Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Děti, reklama a její regulace

Děti, reklama a její regulace

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniela Hübnerová
Šetření:09. 12. 2012 - 24. 12. 2012
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):37 / 25.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:64,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Moc prosím o vyplnění dotazníku týkajícího se televizní reklamy zaměřené na děti (od 2 do 10 let),

který bude také součástí mé diplomové práce. Ráda bych zjistila, zda děti na reklamu reagují, zda si uvědomují, co je reklama, zda dospělí tyto reklamy cílené na děti považují za etické apod.

 

Děkuji Vám za jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Dívají se děti u vás v domácnosti na televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9284,4 %84,4 %  
NE1715,6 %15,6 %  

Graf

2. Sledují obvykle i reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7783,7 %70,64 %  
NE1516,3 %13,76 %  

Graf

3. Dívají se na ně rády? Zajímají je reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO4153,25 %37,61 %  
ANO2025,97 %18,35 %  
SPÍŠE NE1316,88 %11,93 %  
NE33,9 %2,75 %  

Graf

4. Díváte se na dětské pořady (včetně reklam) s dětmi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, VĚTŠINOU ANOotázka č. 5, SPÍŠE NEotázka č. 7, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VĚTŠINOU ANO3140,26 %28,44 %  
SPÍŠE NE2633,77 %23,85 %  
ANO1620,78 %14,68 %  
NE45,19 %3,67 %  

Graf

5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, SPÍŠE ANOotázka č. 7, SPÍŠE NEotázka č. 6, NEotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE1838,3 %16,51 %  
SPÍŠE ANO1736,17 %15,6 %  
NE1123,4 %10,09 %  
ANO12,13 %0,92 %  

Graf

6. Uveďte, které reklamy a proč podle Vás nejsou "v pořádku".

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

agresivní reklamy a reklamy používající vulgární nebo nespisovná slova a reklamy na hracky, ktere jimi manipuluji

Coca-Cola - hodně cukru - nezdravá, závislost na cukru, kazí zuby, obezita

dezinformace - např. čokoláda "plná mléka" vyvolává pocit, jak moc je zdravá; žvatlání a afektovanost; zaměřeno na komerční produkty bohatých firem - zejména u hraček

jakekoliv reklamy na jogurty pro deti, susenky jako "Brumik" a "Kinder". Nejsou plne vitaminu a mleka, se zdravou vyzivou nemaji nic spolecneho...

mají negativní vliv

na hračky, sladkosti - jsou až moc manipulativní, neobjektivní

na sladké, kdy malé děti lákaji na nezdravé věci

na většinu hraček, vyvolávají v dětech pocit, že pokud nebudou danou věc vlastnit, budou méněcenné

např. reklamy různých institucí, které nabízí půjčky a a tvrdí lidem, jak je v pořádku, aby se zadlužovali

podbízivé a agrasivní

podle mého názoru nejsou v pořádku téměř žádné reklamy, které jsem zhlédla v pauzách mezi detskými pořady, všechny jsou totiž postavené na sdělení "pokud vám to rodiče nekoupí, nemají vás dostatečně rádi"

předvánoční reklamy na hračky - děti už vlastně ani neví, co si přejín nejvíc, jak jsou zahlcené

příliš mnoho všeho dokonalého

přílišné obelhávání a vymývání mozku

reklamy na "hračky," typu zbraně, pobíjení druhých, atd

reklamy na alkohol,cigarety v průběhu dětských pořadů

reklamy na dětské hračky mezi dětskými pořady

reklamy na hračky...dítě je z toho zmatené a neví co chce a chce všechno pak

reklamy na parfémy - nahota, reklamy na léky, reklamy na bojové poč.hry, reklamy na erekci, r.na různá pojištění-ovlivnování lidí

Reklamy na Vánoce, děti se z nich dozvídají, že Ježíšek vlastně neexistuje.

Reklamy, kde se vyskytují náznaky násilí

Reklamy, které dětem hračky vnucují, říkají že s nimi budou cool apod a bez nich looseři, nebo něco podobného.... " Každý kdo je cool má...."

