Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Designová cestovka Dovýroby

Designová cestovka Dovýroby

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Macková
Šetření:30. 03. 2017 - 18. 04. 2017
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):29 / 21.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a provádím výzkum, který se týká povědomí o projektu designové cestovky Dovýroby a jeho vnímání mezi zákazníky.

Dotazník je určen všem respondentům, kteří bydlí v Praze a širším okolí a nejsou zapojeni do projektu Dovýroby. 

Dotazování nebude trvat déle než 7 minut. 

Odpovědi respondentů

1. Na čem vám záleží při koupi výrobku/služby?

Seřaďte možnosti podle důležitosti od 1 do 7 (1-nejdůležitější; 7-nejméně důležité) Každé možnosti lze přiřadit jenom jednu váhu! Prosím zkontrolujte, jestli jste přiřadili váhu každé možnosti.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
země výroby5.1362.49
cena3.1272.399
okolnosti výroby (bio-kvalita, netestováno na zvířatech, nebyla použita dětská práce, recyklovatelný obal, a pod.)4.9833.017
výrobek se mi líbí / nelíbí2.2712.96
současný trend5.612.611
recenze a doporučení4.0682.487
kvalita zpracování2.8052.004

Graf

2. Považujete fakt, že byl výrobek vyrobený v Česku za benefit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5042,37 %42,37 %  
souhlasím3529,66 %29,66 %  
nevím1613,56 %13,56 %  
spíše nesouhlasím97,63 %7,63 %  
nesouhlasím86,78 %6,78 %  

Graf

3. Jaké asociace si vybavíte při pojmu „vyrobeno v Česku“?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Agrofert, Opavia

Baťa, Prestigue

bio kvalita

celkem nic

ČOI :)

design-markety, farmářské trhy

dobré

domácí kvalita

domácí, kontrolované, moje

domácí, kvalitní, dobré, levné,

domácí, lepší, podpora místního obchodu

domov, ok, podpora HDP

Hnůjdej

Jsem ráda.

Kapr, broušené sklo

KAUFLAND

kaufland

Kaufland, moira, mana

když si koupím český výrobek, mám dobrý pocit, že podporuji domácí výrobce a potažmo i ekonomiku

Klasa

Klass

kvalita, "trendy"

kvalita, domov, podpora

kvalita, regionální suroviny, materiál vydrží dlouho a podporuji tím českou ekonomiku

Kvalita, spolahlivost

kvalitní, čerstvé u potravin, poctivě vyrobené, nešizené

Kvalitní, dobře řemeslně zpracovaný výrobek.

laurint & klement

Loajalita, sounáležitost, podpora

Malovýroba

menší uklíková stopa, práce pro české zaměstnance

Množství nepřehledných "certifikačních" logotypů na potravinách.

MSP a start up

Není spojováno s výrobními postupy, které se uplatňují v cizích zemích jako dětská práce, neadekvátní mzda, špatné podmínky pro zaměstnance. Mám dobrý pocit z řemeslných výrobců, kteří transparentně prezentují svůj business a nechají do výroby nahlédnout (to je známka toho, že si za svým produktem stojí a nemají co špatného skrývat (pominu-li jejich know-how, které tajit samozřejmě smějí :) U firem v Česku, kde se např. průmyslově zpracovávají různé produkty např. potraviny, věřím, že jsou zpracovány dle přísných norem. Jen u firem, které chovají zvířata ve stísněných podmínkách a zpracovávají je na maso, nemám důvěru. Nemluvě o kožešinových farmách.

Nevím

Nevím.

nic

od A do Z České

Označení kvality "český výrobek". Asociace ve smyslu myšlenky - podpora lokálních výrobců, sounáležitost s ČR.

Označení na potravinách - Klasa apod.

pivař, klobása, čecháček

pivo

Plus pro to koupit

poctivost, kvalita

podpora domácí výroby, kvalita, osobní přístup

podpora ekonomiky

podpora lokální produkce, kvalita?

podpora lokálních výrobců, nezatěžování životní prostředí dalekou dopravou, ekonomika podporující místní obchod

podpora zamestnanosti, podpora ceskych rucicek

Podporuji koupí české výrobce...

