Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení destinace Český Krumlov

Hodnocení destinace Český Krumlov

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Schwarzová
Šetření:19. 09. 2012 - 15. 10. 2012
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):22 / 21.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:48,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jsem studentkou Provozně ekonomické fakulty na Mendelově univerzitě v Brně a ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku na téma „Hodnocení turistické destinace Český Krumlov“, který bude sloužit k napsání mé bakalářské práce.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

U následujících otázek zakroužkujte, prosím, na stupnici 1 až 10 (1 = jsem zcela spokojen, 10 = jsem zcela nespokojen) míru Vaší spokojenosti s následujícími faktory ovlivňujícími kvalitu destinace. Pokud nemáte vlastní zkušenost k odpovědi, pak zakroužkujte možnost, která je podle Vás nejpravděpodobnější.

Odpovědi respondentů

1. Přírodní atraktivity

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32624,53 %24,53 %  
22018,87 %18,87 %  
11716,04 %16,04 %  
798,49 %8,49 %  
487,55 %7,55 %  
676,6 %6,6 %  
1076,6 %6,6 %  
565,66 %5,66 %  
843,77 %3,77 %  
921,89 %1,89 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.82
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.39
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Kulturně společenské atraktivity

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12624,53 %24,53 %  
22422,64 %22,64 %  
31514,15 %14,15 %  
498,49 %8,49 %  
598,49 %8,49 %  
976,6 %6,6 %  
1065,66 %5,66 %  
654,72 %4,72 %  
743,77 %3,77 %  
810,94 %0,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.48
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.96
Směrodatná odchylka:2.44
Medián:3
Modus:1

Graf

3. Kvalita ubytování v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22220,75 %20,75 %  
32018,87 %18,87 %  
11716,04 %16,04 %  
41413,21 %13,21 %  
587,55 %7,55 %  
1065,66 %5,66 %  
865,66 %5,66 %  
654,72 %4,72 %  
943,77 %3,77 %  
743,77 %3,77 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.79
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.35
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:3
Modus:2

Graf

4. Kvalita stravování v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22321,7 %21,7 %  
32119,81 %19,81 %  
41615,09 %15,09 %  
11312,26 %12,26 %  
698,49 %8,49 %  
876,6 %6,6 %  
776,6 %6,6 %  
943,77 %3,77 %  
532,83 %2,83 %  
1032,83 %2,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.89
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.71
Směrodatná odchylka:2.17
Medián:3
Modus:2

Graf

5. Rozsah a kvalita zážitkových aktivit v destinaci (sport, kultura)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32220,75 %20,75 %  
22119,81 %19,81 %  
11716,04 %16,04 %  
5109,43 %9,43 %  
1098,49 %8,49 %  
687,55 %7,55 %  
487,55 %7,55 %  
865,66 %5,66 %  
743,77 %3,77 %  
910,94 %0,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.91
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.85
Směrodatná odchylka:2.42
Medián:3
Modus:3

Graf

6. Dopravní dostupnost destinace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32119,81 %19,81 %  
22018,87 %18,87 %  
11312,26 %12,26 %  
51211,32 %11,32 %  
6109,43 %9,43 %  
487,55 %7,55 %  
1087,55 %7,55 %  
776,6 %6,6 %  
943,77 %3,77 %  
832,83 %2,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.19
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.69
Směrodatná odchylka:2.39
Medián:3
Modus:3

Graf

7. Místní doprava v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52422,64 %22,64 %  
32119,81 %19,81 %  
41413,21 %13,21 %  
21211,32 %11,32 %  
61110,38 %10,38 %  
787,55 %7,55 %  
165,66 %5,66 %  
843,77 %3,77 %  
1032,83 %2,83 %  
932,83 %2,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.45
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.03
Směrodatná odchylka:1.74
Medián:4.5
Modus:5

Graf

8. Dostupnost a kvalita poskytovaných informací (Turistická informační centra)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22725,47 %25,47 %  
12018,87 %18,87 %  
31110,38 %10,38 %  
598,49 %8,49 %  
798,49 %8,49 %  
487,55 %7,55 %  
1087,55 %7,55 %  
965,66 %5,66 %  
854,72 %4,72 %  
632,83 %2,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.31
Směrodatná odchylka:2.7
Medián:3
Modus:2

