Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dekorativní kosmetika v ČR

Dekorativní kosmetika v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Škvorová
Šetření:11. 01. 2016 - 31. 01. 2016
Počet respondentů:245
Počet otázek (max/průměr):35 / 29.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jmenuji se Aneta Škvorová a ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Dekorativní kosmetika v ČR". Tento dotazník je určen ženám/dívkám, které žijí v ČR a alespoň někdy nakupují dekorativní kosmetiku (řasenky, make-up, oční stíny, laky na nehty apod.). 

Tento dotazník souvisí s jednou konkrétní značkou. Cílem výzkumu je zjistit, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku a jakou má značka image. Po skončení šetření si budou všichni moci prohlédnout zjištěné výsledky. 

Velice děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, muž → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena23194,29 %94,29 %  
muž145,71 %5,71 %  

Graf

2. Bydlíte v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23098,71 %93,88 %  
ne31,29 %1,22 %  

Graf

3. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17-25 let15266,38 %62,04 %  
26-35 let4519,65 %18,37 %  
36-45 let208,73 %8,16 %  
45 let a více125,24 %4,9 %  

Graf

4. Jak velká je obec/město, kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město/obec nad 100 tis. obyvatel6829,69 %27,76 %  
město/obec do 10 tis. obyvatel6528,38 %26,53 %  
město/obec od 10-30 tis. obyvatel5925,76 %24,08 %  
město/obec od 30-100 tis. obyvatel3716,16 %15,1 %  

Graf

5. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou11751,09 %47,76 %  
vysokoškolské (bakalářské)6729,26 %27,35 %  
vysokoškolské (magisterské)2510,92 %10,2 %  
základní146,11 %5,71 %  
střední bez maturity/vyučena62,62 %2,45 %  

Graf

6. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 tis. Kč8537,12 %34,69 %  
10-15 tis. Kč3917,03 %15,92 %  
5-10 tis. Kč3414,85 %13,88 %  
15-20 tis. Kč3414,85 %13,88 %  
20-30 tis. Kč2510,92 %10,2 %  
30 tis. Kč a více125,24 %4,9 %  

Graf

7. Používáte někdy produkty dekorativní kosmetiky (řasenka, oční stíny, rtěnky, pudry, laky na nehty apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22698,69 %92,24 %  
ne31,31 %1,22 %  

Graf

8. Jak často se líčíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den17677,88 %71,84 %  
občas3917,26 %15,92 %  
pouze na večerní příležitosti104,42 %4,08 %  
vůbec se nelíčím10,44 %0,41 %  

Graf

9. Které následující produkty používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
řasenka20289,78 %82,45 %  
make-up13961,78 %56,73 %  
pudr13359,11 %54,29 %  
tužka na oči11651,56 %47,35 %  
lak na nehty10144,89 %41,22 %  
rtěnka/lesk na rty9944 %40,41 %  
korektor9743,11 %39,59 %  
tvářenka9140,44 %37,14 %  
oční stíny9040 %36,73 %  
tužka n aobočí7332,44 %29,8 %  
bronzer3917,33 %15,92 %  

Graf

10. Kde nejčastěji nakupujete dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogistické řetězce (Dm, Rossmann, Teta Drogerie atd.)19486,22 %79,18 %  
katalogy (Avon, Oriflame atd.)6729,78 %27,35 %  
objednávám na internetu6328 %25,71 %  
parfumerie (Sephora, Douglas atd.)4921,78 %20 %  
malé lokální drogerie188 %7,35 %  
lékárny167,11 %6,53 %  
supermarkety125,33 %4,9 %  
Kde zrovna jsem, doma nemáme ani malé lokální drogerie, ani drogistické řetězce, ani parfumerie, ani supermarkety, ani lékárny kde by bylo víc než léky a ani žádnýho blba, co by nám zasypával schránku katalogy. Ve městě je naopak všechno, takže záleží na tom, kde zrovna nakupuju ostatní.10,44 %0,41 %  
Mac10,44 %0,41 %  
dostávám darem10,44 %0,41 %  
Pouzivam znacku Mary Kay10,44 %0,41 %  
různě10,44 %0,41 %  
vozím si ze zahraničí10,44 %0,41 %  

Graf

11. Kolik průměrně měsíčně investujete do nákupu dekorativní kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max. 200 Kč9341,33 %37,96 %  
201- 500 Kč8939,56 %36,33 %  
501- 1000 Kč2511,11 %10,2 %  
1000 Kč a více135,78 %5,31 %  
dekorativní kosmetiku si nekupuji, pouze dostávám52,22 %2,04 %  

Graf

12. Které následující body jsou pro Vás při nákupu dekorativní kosmetiky nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita kosmetiky17577,78 %71,43 %  
cena14564,44 %59,18 %  
doporučení bloggera5524,44 %22,45 %  
doporučení od přátel/rodiny5323,56 %21,63 %  
sleva na produkt4419,56 %17,96 %  
známost značky3214,22 %13,06 %  
dárek při zakoupení produktu (např. při koupi řasenky tužka na oči zdarma)146,22 %5,71 %  
reklama (televize, tisk, internet atd.)83,56 %3,27 %  
1+1 zdarma62,67 %2,45 %  
vlastní zkušenost31,33 %1,22 %  
lékařská kosmetika10,44 %0,41 %  
Obal, celkový vzhled produktu10,44 %0,41 %  
zkušenost s produktem10,44 %0,41 %  
přírodní kosmetika10,44 %0,41 %  
zda mi vyhovuje10,44 %0,41 %  
musí se mi to celkově líbit10,44 %0,41 %  
netestován na zvířatech10,44 %0,41 %  

