Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Designové doplňky v interiéru

Designové doplňky v interiéru

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Šustek
Šetření:22. 03. 2014 - 29. 03. 2014
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku na téma Designové doplňky v interiéru. Cílem průzkumu je zjistit jak se veřejnost staví k nakupování doplňků pro domácnost a firmy a kde čerpá informace o aktuálních nabídkách. 

Veškerá data budou zpracována anonymně.

 

Děkuji za vyplnění.

 

Odpovědi respondentů

1. Kde nakupujete designové doplňky do interiéru domácností či firem ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ve velkých řetězcíchotázka č. 2, E-shopyotázka č. 2, Malé specializované prodejnyotázka č. 2, Jindeotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve velkých řetězcích3850,67 %50,67 %  
Malé specializované prodejny2330,67 %30,67 %  
E-shopy1013,33 %13,33 %  
Jinde45,33 %5,33 %  

Graf

2. Jak často nakupujete designové interierové doplňky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Když se mi to líbíotázka č. 3, Když to nutně potřebujiotázka č. 3, Méně než 2x do rokuotázka č. 3, Více než 2x do rokuotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když se mi to líbí5066,67 %66,67 %  
Když to nutně potřebuji1317,33 %17,33 %  
Méně než 2x do roku1114,67 %14,67 %  
Více než 2x do roku11,33 %1,33 %  

Graf

3. Kolik jste ochotni za interiérové doplňky utratit ( jednorázově) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 5.000 ,-otázka č. 4, 5.000 - 10.000 ,-otázka č. 4, 10.000 - 20.000 ,-otázka č. 4, 20.000 ,- a víceotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5.000 ,-6384 %84 %  
5.000 - 10.000 ,-912 %12 %  
10.000 - 20.000 ,-22,67 %2,67 %  
20.000 ,- a více11,33 %1,33 %  

Graf

4. Z jakého materiálu preferujete designový doplněk ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Sklootázka č. 5, Kůžeotázka č. 5, Plastotázka č. 5, Kovotázka č. 5, Mix výše uvedenýchotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mix výše uvedených3850,67 %50,67 %  
Sklo2432 %32 %  
Plast79,33 %9,33 %  
Kov56,67 %6,67 %  
Kůže11,33 %1,33 %  

Graf

5. Jakému typu designových doplňků dáváte přednost nejvíce ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Lampaotázka č. 6, Stůlotázka č. 6, Sedací soupravaotázka č. 6, Hodinyotázka č. 6, Držák na vínootázka č. 6, Jinýotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný2634,67 %34,67 %  
Lampa1520 %20 %  
Sedací souprava1216 %16 %  
Hodiny912 %12 %  
Stůl79,33 %9,33 %  
Držák na víno68 %8 %  

Graf

6. V případě nákupu doplňku, u kterého je nutné vyčkat než se zhotoví na zakázku jste ochotní vyčkat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Maximálně jeden týdenotázka č. 7, 1-2 týdnyotázka č. 7, 2-4 týdnyotázka č. 7, Nevím, záleželo by na druhu výrobkuotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, záleželo by na druhu výrobku3546,67 %46,67 %  
1-2 týdny1824 %24 %  
2-4 týdny1621,33 %21,33 %  
Maximálně jeden týden68 %8 %  

Graf

7. Nejvíce reaguji na nabídku z :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Billboardotázka č. 8, Sociální sítěotázka č. 8, Letákyotázka č. 8, Doporučení známýchotázka č. 8, Nabídky e-mailemotázka č. 8, Bannery na internetuotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky3141,33 %41,33 %  
Doporučení známých1925,33 %25,33 %  
Sociální sítě1317,33 %17,33 %  
Bannery na internetu68 %8 %  
Nabídky e-mailem68 %8 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 9, Ženaotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6080 %80 %  
Muž1520 %20 %  

Graf

9. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-35 let5472 %72 %  
35-50 let1520 %20 %  
18 a méně68 %8 %  

Graf

10. Místo bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Moravskoslezský krajotázka č. 11, Hlavní město Prahaotázka č. 11, Středočeský krajotázka č. 11, Jihočeský krajotázka č. 11, Plzeňský krajotázka č. 11, Karlovarský krajotázka č. 11, Ústecký krajotázka č. 11, Liberecký krajotázka č. 11, Královehradecký krajotázka č. 11, Pardubický krajotázka č. 11, Kraj Vysočinaotázka č. 11, Jihomoravský krajotázka č. 11, Olomoucký krajotázka č. 11, Zlínský krajotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj1418,67 %18,67 %  
Hlavní město Praha1216 %16 %  
Jihomoravský kraj912 %12 %  
Olomoucký kraj810,67 %10,67 %  
Ústecký kraj68 %8 %  
Zlínský kraj56,67 %6,67 %  
Pardubický kraj56,67 %6,67 %  
Středočeský kraj45,33 %5,33 %  
Plzeňský kraj34 %4 %  
Královehradecký kraj34 %4 %  
Jihočeský kraj22,67 %2,67 %  
Kraj Vysočina22,67 %2,67 %  
Liberecký kraj22,67 %2,67 %  

Graf

11. Váš měsíční příjem (hrubého)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 15.000 ,-5069,44 %66,67 %  
15-25.000 ,-1216,67 %16 %  
25-35.000 ,-79,72 %9,33 %  
35.000 ,- a více34,17 %4 %  

Graf

12. Momentálně jsem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3749,33 %49,33 %  
Zaměstnanec2634,67 %34,67 %  
OSVČ68 %8 %  
Nezaměstnaný56,67 %6,67 %  
Na mateřské dovolené11,33 %1,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nakupujete designové doplňky do interiéru domácností či firem ?

2. Jak často nakupujete designové interierové doplňky ?

3. Kolik jste ochotni za interiérové doplňky utratit ( jednorázově) ?

4. Z jakého materiálu preferujete designový doplněk ?

5. Jakému typu designových doplňků dáváte přednost nejvíce ?

6. V případě nákupu doplňku, u kterého je nutné vyčkat než se zhotoví na zakázku jste ochotní vyčkat:

7. Nejvíce reaguji na nabídku z :

8. Jste

9. Věk

10. Místo bydliště

11. Váš měsíční příjem (hrubého)

12. Momentálně jsem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nakupujete designové doplňky do interiéru domácností či firem ?

2. Jak často nakupujete designové interierové doplňky ?

3. Kolik jste ochotni za interiérové doplňky utratit ( jednorázově) ?

4. Z jakého materiálu preferujete designový doplněk ?

5. Jakému typu designových doplňků dáváte přednost nejvíce ?

6. V případě nákupu doplňku, u kterého je nutné vyčkat než se zhotoví na zakázku jste ochotní vyčkat:

7. Nejvíce reaguji na nabídku z :

8. Jste

9. Věk

10. Místo bydliště

11. Váš měsíční příjem (hrubého)

12. Momentálně jsem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šustek, A.Designové doplňky v interiéru (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://designove-doplnky-v-interier.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.