Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím všechny dívky a mladé ženy ve věku 17-30 let o vyplnění dotazníku, který je součástí mého výzkumu trhu dekorativní kosmetiky v ČR. Dekorativní kosmetikou se rozumí veškeré produkty, které používáte k líčení:
očí (řasenky, oční stíny, tužky)
rtů (rtěnky, lesky)
nehtů (laky)
obličeje (make-upy, pudry, tvářenky..)
Pokud jste však nikdy žádný z těchto produktů nepoužila, anebo je používáte opravdu pouze výjimečně, pak nemá smysl dotazník vyplňovat.
Dotazník souvisí s jednou konkrétní značkou. Výsledky poslouží jako podklady pro moji diplomovou práci na VŠE. Pro případné zájemce budou po skončení dotazování veřejně přístupné na těchto stránkách.
Předem děkuji za vyplnění,
Tereza Eisenbarthová
Odpovědi respondentů
1. Jak často se líčíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
každý den
91
39,57 %
39,57 %
pouze když odcházím ven
83
36,09 %
36,09 %
pouze ve všední den
31
13,48 %
13,48 %
pouze výjimečně
25
10,87 %
10,87 %
2. Je Vaše líčení jiné, pokud jdete do školy/práce nebo na party?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, na večer se líčím výrazněji
170
73,91 %
73,91 %
ne, líčím se pořád stejně
53
23,04 %
23,04 %
nevím
7
3,04 %
3,04 %
3. Z uvedených produktů označte ty, které používáte nejčastěji. Označte maximálně 3 odpovědi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
řasenka
200
86,96 %
86,96 %
tužka na oči/obočí
95
41,3 %
41,3 %
pudr
91
39,57 %
39,57 %
make-up
90
39,13 %
39,13 %
oční stíny
72
31,3 %
31,3 %
lesk na rty
57
24,78 %
24,78 %
korektor
56
24,35 %
24,35 %
tvářenka
26
11,3 %
11,3 %
lak na nehty
25
10,87 %
10,87 %
rtěnka
10
4,35 %
4,35 %
konturovací tužka na rty
3
1,3 %
1,3 %
4. Jaké funkční vlastnosti by podle Vás měla mít ideální řasenka. Označte maximálně 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neslepí řasy
154
66,96 %
66,96 %
prodlouží řasy
133
57,83 %
57,83 %
vytvoří hustší řasy
109
47,39 %
47,39 %
zvýrazní řasy
102
44,35 %
44,35 %
nevytvoří žmolky
99
43,04 %
43,04 %
natočí řasy
46
20 %
20 %
je voděodolná
27
11,74 %
11,74 %
vytvoří podobný efekt jako umělé řasy
23
10 %
10 %
jde snadno umýt
1
0,43 %
0,43 %
5. Jaké funkční vlastnosti by měl mít ideální make-up? Označte maximálně 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zakryje nedokonalosti pleti
170
73,91 %
73,91 %
vytvoří přirozený efekt
138
60 %
60 %
sjednotí pleť
87
37,83 %
37,83 %
vydrží celý den
84
36,52 %
36,52 %
neucpe póry, pleť bude volně dýchat
75
32,61 %
32,61 %
zmatní pleť
41
17,83 %
17,83 %
rozjasní unavenou pleť
34
14,78 %
14,78 %
nebude pleť vysušovat, naopak jí bude hydratovat
28
12,17 %
12,17 %
dodá pleti minerály/vitamíny, pleť bude zdravější
15
6,52 %
6,52 %
vytvoří pleť, která bude hebčí na dotek
8
3,48 %
3,48 %
vyplní první vrásky
3
1,3 %
1,3 %
no, měla by mít ideálně všechny uvedené atributy
1
0,43 %
0,43 %
nevim, nepouzivam
1
0,43 %
0,43 %
nepoužívám, vypadá to uměle
1
0,43 %
0,43 %
6. Který z uvedených produktů používáte nejčastěji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rtěnka → otázka č. 7, lesk na rty → otázka č. 7, balzám na rty (jako je např. Labello) → otázka č. 7, nic z uvedeného → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
