Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Domácí cestovní ruch

Domácí cestovní ruch

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Panyrkova
Šetření:06. 03. 2011 - 20. 03. 2011
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.02
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj! Tento krátký dotazník by měl být součástí mé bakalářské práce na téma Marketingová podpora domácího cestovního ruchu. Budu Vám moc vděčná, pokud mi věnujete pár minutek a zodpovíte jednoduché otázky na téma cestování a volný čas. Předem díky!

Odpovědi respondentů

1. Jak nejčastěji trávíte svůj volný čas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sledováním TV/četbou knih4132,8 %32,8 %  
Sportem2923,2 %23,2 %  
Cestováním2318,4 %18,4 %  
Posezením s přáteli/návštěvou klubů a diskoték2217,6 %17,6 %  
Kulturními akcemi (divadlo, koncert, výstava...)108 %8 %  

Graf

2. Kolikrát do roka jezdíte na dovolenou (na tři a více dní) ?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23528 %28 %  
13225,6 %25,6 %  
32016 %16 %  
51310,4 %10,4 %  
4108 %8 %  
843,2 %3,2 %  
643,2 %3,2 %  
043,2 %3,2 %  
721,6 %1,6 %  
1410,8 %0,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.62
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.26
Směrodatná odchylka:1.5
Medián:2
Modus:2

Graf

3. Připadá více dní Vaší dovolené na pobyt a cestování

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [po Čecháchotázka č. 4, v zahraničíotázka č. 6, na obojí stejnou měrouotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
po Čechách6451,2 %51,2 %  
na obojí stejnou měrou3326,4 %26,4 %  
v zahraničí2822,4 %22,4 %  

Graf

4. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to levnější2945,31 %23,2 %  
Jiné2031,25 %16 %  
V domácím prostředí se cítím lépe1726,56 %13,6 %  
Je to zde hezčí či zajímavější1218,75 %9,6 %  
Mám zde lepší podmínky pro své oblíbené činnosti1015,63 %8 %  
Jsou zde lepší služby (ubytování, stravování, veřejná doprava...)11,56 %0,8 %  

Graf

5. Nejčastější způsob trávení dovolené:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poznávací dovolená (pohyb po více lokalitách, návštěva turistických atrakcí)3351,56 %26,4 %  
Sportovní dovolená s nízkými náklady (stan, vlastní jídlo)1015,63 %8 %  
Na vlastní chatě/chalupě914,06 %7,2 %  
Sportovní dovolená s vyššími náklady (ubytování v hotelu či penzionu, stravování v restauraci)710,94 %5,6 %  
doma11,56 %0,8 %  
na chalupách vlastních synů11,56 %0,8 %  
Lázeňské a wellness pobyty11,56 %0,8 %  
jsem doma11,56 %0,8 %  
hudební akce11,56 %0,8 %  

Graf

6. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to zde hezčí či zajímavější1760,71 %13,6 %  
Mám zde lepší podmínky pro své oblíbené činnosti621,43 %4,8 %  
Jsou zde lepší služby (ubytování, stravování, veřejná doprava...)621,43 %4,8 %  
Jiné517,86 %4 %  
Je to levnější13,57 %0,8 %  

Graf

7. Pokud se rozhodnete cestovat po Čechách, kde sháníte informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu.8668,8 %68,8 %  
Dám na doporučení přátel či příbuzných.5342,4 %42,4 %  
Nesháním, jezdím na místa, která dobře znám.2116,8 %16,8 %  
V cestovatelských časopisech či knihách.1612,8 %12,8 %  
V informačních centrech.129,6 %9,6 %  
V cestovní kanceláři/agentuře.32,4 %2,4 %  

