Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dopad reklamy na rozhodování konzumenta
Dopad reklamy na rozhodování konzumenta
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radek Vaniš |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2008 - 23. 11. 2008 |
Počet respondentů: | 3 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zdravím. Tento průzkum poslouží jako základní stavební kámen pro assigment ze sociologie, který nám má prozradit jak moc jsme ovlivňování reklamou a maktieringem jako celkem. Chci jím zjistit její vliv na různé věkové skupiny u námi pořizovaných výrobků a využívaných služeb.
Poprosím Vás, jelikož je prakticky o shluk případových studií, volte ze seznamu zboží, ke kterému Vás dostala reklama(nikoliv obsluha v obchodě, nebo rada známého). Díky moc;-)
Předem děkuji Všem, kteří mi k tomuto cíli pomohou svojí toškou do mlýna.
Odpovědi respondentů
1. Jaký produk ze seznamu jste si naposledy pořídili (a přivedla Vás k němu reklama)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mobilní telefon, PDA, Smartphone → otázka č. 2, Foťák, kamera → otázka č. 2, MP3 přehrávač → otázka č. 2, Televize, domácí kino, hifi-věž → otázka č. 2, Notebook, komponenty do PC → otázka č. 2, GPS navigace → otázka č. 2, Bílá elektronika (pračka, lednička, sporák...) → otázka č. 2, Sportovní vybavení (od kola přes lyže k cepínům) → otázka č. 2, Oblečení (včetně spodního prádla) → otázka č. 2, Obuv (od funkční po společenskou) → otázka č. 2, Kosmetika → otázka č. 2, Kutilské náčiní → otázka č. 2, Šperky, bižuterie, hodinky → otázka č. 2, Nábytek → otázka č. 2, Suplementy (doplňky stravy) → otázka č. 2, Knihy, cd, dvd (software, muzika, filmy) → otázka č. 2, Hračky → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení (včetně spodního prádla) | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Sportovní vybavení (od kola přes batohy lyže k cepínům) | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
2. Z jakého hlavního důvodu jste si produkt pořídili (jaký byl ten první pocit při spatření zboží)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Můžu bez pochyb říct, že tyto důvody ke koupy byly naprosto vyrovnané | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Spíše mě zaujal svými užitky a funkčností, poměrem cena/výkon(nákup založený na logice) | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
3. Jakou roli reklama hrála v procesu výběru zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
4. Jak jste se o produktu dozvěli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
Známý doporučil | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
z obchodu | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
5. Dají lidé z vašeho okolí na vaši radu (rsp. ptají se Vás na názor)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jen lidé z mého úzkého okolí | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Spíše se rozhodnou podle svého | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
6. Poprosím Vás o váš věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
17 | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 19.67 |
Minimum: | 17 |
Maximum: | 21 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 5.33 |
Směrodatná odchylka: | 2.31 |
Medián: | 21 |
Modus: | 21 |
7. Jste...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 3 | 100 % | 100 % |
Pracující | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (62,2 %)
- vyplnto.cz (28,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.