Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Do jaké míry Vás ovlivňují reklamy
Do jaké míry Vás ovlivňují reklamy
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dominika Machů |
---|---|
Šetření: | 01. 12. 2009 - 05. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 63 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:14 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den!Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé seminární práci.
Dotazník je zcela anonymní!
Děkuji za vaši pomoc!
Odpovědi respondentů
1. Jak často se díváte na televizi?(1-zřídka,5-často)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 21 | 33,33 % | 33,33 % |
2 | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
3 | 14 | 22,22 % | 22,22 % |
4 | 7 | 11,11 % | 11,11 % |
5 | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.33 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.44 |
Směrodatná odchylka: | 1.2 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
2. Díváte se na celovečerní film.Jak se zachováte,když tento film neustále přerušují reklamy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c)okamžitě přepínám na jiný kanál a počkám až reklamy skončí | 36 | 57,14 % | 57,14 % |
b)vadí mi to,přesto to přetrpím | 22 | 34,92 % | 34,92 % |
a)nevadí mi to, i reklamy jsou dobrá zábava | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
3. Jaká reklama Vás zaujme?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)originální | 29 | 46,03 % | 46,03 % |
a)humorná | 20 | 31,75 % | 31,75 % |
e)celkově dobře udělaná | 8 | 12,7 % | 12,7 % |
f)nezajímají mě reklamy | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
4. Začíná nám vánoční období.Televize jsou plné nejrůznějších reklam.Mají tyto reklamy vliv na to,co jako dárek koupíte svým blízkým?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 47 | 74,6 % | 74,6 % |
nevím | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
ano | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
5. Na základě jakého faktoru nejvíce nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)kvalita | 24 | 38,1 % | 38,1 % |
a)cena | 18 | 28,57 % | 28,57 % |
d)vzhled | 18 | 28,57 % | 28,57 % |
e)sleva,akce | 2 | 3,17 % | 3,17 % |
f)popularita | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
6. Jak moc Vás ovlivní slevy na různé druhy zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)zůstávám klidným | 51 | 80,95 % | 80,95 % |
a)okamžitě běžím do daného obchodu | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
c)při posledním kousku zboží jsem schopný(á) se o něj i poprat | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
7. Rozčiluje Vás,že se v letácích objevují různé akce a slevy a když přijdete do samotného obchodu,nic tam není?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 63,49 % | 63,49 % |
ne | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
nevím | 8 | 12,7 % | 12,7 % |
8. Vnímáte také reklamy na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 57,14 % | 57,14 % |
ne | 27 | 42,86 % | 42,86 % |
9. Co preferujete více?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)nákup v obchodním centru | 29 | 46,03 % | 46,03 % |
c)nákup ve specializovaném obchodě | 23 | 36,51 % | 36,51 % |
a)nákup přes internet | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
10. Jste..
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)žena | 43 | 68,25 % | 68,25 % |
a)muž | 20 | 31,75 % | 31,75 % |
11. Do jaké věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
a)0 - 20 let | 32 | 50,79 % | 50,79 % |
b)20 - 40 let | 25 | 39,68 % | 39,68 % |
c)40 - 60 let | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
d)60 a více let | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (43,9 %)
- facebook.com (32,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.