Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník k DP - spokojnosti zakaznikov zo značkou Vilija

Dotazník k DP - spokojnosti zakaznikov zo značkou Vilija

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Róbert Mariňák
Šetření:16. 02. 2012 - 04. 03. 2012
Počet respondentů:141
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
ako študent 2. ročníka nadväzujúceho magisterského štúdia FaME na UTB Zlin v rámci svojej diplomovej práce skúmam marketingovú komunikáciu vybranej spoločnosti. Cieľom môjho výskumu je zistiť známosť firmy na trhu a záujem o ich produkty a spôsob prezentácie.
Dovoľujem si Vás požiadať o vyplnenie tohto dotazníka. Dotazník je anonymný a vaše odpovede nebudú žiadnym spôsobom zneužité.
Ďakujem za Vašu spoluprácu a vynaložený čas na vyplnenie dotazníka.
 

Odpovědi respondentů

1. Informácie o respondentovi - pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10373,05 %73,05 %  
muž3826,95 %26,95 %  

Graf

2. Informácie o respondentovi - Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 r.8358,87 %58,87 %  
do 25 r.2417,02 %17,02 %  
26 - 35 r.1812,77 %12,77 %  
36 - 55 r.64,26 %4,26 %  
do 35 r.53,55 %3,55 %  
do 18 r.32,13 %2,13 %  
do 55 r.10,71 %0,71 %  
nad 55 r.10,71 %0,71 %  

Graf

3. Informácie o respondentovi - Vzdelanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9567,38 %67,38 %  
stredoškolské3323,4 %23,4 %  
vyučená/ý107,09 %7,09 %  
základné32,13 %2,13 %  

Graf

4. Informácie o respondentovi - Bydlisko

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vidiek (obec)5639,72 %39,72 %  
malé mesto (do 50 000 obyvateľov)3927,66 %27,66 %  
veľké mesto (nad 50 000 obyvateľov))1510,64 %10,64 %  
malé mesto149,93 %9,93 %  
vidiek117,8 %7,8 %  
veľké mesto64,26 %4,26 %  

Graf

5. Nakupujete pekárenské produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno141100 %100 %  

Graf

6. Aký druh nakupujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chleba12588,65 %88,65 %  
rožok12286,52 %86,52 %  
jemné sladké pečivo8056,74 %56,74 %  
jemné slané pečivo4934,75 %34,75 %  
kolače a zákusky3726,24 %26,24 %  
trvanlivé pečivo2517,73 %17,73 %  
iné1812,77 %12,77 %  

Graf

7. Kde najčastejšie nakupujete pekárenské produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarketoch6747,52 %47,52 %  
v malých obchodoch3424,11 %24,11 %  
hypermarketoch3021,28 %21,28 %  
špecializovaných predajniach107,09 %7,09 %  

Graf

8. Aké výrobky častejšie kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaujimam sa o miesto pôvodu6243,97 %43,97 %  
slovenské 6042,55 %42,55 %  
zahraničné1913,48 %13,48 %  

Graf

9. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Kvalita

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný7049,65 %49,65 %  
chválitebný5438,3 %38,3 %  
dobrý1611,35 %11,35 %  
dostatočný10,71 %0,71 %  

Graf

10. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Cena

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chválitebný6042,55 %42,55 %  
výborný4330,5 %30,5 %  
dobrý3625,53 %25,53 %  
nedostatočný10,71 %0,71 %  
dostatočný10,71 %0,71 %  

Graf

11. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Značka

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5136,17 %36,17 %  
dostatočný2819,86 %19,86 %  
chválitebný2517,73 %17,73 %  
nedostatočný2014,18 %14,18 %  
výborný1712,06 %12,06 %  

Graf

12. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Obal

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5740,43 %40,43 %  
dostatočný3625,53 %25,53 %  
chválitebný2014,18 %14,18 %  
nedostatočný1913,48 %13,48 %  
výborný96,38 %6,38 %  

Graf

13. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Iné (vypíšte + známka)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design - 314,76 %0,71 %  
Kvalita produktu. 14,76 %0,71 %  
no chuť přece :)14,76 %0,71 %  
vzhled (okoralost) : 114,76 %0,71 %  
-14,76 %0,71 %  
Chuť 14,76 %0,71 %  
Chuť 114,76 %0,71 %  
minulá zkušenost výborný14,76 %0,71 %  
vona a pocit ze je pecivo teple a chrumkave 14,76 %0,71 %  
vzhľad pečiva14,76 %0,71 %  
ostatní odpovědi aktuálna potreba v domácnosti
Dátum spotreby + výborný
ľudia - 0,00009
země původu - výborný
hygiena predajne, to napovie dosť o celom obchode
čistota prostredia - výborný
kvalita a trvanlivosť výrobku
poznaná chuť a kvalita
Výzor - chválitebný
cena,vzhľad - chválitebný
Vilija, Bajusz
1152,38 %7,8 % 

