) k doručování pošty
snadnější komunikace
sofistikovanější e-mailová schránka pro příjem či odeslání úředních dokumentů
Specielní služba pro komunikaci mezi orgány státní spravy, statní správa - právnické osoby osoby a statní správa - fyzické osoby.
spojení s úřady
Standardizovaný a legalizovaný způsob komunikace mezi veřejnou správou, právnickými a fyzickými osobami. V podstě jde o e-mailovou službu pověcenou zákonem. Až na to, že mají naprosto nevyhovující uživatelské rozhraní.
stručně řečeno - e-mail s doručenkou
Suprová věc.
Systém umožňují relevatní komunikaci se státní správou a samosprávou.
tato otázka je pro mne trochu nepochopitelná, používám DS 5 dnů z týdne
Technický prostředek umožňující písemnou komunikaci s úřady - v mém případě zejména se soudy, policií ČR a Státním zastupitelstvím
tzv. elektronická pošta
Úložiště dat
uložiště dokumentů a individuální způsob komunikace FO a PO s úřady
Úložiště pro autorizovaný příjem datové zprávy.
Úložiště, které slouží k doručování dokumentů.
Umožňuje elektronickou komunikaci s úřady
umožňuje komunikaci s úřady v elektronické podobě
Urychlené předání úředních dokumentů patřičným institucím.
Úřední email
úspora času
ušetření času stát ve frontě na poště
uživatelská hrůza a děs, neuvěřitelný paskvil
V podstatě je to dobře zabezpečený mail, který umožňuje vyhnout se elektronickým certifikátům pro autorizovanou komunikaci.
Vím o ní asi vše, to je na dlouhé povídání.
Virtuální pošta
virtuální schránka (elektronická) pro úložiště dokumentů a zasílání jakékoliv oficiální korespondence
Zabezpečená elektronická schránka pro ekonomické subjekty, usnadňující komunikaci se státní správou dle zákony stanovených podmínek.
Zákonem pojmenované úložiště pro předávání dokumentů v elektronické podobě.
Zátěž pro podnikatele.
zbytečnost
zkouška
způsob elektronické komunikace s úřady příp. dalšími subjekty
Způsob jak elektronicky komunikovat nejen s orgány veřejné správy ale i ostatními osobami jak fyzickými tak právnickými, pokud ji mají zřízenou.
způsob komunikace s úřady
způsob zabezpečené komunikace především s úřady
Zrychlený přenos informací, levnější způsob doručení
Zvůle státu páchána na občanech státu za peníze daňových poplatníků.
3. Máte zřízenou datovou schránku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, nemám, a neuvažuji o jejím zřízení → otázka č. 4, nemám, ale uvažuji o jejím zřízení → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 111 | 66,87 % | 66,87 % |
nemám, a neuvažuji o jejím zřízení | 42 | 25,3 % | 25,3 % |
nemám, ale uvažuji o jejím zřízení | 12 | 7,23 % | 7,23 % |
ne | 1 | 0,6 % | 0,6 % |
4. Uveďte, prosím, proč o jejím zřízení neuvažujete:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ASI JE VYSOKÁ POŘIZOVACÍ CENA , MAM O NÍ MÁLO KONKRÉTNÍCH INFORMACÍ
Doposud mi současný stav nevadí. Upřednostňuji osobní kontakt.
Frekvence komunikace to nevyžaduje.
Jakožto soukromá osoba datovou schránku nevyužiji.
je užitečná jen pro právnické osoby nebo podnikatele, kteří častěji komunikují s úřady
je zbytečná a mám pochybnosti o zabezpečení
komplikuje komunikaci s úřady
Nechce se mi učit se novým povinnostem.
nechci jí kontrolovat, nedůvěřuji - psaný doklad je hmatatelný
Nejsem dostatečně informována
Nejsem magor, abych dával pochopům na sebe bič.
Nejsem podnikatel, nekomunikuji se státní správou.
nemam pocit, ze bych ji potreboval
nemyslim, ze bych ji jako zamestnanec vyuzila
Není důvod.
NEPOTŘEBUJI JI
Nepotřebuji ji
Nepotřebuji ji.
nepotřebuju ji
Nezajímá mě to
nezajima me to, i kdyz jako firma to mame povinne
nic mne k tomu nenutí, nemám důvod
Po zaslání dokumentu do datové schránky je nutné jej nechávat ověřovat, není to usnadnění, ale spíše práce a čas navíc.
