Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dekorativní kosmetika v ČR

Dekorativní kosmetika v ČR

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Eisenbarthová
Šetření:28. 11. 2010 - 07. 12. 2010
Počet respondentů:230
Počet otázek (max/průměr):34 / 32.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

prosím všechny dívky a mladé ženy ve věku 17-30 let o vyplnění dotazníku, který je součástí mého výzkumu trhu dekorativní kosmetiky v ČR. Dekorativní kosmetikou se rozumí veškeré produkty, které používáte k líčení: 

  1. očí (řasenky, oční stíny, tužky)
  2. rtů (rtěnky, lesky)
  3. nehtů (laky)
  4. obličeje (make-upy, pudry, tvářenky..)

Pokud jste však nikdy žádný z těchto produktů nepoužila, anebo je používáte opravdu pouze výjimečně, pak nemá smysl dotazník  vyplňovat. 

 

Dotazník souvisí s jednou konkrétní značkou. Výsledky poslouží jako podklady pro moji diplomovou práci na  VŠE. Pro případné zájemce budou po skončení dotazování veřejně přístupné na těchto stránkách. 

 

Předem děkuji za vyplnění, 

 

Tereza Eisenbarthová

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často se líčíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den9139,57 %39,57 %  
pouze když odcházím ven8336,09 %36,09 %  
pouze ve všední den3113,48 %13,48 %  
pouze výjimečně2510,87 %10,87 %  

Graf

2. Je Vaše líčení jiné, pokud jdete do školy/práce nebo na party?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, na večer se líčím výrazněji17073,91 %73,91 %  
ne, líčím se pořád stejně5323,04 %23,04 %  
nevím73,04 %3,04 %  

Graf

3. Z uvedených produktů označte ty, které používáte nejčastěji. Označte maximálně 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
řasenka20086,96 %86,96 %  
tužka na oči/obočí9541,3 %41,3 %  
pudr9139,57 %39,57 %  
make-up9039,13 %39,13 %  
oční stíny7231,3 %31,3 %  
lesk na rty5724,78 %24,78 %  
korektor5624,35 %24,35 %  
tvářenka2611,3 %11,3 %  
lak na nehty2510,87 %10,87 %  
rtěnka104,35 %4,35 %  
konturovací tužka na rty31,3 %1,3 %  

Graf

4. Jaké funkční vlastnosti by podle Vás měla mít ideální řasenka. Označte maximálně 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neslepí řasy15466,96 %66,96 %  
prodlouží řasy13357,83 %57,83 %  
vytvoří hustší řasy10947,39 %47,39 %  
zvýrazní řasy10244,35 %44,35 %  
nevytvoří žmolky9943,04 %43,04 %  
natočí řasy4620 %20 %  
je voděodolná2711,74 %11,74 %  
vytvoří podobný efekt jako umělé řasy2310 %10 %  
jde snadno umýt10,43 %0,43 %  

Graf

5. Jaké funkční vlastnosti by měl mít ideální make-up? Označte maximálně 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zakryje nedokonalosti pleti17073,91 %73,91 %  
vytvoří přirozený efekt13860 %60 %  
sjednotí pleť8737,83 %37,83 %  
vydrží celý den8436,52 %36,52 %  
neucpe póry, pleť bude volně dýchat7532,61 %32,61 %  
zmatní pleť 4117,83 %17,83 %  
rozjasní unavenou pleť3414,78 %14,78 %  
nebude pleť vysušovat, naopak jí bude hydratovat2812,17 %12,17 %  
dodá pleti minerály/vitamíny, pleť bude zdravější156,52 %6,52 %  
vytvoří pleť, která bude hebčí na dotek83,48 %3,48 %  
vyplní první vrásky31,3 %1,3 %  
no, měla by mít ideálně všechny uvedené atributy10,43 %0,43 %  
nevim, nepouzivam10,43 %0,43 %  
nepoužívám, vypadá to uměle10,43 %0,43 %  

Graf

6. Který z uvedených produktů používáte nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rtěnkaotázka č. 7, lesk na rtyotázka č. 7, balzám na rty (jako je např. Labello)otázka č. 7, nic z uvedenéhootázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
balzám na rty (jako je např. Labello)17274,78 %74,78 %  
lesk na rty4017,39 %17,39 %  
nic z uvedeného104,35 %4,35 %  
rtěnka73,04 %3,04 %  
balzám na rty (jako je např. Lebello)10,43 %0,43 %  

