Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Děti do šesti let a digitální technologie

Děti do šesti let a digitální technologie

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jolana Svadbíková
Šetření:27. 01. 2021 - 14. 02. 2021
Počet respondentů:139
Počet otázek (max/průměr):24 / 17.39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

NÁZOR RODIČŮ NA VYUŽÍVÁNÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ VE VÝCHOVĚ DÍTĚTE VE VĚKU DO ŠESTI LET
 

Dobrý den, jmenuji se Jolana Svadbíková a jsem studentkou 3. ročníku bakalářského studijního programu, oboru Sociální pedagogika na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku, který je podkladem mé bakalářské práce.

Tento dotazník je anonymní a je zaměřen na zjištění názoru rodičů na využívání digitálních technologií při výchově dítěte ve věku do šesti let. Vyplnění zabere 2-4 minuty. Dotazník se skládá zejména z uzavřených otázek, kdy si můžete vybrat jednu či více odpovědí (vždy upřesněno v otázce). 

Pokud jste rodičem dítěte ve věku do šesti let, budu moc ráda za vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník může vyplnit i Váš partner/partnerka sám za sebe. Někdy se totiž názor partnerů na výchovu liší. 

Vyplněním mi moc pomůžete, mockrát děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Matka11784,17 %84,17 %  
Otec2215,83 %15,83 %  

Graf

2. Vychováváte dítě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S partnerem13597,12 %97,12 %  
Sám/sama42,88 %2,88 %  

Graf

3. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5 0007352,52 %52,52 %  
Nad 25 0003625,9 %25,9 %  
5 000 - 25 0003021,58 %21,58 %  

Graf

4. Věk Vašeho dítěte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 roky3625,9 %25,9 %  
2 roky2115,11 %15,11 %  
4 roky2014,39 %14,39 %  
6 let1812,95 %12,95 %  
do jednoho roku1812,95 %12,95 %  
5 let1712,23 %12,23 %  
1 rok96,47 %6,47 %  

Graf

5. Používá Vaše dítě digitální technologie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9971,22 %71,22 %  
NE4028,78 %28,78 %  

Graf

6. O jaké technologie se nejčastěji jedná?

(možno vybrat i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize7272 %51,8 %  
Mobilní telefon5454 %38,85 %  
Tablet4646 %33,09 %  
Počítač/notebook1313 %9,35 %  
E-kniha44 %2,88 %  
Herní konzole22 %1,44 %  

Graf

7. Co na tomto zařízení nejčastěji dělají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Sledují pohádkyotázka č. 8, Hrají hryotázka č. 10, Poslouchají hudbuotázka č. 12, Komunikují (např. volání s rodinou, ...)otázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sledují pohádky8282 %58,99 %  
Hrají hry99 %6,47 %  
Komunikují (např. volání s rodinou, ...)55 %3,6 %  
Poslouchají hudbu44 %2,88 %  

Graf

8. Jaké pohádky nejčastěji sledují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasické české (např. Krteček, Bob a Bobek, apod.)2732,93 %19,42 %  
Videa na Youtube2631,71 %18,71 %  
Moderní zahraniční (např. z Disney, z Minimaxu, apod.)2226,83 %15,83 %  
Klasické zahraniční (např. My z Kačerova, Tom a Jerry, apod.)78,54 %5,04 %  

Graf

9. Kontrolujete, zda jsou tyto pohádky určeny pro věkovou kategorii Vašeho dítěte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6883,95 %48,92 %  
NE1316,05 %9,35 %  

Graf

10. Jaký typ her nejčastěji hrají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akční (např. Fruit ninja, závody aut, apod.)444,44 %2,88 %  
Rozvojové (např. učení barev, zvířátek, apod.)333,33 %2,16 %  
Arkádové (např. Minecraft, Subwaysurf, Geometry dash, apod.)222,22 %1,44 %  

Graf

11. Kontrolujete, zda jsou tyto hry určeny pro věkovou kategorii Vašeho dítěte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO555,56 %3,6 %  
NE444,44 %2,88 %  

