Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dopad reklamy na rozhodování konzumenta

Dopad reklamy na rozhodování konzumenta

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radek Vaniš
Šetření:23. 11. 2008 - 23. 11. 2008
Počet respondentů:3
Počet otázek (max/průměr):7 / 6
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím. Tento průzkum poslouží jako základní stavební kámen pro assigment ze sociologie, který nám má prozradit jak moc jsme ovlivňování reklamou a maktieringem jako celkem. Chci jím zjistit její vliv na různé věkové skupiny u námi pořizovaných výrobků a využívaných služeb.

 

Poprosím Vás, jelikož je prakticky o shluk případových studií, volte ze seznamu zboží, ke kterému Vás dostala reklama(nikoliv obsluha v obchodě, nebo rada známého). Díky moc;-)

 

Předem děkuji Všem, kteří mi k tomuto cíli pomohou svojí toškou do mlýna.

Odpovědi respondentů

1. Jaký produk ze seznamu jste si naposledy pořídili (a přivedla Vás k němu reklama)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mobilní telefon, PDA, Smartphoneotázka č. 2, Foťák, kameraotázka č. 2, MP3 přehrávačotázka č. 2, Televize, domácí kino, hifi-věžotázka č. 2, Notebook, komponenty do PCotázka č. 2, GPS navigaceotázka č. 2, Bílá elektronika (pračka, lednička, sporák...)otázka č. 2, Sportovní vybavení (od kola přes lyže k cepínům)otázka č. 2, Oblečení (včetně spodního prádla)otázka č. 2, Obuv (od funkční po společenskou)otázka č. 2, Kosmetikaotázka č. 2, Kutilské náčiníotázka č. 2, Šperky, bižuterie, hodinkyotázka č. 2, Nábytekotázka č. 2, Suplementy (doplňky stravy)otázka č. 2, Knihy, cd, dvd (software, muzika, filmy)otázka č. 2, Hračkyotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení (včetně spodního prádla)266,67 %66,67 %  
Sportovní vybavení (od kola přes batohy lyže k cepínům)133,33 %33,33 %  

Graf

2. Z jakého hlavního důvodu jste si produkt pořídili (jaký byl ten první pocit při spatření zboží)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Můžu bez pochyb říct, že tyto důvody ke koupy byly naprosto vyrovnané 266,67 %66,67 %  
Spíše mě zaujal svými užitky a funkčností, poměrem cena/výkon(nákup založený na logice)133,33 %33,33 %  

Graf

3. Jakou roli reklama hrála v procesu výběru zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

4. Jak jste se o produktu dozvěli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet133,33 %33,33 %  
Známý doporučil133,33 %33,33 %  
z obchodu133,33 %33,33 %  

Graf

5. Dají lidé z vašeho okolí na vaši radu (rsp. ptají se Vás na názor)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen lidé z mého úzkého okolí266,67 %66,67 %  
Spíše se rozhodnou podle svého133,33 %33,33 %  

Graf

6. Poprosím Vás o váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21266,67 %66,67 %  
17133,33 %33,33 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:19.67
Minimum:17
Maximum:21
Variační rozpětí:4
Rozptyl:5.33
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:21
Modus:21

Graf

7. Jste...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3100 %100 %  
Pracující266,67 %66,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Vaniš, R.Dopad reklamy na rozhodování konzumenta (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://dopad-reklamy-na-rozhodovani-konzumenta.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.