Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Digitální fotografie a kalendáře objednané přes internet

Digitální fotografie a kalendáře objednané přes internet

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vladimír Hrubeš
Šetření:11. 11. 2013 - 16. 11. 2013
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):15 / 9.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím vás o vyplnění mého dotazníku, který se zabývá internetovými obchody zaměřujícími se na výrobu digitálních fotografií, fotokalendářů, fotoknih a doplňkového sortimentu a na následnou komunikaci se zákazníkem při vyřizování objednávky.Výsledek použiji v mojí bakalářské práci.

Děkuji všem respondentům za ochotu a spolupráci.

 

Odpovědi respondentů

1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5851,79 %51,79 %  
ne5448,21 %48,21 %  

Graf

2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetová reklama3560,34 %31,25 %  
od známého1118,97 %9,82 %  
tištěná reklama813,79 %7,14 %  
hledal jsem na internetu11,72 %0,89 %  
google11,72 %0,89 %  
Díky poukazu na 10 fotografií zdarma.11,72 %0,89 %  
od učitele (a zároveň majitele firmy, která tyto služby nabízí)11,72 %0,89 %  

Graf

3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotolab.cz3051,72 %26,79 %  
Happy foto2543,1 %22,32 %  
FotoStar.cz712,07 %6,25 %  
24PRINT.eu712,07 %6,25 %  
Fotoknihy MCL712,07 %6,25 %  
rajce.net11,72 %0,89 %  
Fotolab.sk11,72 %0,89 %  
photobox.co.uk11,72 %0,89 %  
fotoškoda11,72 %0,89 %  
tiskni-online.cz11,72 %0,89 %  

Graf

4. Jaké služby nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tisk fotografií4882,76 %42,86 %  
tisk fotokalendářů2136,21 %18,75 %  
tisk fotoknih1424,14 %12,5 %  
výroba fotodárků915,52 %8,04 %  
tisk vizitek46,9 %3,57 %  
výroba fotoobrazů35,17 %2,68 %  

Graf

5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prosinec2543,1 %22,32 %  
listopad2237,93 %19,64 %  
říjen1831,03 %16,07 %  
září1525,86 %13,39 %  
srpen1118,97 %9,82 %  
červen915,52 %8,04 %  
červenec915,52 %8,04 %  
květen813,79 %7,14 %  
březen712,07 %6,25 %  
duben610,34 %5,36 %  
únor58,62 %4,46 %  
leden46,9 %3,57 %  

Graf

Vyberte který způsob využíváte nejčastěji

6. Využíváte k nákupu slevových akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
využívám nabídky slevových portálů2339,66 %20,54 %  
nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji2034,48 %17,86 %  
využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce1525,86 %13,39 %  

Graf

7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano58100 %51,79 %  

Graf

8. Při zadávání objednávky preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce3153,45 %27,68 %  
vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač2746,55 %24,11 %  

Graf

9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2746,55 %24,11 %  
je mi to jedno1932,76 %16,96 %  
ne1220,69 %10,71 %  

Graf

10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5798,28 %50,89 %  
ne, tyto informace mě nezajímají11,72 %0,89 %  

Graf

11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail4475,86 %39,29 %  
sms712,07 %6,25 %  
informace zjišťuji sám na stránkách výrobce po přihlášení610,34 %5,36 %  
telefon11,72 %0,89 %  

Graf

12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírka2543,1 %22,32 %  
platba v hotovosti při převzetí1017,24 %8,93 %  
platba bankovním převodem915,52 %8,04 %  
platba platební kartou813,79 %7,14 %  
platba přes online nástroj banky46,9 %3,57 %  
platba pomocí SMS11,72 %0,89 %  
platba přes prostředníka (např. PayPal)11,72 %0,89 %  

Graf

13. Jaký způsob dopravy preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní odběr2644,83 %23,21 %  
Česká pošta2136,21 %18,75 %  
expresní dopravci (PPL, DPD...)1017,24 %8,93 %  
expresní kurýr11,72 %0,89 %  

Graf

14. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž7667,86 %67,86 %  
žena3632,14 %32,14 %  

Graf

15. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let5750,89 %50,89 %  
0-20 let3127,68 %27,68 %  
31-40 let1715,18 %15,18 %  
41-50 let65,36 %5,36 %  
51 let a více10,89 %0,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetová reklama na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotolab.cz na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Happy foto na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotografií na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotokalendářů na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotoknih na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosinec na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi srpen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi září na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slevových portálů na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mail na otázku 11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírka na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi platba v hotovosti při převzetí na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi expresní dopravci (PPL, DPD...) na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní odběr na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?

4. Jaké služby nejčastěji využíváte?

  • odpověď tisk fotografií:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?

7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetová reklama na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotolab.cz na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Happy foto na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotografií na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotokalendářů na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotoknih na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosinec na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi srpen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi září na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slevových portálů na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mail na otázku 11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírka na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi platba v hotovosti při převzetí na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi expresní dopravci (PPL, DPD...) na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní odběr na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?

10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Happy foto na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosinec na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi srpen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slevových portálů na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírka na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi expresní dopravci (PPL, DPD...) na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotografií na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mail na otázku 11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetová reklama na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotolab.cz na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní odběr na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotokalendářů na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi září na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotoknih na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?

2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?

3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?

4. Jaké služby nejčastěji využíváte?

5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?

6. Využíváte k nákupu slevových akcí?

7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?

8. Při zadávání objednávky preferujete:

9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?

10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?

11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?

12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?

13. Jaký způsob dopravy preferujete?

14. Pohlaví:

15. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?

2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?

3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?

4. Jaké služby nejčastěji využíváte?

5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?

6. Využíváte k nákupu slevových akcí?

7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?

8. Při zadávání objednávky preferujete:

9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?

10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?

11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?

12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?

13. Jaký způsob dopravy preferujete?

14. Pohlaví:

15. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrubeš, V.Digitální fotografie a kalendáře objednané přes internet (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://digitalni-fotografie-a-kalen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.