balzám na rty (jako je např. Labello)
172
74,78 %
74,78 %
lesk na rty
40
17,39 %
17,39 %
nic z uvedeného
10
4,35 %
4,35 %
rtěnka
7
3,04 %
3,04 %
balzám na rty (jako je např. Lebello)
1
0,43 %
0,43 %
7. Jaké barvě nebo odstínu rtěnky/lesku/balzámu dáváte přednost:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
bezbarvá
120
54,79 %
52,17 %
růžová
60
27,4 %
26,09 %
červená
18
8,22 %
7,83 %
béžová
17
7,76 %
7,39 %
nevím
3
1,37 %
1,3 %
fialová
1
0,46 %
0,43 %
8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v tužce → otázka č. 10, mastné nebo pěnové → otázka č. 10, sypké → otázka č. 10, pudrové → otázka č. 9, oční stíny nepoužívám vůbec → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pudrové
129
56,09 %
56,09 %
sypké
55
23,91 %
23,91 %
oční stíny nepoužívám vůbec
21
9,13 %
9,13 %
mastné nebo pěnové
13
5,65 %
5,65 %
v tužce
12
5,22 %
5,22 %
9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
duo - 2 odstíny v balení
46
35,66 %
20 %
mono - pouze 1 odstín v balení
28
21,71 %
12,17 %
trio - 3 odstíny v balení
26
20,16 %
11,3 %
quatro/quad - 4 odstínů v balení
20
15,5 %
8,7 %
paleta barev - více než 4 odstíny v balení
9
6,98 %
3,91 %
10. Myslíte si, že ženy dávají v létě přednost odlišným (barevnějším, výraznějším, odvážnějším) lakům na nehty než v zimě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
157
68,26 %
68,26 %
nevím
42
18,26 %
18,26 %
ne
31
13,48 %
13,48 %
11. Kde nakupujete dekorativní kosmetiku nejčastěji? Můžete označit i více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v drogistických řetězcích jako např. Dm, Schlecker, Rossmann...
185
80,43 %
80,43 %
prostřednictvím obchodních zástupců typu Avonlady/ katalogů
69
30 %
30 %
v parfumeriích jako např. Sephora, Douglas, Marionnaud...
45
19,57 %
19,57 %
v tradičních/lokálních drogériiích
25
10,87 %
10,87 %
v hypermarketech/supermarketech
21
9,13 %
9,13 %
na internetu
20
8,7 %
8,7 %
v lékárnách
18
7,83 %
7,83 %
MAC
2
0,87 %
0,87 %
většinou ji dostávám jako dárek od kamarádek
1
0,43 %
0,43 %
jsem kosmetická poradkyně oriflame
1
0,43 %
0,43 %
u kosmetičky
1
0,43 %
0,43 %
na recepci L´Oréalu:D
1
0,43 %
0,43 %
hahaha dostávám je v lorealu ;)
1
0,43 %
0,43 %
v bioobchodu
1
0,43 %
0,43 %
12. Co Vás ovlivňuje při nákupu dekorativní kosmetiky? Můžete označit maximálně 5 odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cena
184
80 %
80 %
kvalita
179
77,83 %
77,83 %
značka
133
57,83 %
57,83 %
doporučení známé/kamarádky/člena rodiny
126
54,78 %
54,78 %
sleva
76
33,04 %
33,04 %
reklama (tv, tisk, internet...)
26
11,3 %
11,3 %
dárek při koupení produktu
21
9,13 %
9,13 %
PR - článek/obrázek v časopise, který není inzercí
16
6,96 %
6,96 %
označení "novinka"
3
1,3 %
1,3 %
soutěž spojená s nákupem produktu
3
1,3 %
1,3 %
zkušenost
2
0,87 %
0,87 %
rada z internetové diskuse
1
0,43 %
0,43 %
dobrá zkušenost
1
0,43 %
0,43 %
vlastní zkušenost
1
0,43 %
0,43 %
POP materiály
1
0,43 %
0,43 %
tester
1
0,43 %
0,43 %
netestování na zvířatech
1
0,43 %
0,43 %
nesmi byt testovana na zviratech
1
0,43 %
0,43 %
vlastni zkusenost
1
0,43 %
0,43 %
doporučení od erudovaných prodejců
1
0,43 %
0,43 %
