Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dostupnost a kvalita piva z Žateckého pivovaru
Dostupnost a kvalita piva z Žateckého pivovaru
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adam Špaček |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2009 - 26. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 15 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 16.4 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:30 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den Vážení přátelé piva.
Cílem tohoto dotazníku je zjištění, jestli dostupnost a kvalita piva z Žateckého pivovaru je vyhovující a jestli díky mediální propagaci je sortiment výrobků firmy Žatecký pivovar v povědomí zákazníků.
Billboard pro druhou část dotazníku k nahlédnutí zde: http://www.ipsum.cz/skladiste/billboard3.jpg
Odpovědi respondentů
1. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 10 | 66,67 % | 66,67 % |
37-45 | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
46 a více | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
26 - 30 | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
2. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gymnázium | 6 | 40 % | 40 % |
Odborné středoškolské | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
Základní | 3 | 20 % | 20 % |
Vysokoškolské | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
3. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 10 | 66,67 % | 66,67 % |
Muž | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
4. Povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 11 | 73,33 % | 73,33 % |
Zaměstnaný/á | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
Důchodce | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
advokát | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
Zaměstnaný důchodce | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
5. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 8 | 53,33 % | 53,33 % |
Jiné | 7 | 46,67 % | 46,67 % |
6. Znáte Žatecký pivovar?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 8 | 53,33 % | 53,33 % |
Ne | 7 | 46,67 % | 46,67 % |
7. Znáte produkty Žateckého pivovaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám – prosím pokračujte na 2. část dotazníku | 8 | 53,33 % | 53,33 % |
Ano, některé znám | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Ano, znám velmi dobře | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Znám pouze jeden produkt | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
8. Chuť žateckého piva je podle Vás
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobrá | 4 | 50 % | 26,67 % |
Průměrná | 4 | 50 % | 26,67 % |
9. Doporučil(a) byste produkty Žateckého pivovaru svým známým?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale ne všechny | 3 | 37,5 % | 20 % |
Ano, za určitých podmínek | 3 | 37,5 % | 20 % |
Ano, bez výhrad | 1 | 12,5 % | 6,67 % |
Rozhodně ne | 1 | 12,5 % | 6,67 % |
10. Všiml(a) jste si poslední dobou nějaké reklamy na produkty Žateckého pivovaru?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nejsem si jistý/á | 4 | 50 % | 26,67 % |
Ne | 3 | 37,5 % | 20 % |
Ano | 1 | 12,5 % | 6,67 % |
11. Víte o tom, že Žatecký pivovar uvedl na trh novinku ve svém sortimentu, pivo LAGER?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 4 | 50 % | 26,67 % |
Ano | 4 | 50 % | 26,67 % |
12. Zaregistroval(a) jste reklamní kampaň na nový produkt?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 6 | 75 % | 40 % |
Ano | 2 | 25 % | 13,33 % |
13. Pokud ano, líbí se Vám?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Docela ano | 3 | 75 % | 20 % |
Rozhodně ne | 1 | 25 % | 6,67 % |
14. Produkty Žateckého pivovaru se prodávají pouze v nejbližším okolí Žatce. Myslíte si, že by se jeho produkty měly distribuovat i do dalších regionů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, rozhodně | 3 | 37,5 % | 20 % |
Asi ano | 3 | 37,5 % | 20 % |
Nevím | 1 | 12,5 % | 6,67 % |
Rozhodně ne | 1 | 12,5 % | 6,67 % |
15. Znáte propagační akce pořádané Žateckým pivovarem jako je ChmelFest nebo Dočesná?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, z doslechu | 5 | 62,5 % | 33,33 % |
Ne | 2 | 25 % | 13,33 % |
Ano, pravidelně se účastním | 1 | 12,5 % | 6,67 % |
16. 2. ČÁST DOTAZNÍKU - Jak na Vás působí tento billboard? (viz odkaz na billboard)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivně | 13 | 86,67 % | 86,67 % |
Negativně | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
17. Co říkáte na slogan?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skvělý | 6 | 40 % | 40 % |
Dobrý | 5 | 33,33 % | 33,33 % |
Průměrný | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Hrozný | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
Špatný | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
18. Jak se Vám líbí grafické vyobrazení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skvělé | 9 | 60 % | 60 % |
Dobré | 3 | 20 % | 20 % |
Průměrné | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
Hrozné | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
19. Znáte novinku Žateckého pivovaru, pivo LAGER?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 13 | 86,67 % | 86,67 % |
Ano | 2 | 13,33 % | 13,33 % |
20. Navnadila by Vás tato reklama ke koupi tohoto produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určitě ano | 6 | 40 % | 40 % |
Asi ano | 4 | 26,67 % | 26,67 % |
Spíše ne | 3 | 20 % | 20 % |
Nevím | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
Určitě ne | 1 | 6,67 % | 6,67 % |
21. Prosím napište svůj návrh na vylepšení této reklamy, případně i odůvodnění
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
chybí flaška s etiketou - aby došlo k snadnější identifikaci lahve v obchodě
Jsem spokojen ;-)
No je to hrozný, málem jsem z toho dostal infarkt! celý bych to začernil
ochutnávky v prodeních místech
žádné návrhy na vylepšení této reklamy nemám.
Žádné vylepšení mě nenapadá.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (65,3 %)
- search.seznam.cz (24,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.