Říká se, že dobré zboží se chválí samo a nepotřebuje reklamu.

takove, ktere maji podtext, ze ktereho vyplyva, ze ta ci ona hracka je "potreba" aby bylo dite in. (ziju v UK, tak priklady nesjou relevantni)

ty, které jsou určené pro dospělé

V časech, kdy děti chodí ze školky (a ze školy a rodiče z práce), se rodiče potřebují převlíknout, uklidit doma, atd. a tak dětem pustí na chvíli televizi, než se jim začnou věnovat. V ten čas je nejvíce reklam zaměřených na děti (lego, panenky, auta na dálkové ovládání, atp.)... Je to dle mě nevhodné.

Vánoční, prozrazují dětem, že není Ježíšek

většina

většina reklam na hračky, děti z nich nemají rozum a reklamy je lákají i na nebezpečné věci

7. Přejí si hračky, které znají z reklam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČASTO4558,44 %41,28 %  
VÝJIMEČNĚ2937,66 %26,61 %  
NIKDY33,9 %2,75 %  

Graf

8. Odkazují se ve svých přáních na to, že produkt viděly v reklamě / v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČASTO4254,55 %38,53 %  
VÝJIMEČNĚ2937,66 %26,61 %  
NIKDY67,79 %5,5 %  

Graf

9. Řídíte se vy při nákupu hraček reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VÝJIMEČNĚ4761,04 %43,12 %  
NIKDY2025,97 %18,35 %  
ČASTO1012,99 %9,17 %  

Graf

10. Dáte se ovlivnit při nákupech pro děti reklamou v případě vitamínů, potravin apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VÝJIMEČNĚ3444,16 %31,19 %  
NIKDY3342,86 %30,28 %  
ČASTO1012,99 %9,17 %  

Graf

11. Pro děti od 2 let do 4 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE2431,58 %22,02 %  
NE1823,68 %16,51 %  
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU1519,74 %13,76 %  
SPÍŠE ANO1317,11 %11,93 %  
ANO67,89 %5,5 %  

Graf

12. Pro děti od 4 let do 6 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2127,27 %19,27 %  
SPÍŠE ANO1823,38 %16,51 %  
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU1620,78 %14,68 %  
SPÍŠE NE1519,48 %13,76 %  
NE79,09 %6,42 %  

Graf

13. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2735,53 %24,77 %  
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU2735,53 %24,77 %  
SPÍŠE ANO1215,79 %11,01 %  
SPÍŠE NE810,53 %7,34 %  
NE22,63 %1,83 %  

Graf

14. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU3343,42 %30,28 %  
ANO3140,79 %28,44 %  
SPÍŠE ANO911,84 %8,26 %  
NE22,63 %1,83 %  
SPÍŠE NE11,32 %0,92 %  

Graf

15. Pro děti od 2 do 4 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4659,74 %42,2 %  
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU1519,48 %13,76 %  
SPÍŠE NE1012,99 %9,17 %  
SPÍŠE ANO56,49 %4,59 %  
ANO11,3 %0,92 %  

Graf

16. Pro děti od 4 do 6 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE2532,89 %22,94 %  
NE2228,95 %20,18 %  
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU1823,68 %16,51 %  
SPÍŠE ANO911,84 %8,26 %  
ANO22,63 %1,83 %  

Graf

17. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU2836,84 %25,69 %  
SPÍŠE ANO1823,68 %16,51 %  
SPÍŠE NE1317,11 %11,93 %  
ANO911,84 %8,26 %  
NE810,53 %7,34 %  

Graf

18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU3140,79 %28,44 %  
ANO2532,89 %22,94 %  
SPÍŠE ANO1317,11 %11,93 %  
SPÍŠE NE56,58 %4,59 %  
NE22,63 %1,83 %  

Graf

19. Myslíte si, že je správné, aby reklama byla cílená na děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 21, SPÍŠE ANOotázka č. 21, SPÍŠE NEotázka č. 20, NEotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4659,74 %42,2 %  
SPÍŠE NE2735,06 %24,77 %  
ANO33,9 %2,75 %  
SPÍŠE ANO11,3 %0,92 %  

