Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník pro cestující společností České Dráhy, a.s.
Dotazník pro cestující společností České Dráhy, a.s.
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Miková |
---|---|
Šetření: | 19. 01. 2019 - 28. 01. 2019 |
Počet respondentů: | 90 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.96 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia na ČZU v Praze a chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad k mé diplomové práci na téma „Monopol v podmínkách ČR“. Dotazník je dobrovolný a anonymní.
Dovoluji si Vás požádat o co nejpřesnější a pravdivou odpověď. Správné odpovědi prosím zakřížkujte.
Předem děkuji za spolupráci. Jana Miková
Odpovědi respondentů
1. Jaký druh dopravy preferujete při cestování na delší vzdálenosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vlak | 77 | 85,56 % | 85,56 % |
Auto | 6 | 6,67 % | 6,67 % |
Autobus | 3 | 3,33 % | 3,33 % |
Auto, letadlo | 1 | 1,11 % | 1,11 % |
Automobil | 1 | 1,11 % | 1,11 % |
auto, motorka, letadlo, lod | 1 | 1,11 % | 1,11 % |
Momentálně kvůli výlukam autobus | 1 | 1,11 % | 1,11 % |
2. Jak často využíváte železniční dopravu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než jednou měsíčně | 32 | 35,56 % | 35,56 % |
Několikrát týdně | 23 | 25,56 % | 25,56 % |
Nejméně jednou za měsíc | 22 | 24,44 % | 24,44 % |
Denně | 13 | 14,44 % | 14,44 % |
3. Který z těchto faktorů je pro vás při rozhodování o železniční dopravě důležitý?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
4. Co by vás odradilo od dalšího využívání železniční dopravy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přeplněné vozidlo | 23 | 25,56 % | 25,56 % |
Špatný stav zařízení | 19 | 21,11 % | 21,11 % |
Ztráta zavazadel | 18 | 20 % | 20 % |
Zvýšení ceny | 16 | 17,78 % | 17,78 % |
Zpoždění | 14 | 15,56 % | 15,56 % |
5. Co Vás napadne, když se řekne "Služby poskytované zákazníkům"
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Příjemný personál, noviny, káva, připojení k internetu, slevy.
-
-
.
.
.
...
+
co největší usnadnění nákupu jízdenky
Cokoliv, co se dá "okecat", ale v praxi to nikdo nezaregistruje.
Dokonaly servis, adekvatni cena, ochotny personal
Doplňkové služby
Doprava z místa A do místa B, palubní servis
informace o daném spoji občerstvení možnost zakoupení jízdenky online asistence handicapovaným občanům
informace po telefonu, emailu, výhody pro pravidelné zákazníky
informovanost personálu ochota ze strany poskytovatele odškodnění za nedochvilnost
Jídlo pití sluchatka
Místenka, odbavení zavazadel, nabídka minibaru, denní tisk, aplikace, wifi
Možnost koupit si jízdenku online, možnost vrátit jízdenku
Možnost rezervace, vrácení peněz, možnost dopravy např. s jízdním kolem, občerstvení
možnosti pro zákazníky
Něco co si mohu u personálu objednat
Něco navíc
nevím
nevím
nevím
nevím co si pod tím představit.
nic
nic
Nic. Moc široký pojem.
noviny, občerstvení
Noviny, pití v 1. Třídě
Občerstení, audio-video...
Občerstvení
Občerstvení
Občerstvení
občerstvení
Občerstvení ve vlaku, pomoc s odbavením zavazadel, náhrady za zpoždění...
občerstvení ve vlaku, wi-fi, možnost rezervace místa
Občerstvení, informace
občerstvení, podání informací, když se cestující na něco zeptat
Občerstvení, tisk
občerstvení, toalety
Občerstvení, úschova zavazadel,...
odbavení velkých těžkých zavazadel
parkoviště poblíž stanice,občerstvení ve vlaku
Pěkná věc
Podávání informací atd....
podávání informací, čisté záchody a obecně čisté vagóny
Pohodlí, personál, servis,...
Poskytování informací, minibar
Prodej jízdenek, poskytování informací, při zpoždění zajištění přípoje či alternativního spojení, popřípadě i občerstvení nebo tisk
Prodej jízdného, komunikace s cestujícím, kontrola jízdného, občerstvení, noviny, wi-fi, čisté sociální zařízení apod.
Představím si občerstvení podobné jako v autobusech Student Agency
přeprava
přeprava spoluzavadel - kol, lyží, nadměrných zavazadel včetně možnosti jejich úschovy během přepravy, pokladny ve stanicích, informační kancelář s možností získat informace o všech spojích, příípojích, službách včetně mezinárodních jízdenek na jednom místě, zajištění přepravy psů, služby pro přepravu invalidů včetně speciálních vozů
Příjemný a ochotný personál, který plní svoje povinnosti (Ať už jsou jakékoli)
Raději nic,
rezervace mista poskytovani informaci
servis
servis
Servis jako WiFi jídelní vůz aplikace
Servis, který nabízejí zákazníkům, kteří si zakoupí požadovanou věc u nich
sex s krásnými a mladými stevardkami, alkohol a cigarety v ceně jízdného
Služby jako občerstvení, nápoje, noviny
Služby navíc, třeba rozvoz kávy
Služby poskytované zákazníkům
Služby posskytované zákazníkům
služby ve stanici, např. úschovna zavazadel, platba kartou atp.