Graf

13. Vyjmenujte min. 4 značky dekorativní kosmetiky, které znáte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

Alcina, Max Factor, Lancome, L´Oreal, Dior, Astor

Alverde, Loreál, Maybelline, Avon

Alverde, Rimmel, Essence, Loreal

armani, dior, bobbi brown, mac, nars, benefit, too faces, sisley, sensai, shiseido a desítky dalších

Artistry, Lancôme, Nars, Urban Decay

Artistry, Mary Key, Dermacol, Avon, Oriflame, Rimmel

Astor, essence, dermaco,ll, maybelline

Astor, Essence, Dermacol, Miss sporty, Bourjois, Uma, Catrice, She, Maybelline, Flormar

Astor, Essence, Miss Sporty, Gabriella Salvete

Astor, Maxfactor, Rimmel, Gabriela Salvete

Astor, Maybelline, Loreal, MaxFactor, Essence, Catrice, Dermacol, Estée Lauder, Zoeva, Artdeco, the Balm, Urban Decay, Jordana, Gabriela Salvete, Milani, Anastasia Beverly Hills, Clinique, Bobbi Brown, Mac, BH Cosmetics, Guerlain, Lancome, Chanel, Dior, Makeup Revolution, Freedom, Uma, Flormal, ..... :D

astor, maybelline, rimmel, dermacol, oriflame, avon, fm group

Astor, Rimmel, E style, Jordana, Gabriella Salvete

astor, rimmel, maybeline, avon

astor, rimmel, maybelline, dermacol

Astor,Loreal,Dermacol,miss sporty,Mary Katte,

Avene, Clinique, Sephora,Dermacol, Astor

Avon, astor, rimmel london, dermacol

avon, dermacol, miss sporty, make up revoluction

Avon, Maybelline, Miss Sporty, Too Faced, Astor, L'oreal, Chanel, Dior, YSL, Rimmel London, Gabriella Salvete, MAC, Dermacol, Bourjois, CK, Max Factor

Avon, Miss Sporty, Maybelline, Dermacol, Astor, Lancome...

Avon, Oriflame, Dermacol, Max Factor, Maybelin

Avon, Oriflame, Dermacol, Miss Sporty

Avon, Oriflame, dermacoll, miss sporty

Avon, Oriflame, Essence, Maybeline NY, Rimmel London, Gabriella Salvete, Miss Beauty, Astor, Dermacol, L'Oreal, Max Factor, Alverde

Avon, Oriflame, Chanel, Sephora, Rimmell

avon, oriflame, mary kay, dermacole, ryor,

avon, oriflame, mary kay, dove

Avon, Oriflame, Max Factor, Astor, Maybelline, Gabriella Salvete, Miss Sporty, She, NYC, Alverde

Avon, Oriflame, Rimmel, Dermacol

Avon, oriflame, Rimmel, Dermacol

Avon, Rimmel, Dermacol, Miss Sporty, S-he, Loreal, Gabriela Salvette, Maybeline, Astor, Alverde, Max Factor, Oriflame, Essence, Sephora, Urban Decay.

b

Benefit, Astor, Dermacol, Miss sporty, Urban decay, Two face

benefit, max factor, essence, makeup revolutions

Benefit, Sephora, Nars, MUFE.

Boujors,loreal,maybelline,rimmel

Bourjois, Dermacol, Max Factor, Sephora, Zuii

Bourjois, Dior, Chanel, Dermacol, Miss Sporty, Oriflame, Avon, Mary KAy, Sephora, Maybelline, Rimmel, Lumene,...

Bourjois, Loreal, Maybelline, Rimmel, Dermacol, Max Factor, Essence, S-he, Miss sporty, Sephora, Nars, Bobbi Brown, Benefit, Chanel, Dior, Armani, Urban Decay, Esteé Lauder, Lush, Revlon, Makeup Forever, Makeup Revolution, Guerlain...

bourjois, max factor, yves rocher, dior

Catrice, Gabriella Salvete, Essence, Rimmel

Catrice, Sephora, Too Faced, Essence, Astor, Maybelinne NY, Rimmel London, L´oreal Paris, Freedom, MURL, Urban Decay, Nars, MAC, Holika Holika, Skin79, Missha, NYX, Milani, Jordana, Barry M, Sleek, e.l.f., TheBalm, Dermacol, Flormar, Bobbi Brown, Benefit, Lorac, Gerard Cosmetics, BH Cosmetics, Vivo, Kiko, Dior, Chanel, W7, Collection, Cargo, NYC.

Clarins, Dermacol, Catrice, Rimmel, Astor, L'Oreál, Essence, Urban Decay, Gabriela Salvete,...

Clinique, Dior, Guerlain, Chanel

Clinique, Rimmel, Astor, Dermacol

Decmacol, Rimmel, Maybelline, Astor

Dermacol

Dermacol rimmel maybelline nyc astor max factor rival de loop

Dermacol, astor, benefit, rimmel

dermacol, astor, loreal, she

dermacol, astor, maybelline, loreal, gabriella salvete, max factor

Dermacol, Avon, L´oreal, Max Factor, Oriflame, Astor, Oriflame, Gabriella Salvete

Dermacol, Avon, Oriflame, Loreal, Mayballine, Freedom, Essence, Zoeva

Dermacol, Essence, Catrice, MUR, Rimmel,

Dermacol, Essence, Max Factor, Astor, Maybelline, Mary Kate, Dior, Lancome, E.L.F., Revolution, MAC, L´oreal, MUA, Rimmel, Miss Sporty, Avon, Oriflame, Alverde, Bourjois, Sephora, Urban Decay.................dalsich sto