Pokud bych měl zřízenu datovou schránku, musel bych už navždy více méně pravidelně a často kotrolovat její obsah, protože zpráva uložená do datové schránky je z právního hlediska považována za doručenou, od čehož se pak odvíjí zákonné lhůty event. i sankce. Stát se tímto zbavuje zodpovědnosti za doručení zprávy a přenáší ji na firmy resp. občany.
Poplatky za používání.
Používám jí v práci a proto vím, že úřady stále dávají přednost papírové korespondenci. Tudíž nepovažuji zřízení DS pro soukromé účely za smysluplné.
pro moji potřebu ji nepovažuji za předmětnou
protože nevím, že lze zřídit i pro fyzickou osobu; používám ji pouze jako zaměstnanec firmy
S úřady komunikuji velmi zřídka. Pro firmy je to ale velice užitečné.
zatím nevím, jak by mi prospěla.
5. Uveďte, prosím, důvod proč o jejím zřízení uvažujete:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
abych nemusel běhat na poštu a co nejmíň po úřadech
Asi mne situace přinutí
datová schránka je další z nástrojů kontroly občanů - nikdy si ji nepořídím, neb se těmto nástrojům vyhýbám
doufám, že hrozí menší nebezpečí ztracení úřední pošty - obsílka od soudu apod.
Legislativní změny, které budou povolovat zasílání určitých formulářů pouze elektronickou cestou
Myslim, ze je to dane zákonem.
Ne vždy se mi zdají služby české pošty spolehlivé, což při komunikaci s úřady může být drahé.
neuvažujeme
Omlouvám se, že jsem označila řádek v prvním dotaze. Schránku nemám a neuvažuji s jejím zřízením. Nemám žádnou velkou firmu a proto si schránku neuvažuji zžídit.
Považuji to za rychlejší a hlavně bezpečnější způsob doručování úředních dokumentů.
protože chodím 2x do měsíce na úřady
Zrychlení některých záležitostí
6. Kolik času jste strávil/a seznámením se s fungováním datových schránek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než 1 hodinu | 61 | 54,95 % | 36,75 % |
1-3 hodiny | 26 | 23,42 % | 15,66 % |
Více než 3 hodiny | 24 | 21,62 % | 14,46 % |
7. Jak často se do datové schránky přihlašujte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přihlašuji se jen tehdy, když mi přijde upozornění, že v ní mám zprávu | 81 | 72,97 % | 48,8 % |
Do schránky se dívám téměř denně | 19 | 17,12 % | 11,45 % |
Vždy se snažím alespoň jednou za 10 dní se do schránky pro jistotu podívat | 9 | 8,11 % | 5,42 % |
Schránku nevyužívám, často zapomenu se do ní i více než 10 dní podívat, upozornění na příchozí poštu zřízené nemám | 2 | 1,8 % | 1,2 % |
8. Kolik datových zpráv přibližně přijmete za rok prostřednictvím datové schránky od úřadů veřejné správy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
51 a více zpráv | 33 | 29,73 % | 19,88 % |
Cca 5-15 | 29 | 26,13 % | 17,47 % |
Méně než pět | 21 | 18,92 % | 12,65 % |
Cca 16-35 | 17 | 15,32 % | 10,24 % |
Cca 36-50 | 9 | 8,11 % | 5,42 % |
Většinou ani jednu | 2 | 1,8 % | 1,2 % |
9. Kolik listovních zásilek od úřadů jste v minulosti obdrželi klasickou poštou, ačkoliv jste již datovou schránku měli zřízenou a aktivovanou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cca 2-5 | 33 | 29,73 % | 19,88 % |
Cca 6-15 | 23 | 20,72 % | 13,86 % |
Žádnou. Nikdy se mi to nestalo | 17 | 15,32 % | 10,24 % |
61 a více | 14 | 12,61 % | 8,43 % |
Stalo se mi to jednou | 11 | 9,91 % | 6,63 % |
Cca 16-35 | 8 | 7,21 % | 4,82 % |
Cca 36-60 | 5 | 4,5 % | 3,01 % |
10. Kolik datových zpráv přibližně odešlete za rok úřadům veřejné správy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
51 a více zpráv | 26 | 23,42 % | 15,66 % |
Cca 5-15 | 21 | 18,92 % | 12,65 % |
Cca 16-35 | 17 | 15,32 % | 10,24 % |
