Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Design internetového obchodu krasa.cz

Design internetového obchodu krasa.cz

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Turková
Šetření:22. 11. 2015 - 26. 11. 2015
Počet respondentů:158
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

dovoluji si Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku zaměřeného na internetový obchod krasa.cz. Výsledky tohoto dotazníku poslouží pro psaní seminární práce na Vysoké škole ekonomie a managementu. 

Pokud internetový obchod krasa.cz neznáte, navštivte ho prosím před vyplněním tohoto dotazníku. 



Předem děkuji za Vaše odpovědi

Tereza Turková

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11975,32 %75,32 %  
Muž3924,68 %24,68 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let7547,47 %47,47 %  
27 - 35 let3018,99 %18,99 %  
36 - 60 let2616,46 %16,46 %  
do 18 let2415,19 %15,19 %  
nad 60 let31,9 %1,9 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7849,37 %49,37 %  
Vysokoškolské3622,78 %22,78 %  
Základní2515,82 %15,82 %  
Středoškolské bez maturity/ výuční list1912,03 %12,03 %  

Graf

4. Jaká je velikost Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100.001 obyvatel6339,87 %39,87 %  
5.001 - 50.000 obyvatel3924,68 %24,68 %  
do 5.000 obyvatel3723,42 %23,42 %  
50.001 - 100.000 obyvatel1912,03 %12,03 %  

Graf

5. Přes jaká zařízení se připojujete k internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stolní počítač / Notebook14893,67 %93,67 %  
Telefon11774,05 %74,05 %  
Tablet5031,65 %31,65 %  
Čtečka74,43 %4,43 %  

Graf

6. Jak často se na zmíněných zařízeních připojujete k internetu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Znal/a jste internetový obchod krasa.cz již dříve?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5937,34 %37,34 %  
Ano, z doslechu4125,95 %25,95 %  
Ano, ale nikdy jsem svou objednávku nedokončil/a3522,15 %22,15 %  
Ano, už jsem zde nakupoval/a2314,56 %14,56 %  

Graf

8. Jak se Vám líbí logo internetového obchodu krasa.cz? (Font, barvy,...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Celkem ujde, ale znám i lepší6440,51 %40,51 %  
Velice se mi líbí, růžová barva ke kosmetice sedí4528,48 %28,48 %  
Spíše se mi nelíbí2213,92 %13,92 %  
Nevím1912,03 %12,03 %  
Nelíbí se mi85,06 %5,06 %  

Graf

9. Přijde Vám internetový obchod krasa.cz důvěryhodný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím6037,97 %37,97 %  
Ne5534,81 %34,81 %  
Ano4327,22 %27,22 %  

Graf

10. Jste spokojen/á s optimalizací stránek internetového obchodu krasa.cz na Vaše mobilní zařízení, tablet nebo čtečku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, nezkoušel/a jsem8050,63 %50,63 %  
Ano5232,91 %32,91 %  
Ne2616,46 %16,46 %  

Graf

11. Jak hodnotíte nejrůznější aktuální nabídky, slevy dne, akce na dopravu a další, které se Vám zobrazí hned po načtení stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kladně, občas na ně dám8352,53 %52,53 %  
Nabídkami podobného typu se nenechávám ovlivnit4629,11 %29,11 %  
Velmi kladně, často jich využívám bez předchozího úmyslu2415,19 %15,19 %  
Negativně, nelíbí se mi53,16 %3,16 %  

Graf

12. Které z následujících faktorů jsou u Vás při nakupování po internetu důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotografie produktů10264,56 %64,56 %  
Popisky ke zboží9862,03 %62,03 %  
Recenze zákazníků9560,13 %60,13 %  
Přehlednost a snadná orientace8352,53 %52,53 %  
Zboží skladem6943,67 %43,67 %  
Celkově hezky působící design5333,54 %33,54 %  
Snadno dohledatelné kontakty a obchodní podmínky4025,32 %25,32 %  
cena31,9 %1,9 %  
Zatím jsem si nic nekupoval10,63 %0,63 %  
způsoby platby&dopravy10,63 %0,63 %  
Doprava zdarma10,63 %0,63 %  
cena výrobku10,63 %0,63 %  
objednávka bez registrace10,63 %0,63 %  

Graf

13. Jak hodnotíte zmíněné faktory u internetového obchodu krasa.cz? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

14. Co se Vám na internetovém obchodě krasa.cz líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

.

..

...

...

