Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Diference spotřebitelů podle vztahu ke značce

Diference spotřebitelů podle vztahu ke značce

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Frühbauerová
Šetření:16. 03. 2013 - 31. 03. 2013
Počet respondentů:139
Počet otázek (max/průměr):36 / 33.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

chtěla bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který je zaměřen na otázky související s diferencemi spotřebního chování. Dotazník může vyplnit každý a jeho výsledky následně poslouží ke zpracování diplomové práce. 

 

Děkuji za vyplnění

 

Jana Frühbauerová

Odpovědi respondentů

1. Jaký postoj zaujímáte k výroku: značkové zboží je zárukou kvality?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7553,96 %53,96 %  
spíše nesouhlasím3424,46 %24,46 %  
nesouhlasím1410,07 %10,07 %  
souhlasím96,47 %6,47 %  
nevím75,04 %5,04 %  

Graf

2. Jaký postoj zaujímáte k výroku: za kvalitní zboží jsem ochoten zaplatit více?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7654,68 %54,68 %  
souhlasím5136,69 %36,69 %  
spíše nesouhlasím85,76 %5,76 %  
nevím21,44 %1,44 %  
nesouhlasím21,44 %1,44 %  

Graf

3. Jaký postoj zaujímáte k výroku: kvalitní zboží je vždy dražší?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4733,81 %33,81 %  
spíše nesouhlasím4633,09 %33,09 %  
nesouhlasím2316,55 %16,55 %  
souhlasím1611,51 %11,51 %  
nevím75,04 %5,04 %  

Graf

4. Jaký postoj zaujímáte k výroku: při výběru zboží mne často ovlivní reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím5539,57 %39,57 %  
nesouhlasím3525,18 %25,18 %  
spíše souhlasím3323,74 %23,74 %  
nevím1410,07 %10,07 %  
souhlasím21,44 %1,44 %  

Graf

5. Jaký postoj zaujímáte k výroku: při výběru zboží mne často ovlivní názory známých?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7755,4 %55,4 %  
souhlasím2618,71 %18,71 %  
spíše nesouhlasím2215,83 %15,83 %  
nevím96,47 %6,47 %  
nesouhlasím53,6 %3,6 %  

Graf

6. Jaký postoj zaujímáte k výroku: snažím se nakupovat co nejlevněji, využívám slev?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6043,17 %43,17 %  
souhlasím3323,74 %23,74 %  
spíše nesouhlasím3021,58 %21,58 %  
nevím107,19 %7,19 %  
nesouhlasím64,32 %4,32 %  

Graf

7. Jaký postoj zaujímáte k výroku: nové produkty si kupuji co nejdříve, nejlépe mezi prvními?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím7654,68 %54,68 %  
spíše nesouhlasím4834,53 %34,53 %  
spíše souhlasím107,19 %7,19 %  
nevím53,6 %3,6 %  

Graf

8. Když kupujete oblečení, nakupujete převážně značkové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7151,08 %51,08 %  
Ne6848,92 %48,92 %  

Graf

9. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení kvalita materiálu (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
46446,04 %46,04 %  
54330,94 %30,94 %  
32417,27 %17,27 %  
264,32 %4,32 %  
121,44 %1,44 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.07
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:4
Modus:4

Graf

10. Označte prosím, jak důležitý je pro Vás při výběru oblečení vzhled/módní střih (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
56546,76 %46,76 %  
43928,06 %28,06 %  
32316,55 %16,55 %  
275,04 %5,04 %  
153,6 %3,6 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.19
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:4
Modus:5

Graf

11. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení značka (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35035,97 %35,97 %  
23525,18 %25,18 %  
12920,86 %20,86 %  
51510,79 %10,79 %  
4107,19 %7,19 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.58
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.2
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení cena (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
46143,88 %43,88 %  
34431,65 %31,65 %  
52618,71 %18,71 %  
142,88 %2,88 %  
242,88 %2,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.78
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.52
Směrodatná odchylka:0.72
Medián:4
Modus:4

Graf

13. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení jeho pohodlnost (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
57050,36 %50,36 %  
44733,81 %33,81 %  
31510,79 %10,79 %  
242,88 %2,88 %  
132,16 %2,16 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.37
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.52
Směrodatná odchylka:0.72
Medián:5
Modus:5

