Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Diplomka - hodnocení účinnosti reklamy
Diplomka - hodnocení účinnosti reklamy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Resová |
---|---|
Šetření: | 13. 03. 2010 - 12. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 130 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 5.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hezký den!
Prosím o 2 minuty Vašeho času pro vyplnění dotazníku k mé diplomové práci Hodnocení účinnosti reklamy na internetu.
Jde o Váš názor na reklamní bannery na internetu.
Díky všem!
Vendula Resová
Odpovědi respondentů
1. Který server nejčastěji navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Seznam | 67 | 51,15 % | 51,54 % |
55 | 41,98 % | 42,31 % | |
Centrum | 4 | 3,05 % | 3,08 % |
iDnes | 2 | 1,53 % | 1,54 % |
jiné | 2 | 1,53 % | 1,54 % |
nic | 1 | 0,76 % | 0,77 % |
2. Zajímají vás reklamní bannery na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 3, někdy → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 63 | 48,09 % | 48,46 % |
někdy | 57 | 43,51 % | 43,85 % |
ano | 11 | 8,4 % | 8,46 % |
3. Kterým reklamním bannerům dáváte přednost?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
statickým obrázkům | 83 | 68,6 % | 63,85 % |
pohyblivým blikajícím obrázkům | 38 | 31,4 % | 29,23 % |
4. Co vás nejvíce ovlivní pro kliknutí na reklamní banner?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
skvělá nabídka produktu | 60 | 50 % | 46,15 % |
hezká grafika | 42 | 35 % | 32,31 % |
označení „sleva, akce, skvělá nabídka apod.“ | 18 | 15 % | 13,85 % |
5. Který argument je pro vás nejsilnější pro kliknutí na banner? Vyberte max. 3
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
novinka | 50 | 46,73 % | 38,46 % |
sleva | 45 | 42,06 % | 34,62 % |
skvělá nabídka | 36 | 33,64 % | 27,69 % |
akce | 33 | 30,84 % | 25,38 % |
super cena | 29 | 27,1 % | 22,31 % |
doprava zdarma | 25 | 23,36 % | 19,23 % |
dárek zdarma | 20 | 18,69 % | 15,38 % |
skladem | 7 | 6,54 % | 5,38 % |
nic | 1 | 0,93 % | 0,77 % |
6. Koupili jste si někdy něco v eshopu, na který jste se dostali právě z reklamního banneru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 93 | 70,99 % | 71,54 % |
ano | 38 | 29,01 % | 29,23 % |
7. Koupili jste tu věc, která byla promovaná na banneru nebo něco jiného?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
něco jiného | 32 | 84,21 % | 24,62 % |
promovanou věc | 6 | 15,79 % | 4,62 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.