Graf

7. Jaké barvě nebo odstínu rtěnky/lesku/balzámu dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bezbarvá12054,79 %52,17 %  
růžová6027,4 %26,09 %  
červená188,22 %7,83 %  
béžová177,76 %7,39 %  
nevím31,37 %1,3 %  
fialová10,46 %0,43 %  

Graf

8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v tužceotázka č. 10, mastné nebo pěnovéotázka č. 10, sypkéotázka č. 10, pudrovéotázka č. 9, oční stíny nepoužívám vůbecotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pudrové 12956,09 %56,09 %  
sypké 5523,91 %23,91 %  
oční stíny nepoužívám vůbec219,13 %9,13 %  
mastné nebo pěnové 135,65 %5,65 %  
v tužce125,22 %5,22 %  

Graf

9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
duo - 2 odstíny v balení4635,66 %20 %  
mono - pouze 1 odstín v balení2821,71 %12,17 %  
trio - 3 odstíny v balení2620,16 %11,3 %  
quatro/quad - 4 odstínů v balení 2015,5 %8,7 %  
paleta barev - více než 4 odstíny v balení96,98 %3,91 %  

Graf

10. Myslíte si, že ženy dávají v létě přednost odlišným (barevnějším, výraznějším, odvážnějším) lakům na nehty než v zimě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15768,26 %68,26 %  
nevím4218,26 %18,26 %  
ne3113,48 %13,48 %  

Graf

11. Kde nakupujete dekorativní kosmetiku nejčastěji? Můžete označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v drogistických řetězcích jako např. Dm, Schlecker, Rossmann...18580,43 %80,43 %  
prostřednictvím obchodních zástupců typu Avonlady/ katalogů6930 %30 %  
v parfumeriích jako např. Sephora, Douglas, Marionnaud...4519,57 %19,57 %  
v tradičních/lokálních drogériiích2510,87 %10,87 %  
v hypermarketech/supermarketech219,13 %9,13 %  
na internetu208,7 %8,7 %  
v lékárnách187,83 %7,83 %  
MAC20,87 %0,87 %  
většinou ji dostávám jako dárek od kamarádek10,43 %0,43 %  
jsem kosmetická poradkyně oriflame10,43 %0,43 %  
u kosmetičky10,43 %0,43 %  
na recepci L´Oréalu:D10,43 %0,43 %  
hahaha dostávám je v lorealu ;)10,43 %0,43 %  
v bioobchodu10,43 %0,43 %  

Graf

12. Co Vás ovlivňuje při nákupu dekorativní kosmetiky? Můžete označit maximálně 5 odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena18480 %80 %  
kvalita17977,83 %77,83 %  
značka13357,83 %57,83 %  
doporučení známé/kamarádky/člena rodiny12654,78 %54,78 %  
sleva 7633,04 %33,04 %  
reklama (tv, tisk, internet...)2611,3 %11,3 %  
dárek při koupení produktu219,13 %9,13 %  
PR - článek/obrázek v časopise, který není inzercí166,96 %6,96 %  
označení "novinka"31,3 %1,3 %  
soutěž spojená s nákupem produktu31,3 %1,3 %  
zkušenost20,87 %0,87 %  
rada z internetové diskuse10,43 %0,43 %  
dobrá zkušenost10,43 %0,43 %  
vlastní zkušenost10,43 %0,43 %  
POP materiály10,43 %0,43 %  
tester10,43 %0,43 %  
netestování na zvířatech10,43 %0,43 %  
nesmi byt testovana na zviratech10,43 %0,43 %  
vlastni zkusenost10,43 %0,43 %  
doporučení od erudovaných prodejců10,43 %0,43 %  
kvalita, prověřenost10,43 %0,43 %  

Graf

13. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční výdaje za dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 200 Kč7833,91 %33,91 %  
201 - 500 Kč6427,83 %27,83 %  
do 100 Kč6226,96 %26,96 %  
501 - 1000 Kč 166,96 %6,96 %  
žádné - dekorativní kosmetiku dostávám 62,61 %2,61 %  
více než 1000 Kč41,74 %1,74 %  

