Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou pátého ročníku Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a ráda bych Vás požádala o několik minut Vašeho času k vyplnění tohoto dotazníku.
Předem Vám děkuji za ochotu a upřímné odpovědi.
Jana Grmelová
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
99
91,67 %
91,67 %
muž
9
8,33 %
8,33 %
2. Do které věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 30
51
47,22 %
47,22 %
31 - 40
30
27,78 %
27,78 %
41 - 50
19
17,59 %
17,59 %
51 a více
8
7,41 %
7,41 %
3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské pedagogické zaměření
45
41,67 %
41,67 %
střední s maturitou
40
37,04 %
37,04 %
vysokoškolské jiné
12
11,11 %
11,11 %
vysokoškolské humanitní zaměření
11
10,19 %
10,19 %
4. Délka Vaši praxe ve školství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5 let
70
64,81 %
64,81 %
11 - 20 let
15
13,89 %
13,89 %
6 - 10 let
12
11,11 %
11,11 %
21 let a více
11
10,19 %
10,19 %
5. Organizační typ školy, ve které učíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
základní škola
80
74,07 %
74,07 %
základní škola malotřídní
15
13,89 %
13,89 %
základní škola speciální
13
12,04 %
12,04 %
6. Co je, dle Vašeho názoru, epilepsie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
záchvatovité onemocnění
107
99,07 %
99,07 %
strach ze stísněných prostorů
1
0,93 %
0,93 %
7. S kolika žáky s epilepsií jste za svou praxi pracoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s žádným
52
48,15 %
48,15 %
1 - 5
50
46,3 %
46,3 %
do 10
5
4,63 %
4,63 %
nad 10
1
0,93 %
0,93 %
8. Zažil/a jste někdy žáka s epilepsií při záchvatu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
74
68,52 %
68,52 %
ano
34
31,48 %
31,48 %
9. Co může, dle Vašeho názoru, vyvolat u žáka s epilepsií ve škole záchvat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zátěžová činnost
82
75,93 %
75,93 %
práce s interaktivní tabulí
18
16,67 %
16,67 %
běžná pohybová činnost v TV
5
4,63 %
4,63 %
statická činnost
3
2,78 %
2,78 %
10. Zohledňujete (zohledňoval/a byste) ve škole žáka s epilepsií? (pokud odpovíte ne, pokračujte otázkou č. 12)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
89
82,41 %
82,41 %
ne
19
17,59 %
17,59 %
11. Jak zohledňujete (byste zohledňoval/a) ve škole žáka s epilepsií?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možnost odpočinku
63
67,02 %
58,33 %
využití momentální aktivity žáka/zohlednění při pasivitě žáka vlivem medikamentů
52
55,32 %
48,15 %
dle pravidelného režimu (např. zkoušení vždy na začátku hodiny)
29
30,85 %
26,85 %
tolerance výkyvů nálad
25
26,6 %
23,15 %
jinak
7
7,45 %
6,48 %
12. Jak upravujete prostředí třídy v případě, že máte (byste měl/a) žáka s epilepsií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
odpočinkový kout
61
56,48 %
56,48 %
ochrana ostrých hran
44
40,74 %
40,74 %
větší prostor kolem místa dotyčného žáka
40
37,04 %
37,04 %
neupravuji
20
18,52 %
18,52 %
upravuji jinak
7
6,48 %
6,48 %
13. Jakou sportovní aktivitu v rámci TV můžou epileptici absolvovat za zvýšeného dozoru (popřípadě za dozoru zákonného zástupce či osoby jimi pověřené)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
plavání
59
54,63 %
54,63 %
volejbal
18
16,67 %
16,67 %
skok do dálky
16
14,81 %
14,81 %
šplh
14
12,96 %
12,96 %
skok do výšky
1
0,93 %
0,93 %
14. Kolikrát jste dávali 1.pomoc při epileptickém záchvatu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy
67
62,04 %
62,04 %
pouze jsem to viděl/a
20
18,52 %
18,52 %
1 - 2x
14
12,96 %
12,96 %
vícekrát
7
6,48 %
6,48 %
15. Informoval/a byste žáky o spolužákovi s epilepsií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
92
85,19 %
85,19 %
ne
16
14,81 %
14,81 %
16. Seznámili byste žáky s 1.pomocí při epileptickém záchvatu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
101
93,52 %
93,52 %
ne
7
6,48 %
6,48 %
17. Jak, dle Vašeho názoru, vypadá malý záchvat, tzv. Petit mal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
lehké zahledění se, vrávorání
66
61,11 %
61,11 %
křeče v konečcích prstů, nekoordinované pohyby
29
26,85 %
26,85 %
slinění, silné křeče
8
7,41 %
7,41 %
pocit zimy, pěna v ústech
5
4,63 %
4,63 %
18. Jak jste (byste) postupoval/a po lehkém epileptickém záchvatu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zajistit klidový režim
87
80,56 %
80,56 %
volat záchrannou službu 155
10
9,26 %
9,26 %
umýt tvář studenou vodou
8
7,41 %
7,41 %
okamžité zapojení do činnosti
3
2,78 %
2,78 %
19. Jak, dle Vašeho názoru, vypadá těžký záchvat, tzv. Grand mal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
silné křeče po celém těle, pomočení
83
76,85 %
76,85 %
pád do bezvědomí, jemné křeče ve tvářích
23
21,3 %
21,3 %
zimnice, jemné brnění v končetinách
1
0,93 %
0,93 %
vrávorání, křeče v horních končetinách
1
0,93 %
0,93 %
20. Jak se zachováte v případě, že jste svědky těžkého epileptického záchvatu?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
