Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Do jaké míry Vás ovlivňují reklamy
Do jaké míry Vás ovlivňují reklamy
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dominika Machů |
---|---|
Šetření: | 01. 12. 2009 - 05. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 63 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:14 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den!Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé seminární práci.
Dotazník je zcela anonymní!
Děkuji za vaši pomoc!
Odpovědi respondentů
1. Jak často se díváte na televizi?(1-zřídka,5-často)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 21 | 33,33 % | 33,33 % |
2 | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
3 | 14 | 22,22 % | 22,22 % |
4 | 7 | 11,11 % | 11,11 % |
5 | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.33 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.44 |
Směrodatná odchylka: | 1.2 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
2. Díváte se na celovečerní film.Jak se zachováte,když tento film neustále přerušují reklamy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
c)okamžitě přepínám na jiný kanál a počkám až reklamy skončí | 36 | 57,14 % | 57,14 % |
b)vadí mi to,přesto to přetrpím | 22 | 34,92 % | 34,92 % |
a)nevadí mi to, i reklamy jsou dobrá zábava | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
3. Jaká reklama Vás zaujme?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)originální | 29 | 46,03 % | 46,03 % |
a)humorná | 20 | 31,75 % | 31,75 % |
e)celkově dobře udělaná | 8 | 12,7 % | 12,7 % |
f)nezajímají mě reklamy | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
4. Začíná nám vánoční období.Televize jsou plné nejrůznějších reklam.Mají tyto reklamy vliv na to,co jako dárek koupíte svým blízkým?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 47 | 74,6 % | 74,6 % |
nevím | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
ano | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
5. Na základě jakého faktoru nejvíce nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)kvalita | 24 | 38,1 % | 38,1 % |
a)cena | 18 | 28,57 % | 28,57 % |
d)vzhled | 18 | 28,57 % | 28,57 % |
e)sleva,akce | 2 | 3,17 % | 3,17 % |
f)popularita | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
6. Jak moc Vás ovlivní slevy na různé druhy zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)zůstávám klidným | 51 | 80,95 % | 80,95 % |
a)okamžitě běžím do daného obchodu | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
c)při posledním kousku zboží jsem schopný(á) se o něj i poprat | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
7. Rozčiluje Vás,že se v letácích objevují různé akce a slevy a když přijdete do samotného obchodu,nic tam není?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 63,49 % | 63,49 % |
ne | 15 | 23,81 % | 23,81 % |
nevím | 8 | 12,7 % | 12,7 % |
8. Vnímáte také reklamy na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 57,14 % | 57,14 % |
ne | 27 | 42,86 % | 42,86 % |
9. Co preferujete více?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)nákup v obchodním centru | 29 | 46,03 % | 46,03 % |
c)nákup ve specializovaném obchodě | 23 | 36,51 % | 36,51 % |
a)nákup přes internet | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
10. Jste..
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
b)žena | 43 | 68,25 % | 68,25 % |
a)muž | 20 | 31,75 % | 31,75 % |
11. Do jaké věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
a)0 - 20 let | 32 | 50,79 % | 50,79 % |
b)20 - 40 let | 25 | 39,68 % | 39,68 % |
c)40 - 60 let | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
d)60 a více let | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.