Graf

14. Vyjmenujte 3 značky dekorativní kosmetiky, které Vás napadnou jako první. ( Pokud opravdu nevíte, napište "nevím", pokud Vás napadne jen jedna nebo dvě, napište alespoň ty.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím20,87 %0,87 %  
maybelline20,87 %0,87 %  
Avon, Oriflame, Maybelline20,87 %0,87 %  
Loreal, Astor, Rimmel20,87 %0,87 %  
Maybelline, Bourjois10,43 %0,43 %  
LOreal, Essence, She10,43 %0,43 %  
bourjois, loreal, max factor10,43 %0,43 %  
Maybelline, L'Oréal, Max Factor, Rimmel, Avon10,43 %0,43 %  
Maybelline, May Factorl, Astor10,43 %0,43 %  
Lancome, Dior, Bourjois10,43 %0,43 %  
ostatní odpovědi Rimmel, Oriflame, Garnier
Oriflame, Avon
Avon, Dermacol, Oriflame, SHe, Rimmel
Loreal, Astor, Maybelline
L'oreal, Bourgeois, Astor
Maybelline, Maxfactor, loreal paris
avon,miss sporty,rimmel
avon, oriflame
Loreal, Vichy, Avon
LRP,Loreal
Dermacol, Avon, Oriflame
max factor,miss sporty, maybelline
Lancome, Loreal, Dior
Lancome, Helena Rubinstein,YSL
Vichy
Dermacol, Max Factor, Rimmel
avon, maybelline, astor
dior, channel, l´oreal
clinique, oriflame, loreal
mabelline, essence, L'oreal.
dermacol, rimmel, miss sporty
maybeline, rimmel, avon
MAC, Maybelline, Dermacol
maybeline, loreal,dermacol
Max Factor, Avon, Rimmel
loreal, max factor, dermacol
L´Oreal Paris, Oriflame, Avon
Mary Kay, AVON, Dermacol
Clarins, Rimmel, Maybelline
loreal, max factor, maybelline
Gosh, Artdeco, Maxfactor
Avon, Sephora, She
Rimmel, Maybelline, Dermacol
Max Factor, Rimmel, Miss Sporty
Oriflame, Rimmel
Mac, sephora, dior
Avon;Dermacol; L'oreal
loreal, oriflame, avon
maxfactor, lancome,mary kay
Avon, She, Max Factor
Maybeline, Max Factor, Miss Sporty
maybelline,dermacol,max factor
Maybeline, Dermacol, Avon
MAC, Art deco, Loreal
dior, guerlain,loreal
Maybelline, Gabriela Salvete, Rimmel
L'Oreal, Max Factor, HR
Max Factor, Loreal, Lancome
MaxFactor, Maybeline, Loreal
astor, dermacol, Gabrielle
Lancome, Loreal
Loreal, Clinique, Astor
krása, radost,přirozenost
rimmel, miss sporty, maybeline
L´Oreál, Dermacol, Max Factor
L´oreal, Max Factor, Dermacol
Avon, Mary kay, Ives Rosher
Oriflame, Maybelline
Loreal, Helena Rubinstein, Rimmel
Vichy, Rimmel, Avon
Maybelinne, Rimmel, Dermacol
Manhattan, Rimmel,Maybelline
Maybelin, Oriflame, Mary Kay
miss sporty, she, astor
Maybeline, Gabriela Salvete, Oriflame
maybelline,gabriella salvette,max factor
max factor, maybaline, astor
LOreal, Maybelline, Astor
Dior, Lancome, Loreal
avon, oriflame, miss sporty
Maybelline, Astor, Garnier
Loreal, Maxfaktor, Miss sporty
Oriflame, L´Oreal Paris, Miss Sporty
MAC, Lancome, Chanel
oriflame, miss sporty, avon
Rimmel, Oriflame, Miss Sporty
Gabriella Salvete, Rimmel, Miss Sporty
L'Oreal, Max Factor,
Maybelline, L´Oreal, Max Factor
la roche, maybelline,
Maybelline, Avon, Gabriella Salvete
L'Oreal, Rimmel, Max Factor
lancome, dior, chanel
Maybelline,Astor, Dermacol
Loreal, Dior
Loreal, Maybellin
vichy, mac, rimmel
salvete, lóreal, avon
Max Factor, Mac, Avon
L'Oréal, Rimmel, Miss Sporty
maybeline, gabriela salvette,avon
Max Factor, maybelline, Gabriella Salvate
clinique, loreal, max factor
Maybelline, Oriflame, L´Oréal Pari
maybelline, loreal
Max Factor, Maibelline, Miss Sporty
loreal. maybelline, max factor
loreal maybeline maxfactor
L'oreal, Dermacol, MAC