dopřát klidový režim
4.241
1.331
odklidit všechny předměty z dosahu
2.583
2.113
uložit do stabilizované polohy
2.769
0.974
zavolat záchrannou službu 155
3.315
1.549
zkontrolovat životní funkce
2.056
1.349
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
7. S kolika žáky s epilepsií jste za svou praxi pracoval/a?
odpověď 1 - 5:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské humanitní zaměření na otázku 3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše pohlaví
2. Do které věkové skupiny patříte?
3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Délka Vaši praxe ve školství?
5. Organizační typ školy, ve které učíte?
6. Co je, dle Vašeho názoru, epilepsie?
7. S kolika žáky s epilepsií jste za svou praxi pracoval/a?
8. Zažil/a jste někdy žáka s epilepsií při záchvatu?
9. Co může, dle Vašeho názoru, vyvolat u žáka s epilepsií ve škole záchvat?
10. Zohledňujete (zohledňoval/a byste) ve škole žáka s epilepsií? (pokud odpovíte ne, pokračujte otázkou č. 12)
11. Jak zohledňujete (byste zohledňoval/a) ve škole žáka s epilepsií?
12. Jak upravujete prostředí třídy v případě, že máte (byste měl/a) žáka s epilepsií?
13. Jakou sportovní aktivitu v rámci TV můžou epileptici absolvovat za zvýšeného dozoru (popřípadě za dozoru zákonného zástupce či osoby jimi pověřené)
14. Kolikrát jste dávali 1.pomoc při epileptickém záchvatu?
15. Informoval/a byste žáky o spolužákovi s epilepsií?
16. Seznámili byste žáky s 1.pomocí při epileptickém záchvatu?
17. Jak, dle Vašeho názoru, vypadá malý záchvat, tzv. Petit mal?
18. Jak jste (byste) postupoval/a po lehkém epileptickém záchvatu?
19. Jak, dle Vašeho názoru, vypadá těžký záchvat, tzv. Grand mal?
20. Jak se zachováte v případě, že jste svědky těžkého epileptického záchvatu?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše pohlaví
2. Do které věkové skupiny patříte?
3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Délka Vaši praxe ve školství?
5. Organizační typ školy, ve které učíte?
6. Co je, dle Vašeho názoru, epilepsie?
7. S kolika žáky s epilepsií jste za svou praxi pracoval/a?
8. Zažil/a jste někdy žáka s epilepsií při záchvatu?
9. Co může, dle Vašeho názoru, vyvolat u žáka s epilepsií ve škole záchvat?
10. Zohledňujete (zohledňoval/a byste) ve škole žáka s epilepsií? (pokud odpovíte ne, pokračujte otázkou č. 12)
11. Jak zohledňujete (byste zohledňoval/a) ve škole žáka s epilepsií?
12. Jak upravujete prostředí třídy v případě, že máte (byste měl/a) žáka s epilepsií?
13. Jakou sportovní aktivitu v rámci TV můžou epileptici absolvovat za zvýšeného dozoru (popřípadě za dozoru zákonného zástupce či osoby jimi pověřené)
14. Kolikrát jste dávali 1.pomoc při epileptickém záchvatu?
15. Informoval/a byste žáky o spolužákovi s epilepsií?
16. Seznámili byste žáky s 1.pomocí při epileptickém záchvatu?
17. Jak, dle Vašeho názoru, vypadá malý záchvat, tzv. Petit mal?
18. Jak jste (byste) postupoval/a po lehkém epileptickém záchvatu?
19. Jak, dle Vašeho názoru, vypadá těžký záchvat, tzv. Grand mal?
20. Jak se zachováte v případě, že jste svědky těžkého epileptického záchvatu?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.