kvalita, prověřenost
1
0,43 %
0,43 %
13. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční výdaje za dekorativní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
101 - 200 Kč
78
33,91 %
33,91 %
201 - 500 Kč
64
27,83 %
27,83 %
do 100 Kč
62
26,96 %
26,96 %
501 - 1000 Kč
16
6,96 %
6,96 %
žádné - dekorativní kosmetiku dostávám
6
2,61 %
2,61 %
více než 1000 Kč
4
1,74 %
1,74 %
14. Vyjmenujte 3 značky dekorativní kosmetiky, které Vás napadnou jako první. ( Pokud opravdu nevíte, napište "nevím", pokud Vás napadne jen jedna nebo dvě, napište alespoň ty.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
2
0,87 %
0,87 %
maybelline
2
0,87 %
0,87 %
Avon, Oriflame, Maybelline
2
0,87 %
0,87 %
Loreal, Astor, Rimmel
2
0,87 %
0,87 %
Maybelline, Bourjois
1
0,43 %
0,43 %
LOreal, Essence, She
1
0,43 %
0,43 %
bourjois, loreal, max factor
1
0,43 %
0,43 %
Maybelline, L'Oréal, Max Factor, Rimmel, Avon
1
0,43 %
0,43 %
Maybelline, May Factorl, Astor
1
0,43 %
0,43 %
Lancome, Dior, Bourjois
1
0,43 %
0,43 %
ostatní odpovědi
Rimmel, Oriflame, Garnier Oriflame, Avon Avon, Dermacol, Oriflame, SHe, Rimmel Loreal, Astor, Maybelline L'oreal, Bourgeois, Astor Maybelline, Maxfactor, loreal paris avon,miss sporty,rimmel avon, oriflame Loreal, Vichy, Avon LRP,Loreal Dermacol, Avon, Oriflame max factor,miss sporty, maybelline Lancome, Loreal, Dior Lancome, Helena Rubinstein,YSL Vichy Dermacol, Max Factor, Rimmel avon, maybelline, astor dior, channel, l´oreal clinique, oriflame, loreal mabelline, essence, L'oreal. dermacol, rimmel, miss sporty maybeline, rimmel, avon MAC, Maybelline, Dermacol maybeline, loreal,dermacol Max Factor, Avon, Rimmel loreal, max factor, dermacol L´Oreal Paris, Oriflame, Avon Mary Kay, AVON, Dermacol Clarins, Rimmel, Maybelline loreal, max factor, maybelline Gosh, Artdeco, Maxfactor Avon, Sephora, She Rimmel, Maybelline, Dermacol Max Factor, Rimmel, Miss Sporty Oriflame, Rimmel Mac, sephora, dior Avon;Dermacol; L'oreal loreal, oriflame, avon maxfactor, lancome,mary kay Avon, She, Max Factor Maybeline, Max Factor, Miss Sporty maybelline,dermacol,max factor Maybeline, Dermacol, Avon MAC, Art deco, Loreal dior, guerlain,loreal Maybelline, Gabriela Salvete, Rimmel L'Oreal, Max Factor, HR Max Factor, Loreal, Lancome MaxFactor, Maybeline, Loreal astor, dermacol, Gabrielle Lancome, Loreal Loreal, Clinique, Astor krása, radost,přirozenost rimmel, miss sporty, maybeline L´Oreál, Dermacol, Max Factor L´oreal, Max Factor, Dermacol Avon, Mary kay, Ives Rosher Oriflame, Maybelline Loreal, Helena Rubinstein, Rimmel Vichy, Rimmel, Avon Maybelinne, Rimmel, Dermacol Manhattan, Rimmel,Maybelline Maybelin, Oriflame, Mary Kay miss sporty, she, astor Maybeline, Gabriela Salvete, Oriflame maybelline,gabriella salvette,max factor max factor, maybaline, astor LOreal, Maybelline, Astor Dior, Lancome, Loreal avon, oriflame, miss sporty Maybelline, Astor, Garnier Loreal, Maxfaktor, Miss sporty Oriflame, L´Oreal Paris, Miss Sporty MAC, Lancome, Chanel oriflame, miss sporty, avon Rimmel, Oriflame, Miss Sporty Gabriella Salvete, Rimmel, Miss Sporty L'Oreal, Max Factor, Maybelline, L´Oreal, Max Factor la roche, maybelline, Maybelline, Avon, Gabriella