Graf

9. Předpříjezdová komunikace s destinací (např. rezervace ubytování)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22523,58 %23,58 %  
32119,81 %19,81 %  
11816,98 %16,98 %  
51413,21 %13,21 %  
965,66 %5,66 %  
465,66 %5,66 %  
854,72 %4,72 %  
1054,72 %4,72 %  
632,83 %2,83 %  
732,83 %2,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.68
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.38
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:3
Modus:2

Graf

10. Přijetí místními obyvateli

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21917,92 %17,92 %  
31615,09 %15,09 %  
11514,15 %14,15 %  
41413,21 %13,21 %  
51312,26 %12,26 %  
7109,43 %9,43 %  
1087,55 %7,55 %  
665,66 %5,66 %  
854,72 %4,72 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.09
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.22
Směrodatná odchylka:2.29
Medián:4
Modus:2

Graf

11. Nabídka produktových balíčků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32422,64 %22,64 %  
51917,92 %17,92 %  
21413,21 %13,21 %  
41413,21 %13,21 %  
6109,43 %9,43 %  
787,55 %7,55 %  
1065,66 %5,66 %  
854,72 %4,72 %  
143,77 %3,77 %  
921,89 %1,89 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.51
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.66
Směrodatná odchylka:1.91
Medián:4
Modus:3

Graf

12. Image destinace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14643,4 %43,4 %  
21716,04 %16,04 %  
101615,09 %15,09 %  
387,55 %7,55 %  
954,72 %4,72 %  
454,72 %4,72 %  
543,77 %3,77 %  
821,89 %1,89 %  
621,89 %1,89 %  
710,94 %0,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.43
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:10.39
Směrodatná odchylka:3.22
Medián:2
Modus:1

Graf

13. Hodnota peněz v destinaci (ceny služeb)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32018,87 %18,87 %  
41615,09 %15,09 %  
71615,09 %15,09 %  
51312,26 %12,26 %  
81110,38 %10,38 %  
687,55 %7,55 %  
1087,55 %7,55 %  
265,66 %5,66 %  
954,72 %4,72 %  
132,83 %2,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.42
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.65
Směrodatná odchylka:2.16
Medián:5
Modus:3

Graf

14. Ochrana a pocit bezpečí včetně vybavenosti zdravotními službami

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22119,81 %19,81 %  
31816,98 %16,98 %  
41413,21 %13,21 %  
51413,21 %13,21 %  
198,49 %8,49 %  
787,55 %7,55 %  
665,66 %5,66 %  
865,66 %5,66 %  
965,66 %5,66 %  
1043,77 %3,77 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.28
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.86
Směrodatná odchylka:2.2
Medián:4
Modus:2

Graf

15. Unikátnost destinace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15047,17 %47,17 %  
21917,92 %17,92 %  
10109,43 %9,43 %  
387,55 %7,55 %  
976,6 %6,6 %  
743,77 %3,77 %  
632,83 %2,83 %  
821,89 %1,89 %  
421,89 %1,89 %  
510,94 %0,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.07
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.87
Směrodatná odchylka:2.98
Medián:2
Modus:1

Graf

16. Celková spokojenost s kvalitou destinace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22927,36 %27,36 %  
12422,64 %22,64 %  
32220,75 %20,75 %  
1087,55 %7,55 %  
876,6 %6,6 %  
454,72 %4,72 %  
943,77 %3,77 %  
532,83 %2,83 %  
721,89 %1,89 %  
621,89 %1,89 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.4
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.56
Směrodatná odchylka:2.56
Medián:2.5
Modus:2

Graf

17. Nyní, prosím, vyjádřete Vaše další připomínky k pobytu v destinaci:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

---

.

.

.

...

Atraktivní je pouze historické centrum města a otáčivé hlediště. Jsou zde jen obchody se suvenýry a hospody, kavárny a restaurace. Na prohlídku ČK lidem stačí jeden den. Město by se mělo zamyslet nad tím, jak turisty udržet ve městě déle třeba 2-4 dny.

bez chyby

Bez připomínek

bezohlední řidiči v centru, v létě není možnost koupání-chybí zde veřejný venkovní koupaliště

Byl jsem zcela spokojen.

Bylo to fajn.

Český Krumlov je krásné město, bohužel s přibývajícím počtem turistů město podstatně zdražuje své služby.