Potraviny

Přesně to, co je tam napsáno. Je to vyrobeno v Česku

Ráda nakupuji zboží českých designarů - baví mě materiály a hravost vzorů či detailů

Rebranding

řemeslné výrobky, tradiční potraviny

sklo, některá zemědělská výroba

Skoda auto

spíš slogan, než nějaký popis

Spíše menší výroba, navázání na tradici

Stream.cz

stredni kvalita, ale lepsi nez v Cine

ŠKODA

Šperky

Tatra Smíchov

Tilak

Tuzemsky, domaci

Uvažují zda jde o trik výrobce, jak mne nachytat na mé "národní cítění" nebo je to míněno upřímně jako pýcha na "zlaté české ručičky". A nemám rada výraz Česko.

vlajka lípa kráva louka

Vyrobeno v Čechách nebo na Moravě nebo Slizku

Vyrobeno. V Čechách

Vždycky doufám, že to bude dobré a spolehlivé... Protože se mi občas přihodil opak. :-)

Z české mlékárny/výrobny

zlaté české ručičky

žádné

žádné

Židle Ton

4. Jste ochotni si připlatit za český výrobek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4033,9 %33,9 %  
spíše nesouhlasím2722,88 %22,88 %  
nevím2117,8 %17,8 %  
souhlasím1714,41 %14,41 %  
nesouhlasím1311,02 %11,02 %  

Graf

5. Jste ochotni si připlatit za vyšší kvalitu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6655,93 %55,93 %  
souhlasím4840,68 %40,68 %  
nevím32,54 %2,54 %  
nesouhlasím10,85 %0,85 %  

Graf

6. Ve výrobě jakých produktů, je podle Vás Česká republika známá ve světě?

Vyberte libovolný počet možností.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sklo9177,78 %77,12 %  
auta7967,52 %66,95 %  
porcelán6252,99 %52,54 %  
piana a klavíry4437,61 %37,29 %  
šperky3328,21 %27,97 %  
Pivo97,69 %7,63 %  
sportovní oblečení86,84 %6,78 %  
nábytek86,84 %6,78 %  
lyže a SNB65,13 %5,08 %  
svítidla10,85 %0,85 %  
Sbor Národní Bezpečnosti, nebo co????10,85 %0,85 %  
sperky Jablonec, sklo a porcelán Karlovarsko, lyze Sporten Lusti, obleceni a SNB Westige a Gravity, auta Skoda Tatra Iveco, nabytek Ton, gramofonove desky, design Velcovsky, Pelcl..10,85 %0,85 %  
zbrane10,85 %0,85 %  
alkohol10,85 %0,85 %  
plzen10,85 %0,85 %  
Bižuterie10,85 %0,85 %  
pivo :)10,85 %0,85 %  
Pervitin10,85 %0,85 %  
boty, hodinky10,85 %0,85 %  
gramofonové desky10,85 %0,85 %  
z uvedeného pomalu už nic10,85 %0,85 %  

Graf

7. Zajímáte se o český design?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3731,36 %31,36 %  
spíše souhlasím3025,42 %25,42 %  
nevím2218,64 %18,64 %  
nesouhlasím1613,56 %13,56 %  
souhlasím1311,02 %11,02 %  

