Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník Kofola Original

Dotazník Kofola Original

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Josef Ševčík
Šetření:27. 02. 2010 - 06. 03. 2010
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.97
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

předem Vám děkujeme, že se chcete dotohoto dotazníku zúčastnit. Je to pro nás vemli důležité. Tento dotazník použijeme do našeho projektu do Marketingu. Prosím vyplňte všechny informace, jinak dotazník je pro nás nepoužitelný.

Děkujeme

lyceum E3

OA Blansko

Odpovědi respondentů

1. Jak často kupujete Kofolu - originál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně6456,14 %56,64 %  
měsíčně2824,56 %24,78 %  
1-2x týdně97,89 %7,96 %  
kupuji pouze neslazené nápoje65,26 %5,31 %  
denně43,51 %3,54 %  
kupuji jiné slazené nápoje21,75 %1,77 %  
nekupuji10,88 %0,88 %  

Graf

2. Jaké vypijete množství Kofola originál za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1 litru9382,3 %82,3 %  
do 2 litrů 1210,62 %10,62 %  
3 a více litrů65,31 %5,31 %  
do 3 litrů21,77 %1,77 %  

Graf

3. Jak jste spokojeni s cenou výrobku Kofola originál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená cena9281,42 %81,42 %  
drahá1513,27 %13,27 %  
levná65,31 %5,31 %  

Graf

4. Kupujete konkurenční výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8676,11 %76,11 %  
ne2723,89 %23,89 %  

Graf

5. Jaké konkurenční výrobky Kofola originál kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Citrocola

Coca Cola

Coca Cola

Coca cola

Coca Cola

Coca cola

Coca Cola

coca cola

Coca Cola

Coca Cola

coca cola

Coca cola

Coca cola

Coca Cola light

coca cola light

Coca cola, Pepsi

Coca cola, pepsi

coca cola, pepsi

Coca cola, Pepsi

Coca Cola, Pepsi

Coca Cola, Pepsi

coca cola, pepsi

Coca Cola, Pepsi

Coca Cola, Pepsi cola

coca cola, pepsi cola

Coca Cola, Pepsi Cola

Coca cola, Pepsi cola

coca cola, pepsi kola

CoCa Cola, RC cola, Pepsi

coca cola, sherry cola, pepsi, bonaqua jablko + vláknina

Coca cola, Top topic

Coca cola,Pepsi

Coca-cola

Coca-Cola

Coca-cola

Coca-Cola , Fanta , Pepsi

coca-cola, pepsi

coca-cola, pepsi

Coca-cola, Pepsi, 7up, Kolča,...

Coca-Cola,Pepsi,Fanta

Coca-colu

coca.cola a další slazené nápoje

cocacola

CocaCola

coke

Cola

Cola, Kolča, ...

Cola, Pepsi

Fanta, různé minerální vody

Kubík, Tonic

ledas jaké

Lifter, Koala

nestea, dobrá voda

pepsi

pepsi

pepsi

Pepsi

Pepsi

Pepsi a Cola

Pepsi cola Coca cola

Pepsi Twist

Pepsi, coca cola

Pepsi, Coca-cola

Pepsi, Coca-cola... většinou cokoli, co je ve slevě a chutná to dobře

rajec bylinka

RC Cola

vodu

zázvorový tonik

žádné

6. Znáte nějaké ostatní produkty Kofola, a. s.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6355,75 %55,75 %  
ano5044,25 %44,25 %  

Graf

7. Jaké znáte další produkty Kofola, a. s. ? Vyjmenujte všechny na které si vzpomenete.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bohužel nevím.

citrus, barborková, bez cukru

Jine prichute Kofoly

jupí, RC, Rajec, Top Topic...