Salvete L'Oreal, Rimmel, Max Factor lancome, dior, chanel Maybelline,Astor, Dermacol Loreal, Dior Loreal, Maybellin vichy, mac, rimmel salvete, lóreal, avon Max Factor, Mac, Avon L'Oréal, Rimmel, Miss Sporty maybeline, gabriela salvette,avon Max Factor, maybelline, Gabriella Salvate clinique, loreal, max factor Maybelline, Oriflame, L´Oréal Pari maybelline, loreal Max Factor, Maibelline, Miss Sporty loreal. maybelline, max factor loreal maybeline maxfactor L'oreal, Dermacol, MAC Dermacol, Mac, Shiseido vichy, lancome, clinique Avon, Oriflame, MissSporty Gabriella Salvate, Max Factor, Essence Rimmel, Maybelline, Bourjoix (bo jak se to pise:-) avon, maybeline, l´oréal paris Artistry, Avon, Oriflame Astor, Rimmel, L'Oreal Loreal, Clinique, Maybelline Maybelline, Babor, Keenwell L´Oréal Paris, Maybelline, Helena Rubinstein L´Oreal, Burgois, Avon max factor, bourgeois, lancom max factor, maybelline, gabriella salvete rimmel, maxfactor, maybelline Bourjois, L´oreal, Maybelline Avon, LR, Gabriella Salvete Maybelline, Astor, Loreal maybelline, maxfactor MAC, Rimmel, Sephora Rimel, Loreal, Astor Loreal Paris, Maybelline, Rimmel max factor, loreal, rimmel essence, miss sporty, maybelline MAC, LANCOME, RIMMEL Dermacol, Maybelline, Miss Sporty loreal, avon, garnier rimmel, maybeline, astor Max faktor, rimmel, maybelline Max Factor, Bourjois, Gosh rimmel, miss sporty, avon Astor, Clinique, La Roche Posay Rimmel, Astor, Maybeline Dior, Bourjois, Loreal Astor,Maybelline Maybelline, Astor, Max Factor nyx, mac, lancome miss sporty, max factor, maybelline Loreal, Sephora, Bourjois MAxFactor,Manhattan, Avon Avon, Max Factor, Maybelline Avon, Miss Sporty, Maybelline Avon, Dermacol Dermacol. Max Factor, Rimmel Rimmel, Avon, Oriflame Mayballine, Astor, Dermacol Maybeline, Rimmel, Dermacol Max Factor, Rimmel, Mary Kay Oriflame, Avon, Rimmel Maybelline, Loreal, Dermacol Max Factor, Oriflame, Avon loreal, yves rocher, maybelline she, maybelinne, loreal Clinique, L'Oreal, Maybelline, Nivea L Oreal Paris, Maybelline, Max Factor dermacol, max factor, loreal Clinique, Loreal, Rimmel Max Factor, Maybelline, Loreal Dermacol, Mabelin, Miss sporty Dermacol, L´Oréal, oriflame Dermscol, Essence, Loreal stila, lancome, benefit Loreal, max faktor, miss sporty she, rimmel, oriflame astor, maybelline, avon Max Factor, L´oreal, Rimmel Oriflame, Loreal, Maybeline astor, rimmel, loreal rimmel, dermacol, maybelline oriflame, avon, mary kay Dermacol, Miss sporty, Gabriela Salvet Avon, Gabriella, Max factor oriflame Oriflame, Gabriela Salvete Maybellin, Max Factor, Dermacol rimmel,oriflame,maybelline L'Oreal, Max Factor, Maybelline rimmel, maybelline, max factor astor, maybeline, max factor Astor, Maybeline, Rimmel Rimmel, Miss Sporty, Max Factor Rimmel, Miss Sporty, Dermacol Rimmel, Yves Rocher, Maybelline Bourjois, Dermacol, Rimmel rimmel, maybelline, miss sporty Vichy, Rimmel, Sephora oriflame, avon, dermacol Rimmel, Gabriella Salvete, Essence Rimmel, L´Oreal, Maybelline Maybelline, Avon, Loreal Rimmel, Manhattan, Miss Sporty Max Factor, Loreal, Mary Kate L´Oreal, Lancome, Max Factor Rimmel, Loreal, Avon Avon, Maybeline, Rimmel