Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dlouhodobé studijní pobyty v zahraničí
Dlouhodobé studijní pobyty v zahraničí
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Hříbalová |
---|---|
Šetření: | 24. 10. 2010 - 02. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 22 |
Počet otázek (max/průměr): | 24 / 23.73 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 32,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.10:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění dotazníku týkající se problematiky dlouhodobých studijních pobytů v zahraničí.
Dotazník, prosím, vyplňte, když jste se zúčastnil(a) studijního pobytu v zahraničí na vysoké škole. Jeho výsledky bych chtěla použít jako dodatek k semestrální práci.
Odpovědi jsou anonymní.
Děkuji předem za Váš čas, který jste věnovali vyplnění dotazníku!
Odpovědi respondentů
1. Z jaké jste vysoké školy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jihočeská Univerzita v Českých Budějovicích | 4 | 18,18 % | 18,18 % |
Jihočeská Univerzita | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
ujep | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
JČU | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Masarykova univerzita | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicíc | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Univerzita Palackého v Olomouci, dříve JCU v ČB | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Univerzita Palackého | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Univerzita Karlova | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
VŠE | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ostatní odpovědi | 7 | 31,82 % | 31,82 % |
2. Ročník v době studia v zahraničí?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 12 | 54,55 % | 54,55 % |
4 | 5 | 22,73 % | 22,73 % |
3 | 4 | 18,18 % | 18,18 % |
5 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.7 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.75 |
Směrodatná odchylka: | 0.86 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
3. V jaké zemi byl pobyt absolvován?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Francie | 9 | 40,91 % | 40,91 % |
Španělsko | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
Německo | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
Švédsko | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
portugalsko | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Irsko | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Kanada | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Anglie | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
4. Celková délka pobytu (v měsících)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 6 | 27,27 % | 27,27 % |
5 | 5 | 22,73 % | 22,73 % |
6 | 4 | 18,18 % | 18,18 % |
9 | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
10 | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
8 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
11 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
12 | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.3 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 11 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 5.38 |
Směrodatná odchylka: | 2.32 |
Medián: | 5.5 |
Modus: | 4 |
5. Kde jste získal/a informace o programu SOCRATES/ERASMU?.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
částečně ve škole, částečně podle zkušeností známých
informace jsem získala ve škole
nástěnka školy
od kamarádů
Od přátel.
prostřednictvím univerzity
sám, ve škole, na internetu, ze zkušeností ostatních...
sama i ve škole
ŠKOLA
v podstatě vámi uvedené informační kanály. ale převážně bylo třeba si informace obstarat sám
ve škole
ve škole
ve škole
ve škole
ve škole a od známých
ve škole, od přátel
Z internetu a ze školy, zajímala jsem sama a ve škole pro nás, případné zájemce, zorganizovali přednášku o tom
Zajimala jsem se - internet, skola
Zajímala jsem se sama.
zajímala jsme se sama a na webových stránkách školy
Zjistil jsem si podrobnosti sám přes studijní oddělení své školy.
zjistila jsem si to sama, na naší školu se nedá spolehnout. A taky z internetu
6. Pomohla Vám domovská univerzita s přípravou před odjezdem?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ano
ano
ano
Ano
ano
ano
ANO
ano
ANO
Ano, ale informace od pracovníků JCU nebyly v žádném případě postačující.
ano, ale většinu si člověk logicky zařiziuje sám...
ano, dostala jsem informační brožuru ve ketré byly uvedeny informace ohledně pobytu a věci, které je před odjezdem zařídit... univerzita mi nepomohla se zajištěním ubytování, ale to není její povinností
ano, popis administrativního popisu na webových stránkách
Ano.
byla snaha pomoci s vyřízením dokumentů ohledně přijetí. ale i to výrazně skřípalo a byly tam značné problémy. Další pomoc v podstatě nebyla. narážel jsem opakovaně na problémy
částečně, vybírání předmětů bylo v mé režii
moc ne, ale kdo se neumí postarat, nemá v zahraničí co dělat .. sami jsme si sháněli formuláře k poslání do Kanady, koordinátorka (česká) pouze předala kontakt na tu kanadskou.. ale jinak nebylo s čím pomáhat..
