Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Doprava do školy, zaměstnání

Doprava do školy, zaměstnání

Dilemata všedního dne
Život přináší dilemata. Jak se zachováte?

(veřejné výsledky 25. června 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Ostruszka
Šetření:28. 03. 2012 - 28. 03. 2012
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den

Obracím se na Vás s žádostí o vyplnění dotazníku, který je součástí naší seminární prací.Dotazník je krátký, nezabere Vám mnoho času.

 

Děkuji 

Odpovědi respondentů

1. Jste ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2852,83 %52,83 %  
Muž2547,17 %47,17 %  

Graf

2. Kolik je vám let ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11 - 203260,38 %60,38 %  
21 - 301018,87 %18,87 %  
31 - 4059,43 %9,43 %  
Méně než 1023,77 %3,77 %  
Více než 6023,77 %3,77 %  
41 - 5023,77 %3,77 %  

Graf

3. Kam dojíždíte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do školy3667,92 %67,92 %  
Do práce1732,08 %32,08 %  

Graf

4. V čem jezdíte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Autobus1935,85 %35,85 %  
Vlak1324,53 %24,53 %  
Auto1222,64 %22,64 %  
Jiný dopravní prostředek 916,98 %16,98 %  

Graf

5. Kolik času strávíte dojížděním ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně jak 1 hodina3260,38 %60,38 %  
1 - 2 hodiny1018,87 %18,87 %  
2 - 3 hodiny47,55 %7,55 %  
víc jak 5 hodin47,55 %7,55 %  
3 - 4 hodiny35,66 %5,66 %  

Graf

6. Váš celkový názor na dojízdění do práce, školy.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Děs :)

Dobré na učení se

Dojíždění mi celkem nevadí, aspoň si chvilku pospím. Horší je, že zdražili jízné.

Eh? Sednu do vlaku, jedu do školy, vystoupím z vlaku a vstoupím do školy, jak na něco takového můžu mít u 100 Kenfů názor?!

Je to celkem drahé. Kvůli zdražování benzínu.

Je to obtížnější, zdlouhavé, ale člověk si zvykne :)

Je to velice finančně nákladné.

Jezdím autem, tedy dobrý dopravní prostředek.Tudíž rychlé a doveze mě přesně kde chci - bez přestupů a zbytečného čekání(když pomineme případné kolony).Jsem spokojená.

mohlo by to bejt lepší

Někdy je kvalita opravdu neodpovídající ceně. Bohužel často si někteří cestující neuvědomují, že nejsou sami v dopravním prostředku. Častá neochota pomoci rodičů s kočárky, malými dětmi (hlavně pokud to jsou tatínkové).

no jedym velkym trolejbuem takze na cipa

nudný :D

Pěkně napiču

Pro lidi z Moravskoslezského kraje je dojíždění jedno z nejsložitějších, kvalitní školy pro města jako Třinec, Jablunkov a jim přilehlé obce jsou celkem hodně vzdáleny. Pár kvalitních začíná v Havířově, Karviné ovšem sem lidí v průměru dojíždějí asi 1-2 hodiny s tím, že musí zkombinovat více dopravních prostředků, například autobus k vlaku, vlak a poté ještě městskou dopravu přislušného města. V městech jako Český Těšín, která jsou ve středu vzdálenosti ke Karviné nebo Havířovu jsou pouze školy s malou nabídkou oboru, ty co za něco stojí opravdu začínají až dále. Mnohdy jsou na tratích v tomto úseku komplikace a na cestách je to ještě horší, pokoušeli jsme se jezdit i autem, ale při dnešních cenách pohonných hmot se to ani při plném obsazení auta opravdu nevyplatí.

přála bych si, aby cestování bylo rychlejší, levnější a bezpečnější

Tož ja nejezdim takže mi byl k piči tenhle dotaznik ...

Vlaková doprava je opravdu zaostalá ,pořád mají nějaké problémy ! :/

Vyhovuje mi.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je vám let ?

  • odpověď 11 - 20:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlak na otázku 4. V čem jezdíte ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste ?

2. Kolik je vám let ?

3. Kam dojíždíte ?

4. V čem jezdíte ?

5. Kolik času strávíte dojížděním ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste ?

2. Kolik je vám let ?

3. Kam dojíždíte ?

4. V čem jezdíte ?

5. Kolik času strávíte dojížděním ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ostruszka, D.Doprava do školy, zaměstnání (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://doprava-do-skoly-zamestnani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.