Dermacol, Essence, she, NYX

Dermacol, Gabriella Salvete, Oriflame, Avon, Garnier

Dermacol, Gabriella Salvete, RYOR, Mary Kay

Dermacol, Garnier, Maybelline, Astor, Gabriella Salvete, Rimmel

Dermacol, L´orear, Avon , Rimel

dermacol, loreal, avon, oriflame

dermacol, loreal, miss sporty, maybelline, she, catrice, rimel, essence, Gabriella Salvete, Avon, Oriflame

Dermacol, Mac ,Rimmel Lindon, Catrice

Dermacol, mary kay, rimmel, loreal, dior, estee lauder, essence, miss sporty, she, maybeline, artdeco, burjous, yves rocher, avon, oriflame,

Dermacol, max factor, maybelline, avon, oriflame

dermacol, max factor, rimmel, esence

Dermacol, maybelline, essence, catrice, rimmel, mac, bobbi brown, nyx, revlon

dermacol, maybelline, essence, mary kay

Dermacol, Maybelline, Essence, NYC, Gabrielle Salvete

Dermacol, Maybelline, Loreal, Catrice, Essence

Dermacol, Maybelline, MAC, Urban Decay, Rimmel, Astor, Essence, Loreal

Dermacol, Maybelline, She, Make up revolution, ...

Dermacol, Miss Sporty, Maybelline, Rimmel London

dermacol, Rimel, Miss sporty, Gabriela Salvete

Dermacol, Rimmel London, Yves Rocher, Sephora, Avon, Oriflame ...

dermacol, rimmel, astor, catrice, I love makeup, sleek, flormar atd.

Dermacol, Rimmel, Astor, L´oreál

Dermacol, Rimmel, Astor, Maybelline..

Dermacol, Rimmel, Avene, MAC

Dermacol, Rimmel, Avon, Milani, Sleek, NYC

Dermacol, Rimmel, Benefit, Loreal, Astor, Max Factor, Essence, Avon, Oriflame, Mary Kay, Too faced, Dior, Lancome, Makeup Revolution, Freeman, I ♥ makeup, Elf, Makeup forever...

Dermacol, Rimmel, Essence, catrice

Dermacol, Rimmel, Maybelline a Max Factor

Dermacol, Rimmel, Maybelline, Sleek, Astor, Essence

Dermacol, rimmell, milani, catrice, maybelline, make up revolution

dermacol,orifl., Rimmer,miss sporty

DIOR NIVEA REGINA DIOR MAX FACTOR AVON ASTOR

Dior, Astor, MaxFactor, Dermacol

Dior, Chanel, YSL, Laura Mercier, NARS, Ciaté, Sally Hansen, O.P.I.

Dior,Max Factor,Vichy,Sephora

Essence, Alverde, Loreál, Rimmel, Dermacol, Maybeline, miss sporty, s.he

essence, alverde, maybelline, loreal, avon, oriflame, miss sporty, she

Essence, Dermacol, Astor, Milani, Sephora, Rimmel, Catrice, ..a spoustu dalších

Essence, dermacol, loreal, nyc

Essence, Miss sporty, Dermacol, Avon, Max Factor, Makeup Revolution, Urban Decay, Benefit, TheBalm, Freedom, BHcosmetics, Nars, NYX, NYC, Loreal, Maybelline, Astor, Gabriella Salvete, MAC, Rimmel

Essence, miss sporty, dermacol, maybeline

Essence, Oriflame, Avon, Miss sporty, Rimelle

essence, she, yves roucher, avon

Essence,dermacol,rimmel,catrice

Gabriella Salvete,Dermacol,Loreal,Rimmel

Giordani, Miss sporty, She lak, Maybelline, NYC

gosh, rimmel, cliniq, dermacol, astor

Guerlain, Yves Saint Laurent, Yves Rocher, Dior, Vichy, Dermacol

Guerlain, Shiro, Demacol, Chanel

Chanel, Dior, YSL, Givenchy

CHRISTIAN DIOR,YVES ROCHER,DERMACOL,AVON,ORIFLAME,

juvena, bourjois, dermacol, loreal

Koho zajímaj nějaký značky. Zákaz vjezdu, zákaz zastavení, zákaz stání, hlavní silnice.

L oreal, Clinique, YSL, Dior

L'oreal, Maybelline, Avon, Rimmel

L'oreal, Maybelline, Max Faktor, Dermacol

L'oreal, Miss Sporty, Max Factor, Maybelline, Dermacol, Benefit, Korres, Estee Lauder, Rimmel...

l'oreal, oriflame, avon, dermacol

Lambre, Regina, Clinique, Yves Rocher

lancome dior chanel ysl

Lancome, Esteé Lauder, Astor, Essence

Lancome, Loreal, sephora, dior

Lancome,Max Factor, Oriflame, Loreal Paris

Loreal, Art Deco, Dior, MAC

Loreal, Avon, Rimmel, Oriflame, Max Factor

loreal, clinique, dermacol, nivea

Loreal, Dermacol, Bourjois, Urban Decay

Loreal, Dermacol, Sephora, Astor

loreal, essence, max faktor, dermacol, rimmel, rival de loop, astor, nyc

Loreal, Essence, Maybelline, Astor, She, Max Factor, Gabriela Salvete, Alverde, Rival de Loop, Miss Sporty, New York Color, Catrice, Rimmel

Loreal, Mary Key, Avon, Maybelline

Loreal, Max factor, Rimmel, Miss sporty

Loreal, Maybelline, Dermacol, Rimmel

Loreal, Maybelline, She, Dior

Loreal, Rimmel, Essence, Miss Sporty, Astor, Mary Kay, Avéne, Revolution, Alvedre

