Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Domácí pečení chleba a trendy wellness a zdraví

Domácí pečení chleba a trendy wellness a zdraví

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Vecková
Šetření:19. 04. 2010 - 26. 04. 2010
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:38,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění následujícího krátkého dotazníku, který se týká marketingového výzkumu v oblasti trendů wellness a zdraví ve výživě. Tento dotazník nemá žádné správné/špatné odpovědi. Pokud se Vám žádná z nabízených odpovědí nebude zdát vhodná, vyberte prosím tu nejbližší.

Konkrétně se jedná o výzkum preferencí spotřebitelů, kteří doma používají směsi na domácí chleba.
Výsledky tohoto dotazníku použiji ve své diplomové práci, kterou zpracovávám na VŠCHT Praha.

Zodpovězení všech otázek Vám nezabere více než 10 minut času. Dotazník je rozdělen do 2 částí:
- první část (otázka č. 1) se týká nákupních preferencí směsí na pečení chleba
- druhá část se skládá z otázek zaměřených na demografické charakteristiky a životní styl.
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Otázka č. 1: Následující směsi na pečení chleba (fiktivní výrobky) seřaďte podle toho, zda byste si je koupili – tzn. č. 1 = výrobek bych si zcela jistě koupil/a, zdá se mi nejlepší až č. 9 = výrobek se mi líbí nejméně/je pro mě nezajímavý.

Doporučuji následující postup: Nejprve vyberte produkt, který se Vám zdá nejlepší, a tuto kartu uveďte na 1. místo. Pak vyberte produkt, který se Vám zdá nejhorší, a uveďte ho na 9. místo. Ze zbylých produktů opět vyberte nejdříve ten nejlepší (č. 2) a poté nehorší (č. 8) a pokračujte až do seřazení všech karet.

Každá směs má 4 vlastnosti, které Vám pomohou se lépe rozhodnout:
- heslo na obalu: Fit směs pro zdraví / Lahodná chuť
- přísada: bez přísady / slunečnicová semínka / jablečná vláknina, mořská sůl
- značka: Natura / Clever
- cena: 30 Kč / 35 Kč / 40 Kč
 

Otázka č. 12 - odpovědi:

1 = velmi důležité

2 = důležité

3 = nevím, nedokážu posoudit

4 = méně důležité

5 = nedůležité

Odpovědi respondentů

1. Seřazení karet fiktivních výrobků (směsí na pečení chleba)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Karta A: heslo na obalu: Fit směs pro zdraví; přísada: bez přísady; značka: Natura; cena: 30 Kč4.55.383
Karta B: heslo na obalu: Fit směs pro zdraví; přísada: jablečná vláknina, mořská sůl; značka: Natura; cena: 35 Kč4.9336.262
Karta C: heslo na obalu: Lahodná chuť; přísada: slunečnicová semínka; značka: Natura; cena: 35 Kč3.4675.049
Karta D: heslo na obalu: Lahodná chuť; přísada: jablečná vláknina, mořská sůl; značka: Clever; cena: 30 Kč5.7335.862
Karta E: heslo na obalu: Lahodná chuť; přísada: bez přísady; značka: Natura; cena: 40 Kč5.56.183
Karta F: heslo na obalu: Fit směs pro zdraví; přísada: jablečná vláknina, mořská sůl; značka: Natura; cena: 40 Kč5.3335.889
Karta G: heslo na obalu : Fit směs pro zdraví; přísada: slunečnicová semínka; značka: Natura; cena: 30 Kč4.1676.472
Karta H: heslo na obalu: Fit směs pro zdraví; přísada: slunečnicová semínka; značka: Clever; cena: 40 Kč4.8677.382
Karta I: heslo na obalu: Fit směs pro zdraví; přísada: bez přísady; značka: Clever; cena: 35 Kč6.55.05

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2376,67 %76,67 %  
muž723,33 %23,33 %  

Graf

3. Uveďte Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let1446,67 %46,67 %  
31 - 40 let723,33 %23,33 %  
41 - 50 let516,67 %16,67 %  
51 a více let26,67 %6,67 %  
do 20 let 26,67 %6,67 %  

Graf

4. Kolik členů má Vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 21860 %60 %  
3 - 4826,67 %26,67 %  
5 a více413,33 %13,33 %  

Graf

5. Kolik dětí do 15 let žije ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné2583,33 %83,33 %  
2310 %10 %  
126,67 %6,67 %  

Graf

6. Bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v hlavním městě1860 %60 %  
na vesnici620 %20 %  
ve městě516,67 %16,67 %  
v krajském městě13,33 %3,33 %  

Graf

7. Ve kterých obchodech nejčastěji nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarkety (Billa, Albert, ….)1240 %40 %  
hypermarkety (Tesco, Globus, ….)1033,33 %33,33 %  
malé prodejny pultové 310 %10 %  
diskontní prodejny (Penny Market, Lidl, Plus, …)310 %10 %  
jinde26,67 %6,67 %  

Graf

8. Jak často doma pečete chleba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x měsíčně930 %30 %  
cca 1-3x měsíčně826,67 %26,67 %  
přibližně 2x týdně723,33 %23,33 %  
zhruba 1x týdně516,67 %16,67 %  
3x a vícekrát týdně13,33 %3,33 %  

Graf

9. Chleba pečete v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
domácí pekárně2273,33 %73,33 %  
elektrické nebo plynové troubě723,33 %23,33 %  
jiném zařízení13,33 %3,33 %  

Graf

10. Snažíte se jíst zdravě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1756,67 %56,67 %  
souhlasím620 %20 %  
spíše nesouhlasím413,33 %13,33 %  
nesouhlasím26,67 %6,67 %  
nevím13,33 %3,33 %  

Graf

11. Jak často se věnujete nějaké sportovní aktivitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zhruba 1x týdně1033,33 %33,33 %  
cca 2-3x týdně826,67 %26,67 %  
cca 4-5x týdně723,33 %23,33 %  
cca 1-3x měsíčně413,33 %13,33 %  
méně než 1x měsíčně13,33 %3,33 %  

Graf

12. Jak je pro Vás důležité, aby jídlo bylo:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chutné1.7331.196
zdravé2.11.023
syté3.11.49
za nízkou cenu3.0331.899
s nízkým obsahem kalorií (kJ)2.91.89
snadno a pohodlně připravitelné2.2331.179

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vecková, K.Domácí pečení chleba a trendy wellness a zdraví (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://domaci-peceni-chleba-a-trendy-wellness-a-zdravi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.