Jupi,Rajec,Top Topic

jupík, jupí, rajec, rc cola,

Kofola - limonáda

kofola bez cukru, citronová

Kofola bez cukru, citrus, "Ne, nemusím, já už ho vidiiiim!!"

kofola bez cukru, kofola citrus

Kofola citron Rajec Jupí

Kofola citrus Kofola bez cukru

Kofola citrus

Kofola citrus

kofola citrus

kofola citrus, kofola bez cukru

Kofola citrus, Kofola bez cukru

Kofola Citrus, KOfola bez cukru, Vánoční kofola

Kofola citrus, Kofola Hvězdičková, Kofola Barborková, Kofola bez cukru

Kofola citrus, light, speciální hvězdičková, top topic

Kofola s Citrusy, Kofola Barborková, Kofola Hvězdičková

nevim

nevzpomenu si

originál barborková bez cukru citrus

Rajec je fakt dobrý a všetky príchute kofoly až na tu vianočnu hviezdičkovu prichuť to granatove jablko či čo to bolo fakt hnusné

Rajec, Jupík, Top Topic,

Rajec, snip, rc cola

Rajec, Top Topic, Jupi sirup, Capri-Sonne, Citrokola

Rajec, Top Topic, RC kola

špatná paměť

top topic

Top Topic, Rajec, Jupí, RC Cola

Top Topic, RC Cola, Jupí

top topic? jupí?

TopTopic

třeba barborková kofola :)

8. Jaké znáte produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola originál10895,58 %95,58 %  
Rajec10693,81 %93,81 %  
Kofola citrus10290,27 %90,27 %  
TOP TOPIC10189,38 %89,38 %  
Džusy, sirupy a nápije JUPÍ9987,61 %87,61 %  
RC COLA9180,53 %80,53 %  
Capri-sonne8676,11 %76,11 %  
Kofola bez cukru8272,57 %72,57 %  
NESCAFÉ Xpress – ledová káva7869,03 %69,03 %  
SNIPP2522,12 %22,12 %  
CHITO TONIC1513,27 %13,27 %  
SENTINO32,65 %2,65 %  

Graf

9. U produktů které jste označili, že je znáte, věděli jste, že jejich výrobcem a distributorem je firma Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9584,07 %84,07 %  
ano1815,93 %15,93 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7969,91 %69,91 %  
muž3430,09 %30,09 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
211412,39 %12,39 %  
221412,39 %12,39 %  
2587,08 %7,08 %  
2387,08 %7,08 %  
1776,19 %6,19 %  
1876,19 %6,19 %  
2465,31 %5,31 %  
2665,31 %5,31 %  
1954,42 %4,42 %  
2954,42 %4,42 %  
ostatní odpovědi 20
28
27
15
39
14
16
40
30
33
42
37
32
55
41
50
48
45
3329,2 %29,2 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.71
Minimum:16
Maximum:41
Variační rozpětí:25
Rozptyl:29.84
Směrodatná odchylka:5.46
Medián:22
Modus:21

Graf

12. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6860,18 %60,18 %  
pracující3833,63 %33,63 %  
nezaměstnaný65,31 %5,31 %  
důchodce10,88 %0,88 %  

Graf

13. To je konec. Pokud chcete vložte Váš email, pro případné doplnění otázek. Děkujeme

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

beruska022@centrum.cz

L.Vitera@seznam.cz

machackova.marketa@gmail.com


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Zaměstnání

  • odpověď pracující:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 27 - 50 > na otázku 11. Věk
  • odpověď student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 22 - 24 > na otázku 11. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 14 - 19 > na otázku 11. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 2 litrů na otázku 2. Jaké vypijete množství Kofola originál za týden?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často kupujete Kofolu - originál?

2. Jaké vypijete množství Kofola originál za týden?

3. Jak jste spokojeni s cenou výrobku Kofola originál?

4. Kupujete konkurenční výrobky?

5. Jaké konkurenční výrobky Kofola originál kupujete?

6. Znáte nějaké ostatní produkty Kofola, a. s.?

8. Jaké znáte produkty?

9. U produktů které jste označili, že je znáte, věděli jste, že jejich výrobcem a distributorem je firma Kofola?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často kupujete Kofolu - originál?

2. Jaké vypijete množství Kofola originál za týden?

3. Jak jste spokojeni s cenou výrobku Kofola originál?

4. Kupujete konkurenční výrobky?

5. Jaké konkurenční výrobky Kofola originál kupujete?

6. Znáte nějaké ostatní produkty Kofola, a. s.?

8. Jaké znáte produkty?

9. U produktů které jste označili, že je znáte, věděli jste, že jejich výrobcem a distributorem je firma Kofola?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ševčík, J.Dotazník Kofola Original (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://dotaznik-kofola-original.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.