Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Digitální gramotnost lektora - dotazníkové šetření k DP
Digitální gramotnost lektora - dotazníkové šetření k DP
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Lánská |
---|---|
Šetření: | 04. 05. 2021 - 09. 05. 2021 |
Počet respondentů: | 189 |
Počet otázek (max/průměr): | 26 / 26 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou navazujícího magisterského studia Andragogiky na Univerzitě J. A. Komenského. V rámci své diplomové práce Digitální gramotnost lektora ve vzdělávání dospělých se zaobírám digitálními kompetencemi a jejich využitím ve vzdělávání dospělých.
Budu ráda, za vyplnění dotazníku. Dotazník je určen lektorům a vzdělavatelům v oboru se zaměřením na vzdělávání dospělých.
Odhadovaný čas vyplnění 4-5 minut. Dotazníkové šetření je anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš vztah k digitálním technologiím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pozitivní | 107 | 56,61 % | 56,61 % |
spíše pozitivní | 56 | 29,63 % | 29,63 % |
neutrální | 19 | 10,05 % | 10,05 % |
spíše negativní | 5 | 2,65 % | 2,65 % |
negativní | 2 | 1,06 % | 1,06 % |
2. Na jaké úrovni jsou Vaše digitální kompetence?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středně pokročilý | 82 | 43,39 % | 43,39 % |
průměrný uživatel | 61 | 32,28 % | 32,28 % |
na vysoké úrovni | 43 | 22,75 % | 22,75 % |
mám značné mezery v digitálních kompetencích | 3 | 1,59 % | 1,59 % |
3. Zvýšila současná situace (pandemie) Vaši potřebu zlepšit se v ovládání digitálních technologií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 117 | 61,9 % | 61,9 % |
spíše ano | 60 | 31,75 % | 31,75 % |
spíše ne | 10 | 5,29 % | 5,29 % |
určitě ne | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
nedokážu posoudit | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
4. Cítíte potřebu zdokonalit své technické dovednosti v oblasti digitálních technologií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 94 | 49,74 % | 49,74 % |
spíše ano | 71 | 37,57 % | 37,57 % |
spíše ne | 19 | 10,05 % | 10,05 % |
nedokážu posoudit | 3 | 1,59 % | 1,59 % |
určitě ne | 2 | 1,06 % | 1,06 % |
5. Jaká je Vaše motivace ke zlepšení digitálních kompetencí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přínos do pracovního života | 93 | 49,21 % | 49,21 % |
nutnost k vykonávání své profese | 50 | 26,46 % | 26,46 % |
součást seberozvoje | 42 | 22,22 % | 22,22 % |
přínos do osobního života | 4 | 2,12 % | 2,12 % |
6. Jaký vztah má Vaše pracovní okolí k digitálním technologiím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše pozitivní | 107 | 56,61 % | 56,61 % |
nedokážu posoudit | 53 | 28,04 % | 28,04 % |
mimořádně pozitivní | 21 | 11,11 % | 11,11 % |
spíše negativní | 8 | 4,23 % | 4,23 % |
7. Které z uvedených moderních technických prostředků využíváte ve své praxi nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
počítač nebo notebook | 186 | 98,41 % | 98,41 % |
chytrý telefon | 133 | 70,37 % | 70,37 % |
mikrofon, reproduktor | 95 | 50,26 % | 50,26 % |
kamera nebo fotoaparát | 71 | 37,57 % | 37,57 % |
interaktivní tabule | 55 | 29,1 % | 29,1 % |
tablet | 38 | 20,11 % | 20,11 % |
projektor/ projekční plátno | 28 | 14,81 % | 14,81 % |
záznamová technika | 21 | 11,11 % | 11,11 % |
LCD monitor | 20 | 10,58 % | 10,58 % |
grafický tablet | 14 | 7,41 % | 7,41 % |
technika pro ozvučení | 11 | 5,82 % | 5,82 % |
vizualizér | 6 | 3,17 % | 3,17 % |
interaktivní displej | 6 | 3,17 % | 3,17 % |
Osvětlení - light ring | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
8. Které další moderní prostředky používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
audio a video záznamy | 154 | 81,48 % | 81,48 % |
tištěné materiály (brožury, handouty aj. materiál sloužící jako opora pro studenty) | 123 | 65,08 % | 65,08 % |
lektorské pomůcky (časovač, losovátka, karty, kostky aj.) | 102 | 53,97 % | 53,97 % |
výukové počítačové programy | 90 | 47,62 % | 47,62 % |
vizuální pomůcky, předměty a modely | 84 | 44,44 % | 44,44 % |
popisovatelná (magnetická) tabule | 53 | 28,04 % | 28,04 % |
flipchart | 36 | 19,05 % | 19,05 % |
nástěnné plakáty | 23 | 12,17 % | 12,17 % |
nic z výše uvedeného nevyužívám | 8 | 4,23 % | 4,23 % |
výukové aplikace a online nástroje | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Online platformy s výukovými materiály a k vytváření zábavných aktivit | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
online jazykové aplikace, stránky, videa | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Všechny výše zmíněné používám aktuálně v online verzích | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
9. K vedení Vašich kurzů/lekcí využíváte on-line prostředí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
MS Teams | 90 | 47,62 % | 47,62 % |
Zoom | 81 | 42,86 % | 42,86 % |