Dermacol, Mac, Shiseido
vichy, lancome, clinique
Avon, Oriflame, MissSporty
Gabriella Salvate, Max Factor, Essence
Rimmel, Maybelline, Bourjoix (bo jak se to pise:-)
avon, maybeline, l´oréal paris
Artistry, Avon, Oriflame
Astor, Rimmel, L'Oreal
Loreal, Clinique, Maybelline
Maybelline, Babor, Keenwell
L´Oréal Paris, Maybelline, Helena Rubinstein
L´Oreal, Burgois, Avon
max factor, bourgeois, lancom
max factor, maybelline, gabriella salvete
rimmel, maxfactor, maybelline
Bourjois, L´oreal, Maybelline
Avon, LR, Gabriella Salvete
Maybelline, Astor, Loreal
maybelline, maxfactor
MAC, Rimmel, Sephora
Rimel, Loreal, Astor
Loreal Paris, Maybelline, Rimmel
max factor, loreal, rimmel
essence, miss sporty, maybelline
MAC, LANCOME, RIMMEL
Dermacol, Maybelline, Miss Sporty
loreal, avon, garnier
rimmel, maybeline, astor
Max faktor, rimmel, maybelline
Max Factor, Bourjois, Gosh
rimmel, miss sporty, avon
Astor, Clinique, La Roche Posay
Rimmel, Astor, Maybeline
Dior, Bourjois, Loreal
Astor,Maybelline
Maybelline, Astor, Max Factor
nyx, mac, lancome
miss sporty, max factor, maybelline
Loreal, Sephora, Bourjois
MAxFactor,Manhattan, Avon
Avon, Max Factor, Maybelline
Avon, Miss Sporty, Maybelline
Avon, Dermacol
Dermacol. Max Factor, Rimmel
Rimmel, Avon, Oriflame
Mayballine, Astor, Dermacol
Maybeline, Rimmel, Dermacol
Max Factor, Rimmel, Mary Kay
Oriflame, Avon, Rimmel
Maybelline, Loreal, Dermacol
Max Factor, Oriflame, Avon
loreal, yves rocher, maybelline
she, maybelinne, loreal
Clinique, L'Oreal, Maybelline, Nivea
L Oreal Paris, Maybelline, Max Factor
dermacol, max factor, loreal
Clinique, Loreal, Rimmel
Max Factor, Maybelline, Loreal
Dermacol, Mabelin, Miss sporty
Dermacol, L´Oréal, oriflame
Dermscol, Essence, Loreal
stila, lancome, benefit
Loreal, max faktor, miss sporty
she, rimmel, oriflame
astor, maybelline, avon
Max Factor, L´oreal, Rimmel
Oriflame, Loreal, Maybeline
astor, rimmel, loreal
rimmel, dermacol, maybelline
oriflame, avon, mary kay
Dermacol, Miss sporty, Gabriela Salvet
Avon, Gabriella, Max factor
oriflame
Oriflame, Gabriela Salvete
Maybellin, Max Factor, Dermacol
rimmel,oriflame,maybelline
L'Oreal, Max Factor, Maybelline
rimmel, maybelline, max factor
astor, maybeline, max factor
Astor, Maybeline, Rimmel
Rimmel, Miss Sporty, Max Factor
Rimmel, Miss Sporty, Dermacol
Rimmel, Yves Rocher, Maybelline
Bourjois, Dermacol, Rimmel
rimmel, maybelline, miss sporty
Vichy, Rimmel, Sephora
oriflame, avon, dermacol
Rimmel, Gabriella Salvete, Essence
Rimmel, L´Oreal, Maybelline
Maybelline, Avon, Loreal
Rimmel, Manhattan, Miss Sporty
Max Factor, Loreal, Mary Kate
L´Oreal, Lancome, Max Factor
Rimmel, Loreal, Avon
Avon, Maybeline, Rimmel
avon, alverde, miss sporty
Rimmel, Miss Sporty, Loreal
Maybelline, Astor, Rimmel
Rimmel, Avon, Max Factor
Be:Yu, Clinique, Avon
S-he, Maybelline, Rimmel
essence, loreal, manhattan
oriflame, avon, maybelline
Max Factor,Lancome,Gabrielle Salvete
Dior, Yves Saint Laurent, Chanel
alverde, l´oreal, maybelline
oriflame, mac,clinique
Helena Rubinstain, Lancome, Chanel
Miss Sporty, Essential, Max Factor
MAC, Sephora
Lancome, Loreal, Max Factor
Miss Sporty, MaxFaktor, Rimmel
Avon, Astor, Rimmel
avon, oriflame, doliva
loreal, max factor, bourjois
Bourjois, Maybellne,Avon
Maybelline, Rimmel, Avon
21693,91 %93,91 % 