1 rok na vrácení

a

Bio produkty

bio výrobky

Ceny, široký sortiment

dá se zde nakoupit pro celou rodinu

Design

design

Design

Design

Desing stránky, dále nemohu posoudit, neprohlížela jsem více.

dobrá ceny

dobré ceny

dobré ceny

docela u

Dole se ukazují zobrazené výrobky, to je fajn, když se chce člověk k něčemu vrátit

fotky a popis zboží

hezké věcičky

hezký dárky

Hezky web

Hlavně design je super.

je přehledný

jednoduché využití barev

Jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost, přehlednost

Jednoduchý, snadno zapamatovatelný název, dobře se vyhledává

koncept jedné hlavní barvy

Líbí se mi čistý vzhled a jednoduchost

Líbí se mi, že pod každým výrobkem jsou odkazy na výrobky ze stejné řady.

logo a design, velké fotky

mají i bio výrobky :)

Mají i kosmetiku pro psy

mají ve svém sortimentu výrobky, které nejsou k dostání úplně tak všude

mají zajímavé výrobky

mnozstvi produktu

možnost "filtrování", vybrat jen co potřebuju, je to rychlé a najdu tak co chci....a taky popis produktů, ten často chybí (v jiných obchodech chybí, tady ne:-))

můžu si vytvořit seznam oblíbených produktů

n/a

n/a

Na prvni pohled design nepusobi spatne (bohuzel ale jen na 1 pohled... viz nasledujici otazka). Stranky maji dostatecne moznosti filtrovani produktu.

Nabidka

Nabídka bio kosmetiky

Název

ne

netusim

Nevi

Neviděla jsem

Nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevím nepoužívám

nevím nikdy jsem tam nebyla

nevim, kosmetika me nezajima

Nevím, nesledovala jsem

Nevim, neznam ho

nevím, takové typy stránek moc nenavštěvuji

Nic

Nic

Nic

nic

Nic konkrétního

Nic, je to jen internetový obchod a ne obraz v galerii.

nic, zároveň mi na něm ale nic nevadí

Obchod neznám, nemohu hodnotit.

Obchod vypadá na pohled pěkně, ale nemám zkušenost s nákupem, takže jsem nezkoumala dopodrobna, ani nevím o reálných službách. Uvádějí dlouhou dobu na vrácení zboží, což je pozitivní, u většiny zboží rychlé dodání.

oblibené produkty

originálnost

pekny design

Pěkný dotazník.

Pestrost barev

Popisky produktů jsou podrobné, snadno se orientuje..

Prehlednost

Průměrný obchod

Přehlednost

Přehlednost

přehlednost

přehlednost

Přehlednost

přehlednost

Přehlednost

přehlednost stránek

přehlednost, dostupnost zboží

přehlednost, jednoduchost

Přehlednost. Snadná orientace.

Přidané video recenze u některých produktů.

přijatelné ceny

psí produkty

pší zboží

Recenze

Recenze

Rozmanitá zajímavá nabidka

Rozmanitost nabízeného zboží

Rozmanitost produktů

rozsah nabídky, podmínky

Rozsahly sortiment

Růžová

Snadná orientace a produkty

sortiment

Sortiment

sortiment

spousta produktu

stránky nejsou přeplácané

šikoký sortiment, ceny

široká nabídka, příjemné rozvrstvení od levných až po dražší produkty

široká škála produktů

Široká škála sortimentu

široký výběr, příznivé ceny u některých značek kosmetiky

Ta růžová barva, půbosí velmi příjemně a pak také celkové rozdělení prodktů a tedy i snadná orientace

To ted nevím

Veci pro psy

velke obrazky produktu

velké výběr

Velký sortiment

velký výběr, dobré ceny, rychlé doručení, možnost osobního odběru

Vid

Videa

Videa pod produkty

Video

Viditelný telefonní kontakt

Volba barev, přehledné uspořádání záložek, příjemná a věcná možnost filtrování

vse

Vse

vše

vše

vše

vše

vše

vše na jednom místě

Všechno

Všechno ja viditelné,akce,dobrá cena

výběr sortimentu,

Vzhled stránek

Vzhled stránek,popisky

X

X

Zahraniční produkty

Zajímavé produkty

zajímavé značky

Zajímavé. Mají bio kosmetiku a i nějaké produkty pro psy :)

zajímavý e-shop, hezké věci

Zboží skladem

15. Co byste internetovému obchodu krasa.cz doporučili? Je něco, co se Vám nelíbí a myslíte si, že by se to dalo zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

.

..

..