Skype | 62 | 32,8 % | 32,8 % |
Google Classroon | 49 | 25,93 % | 25,93 % |
Google Hangouts Meet | 29 | 15,34 % | 15,34 % |
Nevyužívám nic | 3 | 1,59 % | 1,59 % |
WebEx | 3 | 1,59 % | 1,59 % |
Discord | 2 | 1,06 % | 1,06 % |
Messenger | 2 | 1,06 % | 1,06 % |
Zoom, Skype, Google Classroom | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Zoom v kombinaci s Google Classroom | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
MS Teams, Skype, Zoom- záleží na studentech co preferují | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Více z nabízených možnsostí. Meet, Teams, Webex | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Skype, Zoom, whereby, gathertown | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Zoom, Skype, G Meet, G Classroom | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
MS Teams, Skype, Skype Business, Zoom | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Zoom i MS Teams | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
MS Teams, Classroom, Meet, Skype, Messenger | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Messenger, whatsapp | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Moodle | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Messengee | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
platforma DINA | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
1 | 0,53 % | 0,53 % | |
google meet | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Jitsy meet, Whereby | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
WhatsUp | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Momentálně jsem na mateřské, nyni pouze doucuji přes Skype | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
youtube | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
10. Využíváte nějaké výukové aplikace nebo výukový software při své lektorské činnosti? Pokud ano, jaké?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Google aplikace (Jamboard, Prezentace, Dokumenty, …) | 128 | 67,72 % | 67,72 % |
Wordwall | 99 | 52,38 % | 52,38 % |
Quizlet | 88 | 46,56 % | 46,56 % |
Kahoot | 61 | 32,28 % | 32,28 % |
Padlet | 36 | 19,05 % | 19,05 % |
Mentimeter | 28 | 14,81 % | 14,81 % |
Nevyužívám | 19 | 10,05 % | 10,05 % |
Quizizz | 17 | 8,99 % | 8,99 % |
SMART Notebook | 16 | 8,47 % | 8,47 % |
LearningApps | 4 | 2,12 % | 2,12 % |
Toglic | 3 | 1,59 % | 1,59 % |
Miro | 2 | 1,06 % | 1,06 % |
Skoro všechny +další | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
FlipGrid, TeacherMade, LearingApps | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Learningapps, Collboard | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Miro tabuke | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Ruzne-zumpad,onenote apod. | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
learningapps, genially | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
learning apps | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
liveworksheets, iSLCollective (videolekce) | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
EdPuzzle | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
nejvíce LearningApps a Flippity, občas ještě AnswerGarden | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Wizer.me | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Learningapps, liveworksheets, bamboozle, dál | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
learningapps.org | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Memrise | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Wizer, Teachermade | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Liveworksheets, coolenglish | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
learning apps, living worksheets, | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Moodle | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Nearpod; Liveworksheets; Spatial Chat | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Learnngapps | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Cram, Collboard, Miro, Flippity | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Liveworksheets | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Learnigapps, livesheets | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Nearpod | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Landigo | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Collboard | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
isl collective | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Zumpad, liveworsheets, jeopardy online | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Powerpoint | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Canva | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
11. Shledáváte digitální prostředky výuky přínosné – v relaci k pochopení látky, snadnost výkladu apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 106 | 56,08 % | 56,08 % |
