Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budějovický Budvar

Budějovický Budvar

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Kípeť
Šetření:23. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:28
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.89
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit účinnost nástorjů marketingového mixu v podniku Budějovický Budvar a navrhnout případná zlepšení

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste někdy o pivu značky Budějovický Budvar?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28100 %100 %  

Graf

2. Kde jste se o Budějovickém Budvaru dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy1139,29 %39,29 %  
v obchodě828,57 %28,57 %  
jinde725 %25 %  
od známých27,14 %7,14 %  

Graf

3. Pili jste alespoň jednou pivo značky Budějovický Budvar? (v případě, že odpovíte Ne, pokračujte otázkou č. 5)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2485,71 %85,71 %  
ne414,29 %14,29 %  

Graf

4. Jestliže ANO, oslovilo Vás toto pivo k jeho další konzumaci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1864,29 %64,29 %  
ano1035,71 %35,71 %  

Graf

5. Vídáte reklamy (v televizi, na internetu, na ulici (plakáty, billboardy) a jiné) na značku Budějovický Budvar alespoň 1 do týdne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1760,71 %60,71 %  
ne1139,29 %39,29 %  

Graf

6. Znáte současnou televizní reklamu Budějovického Budvaru? (v případě, že odpovíte Ne, pokračujte na otázku č. 8)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1657,14 %57,14 %  
ano1242,86 %42,86 %  

Graf

7. Jestliže ANO, oslovila Vás tato reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neoslovila mě 1560 %53,57 %  
ano, ale ke koupi mě neinspirovala1040 %35,71 %  

Graf

8. Myslíte si, že by ochutnávky v supermarketech, hypermarketech či na jiných prodejních místech zvýšily povědomí o této značce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1760,71 %60,71 %  
ne1139,29 %39,29 %  

Graf

9. Máte možnost ve Vašem okolí koupit si tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, snadná dostupnost1864,29 %64,29 %  
ano, s obtížemi (závislost na dopravním prostředku)828,57 %28,57 %  
nevím, nezajímám se o to27,14 %7,14 %  

Graf

10. Kde by nejpravděpodobněji došlo k Vaší koupi piva značky Budějovický Budvar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauraci1450 %50 %  
V hypermarketu621,43 %21,43 %  
V supermarketu621,43 %21,43 %  
V samoobsluze27,14 %7,14 %  

Graf

11. PARDÁL a PARDÁL ECHT, jsou druhy piva Budějovický Budvar. Pivovar využil k jejich tvorbě skutečné pijáky z řad občanů. Myslíte si, že by měl podobné taktiky využít i v budoucnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, je to dobrý nápad1553,57 %53,57 %  
nevím, je mi to jedno932,14 %32,14 %  
ne, není to vhodné414,29 %14,29 %  

Graf

12. . Zvýšil by se Váš zájem o pivo této značky v případě nějaké sezónní akce (Např. že by zákazník za nákup určitého množství výrobků obdržel slevu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, toto pivo vůbec nekupuji1139,29 %39,29 %  
đano, přestože toto pivo nekupuji, této akce by na mě měla vliv932,14 %32,14 %  
ano, i přesto, že pravidelně nakupuji určité množství, koupil bych si v případě akce větší množství517,86 %17,86 %  
đ ne, toto pivo kupuji v pravidelném množství (i bez ohledu na akce)310,71 %10,71 %  

Graf

13. Které produkty Budějovického Budvaru preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ani jedno z těchto piv nepiji932,14 %32,14 %  
Budweiser Budvar Světlý ležák621,43 %21,43 %  
Budějovický Budvar Světlé výčepní pivo517,86 %17,86 %  
Budweiser Budvar Tmavý ležák310,71 %10,71 %  
Pardál světlé výčepní310,71 %10,71 %  
Budweiser Budvar kroužkovaný ležák27,14 %7,14 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1864,29 %64,29 %  
Muž1035,71 %35,71 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252692,86 %92,86 %  
26-4027,14 %7,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kípeť, P.Budějovický Budvar (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://dotaznik-budejovicky-budvar.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.