Graf

15. Které z uvedených značek používáte? Můžete označit více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
L´Oréal Paris9943,04 %43,04 %  
Maybelline9340,43 %40,43 %  
Rimmel 8235,65 %35,65 %  
Avon 7934,35 %34,35 %  
Max Factor7532,61 %32,61 %  
Oriflame6628,7 %28,7 %  
Dermacol6327,39 %27,39 %  
Miss Sporty5523,91 %23,91 %  
She4017,39 %17,39 %  
Essence3816,52 %16,52 %  
Gabriella Salvete3716,09 %16,09 %  
Bourgeois3615,65 %15,65 %  
Astor3615,65 %15,65 %  
Manhattan cosmetics2812,17 %12,17 %  
Mary Kay31,3 %1,3 %  
Vichy31,3 %1,3 %  
clinique31,3 %1,3 %  
Dior20,87 %0,87 %  
Lancome20,87 %0,87 %  
Victoria's Secret, Lancome (lesky)10,43 %0,43 %  
Avène10,43 %0,43 %  
YVL10,43 %0,43 %  
Clarins 10,43 %0,43 %  
Gosh, Artdeco10,43 %0,43 %  
Jinou10,43 %0,43 %  
MAC, Art deco10,43 %0,43 %  
Alverde, Clinique10,43 %0,43 %  
Fleur de Santé, Amway10,43 %0,43 %  
Dior, Lancome, Estee Lauder10,43 %0,43 %  
Garnier10,43 %0,43 %  
MAC, Lancome, Chanel10,43 %0,43 %  
L´Oréal Paris10,43 %0,43 %  
Artistry10,43 %0,43 %  
Beautycycle10,43 %0,43 %  
Babor10,43 %0,43 %  
Keenwell10,43 %0,43 %  
YSL10,43 %0,43 %  
Sephora10,43 %0,43 %  
nyx, mac10,43 %0,43 %  
Yves Rocher10,43 %0,43 %  
la roche10,43 %0,43 %  
Mary Kate10,43 %0,43 %  
Estée Lauder, Lancome, Clinique..10,43 %0,43 %  
Be:Yu10,43 %0,43 %  
alverde10,43 %0,43 %  
MAC10,43 %0,43 %  
clinique, mac10,43 %0,43 %  
MAC, Clinique10,43 %0,43 %  

Graf

16. Už jste si někdy koupila dekorativní kosmetiku od značek Avon nebo Oriflame?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19785,65 %85,65 %  
ne3314,35 %14,35 %  