M. A. C., rimmel, maybelline, max factor

MAC Bourjois Maybelline Astor Catrice Loréal Max Factor Dermacol Inglot

mac, bobbi brown, esence, rimel

Mac, Dermacol, Catrice, Maybelline, Loreal

MAC, Lancome, L'Oréal Paris, Astor, Dermacol,

Mac, max faktor, loreal, maybelin

Mac,dermacol, avon, artistry

Marry Kay, Dermacol, Malu wilz, arabesca

Marry Kay, Rimmel, Gabriela Salvette, Miss Sporty

Mary Kay, Avon, Dermacol, Miss Sporty

Mary Kay, Avon, Rimmel, Max Factor

Mary Kay, borjue, loreal , Vichy, yes roecher

Mary Kay, L´Oreal, Max Factor, Rimmel

max factor, L´oreal paris, lancome, astor

Max Factor, Maybelline, Rimmel, Avon

Max Faktor, Avon, Oriflame, Garnier, Astor...

Maxfactor, loreal, maybelinne, rimmel

MaxFactor, Rimmel, Miss Sporty, Essence, Avon, Oriflame, S-he, MaryKay

Maybeline New York, Dermacol, Eseence, Rimmel London

Maybeline, Rimmel, Astor, Loreal, Dermacol

Maybellin, Loreal, Mary Key, Dermacol

maybelline, astor, garnier, gabriella salvate, rimmel london

maybelline, astor, miss sporty, dermacol, lush, douglas, rimmel, essence, rimmel

Maybelline, avon, miss sporty, yves rocher

Maybelline, Dermacol, Loreal, Catrice, Mua, Rimmel,

Maybelline, Max Factor, Mary Kay, Dermacol

Maybelline, Rimmell, Urban Decay, Too Faced

Milani, Revlon, Sleek, Rimmel, Catrice

miss sporty, avon, dermacol, essence

miss sporty, avon, revlon

Miss Sporty, Dermacol, Loreal, Chanel

Miss sporty, Max factor, Essence, New York Colour

Miss sporty, Rimmel, essence, s.he, oriflame

n

nars, catrice, shu uemura, mac, nyc

Nars, Lancome, Benefit, Urban Decay, Maybelline, Rimmel, Astor, L'oreal, Bourjois, Essence, Catrice

Nars, Urban Decay, Sephora, YSL, Estée Lauder, Chanel, NYX, MAC, Inglot, Zoeva, ELF, Makeup Revolution London, Freedom, E-style, The Balm, Benefit, Too Faced, Makeup Academy, Golden Rose, Kat von D, Avon, Oriflame, Dermacol, Maybelline, Max Factor, Gabriella Salvete, Miss Sporty, Essence, Catrice, Rival de Loop young, L'Oréal Paris, Rimmel London, Uma, Alverde, She, Astor, NYC, Sisley, Hourglass, Gosh, Clinique, La Roche Posay, Lancome, Dior, a další

NYC, Dermacol, Rimmel, Catrice, Estée Lauder, Mac, Essence, Uma, Givenchi, Maxfactor, atd.

NYC, Maybelline, Loreal, Rimmel, Gucci, Giorgio Armani, Revlon, ...

oriflame, avon, max factor, maybeline

Oriflame, Avon, MaXfactor, rimmel

Oriflame, Dermacol, maxfactor, miss sporty, avon, Yves rocher

Regina, Astrid, Amica, AB

Rimel, Loreal, Miss sporty, The balm, naked,maybellin, essence atd.

rimmel astor max factor

Rimmel Essence Loreal Miss sporty Elf

Rimmel avon Yves rocher essence

Rimmel London, Avon, Oriflame, Gabriella Salvete

Rimmel London, Catrice, Essence, Dermacol, Mary Kay

Rimmel London, dermacol, she style, miss sporty, essence, Gabriela salvette

Rimmel London, Makeup Revolutin, Channel, Wet n Wild

Rimmel London, oriflame, avon, l'oréal paris

Rimmel Loreal Avon Dermacok

rimmel maybelline miss sporty

rimmel, astor, dior, bourjois

Rimmel, Astor, MAC, Dermacol, Maybelline, Essence

Rimmel, Avon, Oriflame, Dermacol

Rimmel, Benefit, Astor, Too Faced, MAC, Bobbi Brown, ..

Rimmel, Catrice, Essence, Miss Sporty, Sephora, Urban Decay, UMA, Astor, Benefit, Gabriella Sallvete, Elf, Dermacol, Avon, NYC, ...

Rimmel, Dermacol, Essence, Maybelline

Rimmel, Dermacol, L´oreal, Catrice

Rimmel, Dermacol, Max Factor, Miss sporty, Avon

Rimmel, Essence, Catrice, Maybelline, Miss Sporty, Avon, Astor

rimmel, essence, chanel, l'oreal

Rimmel, Essence, Uma cosmetics, Miss sporty, Maybelline, L'Oreal, Gabriella Salvete, NYC, Catrice

Rimmel, mary kay

Rimmel, MaxFactor, Astor, L´oreál

Rimmel, Maybelline, Astor, Dermacol, Avon

Rimmel, Maybelline, Astor, Max Factor, Loreal, Benefit, Nars, Too Faced, Chanel, Estee Lauder

Rimmel, Maybelline, BH Cosmetic, NYX

Rimmel, Maybelline, Max factor, Avon

Rimmel, Missha, Maybelline, Essence, Miss Sporty, Avon, Oriflame, Astor

Rivel, NYC

Ryor, Max Factor, Astor, NYC

sephora, avon, oriflame, max factor, maybeline (nevim jak se píše), essence, mary kay