avon, alverde, miss sporty Rimmel, Miss Sporty, Loreal Maybelline, Astor, Rimmel Rimmel, Avon, Max Factor Be:Yu, Clinique, Avon S-he, Maybelline, Rimmel essence, loreal, manhattan oriflame, avon, maybelline Max Factor,Lancome,Gabrielle Salvete Dior, Yves Saint Laurent, Chanel alverde, l´oreal, maybelline oriflame, mac,clinique Helena Rubinstain, Lancome, Chanel Miss Sporty, Essential, Max Factor MAC, Sephora Lancome, Loreal, Max Factor Miss Sporty, MaxFaktor, Rimmel Avon, Astor, Rimmel avon, oriflame, doliva loreal, max factor, bourjois Bourjois, Maybellne,Avon Maybelline, Rimmel, Avon
216
93,91 %
93,91 %
15. Které z uvedených značek používáte? Můžete označit více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
L´Oréal Paris
99
43,04 %
43,04 %
Maybelline
93
40,43 %
40,43 %
Rimmel
82
35,65 %
35,65 %
Avon
79
34,35 %
34,35 %
Max Factor
75
32,61 %
32,61 %
Oriflame
66
28,7 %
28,7 %
Dermacol
63
27,39 %
27,39 %
Miss Sporty
55
23,91 %
23,91 %
She
40
17,39 %
17,39 %
Essence
38
16,52 %
16,52 %
Gabriella Salvete
37
16,09 %
16,09 %
Bourgeois
36
15,65 %
15,65 %
Astor
36
15,65 %
15,65 %
Manhattan cosmetics
28
12,17 %
12,17 %
Mary Kay
3
1,3 %
1,3 %
Vichy
3
1,3 %
1,3 %
clinique
3
1,3 %
1,3 %
Dior
2
0,87 %
0,87 %
Lancome
2
0,87 %
0,87 %
Victoria's Secret, Lancome (lesky)
1
0,43 %
0,43 %
Avène
1
0,43 %
0,43 %
YVL
1
0,43 %
0,43 %
Clarins
1
0,43 %
0,43 %
Gosh, Artdeco
1
0,43 %
0,43 %
Jinou
1
0,43 %
0,43 %
MAC, Art deco
1
0,43 %
0,43 %
Alverde, Clinique
1
0,43 %
0,43 %
Fleur de Santé, Amway
1
0,43 %
0,43 %
Dior, Lancome, Estee Lauder
1
0,43 %
0,43 %
Garnier
1
0,43 %
0,43 %
MAC, Lancome, Chanel
1
0,43 %
0,43 %
L´Oréal Paris
1
0,43 %
0,43 %
Artistry
1
0,43 %
0,43 %
Beautycycle
1
0,43 %
0,43 %
Babor
1
0,43 %
0,43 %
Keenwell
1
0,43 %
0,43 %
YSL
1
0,43 %
0,43 %
Sephora
1
0,43 %
0,43 %
nyx, mac
1
0,43 %
0,43 %
Yves Rocher
1
0,43 %
0,43 %
la roche
1
0,43 %
0,43 %
Mary Kate
1
0,43 %
0,43 %
Estée Lauder, Lancome, Clinique..
1
0,43 %
0,43 %
Be:Yu
1
0,43 %
0,43 %
alverde
1
0,43 %
0,43 %
MAC
1
0,43 %
0,43 %
clinique, mac
1
0,43 %
0,43 %
MAC, Clinique
1
0,43 %
0,43 %
16. Už jste si někdy koupila dekorativní kosmetiku od značek Avon nebo Oriflame?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
197
85,65 %
85,65 %
ne
33
14,35 %
14,35 %
17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
má známá/kolegyně/člen rodiny je distributorem této kosmetiky
104
52,79 %
45,22 %
nákup je pohodlný - nemusím chodit do obchodů
84
42,64 %
36,52 %
produkty si mohu prohlédnout pomocí katalogu, ve kterém jsou produkty detailně popsané
74
37,56 %
32,17 %
mohu nakupovat/vybírat i prostřednictvím internetu
17
8,63 %
7,39 %
já osobně jsem distributorem této kosmetiky, takže mám slevu
15
7,61 %
6,52 %
pokud nebudu s objednanými produkty spokojená, můžu je vrátit
14
7,11 %
6,09 %
obchodní zástupce ( Avon/Oriflame lady) mi poradí a doporučí vhodný produkt
11
5,58 %
4,78 %
výhoda mě nenapadá, chybí mi možnost vidět výrobky
1
0,51 %
0,43 %
mamka je distributorem
1
0,51 %
0,43 %
vyhodnejsi je nakup v drogerii, parfumerii
1
0,51 %
0,43 %
neosvedcili sa mi produkty od avonu ani od oriflam
1
0,51 %
0,43 %
nevyhovuje mi to. necítím to, nevidím to...
