Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dopad reklamy na rozhodování konzumenta
Dopad reklamy na rozhodování konzumenta
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radek Vaniš |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2008 - 23. 11. 2008 |
Počet respondentů: | 3 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zdravím. Tento průzkum poslouží jako základní stavební kámen pro assigment ze sociologie, který nám má prozradit jak moc jsme ovlivňování reklamou a maktieringem jako celkem. Chci jím zjistit její vliv na různé věkové skupiny u námi pořizovaných výrobků a využívaných služeb.
Poprosím Vás, jelikož je prakticky o shluk případových studií, volte ze seznamu zboží, ke kterému Vás dostala reklama(nikoliv obsluha v obchodě, nebo rada známého). Díky moc;-)
Předem děkuji Všem, kteří mi k tomuto cíli pomohou svojí toškou do mlýna.
Odpovědi respondentů
1. Jaký produk ze seznamu jste si naposledy pořídili (a přivedla Vás k němu reklama)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mobilní telefon, PDA, Smartphone → otázka č. 2, Foťák, kamera → otázka č. 2, MP3 přehrávač → otázka č. 2, Televize, domácí kino, hifi-věž → otázka č. 2, Notebook, komponenty do PC → otázka č. 2, GPS navigace → otázka č. 2, Bílá elektronika (pračka, lednička, sporák...) → otázka č. 2, Sportovní vybavení (od kola přes lyže k cepínům) → otázka č. 2, Oblečení (včetně spodního prádla) → otázka č. 2, Obuv (od funkční po společenskou) → otázka č. 2, Kosmetika → otázka č. 2, Kutilské náčiní → otázka č. 2, Šperky, bižuterie, hodinky → otázka č. 2, Nábytek → otázka č. 2, Suplementy (doplňky stravy) → otázka č. 2, Knihy, cd, dvd (software, muzika, filmy) → otázka č. 2, Hračky → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení (včetně spodního prádla) | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Sportovní vybavení (od kola přes batohy lyže k cepínům) | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
2. Z jakého hlavního důvodu jste si produkt pořídili (jaký byl ten první pocit při spatření zboží)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Můžu bez pochyb říct, že tyto důvody ke koupy byly naprosto vyrovnané | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Spíše mě zaujal svými užitky a funkčností, poměrem cena/výkon(nákup založený na logice) | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
3. Jakou roli reklama hrála v procesu výběru zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
4. Jak jste se o produktu dozvěli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
Známý doporučil | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
z obchodu | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
5. Dají lidé z vašeho okolí na vaši radu (rsp. ptají se Vás na názor)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jen lidé z mého úzkého okolí | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Spíše se rozhodnou podle svého | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
6. Poprosím Vás o váš věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
17 | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 19.67 |
Minimum: | 17 |
Maximum: | 21 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 5.33 |
Směrodatná odchylka: | 2.31 |
Medián: | 21 |
Modus: | 21 |
7. Jste...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 3 | 100 % | 100 % |
Pracující | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.