Sephora, dior, bourjouis, mica

Sephora, Mac, Rimel, Esence

She, Rimmel, Dermacol, Miss sporty

Sleek, Milani, Maybelline, L'Oréal, Rimmel

Sleek, Nars, Revlon, theBalm

Too Faced, Urban Decay, Dermacol, L'oreal, Cartrice, E-style, Maybelline, Nars

Urban Decay Catrice Benefit Nars

Urban Decay Catrice Sleek The Balm

urban decay, bourjouis, nars, gosh

Urban Decay, Clinique, Too Faced, Maybelline

urban decay, essence, mac, maybelline, loreal, uma, e styl

Urban Decay,Benefit,Too Faced,Maybelline

v

Vichy, Karaja, Astor, Dermacol

Yves rocker, The balm, Akcelerace, Esence, Maybelline, Dermacol

Yves Rocher, Avon, Nivea, Rimmel, Dermacol

Yves Rocher, Lush, Avon, Loreál

14. Preferujete při koupi dekorativní kosmetiky některou značku (je tedy Vaše oblíbená)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16472,89 %66,94 %  
ne6127,11 %24,9 %  

Graf

15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rimmel9341,33 %37,96 %  
Dermacol9040 %36,73 %  
Essence6428,44 %26,12 %  
Maybelline6227,56 %25,31 %  
L´oreál6026,67 %24,49 %  
Miss Sporty4017,78 %16,33 %  
Avon3816,89 %15,51 %  
Astor3314,67 %13,47 %  
Catrice3214,22 %13,06 %  
Max Factor3113,78 %12,65 %  
Gabriella Salvete2310,22 %9,39 %  
Alverde177,56 %6,94 %  
Oriflame177,56 %6,94 %  
NYC146,22 %5,71 %  
mary kay52,22 %2,04 %  
Bourjois41,78 %1,63 %  
Dior31,33 %1,22 %  
Mac31,33 %1,22 %  
Yves rocher 31,33 %1,22 %  
Benefit20,89 %0,82 %  
Sleek, Milani20,89 %0,82 %  
Mary Key20,89 %0,82 %  
Sleek20,89 %0,82 %  
nars20,89 %0,82 %  
Artistry20,89 %0,82 %  
Thoreál Asgard10,44 %0,41 %  
Lambre, Clinique, Regina, Yves Rocher10,44 %0,41 %  
Malu wilz10,44 %0,41 %  
Nic z toho kvůli stupidním reklamám a předraženým produktům, často i testování na zvířatech (týrání zvířat).10,44 %0,41 %  
Urban Decay10,44 %0,41 %  
armani, bobbi brown10,44 %0,41 %  
Bourjois, Zuii10,44 %0,41 %  
Chanel10,44 %0,41 %  
Clinique 10,44 %0,41 %  
Marry Kay10,44 %0,41 %  
Estée Lauder, Clinique10,44 %0,41 %  
Guerlain10,44 %0,41 %  
Uma Cosmetics10,44 %0,41 %  
Z těchto značek nedokáži vybrat, která je má oblíbená, protože mi od daných značek sedí jen některé produkty, tedy každou mám oblíbenou na něco jiného.10,44 %0,41 %  
Bourjois, Lumene, La-Roche, Bioderma10,44 %0,41 %  
makeup revolution10,44 %0,41 %  
Milani10,44 %0,41 %  
Revlon , Sleek10,44 %0,41 %  
Yves Roucher10,44 %0,41 %  
Bourjouis10,44 %0,41 %  
Missha10,44 %0,41 %  
Avene10,44 %0,41 %  
Avene, Clinique, Sephora10,44 %0,41 %  
E style10,44 %0,41 %  
Clinique, Dior, Guerlain, Chanel10,44 %0,41 %  
bobbi brown10,44 %0,41 %  
Clinique, E. Lauder10,44 %0,41 %  
Lush10,44 %0,41 %  
Christian Dior10,44 %0,41 %  
Givenchy10,44 %0,41 %  
Mary Kay, yes roecher,.. 10,44 %0,41 %  

Graf

16. Nový nevyzkoušený produkt si raději zakoupím od značky, kterou dobře znám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17376,89 %70,61 %  
ne5223,11 %21,22 %  

Graf

17. Znáte značku Astor

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20490,67 %83,27 %  
ne219,33 %8,57 %  

Graf

18. Se kterou zemí je spojována značka Astor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím14267,3 %57,96 %  
Velká Británie3114,69 %12,65 %  
Německo2411,37 %9,8 %  
Francie62,84 %2,45 %  
Rakousko62,84 %2,45 %  
Španělsko10,47 %0,41 %  
vím, že tato značka existuje, ale nemám s ní žádné osobní zkušenosti10,47 %0,41 %  

Graf

19. Který slogan byste přiřadila ke značce Astor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je krásné být sama sebou!10449,76 %42,45 %  
nevím4320,57 %17,55 %  
Make.up maskérů filmových hvězd.4320,57 %17,55 %  
(Protože) Vy za to stojíte.83,83 %3,27 %  
žádný z uvedených41,91 %1,63 %  
Pečuj o sebe!41,91 %1,63 %  
Možná se tak narodila, možná je to...20,96 %0,82 %  
Get The London Look10,48 %0,41 %  

