Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Diplomka - hodnocení účinnosti reklamy

Diplomka - hodnocení účinnosti reklamy

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula Resová
Šetření:13. 03. 2010 - 12. 04. 2010
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):7 / 5.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den!

Prosím o 2 minuty Vašeho času pro vyplnění dotazníku k mé diplomové práci Hodnocení účinnosti reklamy na internetu.

Jde o Váš názor na reklamní bannery na internetu.

Díky všem!

Vendula Resová

Odpovědi respondentů

1. Který server nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seznam6751,15 %51,54 %  
Google5541,98 %42,31 %  
Centrum43,05 %3,08 %  
iDnes21,53 %1,54 %  
jiné21,53 %1,54 %  
nic10,76 %0,77 %  

Graf

2. Zajímají vás reklamní bannery na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 3, někdyotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6348,09 %48,46 %  
někdy5743,51 %43,85 %  
ano118,4 %8,46 %  

Graf

3. Kterým reklamním bannerům dáváte přednost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
statickým obrázkům8368,6 %63,85 %  
pohyblivým blikajícím obrázkům3831,4 %29,23 %  

Graf

4. Co vás nejvíce ovlivní pro kliknutí na reklamní banner?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skvělá nabídka produktu6050 %46,15 %  
hezká grafika4235 %32,31 %  
označení „sleva, akce, skvělá nabídka apod.“1815 %13,85 %  

Graf

5. Který argument je pro vás nejsilnější pro kliknutí na banner? Vyberte max. 3

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
novinka5046,73 %38,46 %  
sleva4542,06 %34,62 %  
skvělá nabídka3633,64 %27,69 %  
akce3330,84 %25,38 %  
super cena2927,1 %22,31 %  
doprava zdarma2523,36 %19,23 %  
dárek zdarma2018,69 %15,38 %  
skladem76,54 %5,38 %  
nic10,93 %0,77 %  

Graf

6. Koupili jste si někdy něco v eshopu, na který jste se dostali právě z reklamního banneru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9370,99 %71,54 %  
ano3829,01 %29,23 %  

Graf

7. Koupili jste tu věc, která byla promovaná na banneru nebo něco jiného?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
něco jiného3284,21 %24,62 %  
promovanou věc615,79 %4,62 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kterým reklamním bannerům dáváte přednost?

  • odpověď pohyblivým blikajícím obrázkům:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Zajímají vás reklamní bannery na internetu?

6. Koupili jste si někdy něco v eshopu, na který jste se dostali právě z reklamního banneru?

  • odpověď ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi něco jiného na otázku 7. Koupili jste tu věc, která byla promovaná na banneru nebo něco jiného?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Který server nejčastěji navštěvujete?

2. Zajímají vás reklamní bannery na internetu?

3. Kterým reklamním bannerům dáváte přednost?

4. Co vás nejvíce ovlivní pro kliknutí na reklamní banner?

5. Který argument je pro vás nejsilnější pro kliknutí na banner? Vyberte max. 3

6. Koupili jste si někdy něco v eshopu, na který jste se dostali právě z reklamního banneru?

7. Koupili jste tu věc, která byla promovaná na banneru nebo něco jiného?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Který server nejčastěji navštěvujete?

2. Zajímají vás reklamní bannery na internetu?

3. Kterým reklamním bannerům dáváte přednost?

4. Co vás nejvíce ovlivní pro kliknutí na reklamní banner?

5. Který argument je pro vás nejsilnější pro kliknutí na banner? Vyberte max. 3

6. Koupili jste si někdy něco v eshopu, na který jste se dostali právě z reklamního banneru?

7. Koupili jste tu věc, která byla promovaná na banneru nebo něco jiného?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Resová, V.Diplomka - hodnocení účinnosti reklamy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://diplomka-hodnoceni-ucinnosti-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.