Český Krumlov jsem navštívila dvakrát a pokaždé jsem byla velmi spokojena se všemi službami.

další připomínky nemám, Krumlov je nádherné město a ráda ho navštěvuji znovu a znovu

Destinace český krumlov je pro mě naprosto úžasná a nemám jiné přopomínky, je to pro mě srdečnízáležitost

dobrý, jenom místní dopravu nevyužívám

Historické krásné město. Spousty turistů :) .

chválím velkou variabilitu nabízených restauračních služeb, vytýkám ale krátkou otevírací dobu mimo hlavní sezónu

ideální místo k dovolené, žádné závažné připomínky

Jazdím tam kvůli otáčivému hledišti, až se zruší, tak jezdit přestanu.

Je příliš zaměřená na zahraniční turisty.

Je tam moc cikánů!

Jsem spokojená.

každodenní noční cirkus v centru

kl

Krásná a unikátní destinace.

krásné město, rozhodně stojí za vidění. Jediné, co bych vytkla, je nedostatek kvalitních levnějších restaurací a příliš mnoho turistů během sezony...

krásné město, spokojenost

Krásné město.

krásné místo

Kromě drahého stravováí mimo ubytovací zařízeí se mi pobyt v Krumlově moc líbil

Kulturní program by mohl být pestřejší.

Lokalita je atraktivní převážně v letní sezóně, ale v zimě je to slabší. Bylo by dobré zatraktivnit nabídku služeb pro zimní sezónu, aby nebyla snížena poptávka služeb cestovního ruchu a tím pádem by byla i větší zaměstnanost v tomto regionu.

Málo obchodů, v centru města zbytečně moc hospod, suvenýrů, větnamců ale rohlík si koupíte jen na dvou místech...

Mě se tam líbilo ale je to herdek filek z ruky!

Místo s atmosférou, která se jen tak nevidí.

moc lidí

Možná trošičku problém s parkováním ale jinak absolutní spokojenost, krásné město, nejlepší je možnost projet ho po vodě.

n

na některých místech je to spíše dělané pro zahraniční klientelu

nádherný víkend, skvělý servis informačního střediska, dobré možnosti parkování

ne

nejhorší je masivní turistický ruch v Českém Krumlově (město je přelidněné turisty)

nejsou

někdy se tam pohybuje až moc turistů a člověka to tak odradí od prohlížení dalších památek

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám připomínek

nemám připomínky

nemám žádné

nemám žádné

Nemám žádné

nemám žádné

Nemám žádné připomínky

Nemám žádné připomínky.

Nenapadají mne.

Není tam pivo Holba :)

není třeba

nepříjemná zkušenost s průvodkyněmi na zámku - neochota a snaha o rychlé odbytí provázení studentů

nic

nic

nic dalšího mě nenapadá, tyto otázky stačily

Nic mě nenapadá.

parada

pěkné místo

Pěkné prostředí - mám zkušenosti hlavně díky vodní turistice, Krumlvo a Vltava - to je prostě supr.

Poblíž kempů rušení klidu, nepořádek kolem řeky, psí výkaly kolem chodníků i na nich.

Pobyt v této destinac je velic epříjemný, lidé jsou milí a ochotní. Příjezd do Č.Krumlova epomalý, jsou ze často kolony aut-

Poněkud lépe bych pokryl město mapami, párkrát jsem se ztratil :-)

prilis drahe na uroven sluzeb

předražené jídlo v restauracích

přespříliš zahraničních turistů

příliš drahé

Příliš mnoho reklam, špína, v restauracích téměř není dostání klasické vařené jídlo a odpoledne už vůbec ne.

spokojenost

spokojenost

Spokojenost, jezdíme každý rok, není moc co vytknout.

Super

špatné spojení vlakem z Prahy a z kladna, Petřvaldu, Ostravy, Liberce, Chomutova.

V Českém Krumlově jsem neměla to potěšení pobývat, ale zažila jsem jej jen jako destinaci pro výlet a musím uznat že je to krásné město a stojí za to ho navštívit několikrát, ne jen jednou.

V Českém Krumlově se mi moc líbilo.

V podstatě vše bylo řečeno, dojezd tam dobrý, jízda po destinaci spíše ne vzhledem k centru města, přírodní krásy úžasné, stejně jako bohatá historie, avšak předražené vše.

