Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím vás o vyplnění mého dotazníku, který se zabývá internetovými obchody zaměřujícími se na výrobu digitálních fotografií, fotokalendářů, fotoknih a doplňkového sortimentu a na následnou komunikaci se zákazníkem při vyřizování objednávky.Výsledek použiji v mojí bakalářské práci.
Děkuji všem respondentům za ochotu a spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
58
51,79 %
51,79 %
ne
54
48,21 %
48,21 %
2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internetová reklama
35
60,34 %
31,25 %
od známého
11
18,97 %
9,82 %
tištěná reklama
8
13,79 %
7,14 %
hledal jsem na internetu
1
1,72 %
0,89 %
google
1
1,72 %
0,89 %
Díky poukazu na 10 fotografií zdarma.
1
1,72 %
0,89 %
od učitele (a zároveň majitele firmy, která tyto služby nabízí)
1
1,72 %
0,89 %
3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Fotolab.cz
30
51,72 %
26,79 %
Happy foto
25
43,1 %
22,32 %
FotoStar.cz
7
12,07 %
6,25 %
24PRINT.eu
7
12,07 %
6,25 %
Fotoknihy MCL
7
12,07 %
6,25 %
rajce.net
1
1,72 %
0,89 %
Fotolab.sk
1
1,72 %
0,89 %
photobox.co.uk
1
1,72 %
0,89 %
fotoškoda
1
1,72 %
0,89 %
tiskni-online.cz
1
1,72 %
0,89 %
4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tisk fotografií
48
82,76 %
42,86 %
tisk fotokalendářů
21
36,21 %
18,75 %
tisk fotoknih
14
24,14 %
12,5 %
výroba fotodárků
9
15,52 %
8,04 %
tisk vizitek
4
6,9 %
3,57 %
výroba fotoobrazů
3
5,17 %
2,68 %
5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prosinec
25
43,1 %
22,32 %
listopad
22
37,93 %
19,64 %
říjen
18
31,03 %
16,07 %
září
15
25,86 %
13,39 %
srpen
11
18,97 %
9,82 %
červen
9
15,52 %
8,04 %
červenec
9
15,52 %
8,04 %
květen
8
13,79 %
7,14 %
březen
7
12,07 %
6,25 %
duben
6
10,34 %
5,36 %
únor
5
8,62 %
4,46 %
leden
4
6,9 %
3,57 %
Vyberte který způsob využíváte nejčastěji
6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
využívám nabídky slevových portálů
23
39,66 %
20,54 %
nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji
20
34,48 %
17,86 %
využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce
15
25,86 %
13,39 %
7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
58
100 %
51,79 %
8. Při zadávání objednávky preferujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce
31
53,45 %
27,68 %
vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač
27
46,55 %
24,11 %
9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
27
46,55 %
24,11 %
je mi to jedno
19
32,76 %
16,96 %
ne
12
20,69 %
10,71 %
10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
57
98,28 %
50,89 %
ne, tyto informace mě nezajímají
1
1,72 %
0,89 %
11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
e-mail
44
75,86 %
39,29 %
sms
7
12,07 %
6,25 %
informace zjišťuji sám na stránkách výrobce po přihlášení
6
10,34 %
5,36 %
telefon
1
1,72 %
0,89 %
12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobírka
25
43,1 %
22,32 %
platba v hotovosti při převzetí
10
17,24 %
8,93 %
platba bankovním převodem
9
15,52 %
8,04 %
platba platební kartou
8
13,79 %
7,14 %
platba přes online nástroj banky
4
6,9 %
3,57 %
platba pomocí SMS
1
1,72 %
0,89 %
platba přes prostředníka (např. PayPal)
1
1,72 %
0,89 %
13. Jaký způsob dopravy preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
osobní odběr
26
44,83 %
23,21 %
Česká pošta
21
36,21 %
18,75 %
expresní dopravci (PPL, DPD...)
10
17,24 %
8,93 %
expresní kurýr
1
1,72 %
0,89 %
14. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
76
67,86 %
67,86 %
žena
36
32,14 %
32,14 %
15. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30 let
57
50,89 %
50,89 %
0-20 let
31
27,68 %
27,68 %
31-40 let
17
15,18 %
15,18 %
41-50 let
6
5,36 %
5,36 %
51 let a více
1
0,89 %
0,89 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Happy foto na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotografií na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotokalendářů na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotoknih na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosinec na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi srpen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi září na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slevových portálů na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mail na otázku 11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírka na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi platba v hotovosti při převzetí na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi expresní dopravci (PPL, DPD...) na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní odběr na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
odpověď tisk fotografií:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetová reklama na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotolab.cz na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Happy foto na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotografií na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotokalendářů na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotoknih na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosinec na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi srpen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi září na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slevových portálů na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mail na otázku 11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírka na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi platba v hotovosti při převzetí na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi expresní dopravci (PPL, DPD...) na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní odběr na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známého na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Happy foto na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi listopad na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prosinec na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi srpen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevyužívám, nakupuji vždy když daný produkt potřebuji na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slevových portálů na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky přímo na stránkách prodejce na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobírka na otázku 12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká pošta na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi expresní dopravci (PPL, DPD...) na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotografií na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-mail na otázku 11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetová reklama na otázku 2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotolab.cz na otázku 3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytváření objednávky v programu, který jste si stáhli na váš počítač na otázku 8. Při zadávání objednávky preferujete:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobní odběr na otázku 13. Jaký způsob dopravy preferujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotokalendářů na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi říjen na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi září na otázku 5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívám nabídky slev přímo na stránkách prodejce na otázku 6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk fotoknih na otázku 4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?
2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
8. Při zadávání objednávky preferujete:
9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
13. Jaký způsob dopravy preferujete?
14. Pohlaví:
15. Věk:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Využili jste již někdy služeb firem nabízejících tisk digitálních fotografií prostřednictvím internetu?
2. Jak jste se o těchto službách dozvěděli?
3. Služeb které fotolaboratoře jste již využili?
4. Jaké služby nejčastěji využíváte?
5. V jakých měsících nejčastěji provádíte objednávky?
6. Využíváte k nákupu slevových akcí?
7. Zdá se vám nabídka služeb poskytovaných těmito firmami dostatečná?
8. Při zadávání objednávky preferujete:
9. Vadí vám uchovávání osobních údajů a vašich fotografií v systému výrobce?
10. Oceňujete když vás výrobce podrobně informuje o stavu vaší objednávky?
11. Jaký způsob informování o stavu objednávky preferujete?
12. Jaký způsob platby za objednávku nejčastěji využíváte?
13. Jaký způsob dopravy preferujete?
14. Pohlaví:
15. Věk:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.