Graf

8. Které z uvedených českých designérů a značek znáte, nebo jste o nich alespoň slyšel?

(pokud jich znáte víc, nebo také, které by podle vás neměli v seznamu chybět, doplňte prosím)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Petrof8376,85 %70,34 %  
Prim hodinky7569,44 %63,56 %  
Crystalex5651,85 %47,46 %  
Ton3936,11 %33,05 %  
Maxim Velčovský3431,48 %28,81 %  
Papelote3431,48 %28,81 %  
R. Tlustý & spol3027,78 %25,42 %  
BeWooden2422,22 %20,34 %  
Whoop.de.doo2321,3 %19,49 %  
Thun studio1917,59 %16,1 %  
Eliška Lhotská1917,59 %16,1 %  
Rony Plesl1715,74 %14,41 %  
BOMMA1412,96 %11,86 %  
Dechem1312,04 %11,02 %  
ZORYA1211,11 %10,17 %  
Tereza Vu1110,19 %9,32 %  
Kaipan98,33 %7,63 %  
Zacharias shoemaker98,33 %7,63 %  
Devoto87,41 %6,78 %  
Tyformy76,48 %5,93 %  
Lusti76,48 %5,93 %  
Lugi65,56 %5,08 %  
Dana Bezděková jewellery54,63 %4,24 %  
Nalejto54,63 %4,24 %  
G. Benedikt54,63 %4,24 %  
Lenka Malíská54,63 %4,24 %  
ZEW54,63 %4,24 %  
Shoedaism32,78 %2,54 %  
Atelier Lesov32,78 %2,54 %  
HG Atelier21,85 %1,69 %  
Blažek21,85 %1,69 %  
Preciosa, TIQE10,93 %0,85 %  
Preciosa10,93 %0,85 %  
Oliva Glass10,93 %0,85 %  
youngprimitive, odivy, delast, vasky, Tescoma, 10,93 %0,85 %  
ani jednu10,93 %0,85 %  
Žufánek10,93 %0,85 %  
Mum-ray10,93 %0,85 %  
Gravelli, koh i noor, botas10,93 %0,85 %  
škoda10,93 %0,85 %  
Lasvit, Preciosa, 27jewerly, Polanka10,93 %0,85 %  
Studio Najbrt10,93 %0,85 %  
Tatra10,93 %0,85 %  
Hanus Lamr,Kaawa10,93 %0,85 %  
Jelení šperky10,93 %0,85 %  
Playbag10,93 %0,85 %  
Budvar10,93 %0,85 %  
Atomrat10,93 %0,85 %  

Graf

9. Zúčastnili jste se v posledních 3 letech nějakého designového veletrhu nebo marketu (Designblok, Dyzajnmarket, Prague Design Week, Mint, a pod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy6555,08 %55,08 %  
ano, 2-3 krát2218,64 %18,64 %  
ano, jednou1815,25 %15,25 %  
ano, chodím pravidelně1311,02 %11,02 %  

Graf

10. Zajímá vás, jak české výrobky vznikají?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4135,04 %34,75 %  
souhlasím2622,22 %22,03 %  
spíše nesouhlasím2521,37 %21,19 %  
nevím1613,68 %13,56 %  
nesouhlasím97,69 %7,63 %  

Graf

11. Chtěli byste vidět výrobu na vlastní oči?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4739,83 %39,83 %  
souhlasím3327,97 %27,97 %  
spíše nesouhlasím1613,56 %13,56 %  
nevím1210,17 %10,17 %  
nesouhlasím108,47 %8,47 %  

Graf

12. Chtěli byste si vyzkoušet výrobu formou workshopu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3429,06 %28,81 %  
spíše souhlasím3328,21 %27,97 %  
spíše nesouhlasím1815,38 %15,25 %  
nevím1714,53 %14,41 %  
nesouhlasím1512,82 %12,71 %  

Graf

13. Na jakých kanálech vyhledáváte možnosti volnočasových aktivit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet11698,31 %98,31 %  
tisk (noviny, časopisy)3227,12 %27,12 %  
mobilní aplikace3025,42 %25,42 %  
televize1512,71 %12,71 %  
rozhlas / rádio1411,86 %11,86 %  
doporučení přátel32,54 %2,54 %  
mapa, průvodci, přátelé10,85 %0,85 %  
facebook udalosti10,85 %0,85 %  
doporučení10,85 %0,85 %  
kamarádi10,85 %0,85 %  
facebook10,85 %0,85 %  
Sociální sítě 10,85 %0,85 %  
vlastni napady10,85 %0,85 %  
přátelé10,85 %0,85 %  

