Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Diplomka - hodnocení účinnosti reklamy
Diplomka - hodnocení účinnosti reklamy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Resová |
---|---|
Šetření: | 13. 03. 2010 - 12. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 130 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 5.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hezký den!
Prosím o 2 minuty Vašeho času pro vyplnění dotazníku k mé diplomové práci Hodnocení účinnosti reklamy na internetu.
Jde o Váš názor na reklamní bannery na internetu.
Díky všem!
Vendula Resová
Odpovědi respondentů
1. Který server nejčastěji navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Seznam | 67 | 51,15 % | 51,54 % |
55 | 41,98 % | 42,31 % | |
Centrum | 4 | 3,05 % | 3,08 % |
iDnes | 2 | 1,53 % | 1,54 % |
jiné | 2 | 1,53 % | 1,54 % |
nic | 1 | 0,76 % | 0,77 % |
2. Zajímají vás reklamní bannery na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 3, někdy → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 63 | 48,09 % | 48,46 % |
někdy | 57 | 43,51 % | 43,85 % |
ano | 11 | 8,4 % | 8,46 % |
3. Kterým reklamním bannerům dáváte přednost?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
statickým obrázkům | 83 | 68,6 % | 63,85 % |
pohyblivým blikajícím obrázkům | 38 | 31,4 % | 29,23 % |
4. Co vás nejvíce ovlivní pro kliknutí na reklamní banner?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
skvělá nabídka produktu | 60 | 50 % | 46,15 % |
hezká grafika | 42 | 35 % | 32,31 % |
označení „sleva, akce, skvělá nabídka apod.“ | 18 | 15 % | 13,85 % |
5. Který argument je pro vás nejsilnější pro kliknutí na banner? Vyberte max. 3
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
novinka | 50 | 46,73 % | 38,46 % |
sleva | 45 | 42,06 % | 34,62 % |
skvělá nabídka | 36 | 33,64 % | 27,69 % |
akce | 33 | 30,84 % | 25,38 % |
super cena | 29 | 27,1 % | 22,31 % |
doprava zdarma | 25 | 23,36 % | 19,23 % |
dárek zdarma | 20 | 18,69 % | 15,38 % |
skladem | 7 | 6,54 % | 5,38 % |
nic | 1 | 0,93 % | 0,77 % |
6. Koupili jste si někdy něco v eshopu, na který jste se dostali právě z reklamního banneru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 93 | 70,99 % | 71,54 % |
ano | 38 | 29,01 % | 29,23 % |
7. Koupili jste tu věc, která byla promovaná na banneru nebo něco jiného?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
něco jiného | 32 | 84,21 % | 24,62 % |
promovanou věc | 6 | 15,79 % | 4,62 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (62 %)
- facebook.com (10 %)
- mail.google.com (7,7 %)
- google.cz (5,7 %)
- vyplnto.cz (5 %)
- search.seznam.cz (2,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.