Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dekorativní kosmetika

Dekorativní kosmetika

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Faltejsková
Šetření:04. 12. 2012 - 15. 12. 2012
Počet respondentů:254
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Následující dotazník se zabývá užitím dámské kosmetiky, konkrétně se jedná o  značky Avon, Maybelline a Lancome. Je určen pro všechny ženy ve věku od 15 let výše.

Odpovědi respondentů

1. Používáte dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24194,88 %94,88 %  
ne135,12 %5,12 %  

Graf

2. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně18074,69 %70,87 %  
několikrát týdně3614,94 %14,17 %  
několikrát za měsíc208,3 %7,87 %  
méně často52,07 %1,97 %  

Graf

3. Jaké faktory jsou pro Vás při nákupu kosmetiky důležité? Označte dle důležitosti 1 = zcela nedůležité, 5 = velice důležité.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
dostupnost3.2571.584
kvalita3.7872.159
značka3.0081.384
doporučení3.2021.388
cena3.4161.545

Graf

4. Používáte výrobky značky Avon?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14058,09 %55,12 %  
ne10141,91 %39,76 %  

Graf

5. Používáte výrobky značky Maybelline?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12954,43 %50,79 %  
ne10845,57 %42,52 %  

Graf

6. Používáte výrobky značky Lancome?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19180,25 %75,2 %  
ano4719,75 %18,5 %  

Graf

7. Kterou značku preferujete (používáte od ní nejvíce produktů)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon6631,13 %25,98 %  
Maybelline5927,83 %23,23 %  
Lancome188,49 %7,09 %  
oriflame136,13 %5,12 %  
Essence94,25 %3,54 %  
yves rocher41,89 %1,57 %  
loreal41,89 %1,57 %  
Dermacol41,89 %1,57 %  
Clinique31,42 %1,18 %  
L'oreal31,42 %1,18 %  
Garnier20,94 %0,79 %  
Rimmel20,94 %0,79 %  
Max Factor20,94 %0,79 %  
artistry20,94 %0,79 %  
Astor20,94 %0,79 %  
alverde20,94 %0,79 %  
Miss Sporty20,94 %0,79 %  
Bourjois20,94 %0,79 %  
nemám jednu preferovanou značku10,47 %0,39 %  
M.A.C., Yves Rocher, Lush10,47 %0,39 %  
Oriflame, Essence10,47 %0,39 %  
ine10,47 %0,39 %  
Miss Sporty, Gabriela Salvete, Essence10,47 %0,39 %  
Vichy, Loreal, Max Faktor, Nars10,47 %0,39 %  
sephora10,47 %0,39 %  
Dior10,47 %0,39 %  
E.L.F.10,47 %0,39 %  
Používám jakékoliv značky.10,47 %0,39 %  
nivea , dermacol10,47 %0,39 %  
MaxFactor10,47 %0,39 %  
Essence, Alverde10,47 %0,39 %  
přírodní kosmetika alverde10,47 %0,39 %  
Max Factor, Gosh10,47 %0,39 %  
Marry Kay10,47 %0,39 %  
Oriflame, Miss Sporty, Rimmel10,47 %0,39 %  
MAC, Alverde, Revlon10,47 %0,39 %  
Lush10,47 %0,39 %  
Armani10,47 %0,39 %  
Nivea10,47 %0,39 %  
Bioderma10,47 %0,39 %  
vichy10,47 %0,39 %  
Essence,Miss Sporty10,47 %0,39 %  
Gabriella Salvete10,47 %0,39 %  
loreal paris10,47 %0,39 %  
je to různé,nic nepřevládá10,47 %0,39 %  
mary key10,47 %0,39 %  
Výrobky od kosmetičky. Občas všechny výše uvedené.10,47 %0,39 %  
Amway10,47 %0,39 %  
YSL, Dior10,47 %0,39 %  
a jiné10,47 %0,39 %  
benefit10,47 %0,39 %  
manhattan10,47 %0,39 %  
Chanel10,47 %0,39 %  
žádnou10,47 %0,39 %  
rimmel, oriflame10,47 %0,39 %  
Oriflame, Dermacol10,47 %0,39 %  
preferuji certifikovanou prirodni kosmetiku (alverde, lavera, logona,..)10,47 %0,39 %  
L´oreal10,47 %0,39 %  
Rimmel, Dior, Sephora, Benefit10,47 %0,39 %  
max factor, loreal, dermacol10,47 %0,39 %  
stridam znacky10,47 %0,39 %  
Mary Kay, L´oreal10,47 %0,39 %  
Dove, Gabriella Sallvette10,47 %0,39 %  