Graf

20. Myslíte si, že by reklama cílená na děti měla být zakázána zákonem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO3041,1 %27,52 %  
SPÍŠE NE2635,62 %23,85 %  
ANO1216,44 %11,01 %  
NE56,85 %4,59 %  

Graf

21. Obtěžuje vás, že se vaše děti musí dívat na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2937,66 %26,61 %  
SPÍŠE ANO2329,87 %21,1 %  
SPÍŠE NE1924,68 %17,43 %  
NE67,79 %5,5 %  

Graf

22. Na který program (nejlépe z běžně dostupných programů) se děti nejčastěji dívají? (možno označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Barrandov3545,45 %32,11 %  
ČT 13140,26 %28,44 %  
Nova2633,77 %23,85 %  
Prima Family2025,97 %18,35 %  
Prima Cool1823,38 %16,51 %  
ČT 21722,08 %15,6 %  
Nova Cinema911,69 %8,26 %  
Minimax22,6 %1,83 %  
disney channel22,6 %1,83 %  
nejčastěji sledují DVD11,3 %0,92 %  
jim-jam11,3 %0,92 %  
různě podle pořadů11,3 %0,92 %  
Hubební kanály11,3 %0,92 %  
disney 11,3 %0,92 %  
minimax, jimjam11,3 %0,92 %  
Disney Chanell11,3 %0,92 %  
vecernicek, kouzelna skolka11,3 %0,92 %  
minimax, jimjam, cs mini11,3 %0,92 %  
zijeme v UK. v CR zna Barrandov11,3 %0,92 %  
disey chanel11,3 %0,92 %  

Graf

23. Pro ČT 2: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO (je jich akorát, popř. málo)2937,66 %26,61 %  
NESLEDUJI (tento program děti nesledují)2228,57 %20,18 %  
SPÍŠE ANO (mohlo by jich být méně, ale stále je to v pořádku)1418,18 %12,84 %  
SPÍŠE NE (mělo by jich být méně)911,69 %8,26 %  
NE (je jich příliš)33,9 %2,75 %  

Graf

24. Pro Nova + Nova Cinema: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE (je jich příliš)3038,96 %27,52 %  
SPÍŠE NE (mělo by jich být méně)2127,27 %19,27 %  
NESLEDUJI (tento program děti nesledují)1924,68 %17,43 %  
SPÍŠE ANO (mohlo by jich být méně, ale stále je to v pořádku)79,09 %6,42 %  

Graf

25. Pro Prima Family + Prima Cool: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE (mělo by jich být méně)3038,96 %27,52 %  
NE (je jich příliš)2228,57 %20,18 %  
NESLEDUJI (tento program děti nesledují)1620,78 %14,68 %  
SPÍŠE ANO (mohlo by jich být méně, ale stále je to v pořádku)911,69 %8,26 %  

Graf

26. Pro Barrandov: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE (mělo by jich být méně)2532,47 %22,94 %  
NE (je jich příliš)2532,47 %22,94 %  
NESLEDUJI (tento program děti nesledují)1722,08 %15,6 %  
SPÍŠE ANO (mohlo by jich být méně, ale stále je to v pořádku)1012,99 %9,17 %  

Graf

27. Pro jiné programy: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE (mělo by jich být méně)3038,96 %27,52 %  
NESLEDUJI (tento program děti nesledují)2329,87 %21,1 %  
NE (je jich příliš)1823,38 %16,51 %  
ANO (je jich akorát, popř. málo)33,9 %2,75 %  
SPÍŠE ANO (mohlo by jich být méně, ale stále je to v pořádku)33,9 %2,75 %  

Graf

28. Vadí Vám uvádění sponzorů u dětských pořadů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE3444,16 %31,19 %  
SPÍŠE ANO2025,97 %18,35 %  
NE1316,88 %11,93 %  
ANO1012,99 %9,17 %  

Graf

29. Víte o tom, že reklama pro děti je regulována zákonem přísněji než běžná reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 30, NEotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5976,62 %54,13 %  
ANO1823,38 %16,51 %  

Graf

30. Pokud víte, co reguluje navíc, vypište prosím.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Myslím si, že v reklamě pro děti nesmí být žádné prvky násilí.

