Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Direct marketing ve společnosti H&M

Direct marketing ve společnosti H&M

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Neumannová
Šetření:29. 03. 2012 - 30. 03. 2012
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete s mou bakalářskou prací. Ve které hodnotím, jak firma H&M využívá direct marketingových nástrojů v komunikaci se svým zákazníkem. Předem Vám děkuji za pravdivé vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6060 %60 %  
Muž4040 %40 %  

Graf

2. Je Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-256262 %62 %  
26-302727 %27 %  
37-4544 %4 %  
15-1833 %3 %  
31-3633 %3 %  
46-a víc11 %1 %  

Graf

3. Znáte obchod s oblečením H&M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9999 %99 %  
ne11 %1 %  

Graf

4. Nakupujete v obchodě H&M často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než jednou měsíčně6969 %69 %  
Maximálně jednou do roka1717 %17 %  
Jednou měsíčně99 %9 %  
Jednou za 14 dní55 %5 %  

Graf

5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dámské5656 %56 %  
Pánské2929 %29 %  
Žádné1414 %14 %  
Dětské66 %6 %  
Všechny oddělení66 %6 %  

Graf

6. Přijdete si dostatečně informováni o nových produktech a kampaních H&M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3535 %35 %  
Spíš ano3232 %32 %  
Spíš ne2121 %21 %  
Ano1212 %12 %  

Graf

7. Jak jste se o nových produktech nebo o kampani dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Venkovní reklama (plakat v metru, bildborad3737 %37 %  
Nebyl/a jsem informován/a (nevšiml/a jsem si)3333 %33 %  
Na prodejně3232 %32 %  
Reklama v televizi2828 %28 %  
Z jiného časopisu99 %9 %  
Z časopisu H&M88 %8 %  
Letak ve schránce33 %3 %  

Graf

8. Víte, že má společnost H&M svou stárnáku na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE6868 %68 %  
Ano2828 %28 %  
Nepoužívám Facebook44 %4 %  

Graf

9. Uvítali byste ve společnosti H&M:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-shop pro Českou republiku3748,68 %37 %  
Zákaznickou kartu3647,37 %36 %  
elektronický katalog3039,47 %30 %  
katalog zasílaný poštou1722,37 %17 %  
Letak do schranky79,21 %7 %  
Zasílání novinek na e-mail79,21 %7 %  

Graf

10. Ovlivnila by Vás informovanost o produktech a kampaních v nakupování u této společnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3434 %34 %  
ano3434 %34 %  
ne3232 %32 %  

Graf

11. Navštívili jste někdy webové stránky této společnosti (obchodu)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5353 %53 %  
ano4747 %47 %  

Graf

12. Jste spokojeni se zákaznickým servisem, který je vám poskytován při nákupech u této společnosti?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34860 %48 %  
22126,25 %21 %  
467,5 %6 %  
533,75 %3 %  
122,5 %2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.81
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.3
Směrodatná odchylka:0.55
Medián:3
Modus:3

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste?

  • odpověď Muž:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?
  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dámské na otázku 5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi katalog zasílaný poštou na otázku 9. Uvítali byste ve společnosti H&M:

5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?

  • odpověď Dámské:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi katalog zasílaný poštou na otázku 9. Uvítali byste ve společnosti H&M:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 1. Jste?

10. Ovlivnila by Vás informovanost o produktech a kampaních v nakupování u této společnosti?

  • odpověď ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?

11. Navštívili jste někdy webové stránky této společnosti (obchodu)?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Je Vám?

3. Znáte obchod s oblečením H&M?

4. Nakupujete v obchodě H&M často?

5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?

6. Přijdete si dostatečně informováni o nových produktech a kampaních H&M?

7. Jak jste se o nových produktech nebo o kampani dozvěděli?

8. Víte, že má společnost H&M svou stárnáku na sociální síti Facebook?

9. Uvítali byste ve společnosti H&M:

10. Ovlivnila by Vás informovanost o produktech a kampaních v nakupování u této společnosti?

11. Navštívili jste někdy webové stránky této společnosti (obchodu)?

12. Jste spokojeni se zákaznickým servisem, který je vám poskytován při nákupech u této společnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Je Vám?

3. Znáte obchod s oblečením H&M?

4. Nakupujete v obchodě H&M často?

5. Jaké odděleníi v H&M navštěvujete?

6. Přijdete si dostatečně informováni o nových produktech a kampaních H&M?

7. Jak jste se o nových produktech nebo o kampani dozvěděli?

8. Víte, že má společnost H&M svou stárnáku na sociální síti Facebook?

9. Uvítali byste ve společnosti H&M:

10. Ovlivnila by Vás informovanost o produktech a kampaních v nakupování u této společnosti?

11. Navštívili jste někdy webové stránky této společnosti (obchodu)?

12. Jste spokojeni se zákaznickým servisem, který je vám poskytován při nákupech u této společnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Neumannová, P.Direct marketing ve společnosti H&M (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://direct-marketing-ve-spolecno.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.