Žádnou - k odesílání zpráv datovou schránku nevyužívám. Ke korespondenci s úřady veřejné správy používám klasickou poštu | 16 | 14,41 % | 9,64 % |
K poslání datové zprávy jsem datovou schránku použil/použila snad jednou nebo dvakrát za dobu co ji mám aktivovanou | 14 | 12,61 % | 8,43 % |
Cca 36-50 | 10 | 9,01 % | 6,02 % |
Měně než pět | 7 | 6,31 % | 4,22 % |
11. Používáte datové schránky pro doručování dokumentů soukromým subjektům (obchodní partneři, zákazníci aj.) v obchodním styku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano – kdykoliv potřebuji, abych měl/měla jistotu doručení např. faktury aj. → otázka č. 13, Ano – jen v případě, že odpovídám na zprávu doručenou v datové schránce → otázka č. 13, Ne - o této možnosti ani nevím → otázka č. 13, Ne – využíval/využívala bych tuto možnost, kdyby nebyla zpoplatněna. (E-mailovou komunikaci mám přeci zadarmo) → otázka č. 13, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne – využíval/využívala bych tuto možnost, kdyby nebyla zpoplatněna. (E-mailovou komunikaci mám přeci zadarmo) | 44 | 39,64 % | 26,51 % |
Ne | 41 | 36,94 % | 24,7 % |
Ne - o této možnosti ani nevím | 11 | 9,91 % | 6,63 % |
Ano – jen v případě, že odpovídám na zprávu doručenou v datové schránce | 8 | 7,21 % | 4,82 % |
Ano – kdykoliv potřebuji, abych měl/měla jistotu doručení např. faktury aj. | 7 | 6,31 % | 4,22 % |
12. Uveďte, prosím, jiný důvod proč tuto službu nevyužíváte:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
datová schránka mi nevyhovuje.
E-mailová komunikace je rychlejší a pohodlnější
email je jednodušší a přehlednější a není tak anonymní, většinou má každý svůj, kdeždo datovou schránku má celá organizace...
je na nic
Je to komplikované a zdlouhavé
je to nepružné, zatěžuje to zbytečně protistranu nutností vykonat další úkkony (přihlášení, zálohování,...)
Je to příliš složité, jednodušší je emailová komunikace.
Ještě není pořízen software na zpracování DZ.
Klasická mailová komunikace je podle mne dostačující a snadnější ke komunikaci se soukromými subjekty.
máme vlastní e-mail schránky
manipulace s datovou schránkou neni ještě zažitá
Ne každá soukromá osoba má datovou schránku, a zjistit adresu DS je pro mne složité
nechci obtěžovat subjekty
nejistota, že obchodní partner poštu v datové schránce kontroluje včas a řádně
nelibi se mi posilat datovou schrankou marketingove nabidky
Nemám k tomu důvod. S obchodními partnery komunikuji výhradně email poštou nebo osobně tak, tak je ujednání v obchodních smlouvách.
není důvod
není důvod měnit ověřený způsob komunikace
Není důvod.
Není potřeba ji využívat.
Nepovažuji to za důležité, kontakty vyřizuji přímo svým jménem z mého firemního mailu
Nevidím důvod, mailová korespondence je rychlejší a nevyžaduje přihlášení apod.
nevíme, zda datovou schránku mají a neznáme ID schránky
Po obtížném hledání ID jsem to zkusil, ale nedošlo k doručení
práce s klasickým e-mailem je pro mne jednodušší a rychlejší.
Protože bych partnerovi akorát přidělal práci. Nemluvě o tom, že bych musel zjišťovat jeho adresu v datových schránkách. Nevím o nikom, kdo by tuto adresu veřejně propagoval (vizitky, podpis v emailu, www ....)
protože je to placená služba
protože ji nemají moji partneři
protože obchodní partneři nemají zřízenou dat. schránku
prozatím nevyužívám spousta klientů datových schránek do této služby nevstupuje a nebo nevstupuje tak často aby byla možnost této komunikace.
raději máme listinný doklad o doručení partnerovi
S klienty komunikuji přistřednictvím e-mailu.
S obchodními partnery využíváme e-mail, nebo e-fakturu.