Nevím

Nevím

nevím, státní regulace mě nezajímá, umím se o sebe postarat sám

produkt, obal,

sex, násilí

sladkosti, nahotu

31. Víte, že existuje Etický kodex Rady pro reklamu, který upravuje mimo jiné i reklamu zaměřenou na děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5875,32 %53,21 %  
ANO1924,68 %17,43 %  

Graf

32. Co podle Vás má mít více specifickou, konkrétní úpravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zákon5064,94 %45,87 %  
Etický kodex2735,06 %24,77 %  

Graf

33. Co myslíte, že bude obsahovat přísnější sankce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zákon6280,52 %56,88 %  
Etický kodex1519,48 %13,76 %  

Graf

34. Myslíte si, že etická pravidla v reklamě, tedy samoregulace reklamy, je prospěšná a účinná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE NE2431,17 %22,02 %  
NEVÍM2431,17 %22,02 %  
SPÍŠE ANO1519,48 %13,76 %  
ANO1316,88 %11,93 %  
NE11,3 %0,92 %  

Graf

35. Víte, že proti neetické reklamě můžete podat stížnost Radě pro reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5064,94 %45,87 %  
ANO2735,06 %24,77 %  

Graf

36. Co by se podle Vás nikdy nemělo objevit v reklamě pro děti? Co by měl zákon zakazovat? (př. navádění dětí ke konzumaci alkoholu; aby děti přemlouvaly své rodiče ke koupi výrobku apod. (vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby děti přemlouvaly své rodiče ke koupi výrobku

alkohol

alkohol

alkohol

alkohol

alkohol, cigarety, ..

alkohol, cigarety, násilí, tlak na rodiče

alkohol, cigarety, nebezpečné nástroje

Alkohol, cigarety,střílení, bojování a navádění ke koupi...

alkohol, sex, sladkosti, hracky, hry

alkohol, sprostá slova, dvojsmysly

alkohol,cigarety

alokohol, sex, pc hry

citove vydirani deti reklamou

Cokoli proti společenským normám "Kupte dětem pod stromeček" "Mají v dobrých hračkářstvích ..."

činnost nepřiměřená věkz dítěte (např. tanec v klubu s jedincem opakčného pohlaví)

dstriuční firma, zavádzanie - využívání détké neviédomosti rozlišovat reklamu

jakákoliv forma násilí nebo trestné činnosti, dále kouření, pití alkoholu, sex

konzumaci alkoholu, kouření, násilí, uvádět děti do omylu tím, že je možnost více životů atd.

konzumaci sladkostí dětmi

lež, alkohol, sex

manipulace

manipulace jakéhokoliv druhu

mylné informace, násilí, erotika, vandalismus

myslím v tom smyslu, co je uvedeno jako příklad

Nahota

Násilí

násilí

Násilí

násilí, alkohol, drogy

násilí, drogy, cigarety, alkohol, ponižování, sociální rozdíly, rasismus, nemoci

násilí, drogy, pornografie

násilí, kouření, alkohol, drogy, sladkosti

násilí, reklamy na hračky, které připomínají zbraně (různé pistolky atd.), nabádání, aby třeba sami děti zavolaly někam na nějakou linku a výrobek si samy objednaly, že to zvládnou atd. , že tu hračku prostě musí mít, jinak budou úplně nemožný před ostatními dětmi, že tuhle hračku má úplně každej a on ji musí mít taky, že ta hračka je pro bohatý a že jenom "socky" ji mít nemůžou (a asi děti být socky nechtějí a chtějí být bohatí)...

navádění dětí ke konzumaci alkoholu

navádění dětí ke konzumaci alkoholu; aby děti přemlouvaly své rodiče ke koupi výrobku

navádění k nákupu, přemrštěné vychvalování, navádění, že když to mít nebudou nejsou in

navádění ke konzumaci alkoholu, pakliže můžeme uvést i reklamu-upoutávku na nějaký pořad, který není vhodný pro děti

návykové látky, násilí

návykové látky, vulgarismy, sex,násilí

nevím

Nevím

nevím

Nevím

nezdravé jídlo

nic

Nucení dětí, aby si věc koupily, jinak budou za odrbance co nemají na hračku

nutnost potřeby výrobku

obojí uvedené, neúcta ke starším, násilí

Podvědomé navádění dětí, aby výrobek chtěli. Mají spoustu jiných hraček, ale reklama je barevnější, veselejší, je tam víc dětí a už ten samotný obraz je lákavý.