Graf

17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
má známá/kolegyně/člen rodiny je distributorem této kosmetiky 10452,79 %45,22 %  
nákup je pohodlný - nemusím chodit do obchodů8442,64 %36,52 %  
produkty si mohu prohlédnout pomocí katalogu, ve kterém jsou produkty detailně popsané7437,56 %32,17 %  
mohu nakupovat/vybírat i prostřednictvím internetu178,63 %7,39 %  
já osobně jsem distributorem této kosmetiky, takže mám slevu157,61 %6,52 %  
pokud nebudu s objednanými produkty spokojená, můžu je vrátit 147,11 %6,09 %  
obchodní zástupce ( Avon/Oriflame lady) mi poradí a doporučí vhodný produkt115,58 %4,78 %  
výhoda mě nenapadá, chybí mi možnost vidět výrobky10,51 %0,43 %  
mamka je distributorem10,51 %0,43 %  
vyhodnejsi je nakup v drogerii, parfumerii10,51 %0,43 %  
neosvedcili sa mi produkty od avonu ani od oriflam10,51 %0,43 %  
nevyhovuje mi to. necítím to, nevidím to...10,51 %0,43 %  
nemá výhody, koupila jsem 1x a už nikdy více10,51 %0,43 %  
již nenakupuji, žádné výhody v tom nevidím10,51 %0,43 %  
dnes již nenakupuji, nevýhoda mi přijde vyzkoušet10,51 %0,43 %  
nekupuji10,51 %0,43 %  
žádná výhoda10,51 %0,43 %  
neobjednávám, nekupuji10,51 %0,43 %  
nevyhovovali mi10,51 %0,43 %  
už si tyto značky nekupuji10,51 %0,43 %  
jen nevyhody10,51 %0,43 %  
nevidím výhody10,51 %0,43 %  
žádné výhody nevidím10,51 %0,43 %  
v záruce přírodní kosmetiky10,51 %0,43 %  
nic mě nenapadá10,51 %0,43 %  
nevidím v tom výhody10,51 %0,43 %  
mám u své Avon Lady slevu10,51 %0,43 %  
nevidím žádné výhody10,51 %0,43 %  
Mohu je vyzkoušet10,51 %0,43 %  
nemá žádné výhody10,51 %0,43 %  

Graf

18. Znáte značku Maybelline?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22196,09 %96,09 %  
ne93,91 %3,91 %  

Graf

19. Odkud znáte značku Maybelline? Můžete označit více možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z televizní reklamy18483,26 %80 %  
z obchodu16574,66 %71,74 %  
z časopisu 7333,03 %31,74 %  
z internetu209,05 %8,7 %  
od kamarádky/známé/člena rodiny156,79 %6,52 %  
od tebe ;)10,45 %0,43 %  
delala jsem pro maybelline jednu brigadu10,45 %0,43 %  
z práce10,45 %0,43 %  
už nevím, používám jí dlouho10,45 %0,43 %  

Graf

20. Se kterým městem je spojena značka Maybelline? Pokud nevíte, napište "nevím".

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
New York10647,96 %46,09 %  
nevim6931,22 %30 %  
Londýn104,52 %4,35 %  
NY83,62 %3,48 %  
new york?73,17 %3,04 %  
London31,36 %1,3 %  
Paříž20,9 %0,87 %  
ne10,45 %0,43 %  
new yourk10,45 %0,43 %  
Paris10,45 %0,43 %  
ostatní odpovědi New York? :-)
NewYork
New York
-
New York (?)
NY (Terko je to moc lehké :-)))
New Your
Londýn? New York?
New York ?
mevím
New ork
Londýn?
Nevím.
135,88 %5,65 % 

Graf

21. Vyzkoušla už jste někdy nějaký produkt značky Maybelline?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16072,4 %69,57 %  
ne6127,6 %26,52 %  

Graf

22. Odhodnoťte kvalitu produktů Maybelline od 1 do 5 jako ve škole, tj. 1= nejlepší kvalita, 5 = nejhorší kvalita.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26641,25 %28,7 %  
36037,5 %26,09 %  
11811,25 %7,83 %  
4116,88 %4,78 %  
553,13 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.46
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.5
Směrodatná odchylka:0.71
Medián:2
Modus:2

Graf

23. Jsou pro Vás produkty Maybelline přijatelné vzhledem k ceně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jejich cena je přijatelná12880 %55,65 %  
nevím138,13 %5,65 %  
jsou příliš drahé, dávám přednost levnějším produktům138,13 %5,65 %  
jsou příliš levné, dávám přednost luxusnějším produktům63,75 %2,61 %  

Graf

24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 25, neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12453,91 %53,91 %  
ano10646,09 %46,09 %  

Graf

25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cosmopolitan5854,72 %25,22 %  
Elle4138,68 %17,83 %  
Joy4037,74 %17,39 %  
Žena a život3129,25 %13,48 %  
Yellow2523,58 %10,87 %  
Harper´s Baazar2018,87 %8,7 %  
In-Style1816,98 %7,83 %  
Marianne1716,04 %7,39 %  
Juicy1615,09 %6,96 %  
Glanc1413,21 %6,09 %  
Style98,49 %3,91 %  
Marie Claire87,55 %3,48 %  
Intouch65,66 %2,61 %  
LoveStar32,83 %1,3 %  
Dieta10,94 %0,43 %  
Eva a Ema (SK)10,94 %0,43 %  
Mám je zdarma v práci10,94 %0,43 %  
Yellow už nevychází ;-)10,94 %0,43 %  
Glamour10,94 %0,43 %  
především zahraniční, jsou o krok vpřed10,94 %0,43 %  