Graf

8. pokud na internetu, můžete jmenovat nějaké konkrétní servery?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google47,02 %3,2 %  
google.com35,26 %2,4 %  
kudyznudy.cz35,26 %2,4 %  
www.kudyznudy.cz35,26 %2,4 %  
seznam23,51 %1,6 %  
kudy z nudy23,51 %1,6 %  
náhodné23,51 %1,6 %  
ne11,75 %0,8 %  
přesně si nepamatuji - zadávám do vyhledávače11,75 %0,8 %  
www.google.com11,75 %0,8 %  
ostatní odpovědi http://toulavakamera.ct24.cz/
vyhledávám přes google, nebo www.kudyznudy.cz
dokempu.cz, pak konkratni stranky měst
kudyznudy.cz, Praguewelcome.cz
seznam.cz
chaty a chalupy
kudy z nudy, czechtourism
www.destinde.cz, www.hory......
www.kudyznudy.cz, czech tourism
regio
alexandria.cz, bluestyle.cz, dovolena.cz
www.stastnezeny.cz, www.mapy.cz
www.kudyznudy, www.levnemapy.cz (průvodci)
Kudy z nudy, hrady.cz, branadocech.cz
www.mapy.cz, www.kudyznudy.cz
www.hrady-zamky.ikrab.cz
cs.wikipedis.org commons.wikimedia.org hrady.cz
výletník.cz
cedok.cz, equichannel.cz
kudyznudy, pis, stránky obcí a památek
webové stránky konkrétních měst, kudyznudy
czechtourism.cz kudyznudy.cz
dovolena.cz
Kamsi.cz, Chaty,chalupy, různé cestovní kanceláře
google, kudy z nudy, stránky měst
kudyznudy.cz, ceskolipsko.cz
webové stránky daného města/památky
cfvdf
outdoorforum, inlajn
Invia.cz, googel.cz
dokempu.cz
vyhledávám dle klíčových slov na www.seznam.cz
turistika.cz, kudyznudy.cz
infocentra
žádný určitý,prostě to co "vyjede" google
3561,4 %28 % 

Graf

9. 5. Zaznamenali jste během posledních 12 měsíců nějakou reklamní kampaň vybízející strávit dovolenou v Čechách? Pokud ano, můžete ji popsat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano - strávení dovolené na jižní Moravě - mladí tam jezdili na kolech, pili víno; pak na celkovou ČR, kde lezli po skalách, jezdili na kolech a na řece

Ano , ale nesleduji to , když chci po čechách tak koukám na net a hlavně kudy z nudy

Ano ale nemůžu ji popsat :)

Ano, ale nepamatuji si to.

ano, ale nevybavuji si nic konkrétního

ano, ale už si nevzpomenu

ano, kudyznudy

ano, od czechtourismu v průběhu letních prázdnin nabízející a lákající na dovolenou v ČR

Ano, vzpomínám si na plakát v metru vybízející navštívit Plzeňský kraj

Ano. Hory, lyže ...

billboardy Czech Tourism

bohužel ne

Česko - To Letí! Hlavně reklamy v TV, které ukazují partu "happy" lidí, jak si užívají po Čechách.

Dovolená v Čechách-To letí. Kampaň je zaměřená na podporu turismu v ČR.

dovolená v čechách, to letí

Dovolená v česku, to leti

Festival ČR - to letí Ochutnejte Českou republiku: gastronomie České republiky

gdgfdaffda

informační kampaně na internetu např. servery jednotlivých měst a obcí, př. Šumava Hojsova Stráž, www.lednicko-valticky- areál .cz,atd.

internetové nabídky lázeňských měst nebo domů bilbord - kudyznudy praguewelcome

Kampaň Kudy z nudy.

kudy z nudy

kudy z nudy

Kudy z nudy - v televizi, jinak si reklam moc nevšímám

Kudy z nudy :o)

Kudy z nudy, Česko to letí

kudyznudy

Nabídka na letní pronájem chat a chalup v České rep.

Nabídky pronájmů chat, turistiku v našich horách

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne.

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

Nezaznamenal jsem

Osobně jsem rozdávala poukazy na chatu SLUNEČNÁ Roudnice v Krkonoších

Popagace Moravskoslezského kraje v novinách, ovšem nejsem si jist, zda to nebylo o něco více než před 12 měsíci.

prospekty chat a chalup

reklama na ceske hory

reklamní kampaň ani ne, ale servery hromadných slev (slevomat apod.) jsou toho plné a to je docela propaguje taky

televizní spot KudyZNudy

Určitě zaznamenala a určitě jsem jí nevěřila. Zajímá mě ta lokalita,ne nějaká kampaň.Kampaň mě spíš odradí. Utíkám z města, pryč od všeho, včetně kampaní a dalšího vymývání mozků.

v praze jsem viděla reklamu na lyžování v harrachově (billborad) a v metru plakát na nějakou horskou chatu.jinak nic.