Graf

8. Jak byste seřadily následující značky dle prestiže? (1 = nejprestižnější)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Avon2.370.693
Maybelline1.8770.508
Lancome1.5230.76

Graf

9. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Avon?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
luxusní vs. obyčejnáalternativní0.7710.388
důvěryhodná vs. klamaváalternativní-0.3770.845
kvalitní vs. nekvalitníalternativní-0.220.926
drahá vs. levnáalternativní0.6610.546
atraktivní vs. fádníalternativní-0.1950.937
inovativní vs. konzervativníalternativní-0.1230.964

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Maybelline?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
luxusní vs. obyčejnáalternativní0.3520.867
důvěryhodná vs. klamaváalternativní-0.5710.656
kvalitní vs. nekvalitníalternativní-0.5710.656
drahá vs. levnáalternativní0.2470.907
atraktivní vs. fádníalternativní-0.6160.611
inovativní vs. konzervativníalternativní-0.3880.831

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Lancome?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
luxusní vs. obyčejnáalternativní-0.7870.341
důvěryhodná vs. klamaváalternativní-0.7580.386
kvalitní vs. nekvalitníalternativní-0.7970.326
drahá vs. levnáalternativní-0.8740.206
atraktivní vs. fádníalternativní-0.6090.596
inovativní vs. konzervativníalternativní-0.1110.968

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Zařaďte prosím Váš věk do jednoho z následujících intervalů:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-2416769,29 %65,75 %  
25-345924,48 %23,23 %  
35-4483,32 %3,15 %  
45-5441,66 %1,57 %  
55-6420,83 %0,79 %  
65-7910,41 %0,39 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou10845,19 %42,52 %  
Vysokoškolské (či VOŠ)10142,26 %39,76 %  
Základní229,21 %8,66 %  
Středoškolské bez maturity83,35 %3,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Používáte výrobky značky Avon?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 7. Kterou značku preferujete (používáte od ní nejvíce produktů)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi luxusní [alternativní] obyčejná: -1 na otázku 9. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Avon?

5. Používáte výrobky značky Maybelline?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 7. Kterou značku preferujete (používáte od ní nejvíce produktů)?

6. Používáte výrobky značky Lancome?

  • odpověď ano:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lancome na otázku 7. Kterou značku preferujete (používáte od ní nejvíce produktů)?

10. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Maybelline?

  • odpověď luxusní [alternativní] obyčejná: 1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [alternativní] nekvalitní: 1 na otázku 10. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Maybelline?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivní [alternativní] fádní: 1 na otázku 10. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Maybelline?

11. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Lancome?

  • odpověď atraktivní [alternativní] fádní: -1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [alternativní] konzervativní: -1 na otázku 11. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Lancome?
  • odpověď inovativní [alternativní] konzervativní: 1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivní [alternativní] fádní: 1 na otázku 11. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Lancome?

12. Zařaďte prosím Váš věk do jednoho z následujících intervalů:

  • odpověď 16-24:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte dekorativní kosmetiku?

2. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?

3. Jaké faktory jsou pro Vás při nákupu kosmetiky důležité? Označte dle důležitosti 1 = zcela nedůležité, 5 = velice důležité.

4. Používáte výrobky značky Avon?

5. Používáte výrobky značky Maybelline?

6. Používáte výrobky značky Lancome?

7. Kterou značku preferujete (používáte od ní nejvíce produktů)?

8. Jak byste seřadily následující značky dle prestiže? (1 = nejprestižnější)

9. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Avon?

10. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Maybelline?

11. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Lancome?

12. Zařaďte prosím Váš věk do jednoho z následujících intervalů:

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte dekorativní kosmetiku?

2. Jak často používáte dekorativní kosmetiku?

3. Jaké faktory jsou pro Vás při nákupu kosmetiky důležité? Označte dle důležitosti 1 = zcela nedůležité, 5 = velice důležité.

4. Používáte výrobky značky Avon?

5. Používáte výrobky značky Maybelline?

6. Používáte výrobky značky Lancome?

7. Kterou značku preferujete (používáte od ní nejvíce produktů)?

8. Jak byste seřadily následující značky dle prestiže? (1 = nejprestižnější)

9. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Avon?

10. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Maybelline?

11. Kam byste na škále následujících vlastností umístili Lancome?

12. Zařaďte prosím Váš věk do jednoho z následujících intervalů:

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Faltejsková, K.Dekorativní kosmetika (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://dekorativni-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.