Moc ne! Nikdy nebyla paní k zastižení, ani v úředních hodinách!!!
Moc ne. Většinu jsme si zařizovali sami.
Nijak zvlášť.. o švédské univerzitě jsem se toho moc nedozvěděla, kvůli tomu, že jsem byla v první várce, která tam jela.
pomohla, ale stejně se člověk dozví nějvíce informací až na mistě, koordinátoři nejsou přece žádné chůvy
všechny dokumenty a finanční dohodu mi připravili, peníze poslali, akorát ubytování jsme si sháněli sami.
7. Jak hodnotíte komunikaci se zahraniční univerzitou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 6 | 27,27 % | 27,27 % |
dobrý | 6 | 27,27 % | 27,27 % |
výborný | 5 | 22,73 % | 22,73 % |
nedostatečný | 4 | 18,18 % | 18,18 % |
dostatečný | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
8. Co Vás motivovalo ke studiu v zahraničí (důvod zájmu o studium v zahraničí)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
chtěla jsem se zlepšit v německém jazyce, pozna něco nového, je to mnohem lepší než sedět ve škole, Německo mě zajimalo vzdy, byl to super pulrok
Jazykové dovednovednosti.
POVAŽUJI TO ZA NUTNOST - JIŽ NAŠI DĚDEČCI VANDROVALI ALESPOŇ DO VÍDNĚ...
Poznání cizí kultury, cestování, zlepšení jazykových dovedností, zkusit žít zcela samostatně (zodpovědnost)
Poznat zdravotnictví vyspělé země
Zdokonalení jazyka, získání zkušeností.
Zlepseni jazyka, nove zkusenosti, laska k francii
zlepšení angličtiny, poznání jiné země, jiných lidí, zkusit něco nového, osamostatnit se
zlepšení jazaykových dovedností, seberealizace a uspořádání si vlastních cílů
zlepšení jazyka, cestování, změna, poznání nové kultury, osamostatnění, zisk zkušeností
zlepšení jazyka, pobyt v cizí zemi, osamostatnění, nová kultura a lidé
zlepšení jazykových dovedností
zlepšení jazykových dovedností a poznání nových krajin, taky ti přátelé a party :)
zlepšení jazykových dovedností, poznat novou zemi, kulturu, získat kamarády
zlepšení jazykových dovedností, poznat novou zemi, kulturu, získat kamarády, dobrodružství
zlepšení jazykových dovedností, poznat novou zemi, kulturu, zkusit žít v jiné zemi, poznat nové lidi.
zlepšení jazykových dovedností, seznámení se s kulturou a životem v dané zemi, získání nových přátel z jiných částí světa, osamostatnění se
Zlepšení jazykových schopností, což se v rámci Erasmu ukázalo jako mylná představa:o) a také poznat Švédsko, kulturu a přírodní krásy. A taky proto, aby mi Italové vařili al dente těstoviny :o)
Zlepšení jazykových znalostí a zkušenost.
zlepšení jazykových znalostí, získání odborných znalostí, samostatnost
zlepšení nejen jazykových dovedností, rozšíření obzorů...
zlepšit jazykové znalosti, osamostatnit se, poznat cizí kulturu, zvyklosti, nové kamarády
9. Cestoval/a jste sám/a nebo s jinými studenty?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
DVA
jela jsem sama, ale během pár dní jsem poznala hromadu jiných lidí a našla jsem si kamarády rychle
jeli jsme ve dvou
Na pobyt jsem se přihlásila sama, ale do Švédska jsme jely tři, kde jsme pak i společně cestovaly.
s dalšími studenty ze školy...cca 10
s jednou ceskou studentkou
s jinými studenty
s jinými studenty
S jinými studenty
S jinými studenty.
s kamarády
sám
sám
sám
sama
sama
sama
sama
sama
se sploužačkou
se spolužačkou ze školy..
Se spolužáky. Celkem nás bylo 5.