Složité pro zavedení do tsandardní komunikace.
spolupracujeme s českou poštou
špatně se s ní pracuje, je nepřehledá
u obchodních partnerů preferuji emailovou komunikaci, má jednodušší ovládání
uživatelsky nepřívětivé, nutno každou chvíli měnit heslo, nesutále upgrady, které vyžadují restart PC
Většina klientů nemá datovou schránku.
vše odesíláme mailem nebo poštou
zatím jsem to nepotřeboval
13. Tisknete si přijaté zprávy z datových schránek do listinné podoby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vždy | 41 | 36,94 % | 24,7 % |
Ano, jen když zprávu a její přílohy považuji za důležité | 30 | 27,03 % | 18,07 % |
Zprávy si ukládám na disk počítače případně na jiné médium | 26 | 23,42 % | 15,66 % |
Ne – a ani žádným jiným způsobem zprávy nearchivuji | 6 | 5,41 % | 3,61 % |
Ne – k archivaci zpráv na dobu delší než 90 dnů využívám datový trezor | 2 | 1,8 % | 1,2 % |
záleží na obsahu zprávy | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
tisk důležitých zpráv, + software | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
k archivaci (i k práci s DS) používám speciální program DS komunikátor | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
tisknu, ukládám na disk a disk zálohuji | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
tisknu a ukládám | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
K archivaci zpráv používám datový trezor a ještě si datové zprávy zálohuji do tištěné podoby | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
14. Používáte ke konverzi datových zpráv do listinné podoby systém Czech Point?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, myslím, že na prokázání stačí, když si zprávu ze schránky normálně vytisknu | 57 | 51,35 % | 34,34 % |
Ano, jen když zprávu a její přílohy považuji za důležité | 33 | 29,73 % | 19,88 % |
Ano, vždy | 8 | 7,21 % | 4,82 % |
nerozumím dotazu | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
Nekonvertuji je do listinné podoby | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
Jen když to k něčemu je, jinak ne | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
ne, není třeba, stačí přerazit časovým razítkem | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
nemám ještě konverzi vyřízenou | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
Zatím jsem neměl takovou zprávu, kterou bych musel mít v listinné podobě | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
mám možnost zprávy zkonvertovat si sám | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
Pouze, je-li to nutné | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
dosud jsem konverzi nevyužil | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
jen, když je to nutné (výpis z OR apod) | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
pokud to úřady vyžadují | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
jen když potřebuji mít výstup ověřený | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
pokud je to nezbytně nutné | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
15. Přistupujete do datové schránky prostřednictvím aplikace třetích stran (např. aplikace Microsoft Datové schránky, CCV Datová schránka, Recomando, www.datovkadomailu.cz aj.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 84 | 75,68 % | 50,6 % |
Ano | 27 | 24,32 % | 16,27 % |
16. Byl/a jste nucen/a z důvodu povinnosti zavedení datové schránky vynaložit nějaké náklady na např. koupi nového počítače, nový software atd.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 18, Ano → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 99 | 89,19 % | 59,64 % |
Ano | 12 | 10,81 % | 7,23 % |
17. Prosím rozveďte v čem spočívaly Vaše náklady:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
HW, SW, školení
nákup PC a nového sw.
nová barevná tiskárna z důvodu konverze dokumentů
Nový operační systém, nový počítač.
nový počítač s operačním systémem
nový sftware
nový software
počítač, + běhání po úřadech
v koupi nového sftware, náklady na pořízení elektronických podpisů
Vývoj nového programu na zpracování DZ
zakoupení bezpečného klíče - komerční a kvalifikovaný certifikát, časová razítka
žádné
18. Považujete zavedení datových schránek pro Vás za úsporu peněz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 20, Ano → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 59 | 53,15 % | 35,54 % |
Ne | 52 | 46,85 % | 31,33 % |
19. Prosím rozveďte, v čem vidíte onu úsporu:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
cas
Cena poštovného, tiskoviny...
čas
čas strávený chozením na poštu, úspora na poštovném
čas, peníze
časová
dokumenty, které jsem do doby zavedení datových schránek doručovala orgánům státní správy osobně nebo doporučenou poštou, nyní posílám pomocí datové schránky
Hlavně časová úspora, v nemalé míře i finanční (poštovné), taky jistota, že dokument dorazí, okamžité vyřízení...
náklady na doručování pro držitele poštovní licence
náklady na papír, cartridge, poštovné
náklady na poštovné
náklady na poštovné, papír, obálky...
náklady na poštovné, úspora času
náklady na tisk, papír
Např. doprava na úřady, případně poštovné.