1
0,51 %
0,43 %
nemá výhody, koupila jsem 1x a už nikdy více
1
0,51 %
0,43 %
již nenakupuji, žádné výhody v tom nevidím
1
0,51 %
0,43 %
dnes již nenakupuji, nevýhoda mi přijde vyzkoušet
1
0,51 %
0,43 %
nekupuji
1
0,51 %
0,43 %
žádná výhoda
1
0,51 %
0,43 %
neobjednávám, nekupuji
1
0,51 %
0,43 %
nevyhovovali mi
1
0,51 %
0,43 %
už si tyto značky nekupuji
1
0,51 %
0,43 %
jen nevyhody
1
0,51 %
0,43 %
nevidím výhody
1
0,51 %
0,43 %
žádné výhody nevidím
1
0,51 %
0,43 %
v záruce přírodní kosmetiky
1
0,51 %
0,43 %
nic mě nenapadá
1
0,51 %
0,43 %
nevidím v tom výhody
1
0,51 %
0,43 %
mám u své Avon Lady slevu
1
0,51 %
0,43 %
nevidím žádné výhody
1
0,51 %
0,43 %
Mohu je vyzkoušet
1
0,51 %
0,43 %
nemá žádné výhody
1
0,51 %
0,43 %
18. Znáte značku Maybelline?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 19, ne → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
221
96,09 %
96,09 %
ne
9
3,91 %
3,91 %
19. Odkud znáte značku Maybelline? Můžete označit více možností.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
z televizní reklamy
184
83,26 %
80 %
z obchodu
165
74,66 %
71,74 %
z časopisu
73
33,03 %
31,74 %
z internetu
20
9,05 %
8,7 %
od kamarádky/známé/člena rodiny
15
6,79 %
6,52 %
od tebe ;)
1
0,45 %
0,43 %
delala jsem pro maybelline jednu brigadu
1
0,45 %
0,43 %
z práce
1
0,45 %
0,43 %
už nevím, používám jí dlouho
1
0,45 %
0,43 %
20. Se kterým městem je spojena značka Maybelline? Pokud nevíte, napište "nevím".
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
New York
106
47,96 %
46,09 %
nevim
69
31,22 %
30 %
Londýn
10
4,52 %
4,35 %
NY
8
3,62 %
3,48 %
new york?
7
3,17 %
3,04 %
London
3
1,36 %
1,3 %
Paříž
2
0,9 %
0,87 %
ne
1
0,45 %
0,43 %
new yourk
1
0,45 %
0,43 %
Paris
1
0,45 %
0,43 %
ostatní odpovědi
New York? :-) NewYork New York - New York (?) NY (Terko je to moc lehké :-))) New Your Londýn? New York? New York ? mevím New ork Londýn? Nevím.
13
5,88 %
5,65 %
21. Vyzkoušla už jste někdy nějaký produkt značky Maybelline?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 22, ne → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
160
72,4 %
69,57 %
ne
61
27,6 %
26,52 %
22. Odhodnoťte kvalitu produktů Maybelline od 1 do 5 jako ve škole, tj. 1= nejlepší kvalita, 5 = nejhorší kvalita.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
66
41,25 %
28,7 %
3
60
37,5 %
26,09 %
1
18
11,25 %
7,83 %
4
11
6,88 %
4,78 %
5
5
3,13 %
2,17 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.46
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.5
Směrodatná odchylka:
0.71
Medián:
2
Modus:
2
23. Jsou pro Vás produkty Maybelline přijatelné vzhledem k ceně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jejich cena je přijatelná
128
80 %
55,65 %
nevím
13
8,13 %
5,65 %
jsou příliš drahé, dávám přednost levnějším produktům
13
8,13 %
5,65 %
jsou příliš levné, dávám přednost luxusnějším produktům
6
3,75 %
2,61 %
24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 25, ne → otázka č. 26].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
124
53,91 %
53,91 %
ano
106
46,09 %
46,09 %
25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cosmopolitan
58
54,72 %
25,22 %
Elle
41
38,68 %
17,83 %
Joy
40
37,74 %
17,39 %
Žena a život
31
29,25 %
13,48 %
Yellow
25
23,58 %
10,87 %
Harper´s Baazar
20
18,87 %
8,7 %
In-Style
18
16,98 %
7,83 %
Marianne
17
16,04 %
7,39 %
Juicy
16
15,09 %
6,96 %
Glanc
14
13,21 %
6,09 %
Style
9
8,49 %
3,91 %
Marie Claire
8
7,55 %
3,48 %
Intouch
6
5,66 %
2,61 %
LoveStar
3
2,83 %
1,3 %
Dieta
1
0,94 %
0,43 %
Eva a Ema (SK)
1
0,94 %
0,43 %
Mám je zdarma v práci
1
0,94 %
0,43 %
Yellow už nevychází ;-)
1
0,94 %
0,43 %
Glamour
1
0,94 %
0,43 %
především zahraniční, jsou o krok vpřed
1
0,94 %
0,43 %
26. Jak často sledujete televizi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pár hodin týdně
89
38,7 %
38,7 %
2 - 4 hodiny denně
55
23,91 %
23,91 %
méně než 2 hodiny denně
47
20,43 %
20,43 %
televizi nesleduji
34
14,78 %
14,78 %
více než 4 hodiny denně
5
2,17 %
2,17 %
27. Kolik času trávíte na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více než 4 hodiny denně → otázka č. 28, 2 - 4 hodiny denně → otázka č. 28, méně než 2 hodiny denně → otázka č. 28, pár hodin týdně → otázka č. 28, žádný - internet nepoužívám → otázka č. 31].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 4 hodiny denně
112
48,7 %
48,7 %
2 - 4 hodiny denně
87
37,83 %
37,83 %
méně než 2 hodiny denně
27
11,74 %
11,74 %
pár hodin týdně
4
1,74 %
1,74 %
28. Máte profil na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 29, ne → otázka č. 30].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
208
90,43 %
90,43 %
ne
22
9,57 %
9,57 %
29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Minimálně jednou jsem zkusila nějakou aplikaci.