Graf

14. Vypište, prosím, 3 značky oblečení, které Vás napadnou jako první.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adidas, Nike, Puma32,16 %2,16 %  
Adidas, Funstorm, DC10,72 %0,72 %  
Alpine, NordBlanc, Cube10,72 %0,72 %  
H&M, Zara, Bershka10,72 %0,72 %  
Adidas, H&M, O'Neall10,72 %0,72 %  
H&M, Nugget, AlpinePro10,72 %0,72 %  
Nike, Adidas, Puma10,72 %0,72 %  
Mango, Zara, Reserved10,72 %0,72 %  
Nike, Adidas, Loap10,72 %0,72 %  
Bushman, Tilak, Suit & Me10,72 %0,72 %  
ostatní odpovědi Marks and Spencer, Esprit, Mango
Gant, Le Premier, Hermes
Nike, Versace, Esprit
Klimatex, Alpin Pro, Takko
Marks and Spencer, Blažek, Boss
H&M, Pull&Bear, Zara
Litex, Nike, Asisas
nike, promod, adidas
Cottonfield, Esprit, Nike
adida, nike, gant
kenzo, dior, kenvelo
HaM, Roxy, Zara
adidas, esprit, tommy hilfiger
diesel, horsefeathers, adidas
guess, armani, calvin klein
Rbk, DC, Fishbone
tommy hilfiger, terranova, hm
Louis Vuitton, Lacoste, F&F
Bench., Mustang, Kilimanjaro
Alpine Pro, Carra, Bushman
OP Prostějov, Kras, Šumavan
adidas, roxy, zara
nike, reebok, adidas
nike, adidas, tommy hilfiger
Adidas, Puma, Nike
Zara, Timeout, Next
???
Guess, Pull&Bear, Zara
adidas, alpine pro, nike
Kromě slavných návrhářů neznám jiné značky. To, co je v ČR "značkou", neznám - nezajímám se
gate,new yorker, taily weil
alpine pro, hitec, jitex
adidas, vans, nike
Kenvelo, Roxy, Adidas
f&f, addidas, puma
Adidas, Zara, Blažek
nekoukám na značky jen mi to oblčení musí sedět
Guess, Lacoste, Adidas
mango, orsay, new yorker
Hannah, Moira, Nike
reserved, orsey, HaM
Esprit, Tom Taylor, Nike
H&M, Nike, Adidas, Kenvelo
MarkSpencer, Kara, Blažek
nike, adidas,baťa
Adidas, Nike, Reebok
Marks & Spencer, Nike, Adidas
Adidas, Nike, Tommy Hilfiger
Orsay, Kenvelo, terranova
Volcom, reserved, dc
Orsay, New Yorker, Bonprix
HM, New Yorker, addidas, puma, calvin clain,
adidas nike armani
puma, nike, adidas
Adidas, Nike, New Balance
C&A, H&M, Nike
bonprix, caa, witt
puma, loap, gate
Lacoste, Roxy, Nike
volcom,dune,hurley
Camaieu, C&A, H&M
gap, uniqlo, cos
HM, Camaieu, New Yorker
Adidas, Nike, Lacoste
adidas,kenvelo,puma
Reserved, HaM, TopMan
Nike, adidas, reebok
Hm, Zara, promod
Adidas, Miss sixty, Roxy
levis, riplcurl, addidas
Pepe Jaens, tomy hilfinger, gant
Time out, Kenvelo, C a A
DC, Quiksilver, Fox
Tommy Hilfiger, Bershka, American Eagle
hilfiger benetton levis
hm, hell bunny, lucky13
lucky hazzard, adidas, lucky 13
Pierre Cardin, Adidas, Diesel
adidas, puma
Angelo Litrico, Nike, AlpinePro
nevim dal
Nike, H&M, Asos
Topolino, HM, Lindex
Esprit, Mango, CaC
adidas, nike, pak už nevím
DC, adidas, C&A
Nike, Adidas, Lacoste
Zara, Mango, Abbercrombie
Calvin Klein, Lacoste, Baťa, Roxy
nike, adidas, fishbone
HaM, Reserved, Pull and Bear
new yorker, ca, tally weijl
Puma, Steel, Nike
alpinePro, HM, Orsay
je mi líto, nenapadnou
hannah, bushman, kenvelo
kenvelo, adidas, charles Vogelle
adidas, terranova,debenhams
Takko, HM, Tesco
Adidas, Orsay, Calzedonia
blažek, adidas, polo
new look, topshop, atmosphere
Puma, Nike, Next
Betty Barclay, Marco Pecci, Orsay
Adidas, Puma, La Gear
hm, ca,
addidas, nike, oresay
H&M, Adidas,NIKE
botas,umbro,rifle
Tommy Hilfiger, Gant, Lacoste
NordBlanc, Sam, Orsay
vild cat, nike, mustang
značka, kvalita, dobré jméno
Adidas, Orsay, Puma
time out, h&m ,tchibo
nike,adidas,mizuno
denim mustang zara
Camaieu, Next, Adidas
Desigual, Orsay, Marks and Spencer
puma, nike, hannah
dior, armani, versace
HM, Tom Tailor, Mango
timeout, belinda, smash
Esprit, Reserved, Mango
Hannah, Adidas, Sensor
His, Wrangler, Armani
Gerry Weber, Esprit, S. Oliver
12791,37 %91,37 % 