Graf

12. K jakým účelům nejčastěji Vaše děti tato zařízení používají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
K zabavení (např. když vařím a potřebuji dítě zabavit)4646,46 %33,09 %  
K zábavě (např. místo hraček - hrají hry, nebo se dívají na pohádky)2121,21 %15,11 %  
K jejich rozvoji (např. hrají hry nebo sledují videa, které vedou k jejich rozvoji)1212,12 %8,63 %  
Jsou běžnou součástí našeho života (např. dítě má přístup k těmto zařízením kdykoli chce, televize jako kulisa, apod.)1111,11 %7,91 %  
dívá se na pohádky, zpívá si se zpívanky, hodinu zpěvu (Svěrák a Uhlíř) (stažené v pc) i na videa na youtube (logopedická cvičení, cvičení pro předškoláky) - takže zábava i rozvoj, někdy si zkouší psát jen text ve wordu11,01 %0,72 %  
Využívá telefon minimálně, příležitostně, určitě nenahradí hračku ani hry s rodiči 11,01 %0,72 %  
Odpocinek po obede, protoze uz nespi a ja se potrebuju venovat miminku.11,01 %0,72 %  
Má během dne cca dvakrát hodinu na to, aby si pustil v TV co ho zajímá 11,01 %0,72 %  
Syn sleduje jak pohadky, tak pisnicky a diky nim ma snahu napodobovat. Ma neurovyvojovou poruchu a za kazdy pokrok jsme radi. Mimojine se mu samozrejme venujeme i hrou. 11,01 %0,72 %  
V rámci poobědového odpočinku. 11,01 %0,72 %  
Odpočinek po obědě, večerníček11,01 %0,72 %  
Mix všech odpovědí 11,01 %0,72 %  
Při jidle11,01 %0,72 %  

Graf

13. Kolik času denně Vaše dítě u těchto zařízení tráví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 hodiny5353,54 %38,13 %  
Méně jak hodinu2828,28 %20,14 %  
2 a více hodin1414,14 %10,07 %  
Používáme je jen při výjimečných událostech (např. dlouhá cesta autem, zabavení u zubaře, ...)44,04 %2,88 %  

Graf

14. Jste s délkou tohoto času spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 16, NEotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6666,67 %47,48 %  
NE3333,33 %23,74 %  

Graf

15. Bylo by dle Vás vhodné tuto dobu spíše prodloužit či spíše zkrátit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkrátit33100 %23,74 %  

Graf

16. Kontrolujete děti při používání digitálních technologií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8989,9 %64,03 %  
NE1010,1 %7,19 %  

Graf

17. Jak?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám tato zařízení spolu s dítětem6269,66 %44,6 %  
Mám rodičovskou kontrolu2325,84 %16,55 %  
Dítě se na pohádku dívá vždy v mé přítomnosti.11,12 %0,72 %  
Syn si sám nic nepřepne, takže když ho pohádka už nebaví tak nás poprosí ať mu ji přepneme na jinou. 11,12 %0,72 %  
Musím vědět o co se jedná, chodím často kontorlovat11,12 %0,72 %  
Obvykle se pohybuji okolo a mám přehled o tom, co zrovna na zařízení provádí.11,12 %0,72 %  

Graf

18. Máte pocit, že je prostředí internetu pro děti bezpečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 20, NEotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE12791,37 %91,37 %  
ANO128,63 %8,63 %  