141
67,79 %
61,3 %
Minimálně jednou jsem se přidala do nějaké skupiny oblíbené značky/ produktu.
134
64,42 %
58,26 %
Na FB jsem se zúčastnila aslespoň jedné soutěže.
27
12,98 %
11,74 %
Nic z uvedeného.
23
11,06 %
10 %
30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
124
53,91 %
53,91 %
ano
79
34,35 %
34,35 %
čtu blogy, ale na jiná témata
24
10,43 %
10,43 %
ano a dokonce jsem autorkou jednoho takového
2
0,87 %
0,87 %
ani nevím co přesně "blog" je
1
0,43 %
0,43 %
31. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
24 - 30 let
126
54,78 %
54,78 %
17 - 23 let
104
45,22 %
45,22 %
32. Jak velké je místo Vašeho bydliště, popřípadě místo, kde trávíte většinu času?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 100 000 obyvatel
158
68,7 %
68,7 %
do 10 000 obyvatel
33
14,35 %
14,35 %
od 30 001 do 100 000 obyvatel
23
10 %
10 %
od 10 001 do 30 000 obyvatel
16
6,96 %
6,96 %
33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
bakalářské
97
42,17 %
42,17 %
středoškolské
73
31,74 %
31,74 %
magisterské
49
21,3 %
21,3 %
základní
9
3,91 %
3,91 %
vyučení s maturitou
2
0,87 %
0,87 %
34. Jaký je Váš měsíční hrubý příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5 000 Kč včetně
70
30,43 %
30,43 %
od 5 001 Kč do 10 000 Kč
46
20 %
20 %
od 20 001 do 30 000 Kč
38
16,52 %
16,52 %
od 10 001 do 15 000 Kč
36
15,65 %
15,65 %
nad 30 000 Kč
25
10,87 %
10,87 %
od 15 001 do 20 000 Kč
15
6,52 %
6,52 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi trio - 3 odstíny v balení na otázku 9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?
24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?
odpověď ano:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cosmopolitan na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elle na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Glanc na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Harper´s Baazar na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi In-Style na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Joy na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Juicy na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marianne na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yellow na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena a život na otázku 25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.
odpověď Minimálně jednou jsem se přidala do nějaké skupiny oblíbené značky/ produktu.:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na FB jsem se zúčastnila aslespoň jedné soutěže. na otázku 29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.
odpověď Minimálně jednou jsem zkusila nějakou aplikaci.:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na FB jsem se zúčastnila aslespoň jedné soutěže. na otázku 29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.
30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní zástupce ( Avon/Oriflame lady) mi poradí a doporučí vhodný produkt na otázku 17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.
31. Kolik je Vám let?
odpověď 24 - 30 let:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi magisterské na otázku 33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často se líčíte?
2. Je Vaše líčení jiné, pokud jdete do školy/práce nebo na party?
3. Z uvedených produktů označte ty, které používáte nejčastěji. Označte maximálně 3 odpovědi.
4. Jaké funkční vlastnosti by podle Vás měla mít ideální řasenka. Označte maximálně 3 možnosti.
5. Jaké funkční vlastnosti by měl mít ideální make-up? Označte maximálně 3 možnosti.
6. Který z uvedených produktů používáte nejčastěji:
7. Jaké barvě nebo odstínu rtěnky/lesku/balzámu dáváte přednost:
8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?