Graf

14. Akých výrobcov pekárenských produktov poznáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vilija2417,02 %17,02 %  
penam107,09 %7,09 %  
Kysucké pekarné, a. s. 21,42 %1,42 %  
Delta21,42 %1,42 %  
vega21,42 %1,42 %  
vilija, turanská pekáren10,71 %0,71 %  
Kysucke pekarne "Vilija", VEGA B, 10,71 %0,71 %  
Peza, a. s.10,71 %0,71 %  
penam, svoboda a březík 10,71 %0,71 %  
Penam, Topek10,71 %0,71 %  
ostatní odpovědi Hruška
Delta, Bachan, Javor
Crocus, Pekařství Vonka s.r.o.
Svoboda Březík, Penam
Penam, Delta
Ospek, Bachan
spíše České, Penam, Bachan, Svoboda a Březík
PENAM, Svoboda+Březík, Pekárna Přílepy
Delta pekárny
-
Racek
billa
penam a.s., havlíček,
NOPEK a. s.
Penam a.s.,
nespomeniem si :D
Březík
Mnoho
Pekařství Sázava
Svoboda, Březík
Delta, Pekárna Slavičín
vilija, duroska, pekaren rakova, neslusa
Pekáreň Cígeľ, PPC a.s., Pekáreň DUKE a.s.
hrubý, penam
Biteš - ČR
rôzne
Vilija a iné menšie pekárne napr , v hypermarketoch
Vilija, Pezan
dej
Penam, Fryčovice, Dolní Lomná
Delta, Jahoda, Topek, Březík
Penam, Avos
Tatrapeko, Včela, Mipek
Pekárne priamo v supermarkete
WiLLiJQua
Italská znacka Schär
asda tesco sainsbury
Baker, Hruška, Včela, Rusina, Sučiarenská pekráreň
Delta, Penam, Consi
PENAM, BŘEZÍK
penam, bakeries
Penam, Vilija
illík, Hukvaldy
penam, delata
villija
české výrobce především
Penam, gross
Bajusz
Delta pekárna
Aspec
Javor, Březík, Delta
Selská pekárna, Detla pekárny
len Villiju
Pennam, Betina, odkolek
lipek
Hruška, spol.s.r.o.
Kysucke pekarne
Vilija, pekáreň BaBAD
Vilia, Raková, Komunistická pekáreň
Wellart, Delta
Březík, Penam
Vilija, Fornetti, Vega
Vilija, súkromníci, ktorí majú svoje predajne
vilia, sedita
vilia, peza, sezam, kysucká pekáreň
Pekaři a spol.
vilia
Vilija,Bajuz
Sedita, Avos, Brojo
Vilija, Pema
Vilija, Penam, Vega B
pennam
miestne pekárne
vilija, penam
penam, kysucké pekárne
Příkaský Ratíškovice, Bachan
Vega b, tesco, Vamix, Pachner, Prom, Pochúťka,
Pekárna Racek, Penam
nevím
lokálnych - Ilik, pekáreň Strelenka, Kočkovská pekáreň, atď.
nepoznam
tesco
Villia,Vega
neznám žádné
vilija, peza, hodmar, duroska
Japek, Delta, Illik, privátne značky (např.: Globus, Tesco, Lidl, Albert...)
Babad, Betina
Vilija, Vega, Sedita
vilija,
Vilija -pekáreň,
Brojo
Vilija, Bajisz,Vega B
po mene ziadnych
Březík, Svoboda, Přílepy, Penam
Kysucké pekárne,a.s, Pekáreň Mira
vilija peza
9668,09 %68,09 % 

Graf

15. Poznáte výrobcu Kysucké pekárne, a. s. (značku Vilija)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7452,48 %52,48 %  
ne6747,52 %47,52 %  

Graf

16. Ohodnoťte produkty značky Vilija.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chválitebný3948,75 %27,66 %  
výborný2430 %17,02 %  
dobrý1316,25 %9,22 %  
dostatočný33,75 %2,13 %  
nedostatočný11,25 %0,71 %  

Graf

17. V porovnaní s rovnakými produktmi dostupnými na trhu, sú produkty Vilija:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepšie4151,25 %29,08 %  
rovnaké2531,25 %17,73 %  
výrazne lepšie1012,5 %7,09 %  
horšie33,75 %2,13 %  
výrazne horšie11,25 %0,71 %  

Graf

18. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Kvalita

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chválitebný4357,33 %30,5 %  
výborný1925,33 %13,48 %  
dobrý912 %6,38 %  
dostatočný34 %2,13 %  
nedostatočný11,33 %0,71 %  

Graf

19. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Cena

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chválitebný3444,74 %24,11 %  
dobrý2634,21 %18,44 %  
výborný911,84 %6,38 %  
dostatočný79,21 %4,96 %  

