Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dostupnost a kvalita piva z Žateckého pivovaru

Dostupnost a kvalita piva z Žateckého pivovaru

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Špaček
Šetření:23. 11. 2009 - 26. 11. 2009
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den Vážení přátelé piva.

Cílem tohoto dotazníku je zjištění, jestli dostupnost a kvalita piva z Žateckého pivovaru je vyhovující a jestli díky mediální propagaci je sortiment výrobků firmy Žatecký pivovar v povědomí zákazníků.

 

Billboard pro druhou část dotazníku k nahlédnutí zde: http://www.ipsum.cz/skladiste/billboard3.jpg

Odpovědi respondentů

1. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 251066,67 %66,67 %  
37-45213,33 %13,33 %  
46 a více213,33 %13,33 %  
26 - 3016,67 %6,67 %  

Graf

2. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gymnázium640 %40 %  
Odborné středoškolské533,33 %33,33 %  
Základní320 %20 %  
Vysokoškolské16,67 %6,67 %  

Graf

3. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1066,67 %66,67 %  
Muž533,33 %33,33 %  

Graf

4. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1173,33 %73,33 %  
Zaměstnaný/á16,67 %6,67 %  
Důchodce16,67 %6,67 %  
advokát16,67 %6,67 %  
Zaměstnaný důchodce16,67 %6,67 %  

Graf

5. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha853,33 %53,33 %  
Jiné746,67 %46,67 %  

Graf

6. Znáte Žatecký pivovar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano853,33 %53,33 %  
Ne746,67 %46,67 %  

Graf

7. Znáte produkty Žateckého pivovaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám – prosím pokračujte na 2. část dotazníku853,33 %53,33 %  
Ano, některé znám426,67 %26,67 %  
Ano, znám velmi dobře213,33 %13,33 %  
Znám pouze jeden produkt16,67 %6,67 %  

Graf

8. Chuť žateckého piva je podle Vás

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá450 %26,67 %  
Průměrná450 %26,67 %  

Graf

9. Doporučil(a) byste produkty Žateckého pivovaru svým známým?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale ne všechny337,5 %20 %  
Ano, za určitých podmínek337,5 %20 %  
Ano, bez výhrad112,5 %6,67 %  
Rozhodně ne112,5 %6,67 %  

Graf

10. Všiml(a) jste si poslední dobou nějaké reklamy na produkty Žateckého pivovaru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem si jistý/á450 %26,67 %  
Ne337,5 %20 %  
Ano112,5 %6,67 %  

Graf

11. Víte o tom, že Žatecký pivovar uvedl na trh novinku ve svém sortimentu, pivo LAGER?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne450 %26,67 %  
Ano450 %26,67 %  

Graf

12. Zaregistroval(a) jste reklamní kampaň na nový produkt?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne675 %40 %  
Ano225 %13,33 %  

Graf

13. Pokud ano, líbí se Vám?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Docela ano375 %20 %  
Rozhodně ne125 %6,67 %  

Graf

14. Produkty Žateckého pivovaru se prodávají pouze v nejbližším okolí Žatce. Myslíte si, že by se jeho produkty měly distribuovat i do dalších regionů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, rozhodně337,5 %20 %  
Asi ano337,5 %20 %  
Nevím112,5 %6,67 %  
Rozhodně ne112,5 %6,67 %  

Graf

15. Znáte propagační akce pořádané Žateckým pivovarem jako je ChmelFest nebo Dočesná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, z doslechu562,5 %33,33 %  
Ne225 %13,33 %  
Ano, pravidelně se účastním112,5 %6,67 %  

Graf

16. 2. ČÁST DOTAZNÍKU - Jak na Vás působí tento billboard? (viz odkaz na billboard)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně1386,67 %86,67 %  
Negativně213,33 %13,33 %  

Graf

17. Co říkáte na slogan?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skvělý640 %40 %  
Dobrý533,33 %33,33 %  
Průměrný213,33 %13,33 %  
Hrozný16,67 %6,67 %  
Špatný16,67 %6,67 %  

Graf

18. Jak se Vám líbí grafické vyobrazení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skvělé960 %60 %  
Dobré320 %20 %  
Průměrné213,33 %13,33 %  
Hrozné16,67 %6,67 %  

Graf

19. Znáte novinku Žateckého pivovaru, pivo LAGER?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1386,67 %86,67 %  
Ano213,33 %13,33 %  

Graf

20. Navnadila by Vás tato reklama ke koupi tohoto produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano640 %40 %  
Asi ano426,67 %26,67 %  
Spíše ne320 %20 %  
Nevím16,67 %6,67 %  
Určitě ne16,67 %6,67 %  

Graf

21. Prosím napište svůj návrh na vylepšení této reklamy, případně i odůvodnění

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

chybí flaška s etiketou - aby došlo k snadnější identifikaci lahve v obchodě

Jsem spokojen ;-)

No je to hrozný, málem jsem z toho dostal infarkt! celý bych to začernil

ochutnávky v prodeních místech

žádné návrhy na vylepšení této reklamy nemám.

Žádné vylepšení mě nenapadá.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Špaček, A.Dostupnost a kvalita piva z Žateckého pivovaru (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://dostupnost-a-kvalita-piva-z-zateckeho-pivovaru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.