Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Typické produkty České republiky

Typické produkty České republiky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Oulehlová
Šetření:03. 03. 2010 - 10. 03. 2010
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.41
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Vyšší odborné školy oboru cestovní ruch. Nyní pracuji na své absolventské práci na téma Typické produkty České republiky a chtěla bych Vás poprosit o spolupráci při vyplňování dotazníků. Údaje, které uvedete v dotazníku, budou sloužit výhradně pro účely mé absolventské práce. Vyplnění Vám zabere maximálně deset minut Vašeho času. Tímto dotazníkem bych chtěla zjistit, jaký mají lidé postoj k typickým či tradičním produktům jednotlivých krajů (regionů).
 

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete jednotlivé kraje (regiony) ČR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6388,73 %90 %  
ne811,27 %11,43 %  

Graf

2. Zajímáte se o tradiční produkty jednotlivých regionů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4056,34 %57,14 %  
ne3143,66 %44,29 %  

Graf

3. Jeli byste do určitého regionu pouze za účelem poznání tamějších tradičních produktů, nebo byste to brali pouze jako součást návštěvy toho daného regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze jako součást návštěvy6185,92 %87,14 %  
Za poznáním tradičních produktů1014,08 %14,29 %  

Graf

4. Pokud jste navštívili určitý region za účelem poznání tradičních produktů, tak který?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný1216,9 %17,14 %  
jižní morava811,27 %11,43 %  
jihomoravský34,23 %4,29 %  
ne22,82 %2,86 %  
Karlovarský22,82 %2,86 %  
nevím22,82 %2,86 %  
Víno22,82 %2,86 %  
Jižní Morava - víno22,82 %2,86 %  
Olomoucký22,82 %2,86 %  
Plzeňsko22,82 %2,86 %  
ostatní odpovědi znojemsko
žádný, leda jako součást návštěvy
Jívová - chleba z Jívové
libercký
v předchozí ot. jsem neodpověděla, neměla by tu bý
nepamatuji se
jížní moravu
pardubice
Západní čechy
jižní Morava-vinný sklep,víno
nenavštívila
Olomoucko
Morava, kraj ti ale nepovim:D
Srředočeský - je to region?
České Budějovice
nevim :D
olomouc
jižní Morava, Plzeň
Becherovka:-D, oplatky:-D
Jihomoravský, víno
Coca-cola - Praha Kyje
Plzeň - pivo
nenavštívila z důvodů poznání :-D
Roznov pod Radhostem
Jihočeský kraj Třeboňsko
Plzeňský
Zlínský kraj
???
pouze za produkty nejedu
0
olomoucký kraj
Vysočina
jihočeský
3447,89 %48,57 % 

Graf

5. Které tradiční produkty jednotlivých regionů si vybavíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
víno34,23 %4,29 %  
Štramberské uši, Pardubický perník34,23 %4,29 %  
Krumlov-Česnečka ve chlebu11,41 %1,43 %  
olomoucké tvarůžky, jablonecká bižuterie,...11,41 %1,43 %  
pivo, víno, perník, sýry,sirky, auta, 11,41 %1,43 %  
žádné11,41 %1,43 %  
pce. perník, ol. tvarůžky, ...11,41 %1,43 %  
plzeňské pivo, karlovarské oplatky, olomoucké tvar11,41 %1,43 %  
víno, pivo, krajka, sklo, auta11,41 %1,43 %  
pivo, sklo, lázně11,41 %1,43 %  
ostatní odpovědi olom. tvarůžky, třeboňský kapr, znojemské okurky
jižní morava - víno
Syrečky, frgály, štramb. uši, Madeta(mléko, máslo)
slivovice, tvarůžky, perník, frgál...
víno, lázeňské oplatky,
lázenské oplatky, pohlednice zámků
pardubické perníky
Štramberské uši, Třeboňský kapr, Olomoucké tvarůžk
víno,olomoucké sirečky,karlovarský porcelán pribin
víno, okurky, pivo, druhy zelenin, oplatky, syrečk
jídlo, pití
tvarůžky,pivo
pardubice - perník
lázenske hrnicky
perník.tvarůžky,frgály/koláče/,pivo,víno
štramberské uši ze Štramberka
víno, slivovice, pivo, frgál, tvarůžky
víno, perník, okurky, pokrmy ze zelí a krup, špek,
pivo, víno, olomoucké tvarůžky
štramberské uši, hořické trubičky,loštické tvarůžk
olomoucké syrečky,pardubický perník,mineralka KV
Vajíčka
nevim
brněnské pivo,pardubický perník,štramberské uši
Pálava - víno
Holky, pivo
víno, vanočni ozdoby, bižuterie,
vino,pivo :D
trdelník, cmunda, štramberské uši
perník,sýr,svijanské pivo
sýry, klobásy, víno, pivo, slivovice
perník Pardubický
tvarůžky ,víno ,lázeňské oplatky
Liberecký - bižuterie,Pardubický-perník, Zlín-Baťa
Svijany - pivo
Jablonec - bižuterie
pardubice - perník, karlovy vary - becherovka
Víno, pivo, alkohol, oplatky, šperky
víno,folklor,slivovice
víno - jihomoravský kraj
Stramberske usi
většinou se jedná o potravinářské produkty
Pilsner urquel
olomoucké syrečky, Becherovka, pardubický perník,
slivovice,syrečky,perníky,pivo
Libereckého kraje Svijanské pivo
Plzeň- pivo :-), Morava- víno
Karlovarské oplatky, Štramberské uši, Olomoucké tv
tvarůžky, perník
hořické trubičky
víno, štranberské uši, pardubický perník
becherovka
ryby
vino slivovice pernik horicke trubicky stramberske
víno, folklor, tradiční gastronomie
víno, pivo, sýr
vamberk - krajka, karlovy vary - porcelan, zelezno
5780,28 %81,43 % 

