Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Doing Business in Alaska

Doing Business in Alaska

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jessica White
Šetření:15. 04. 2011 - 17. 04. 2011
Počet respondentů:189
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Důvod: Získání názoru lidí na podnikání na Aljašce.

Cíl: Získat co nejvíce názorů lidí různého věku, jak to vidí s podnikáním a jeho možnostmi na Aljašce.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11560,85 %60,85 %  
Muž7439,15 %39,15 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let16587,3 %87,3 %  
27 - 36 let105,29 %5,29 %  
17 a méně73,7 %3,7 %  
57 a více42,12 %2,12 %  
37 - 46 let21,06 %1,06 %  
47 - 56 let10,53 %0,53 %  

Graf

3. Co se Vám vybaví jako první, když se řekne Aljaška?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Led a sníh a lední medvědi8645,5 %45,5 %  
Příroda, lesy, louky6534,39 %34,39 %  
Ryby všeho druhu2010,58 %10,58 %  
Zlato105,29 %5,29 %  
Ropa84,23 %4,23 %  

Graf

4. Jaký je podle Vás nejvýznamnější průmysl na Aljašce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ropa9650,79 %50,79 %  
Lovení rybiček (Rybolov)8343,92 %43,92 %  
Zemní plyn73,7 %3,7 %  
Lovení tůristů (Turismus)31,59 %1,59 %  

Graf

5. V čem byste viděli největší potenciál pro obchodníky na Aljašce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ropa7841,27 %41,27 %  
Turismus5227,51 %27,51 %  
Rybolov4021,16 %21,16 %  
Nevidím víceméně žádný významější potenciál168,47 %8,47 %  
okruh F1 10,53 %0,53 %  
stavba sněhuláků a iglů na zakázku10,53 %0,53 %  
Dřevo10,53 %0,53 %  

Graf

6. Jaké rady byste dali podnikateli, který se chystá rozjet business na Aljašce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím179,04 %8,99 %  
žádné21,06 %1,06 %  
trpělivost21,06 %1,06 %  
teple se obléci21,06 %1,06 %  
pozor na medvědy21,06 %1,06 %  
vzít si teplé oblečení21,06 %1,06 %  
Připravit se na to, že začátky nebudou jednoduché.10,53 %0,53 %  
good luck!10,53 %0,53 %  
spolupracovat s místními10,53 %0,53 %  
navábit turisty, sehnat levné letecké spojení 10,53 %0,53 %  
ostatní odpovědi ať se pořádně obleče :)
pořádně se obleč ;-)
Využít geografické oddělenosti od zbytku USA.
mrdat a mrdat
začlenit se do místní komunity
teplé oblečení
nevím...
///
vem si kožich, je tam zima
Ropa=spousta financí, medvěd běží i 50km/h a ZIMA
Nevím :-)
drevo..
nezmrznout
vem si teplé oblečení
zjistit si co nejvíc informací o prostředí
Koupit helikoptéru a pořádat vyhlídkové lety:-)
Makej to dáš
aby sa teplo obliekol
Výdrž
pevne nervy a dobrou zimni obuv
studium platných zákonů, daňový a právního systému
Drž se !!!
Pozor na medvědy :)
trpělivost, nadšení,teplé oblečení, prut na ryby,
velká plocha, málo zákazníků? nevím
nic
orientace na zimní období - volnější prostor
Good luck
nezmrzni :-)
nevim...pro začátek se teple obléct.))
Nevím, toto téma jsem nestudovala.
Nejdříve pořádně prozkoumat situaci na místnímtrhu
Vykašli se na to, už je to rozebráno společnostmi.
Zda si to nechce rozmyslet
nebát se a nevzdávat se
Ryby, ropa, zážitková turistika - investovat!
že to nebude asi žádnej med
teple se obleč :))
Teple obleceni
najdi ropu a máš klid
domluvit se a znát jazyk,mít patřičný kapitál
aby si to rozmyslel
oblect se
Vzít si sebou teplé oblečení
neviem
Bud dobry kamarat s Bushem
Zvykni si na tvrdej život a tvrdej přístup
dostatek informací o trhu
Seriosly??
Zmapovat si místo a udělat si představu konkurenci
nauč se americkou legislativu ;)
Ja neviem, nikdy som tam nebola :-/
ghvg
neznič přírodu
Nejprve řádně prozkoumat trh
pozor na medvědy! :)
levné vrtulníky pro freesnowboardery
Dotáhni si tam černochy
nejprve se seznámit s místní mentalitou
teplej kožich...
těžko říct
vzít si termoprádlo
dobrou informovanost
Pevné nervy, teplé oblečení, obstát v konkurenci
bacha na medvědy :)
přijít s něčím novým
Jdi do toho!
hodně jídla
netusim
Radši žádné,sám tomu ho*no rozumím
not chance - drahé
tak v tomhle teda vážně nejsem odborník
Mít dostatečný kapitál.
Naučit se místní zvyky a teple se obléct.
aby se vybavil teplým prádlem - je tam zima
Vem si teplý oblečení
Teple obleceni.
Aby se pořádně oblíkl. :)
Nezmrznout :)
hodně se obléct :D
Teplé oblečení :-D
ser na to
měl by si perfektně promyslet, jak získá zákazníky
Teple se obléct
pořádnej kožich :-D
koupit si teply obleceni
Aby si našel něco nového... rybolovu je až moc
Aby se teple oblékal.
Hlavně se neboj nějak to dopadne
obchod s teplým oblečením
Hlavně se teple obleč! :D
připravit si velký finanční obnos a teplé ponožky
USA stejně nechce ropu vytěžit, takže žádné.
kontaktovat odborníka
poradila bych, aby mě pozval někdy na návštěvu
neposrat se z toho :)
Ať si nachystá pořádný balík peněz.
zmapovat tamější business terén
počítat s těžkou prací a ne příliš vysokými výdělk
vzít si hrubou bundu
nejhorší dotazník na světě, slečno!!!
kup si mapu
:D
pořídit si teplé oblečení :-D
vzít si teplé boty :o)
nezničit okolní přírodu
dat si pozor na udrzitelnou kapacitu destinace
vezmi si teplou bundu
nech sa riadne oblečie!
Ať si obleče teplé spodní prádlo.
bude tam zima!
budou ti ty odpovědi k něčemu? Je to hodně obecné
Téma je mi tak vzdálené, že nemám nejmenší předsta
vyhýbat se medvědům, vzít si teplé oblečení:)
teple se obleč
nejezdi
získat hodně peněz na bydlení a do začátku
nevzdávat se :)
neviem, ale tento dotaznik je fakt vtipny :)
nakoupit si hodně kvalitního teplého oblečení
Hodně zdaru a silné nervy
informovat se - o business stylu, kulture
nauč se anglicky
Kontakty
seznámit se dobře s podmínkami trhu
Teplý zimník
je tam zima
vem si teplý oblečení :)
aby se dobře oblík =D
Buď v pohodě a nezapomeň se teple oblíknout.
žádný
vem si teplou bundu
Nevaž se, odvaž se
Hlavně nezmrznout! :D
lásku k přírodě
xxxxx
dobre se naucit rec
pevné nervy a hodně oblečení :-)
Dobře prostudovat přírodní podmínky :)
:-) ať si vezme šálu a rukavice s sebou :-)
teple se oblíct
koupit si teplou bundu a rukavice
at si poridi hodne termo pradla, aby tam nezmrzl:D
brát v ohled drsné podmínky
nelez tam
hlavně koupit teplé oblečení :-)
zjistit si něco o té zemi, o zdejších obyvatelích
Trpělivost přináší růže:-).
Nepytlačit!
neznič nádhernou přírodu!!!
zkus to a uvidíš
zjistit konkurenci
vyser se na to
kdybych to věděl, tak tam jdu podnikat sám
Aby si vzal teplý ponožky.
pozor na UFO
chce to poradnej kozich.
15783,51 %83,07 % 