Nemusím na poštu...
nemusím platit pořtovní na doporučené dopisy,
nemusím platit poště za doporučené psaní
Nemusíme zasílat dopisy na Orgány veřejné moci doporučeně poštou, nemusíme je vozit osobně na Orgány veřejné moci. (tzn. jízdné, poštovné)
Neodesílání doporučenou poštou
neplacení poštovného a ušetření nákladů na zakoupení papírů a poštovních obálek, ušetření času a práce sekretářky ( chození na poštu ap. )
neplatím poštovné nebo náklady spojené s cestou na podatelnu úřadu a poštu, menší náklady na tisk, úspora času
Neplatím tolik za poštu.
netřeba tisknout
Netřeba využívat českou poštu.
odesíláme mnoho zpráv - úspora za poplatky České poště za doporučenou zásilku
odpadají poplatjky za poštovné a denní dojíždění na poštu třeba jen s jednou zásilkou
odpadly mi náklady na poštovné
podávání např. různých přiznání datovkou, nemusím lítat po úřadech a mohu v klidu pracovat a tím zvyšovat tržbu
poštovné
poštovné
Poštovné
poštovné (případně cesta na úřad) plus náklady na tisk toho, co jim zasílám
Poštovné, čas na poste.
Poštovné, čas strávený podáváním dokumentů, náklady na tisk a obálky.
poštovné, čas, benzín
poštovné, rychlejší komunikace
poštovné,tisk
Poštovné.
S právními subjekty a se subjekty státní správy nemusím dopisy podávat přes poštu a platit za ně ( dopisy s dodejkou, do vlastích rukou, doporučeně)..
Tisk papíru, náklady na poštovné, náklady na cestu na poštu
tisknu méně dokuemntů
úspora času a čas jsou peníze
úspora času-pošlu mail-je hned na místě-nečekám na doručení Českou poštou peněz-nemusím platit za poslání pom. pošty
úspora času.
úspora poštovného, toneru, kancelářského materiálu a mzdy zaměstnance
Úspora poštovného.
Úspora se projevuje jen na nákladech za poštovné (známky). Na druhé straně mám však větší spotřebu papíru formátu A4 a inkoustu do tiskárny, neboť veškeré spisy (trestní civilní a jiné) si vedu v papírové formě.
Úspora za poštovné
úspora za poštovné, není nutné posílat doporučeně
Úsporu vidím v úspoře času,který musím věnovat napsání dopisu,obálky a v nákladech na poštovné.
Ušetřím za odeslaný doporučený dopis. Dále ušetřím čas a benzín, za to, že si nemusím jet vyzvednout dd na poštu. Také už tak často nenavštěvujeme úřady.
v čase
v čase, vyjádřím-li ho v penězích
V poštovném pro nás společnost NetDataComm, s.r.o.
Veškeré žádosti, daňová přiznání, dokumenty do Sbírky listin posíláme takto elektronicky - nahrazuje to např. cestu na daný úřad (např. studentem)
vysoká cena doporučených zásilek
Zejména v nákladech na doporučenou poštu. Zastupuji firmu, která zpracovává externě účetnictví několika firmám. Např. rozslání zpracovaného Přehledu o DPH za ten-který měsíc znamená Kč 26,-- za jednu obálku doporučené pošty. Dáke se jedná o úsporu času, kdy nemusím na poštu jet a stát fronty, než příjdu na řadu. Navíc z datové schránky mohu poštu odesílat 24 hodin denně.
ztracený čas na poště, papír, obálky, známky
20. Považujete zavedení datových schránek pro Vás za úsporu času?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 22, Ano → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 72 | 64,86 % | 43,37 % |
Ne | 39 | 35,14 % | 23,49 % |
21. Prosím rozveďte, v čem vidíte onu úsporu:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
Ano. nemusím chodit na poštu. Pošlu dokumenty ze svého PC.
cas
Cesta na poštu
cesty na poštu a podatelny
čas
čas
Čas na poste
čas na poště je zbytečně strávený, někdy i půl hodiny kvůli jednomu dopisu
Čas na tisk papíru, čas na poště, čas na skenování pro potřeby přeposílání v elektronické podobě
čas strávený na poště u přepážek
čas-pošlu mail a nečekám na doručení poštou
časová úspora při osobním styku s úřady
dojíždění na poštu
dopis přijde hned po odeslání a ihned si ho přečteme
Doručení třeba územního rozhodnutí je otázkou minut. Vše jde mnohem rychleji než klasickou poštou a je to přehledné
Elektronické podávání dokumentů je časově méně náročné než jejich tisk a zasílání poštou.
komunikace přímo z kanceláře
minimálně cesta na poštu a zpět, kratší doba doručení
Možnost odeslání například přímo z programů hlášeních např. pro FU
nechodím na poštu
Nechodít na poštu
nemusím běhat na poštu
nemusím čekat na doručovatelku, zprávu si vyzvednu, kdy se mi to hodi (samozřejmě v požadované lhůtě)
nemusím chodit na poštu
nemusím chodit na poštu
Nemusím chodit na poštu
nemusím chodit na poštu
Nemusím chodit na poštu, dokumenty odesílané datovou schránkou odesílám od stolu z PC.