9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?
10. Myslíte si, že ženy dávají v létě přednost odlišným (barevnějším, výraznějším, odvážnějším) lakům na nehty než v zimě?
11. Kde nakupujete dekorativní kosmetiku nejčastěji? Můžete označit i více odpovědí.
12. Co Vás ovlivňuje při nákupu dekorativní kosmetiky? Můžete označit maximálně 5 odpovědí.
13. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční výdaje za dekorativní kosmetiku?
15. Které z uvedených značek používáte? Můžete označit více odpovědí.
16. Už jste si někdy koupila dekorativní kosmetiku od značek Avon nebo Oriflame?
17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.
18. Znáte značku Maybelline?
19. Odkud znáte značku Maybelline? Můžete označit více možností.
20. Se kterým městem je spojena značka Maybelline? Pokud nevíte, napište "nevím".
21. Vyzkoušla už jste někdy nějaký produkt značky Maybelline?
22. Odhodnoťte kvalitu produktů Maybelline od 1 do 5 jako ve škole, tj. 1= nejlepší kvalita, 5 = nejhorší kvalita.
23. Jsou pro Vás produkty Maybelline přijatelné vzhledem k ceně?
24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?
25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
26. Jak často sledujete televizi:
27. Kolik času trávíte na internetu?
28. Máte profil na Facebooku?
29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.
30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?
31. Kolik je Vám let?
32. Jak velké je místo Vašeho bydliště, popřípadě místo, kde trávíte většinu času?
33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
34. Jaký je Váš měsíční hrubý příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často se líčíte?
2. Je Vaše líčení jiné, pokud jdete do školy/práce nebo na party?
3. Z uvedených produktů označte ty, které používáte nejčastěji. Označte maximálně 3 odpovědi.
4. Jaké funkční vlastnosti by podle Vás měla mít ideální řasenka. Označte maximálně 3 možnosti.
5. Jaké funkční vlastnosti by měl mít ideální make-up? Označte maximálně 3 možnosti.
6. Který z uvedených produktů používáte nejčastěji:
7. Jaké barvě nebo odstínu rtěnky/lesku/balzámu dáváte přednost:
8. Jaké oční stíny nejčastěji používáte?
9. Jakému balení dáváte u pudrových stínů přednost?
10. Myslíte si, že ženy dávají v létě přednost odlišným (barevnějším, výraznějším, odvážnějším) lakům na nehty než v zimě?
11. Kde nakupujete dekorativní kosmetiku nejčastěji? Můžete označit i více odpovědí.
12. Co Vás ovlivňuje při nákupu dekorativní kosmetiky? Můžete označit maximálně 5 odpovědí.
13. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční výdaje za dekorativní kosmetiku?
15. Které z uvedených značek používáte? Můžete označit více odpovědí.
16. Už jste si někdy koupila dekorativní kosmetiku od značek Avon nebo Oriflame?
17. V čem pro Vás spočívají výhody značek Avon/ Oriflame? Můžete označit i více odpovědí.
18. Znáte značku Maybelline?
19. Odkud znáte značku Maybelline? Můžete označit více možností.
20. Se kterým městem je spojena značka Maybelline? Pokud nevíte, napište "nevím".
21. Vyzkoušla už jste někdy nějaký produkt značky Maybelline?
22. Odhodnoťte kvalitu produktů Maybelline od 1 do 5 jako ve škole, tj. 1= nejlepší kvalita, 5 = nejhorší kvalita.
23. Jsou pro Vás produkty Maybelline přijatelné vzhledem k ceně?
24. Čtete české lifestylové časopisy, určené pro ženy?
25. Vyberte které lifestylové časopisy nejčastěji čtete. Můžete označit více odpovědí nebo uveďte jiné.
26. Jak často sledujete televizi:
27. Kolik času trávíte na internetu?
28. Máte profil na Facebooku?
29. Označte pravdivé výroky, které souvisí s užíváním Facebooku. Můžete jich označit i více.
30. Už jste někdy četla nějaký blog, který souvisel s módou nebo kosmetikou?
31. Kolik je Vám let?
32. Jak velké je místo Vašeho bydliště, popřípadě místo, kde trávíte většinu času?
33. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
34. Jaký je Váš měsíční hrubý příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.