pornografie, šovinismus, zaběhlé role muže a ženy, cigarety, alkohol apod.

přemlouvání dětí ke koupi výrobků...

přemlouvání dospělých dětmi, přílišné dovolování si k dospělému, alkohol, drogy,

přemlouvání ke koupi

přemlouvání ke koupi výrobku

Přemlouvání rodiče ke koupi výrobku, reklamy na sladkosti, které se tváří, že jsou kdovíjak zdravé a zdraví prospěšné, vyvíjení tlaku na rodiče, že je nutné pro správný vývoj dítěte výrobek/hračku koupit, konzumace alkoholu, kouření atd.

přemlouvání rodičů ke koupi, navádění k alkoholu, kouření a bití

r.na léky, alkohol, drahé hračky, reklamy na podporu týraných dětí - některé to může traumatizovat to jen vidět

reklama zacilena na deti by NEMELA EXISTOVAT

Sex

sex

sex drogy alkohol

sex,alkohol,cigarety

skryté násilí, agrese

Spíše by se mělo omezit jejich množství než obsah, který je sice mnohdy stupidní, otravný, manipulativní čímž vyvolává v dětech potřebu danou věc mít, ale jinak nic vyloženě škodlivého neukazuje.

tak to je snad samozřejmé, že by měla být zakázána reklama na výrobky, jejichž konzumace je dětem zákonem zakázána. Já bych zakázala reklamu na dětské výrobky zaměřenou na děti obecně, ať jde o léky, hračky, pamlsky...

u potravit a vitaminovych doplnku informace, ze je to zdrave nebo zdravi prospesne

určitě ke konzumaci alhoholu

Určitě násilí. To se bohužel projevuje snad všude. Pohádky, které vysílá Barrandov je plné násilí. Nechápu, jak můžou takové pohádky v Animáčku, ale i nejen v něm, dávat!!! Postavy po sobě střílejí z pistolí, všude samé výbuchy. Je to normální???!!! A na toto se dívají malé děti a proč?! Obyčejně proto, že ty nejlepší pohádky jsou až na konec (před 20 hod.), kdy má dítě již spát. Kdyby to bylo naopak, tak by se na to třeba ani nedívali. Je to vážně smutné. Reklamy jsou na tom o něco málo lepší, ale také jsou i zde některé negativní poznatky.

v reklamy při TVvysílání bych zrušila úplně

Vánoce-tipy na dárky Navádění na cokoliv

vse co muze mit negativni vliv na jejich zdravi a vyvoj, ktery sami nemuzou posoudit

vše výše vypsané

Všimla jsem si reklamy, kde dítě naváděly, aby chtělo to samé, co mají jiné děti. Dokonce, aby vyžadovaly hračku po rodičích atd.

vulgarismy, násilí

Vyzvy k obecně nevhodnému chování a k přemlouvání ke koupi

zákon by vůbec tyto věci neměl řešit

37. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA6787,01 %61,47 %  
MUŽ1012,99 %9,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Přejí si hračky, které znají z reklam?

  • odpověď ČASTO:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČASTO na otázku 8. Odkazují se ve svých přáních na to, že produkt viděly v reklamě / v televizi?

8. Odkazují se ve svých přáních na to, že produkt viděly v reklamě / v televizi?

  • odpověď ČASTO:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČASTO na otázku 10. Dáte se ovlivnit při nákupech pro děti reklamou v případě vitamínů, potravin apod.?

13. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

  • odpověď NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 12. Pro děti od 4 let do 6 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

14. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

  • odpověď ANO:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?
  • odpověď NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 13. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 17. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

15. Pro děti od 2 do 4 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

  • odpověď NE:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 16. Pro děti od 4 do 6 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

17. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

  • odpověď NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 16. Pro děti od 4 do 6 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 13. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

  • odpověď NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 17. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 14. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

19. Myslíte si, že je správné, aby reklama byla cílená na děti?

  • odpověď NE:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 20. Myslíte si, že by reklama cílená na děti měla být zakázána zákonem?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE (je jich příliš) na otázku 27. Pro jiné programy: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?

21. Obtěžuje vás, že se vaše děti musí dívat na reklamu?

  • odpověď ANO:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 20. Myslíte si, že by reklama cílená na děti měla být zakázána zákonem?

24. Pro Nova + Nova Cinema: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

  • odpověď NE (je jich příliš):
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE (je jich příliš) na otázku 25. Pro Prima Family + Prima Cool: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
  • odpověď NESLEDUJI (tento program děti nesledují):
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NESLEDUJI (tento program děti nesledují) na otázku 25. Pro Prima Family + Prima Cool: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

31. Víte, že existuje Etický kodex Rady pro reklamu, který upravuje mimo jiné i reklamu zaměřenou na děti?

  • odpověď NE:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE ANO na otázku 18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

33. Co myslíte, že bude obsahovat přísnější sankce?

  • odpověď zákon:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 11. Pro děti od 2 let do 4 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 12. Pro děti od 4 let do 6 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 15. Pro děti od 2 do 4 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 16. Pro děti od 4 do 6 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE (je jich příliš) na otázku 27. Pro jiné programy: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE NE na otázku 20. Myslíte si, že by reklama cílená na děti měla být zakázána zákonem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NIKDY na otázku 9. Řídíte se vy při nákupu hraček reklamou?

37. Jste muž nebo žena?

  • odpověď ŽENA:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Dívají se na ně rády? Zajímají je reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 4. Díváte se na dětské pořady (včetně reklam) s dětmi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE ANO na otázku 18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČT 2 na otázku 22. Na který program (nejlépe z běžně dostupných programů) se děti nejčastěji dívají? (možno označit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE (je jich příliš) na otázku 27. Pro jiné programy: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 28. Vadí Vám uvádění sponzorů u dětských pořadů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Etický kodex na otázku 32. Co podle Vás má mít více specifickou, konkrétní úpravu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE (je jich příliš) na otázku 26. Pro Barrandov: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE NE na otázku 34. Myslíte si, že etická pravidla v reklamě, tedy samoregulace reklamy, je prospěšná a účinná?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi VÝJIMEČNĚ na otázku 9. Řídíte se vy při nákupu hraček reklamou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE NE na otázku 21. Obtěžuje vás, že se vaše děti musí dívat na reklamu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE NE na otázku 5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barrandov na otázku 22. Na který program (nejlépe z běžně dostupných programů) se děti nejčastěji dívají? (možno označit více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE ANO na otázku 5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NESLEDUJI (tento program děti nesledují) na otázku 25. Pro Prima Family + Prima Cool: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi VĚTŠINOU ANO na otázku 4. Díváte se na dětské pořady (včetně reklam) s dětmi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČT 1 na otázku 22. Na který program (nejlépe z běžně dostupných programů) se děti nejčastěji dívají? (možno označit více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČASTO na otázku 7. Přejí si hračky, které znají z reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE NE (mělo by jich být méně) na otázku 27. Pro jiné programy: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE ANO (mohlo by jich být méně, ale stále je to v pořádku) na otázku 23. Pro ČT 2: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NEMÁM DÍTĚ TOHOTO VĚKU na otázku 13. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE ANO na otázku 11. Pro děti od 2 let do 4 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPÍŠE NE na otázku 20. Myslíte si, že by reklama cílená na děti měla být zakázána zákonem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 28. Vadí Vám uvádění sponzorů u dětských pořadů?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Dívají se děti u vás v domácnosti na televizi?

2. Sledují obvykle i reklamy?

3. Dívají se na ně rády? Zajímají je reklamy?

4. Díváte se na dětské pořady (včetně reklam) s dětmi?

5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?

7. Přejí si hračky, které znají z reklam?

8. Odkazují se ve svých přáních na to, že produkt viděly v reklamě / v televizi?

9. Řídíte se vy při nákupu hraček reklamou?