Graf

20. Jaká je podle Vás značka Astor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenově dostupná12057,42 %48,98 %  
pro každou příležitost6732,06 %27,35 %  
značka s dlouhou tradicí6430,62 %26,12 %  
moderní4521,53 %18,37 %  
vysoce kvalitní3918,66 %15,92 %  
s krásným designem produtků2511,96 %10,2 %  
luxusní167,66 %6,53 %  
inovativní125,74 %4,9 %  
netestující na zvířatech83,83 %3,27 %  
vhodná pro citlivou pleť52,39 %2,04 %  
nevím20,96 %0,82 %  
nevím, nemám vyzkoušeno, jen vím že to existuje 10,48 %0,41 %  
Nedokážu odpovědět10,48 %0,41 %  
Průměrná10,48 %0,41 %  
nemám zkušenost10,48 %0,41 %  
průměrná nezajímavá obyčejná10,48 %0,41 %  
dostačující10,48 %0,41 %  
netuším, protože nepoužívám10,48 %0,41 %  
z drogerie jedna z drahých10,48 %0,41 %  
nijak mě tato značka nezaujala ani produkty ani reklamou10,48 %0,41 %  
nevím, nepoužívám10,48 %0,41 %  
nepoužívám 10,48 %0,41 %  
nepoužívám ji10,48 %0,41 %  
neláká mě10,48 %0,41 %  
je mi to jedno10,48 %0,41 %  
nevím, nemám ji vyzkoušenou10,48 %0,41 %  
.10,48 %0,41 %  
znám jméno, ale nemám s ní zkušenosti10,48 %0,41 %  
nudná10,48 %0,41 %  
vyšší cenové kategorie10,48 %0,41 %  

Graf

21. Která tvář reklamních kampaní je spojována se značkou Astor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Heidi Klum12560,1 %51,02 %  
Adriana Lima2913,94 %11,84 %  
Eva Longoria2512,02 %10,2 %  
Julienne Moore167,69 %6,53 %  
Anna Przybylská136,25 %5,31 %  

Graf

22. Ocenila byste spolupráci značky Astor s některou českou celebritou v kampaních pro český trh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15373,56 %62,45 %  
ano5526,44 %22,45 %  

Graf

23. Kterou známou českou osobnost byste uvítala jako tvář značky Astor v ČR?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Taťána Kuchařová58,77 %2,04 %  
Monika Bagárová47,02 %1,63 %  
nevím35,26 %1,22 %  
Simona Stašová35,26 %1,22 %  
Kuchařová23,51 %0,82 %  
Gabriela Soukalová23,51 %0,82 %  
Aňa Geislerová23,51 %0,82 %  
Lucie Bílá23,51 %0,82 %  
Vilma Cibulková23,51 %0,82 %  
Tereza Kostková11,75 %0,41 %  
ostatní odpovědi Ewu Farnou
Farna, vilhmova
Lucie Vondráčková
Blogerka Petralovelyhair
Tereza Voříšková
Diana Kobzanová
Jitka Válková
Eliška Bučková
Kucharova
Jitka Schneiderová
Tereza Bebarová
Farna
Petra Vančurová (PetraLovelyHair)
Monika Absolonová
To je jedno
Iva Jandovå
simona krainova
Petra Vančurová, Dana Morávková
Lucii Borhyovou
Petra Lovelyhair
Veresova Andrea
ewa farna
ted me nenapada
geislerová
Jitka Čvančarova, Lovely Hair, Jitka Schneiderová, Marie Doležalová
/
Monika Bagárová, Lucie Bílá
Bálogova
andrea verešová
Sara Sandeva
Zlata Adamovská
3154,39 %12,65 % 

Graf

24. Značka Astor je podle Vás...

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.3220.794
levná vs. drahá1-2-3-4-52.9560.686
dobrý poměr cena/kvalita vs. špatný poměr cena/kvalita1-2-3-4-52.4590.785
známá vs. neznámá1-2-3-4-51.8540.964
populární vs. nepopulární1-2-3-4-52.3320.934
dobře dostupná vs. špatně dostupná1-2-3-4-51.7170.759
obyčejná vs. luxusní1-2-3-4-52.8290.932
určena mladé generaci žen vs. určena starší generaci žen1-2-3-4-53.0590.601
dobře viditelná (TV, tisk, internet atd.) vs. špatně viditelná (TV, tisk,atd.)1-2-3-4-52.2730.989

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Odkud se nejčastěji dozvídáte o produktech značky Astor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v televizi15575,98 %63,27 %  
blogy o kosmetice4924,02 %20 %  
reklama v tisku4321,08 %17,55 %  
od ostatních (přátelé, rodina atd.)178,33 %6,94 %  
webové stránky společnosti83,92 %3,27 %  
oficiální facebookové stránky62,94 %2,45 %  
V drogerii31,47 %1,22 %  
Sice jsem o značce slyšela, ale nic o ní nevím10,49 %0,41 %  
nikde10,49 %0,41 %  
Až v obchodě10,49 %0,41 %  
vidim v drogerce10,49 %0,41 %  
vůbec nikde, jen chodím kolem v DM10,49 %0,41 %  
novinky této značky nesleduji10,49 %0,41 %  
YouTube10,49 %0,41 %  
v drogeriích10,49 %0,41 %  
Ani si nepamatuji, kdy naposled jsem o této značce něco slyšela.10,49 %0,41 %  
vidim v drogerii10,49 %0,41 %  
neinformuji se o této značce10,49 %0,41 %  
nepamatuju si, že bych na ní v poslední době viděla reklamu10,49 %0,41 %  
od nikud10,49 %0,41 %  
jen v drogerii10,49 %0,41 %  