Graf

14. Znáte tohle logo? Pokud ano, napište prosím, o jakou značku jde:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy jsem o téhle značce neslyšel9076,27 %76,27 %  
Dovýroby1311,02 %11,02 %  
logo jsem už viděl, ale nevím, jaká je to značka108,47 %8,47 %  
Do výroby32,54 %2,54 %  
Designova cestovka Dovyroby10,85 %0,85 %  
Dovýroby, protože mám Verču v přátelích na fb :)10,85 %0,85 %  

Graf

15. Jaké asociace vám napadnou při slovním spojení designová cestovka?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bude to drahé

cestování po místech designově zajímavých (stavby, manufaktura,..)

cestování za designem, architektura, designové výrobky, cestovka s přidanou hodnotou týkající se designu

cestování za designem, informace o designových akcích, výrobcích

cestovanie a výroba

cestovat po designových výrobnách "navrhněte si sami"

cestovka do říše designu

Cestovka zaměřená na český design

cestovni kancelar ktera ubytovava sve hosty v design hotelech a poskytuje vylety se zamerenim na design

Cestovni kancelar zprostredkovavajici zajezdy do designovych hotelu

cestovní kancelář dělající výlety za českými designéry a módními návrháři

cestovní kancelář pořádající exkurze na místa vzniku designových výrobků

Cestovní kancelář se zaměřením na konkrétní klientelu...

Člověk se vydává na výlety a dovolené spojené s workshopy a poznáním lokální výroby, tradic atd..?

dovolenka na mieru

DoVýroby?

fakt nic

hezký autobus:-)

Hipsterská pobočka nabízející zájezdy jako každá jiná cestovka. Spíše negativní dojem.

hloupé spojení

Kdybych nevyplňoval tenhle dotazník, tak nejdřív vůbec žádné, potom asi nějaká stylová cestovní kancelář, kterou bych ignoroval.

Kvalitní ručně šitá kozena taška

Moda, výroba, nuda

Možnost zjistit, jak se daný výrobek v tom kterém místě vyrábí.

naplánovaná trasa k poznání designových výrobků, výroby, autorů

netradiční produkty/ služby pro své klienty

nevím

nic

nic

nic

nic

NIC

nic

nic

Nic

nové, trendy, zábava, cestování, poznávání

opravdu hezký slunečník

Píčovina

Pozérství. Nelíbí se mi prosazování místních a tradičních značek a každé druhé slovo je z angličtiny: design, pocket, button, atd. Právě kombinace českých a anglických slov mi evokuje přísloví: "ani ryba, ani rak".

průvodce po designových studiích/výrobcích

prvni nepochopeni ale uz zacinam chapat ze bude objizdet firmy

předpokládám, že pořádá exkurze do výroben českých značek

Putování po výstavách designu ?

Regionalni kultura, tradice ceskeho designu

Růžová se zelenými hvězdami

shopping tourism, expensive

Slaná zmrzlina

Slovo design je trošku ošemetné a "provařené". Setkávám se s ním u různých odvětvích. Poukazuje na něco lepšího, ale spíše dražšího a luxusnějšího, na úrovni. Napadne mě spíše luxusní dovolená za designovými módními kousky v Miláně. Ve spojením s Dovýroby by chtělo poukázat spíše na "řemeslo, poctivost, práce, výroba, postupy".

Spoznavanie, zazitok

toto spojení mi nic neříká, neumím si pod tím nic představit

Veronika Macková

výlet spojený s návštěvou výstav, trhů, prohlídka architektury

workshop, atelier, exkurzia, design, skusenost

Zadna

zas nějaká hispteřina

zážitek, design, cestování, umění,

zážitková turistika

zvláštnost inovace odlišnost

Žádná

žádné

Žádné

Žádné.

Žádné.