Nemusím chodit na poštu, vše udělám ze židle.
nemusím na poštu
Nemusím na poštu
Nemusím na poštu pro doporučený dopis
Nemusím na úřad osobně.
nemusím nikam jezdit a vyřídím od svého stolu okamžitě
nemusím s dopisy na poštu
Nemusím s odpovědí na poštu.
Nemusím se zvednout od pořítače
nemusím stát na poště a vyzvedávat dopis
Nemusím tak často docházet na poštu - pokud mám avízo o uložení zásilky a docházet i do podatelny soudu.
Nemusím tisknout dokumenty, které chci odesla, nemusím je balit do obálky, nemusím na poštu apod
nemusíme chodit na poštu s doporučenou zásilkou, na podatelny u úřadů
Nemusíme zasílat dopisy na Orgány veřejné moci doporučeně poštou, nemusíme je vozit osobně na Orgány veřejné moci. (tzn. stání ve frontách na poště, jezdit na příslušné úřady).
Není nutno tuto poštu zasílat poštou a mohu se do ní kdykoli přihlásit
není třeba chodit na poštu, úřady atp.
Není třeba chodit na poštu.
netřeba chodit na poštu
odstranění zásilek v listinné podobě
Pošlu zprávu, z kanceláře, nemusím nikam chodit a vypisovat lístečky.
přenos datovou schránkou je rychlejší, není třeba, aby zaměstnanec trávil čas tiskem, kompletací, cestou na poštovní úřad
Rychlejší doručování písemností, netřeba chodit na poštu.
Rychlejší komunikace, přikládání souborů apod.
rychlejší než příprava k odeslání listin např. poštou, možnost odeslat kdykoliv bez ohledu na pracovní dobu pošty, možnost odeslat odkudkoliv bez nutnosti cesty na poštu
rychlost
skoro vše vyřídím z kanceláře, nemusím s každým nesmyslem letět na úřady
stání ve frontě na poště
tato část by byla rozsáhlejší, ale o úsporu času jde a to dosti velkou.
úspora času - nemusím cestovat na úřad
úspora času, kterou jsem musel věnovat rozesílám obálek, odnos na poštu apod.
úspora především v rychlosti komunikace mezi úřady
Uspoří se čas a zjednodušší se komunikace při doručování písemností úřadům.
Ušetřím čas a benzín, za to, že si nemusím jet vyzvednout dd na poštu. Také už tak často nenavštěvujeme úřady.
uvedeno výše
V ničem
v rychlejší komunikaci
vedeme vše v E-podobě, takže ...
Veškeré žádosti, daňová přiznání, dokumenty do Sbírky listin posíláme takto elektronicky - nahrazuje to cestu na daný úřad
veškerou klasickou poštu musím nejprve otevřít (obálku), poté skenuju do PC a následně přiřazuju k jednotlivým kauzám. Toto všechno mi víceméně odpadlo tím, že si datové zprávy rovnou stahuju do systému.
viz 19.
viz 19.
Viz bod 19
ztracený čas na poště, papír, obálky, známky
22. Přijde vám zabezpečení datových schránek jen pomocí jména a hesla dostatečné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 95 | 85,59 % | 57,23 % |
Ne | 16 | 14,41 % | 9,64 % |
23. Využíváte fakultativní (rozšířené) zabezpečení datových schránek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 90 | 81,08 % | 54,22 % |
Ano, prostřednictvím certifikátu | 13 | 11,71 % | 7,83 % |
Ano, prostřednictvím bezpečnostního kódu | 7 | 6,31 % | 4,22 % |
Ano, prostřednictvím SMS kódu | 1 | 0,9 % | 0,6 % |
24. Setkal/a jste se s nějakými problémy při používání datových schránek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne → otázka č. 26, Ano → otázka č. 25].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 67 | 60,36 % | 40,36 % |
Ano | 44 | 39,64 % | 26,51 % |
25. Prosím rozveďte, včem problémy spočívaly
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
aktivace datove schranky s opakovane nedarila, informace na Czech Point a reseni problemu bylo narocne a zdlouhave
časté aktualizace požadující nový software
detaily si již nepamatuji, ale porodní bolesti byly hrozné
Díky mému staršímu počítači, který mi ale stále vyhovoval, nešla otevřít datová schránka.