...

a

Ano

Ano

asi nic

Asi spíše ne

Bio výrobky

design

design

design a přehlednost

Dlouho jsem čekala na odpověď na e-mail

dotazník

duplicitní orientační panely - horní a boční

hah, mohlo by to byt prehlednejsi

Chaotické, občas se neorientuji

chtělo by to sekci pro muže...

Chybí mi recenze zákazníků

Já si myslím, že se nemusí nic zlepšovat

Komunikace

Komunikace se zakazniky

Lepsi přehlednost

Libi se mi vse

líbí se mi vše

logo

Logo

Malá nabídka pro muže

malé optické oddělení lišt a fotek produktů na mě na první pohled působí chaoticky, doporučila bych vizuálně oddělit blok jednotlivých produktů a boční lišty pro výběr, stejně tak mě ruší vřazení různých nabídkových oken stran placení, nesouvisejících produktů (dnes baleríny?), dopravy aj. mezi okna nabídek konkrétních produktů - asi bych je uvítala spíše na jednom místě mimo nabídkové panely produktů

malo věcí pro mého přítele

málo věcí pro muže

mene ruzove barvy :-)

Méně růžové, více pánských produktů, přehlednost stránek

Mnohé

Možná přidat okno na chat s prodejci, abych mohla rychle poslat dotaz

Myslím, že se obchod hodně podobá parfums.cz a to je mínus.

n/a

N/a

na všem se dá pracovat a vylepšovat

Nad tím jsm nepřemýšlela

nastavení zobrazení nabídky

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne, je to to nejlepší.

Nelíbí se mi položka ceny za zabalení, myslím, že u jiného internetového obchodu jsem to ještě nikdy neviděla.

nelíbí se mi reklama zařazená mezi kosmetikou, je to velmi rušivé

nelíbí se mi, že tu utrácím hodně peněz

Nemohu z prvního dojmu posoudit.

Nemuzu odpovedet tento obchod vubec neznam

Neorientuji se na tom webu až tak moc

neplatit poštovné

nepůsobí moc kvalitně

netusim

Netuším

Neumím odpovědět

Neuškodil by kurz webdesignu a SEO.

nevidím tam recenze u výrobků

nevím

nevím

Nevim

nevim

nevím

nevim

nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevim

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevím nepoužívám

nevím, nikdy jsem tam nebyla

Nezkoumala jsem do podrobna, ceny mi připadají spíše vyšší

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic

Nic

Nic konkrétního mě nenapadá

Nic me nenapada

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mne momentálně nenapadá

Nic mne nenapadá

Nic není

Nic,je to v pohodě

nižší ceny

Obchod neznám, nemohu se vyjádřit.

Omlouvám se, nic mě nenapadá.

online podpora zákázníkům

online zákaznická podpora by byla fajn

Orientace neni snadná obcas

poznámky u hodnocení uživatelů

pro cílovou skupinu OK

Proč je reklama všude mezi vyhledávanými produkty?

prodloužit popisy, přidat třeba i návody na správné použití atd.

Prosím nějakou verzi pro chlapy, je to docela chaotické

Připomíná mi to parfumes.cz

Recenze

Recenze

Recenze

recenze zákazníků

Recenze zákazníků

recenze, více popsaná kosmetika

rozsirit sortiment, jinak je moc pekny

rozšířit reklamu, která by nebyla mířena jen na jednu věkovou kategorii. Musí mít širokou paletu věcí, které lze nabídnout lidem. Musí jím nabídnout něco co potřebují, a když ne, tak si to koupí protože to chtějí.

rychle měnící se úvodní panel s nabídkami a akcemi

Seřazení výrobků

složení výrobků mi chybí

Sortiment pro muže :)

Takhle to vypadá příjemně, zatím nevím, čím by šel vylepšit =)

Takovy ten chat vyskakovaci, kdyz potřebujete poradit

trochu méně růžové, udělat to nějak přehledněji, nelíbí se mi ty reklamy všude, docela to ruší

Udelat stranky prehlednejsi (jednou mate produkty ve 4 sloupcich, pak zas v 5 - proc?, mate prilis male pismo s nazvy produktu - obrazek vidim, ale co je pod tim psano nic moc (a to mam 21´monitor), proc mezi "ctverecky" s produkty cpete ctverecek s dalsi reklamou?). Pokud designer, ktery Vam tvoril webove stranky opravdu studoval design, mel b vedet (jedna z prvnich informaci v kazde knize o designu), ze design neni jen o "krase" a sdeleni, ale predvsim musi byt zachovana funkcnost! Sice se design webu snazi drzet aktualni trend vzhledu (co je trosku nuda, kdyz se weby navzajem kopiruji), ale funkcnost tento web limituje (viz vyse). Nevim, zda jsem natrefila pouze na produkty bez recenzi, ale ptate se na recenze od zakazniku a ja je nikde nenasla. Neni to legislativne upraveno, ale u kosmetiky bych doporucila resp. ocenila (a nejsem urcite jedina), kdyby byly u produktu uvedeny alespon zakladni alergeny. Prip. alespon dat do popisu i slozeni, ktere je uvedeno na obalu.