10. Jakým způsobem bylo studium v zahraničí hodnoceno?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
4
během roku i ve výsledné známce procenty, které se přepočetly na písmena
bodově - maximum je 20 bodů a musí se získat myslim polovina, aby člověk uspěl...
bodovým systémem
body
body
Body
Body
Body 20/20
body a z nich potom písmena..
Body a známky
BODY A ZNÁMKY, ÚSTNÍ ZKOUŠKY PŘED KOMISÍ
body od 1 do 10 (10 je nejlepší)
ECTS
ECTS body za splnění podmínek získání zápočtu/zkoušky, známkovaná zkouška
hodnotící systém byl zaveden ve stupnici písmen. v roce mého studia se kritéria právě nějak měnili, byl o někdy maličko chaos. Ale primárně šlo o nasbírání kreditů stejně jako zde
kredity, dodatek k diplomu
Písmena.
procenta
Známkami.
známky 1 - 20 (20 nejlepší)
známky od 1 do 10, přičemž nejlepší známkou bylo 10
11. Úroveň studia v zahraničí ve srovnání s domácí univerzitou
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 8 | 36,36 % | 36,36 % |
chvalitebný | 6 | 27,27 % | 27,27 % |
dobrý | 5 | 22,73 % | 22,73 % |
dostatečný | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
nedostatečný | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
12. Jaký byl převládající jazyk výuky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
francouzština | 4 | 18,18 % | 18,18 % |
angličtina | 4 | 18,18 % | 18,18 % |
němčina | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
měl by být FJ, ale bohužel byl AJ | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
španělština - domácí jazyk španělska | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
francouzský, anglický | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
aj | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
španělština - domácí jazyk i převládající | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
anglický jazyk | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Francouzský a anglický | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ostatní odpovědi | 4 | 18,18 % | 18,18 % |
13. Byly Vám předměty absolvované v zahraničí uznány na domácí univerzitě, případně jakým problémům jste musel/a čelit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 68,18 % | 68,18 % |
Ne všechny | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
předměty neodpovídaly, proto nemohly být uznány | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Jen velmi malá část. | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ano, ale jisté to nebylo až do poslední chvíle | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Velmi problematické postupy na studijním oddělení. | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
uznaly mi dva předměty | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
14. Pokryla výše stipendia veškeré Vaše výdaje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
vůbec, museli dotovat rodiče a já! | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ne, pokrylo pouze ubytování a hromadnou dopravu | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
brigáda | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ne, stipendium pokrylo cca 60-70% nákladů | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Absolutně ne! Přispívali rodiče. | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
rodiče i já jsme přispívali | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
cca půlka byla hrazena ze stipendia | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Rodiče přispěli částkou převyšující 30% stipendia | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ne | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
musela jsem mít peníze navíc na kauci a letenky | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
stipendium jsem dostala jen na zimní semestr | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
tak 60 % | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
grant+ubyt.stip. prospěch.stip rodiče vl.úspory | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
stipendium cinilo cca 320 eur + 600 eur rodice | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
vlastní zdroje plus rodiče | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
pracovala jsem | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
PRACOVAL JSEM SÁM, RODIČE NEPŘISPÍVALI | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ano, ale já byla v levném městě, zalezi na regionu | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
tak ze 60 procent. | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
15. Měl/a jste před odjezdem zajištěné ubytování?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 72,73 % | 72,73 % |
ne | 6 | 27,27 % | 27,27 % |
16. Měl/a jste šanci získat příspěvek na ubytování?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 54,55 % | 54,55 % |
ne | 10 | 45,45 % | 45,45 % |
17. Měl/a jste během pobytu možnost pracovat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 72,73 % | 72,73 % |
ano | 6 | 27,27 % | 27,27 % |
18. Založil/a jste si účet v zahraničí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 68,18 % | 68,18 % |
ne | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
měla jsem eurový účet od komerčky | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
ne, stačila KB | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
bylo příliš zdlouhavé a zbytečné | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Ne, nic takového nebylo potřeba. | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
připadalo mi to zbytečné | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
účet v čechách u ČSOB | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
19. Jaká byla míra integrace mezi domácí studenty?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
100 %
Ano. přijali nás výborně. Erasmáci drželi při sobě
dobrá: výborné kontakty se sousedy na koleji, přímo na univerzitě bylo ale těžké se s někým seznámit, jako erasmáci jsme společně trávili hlavně volný čas mimo univerzitu
Erasmáci drželi při sobě + pár jedinců ze třídy
Francouzští studenti byli, až na pár výjimek, odměření. Erasmáci drželi při sobě, ale i tak bylo integrace mezi ně složitá, protože jsme přijeli až druhý semestr a oni se znali již od prvního semestru.