Graf

15. Co očekáváte v případě oblečení od značkového výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitu12489,21 %89,21 %  
Lepší úroveň služeb (např: při vyřizování reklamací)4633,09 %33,09 %  
Vyšší cenu3625,9 %25,9 %  
Pocit výjimečnosti2618,71 %18,71 %  
pohodlí21,44 %1,44 %  
že splní, co slibuje výrobce (např. funkční obl.) a neopotřebuje se dlouho10,72 %0,72 %  
větší komfort10,72 %0,72 %  
Stálost střihu, který mi maximálně vyhovuje10,72 %0,72 %  
příjemný materiál10,72 %0,72 %  
nic10,72 %0,72 %  
NIC. I takový Versace šije v Číně, aby ušetřil.10,72 %0,72 %  
Lepší vlastnosti materiálu10,72 %0,72 %  
Hezčí, kvalitnější, pohodlnější10,72 %0,72 %  
Delší životnost oproti neznačkovému výrobku10,72 %0,72 %  
pohodlnost10,72 %0,72 %  
Originalitu10,72 %0,72 %  

Graf

16. Odpovídá podle vašich zkušeností, skutečnost tomu, co jste očekávali od nakoupeného značkového oblečení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7856,12 %56,12 %  
nevím2820,14 %20,14 %  
spíše nesouhlasím1510,79 %10,79 %  
souhlasím128,63 %8,63 %  
nesouhlasím64,32 %4,32 %  

Graf

17. Řekne-li se výraz, „značkové oblečení“, jaké představy to ve Vás vyvolává?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká cena8258,99 %58,99 %  
Vysoká kvalita7453,24 %53,24 %  
Prostředek vyjádření osobní image5539,57 %39,57 %  
Příliš reklamy v médiích/představiteli značky jsou celebrity4633,09 %33,09 %  
Tradiční firma4532,37 %32,37 %  
Představitel (propagátor) značky1410,07 %10,07 %  
Kvalita shodná s neznačkovým zbožím107,19 %7,19 %  
Porušování lidských práv21,44 %1,44 %  
Přiřazení se určité skupině lidí10,72 %0,72 %  
představy kvality - u kvaltiných značek a naproti tomu i špatné zkušenosti (špatná kvalita, porušování lidských práv...) u značek jako Adidas, Nike...10,72 %0,72 %  
vím co od ní čekat10,72 %0,72 %  
jistota a stabilita 10,72 %0,72 %  
sociální nerovnoprávnost10,72 %0,72 %  
nablýskaný prodražený šmejd v nablýskané prodejně10,72 %0,72 %  
kvalita10,72 %0,72 %  
Negativní reakce od okolí10,72 %0,72 %  
vubec nic10,72 %0,72 %  
vyšší kvalita a životnost10,72 %0,72 %  

Graf

18. Pokud jde o kalhoty, máte svou oblíbenou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám11079,14 %79,14 %  
Ano, mám2920,86 %20,86 %  

Graf

19. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 18 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
EXE26,9 %1,44 %  
Esprit26,9 %1,44 %  
Zara26,9 %1,44 %  
levis26,9 %1,44 %  
H&M13,45 %0,72 %  
Bushman13,45 %0,72 %  
Le Premier13,45 %0,72 %  
Blažek13,45 %0,72 %  
HIS, Esprit, Levis, 13,45 %0,72 %  
guess13,45 %0,72 %  
ostatní odpovědi Terranova
MaS
Himm
Lee
camaieu, c&a
Pepe Jeans, pietro filipi, mexx
Kenvelo
American Eagle
Reserved
Asos
HaM
Diesel, Replay
vild cat
blend
Next
1551,72 %10,79 % 