v mém konkrétním případě asi nic.

v telefonu by to mohlo vypadat lépe

Velice moc informací na jedné stránce, působí to na mě zmatečně, nelíbi se mi, proč?

víc pohledů na produkty

Víc viddei

více akcí (např. poštovné zdarma)

Více dárků

více dárků

více odběrových míst, která budou zdarma

Více produktů na jednu stranu, méně růžové

Více propagace, nikdy jsem o tomto serveru neslyšela

více recenzí

více se zaměřit na reklamu

Více veci pro psy

Více výrobků pro psy

Více zahraničních značek

Více zboží

videa a články doporučující jak se o sebe starat, nebo různé testy, typy, triky od profesionálů

vše by se dalo vylepšit

vypadá jako parfums

vysoké ceny

X

Zaměření se i na jiné CS

Zdá se mi rušivá "reklama" na probíhající akci o dopravě zdarma. Uvítám ji na hlavní stránce, ale poté v záložkách mi spíše vadí. Dále bych klidně u výběru radši prolistovala více stránek po méně produktech, takhle nabízené čtyři produkty na řádku mi přijdou nepřehledné. Možná bych také přidala možnost "počet kusů" k "přidat do košíku". Obchod bych doporučila kvůli množství a cenám nabízených produktů, také kvůli poměrně snadno dohledatelným informacím týkajících se nejen produktů, ale také samotného obchodu. Vše je zde snadno k nalezení a tím na mě obchod působí důvěryhodně.

Zlepšení kvality obchodu na mobilním telefonu

zlepšit orientaci, občas se hůře hledá


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Přes jaká zařízení se připojujete k internetu?

  • odpověď Tablet:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tablet=Velmi často na otázku 6. Jak často se na zmíněných zařízeních připojujete k internetu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny spadáte?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaká je velikost Vašeho bydliště?

5. Přes jaká zařízení se připojujete k internetu?

6. Jak často se na zmíněných zařízeních připojujete k internetu?

7. Znal/a jste internetový obchod krasa.cz již dříve?

8. Jak se Vám líbí logo internetového obchodu krasa.cz? (Font, barvy,...)

9. Přijde Vám internetový obchod krasa.cz důvěryhodný?

10. Jste spokojen/á s optimalizací stránek internetového obchodu krasa.cz na Vaše mobilní zařízení, tablet nebo čtečku?

11. Jak hodnotíte nejrůznější aktuální nabídky, slevy dne, akce na dopravu a další, které se Vám zobrazí hned po načtení stránek?

12. Které z následujících faktorů jsou u Vás při nakupování po internetu důležité?

13. Jak hodnotíte zmíněné faktory u internetového obchodu krasa.cz? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

14. Co se Vám na internetovém obchodě krasa.cz líbí?

15. Co byste internetovému obchodu krasa.cz doporučili? Je něco, co se Vám nelíbí a myslíte si, že by se to dalo zlepšit?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny spadáte?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaká je velikost Vašeho bydliště?

5. Přes jaká zařízení se připojujete k internetu?

6. Jak často se na zmíněných zařízeních připojujete k internetu?

7. Znal/a jste internetový obchod krasa.cz již dříve?

8. Jak se Vám líbí logo internetového obchodu krasa.cz? (Font, barvy,...)

9. Přijde Vám internetový obchod krasa.cz důvěryhodný?

10. Jste spokojen/á s optimalizací stránek internetového obchodu krasa.cz na Vaše mobilní zařízení, tablet nebo čtečku?

11. Jak hodnotíte nejrůznější aktuální nabídky, slevy dne, akce na dopravu a další, které se Vám zobrazí hned po načtení stránek?

12. Které z následujících faktorů jsou u Vás při nakupování po internetu důležité?

13. Jak hodnotíte zmíněné faktory u internetového obchodu krasa.cz? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

14. Co se Vám na internetovém obchodě krasa.cz líbí?

15. Co byste internetovému obchodu krasa.cz doporučili? Je něco, co se Vám nelíbí a myslíte si, že by se to dalo zlepšit?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Turková, T.Design internetového obchodu krasa.cz (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://design-internetoveho-obchodu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.