spíše ano | 70 | 37,04 % | 37,04 % |
nedokážu posoudit | 8 | 4,23 % | 4,23 % |
spíše ne | 5 | 2,65 % | 2,65 % |
12. Budete využívat e-technologie i po pandemii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 138 | 73,02 % | 73,02 % |
spíše ano | 39 | 20,63 % | 20,63 % |
spíše ne | 8 | 4,23 % | 4,23 % |
nedokážu posoudit | 4 | 2,12 % | 2,12 % |
13. Důvody, proč budete e-technologie používat jsou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obohacení výuky | 119 | 62,96 % | 62,96 % |
snadné využití | 42 | 22,22 % | 22,22 % |
efektivnost výuky | 42 | 22,22 % | 22,22 % |
zábavnost výuky | 39 | 20,63 % | 20,63 % |
digitální technologie do vzdělávání nehodlám zařadit | 4 | 2,12 % | 2,12 % |
14. Jaké moderní metody vzdělávání dospělých používáte v on-line prostředí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výklad/prezentace | 137 | 72,49 % | 72,49 % |
diskuze | 126 | 66,67 % | 66,67 % |
sdílení | 90 | 47,62 % | 47,62 % |
virtuální spolupráce | 54 | 28,57 % | 28,57 % |
myšlenkové mapy | 46 | 24,34 % | 24,34 % |
workshop | 36 | 19,05 % | 19,05 % |
instruktáž | 11 | 5,82 % | 5,82 % |
15. Jaké moderní učební pomůcky používáte v on-line prostředí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
interaktivní cvičení | 132 | 69,84 % | 69,84 % |
kvízy | 116 | 61,38 % | 61,38 % |
hry (gamifikace) | 84 | 44,44 % | 44,44 % |
on-line testy | 73 | 38,62 % | 38,62 % |
alternativní učebnice a vzdělávací materiály | 62 | 32,8 % | 32,8 % |
anonymní hlasování | 18 | 9,52 % | 9,52 % |
Všechny | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
interaktivní cvičení, kvízy, online testy i hry | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Bohužel nemůžu vybrat pouze 3, používám jich víc i nad rámec nabízených možností | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
whiteboard v MS Teams | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Doplňkové diskusní fórum | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
16. V čem spatřujete pozitiva digitálního vzdělávání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
časoprostorová neomezenost (mohu studovat kdykoliv a odkudkoliv) | 159 | 84,13 % | 84,13 % |
snadná dostupnost (finanční důvod, nemoc, postižení, vzdálenost, …) | 92 | 48,68 % | 48,68 % |
velká míra interaktivity | 64 | 33,86 % | 33,86 % |
osobní komfort | 55 | 29,1 % | 29,1 % |
jednoduchost studia (jednoduché přihlášení, webový odkaz, aplikace) | 52 | 27,51 % | 27,51 % |
efektivita výuky | 39 | 20,63 % | 20,63 % |
možnost volby úrovně vzdělávání (např. u jazyku) | 24 | 12,7 % | 12,7 % |
snížení stresu | 8 | 4,23 % | 4,23 % |
nízká cena | 5 | 2,65 % | 2,65 % |
snadná dostupnost (z finanční důvod, nemoc, postižení, vzdálenost, …) | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Vše, kromě nízké ceny! | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Jak to myslíte, nízká cena? Moje cena je určitě stejná i online - stojí mě to stejně příprav. | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Obecně si moc nemyslím, že by on-line výuka měla pozitiva. Až na speciální případy (nemoc, izolace,...) je to taková z nouze ctnost. | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Kontakt se studenty z celeho sveta | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
úplně pozitivum v tom nespatřuji - není nad to být s dětmi tváří v tvář ve škole.... | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
17. V čem spatřujete negativa digitálního vzdělávání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
absence kontaktu s lektorem a kolegy | 141 | 74,6 % | 74,6 % |
připojení k internetu | 79 | 41,8 % | 41,8 % |
obava a neznalost užití technologií | 61 | 32,28 % | 32,28 % |
malá motivace ke studiu | 37 | 19,58 % | 19,58 % |
nutnost zvládnutí minimální úrovně práce na počítači | 36 | 19,05 % | 19,05 % |
finanční náklady s výukou spojené (počítač nebo tablet, kurzovné, internet) | 24 | 12,7 % | 12,7 % |
připojení k internetu je pomalé obzvláště na práci v mikrotýmech a při používání výukového videa | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Nespatruji | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Odpovídám z pohledu hypotetického studenta. Za sebe žádná negativa nevidím. Naopak na možnost učit on-line jsem “čekala celý život”. Pevně věřím, že budu moci učit převážně on-line i nadále. | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Nic | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
možnost příliš si ulehčovat vzdělávání | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Vlastně všechno | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Možná jistá míra sterility, nedostatek osobního kontaktu | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
dlouhé sezení u počítače | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Technické potíže spojené s kvalitou internetu apod. | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