Graf

20. Pokud jde o trička, máte svou oblíbenou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám10676,26 %76,26 %  
Ano, mám3323,74 %23,74 %  

Graf

21. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 20 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
adidas39,09 %2,16 %  
New Yorker39,09 %2,16 %  
H&M26,06 %1,44 %  
tommy hilfiger26,06 %1,44 %  
Nike26,06 %1,44 %  
Pull and Bear26,06 %1,44 %  
Marks and Spencer, Esprit, Mango13,03 %0,72 %  
Gant13,03 %0,72 %  
Litex13,03 %0,72 %  
Cottonfield13,03 %0,72 %  
ostatní odpovědi guess
Fishbone
Esprit EDC
Bench.
roxy
Tally Weijl
jitex
HM
Marks & Spencer
puma
Fruit of the Loom
caa
volcom
Pierre Cardin
Mötivy, Adidas
1545,45 %10,79 % 

Graf

22. Pokud jde o obuv, máte svou oblíbenou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám7352,52 %52,52 %  
Ano, mám6647,48 %47,48 %  

Graf

23. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 22 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adidas1116,67 %7,91 %  
Baťa1116,67 %7,91 %  
nike913,64 %6,47 %  
Rieker46,06 %2,88 %  
converse34,55 %2,16 %  
Steel34,55 %2,16 %  
Salomon23,03 %1,44 %  
Lacoste23,03 %1,44 %  
Merrell11,52 %0,72 %  
Josef Seibel11,52 %0,72 %  
ostatní odpovědi Loake,
esprit
adidas, DC
Lacoste, Nike
CCC - Jennifer
CCC-clara barson
Reebok, adidas, nike
dune
lakoste
campers
CCC
Mustang
DC
Fare
bata, nike
rieker, tamaris
Adidas, CCC
Tommy Hilfiger
Baťa, Rieker
1928,79 %13,67 % 

Graf

24. Jak často si v průměru kupujete kalhoty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Půl ročně4935,25 %35,25 %  
Ročně3424,46 %24,46 %  
Kvartálně3323,74 %23,74 %  
Méně než jednou za rok1712,23 %12,23 %  
Měsíčně či častěji32,16 %2,16 %  
Nosím sukně10,72 %0,72 %  
Ob měsíc10,72 %0,72 %  
prakticky nenosim kalhoty.10,72 %0,72 %  

Graf

25. Jak často si v průměru kupujete tričko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvartálně6446,04 %46,04 %  
Měsíčně či častěji3323,74 %23,74 %  
Půl ročně2215,83 %15,83 %  
Ročně96,47 %6,47 %  
Méně než jednou za rok85,76 %5,76 %  
Podle potřeby a finanční situace10,72 %0,72 %  
podle chuti utrácet a podle výběru...občas je to jednou za měsíc nebo za půl roku, pak se taky stane, že si nakoupim tři během týdne :D10,72 %0,72 %  
posledni dobou nekupuju10,72 %0,72 %  

Graf

26. Jak často si v průměru kupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Půl ročně4935,25 %35,25 %  
Ročně3625,9 %25,9 %  
Kvartálně3525,18 %25,18 %  
Méně než jednou za rok1410,07 %10,07 %  
Měsíčně či častěji32,16 %2,16 %  
Přibližně každé 2 měsíce10,72 %0,72 %  
záleží podle ročního období, podle chuti utrácet a podle výběru..V létě je to častější10,72 %0,72 %  