V průběhu letních měsíců hodně frekventované místo z hlediska návštěvnosti jak domácích, tak zahraničních turistů. S tím se ale musí počítat, je to známé a oblíbené místo.

vojel sem vam mamu

Vyšší ceny, které jsou na druhou stranu vyváženy kvalitními službami (ubytování, stravování, památky).

z hlediska turistické atraktivnosti považuji Český Krumlov za jednu z nejzajímavějších a nejoblíbenějších lokalit v ČR. Přijde mi že se Krumlov tomuto proudu přizpůsobuje. Velice drahá jsou jídla v restauracích, ubytování v hotelích i vstupenky na zámek. Pro obyvatele z okresu Český Krumlov je to celkem překážka, protože i návštěva u lékaře je ,kvůli nedostačující dopravní obslužnosti, celodenní záležitostí.

zadne

zadne pripominky

Zatím jsem byla v této destinaci jen jednou a musím říci, že jsem byla nadmíru spokojena

Zatím jsem neměl možnost se do destinace Český Krumlov dostat.

Zbytečně drahé

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné koupaliště, radnice nedbá na spokojenost svých obyvatel

žiadne

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8176,42 %76,42 %  
muž2523,58 %23,58 %  

Graf

19. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 30 let8479,25 %79,25 %  
31 – 50 let1514,15 %14,15 %  
51 let a více76,6 %6,6 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou5955,66 %55,66 %  
vysokoškolské4239,62 %39,62 %  
vyučen/a43,77 %3,77 %  
vyšší odborné10,94 %0,94 %  

Graf

21. Ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6056,6 %56,6 %  
zaměstnanec3432,08 %32,08 %  
OSVČ32,83 %2,83 %  
důchodce (i invalidní)32,83 %2,83 %  
jiné21,89 %1,89 %  
na mateřské či rodičovské dovolené21,89 %1,89 %  
nezaměstnaný21,89 %1,89 %  

Graf

22. Kraj republiky, ve kterém v současné době bydlíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2624,53 %24,53 %  
Jihočeský kraj2624,53 %24,53 %  
Jihomoravský kraj1514,15 %14,15 %  
Středočeský kraj76,6 %6,6 %  
Pardubický kraj54,72 %4,72 %  
Olomoucký kraj54,72 %4,72 %  
Ústecký kraj54,72 %4,72 %  
Královéhradecký kraj43,77 %3,77 %  
Vysočina43,77 %3,77 %  
Liberecký kraj32,83 %2,83 %  
Moravskoslezský kraj32,83 %2,83 %  
Plzeňský kraj21,89 %1,89 %  
Zlínský kraj10,94 %0,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Image destinace

  • odpověď 10:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 15. Unikátnost destinace

15. Unikátnost destinace

  • odpověď 1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 16. Celková spokojenost s kvalitou destinace

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Přírodní atraktivity

2. Kulturně společenské atraktivity

3. Kvalita ubytování v destinaci

4. Kvalita stravování v destinaci

5. Rozsah a kvalita zážitkových aktivit v destinaci (sport, kultura)

6. Dopravní dostupnost destinace

7. Místní doprava v destinaci

8. Dostupnost a kvalita poskytovaných informací (Turistická informační centra)

9. Předpříjezdová komunikace s destinací (např. rezervace ubytování)

10. Přijetí místními obyvateli

11. Nabídka produktových balíčků

12. Image destinace

13. Hodnota peněz v destinaci (ceny služeb)

14. Ochrana a pocit bezpečí včetně vybavenosti zdravotními službami

15. Unikátnost destinace

16. Celková spokojenost s kvalitou destinace

18. Pohlaví

19. Věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Ekonomická aktivita

22. Kraj republiky, ve kterém v současné době bydlíte

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Přírodní atraktivity

2. Kulturně společenské atraktivity

3. Kvalita ubytování v destinaci

4. Kvalita stravování v destinaci

5. Rozsah a kvalita zážitkových aktivit v destinaci (sport, kultura)

6. Dopravní dostupnost destinace

7. Místní doprava v destinaci

8. Dostupnost a kvalita poskytovaných informací (Turistická informační centra)

9. Předpříjezdová komunikace s destinací (např. rezervace ubytování)

10. Přijetí místními obyvateli

11. Nabídka produktových balíčků

12. Image destinace

13. Hodnota peněz v destinaci (ceny služeb)

14. Ochrana a pocit bezpečí včetně vybavenosti zdravotními službami

15. Unikátnost destinace

16. Celková spokojenost s kvalitou destinace

18. Pohlaví

19. Věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Ekonomická aktivita

22. Kraj republiky, ve kterém v současné době bydlíte

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Schwarzová, L.Hodnocení destinace Český Krumlov (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://destinace-cesky-krumlov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.