16. Slyšeli jste někdy o designové cestovce Dovýroby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9076,27 %76,27 %  
ano2823,73 %23,73 %  

Graf

17. Chtěli byste se dozvědět více o designové cestovce Dovýroby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5156,67 %43,22 %  
ne3943,33 %33,05 %  

Graf

18. Pokud ano, jak jste se o ní dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známého1760,71 %14,41 %  
ze sociálních sítí (Facebook, Instagram)1450 %11,86 %  
z webu www.dovyroby.cz414,29 %3,39 %  
z online médií (článek / reklama v online médiích)13,57 %0,85 %  
z akce / události, které jsem se zúčastnil/a (prosím napište o jakou akci šlo do možnosti jinak)13,57 %0,85 %  
od autorky tohoto dotazníku :)13,57 %0,85 %  
ze školy, VŠE13,57 %0,85 %  
z televize13,57 %0,85 %  

Graf

19. Víte jaké služby a produkty Dovýroby nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím1346,43 %11,02 %  
výlety do výrob, workshopy13,57 %0,85 %  
Výlety do provozoven a výroben menších českch značek13,57 %0,85 %  
dovyroby porcelánu...šperků...aut..nábytku..atd13,57 %0,85 %  
výlety do dizajnových dielní13,57 %0,85 %  
Výlety za českými umělci a výrobci, zkrátka možnost podívat se na to, jak se vytváří české výrobky přímo ke zdroji, včetně vyprávění příběhu vázaného k výrobě13,57 %0,85 %  
Zazitkove spoznavanie13,57 %0,85 %  
výlet do dílny nějakých výrobců13,57 %0,85 %  
výlety do různých továren a výroben českých produktů13,57 %0,85 %  
zájezdy do výroby českých firem13,57 %0,85 %  
nahlédnutí do výroby lokálních designérů13,57 %0,85 %  
vylety na miru13,57 %0,85 %  
exkurze na místa výroby designových výrobků (sklo, auta, šperk, ...)13,57 %0,85 %  
návštěvy výroben s workshopy13,57 %0,85 %  
Navstevy ruznych mest, kde sa vyrabeji ceski/domaci dizajnove vyrobky13,57 %0,85 %  
zájezdy13,57 %0,85 %  

Graf

20. Zúčastnili jste se někdy výletu Dovýroby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, jednouotázka č. 21, ano, 2-3 krátotázka č. 21, ano, chodím pravidelněotázka č. 21, ne, nikdyotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy2692,86 %22,03 %  
ano, jednou27,14 %1,69 %  

Graf

21. Pokud ano, jakého a jaké jsou vaše dojmy z výletu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Pragovka, bylo to super

zucastnim sa Dovyroby z papiru 26.4.2017

22. Plánujete se v budoucnosti zúčastnit výletu Dovýroby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1657,14 %13,56 %  
souhlasím517,86 %4,24 %  
spíše nesouhlasím414,29 %3,39 %  
nesouhlasím310,71 %2,54 %  

Graf

23. Navštívili byste raději odpolední výlet do výrob v Praze nebo celodenní výlet mimo Prahu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rád/a navštívím obojí1553,57 %12,71 %  
odpolední v Praze1035,71 %8,47 %  
celodenní mimo Prahu414,29 %3,39 %  

Graf

24. Myslíte si, že značka Dovýroby má perspektivu do budoucna růst?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím933,33 %7,63 %  
nevím933,33 %7,63 %  
spíše souhlasím829,63 %6,78 %  
spíše nesouhlasím13,7 %0,85 %  

Graf

25. Co byste navrhoval/a, nebo doporučil/a značce Dovýroby do budoucna vylepšit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

častější výlety

Nesoustředit se jen na Prahu. Po celém Česku je spousta zajímavých firem a designérů.

promo (Instagram, influencer), levnější výlety, akce (jsme češi..)

více komunikovat, že to není jen pro vybrané lidi, ale pro všechny - ck na mě působí, že je jen pro přátele nebo pouze pro studenty vybraného oboru

Více reklamy.