dokumenty často lze špatně otevřít
halvní problém byl ve změně hesla , kdy to systém vyžadoval autamaticky a ve firmě jsem to nevěděli,museli jsem si za poplatek vyžádat nový přístup
hesla
Chaos na začátku, neposlané údaje některých schránek.. a naprosto stupidní věc, že při ksždé změně v obchodním rejstříku je schránka nějakou dobu nedostupná a je nutno ji znovu "obnovovat"
je nutné stále aktualizovat pc a jeho nastavení
k webové aplikaci - komplikovanost přihlašování, evidence zpráv, změny v ovládání (nepřátelské prostředí), programátorské nekvalifikované změny v layoutech, pomalost, prostě hrůza.
komplikace s registrací
nedostávám upozornění na "systémové opravy" včas. Tím je schránka nedostupná v době kdy ji potřebuji a já o tom nevím včas
nedostupnost, složité nastavení internetového prohlížeče
nefungovala
Nefunkčnost aplikace v počátcích. Problémy při přihlášení z určitých aplikací na PC.
Nefunkčnost schránek na FU
nefunkčnost systému, asi přetíženost
Nelogická URL Nedůvěryhodný serverový certifikát Nutnost instalace objectu od sw602 do prohlížeče Nepoužitelný archiv zpráv Prošlé jméno/heslo při delším nepoužívání DS
neustále změny vzhledu, nutnost měnit heslo, uprgrade software,
neznalost pracovníku czech point úřadu městské části P10 při zablokování přístupu
nutnost měnit pravidelně heslo
Nutnost neustálé instalace aktuální verze doplňku od Software 602
Občasný výpadek a občasné předělání funkcí, takže DS komunikátor se musel upravit, aby opět funghoval.
počáteční problémy při zavádění
právní
problém s doručením adresátovi - zpráva nedorazila a byla dohledána teprve po urgenci přes id datové zprávy, u některých adresátů - zejména soudů, se objevuje problém s rychlostí zpracování přijatých datových zpráv - k vytištění zprávy a jejímu zařazení do spisu dochází až v řádu několika dní, ne bezprostředně
problém s přihlášením, výpadky, odezvou, nefunkčnosti v prohlížečích, z počátku - závislosti na rozšířeních třetích stran
program není intuitivní. Používám ho občas a vždy musím nastudovat postup
prohlížeč
přihlášení do datové schránky, zadávání hesel, znepřístupnění datové schránky
rozšíření 602
Státní správa (konkrétně finanční úřad) neuměl zpracovat 2 přílohy v jedné zprávě - přiznání DPH a souhrnné hlášení
technické problémy při otevírání dokumentů, nekompatibilita se současnými prohlížeči či nastavením PC
u našich zákazníků neznalosti způsobené zbytečnou složitostí
U některých zpráv (větších než 12 MB) se nezobrazovaly přílohy. Od 30.7.2012 velké zpomalení, uživatelsky nelogické, nepřehledné. Starší grafika více vyhovovala.
úvodní zprovoznění, vyhledání konkrétní datové schránky
velmi častá změna hesla,neustálé hlídání ukončení platnosti hesla a složité vyřizování nového.
Velmi časté požadavky na aktualizace sofwaru,který umožňuje nahlédnout do datové schránky,zaslání chybného přístupového hesla do datové schránky.
vyhledávání adresátů
Vyhledávání adresátů, komplikované přeposílání zpráv, aktualizace software...
Vypršení hesla pro přihlášení. Nefungující web.
Zapomenuté hestlo
změna rozložení, malý obsah, výpadky
zpočátku -používám mozzila prohlížeč - se mi nedařilo schránku "rozchodit" , až mi na pomocné lince sdělili, že musím použít explorer (ale můj prohlížeč byl uveden jako možný), dříve se mi také často nedařilo spustit instalaci doplňků (údajně z důvodu používání Vista)
26. Chcete k problematice datových schránek něco sdělit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ano, chci, aby je zrušili
Bohatě by postačovala e-mailová komunikace s digitálním podpisem
Datová schrána mi byla zřízena automaticky ze zákona. Jsem zaměstnanec právnické osoby. Datovou schránku osobní téměř nevyužívám. Komunikace probíhá prostřednictvím datové schránky zaměstnavatele.
Dobrý nápad, pochybná realizace, nepřipravenost úřadů, nedotažené některé detaily ohledně elektronického podpisu, konverze a archivace
Dokumenty nemají charakter originálu a musí být dodatečně verifikovány
Jde především o nákladovou úsporu na straně veřejné správy, což jako daňový poplatník vnímám pozitivně. Jiná věc je, že úřady utratí svěřené prostředky jinak a výsledek je stejný.
