Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budějovický Budvar
Budějovický Budvar
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Kípeť |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2009 - 01. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 28 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.89 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:05 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem dotazníku je zjistit účinnost nástorjů marketingového mixu v podniku Budějovický Budvar a navrhnout případná zlepšení
Odpovědi respondentů
1. Slyšeli jste někdy o pivu značky Budějovický Budvar?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 100 % | 100 % |
2. Kde jste se o Budějovickém Budvaru dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z reklamy | 11 | 39,29 % | 39,29 % |
v obchodě | 8 | 28,57 % | 28,57 % |
jinde | 7 | 25 % | 25 % |
od známých | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
3. Pili jste alespoň jednou pivo značky Budějovický Budvar? (v případě, že odpovíte Ne, pokračujte otázkou č. 5)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 24 | 85,71 % | 85,71 % |
ne | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
4. Jestliže ANO, oslovilo Vás toto pivo k jeho další konzumaci?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 64,29 % | 64,29 % |
ano | 10 | 35,71 % | 35,71 % |
5. Vídáte reklamy (v televizi, na internetu, na ulici (plakáty, billboardy) a jiné) na značku Budějovický Budvar alespoň 1 do týdne?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 60,71 % | 60,71 % |
ne | 11 | 39,29 % | 39,29 % |
6. Znáte současnou televizní reklamu Budějovického Budvaru? (v případě, že odpovíte Ne, pokračujte na otázku č. 8)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 57,14 % | 57,14 % |
ano | 12 | 42,86 % | 42,86 % |
7. Jestliže ANO, oslovila Vás tato reklama?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, neoslovila mě | 15 | 60 % | 53,57 % |
ano, ale ke koupi mě neinspirovala | 10 | 40 % | 35,71 % |
8. Myslíte si, že by ochutnávky v supermarketech, hypermarketech či na jiných prodejních místech zvýšily povědomí o této značce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 60,71 % | 60,71 % |
ne | 11 | 39,29 % | 39,29 % |
9. Máte možnost ve Vašem okolí koupit si tuto značku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, snadná dostupnost | 18 | 64,29 % | 64,29 % |
ano, s obtížemi (závislost na dopravním prostředku) | 8 | 28,57 % | 28,57 % |
nevím, nezajímám se o to | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
10. Kde by nejpravděpodobněji došlo k Vaší koupi piva značky Budějovický Budvar?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V restauraci | 14 | 50 % | 50 % |
V hypermarketu | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
V supermarketu | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
V samoobsluze | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
11. PARDÁL a PARDÁL ECHT, jsou druhy piva Budějovický Budvar. Pivovar využil k jejich tvorbě skutečné pijáky z řad občanů. Myslíte si, že by měl podobné taktiky využít i v budoucnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, je to dobrý nápad | 15 | 53,57 % | 53,57 % |
nevím, je mi to jedno | 9 | 32,14 % | 32,14 % |
ne, není to vhodné | 4 | 14,29 % | 14,29 % |
12. . Zvýšil by se Váš zájem o pivo této značky v případě nějaké sezónní akce (Např. že by zákazník za nákup určitého množství výrobků obdržel slevu)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, toto pivo vůbec nekupuji | 11 | 39,29 % | 39,29 % |
đano, přestože toto pivo nekupuji, této akce by na mě měla vliv | 9 | 32,14 % | 32,14 % |
ano, i přesto, že pravidelně nakupuji určité množství, koupil bych si v případě akce větší množství | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
đ ne, toto pivo kupuji v pravidelném množství (i bez ohledu na akce) | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
13. Které produkty Budějovického Budvaru preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ani jedno z těchto piv nepiji | 9 | 32,14 % | 32,14 % |
Budweiser Budvar Světlý ležák | 6 | 21,43 % | 21,43 % |
Budějovický Budvar Světlé výčepní pivo | 5 | 17,86 % | 17,86 % |
Budweiser Budvar Tmavý ležák | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
Pardál světlé výčepní | 3 | 10,71 % | 10,71 % |
Budweiser Budvar kroužkovaný ležák | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
14. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 18 | 64,29 % | 64,29 % |
Muž | 10 | 35,71 % | 35,71 % |
15. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 26 | 92,86 % | 92,86 % |
26-40 | 2 | 7,14 % | 7,14 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (78,8 %)
- facebook.com (7,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.