Ve škole jsem dělala práci na agroturistiku, když jsem sháněla nějaké nabídky na internetu, našla jsem jich fůru.

10. Navštívili jste někdy internetovou stránku www.kudyznudy.cz ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9072 %72 %  
Ne3528 %28 %  

Graf

11. Z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tip na výlet23,28 %1,6 %  
škola11,64 %0,8 %  
Inspirace před výletem11,64 %0,8 %  
ze zvědavosti, jaké tam jsou informace11,64 %0,8 %  
Odkaz z google.com11,64 %0,8 %  
nepamatuji se11,64 %0,8 %  
získání informací11,64 %0,8 %  
že mi to pomůže při hledání zajímavý míst11,64 %0,8 %  
doslechla jsem se o ni, hledala inspiraci na výlet11,64 %0,8 %  
Inspirace pro zajímavý jednodenní výlet11,64 %0,8 %  
ostatní odpovědi kvůli akcím, které se dějou
cestování po ČR
ze zájmu
hledal jsem napady jak travit volny cas
při hledání nápadu na dovolenou
informační důvody
náhodně, když jsem něco hledala
doporučena ohledně cestování
z důvodu účasti na některých akcích
hledala jsem akce na víkend
Viděla jsem na to kdysi reklamu
Najít něco nevšedního
Chtěla jsem objevit nová zajímavá místa v okolí
hledání informací o daných místech a akcích
Zjistit informace o turisticky zajímavém místě
zjistit kudy z nudy :)
je tam spoustu zajímavých nápadů a doporučení a lí
Pro inspiraci.
Vyhledání akcí v našem regionu.
hledala jsem nějaký nápad, kam na výlet
zvědavost
pro inspiraci, kam vyrazit
Hledala jsem infromace
program na víkend
informace o akcích
hledání zajímavého tipu na výlet
vyhledávání informací
k nalezení zajímavého místa na výlet v okolí
práce do školy
vyhledání akcí
abych věděla kudy z nudy :-)
tipy na výlety
nápady
hledání kempu
hledala jsem zajímavé místo pro výlet
studium oboru CR
nevím
Cestování po ČR, konkrétně do Českého Švýcarska
cestování, škola
typ na dovolenou
studuji cestovní ruch
informace
znám ze školy
Jen jsem to viděl...
někdo mi o ní ře kl
Náhodou
nepamatuji si
vyhledání informací k dovolené
slysela sem o tom ve škole
dělala jsem něco do školy
5081,97 %40 % 

Graf

12. Jak byste ji hodnotili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobře47,02 %3,2 %  
užitečná23,51 %1,6 %  
velmi dobře23,51 %1,6 %  
dobrá23,51 %1,6 %  
ujde11,75 %0,8 %  
Dobrá úroveň11,75 %0,8 %  
je to dávno - nepamatuji si11,75 %0,8 %  
nepřehledná11,75 %0,8 %  
nic mi nepřinesla11,75 %0,8 %  
přehledná, ale vizuálně ne zvlášť zajímavá11,75 %0,8 %  
ostatní odpovědi nezaujal mě
přehledná, inspirativní
V pořádku. Mohla by být i hezčí
málo informací o aktuálních událostech
moc zajímavé a dobré tipy
nenasel jsem, co jsem potreboval/nezaujalo me to
kladně, líbí se mi tyto stránky, našla jsem co jse
uspokojivé stránky
vcelku dobrá
informace dostučující, ale nevyužila jsem je v pra
Nic moc
Nepamatuju si ji
Skvělá!Najdu zde skvělé tipy na trávení vol.času
Dobrá inspirace
dobrý server, poměrně obsáhlý, široce zaměřený
celková spokojenost, super inspirace,přehlednost
super je to přehledné a zajímavé
Přehledná.
Přehledné, ale pomalé vyhledávání.
skvělé stránky
Nevím
poměrně aktuální a inspirativní
přehledné, ale pomalé
velmi kladně
výborná
dobré tipy
dost dobře
kladně
jistě je co zlepšovat
přehledná, obsahuje hodně tipů na výlet
velmi dobrá
vcelku dobrý
chtěla by ještě vylepšit
chvalitebně
zajímavá
Už si ani nepamatuju :-)
ok nápad,ale moc konvenční a konzervativní
celkem ok, ale bylo na ní málo informací.
jako dobrou
pekne
ok
4171,93 %32,8 % 