Je to k ničemu. Zvyšuje to náklady, zabírá více času a státní instituce místo jedné obálky s třei tiskopisy pošlou tři datové zprávy.
jednoduchost by byla na miste
Jo je to vcelku dobré a funkční.
Jsem rád, že jsou a doufám, že časem zcela nahradí běžnou poštu i mezi podniky
jsou zbytečné
ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
NE
ne
ne
ne, nezajímají mě, vůbec bych je nepotřeboval
Ne, vše bylo řečeno.
Ne.
nejsou uživatelsky příliš přátelské - ale jsou zdarma, tak asi ani není vůle je nějak "zpřátelštit"
nevím jak si produkt pochvalují úřady, mě se jeví datové schránky jako dobrý kšeft pro nějakou "spřátelenou" IT firmu. Já sám datové schránky aktivně nepoužívám. podle mne náklady na zřízení systému a jeho provoz převyšují užitek z něj.
nevyřešena pravost dokumentů po vypršení platnosti certifikátu
občas nefunguje plně provázanost mezi Obchodním rejstříkem a systémem datových schránek - aktualizace jednatelů atd.
používám je krátce, zatím nemám zkušenosti ale asi celý projekt stál hodně peněz
pro advokáty neústavní donucení užívat
Pro seznámení se z problematikou = příjem, konverze, elektronický podpis by měla být k dispozici zjednodušená příručka s návody a příklady za přijatelnou částku.
pro soukromé firmy nevidím žáden přínos, spíše problémy a další náklady v případě potřeby využívat služby Czech Pointů
S něčím tak otřesným jsem se za posledních zhruba 17 let, co používám internet, ještě nesetkal. Takové pohrdání uživatelem, něco tak nedotaženého, plného chyb a ubohé bezpečnosti. Tohle může existovat jen díky násilného donucení debilním zákonem. O enormním předražení (tipuji tak 1000 krát - programuji, takže vím) se nemá smysl zabývat - čisté tunelování.
Situace se z právního hlediska podstatně zhoršila.
Zavádění veškerých komunicí a jiných elektronických nástrojů se v tomto státě děje chaoticky až amatérsky a bez dostatečného testování před spuštěním ostrého provozu
zbytečná komplikace
Zbytečně komplikované.
zbytečně složité, nákladné
zvětšit objem pro odesílaná data
27. Závěrem Vás prosím o vyplnění údajů potřebných ke statistickému vyhodnocení. Uveďte, prosím, Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 85 | 51,2 % | 51,2 % |
Žena | 81 | 48,8 % | 48,8 % |
28. Uveďte, prosím, Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
33 | 10 | 6,02 % | 6,02 % |
49 | 8 | 4,82 % | 4,82 % |
36 | 7 | 4,22 % | 4,22 % |
35 | 7 | 4,22 % | 4,22 % |
38 | 7 | 4,22 % | 4,22 % |
42 | 6 | 3,61 % | 3,61 % |
26 | 6 | 3,61 % | 3,61 % |
25 | 5 | 3,01 % | 3,01 % |
43 | 5 | 3,01 % | 3,01 % |
39 | 5 | 3,01 % | 3,01 % |
ostatní odpovědi | 100 | 60,24 % | 60,24 % |
29. Uveďte, prosím, Váš status:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Právnická osoba → otázka č. 30, Živnostník → konec dotazníku, Občan - zaměstnaný → konec dotazníku, Občan - nezaměstnaný → konec dotazníku, Občan - důchodce → konec dotazníku, Občan - student → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Právnická osoba | 69 | 41,57 % | 41,57 % |
Občan - zaměstnaný | 41 | 24,7 % | 24,7 % |
Živnostník | 39 | 23,49 % | 23,49 % |
Občan - student | 10 | 6,02 % | 6,02 % |
Občan - nezaměstnaný | 5 | 3,01 % | 3,01 % |
Občan - důchodce | 2 | 1,2 % | 1,2 % |
30. Uveďte, prosím, počet zaměstnanců:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 9 | 13,04 % | 5,42 % |
3 | 8 | 11,59 % | 4,82 % |
10 | 7 | 10,14 % | 4,22 % |
2 | 6 | 8,7 % | 3,61 % |
7 | 4 | 5,8 % | 2,41 % |
0 | 3 | 4,35 % | 1,81 % |
20 | 3 | 4,35 % | 1,81 % |
8 | 3 | 4,35 % | 1,81 % |
9 | 2 | 2,9 % | 1,2 % |
4 | 2 | 2,9 % | 1,2 % |
ostatní odpovědi | 22 | 31,88 % | 13,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.