Graf

26. Jak často sledujete televizi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pár hodin týdně8938,7 %38,7 %  
2 - 4 hodiny denně5523,91 %23,91 %  
méně než 2 hodiny denně4720,43 %20,43 %  
televizi nesleduji3414,78 %14,78 %  
více než 4 hodiny denně52,17 %2,17 %  

Graf

27. Kolik času trávíte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více než 4 hodiny denněotázka č. 28, 2 - 4 hodiny denněotázka č. 28, méně než 2 hodiny denněotázka č. 28, pár hodin týdněotázka č. 28, žádný - internet nepoužívámotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 4 hodiny denně11248,7 %48,7 %  
2 - 4 hodiny denně8737,83 %37,83 %  
méně než 2 hodiny denně2711,74 %11,74 %  
pár hodin týdně41,74 %1,74 %  

Graf

28. Máte profil na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 29, neotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 20890,43 %90,43 %  
ne 229,57 %9,57 %  

Graf

29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Minimálně jednou jsem zkusila nějakou aplikaci.14167,79 %61,3 %  
Minimálně jednou jsem se přidala do nějaké skupiny oblíbené značky/ produktu.13464,42 %58,26 %  
Na FB jsem se zúčastnila aslespoň jedné soutěže.2712,98 %11,74 %  
Nic z uvedeného. 2311,06 %10 %  

Graf

30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12453,91 %53,91 %  
ano7934,35 %34,35 %  
čtu blogy, ale na jiná témata2410,43 %10,43 %  
ano a dokonce jsem autorkou jednoho takového20,87 %0,87 %  
ani nevím co přesně "blog" je10,43 %0,43 %  

Graf

31. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24 - 30 let12654,78 %54,78 %  
17 - 23 let10445,22 %45,22 %  

Graf

32. Jak velké je místo Vašeho bydliště, popřípadě místo, kde trávíte většinu času?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 000 obyvatel 15868,7 %68,7 %  
do 10 000 obyvatel 3314,35 %14,35 %  
od 30 001 do 100 000 obyvatel 2310 %10 %  
od 10 001 do 30 000 obyvatel 166,96 %6,96 %  

Graf

33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bakalářské 9742,17 %42,17 %  
středoškolské 7331,74 %31,74 %  
magisterské4921,3 %21,3 %  
základní93,91 %3,91 %  
vyučení s maturitou20,87 %0,87 %  

Graf

34. Jaký je Váš měsíční hrubý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 Kč včetně7030,43 %30,43 %  
od 5 001 Kč do 10 000 Kč 4620 %20 %  
od 20 001 do 30 000 Kč3816,52 %16,52 %  
od 10 001 do 15 000 Kč3615,65 %15,65 %  
nad 30 000 Kč2510,87 %10,87 %  
od 15 001 do 20 000 Kč 156,52 %6,52 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaké funkční vlastnosti by měl mít ideální make-up? Označte maximálně 3 možnosti.

  • odpověď vytvoří přirozený efekt:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v tužce na otázku 8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?

8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?

  • odpověď pudrové :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi duo - 2 odstíny v balení na otázku 9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mono - pouze 1 odstín v balení na otázku 9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi quatro/quad - 4 odstínů v balení na otázku 9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi trio - 3 odstíny v balení na otázku 9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?

24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cosmopolitan na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Glanc na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Harper´s Baazar na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi In-Style na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Joy na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Juicy na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marianne na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yellow na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena a život na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.

29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.

  • odpověď Minimálně jednou jsem se přidala do nějaké skupiny oblíbené značky/ produktu.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na FB jsem se zúčastnila aslespoň jedné soutěže. na otázku 29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.
  • odpověď Minimálně jednou jsem zkusila nějakou aplikaci.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na FB jsem se zúčastnila aslespoň jedné soutěže. na otázku 29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.

30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní zástupce ( Avon/Oriflame lady) mi poradí a doporučí vhodný produkt na otázku 17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.

31. Kolik je Vám let?

  • odpověď 24 - 30 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi magisterské na otázku 33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často se líčíte?