Graf

19. Jakou hrozbu na internetu vnímáte jako nejhorší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Násilný obsah5341,41 %38,13 %  
Nevhodné reklamy2620,31 %18,71 %  
Možnost zabloudění k pornografii2015,63 %14,39 %  
Všechno dohromady 21,56 %1,44 %  
Násilí a pornografie10,78 %0,72 %  
Všechny výše uvedené 10,78 %0,72 %  
Všechny uvedené10,78 %0,72 %  
Všechny odpovědi 10,78 %0,72 %  
Vsechny odpovedi10,78 %0,72 %  
Nedokážu napsat, co je horší. Hrozný je pro mě jak násilný obsah, pro dítě pornografie, poplašné falešné zprávy, kyberšikana...10,78 %0,72 %  
Kybersikana10,78 %0,72 %  
Sexuální predátoři a kyberšikana10,78 %0,72 %  
Vsechny10,78 %0,72 %  
Kybersikana, seznamovani s neznamymi lidmi a vyse zminene10,78 %0,72 %  
Sexuální predátoři pro nezletilé děti10,78 %0,72 %  
dokud nemá kritické myšlení, neměla by na internetu vidět víc, než ty pohádky10,78 %0,72 %  
Oznacila bych vsechny odpovedi. Internet ma mnoho nevhodneho obsahu10,78 %0,72 %  
vše zmíněné10,78 %0,72 %  
zatím je syn malý, do budoucna budu řešit hlavně komunikaci s dalšími lidmi na internetu a jeho vlastní prezentaci na internetu 10,78 %0,72 %  
Všechny hrozby jsou hrozné a netroufám si říct, která nejvíce. Nejčastěji se děti na internetu setkávají s reklamou. 10,78 %0,72 %  
kontakt pedofilem10,78 %0,72 %  
Osoby cíleně vyhledávající děti k nekalým účelům10,78 %0,72 %  
digitální demence10,78 %0,72 %  
Kombinaci více faktorů.10,78 %0,72 %  
Ani já sama nechci, aby mi do podvědomí vstupovaly jiné věci, než tam chci pustit, natož u dětí. O násilí nebo pornu ani nemluvě.10,78 %0,72 %  
násilí a porno10,78 %0,72 %  
vše výše zmíněné plus úchylové a riziko, že se přes zařízení rodičů prokliká někam, kam nemá10,78 %0,72 %  
Mix všech odpovědí 10,78 %0,72 %  
youtuberi10,78 %0,72 %  
Vše výše uvedené10,78 %0,72 %  
spise pro starsi deti, pro mladsi leda nasilny obsah...10,78 %0,72 %  

Graf

20. Kdy by se podle Vás měli děti začít s technologiemi seznamovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Později6748,2 %48,2 %  
Okolo třetího roku3525,18 %25,18 %  
Okolo druhého roku1611,51 %11,51 %  
Čím dříve, tím lépe85,76 %5,76 %  
Podle mě záleží i jakou technologií jde a o situaci ...u nas se dívají deti na TV, protože se díváme i my a na pohádce nevidím nic špatného...pokud u TV dítě nesedí cely den. Na mobilu ma pohadky jen výjimečně v situaci jako je například opra du dlouhá cesta autem a podobne. Obcas i hovor....komunikace s rodinou...10,72 %0,72 %  
Záleží na každém rodiči. Mé děti (3) se začaly osobně s technologií seznamovat kolem druhého roku, ve formě pohádek a naučných her. Elektronika do našich životů už patří, hlavně v této době a pod dohledem se nebojím, že by se objevila nějaká závislost či horší komunikace.10,72 %0,72 %  
Nedokážu odpovědět. Technologie firmou her mohou využít jistě i maličké děti, ale pravděpodobně v co časově nejomezenější formě.10,72 %0,72 %  
Zatim na toto nemam nazor10,72 %0,72 %  
Nevim, samy si nejak reknou10,72 %0,72 %  
Za me bych byla nejradeji az kolem 15ti let, ale vim, ze se mi to nepovede v dnesni dobe kdy ma v prvni tride dite mobil a ten kdo ho nema je uplne mimo10,72 %0,72 %  
tohle se bude měnit s postupující dobou, technologie tu budou čím dál víc a jestli se nemá ve světě ztratit, potřebuje je znát a používat, nemělo by to být něco vzácného, co je za odměnu, ale zkrátka běžná součást života. Už od dvou let používáme na mobilu aplikaci usnadňující spolupráci při čištění zubů.10,72 %0,72 %  
Mame doma tablet a jakmile zacne syn vic vnimat, stahnu mu nejake naucne aplikace a budu to brat jako formu nauky novych veci10,72 %0,72 %  
to je individuální10,72 %0,72 %  
nejde jednoznačně určit, u nás to vyplynulo, má to jistě různá úskalí, ale bezesporu i spoustu výhod 10,72 %0,72 %  
Při nástupu na ZŠ10,72 %0,72 %  
čím později, tím lépe10,72 %0,72 %  
při vstupu do ZŠ10,72 %0,72 %  

Graf

21. Jaký mají dle Vás digitální technologie na děti dopad?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Digitální technologie jsou běžnou součástí života6345,32 %45,32 %  
Děti ztrácí schopnost komunikovat s okolím4330,94 %30,94 %  
Digitální technologie ničí podstatu dětství2014,39 %14,39 %  
Digitální technologie dětem usnadní vstup do života139,35 %9,35 %  