Služby, které jsou určené pouze zákazníkům
Snaha udělat něco víc, než jen převézt cestující z místa A do místa B
Tisk, občerstvení
U ČD asi nic.
Uhm, služby poskytované zákazníkům? Já nevím, co vás napadne, když se řekne vlak? Asi ten vlak, ne? Nechápu, na co se ptáte. Napadnou mě prostě služby.
Uprimne, u Ceskych drah se jedna pouze o "sproste slovo", ale tak muj subjektivni nazor vychazi hlavne z toho, ze bydlim na severu Moravy, kde nechavaji jezdit ty nejvetsi hruzy, protoze nam to tu preci "staci", personal vesmes katastrofa, nepozdravi, o stavu a cistote vlaku ani nemluvim. Nemuset kazdy den vyuzivat CD jako dopravu do zamestnani, tak se jim vyhnu velkym obloukem.
Úschova zavazadel, palubní servis, všechno navíc krom přepravy z místa A do místa B
v rámci dopravy to je doprava
Včasná spolehlivá doprava
ve vlaku možnost občerstvení a jídla, donedávna i voda a noviny v pendolinu, než to zrušili
voda zdarma
výhody,služby,které mi nějak pomohou
zákaznické centum
zakoupení jízdenky on line, místenka, občerstveí během jízdy, noviny a časopisy, usazení na místo, pomoc se zavazadlem, čistá a funkční toaleta,uklizeý prostor
zlepšení komfortu
že by snad měly fungovat
že to tam možná dojede
6. Myslíte si, že společnost České dráhy, a.s. zneužívá svého monopolního postavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 48 | 53,33 % | 53,33 % |
Ne | 42 | 46,67 % | 46,67 % |
7. Jak často využíváte vlakové přepravy poskytované společností České dráhy, a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denně → otázka č. 8, Několikrát týdně → otázka č. 8, Nejméně jednou za měsíc → otázka č. 8, Méně než jednou za měsíc → otázka č. 8, Nikdy jsem jejich služby nevyužil(a) → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než jednou za měsíc | 37 | 41,11 % | 41,11 % |
Několikrát týdně | 21 | 23,33 % | 23,33 % |
Nejméně jednou za měsíc | 18 | 20 % | 20 % |
Denně | 14 | 15,56 % | 15,56 % |
8. Jste spokojen(a) se službami vlakové přepravy poskytované společností České dráhy, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 65 | 72,22 % | 72,22 % |
Ne | 25 | 27,78 % | 27,78 % |
9. Na stupnici od 1 do 5, uveďte, zda byste doporučili vlakovou přepravu od společnosti České dráhy, a. s.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 33 | 36,67 % | 36,67 % |
4 | 22 | 24,44 % | 24,44 % |
2 | 17 | 18,89 % | 18,89 % |
5 | 15 | 16,67 % | 16,67 % |
1 | 3 | 3,33 % | 3,33 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.34 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.89 |
Směrodatná odchylka: | 0.95 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
10. Na stupnici od 1 do 5, ohodnoťte služby poskytované společností České dráhy, a. s.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Slevy | 3.478 | 1.538 |
Náhrady při zpoždění | 2.322 | 1.485 |
Občerstvení | 2.744 | 1.39 |
Možnost zakoupení místenky | 3.822 | 1.191 |
Noviny, časopisy (zdarma) | 2.956 | 1.376 |
On-line rezervace jízdenky | 3.9 | 1.379 |
Dostupnost výchozích bodů | 3.8 | 1.204 |
Dochvilnost | 2.867 | 1.516 |
Cena jízdenek | 3.144 | 1.657 |
Ochota personálu | 3.467 | 1.16 |
11. Domníváte se, že má společnost České dráhy, a. s. dobře zvoleno jméno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 84 | 93,33 % | 93,33 % |
Ne | 6 | 6,67 % | 6,67 % |
12. Odkud jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 16 | 17,78 % | 17,78 % |
Středočeský kraj | 15 | 16,67 % | 16,67 % |
Jihomoravský kraj | 11 | 12,22 % | 12,22 % |
Moravskoslezský kraj | 10 | 11,11 % | 11,11 % |
Ústecký kraj | 8 | 8,89 % | 8,89 % |
Olomoucký kraj | 7 | 7,78 % | 7,78 % |
Plzeňský kraj | 6 | 6,67 % | 6,67 % |
Vysočina | 6 | 6,67 % | 6,67 % |
Královéhradecký kraj | 4 | 4,44 % | 4,44 % |
Jihočeský kraj | 3 | 3,33 % | 3,33 % |
Pardubický kraj | 2 | 2,22 % | 2,22 % |
Zlínský kraj | 1 | 1,11 % | 1,11 % |
Karlovarský kraj | 1 | 1,11 % | 1,11 % |
13. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-35 | 68 | 75,56 % | 75,56 % |
36-50 | 12 | 13,33 % | 13,33 % |
Více než 50 | 6 | 6,67 % | 6,67 % |
Méně než 18 | 4 | 4,44 % | 4,44 % |
14. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 61 | 67,78 % | 67,78 % |
Muž | 29 | 32,22 % | 32,22 % |
15. Uveďte Vaši situaci z hlediska ekonomického zařazení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 46 | 51,11 % | 51,11 % |
Student | 35 | 38,89 % | 38,89 % |
Důchodce | 4 | 4,44 % | 4,44 % |
Podnikatel | 3 | 3,33 % | 3,33 % |
Na mateřské/rodičovské dovolené | 2 | 2,22 % | 2,22 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.