Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník - Auto Kelly, a. s.
Dotazník - Auto Kelly, a. s.
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Andrea Brejchová |
---|---|
Šetření: | 05. 03. 2010 - 12. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 14 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 10.93 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 32,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Andrea Brejchová a studuji Západočeskou univerzitu v Plzni, Fakultu ekonomickou. Zpracovávám bakalářskou práci na téma: „Vliv různých komunikačních kanálů na nákupní rozhodování spotřebitele“ a chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění může přispět ke zlepšení komunikace se zákazníky. Děkuji Vám za pomoc a čas strávený jeho vyplněním.
Odpovědi respondentů
1. Do jaké skupiny byste se zařadil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [maloobchodní zákazník → otázka č. 2, velkoobchodní zákazník → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
maloobchodní zákazník | 12 | 85,71 % | 85,71 % |
velkoobchodní zákazník | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
2. Dostáváte domů letáky od společnosti Auto Kelly, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 66,67 % | 57,14 % |
ano | 4 | 33,33 % | 28,57 % |
3. Nakupujete výhradně z těchto letáků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 2 | 50 % | 14,29 % |
ne | 1 | 25 % | 7,14 % |
ano | 1 | 25 % | 7,14 % |
4. Nechváváte si zasílat měsíční časopis Infoservis Auto Kelly, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 100 % | 14,29 % |
5. Motivují Vás bony k většímu nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 7,14 % |
ano | 1 | 50 % | 7,14 % |
6. Kde jste se o společnosti Auto kelly, a. s. dozvědl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
od známých | 7 | 50 % | 50 % |
billboardy | 4 | 28,57 % | 28,57 % |
teď | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
reklama | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
jezdím tam nakupovat | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
7. Myslíte si, že sponzoring Auto Kelly, a. s. je veřejnosti dostatečně známý?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ne | 5 | 35,71 % | 35,71 % |
pravděpodobně ano | 3 | 21,43 % | 21,43 % |
určitě ano | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
možná | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
pravděpodobně ne | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
8. Víte, jaké oblasti Auto Kelly, a. s. sponzoruje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 57,14 % | 57,14 % |
ano (vypište jaké) | 3 | 21,43 % | 21,43 % |
rally | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
motoryzmus | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Motosport? | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
9. Nakupujete prostřednictvím e-shopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 7 | 50 % | 50 % |
ano | 7 | 50 % | 50 % |
10. Jak často nakupujete prostřednictvím e-shopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
párkrát do roka | 4 | 57,14 % | 28,57 % |
1x měsíčně | 2 | 28,57 % | 14,29 % |
několikrát za měsíc | 1 | 14,29 % | 7,14 % |
11. Ohodnoťte následující výroky od škály 1 až 5 jako ve škole:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalitu personálu - znalosti, ochota | 2.643 | 1.515 |
sortiment | 2.143 | 1.265 |
kvalita zboží | 2.286 | 1.347 |
skladové zásoby a dostupnost zboží | 2.5 | 1.107 |
propagační materiály | 2.786 | 1.311 |
veletrhy, plesy | 3.286 | 1.204 |
12. V případě, že jste v předchozí otázce zakroužkovali čísla 4 a 5, vypište prosím, jak byste daný/é výrok/y zlepšili.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.,,,,,,
...
ani nechápu, k čemu se vztahovaly :o
bez vyhrad
jsme jenom lidi náladový.
Motosport
ne
neni treba
nevyplnila
Neznám vaše propagační materiály a veletrhy a plesy
Rozesilani katalogu aspon 2 krat rocne
určitě bych zlepšil propagaci na veletrzích, vloni v Brně jsem si stánku Auto Kelly skoro nevšimnul, větší zaměření na maloobchodního zákazníka
zlevnit neoriginalni zbozi...
žádné hloupé sponzorství, ale levnější zboží!!!
13. Je něco, co byste chtěli ve firmě Auto Kelly, a. s. zlepšit na komunikaci?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ani ne
Asi mejak nic pro me potreby je dostacujici .
bez vyhrad
jsem spokojen s tím, jak to v současnosti je
ne
ne
ne
Nevím
Nevím
nevím, moc neznám
nevím, neznám
prodavači by mohli být rychlejší
větší informovanost
vstřícnější personál
14. V jakém okrese žijete/pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Plzeň-jih | 3 | 21,43 % | 21,43 % |
Plzeň-město | 2 | 14,29 % | 14,29 % |
Svitavy | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
jinde | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
chomutov | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
ústecký | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Ostrava Jih | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Plzeň-sever | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
praha | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Vsetín | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Karlovy Vary | 1 | 7,14 % | 7,14 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.