Graf

27. Kterou značku oblečení považujte Vy osobně za nejlepší?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou139,35 %9,35 %  
nevím139,35 %9,35 %  
Adidas107,19 %7,19 %  
Nike53,6 %3,6 %  
tommy hilfiger32,16 %2,16 %  
nemám 32,16 %2,16 %  
puma32,16 %2,16 %  
Hannah21,44 %1,44 %  
Esprit21,44 %1,44 %  
guess21,44 %1,44 %  
ostatní odpovědi New Yorker
orsay
Moira
volcom
HM
nemám takovou
Funstorm
Alpine
Primark
Zara
Loap
nelze říci, každá značka, kterou používám, je na jinou příležitost
Gant
Klimatex
Blažek
H&M
under armour
The North Face
nelze říct, na každý typ zboží jinou
marcs&spencer
nevím - nemohu posoudit a říci pouze jednu konkrétní značku - asi by bylo více "oblíbených"
diesel
Reebok
nedokážu říci. u každého typu oblečení to je jiná značka. Navíc za některé kusy oblečení nejsem ochotná platit moc a naopak například u kabátu/bundy jdu pro kvalitní značku
Tom Tailor
Bushman
Burton
Nepovažuji žádnou za nejlepší, vše je stejně vyráběno v Číně a na konci linky je na to natisknuto jiné logo..
žádnou, ale např. C&A ujde
jitex, alpine pro, husky
Jak na co. Ze sportovního oblečení adidas.
reserved
Tom Taylor
Nevim, hlavně, ať je to kvalitní
MaS
Nugget
nevím :D
ROXY
Nuclear Blast
caa
popravdě nemám ani jednu, kterou považuji za nejlepší....
Camaieu
nemám nejlepší
C&A
top shop
Pietro Filipi
Time out
DC
envím
hell bunny
lucky 13
Každá značka má jinou část oblečení nejlepší, proto nedokáži říci název pouze jedné značky.
Těžko říct
cokoliv co je pohodlne,na znacce nesejde
Asos
Lindex
Mark&Spencer
celkem dlouho jsem přemýšlela a nemůžu si vybrat, žádná z těch "lepších" mi nepříjde nějak výjimečně dobrá nebo nejlepší
forever 21, topshop
nemám vyhraněnou značku
Lacoste
CA
nemám preferenci značky
značkové oblečení nekupuji
sekááč
nemám nejlepší značku
La Gear
oresay
nemám jednu, sportovní oblečení
nemám konkrétní značku o které bych mohl říct že e nejlepší
ed hardy
ani jednu
tchibo
Clockhouse
Desigual
Hugo Boss
Baťa
8359,71 %59,71 % 

Graf

28. Jak vnímáte značku Kenvelo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Nová vs. Stará1-2-3-4-5-6-75.2592.451
Moderní vs. Nemoderní1-2-3-4-5-6-74.1652.512
Drahá vs. Levná1-2-3-4-5-6-74.1732.69
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-5-6-74.5182.336
Pro mladé vs. Pro starší1-2-3-4-5-6-72.641.842
Extravagantní vs. Usedlá1-2-3-4-5-6-74.0291.611
Dostupná vs. Nedostupná1-2-3-4-5-6-72.5761.856
Výjimečná vs. Běžná1-2-3-4-5-6-75.5611.987

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

29. Jak vnímáte značku Adidas?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Nová vs. Stará1-2-3-4-5-6-75.2592.955
Moderní vs. Nemoderní1-2-3-4-5-6-72.8351.836
Drahá vs. Levná1-2-3-4-5-6-72.3171.483
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-5-6-72.7341.634
Pro mladé vs. Pro starší1-2-3-4-5-6-73.2091.331
Extravagantní vs. Usedlá1-2-3-4-5-6-74.4241.323
Dostupná vs. Nedustupná1-2-3-4-5-6-732.173
Výjimečná vs. Bežná1-2-3-4-5-6-74.642.389

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

30. Jak vnímáte značku Lacoste?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Nová vs. Stará1-2-3-4-5-6-74.4393.182
Moderní vs. Nemoderní1-2-3-4-5-6-72.951.76
Drahá vs. Levná1-2-3-4-5-6-71.7191.18
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-5-6-72.6121.604
Pro mladé vs. Pro starší1-2-3-4-5-6-73.6471.509
Extravagantní vs. Usedlá1-2-3-4-5-6-74.2591.731
Dostupná vs. Nedostupná1-2-3-4-5-6-74.3451.981
Výjimečná vs. Běžná1-2-3-4-5-6-73.5832.157

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

31. Jste muž či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9467,63 %67,63 %  
Muž4532,37 %32,37 %  

Graf

32. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-299870,5 %70,5 %  
30-391510,79 %10,79 %  
40-49117,91 %7,91 %  
50-5975,04 %5,04 %  
12-1975,04 %5,04 %  
60-6910,72 %0,72 %  