10. Dáte se ovlivnit při nákupech pro děti reklamou v případě vitamínů, potravin apod.?

11. Pro děti od 2 let do 4 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

12. Pro děti od 4 let do 6 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

13. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

14. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

15. Pro děti od 2 do 4 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

16. Pro děti od 4 do 6 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

17. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

19. Myslíte si, že je správné, aby reklama byla cílená na děti?

20. Myslíte si, že by reklama cílená na děti měla být zakázána zákonem?

21. Obtěžuje vás, že se vaše děti musí dívat na reklamu?

22. Na který program (nejlépe z běžně dostupných programů) se děti nejčastěji dívají? (možno označit více odpovědí)

23. Pro ČT 2: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

24. Pro Nova + Nova Cinema: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

25. Pro Prima Family + Prima Cool: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

26. Pro Barrandov: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

27. Pro jiné programy: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

28. Vadí Vám uvádění sponzorů u dětských pořadů?

29. Víte o tom, že reklama pro děti je regulována zákonem přísněji než běžná reklama?

31. Víte, že existuje Etický kodex Rady pro reklamu, který upravuje mimo jiné i reklamu zaměřenou na děti?

32. Co podle Vás má mít více specifickou, konkrétní úpravu?

33. Co myslíte, že bude obsahovat přísnější sankce?

34. Myslíte si, že etická pravidla v reklamě, tedy samoregulace reklamy, je prospěšná a účinná?

35. Víte, že proti neetické reklamě můžete podat stížnost Radě pro reklamu?

37. Jste muž nebo žena?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Dívají se děti u vás v domácnosti na televizi?

2. Sledují obvykle i reklamy?

3. Dívají se na ně rády? Zajímají je reklamy?

4. Díváte se na dětské pořady (včetně reklam) s dětmi?

5. Myslíte si, že současné reklamy jsou po právní a etické stránce v pořádku?

7. Přejí si hračky, které znají z reklam?

8. Odkazují se ve svých přáních na to, že produkt viděly v reklamě / v televizi?

9. Řídíte se vy při nákupu hraček reklamou?

10. Dáte se ovlivnit při nákupech pro děti reklamou v případě vitamínů, potravin apod.?

11. Pro děti od 2 let do 4 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

12. Pro děti od 4 let do 6 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

13. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

14. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě umí odlišit reklamu?

15. Pro děti od 2 do 4 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

16. Pro děti od 4 do 6 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

17. Pro děti od 6 do 8 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

18. Pro děti od 8 do 10 let: Myslíte si, že dítě chápe, jaký je význam reklamy? Ví, že se ho reklama snaží přimět ke koupi?

19. Myslíte si, že je správné, aby reklama byla cílená na děti?

20. Myslíte si, že by reklama cílená na děti měla být zakázána zákonem?

21. Obtěžuje vás, že se vaše děti musí dívat na reklamu?

22. Na který program (nejlépe z běžně dostupných programů) se děti nejčastěji dívají? (možno označit více odpovědí)

23. Pro ČT 2: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

24. Pro Nova + Nova Cinema: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

25. Pro Prima Family + Prima Cool: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

26. Pro Barrandov: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

27. Pro jiné programy: Myslíte si, že množství reklam pro děti, které jsou uváděny v televizi, je adekvátní, přiměřené?

28. Vadí Vám uvádění sponzorů u dětských pořadů?

29. Víte o tom, že reklama pro děti je regulována zákonem přísněji než běžná reklama?

31. Víte, že existuje Etický kodex Rady pro reklamu, který upravuje mimo jiné i reklamu zaměřenou na děti?

32. Co podle Vás má mít více specifickou, konkrétní úpravu?

33. Co myslíte, že bude obsahovat přísnější sankce?

34. Myslíte si, že etická pravidla v reklamě, tedy samoregulace reklamy, je prospěšná a účinná?

35. Víte, že proti neetické reklamě můžete podat stížnost Radě pro reklamu?

37. Jste muž nebo žena?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hübnerová, D.Děti, reklama a její regulace (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://deti-reklama-a-jeji-regulace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.