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9172,8 %72,8 %  
Muž3427,2 %27,2 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7660,8 %60,8 %  
Vysokoškolské3427,2 %27,2 %  
Vyšší odborné75,6 %5,6 %  
Středoškolské bez maturity64,8 %4,8 %  
Základní21,6 %1,6 %  

Graf

15. Počet dětí mladších 18ti let

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
010684,8 %84,8 %  
2118,8 %8,8 %  
186,4 %6,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.16
Minimum:0
Maximum:2
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.22
Směrodatná odchylka:0.47
Medián:0
Modus:0

Graf

16. Váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000,- Kč6659,46 %52,8 %  
20 001 – 30 000,- Kč1715,32 %13,6 %  
10 001 – 20 000,- Kč1715,32 %13,6 %  
Nad 30 000,- Kč119,91 %8,8 %  

Graf

17. Vaše věkové zařazení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let9477,05 %75,2 %  
41 - 55 let129,84 %9,6 %  
31 - 40 let129,84 %9,6 %  
nad 65 let21,64 %1,6 %  
56 - 65 let21,64 %1,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Připadá více dní Vaší dovolené na pobyt a cestování

  • odpověď po Čechách:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to levnější na otázku 4. Z jakého důvodu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to zde hezčí či zajímavější na otázku 4. Z jakého důvodu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Z jakého důvodu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám zde lepší podmínky pro své oblíbené činnosti na otázku 4. Z jakého důvodu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi V domácím prostředí se cítím lépe na otázku 4. Z jakého důvodu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznávací dovolená (pohyb po více lokalitách, návštěva turistických atrakcí) na otázku 5. Nejčastější způsob trávení dovolené:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní dovolená s nízkými náklady (stan, vlastní jídlo) na otázku 5. Nejčastější způsob trávení dovolené:
  • odpověď v zahraničí:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to zde hezčí či zajímavější na otázku 6. Z jakého důvodu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak nejčastěji trávíte svůj volný čas?

2. Kolikrát do roka jezdíte na dovolenou (na tři a více dní) ?

3. Připadá více dní Vaší dovolené na pobyt a cestování

4. Z jakého důvodu?

5. Nejčastější způsob trávení dovolené:

6. Z jakého důvodu?

7. Pokud se rozhodnete cestovat po Čechách, kde sháníte informace?

9. 5. Zaznamenali jste během posledních 12 měsíců nějakou reklamní kampaň vybízející strávit dovolenou v Čechách? Pokud ano, můžete ji popsat?

10. Navštívili jste někdy internetovou stránku www.kudyznudy.cz ?

13. Pohlaví

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

15. Počet dětí mladších 18ti let

16. Váš čistý měsíční příjem?

17. Vaše věkové zařazení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak nejčastěji trávíte svůj volný čas?

2. Kolikrát do roka jezdíte na dovolenou (na tři a více dní) ?

3. Připadá více dní Vaší dovolené na pobyt a cestování

4. Z jakého důvodu?

5. Nejčastější způsob trávení dovolené:

6. Z jakého důvodu?

7. Pokud se rozhodnete cestovat po Čechách, kde sháníte informace?

9. 5. Zaznamenali jste během posledních 12 měsíců nějakou reklamní kampaň vybízející strávit dovolenou v Čechách? Pokud ano, můžete ji popsat?

10. Navštívili jste někdy internetovou stránku www.kudyznudy.cz ?

13. Pohlaví

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

15. Počet dětí mladších 18ti let

16. Váš čistý měsíční příjem?

17. Vaše věkové zařazení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Panyrkova, L.Domácí cestovní ruch (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://domaci-cestovni-ruch.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.