inetgrace mezi domácí studenty neproběhla skoro vůbec. byli uzavření a studenty ze zahraničí brali spíše jako přítěž... proto všeobecně drželi erasmáci při sobě a tvořili vlastní komunitu
integrace mezi domácí studenty byla poměrně snadná, Erasmus studenti drželi hodně při sobě
já v pohodě, ostatní erasmáci drželi hodně při sobě
jak se studenty dané univerzity tak s lidmi z erasmu jsme měli dobré vztahy
mezi sebe nás moc nevzali, pouze kolektiv erasmáků držel při sobě
moc ne, francouzi jsou stejně jako češi v tomhle odtažití, navíc škola skoro nebyla kvůli stávce...
Němci jsou celkově dost zaneprazdněí a nemaji moc čas, většinou vás zaregistrujou na konci semestru, ale par němců sem si za kamarády našla a přatelstvi pokračuje dodnes, neb jsem odjela do sameho mesta na staz
No, jasně že Erasmáci k sobě měli blíž, ale kamarádili jsme se i s domorodci :o)
Prakticky vůbec žádná, ale to vyplývá z povahy Švédů.
přijatelná, jako doma
Relativně špatná. Až na několik málo výjimek držela komunita irských studentů při sobě a Erasmus studenti při sobě.
skupina erasmáků byla nerozlučná a skvělá, s domcími také nebyly žádné problémy, jen se někdy drželi maličko zpátky.
Spise jsem se stykala s francouzskymi studenty, ale je pravda, ze erasmaci drzi nejvic pri sobe
spíše drželi erasmáci při sobě a domácí studenti se taky bavili zvlášť
tak pul na pul.. kontakt probihal jak domacimi tak s erasmaky..
z důodu stávek jsme se s "místními" ani moc nestihli poznat, znám jen pár, co příšli na party :) ale jako erasmáci se známe všichni a drželi jsme při sobě.
Z počátku převládala ,,ostýchavost´´ na obou stranách. Postupem času se to zlepšilo. Bylo to ovšem jako všude jinde- ne se všemi jsme si rozumněli
20. Pomohl Vám pobyt k osamostatnění?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 20 | 90,91 % | 90,91 % |
ne | 2 | 9,09 % | 9,09 % |
21. Čím Vás ještě pobyt obohatil?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
částečně jazykové dovednosti, odvaha cestovat a řešení problémových situací
jazykově, pomohl mi získat podklady a materiál k závěrečné práci, pomohl mi získat studijní znalosti v oblasti práva a ekonomie také jsem se naučila spoléhat sama na sebe
kamarády :) nabídka zázemí v cizí zemi se vždycky hodí
Naučila jsem se řešit problémy sama a v jisté míře jsem se osamostatnila. Jazykové znalosti ovšem zůstali na stejné úrovni.
nove zkusenosti, samostatnost, nutnost postarat se sama o sebe
poznání nových kutlur a zvyků a to nejen španělské, ale i italské, francouzské atd. prostě od všech erasmáků
Přátelství na celý život s mnoha lidmi, kteří dnes jsou roztoroušeni po celé zeměkouli... Kam přijedu, někoho znám právě díky Erasmu
Přesně tím, proč jsem na něj vyrazila
Snad naprosto vším, to se nedá přesně vyjmenovat.
spoutu přátel z různých částí Evropy, zlepšení jazykových dovedností, seznámení se s jinou kulturou, osamostatnění se
ukázal mi nové obzory, příležitosti, jinou kulturu, osamostnila jsem se,
Vším, poznala jsem mnoho lidí, novou kulturu vyzkoušela jsem si mnoho sportů, které nejsou v našich zeměpisných šířkách tak časté. Byla jsem svědkem toho, že vztah žák a učitel nemusí stát na opozici (nadřazenost vs. podřazenost). Vyzkoušela jsem si dělat zk přes internet (ve Švédsku to bylo celkem časté). Samozřejmě jsem potkala mnoho lidí z celého světa, a viděla jsem věci, kterých bych nidky neviděla, kdybych seděla doma na zadku.