Graf

20. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Obal

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chválitebný3343,42 %23,4 %  
dobrý3039,47 %21,28 %  
dostatočný79,21 %4,96 %  
výborný67,89 %4,26 %  

Graf

21. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Iné (vypíšte + známka)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design - 3120 %0,71 %  
Vilija má super výrobky - 1120 %0,71 %  
cesto, soľ, niekedy aj semienka :P - 0,1bodu120 %0,71 %  
neviem, nepoznám značku Vilija120 %0,71 %  
čerstvé, dobrá chuť - výborný120 %0,71 %  

Graf

22. Ovplyvni na Vaše rozhodovanie reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5236,88 %36,88 %  
ne5236,88 %36,88 %  
nevím3726,24 %26,24 %  

Graf

23. Aké typy reklamy Vás najviac ovplyvňujú?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televízii7452,48 %52,48 %  
v obchodoch7049,65 %49,65 %  
na internete3826,95 %26,95 %  
žiadna3121,99 %21,99 %  
v novinách2316,31 %16,31 %  
na billboardoch128,51 %8,51 %  
v rádiu117,8 %7,8 %  
reklama10,71 %0,71 %  
podpora predaja10,71 %0,71 %  

Graf

24. Aké typy marketingovej komunikacie najviac ovplyvňujú?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama9165 %64,54 %  
podpora predaja6143,57 %43,26 %  
vzťahy s verejnosťou3525 %24,82 %  
priamy predaj3222,86 %22,7 %  
osobný predaj1812,86 %12,77 %  
žiadne107,14 %7,09 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Kvalita

  • odpověď výborný:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrazne lepšie na otázku 17. V porovnaní s rovnakými produktmi dostupnými na trhu, sú produkty Vilija:

15. Poznáte výrobcu Kysucké pekárne, a. s. (značku Vilija)?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vilija na otázku 14. Akých výrobcov pekárenských produktov poznáte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 16. Ohodnoťte produkty značky Vilija.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 18. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Kvalita
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi chválitebný na otázku 16. Ohodnoťte produkty značky Vilija.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepšie na otázku 17. V porovnaní s rovnakými produktmi dostupnými na trhu, sú produkty Vilija:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chválitebný na otázku 20. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Obal
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chválitebný na otázku 18. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Kvalita
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na billboardoch na otázku 23. Aké typy reklamy Vás najviac ovplyvňujú?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chválitebný na otázku 19. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Cena
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi penam na otázku 14. Akých výrobcov pekárenských produktov poznáte?

22. Ovplyvni na Vaše rozhodovanie reklama?

  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žiadna na otázku 23. Aké typy reklamy Vás najviac ovplyvňujú?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Informácie o respondentovi - pohlavie

2. Informácie o respondentovi - Vek

3. Informácie o respondentovi - Vzdelanie

4. Informácie o respondentovi - Bydlisko

5. Nakupujete pekárenské produkty?

6. Aký druh nakupujete

7. Kde najčastejšie nakupujete pekárenské produkty?

8. Aké výrobky častejšie kupujete?

9. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Kvalita

10. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Cena

11. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Značka

12. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Obal

14. Akých výrobcov pekárenských produktov poznáte?

15. Poznáte výrobcu Kysucké pekárne, a. s. (značku Vilija)?

16. Ohodnoťte produkty značky Vilija.

17. V porovnaní s rovnakými produktmi dostupnými na trhu, sú produkty Vilija:

18. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Kvalita

19. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Cena

20. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Obal

22. Ovplyvni na Vaše rozhodovanie reklama?

23. Aké typy reklamy Vás najviac ovplyvňujú?

24. Aké typy marketingovej komunikacie najviac ovplyvňujú?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Informácie o respondentovi - pohlavie

2. Informácie o respondentovi - Vek

3. Informácie o respondentovi - Vzdelanie

4. Informácie o respondentovi - Bydlisko

5. Nakupujete pekárenské produkty?

6. Aký druh nakupujete

7. Kde najčastejšie nakupujete pekárenské produkty?

8. Aké výrobky častejšie kupujete?

9. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Kvalita

10. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Cena

11. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Značka

12. Čo Vás pri nákupe najviac ovplyvní? - Obal

14. Akých výrobcov pekárenských produktov poznáte?

15. Poznáte výrobcu Kysucké pekárne, a. s. (značku Vilija)?

16. Ohodnoťte produkty značky Vilija.

17. V porovnaní s rovnakými produktmi dostupnými na trhu, sú produkty Vilija:

18. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Kvalita

19. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Cena

20. Ohodnoťte nasledujúce charakteristiky výrobkov značky Vilija - Obal

22. Ovplyvni na Vaše rozhodovanie reklama?

23. Aké typy reklamy Vás najviac ovplyvňujú?

24. Aké typy marketingovej komunikacie najviac ovplyvňujú?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mariňák, R.Dotazník k DP - spokojnosti zakaznikov zo značkou Vilija (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://dotaznik-k-dp-spokojnosti-za.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.