2. Je Vaše líčení jiné, pokud jdete do školy/práce nebo na party?

3. Z uvedených produktů označte ty, které používáte nejčastěji. Označte maximálně 3 odpovědi.

4. Jaké funkční vlastnosti by podle Vás měla mít ideální řasenka. Označte maximálně 3 možnosti.

5. Jaké funkční vlastnosti by měl mít ideální make-up? Označte maximálně 3 možnosti.

6. Který z uvedených produktů používáte nejčastěji:

7. Jaké barvě nebo odstínu rtěnky/lesku/balzámu dáváte přednost:

8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?

9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?

10. Myslíte si, že ženy dávají v létě přednost odlišným (barevnějším, výraznějším, odvážnějším) lakům na nehty než v zimě?

11. Kde nakupujete dekorativní kosmetiku nejčastěji? Můžete označit i více odpovědí.

12. Co Vás ovlivňuje při nákupu dekorativní kosmetiky? Můžete označit maximálně 5 odpovědí.

13. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční výdaje za dekorativní kosmetiku?

15. Které z uvedených značek používáte? Můžete označit více odpovědí.

16. Už jste si někdy koupila dekorativní kosmetiku od značek Avon nebo Oriflame?

17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.

18. Znáte značku Maybelline?

19. Odkud znáte značku Maybelline? Můžete označit více možností.

20. Se kterým městem je spojena značka Maybelline? Pokud nevíte, napište "nevím".

21. Vyzkoušla už jste někdy nějaký produkt značky Maybelline?

22. Odhodnoťte kvalitu produktů Maybelline od 1 do 5 jako ve škole, tj. 1= nejlepší kvalita, 5 = nejhorší kvalita.

23. Jsou pro Vás produkty Maybelline přijatelné vzhledem k ceně?

24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?

25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.

26. Jak často sledujete televizi:

27. Kolik času trávíte na internetu?

28. Máte profil na Facebooku?

29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.

30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?

31. Kolik je Vám let?

32. Jak velké je místo Vašeho bydliště, popřípadě místo, kde trávíte většinu času?

33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

34. Jaký je Váš měsíční hrubý příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často se líčíte?

2. Je Vaše líčení jiné, pokud jdete do školy/práce nebo na party?

3. Z uvedených produktů označte ty, které používáte nejčastěji. Označte maximálně 3 odpovědi.

4. Jaké funkční vlastnosti by podle Vás měla mít ideální řasenka. Označte maximálně 3 možnosti.

5. Jaké funkční vlastnosti by měl mít ideální make-up? Označte maximálně 3 možnosti.

6. Který z uvedených produktů používáte nejčastěji:

7. Jaké barvě nebo odstínu rtěnky/lesku/balzámu dáváte přednost:

8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?

9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?

10. Myslíte si, že ženy dávají v létě přednost odlišným (barevnějším, výraznějším, odvážnějším) lakům na nehty než v zimě?

11. Kde nakupujete dekorativní kosmetiku nejčastěji? Můžete označit i více odpovědí.

12. Co Vás ovlivňuje při nákupu dekorativní kosmetiky? Můžete označit maximálně 5 odpovědí.

13. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční výdaje za dekorativní kosmetiku?

15. Které z uvedených značek používáte? Můžete označit více odpovědí.

16. Už jste si někdy koupila dekorativní kosmetiku od značek Avon nebo Oriflame?

17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.

18. Znáte značku Maybelline?

19. Odkud znáte značku Maybelline? Můžete označit více možností.

20. Se kterým městem je spojena značka Maybelline? Pokud nevíte, napište "nevím".

21. Vyzkoušla už jste někdy nějaký produkt značky Maybelline?

22. Odhodnoťte kvalitu produktů Maybelline od 1 do 5 jako ve škole, tj. 1= nejlepší kvalita, 5 = nejhorší kvalita.

23. Jsou pro Vás produkty Maybelline přijatelné vzhledem k ceně?

24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?

25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.

26. Jak často sledujete televizi:

27. Kolik času trávíte na internetu?

28. Máte profil na Facebooku?

29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.

30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?

31. Kolik je Vám let?

32. Jak velké je místo Vašeho bydliště, popřípadě místo, kde trávíte většinu času?

33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

34. Jaký je Váš měsíční hrubý příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Eisenbarthová, T.Dekorativní kosmetika v ČR (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dekorativni-kosmetik.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.