není až tak efektivní | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
obrazovka více unavuje | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
technicke obtize (napr. vypadek internetu) | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
absence vzájemné interakce spojené s očním kontaktem a fyzickou přítomností ostatních - celkově naopak vnímám velmi malou míru interaktivity | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
technické problémy | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
prokazatelně horší výsledky u dlouhodobých kurzů | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
18. Jaké kompetetence by měl ovládat dobrý lektor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
umět motivovat | 147 | 77,78 % | 77,78 % |
komunikativní | 103 | 54,5 % | 54,5 % |
předávat potřebné informace | 85 | 44,97 % | 44,97 % |
tvořivý | 72 | 38,1 % | 38,1 % |
být flexibilní | 41 | 21,69 % | 21,69 % |
psychicky odolný | 37 | 19,58 % | 19,58 % |
digitálně kompetentní | 26 | 13,76 % | 13,76 % |
vzbuzovat přirozenou autoritu | 21 | 11,11 % | 11,11 % |
manažersky schopný | 16 | 8,47 % | 8,47 % |
19. Jak bude podle Vás vypadat lektor v roce 2040?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bude to člověk s řadou nových lektorských kompetencí. | 72 | 38,1 % | 38,1 % |
Lektor bude pouze mentor (průvodce) školením nebo kurzem. | 51 | 26,98 % | 26,98 % |
Bude to člověk, ale velké množství informací bude zprostředkovávat umělá inteligence. | 34 | 17,99 % | 17,99 % |
Nedokážu si představit. | 29 | 15,34 % | 15,34 % |
Bude to robot nebo umělá inteligence. | 3 | 1,59 % | 1,59 % |
20. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31-40 let | 76 | 40,21 % | 40,21 % |
41-50 let | 51 | 26,98 % | 26,98 % |
21-30 let | 45 | 23,81 % | 23,81 % |
51-60 let | 15 | 7,94 % | 7,94 % |
nad 60 let | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
do 20 let | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
21. Pracovní zařazení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lektor | 163 | 86,24 % | 86,24 % |
školitel | 11 | 5,82 % | 5,82 % |
trenér | 6 | 3,17 % | 3,17 % |
tutor | 5 | 2,65 % | 2,65 % |
kouč | 4 | 2,12 % | 2,12 % |
22. Výše zmíněnou práci vykonáváte jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
OSVČ | 73 | 38,62 % | 38,62 % |
hlavní pracovní činnost | 55 | 29,1 % | 29,1 % |
vedlejší pracovní činnost | 36 | 19,05 % | 19,05 % |
dobrovolná činnost ve volném čase | 21 | 11,11 % | 11,11 % |
koordinátorka jazykových kurzů a lektorka češtiny pro cizince | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
OSVČ, ale v současné době na rodičovské dovolené | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Brigádu | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
v rámci doktorského studia | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské vzdělání (Mgr., Ing. a vyšší) | 128 | 67,72 % | 67,72 % |
vysokoškolské vzdělání (Bc.) | 39 | 20,63 % | 20,63 % |
střední škola | 16 | 8,47 % | 8,47 % |
vyšší odborná škola | 6 | 3,17 % | 3,17 % |
24. Jak dlouhá je Vaše doba praxe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2-5 let | 50 | 26,46 % | 26,46 % |
6-10 let | 45 | 23,81 % | 23,81 % |
11-20 let | 44 | 23,28 % | 23,28 % |
20 a více let | 38 | 20,11 % | 20,11 % |
0-1 rok | 12 | 6,35 % | 6,35 % |
25. Svou pracovní činnost provozujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
formou kurzů a školení on-line | 102 | 53,97 % | 53,97 % |
formou kurzů a školení | 82 | 43,39 % | 43,39 % |
používám hybridní styl lektorské činnosti | 40 | 21,16 % | 21,16 % |
videokonference | 38 | 20,11 % | 20,11 % |
formou webinářů | 19 | 10,05 % | 10,05 % |
Škola | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
individuální lekce podle požadavků klienta | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
převážně prezenčně, část online z důvodu koronaviru | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Doucuji pres Skype | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Učím na 2. stupni ZŠ, běžné výukové hodiny | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
normálně učím ve škole - nejsem si jistá, že je tento dotazník pro mě... | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
online i osobní kurzy | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
26. Ke svému dalšímu vzdělávání využíváte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
on-line školení a kurzy | 146 | 77,25 % | 77,25 % |
webináře | 144 | 76,19 % | 76,19 % |
sebevzdělávám se jinak | 73 | 38,62 % | 38,62 % |
nevzdělávám se online, ale formou seminářů, školení nebo kurzů „naživo“ | 20 | 10,58 % | 10,58 % |
nevzdělávám se vůbec | 1 | 0,53 % | 0,53 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.