Vyraznejsia reklama

Zlepšit povědomí o značce. Otázkou samozřejmě je, jak velký okruh zájemců na území ČR o tyto služby je. Možná by nebylo špatné propojit školu s praxí a umožňit například studentům konkrétních oborů výlety do výroby konkrétních podniků, ve kterých by mohli jednou najít uplatnění.

26. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9076,27 %76,27 %  
muž2823,73 %23,73 %  

Graf

27. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-256252,54 %52,54 %  
26-353227,12 %27,12 %  
55+97,63 %7,63 %  
36-4575,93 %5,93 %  
46-5554,24 %4,24 %  
15-1732,54 %2,54 %  

Graf

28. Vzdělání (nejvyšší dosažené):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské7664,41 %64,41 %  
středoškolské3428,81 %28,81 %  
vyučen32,54 %2,54 %  
základní32,54 %2,54 %  
vyučen s maturitou21,69 %1,69 %  

Graf

29. Bydliště (místo bydlení):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha8471,19 %71,19 %  
okolí Prahy1411,86 %11,86 %  
jinde21,69 %1,69 %  
Slovensko21,69 %1,69 %  
Olomoucký kraj10,85 %0,85 %  
Jihomoravský kraj10,85 %0,85 %  
Olomouc10,85 %0,85 %  
Šumperk10,85 %0,85 %  
nitra10,85 %0,85 %  
SR10,85 %0,85 %  
Zvolen10,85 %0,85 %  
Olomouc, dříve 5 let v Praze10,85 %0,85 %  
Kolin10,85 %0,85 %  
Německo10,85 %0,85 %  
Jihočeský kraj10,85 %0,85 %  
periferie Středočeského kraje10,85 %0,85 %  
Karlovy Vary10,85 %0,85 %  
Jižní Morava10,85 %0,85 %  
České Budějovice10,85 %0,85 %  
Středočeský kraj 10,85 %0,85 %  
kyjov10,85 %0,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Které z uvedených českých designérů a značek znáte, nebo jste o nich alespoň slyšel?

  • odpověď Maxim Velčovský:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi BOMMA na otázku 8. Které z uvedených českých designérů a značek znáte, nebo jste o nich alespoň slyšel?
  • odpověď Ton:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, chodím pravidelně na otázku 9. Zúčastnili jste se v posledních 3 letech nějakého designového veletrhu nebo marketu (Designblok, Dyzajnmarket, Prague Design Week, Mint, a pod.)?

9. Zúčastnili jste se v posledních 3 letech nějakého designového veletrhu nebo marketu (Designblok, Dyzajnmarket, Prague Design Week, Mint, a pod.)?

  • odpověď ne, nikdy:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 7. Zajímáte se o český design?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 12. Chtěli byste si vyzkoušet výrobu formou workshopu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 4. Jste ochotni si připlatit za český výrobek?

16. Slyšeli jste někdy o designové cestovce Dovýroby?

  • odpověď ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dovýroby na otázku 14. Znáte tohle logo? Pokud ano, napište prosím, o jakou značku jde:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 18. Pokud ano, jak jste se o ní dozvěděli?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze sociálních sítí (Facebook, Instagram) na otázku 18. Pokud ano, jak jste se o ní dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevím na otázku 19. Víte jaké služby a produkty Dovýroby nabízí?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nikdy na otázku 20. Zúčastnili jste se někdy výletu Dovýroby?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Plánujete se v budoucnosti zúčastnit výletu Dovýroby?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpolední v Praze na otázku 23. Navštívili byste raději odpolední výlet do výrob v Praze nebo celodenní výlet mimo Prahu?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi rád/a navštívím obojí na otázku 23. Navštívili byste raději odpolední výlet do výrob v Praze nebo celodenní výlet mimo Prahu?

17. Chtěli byste se dozvědět více o designové cestovce Dovýroby?

  • odpověď ne:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 11. Chtěli byste vidět výrobu na vlastní oči?

