Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník - Auto Kelly, a. s.

Dotazník - Auto Kelly, a. s.

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Brejchová
Šetření:05. 03. 2010 - 12. 03. 2010
Počet respondentů:14
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.93
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:32,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jmenuji se Andrea Brejchová a studuji Západočeskou univerzitu v Plzni, Fakultu ekonomickou. Zpracovávám bakalářskou práci na téma: „Vliv různých komunikačních kanálů na nákupní rozhodování spotřebitele“ a chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění může přispět ke zlepšení komunikace se zákazníky. Děkuji Vám za pomoc a čas strávený jeho vyplněním.
 

Odpovědi respondentů

1. Do jaké skupiny byste se zařadil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [maloobchodní zákazníkotázka č. 2, velkoobchodní zákazníkotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maloobchodní zákazník1285,71 %85,71 %  
velkoobchodní zákazník214,29 %14,29 %  

Graf

2. Dostáváte domů letáky od společnosti Auto Kelly, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne866,67 %57,14 %  
ano433,33 %28,57 %  

Graf

3. Nakupujete výhradně z těchto letáků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas250 %14,29 %  
ne125 %7,14 %  
ano125 %7,14 %  

Graf

4. Nechváváte si zasílat měsíční časopis Infoservis Auto Kelly, a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2100 %14,29 %  

Graf

5. Motivují Vás bony k většímu nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne150 %7,14 %  
ano150 %7,14 %  

Graf

6. Kde jste se o společnosti Auto kelly, a. s. dozvědl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých750 %50 %  
billboardy428,57 %28,57 %  
teď17,14 %7,14 %  
reklama17,14 %7,14 %  
jezdím tam nakupovat17,14 %7,14 %  

Graf

7. Myslíte si, že sponzoring Auto Kelly, a. s. je veřejnosti dostatečně známý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne535,71 %35,71 %  
pravděpodobně ano321,43 %21,43 %  
určitě ano214,29 %14,29 %  
možná214,29 %14,29 %  
pravděpodobně ne214,29 %14,29 %  

Graf

8. Víte, jaké oblasti Auto Kelly, a. s. sponzoruje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne857,14 %57,14 %  
ano (vypište jaké)321,43 %21,43 %  
rally17,14 %7,14 %  
motoryzmus17,14 %7,14 %  
Motosport?17,14 %7,14 %  

Graf

9. Nakupujete prostřednictvím e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne750 %50 %  
ano750 %50 %  

Graf

10. Jak často nakupujete prostřednictvím e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát do roka457,14 %28,57 %  
1x měsíčně228,57 %14,29 %  
několikrát za měsíc114,29 %7,14 %  

Graf

11. Ohodnoťte následující výroky od škály 1 až 5 jako ve škole:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalitu personálu - znalosti, ochota2.6431.515
sortiment2.1431.265
kvalita zboží2.2861.347
skladové zásoby a dostupnost zboží2.51.107
propagační materiály2.7861.311
veletrhy, plesy3.2861.204

Graf

12. V případě, že jste v předchozí otázce zakroužkovali čísla 4 a 5, vypište prosím, jak byste daný/é výrok/y zlepšili.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.,,,,,,

...

ani nechápu, k čemu se vztahovaly :o

bez vyhrad

jsme jenom lidi náladový.

Motosport

ne

neni treba

nevyplnila

Neznám vaše propagační materiály a veletrhy a plesy

Rozesilani katalogu aspon 2 krat rocne

určitě bych zlepšil propagaci na veletrzích, vloni v Brně jsem si stánku Auto Kelly skoro nevšimnul, větší zaměření na maloobchodního zákazníka

zlevnit neoriginalni zbozi...

žádné hloupé sponzorství, ale levnější zboží!!!

13. Je něco, co byste chtěli ve firmě Auto Kelly, a. s. zlepšit na komunikaci?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne

Asi mejak nic pro me potreby je dostacujici .

bez vyhrad

jsem spokojen s tím, jak to v současnosti je

ne

ne

ne

Nevím

Nevím

nevím, moc neznám

nevím, neznám

prodavači by mohli být rychlejší

větší informovanost

vstřícnější personál

14. V jakém okrese žijete/pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeň-jih321,43 %21,43 %  
Plzeň-město214,29 %14,29 %  
Svitavy17,14 %7,14 %  
jinde17,14 %7,14 %  
chomutov17,14 %7,14 %  
ústecký17,14 %7,14 %  
Ostrava Jih17,14 %7,14 %  
Plzeň-sever17,14 %7,14 %  
praha17,14 %7,14 %  
Vsetín17,14 %7,14 %  
Karlovy Vary17,14 %7,14 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Brejchová, A.Dotazník - Auto Kelly, a. s. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznik-auto-kelly-a-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.