Graf

7. Základní pravidlo při setkání s medvědem je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hraju mrtvého10455,03 %55,03 %  
Nohy, ruce, prostě všechno beru na ramena a zdrhám4925,93 %25,93 %  
Zvednu ruce a dělám velkého4322,75 %22,75 %  
Modlím se, třeba je to nábožensky založený méďa52,65 %2,65 %  

Graf

8. Řadí se Aljaška mezi destinace, které byste rád(a) navštívil(a) v tomto životě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, rád(a) bych10957,67 %57,67 %  
Ne, Aljaška mě nijak nevzrušuje6232,8 %32,8 %  
V tomto životě to již nestihnu, rád bych Aljašku navštívil(a) v tom příštím...189,52 %9,52 %  

Graf

9. V případě, že byste vycestoval(a) na Aljašku, co by Vás lákalo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přírodit se v přírodě Aljašky14174,6 %74,6 %  
Plavit se na výletní lodi157,94 %7,94 %  
Potkat medvěda136,88 %6,88 %  
Pracovat na Aljašce115,82 %5,82 %  
Lovit rybišky94,76 %4,76 %  

Graf

10. Z čeho máte v současné době největší strach?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
České politické scény2.4971.594
Elektrárny Fukušimy a radiace z Japonska2.7831.239
Nadcházejícího zkouškového období2.4552.417
Rozjet business na Aljašce3.631.365
Vyvrcholení událostí k 21.12.20123.6351.988

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Co se Vám vybaví jako první, když se řekne Aljaška?

4. Jaký je podle Vás nejvýznamnější průmysl na Aljašce?

5. V čem byste viděli největší potenciál pro obchodníky na Aljašce?

6. Jaké rady byste dali podnikateli, který se chystá rozjet business na Aljašce?

7. Základní pravidlo při setkání s medvědem je:

8. Řadí se Aljaška mezi destinace, které byste rád(a) navštívil(a) v tomto životě?

9. V případě, že byste vycestoval(a) na Aljašku, co by Vás lákalo nejvíce?

10. Z čeho máte v současné době největší strach?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Co se Vám vybaví jako první, když se řekne Aljaška?

4. Jaký je podle Vás nejvýznamnější průmysl na Aljašce?

5. V čem byste viděli největší potenciál pro obchodníky na Aljašce?

6. Jaké rady byste dali podnikateli, který se chystá rozjet business na Aljašce?

7. Základní pravidlo při setkání s medvědem je:

8. Řadí se Aljaška mezi destinace, které byste rád(a) navštívil(a) v tomto životě?

9. V případě, že byste vycestoval(a) na Aljašku, co by Vás lákalo nejvíce?

10. Z čeho máte v současné době největší strach?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

White, J.Doing Business in Alaska (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://doing-business-in-alaska.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.