Graf

33. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující6446,04 %46,04 %  
Student4028,78 %28,78 %  
Student i pracující2517,99 %17,99 %  
Důchodce21,44 %1,44 %  
OSVČ21,44 %1,44 %  
operátor10,72 %0,72 %  
nyní na mateřské dovolené10,72 %0,72 %  
Č.invalidní důchodkyně nezaměstnaná10,72 %0,72 %  
V domácnosti10,72 %0,72 %  
Au Pair10,72 %0,72 %  
nezaměstnaný10,72 %0,72 %  

Graf

34. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou7755,4 %55,4 %  
Vysokoškolské5035,97 %35,97 %  
Střední bez maturity75,04 %5,04 %  
Základní53,6 %3,6 %  

Graf

35. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4330,94 %30,94 %  
Ústecký1913,67 %13,67 %  
Liberecký1611,51 %11,51 %  
Středočeský1510,79 %10,79 %  
Jihočeský117,91 %7,91 %  
Jihomoravský75,04 %5,04 %  
Moravskoslezský75,04 %5,04 %  
Plzeňský53,6 %3,6 %  
Vysočina42,88 %2,88 %  
Královéhradecký32,16 %2,16 %  
Pardubický32,16 %2,16 %  
Olomoucký21,44 %1,44 %  
Karlovarský21,44 %1,44 %  
Zlínský21,44 %1,44 %  

Graf

36. Jaká je velikost místa Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více obyvatel5640,29 %40,29 %  
20 000 - 99 999 obyvatel3021,58 %21,58 %  
5 000 - 19 999 obyvatel2316,55 %16,55 %  
1 000 - 4 999 obyvatel1611,51 %11,51 %  
méně než 1000 obyvatel1410,07 %10,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký postoj zaujímáte k výroku: za kvalitní zboží jsem ochoten zaplatit více?

  • odpověď spíše souhlasím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1000 obyvatel na otázku 36. Jaká je velikost místa Vašeho bydliště?

7. Jaký postoj zaujímáte k výroku: nové produkty si kupuji co nejdříve, nejlépe mezi prvními?

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drahá [1-2-3-4-5-6-7] Levná: 1 na otázku 28. Jak vnímáte značku Kenvelo?

17. Řekne-li se výraz, „značkové oblečení“, jaké představy to ve Vás vyvolává?

  • odpověď Tradiční firma:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Nemoderní: 5 na otázku 30. Jak vnímáte značku Lacoste?
  • odpověď Vysoká cena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 16. Odpovídá podle vašich zkušeností, skutečnost tomu, co jste očekávali od nakoupeného značkového oblečení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupná [1-2-3-4-5-6-7] Nedustupná: 5 na otázku 29. Jak vnímáte značku Adidas?
  • odpověď Vysoká kvalita:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5-6-7] Nekvalitní: 1 na otázku 29. Jak vnímáte značku Adidas?

22. Pokud jde o obuv, máte svou oblíbenou značku?

  • odpověď Ano, mám:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 23. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 22 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baťa na otázku 23. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 22 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?

29. Jak vnímáte značku Adidas?

  • odpověď Nová [1-2-3-4-5-6-7] Stará: 7:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nová [1-2-3-4-5-6-7] Stará: 7 na otázku 30. Jak vnímáte značku Lacoste?
  • odpověď Pro mladé [1-2-3-4-5-6-7] Pro starší: 4:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nová [1-2-3-4-5-6-7] Stará: 6 na otázku 30. Jak vnímáte značku Lacoste?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Nemoderní: 5 na otázku 30. Jak vnímáte značku Lacoste?

30. Jak vnímáte značku Lacoste?

  • odpověď Drahá [1-2-3-4-5-6-7] Levná: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Extravagantní [1-2-3-4-5-6-7] Usedlá: 7 na otázku 30. Jak vnímáte značku Lacoste?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Nemoderní: 1 na otázku 30. Jak vnímáte značku Lacoste?

33. Jaké je Vaše povolání?

  • odpověď Pracující:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30-39 na otázku 32. Jaký je Váš věk?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-49 na otázku 32. Jaký je Váš věk?

34. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Střední s maturitou:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baťa na otázku 23. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 22 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?

36. Jaká je velikost místa Vašeho bydliště?

  • odpověď 100 000 a více obyvatel:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 35. Ve kterém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký postoj zaujímáte k výroku: značkové zboží je zárukou kvality?

