Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budějovický Budvar

Budějovický Budvar

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Kípeť
Šetření:23. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:28
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.89
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit účinnost nástorjů marketingového mixu v podniku Budějovický Budvar a navrhnout případná zlepšení

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste někdy o pivu značky Budějovický Budvar?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28100 %100 %  

Graf

2. Kde jste se o Budějovickém Budvaru dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy1139,29 %39,29 %  
v obchodě828,57 %28,57 %  
jinde725 %25 %  
od známých27,14 %7,14 %  

Graf

3. Pili jste alespoň jednou pivo značky Budějovický Budvar? (v případě, že odpovíte Ne, pokračujte otázkou č. 5)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2485,71 %85,71 %  
ne414,29 %14,29 %  

Graf

4. Jestliže ANO, oslovilo Vás toto pivo k jeho další konzumaci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1864,29 %64,29 %  
ano1035,71 %35,71 %  

Graf

5. Vídáte reklamy (v televizi, na internetu, na ulici (plakáty, billboardy) a jiné) na značku Budějovický Budvar alespoň 1 do týdne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1760,71 %60,71 %  
ne1139,29 %39,29 %  

Graf

6. Znáte současnou televizní reklamu Budějovického Budvaru? (v případě, že odpovíte Ne, pokračujte na otázku č. 8)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1657,14 %57,14 %  
ano1242,86 %42,86 %  

Graf

7. Jestliže ANO, oslovila Vás tato reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neoslovila mě 1560 %53,57 %  
ano, ale ke koupi mě neinspirovala1040 %35,71 %  

Graf

8. Myslíte si, že by ochutnávky v supermarketech, hypermarketech či na jiných prodejních místech zvýšily povědomí o této značce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1760,71 %60,71 %  
ne1139,29 %39,29 %  

Graf

9. Máte možnost ve Vašem okolí koupit si tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, snadná dostupnost1864,29 %64,29 %  
ano, s obtížemi (závislost na dopravním prostředku)828,57 %28,57 %  
nevím, nezajímám se o to27,14 %7,14 %  

Graf

10. Kde by nejpravděpodobněji došlo k Vaší koupi piva značky Budějovický Budvar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauraci1450 %50 %  
V hypermarketu621,43 %21,43 %  
V supermarketu621,43 %21,43 %  
V samoobsluze27,14 %7,14 %  

Graf

11. PARDÁL a PARDÁL ECHT, jsou druhy piva Budějovický Budvar. Pivovar využil k jejich tvorbě skutečné pijáky z řad občanů. Myslíte si, že by měl podobné taktiky využít i v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, je to dobrý nápad1553,57 %53,57 %  
nevím, je mi to jedno932,14 %32,14 %  
ne, není to vhodné414,29 %14,29 %  

Graf

12. . Zvýšil by se Váš zájem o pivo této značky v případě nějaké sezónní akce (Např. že by zákazník za nákup určitého množství výrobků obdržel slevu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, toto pivo vůbec nekupuji1139,29 %39,29 %  
đano, přestože toto pivo nekupuji, této akce by na mě měla vliv932,14 %32,14 %  
ano, i přesto, že pravidelně nakupuji určité množství, koupil bych si v případě akce větší množství517,86 %17,86 %  
đ ne, toto pivo kupuji v pravidelném množství (i bez ohledu na akce)310,71 %10,71 %  

Graf

13. Které produkty Budějovického Budvaru preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani jedno z těchto piv nepiji932,14 %32,14 %  
Budweiser Budvar Světlý ležák621,43 %21,43 %  
Budějovický Budvar Světlé výčepní pivo517,86 %17,86 %  
Budweiser Budvar Tmavý ležák310,71 %10,71 %  
Pardál světlé výčepní310,71 %10,71 %  
Budweiser Budvar kroužkovaný ležák27,14 %7,14 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1864,29 %64,29 %  
Muž1035,71 %35,71 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252692,86 %92,86 %  
26-4027,14 %7,14 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kípeť, P.Budějovický Budvar (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://dotaznik-budejovicky-budvar.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.