Graf

22. Mají dle Vás digitální technologie na děti spíše pozitivní či negativní dopad?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pozitivníotázka č. 23, Negativníotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Negativní9366,91 %66,91 %  
Pozitivní4633,09 %33,09 %  

Graf

23. Pokud jste zvolili pozitivní dopad, co tím přesně myslíte?

(možnost zvolit i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Budou s technologiemi umět pracovat a to se jim bude hodit v budoucnu3576,09 %25,18 %  
Například edukační hry děti pozitivně rozvíjí2860,87 %20,14 %  
Rozvíjí myšlení1328,26 %9,35 %  
Motivace k učení (je to pro děti zábavnější, než například knihy)1123,91 %7,91 %  

Graf

24. Pokud jste zvolili negativní dopad, co tím přesně myslíte?

(možnost zvolit i více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Děti netráví čas venku6670,97 %47,48 %  
Mohou narazit na nevhodný obsah5761,29 %41,01 %  
Nebudou schopny komunikovat s ostatními4144,09 %29,5 %  
Mohou být ovlivňovány reklamou2425,81 %17,27 %  
Negativně ovlivní jejich vývoj2122,58 %15,11 %  
Zařízení vyzařují nebezpečné záření88,6 %5,76 %  
Nebudou schopni komunikovat s ostatními33,23 %2,16 %  
Mohou narazit na nevhodný kontent11,08 %0,72 %  
Mohou být ovlivňování reklamou11,08 %0,72 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Vychováváte dítě:

3. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

4. Věk Vašeho dítěte:

5. Používá Vaše dítě digitální technologie?

6. O jaké technologie se nejčastěji jedná?

7. Co na tomto zařízení nejčastěji dělají?

8. Jaké pohádky nejčastěji sledují?

9. Kontrolujete, zda jsou tyto pohádky určeny pro věkovou kategorii Vašeho dítěte?

12. K jakým účelům nejčastěji Vaše děti tato zařízení používají?

13. Kolik času denně Vaše dítě u těchto zařízení tráví?

14. Jste s délkou tohoto času spokojeni?

15. Bylo by dle Vás vhodné tuto dobu spíše prodloužit či spíše zkrátit?

16. Kontrolujete děti při používání digitálních technologií?

17. Jak?

18. Máte pocit, že je prostředí internetu pro děti bezpečné?

19. Jakou hrozbu na internetu vnímáte jako nejhorší?

20. Kdy by se podle Vás měli děti začít s technologiemi seznamovat?

21. Jaký mají dle Vás digitální technologie na děti dopad?

22. Mají dle Vás digitální technologie na děti spíše pozitivní či negativní dopad?

23. Pokud jste zvolili pozitivní dopad, co tím přesně myslíte?

24. Pokud jste zvolili negativní dopad, co tím přesně myslíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Vychováváte dítě:

3. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

4. Věk Vašeho dítěte:

5. Používá Vaše dítě digitální technologie?

6. O jaké technologie se nejčastěji jedná?

7. Co na tomto zařízení nejčastěji dělají?

8. Jaké pohádky nejčastěji sledují?

9. Kontrolujete, zda jsou tyto pohádky určeny pro věkovou kategorii Vašeho dítěte?

12. K jakým účelům nejčastěji Vaše děti tato zařízení používají?

13. Kolik času denně Vaše dítě u těchto zařízení tráví?

14. Jste s délkou tohoto času spokojeni?

15. Bylo by dle Vás vhodné tuto dobu spíše prodloužit či spíše zkrátit?

16. Kontrolujete děti při používání digitálních technologií?

17. Jak?

18. Máte pocit, že je prostředí internetu pro děti bezpečné?

19. Jakou hrozbu na internetu vnímáte jako nejhorší?

20. Kdy by se podle Vás měli děti začít s technologiemi seznamovat?

21. Jaký mají dle Vás digitální technologie na děti dopad?

22. Mají dle Vás digitální technologie na děti spíše pozitivní či negativní dopad?

23. Pokud jste zvolili pozitivní dopad, co tím přesně myslíte?

24. Pokud jste zvolili negativní dopad, co tím přesně myslíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Svadbíková, J.Děti do šesti let a digitální technologie (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://deti-technologie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.