2. Jaký postoj zaujímáte k výroku: za kvalitní zboží jsem ochoten zaplatit více?

3. Jaký postoj zaujímáte k výroku: kvalitní zboží je vždy dražší?

4. Jaký postoj zaujímáte k výroku: při výběru zboží mne často ovlivní reklama?

5. Jaký postoj zaujímáte k výroku: při výběru zboží mne často ovlivní názory známých?

6. Jaký postoj zaujímáte k výroku: snažím se nakupovat co nejlevněji, využívám slev?

7. Jaký postoj zaujímáte k výroku: nové produkty si kupuji co nejdříve, nejlépe mezi prvními?

8. Když kupujete oblečení, nakupujete převážně značkové oblečení?

9. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení kvalita materiálu (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

10. Označte prosím, jak důležitý je pro Vás při výběru oblečení vzhled/módní střih (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

11. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení značka (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

12. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení cena (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

13. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení jeho pohodlnost (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

15. Co očekáváte v případě oblečení od značkového výrobku?

16. Odpovídá podle vašich zkušeností, skutečnost tomu, co jste očekávali od nakoupeného značkového oblečení?

17. Řekne-li se výraz, „značkové oblečení“, jaké představy to ve Vás vyvolává?

18. Pokud jde o kalhoty, máte svou oblíbenou značku?

20. Pokud jde o trička, máte svou oblíbenou značku?

22. Pokud jde o obuv, máte svou oblíbenou značku?

23. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 22 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?

24. Jak často si v průměru kupujete kalhoty?

25. Jak často si v průměru kupujete tričko?

26. Jak často si v průměru kupujete obuv?

27. Kterou značku oblečení považujte Vy osobně za nejlepší?

28. Jak vnímáte značku Kenvelo?

29. Jak vnímáte značku Adidas?

30. Jak vnímáte značku Lacoste?

31. Jste muž či žena?

32. Jaký je Váš věk?

33. Jaké je Vaše povolání?

34. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

35. Ve kterém kraji bydlíte?

36. Jaká je velikost místa Vašeho bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký postoj zaujímáte k výroku: značkové zboží je zárukou kvality?

2. Jaký postoj zaujímáte k výroku: za kvalitní zboží jsem ochoten zaplatit více?

3. Jaký postoj zaujímáte k výroku: kvalitní zboží je vždy dražší?

4. Jaký postoj zaujímáte k výroku: při výběru zboží mne často ovlivní reklama?

5. Jaký postoj zaujímáte k výroku: při výběru zboží mne často ovlivní názory známých?

6. Jaký postoj zaujímáte k výroku: snažím se nakupovat co nejlevněji, využívám slev?

7. Jaký postoj zaujímáte k výroku: nové produkty si kupuji co nejdříve, nejlépe mezi prvními?

8. Když kupujete oblečení, nakupujete převážně značkové oblečení?

9. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení kvalita materiálu (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

10. Označte prosím, jak důležitý je pro Vás při výběru oblečení vzhled/módní střih (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

11. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení značka (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

12. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení cena (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

13. Označte prosím, jak důležitá je pro Vás při výběru oblečení jeho pohodlnost (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)?

15. Co očekáváte v případě oblečení od značkového výrobku?

16. Odpovídá podle vašich zkušeností, skutečnost tomu, co jste očekávali od nakoupeného značkového oblečení?

17. Řekne-li se výraz, „značkové oblečení“, jaké představy to ve Vás vyvolává?

18. Pokud jde o kalhoty, máte svou oblíbenou značku?

20. Pokud jde o trička, máte svou oblíbenou značku?

22. Pokud jde o obuv, máte svou oblíbenou značku?

23. V případě, že jste odpověděli u otázky číslo 22 - "ano, mám", můžete prosím, uvést konkrétní značku?

24. Jak často si v průměru kupujete kalhoty?

25. Jak často si v průměru kupujete tričko?

26. Jak často si v průměru kupujete obuv?

27. Kterou značku oblečení považujte Vy osobně za nejlepší?

28. Jak vnímáte značku Kenvelo?

29. Jak vnímáte značku Adidas?

30. Jak vnímáte značku Lacoste?

31. Jste muž či žena?

32. Jaký je Váš věk?

33. Jaké je Vaše povolání?

34. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

35. Ve kterém kraji bydlíte?

36. Jaká je velikost místa Vašeho bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Frühbauerová, J.Diference spotřebitelů podle vztahu ke značce (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://diference-spotrebitelu-podle.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.