Graf

6. Zakoupili jste si někdy nějaké?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6692,96 %94,29 %  
ne57,04 %7,14 %  

Graf

7. Pokud ano (ot. č. 6) tak které:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
víno811,27 %11,43 %  
Štramberské uši57,04 %7,14 %  
žádné22,82 %2,86 %  
pardubický perník22,82 %2,86 %  
frgály, pivo a tak11,41 %1,43 %  
tvarůžky, znojemské okurky...11,41 %1,43 %  
vypsané v ot. č. 511,41 %1,43 %  
nemla by být povinná, když NE u 6. ot.11,41 %1,43 %  
tůzné11,41 %1,43 %  
karlovarské oplatky, miletínské modlitbičky11,41 %1,43 %  
ostatní odpovědi sklo, víno
zn. okurky
víno, burčák
mléko od Madety, frgály
většinu - frgál, perník...
víno, lázeňské oplatky
lázenské oplatky, pohlednice zámků
víno,slivovici,plzeňské pivo,karlov.porcelán
málo místa...
dtto
tvarůžky
perníky
lazenske oplatky, lazenske hrnicky
víno,perník,tvarůžky,gorbačíky
víno, frgál, pivo
víno, perník, špek
štramberské uši, hořické trubičky,loštické tvarůžk
syrečky,mineralní vodu,víno
Bílá
nevim
Pivo,půlitry
vino,pivo
trdelní, štramberské uši
ovčí sýr
sýry, klobásy, víno, pivo, slivovice
Alpská sůl
oplatky
perník, víno
pivo,bižuterie
oplatky, vincentka, víno, pivo, perník, matoni
víno, oplatky
usi
Sklářská výroba, potravinářské produkty
pivo
....
např. tradiční trdelník
Svijanské pivo
víno, pivo, a asi i něco dalšího, ale teď nevím
potravinové speciality viz 5.
viz. 5 ot.
nechapu otazku
víno, štranberské uši
Lázeňské oplatky, Plzeň, Becherovka,...
ryby ;o)
stramberske usi, vino, vamberska krajka...
víno, slivovice
víno, pivo, sýr
sklo
4867,61 %68,57 % 

Graf

8. Myslíte si, že tradiční produkty souvisí s cestovním ruchem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6490,14 %91,43 %  
ne79,86 %10 %  

Graf

9. Které z těchto produktů Libereckého kraje znáte? (Můžete označit více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svijanské pivo5577,46 %78,57 %  
Turnovský Granát2940,85 %41,43 %  
Automobily Kaipan1825,35 %25,71 %  
Lažanský mošt1825,35 %25,71 %  
Jiné1521,13 %21,43 %  
Hračky Detoa79,86 %10 %  

Graf

10. Pokud jiné, uveďte které:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné317,65 %4,29 %  
bílí tygři15,88 %1,43 %  
qqqqq15,88 %1,43 %  
neznám žádné - taková možnost tady ale není, 15,88 %1,43 %  
maškovo pekařství15,88 %1,43 %  
Konrád15,88 %1,43 %  
Bižuterie, sklo15,88 %1,43 %  
bižuterie jablonec15,88 %1,43 %  
Jablonecká bižuterie, Novoborské sklo15,88 %1,43 %  
bohužel žádné15,88 %1,43 %  
ostatní odpovědi nic z toho
jablonecká bižuterie
Rohozecké pivo
žádné ;o)
bižuterie jablonec, železnobrodské sklo
529,41 %7,14 % 

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4664,79 %65,71 %  
Muž2535,21 %35,71 %  

Graf

12. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 let a méně5577,46 %78,57 %  
26 - 35 let1115,49 %15,71 %  
36 - 45 let34,23 %4,29 %  
46 - 55 let22,82 %2,86 %  

Graf

13. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4461,97 %62,86 %  
Zaměstnán1926,76 %27,14 %  
Podnikatel79,86 %10 %  
Bez zaměstnání11,41 %1,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete jednotlivé kraje (regiony) ČR?

2. Zajímáte se o tradiční produkty jednotlivých regionů?

3. Jeli byste do určitého regionu pouze za účelem poznání tamějších tradičních produktů, nebo byste to brali pouze jako součást návštěvy toho daného regionu?

4. Pokud jste navštívili určitý region za účelem poznání tradičních produktů, tak který?

6. Zakoupili jste si někdy nějaké?

8. Myslíte si, že tradiční produkty souvisí s cestovním ruchem?

9. Které z těchto produktů Libereckého kraje znáte? (Můžete označit více možností)

11. Pohlaví

12. Věk

13. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete jednotlivé kraje (regiony) ČR?

2. Zajímáte se o tradiční produkty jednotlivých regionů?

3. Jeli byste do určitého regionu pouze za účelem poznání tamějších tradičních produktů, nebo byste to brali pouze jako součást návštěvy toho daného regionu?

4. Pokud jste navštívili určitý region za účelem poznání tradičních produktů, tak který?

6. Zakoupili jste si někdy nějaké?

8. Myslíte si, že tradiční produkty souvisí s cestovním ruchem?

9. Které z těchto produktů Libereckého kraje znáte? (Můžete označit více možností)

11. Pohlaví

12. Věk

13. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Oulehlová, E.Typické produkty České republiky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznik--typicke-produkty-ceske-republiky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.