Zjistila jsem více o povaze a způsobu života Francouzů
Zkušenosti, přátelé,...
Zkušenostmi.
životní zkušenosti, jazyk, možnost srovnání studia v zahraničí, poznávání krásných nových míst, získání nových kamarádství...
22. Co Vás nejvíce negativně překvapilo na partnerské univerzitě
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
dlouhá doba opravování testů a tak i čekání na transcript
hodne uceni :DD
jen pozitivní zkušenosti
nevzpomínám si
nic
nic
Nic, byla jsem překvapina jen pozitivně.
pozdní příchody do hodin, tykání si s učitely, otevřenost a chuť reagovat při výuce, ale naopak neochota dělat domácí práce
prakticky nic
probíhající stávky a špatná komunikace, administrativa velice pomalá a zdlouhavá
Skoro po celou dobu (3měsíce) probíhala stávka studentů a partnerská univerzita nám nijak v této situaci nepomohla, ba naopak s námi nikdo nic neřešil, nectěl řešit.
slabá úroveň výuky, obrovská byrokracie, předražená nekvalitní menza
spíše stávky, kvůli kterým řada spolužáků z nižších ročníků nemohla chodit dlouho do školy
stavky a narocnost zaverecnych zkousek
Stávky ve Švédsku nebyly :o) K partnerské univerzitě nemám žádných výtek.
stávky, stávky, nepříjemní lidé, neschopní pomoct nebo řešit problém...
stávky!!! učitelé podporují studenty ve stávkování!
Špatná domluva se školou. Zbytečně dlouho trvalo, než jsme obdrželi výsledky zkoušek. Způsob zkoušek.
špatná spolupráce s domovskou univerzitou
špatná úroveň angličtiny, špatná úroveň některých předmětů, slabé znalosti některých studentů
trošku nezájem o Erasmus studenty
zdlouhavá byrokracie
23. Co Vás nejvíce kladně překvapilo na partnerské univerzitě
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
AEGEE: výlety, akce, orientační týdny, obecně kladný přístup k zahraničním studentům
asi nic
celkove pratelstejsi atmosfera nez na VSE, delsi prestavky
kladné přijetí cizích studentů
kvalita profesorů, odlišný způsob plnění předmětů, skvělé sportovní centrum, strava a porce v menze
me prijemne prekvapilo vše, TU Dresden a jeji aktivity, super
moderní prostory, perfektně vybavená knihovna, vstřícnost učitelů
neformální vztah s profesory
nejspíš ochota a snaha profesorů pomoci zahraničním studentům při studiu
nic
poskytování materiálů
Praktický způsob výuky.
pýcha na studenty z ČR
spojitost studentů
úroveň výuky, vstřícnost kohokoli na škole i mimo ni. Nic nebyl problém
večerní programy pro erasmáky v barech, diskotékách, ale procházky do hor atd.
vše bylo dle představ
výlety, nabídka sportovních kurzů - plachtění, potápění, golf...
Výlety, organizace polečných aktivit
výlety, pak to, jak nás vřele přijali, pomohli nám najít bydlení a také to, že jsme se na zaměstnance oddělení pro zahraniční studenty mohli kdykoliv obrátit
Vztah učitel žák. Jednání se studenty.
Zajimavy styl vyuky, kvalitni profesori
24. Kdyby byla šance znovu absolvovat pobyt, jel/a byste?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 18 | 81,82 % | 81,82 % |
nevím | 3 | 13,64 % | 13,64 % |
ne | 1 | 4,55 % | 4,55 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.