Graf

26. Pokud jste někdy viděla televizní reklamu na produkt značky Astor, jak byste ji ohodnotila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrálně12259,8 %49,8 %  
pozitivně5426,47 %22,04 %  
reklamu v TV této značky jsem nikdy nezaznamenala2110,29 %8,57 %  
negativně73,43 %2,86 %  

Graf

27. Koupila jste si někdy produkt této značky na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14973,04 %60,82 %  
ano5526,96 %22,45 %  

Graf

28. Vyzkoušela jste někdy produkt značky Astor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 29, neotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13063,73 %53,06 %  
ne7436,27 %30,2 %  

Graf

29. Se zakoupeným výrobkem jsem byla

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojena8766,41 %35,51 %  
velmi spokojena3425,95 %13,88 %  
spíše nespokojena64,58 %2,45 %  
velmi nespokojena43,05 %1,63 %  

Graf

30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.1920.694
přírodní vs. plné chemie1-2-3-4-53.0460.782
moderní vs. nemoderní1-2-3-4-52.3080.613
příjemná parfemace vs. příliš silná vůně1-2-3-4-52.4770.665
hezký design obalů vs. ošklivý design obalů1-2-3-4-52.0920.622

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cena6146,92 %24,9 %  
vyšší kvalita5340,77 %21,63 %  
rozšíření sortimentu5139,23 %20,82 %  
věrnostní program2519,23 %10,2 %  
lepší propagace značky2216,92 %8,98 %  
lepší design a kvalita obalů1511,54 %6,12 %  
možnost objednání přes internet1310 %5,31 %  
netestování na zvířatech - dováží do Číny, kde je to nutnou podmínkou10,77 %0,41 %  
dostupnost v drogérii10,77 %0,41 %  
Vyšší kvalit očních stínů10,77 %0,41 %  
nic jsem zvyklá na své značky10,77 %0,41 %  
preferuji přírodní kosmetiku 10,77 %0,41 %  
nekupuji jenom tuto značku10,77 %0,41 %  
nevím10,77 %0,41 %  

Graf

32. Jak často kupujete produkty této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze občas, dávám přednost jiným značkám9472,31 %38,37 %  
dříve jsem produkty Astor kupovala, ale teď již ne1410,77 %5,71 %  
velmi často1310 %5,31 %  
produkt jsem si koupila 1krát a znovu již nekoupím96,92 %3,67 %  

Graf

33. Slyšela jste někdy o projektu "Můj Astor"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19796,57 %80,41 %  
ano73,43 %2,86 %  

Graf

34. Sledujete blogy o módě a kosmetice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12259,8 %49,8 %  
ne8240,2 %33,47 %  

Graf

35. Zakoupila jste si někdy kosmetický produkt na doporučení bloggera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10150,25 %41,22 %  
ano10049,75 %40,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Do jaké věkové skupiny patříte?

  • odpověď 17-25 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Catrice na otázku 15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

9. Které následující produkty používáte nejčastěji?

  • odpověď make-up:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 32. Jak často kupujete produkty této značky?

10. Kde nejčastěji nakupujete dekorativní kosmetiku?

  • odpověď parfumerie (Sephora, Douglas atd.):
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 Kč a více na otázku 11. Kolik průměrně měsíčně investujete do nákupu dekorativní kosmetiky?

12. Které následující body jsou pro Vás při nákupu dekorativní kosmetiky nejdůležitější?

  • odpověď cena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

18. Se kterou zemí je spojována značka Astor?

  • odpověď nevím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5] nekvalitní: 4 na otázku 24. Značka Astor je podle Vás...

22. Ocenila byste spolupráci značky Astor s některou českou celebritou v kampaních pro český trh?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anna Przybylská na otázku 21. Která tvář reklamních kampaní je spojována se značkou Astor?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5] nekvalitní: 4 na otázku 24. Značka Astor je podle Vás...
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejná [1-2-3-4-5] luxusní: 1 na otázku 24. Značka Astor je podle Vás...
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi populární [1-2-3-4-5] nepopulární: 4 na otázku 24. Značka Astor je podle Vás...

24. Značka Astor je podle Vás...

  • odpověď známá [1-2-3-4-5] neznámá: 1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi populární [1-2-3-4-5] nepopulární: 1 na otázku 24. Značka Astor je podle Vás...

25. Odkud se nejčastěji dozvídáte o produktech značky Astor?

  • odpověď reklama v televizi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi luxusní na otázku 20. Jaká je podle Vás značka Astor?

27. Koupila jste si někdy produkt této značky na základě reklamy?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5] nekvalitní: 4 na otázku 24. Značka Astor je podle Vás...
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamu v TV této značky jsem nikdy nezaznamenala na otázku 26. Pokud jste někdy viděla televizní reklamu na produkt značky Astor, jak byste ji ohodnotila?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Vyzkoušela jste někdy produkt značky Astor?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NYC na otázku 15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

28. Vyzkoušela jste někdy produkt značky Astor?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojena na otázku 29. Se zakoupeným výrobkem jsem byla
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5] nekvalitní: 1 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5] nekvalitní: 2 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [1-2-3-4-5] nekvalitní: 3 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní [1-2-3-4-5] plné chemie: 2 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní [1-2-3-4-5] plné chemie: 3 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní [1-2-3-4-5] plné chemie: 4 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] nemoderní: 1 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] nemoderní: 2 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] nemoderní: 3 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná parfemace [1-2-3-4-5] příliš silná vůně: 1 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná parfemace [1-2-3-4-5] příliš silná vůně: 2 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná parfemace [1-2-3-4-5] příliš silná vůně: 3 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi hezký design obalů [1-2-3-4-5] ošklivý design obalů: 1 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi hezký design obalů [1-2-3-4-5] ošklivý design obalů: 2 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi hezký design obalů [1-2-3-4-5] ošklivý design obalů: 3 na otázku 30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší design a kvalita obalů na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší propagace značky na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost objednání přes internet na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nižší cena na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozšíření sortimentu na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní program na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dříve jsem produkty Astor kupovala, ale teď již ne na otázku 32. Jak často kupujete produkty této značky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze občas, dávám přednost jiným značkám na otázku 32. Jak často kupujete produkty této značky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 32. Jak často kupujete produkty této značky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojena na otázku 29. Se zakoupeným výrobkem jsem byla
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Astor na otázku 15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 27. Koupila jste si někdy produkt této značky na základě reklamy?