20. Zúčastnili jste se někdy výletu Dovýroby?

  • odpověď ne, nikdy:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nevím na otázku 19. Víte jaké služby a produkty Dovýroby nabízí?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Plánujete se v budoucnosti zúčastnit výletu Dovýroby?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpolední v Praze na otázku 23. Navštívili byste raději odpolední výlet do výrob v Praze nebo celodenní výlet mimo Prahu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 18. Pokud ano, jak jste se o ní dozvěděli?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Slyšeli jste někdy o designové cestovce Dovýroby?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Na čem vám záleží při koupi výrobku/služby?

2. Považujete fakt, že byl výrobek vyrobený v Česku za benefit?

4. Jste ochotni si připlatit za český výrobek?

5. Jste ochotni si připlatit za vyšší kvalitu?

6. Ve výrobě jakých produktů, je podle Vás Česká republika známá ve světě?

7. Zajímáte se o český design?

8. Které z uvedených českých designérů a značek znáte, nebo jste o nich alespoň slyšel?

9. Zúčastnili jste se v posledních 3 letech nějakého designového veletrhu nebo marketu (Designblok, Dyzajnmarket, Prague Design Week, Mint, a pod.)?

10. Zajímá vás, jak české výrobky vznikají?

11. Chtěli byste vidět výrobu na vlastní oči?

12. Chtěli byste si vyzkoušet výrobu formou workshopu?

13. Na jakých kanálech vyhledáváte možnosti volnočasových aktivit?

14. Znáte tohle logo? Pokud ano, napište prosím, o jakou značku jde:

16. Slyšeli jste někdy o designové cestovce Dovýroby?

17. Chtěli byste se dozvědět více o designové cestovce Dovýroby?

18. Pokud ano, jak jste se o ní dozvěděli?

19. Víte jaké služby a produkty Dovýroby nabízí?

20. Zúčastnili jste se někdy výletu Dovýroby?

22. Plánujete se v budoucnosti zúčastnit výletu Dovýroby?

23. Navštívili byste raději odpolední výlet do výrob v Praze nebo celodenní výlet mimo Prahu?

26. Pohlaví:

27. Věk:

28. Vzdělání (nejvyšší dosažené):

29. Bydliště (místo bydlení):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Na čem vám záleží při koupi výrobku/služby?

2. Považujete fakt, že byl výrobek vyrobený v Česku za benefit?

4. Jste ochotni si připlatit za český výrobek?

5. Jste ochotni si připlatit za vyšší kvalitu?

6. Ve výrobě jakých produktů, je podle Vás Česká republika známá ve světě?

7. Zajímáte se o český design?

8. Které z uvedených českých designérů a značek znáte, nebo jste o nich alespoň slyšel?

9. Zúčastnili jste se v posledních 3 letech nějakého designového veletrhu nebo marketu (Designblok, Dyzajnmarket, Prague Design Week, Mint, a pod.)?

10. Zajímá vás, jak české výrobky vznikají?

11. Chtěli byste vidět výrobu na vlastní oči?

12. Chtěli byste si vyzkoušet výrobu formou workshopu?

13. Na jakých kanálech vyhledáváte možnosti volnočasových aktivit?

14. Znáte tohle logo? Pokud ano, napište prosím, o jakou značku jde:

16. Slyšeli jste někdy o designové cestovce Dovýroby?

17. Chtěli byste se dozvědět více o designové cestovce Dovýroby?

18. Pokud ano, jak jste se o ní dozvěděli?

19. Víte jaké služby a produkty Dovýroby nabízí?

20. Zúčastnili jste se někdy výletu Dovýroby?

22. Plánujete se v budoucnosti zúčastnit výletu Dovýroby?

23. Navštívili byste raději odpolední výlet do výrob v Praze nebo celodenní výlet mimo Prahu?

26. Pohlaví:

27. Věk:

28. Vzdělání (nejvyšší dosažené):

29. Bydliště (místo bydlení):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Macková, V.Designová cestovka Dovýroby (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://designova-cestovka-dovyroby.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.