32. Jak často kupujete produkty této značky?

  • odpověď pouze občas, dávám přednost jiným značkám:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší propagace značky na otázku 31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?

34. Sledujete blogy o módě a kosmetice?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 35. Zakoupila jste si někdy kosmetický produkt na doporučení bloggera?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení bloggera na otázku 12. Které následující body jsou pro Vás při nákupu dekorativní kosmetiky nejdůležitější?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi blogy o kosmetice na otázku 25. Odkud se nejčastěji dozvídáte o produktech značky Astor?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Catrice na otázku 15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

35. Zakoupila jste si někdy kosmetický produkt na doporučení bloggera?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení bloggera na otázku 12. Které následující body jsou pro Vás při nákupu dekorativní kosmetiky nejdůležitější?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Catrice na otázku 15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Bydlíte v České republice?

3. Do jaké věkové skupiny patříte?

4. Jak velká je obec/město, kde žijete?

5. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

6. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

7. Používáte někdy produkty dekorativní kosmetiky (řasenka, oční stíny, rtěnky, pudry, laky na nehty apod.)?

8. Jak často se líčíte?

9. Které následující produkty používáte nejčastěji?

10. Kde nejčastěji nakupujete dekorativní kosmetiku?

11. Kolik průměrně měsíčně investujete do nákupu dekorativní kosmetiky?

12. Které následující body jsou pro Vás při nákupu dekorativní kosmetiky nejdůležitější?

14. Preferujete při koupi dekorativní kosmetiky některou značku (je tedy Vaše oblíbená)?

15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

16. Nový nevyzkoušený produkt si raději zakoupím od značky, kterou dobře znám?

17. Znáte značku Astor

18. Se kterou zemí je spojována značka Astor?

19. Který slogan byste přiřadila ke značce Astor?

20. Jaká je podle Vás značka Astor?

21. Která tvář reklamních kampaní je spojována se značkou Astor?

22. Ocenila byste spolupráci značky Astor s některou českou celebritou v kampaních pro český trh?

24. Značka Astor je podle Vás...

25. Odkud se nejčastěji dozvídáte o produktech značky Astor?

26. Pokud jste někdy viděla televizní reklamu na produkt značky Astor, jak byste ji ohodnotila?

27. Koupila jste si někdy produkt této značky na základě reklamy?

28. Vyzkoušela jste někdy produkt značky Astor?

29. Se zakoupeným výrobkem jsem byla

30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás

31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?

32. Jak často kupujete produkty této značky?

33. Slyšela jste někdy o projektu "Můj Astor"?

34. Sledujete blogy o módě a kosmetice?

35. Zakoupila jste si někdy kosmetický produkt na doporučení bloggera?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Bydlíte v České republice?

3. Do jaké věkové skupiny patříte?

4. Jak velká je obec/město, kde žijete?

5. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

6. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

7. Používáte někdy produkty dekorativní kosmetiky (řasenka, oční stíny, rtěnky, pudry, laky na nehty apod.)?

8. Jak často se líčíte?

9. Které následující produkty používáte nejčastěji?

10. Kde nejčastěji nakupujete dekorativní kosmetiku?

11. Kolik průměrně měsíčně investujete do nákupu dekorativní kosmetiky?

12. Které následující body jsou pro Vás při nákupu dekorativní kosmetiky nejdůležitější?

14. Preferujete při koupi dekorativní kosmetiky některou značku (je tedy Vaše oblíbená)?

15. Mezi Vaše oblíbené značky patří?

16. Nový nevyzkoušený produkt si raději zakoupím od značky, kterou dobře znám?

17. Znáte značku Astor

18. Se kterou zemí je spojována značka Astor?

19. Který slogan byste přiřadila ke značce Astor?

20. Jaká je podle Vás značka Astor?

21. Která tvář reklamních kampaní je spojována se značkou Astor?

22. Ocenila byste spolupráci značky Astor s některou českou celebritou v kampaních pro český trh?

24. Značka Astor je podle Vás...

25. Odkud se nejčastěji dozvídáte o produktech značky Astor?

26. Pokud jste někdy viděla televizní reklamu na produkt značky Astor, jak byste ji ohodnotila?

27. Koupila jste si někdy produkt této značky na základě reklamy?

28. Vyzkoušela jste někdy produkt značky Astor?

29. Se zakoupeným výrobkem jsem byla

30. Výrobky značky Astor jsou podle Vás

31. Které z následujících bodů by Vás motivovaly, abyste produkty této značky nakupovaly častěji?

32. Jak často kupujete produkty této značky?

33. Slyšela jste někdy o projektu "Můj Astor"?

34. Sledujete blogy o módě a kosmetice?

35. Zakoupila jste si někdy kosmetický produkt na doporučení bloggera?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Škvorová, A.Dekorativní kosmetika v ČR (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://dekorativni-kosmetika-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.