Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník – marketingový výzkum značky T-Mobile

Dotazník – marketingový výzkum značky T-Mobile

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš M.
Šetření:08. 05. 2013 - 19. 05. 2013
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):13 / 13.08
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník na výzkum preferencí spotřebitele a síly image značky T-Mobile.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA7559,52 %60 %  
MUŽ5140,48 %40,8 %  

Graf

2. Myslíte si, že jsou značky pro dnešní svět důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO10482,54 %83,2 %  
NE2217,46 %17,6 %  

Graf

3. Kupujete ve většině případů raději známý značkový produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9071,43 %72 %  
NE3628,57 %28,8 %  

Graf

4. Kupujete si některé značky kvůli image - kvůli tomu, že se Vám líbí a ztotožňujete se s nimi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE6753,17 %53,6 %  
ANO5946,83 %47,2 %  

Graf

5. Při nákupu jakého druhu produktu dáváte přednost značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronika9273,6 %73,6 %  
Oblečení6048 %48 %  
Automobily5040 %40 %  
Potraviny4233,6 %33,6 %  
Mobilní operátoři2620,8 %20,8 %  

Graf

6. Jaký je Váš mobilní operátor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile5946,83 %47,2 %  
Vodafone3628,57 %28,8 %  
O23124,6 %24,8 %  

Graf

7. Co je pro Vás při volbě mobilního operátora nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena7962,7 %63,2 %  
Kvalita a spolehlivost3326,19 %26,4 %  
Pokrytí a technologie129,52 %9,6 %  
Image značky21,59 %1,6 %  

Graf

8. Co je pro Vás při volbě mobilního operátora nejméně důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Image značky10684,13 %84,8 %  
Pokrytí a technologie118,73 %8,8 %  
Cena86,35 %6,4 %  
Kvalita a spolehlivost10,79 %0,8 %  

Graf

9. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora O2?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5342,06 %42,4 %  
dostatečný2721,43 %21,6 %  
chvalitebný2519,84 %20 %  
nedostatečný118,73 %8,8 %  
výborný107,94 %8 %  

Graf

10. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora T-Mobile?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4031,75 %32 %  
chvalitebný3930,95 %31,2 %  
dostatečný2419,05 %19,2 %  
výborný1511,9 %12 %  
nedostatečný86,35 %6,4 %  

Graf

11. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora Vodafone?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5039,68 %40 %  
chvalitebný3628,57 %28,8 %  
dostatečný2318,25 %18,4 %  
výborný107,94 %8 %  
nedostatečný75,56 %5,6 %  

Graf

12. Jaké přednosti má dle Vašeho názoru značka T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokrytí a technologie6250 %49,6 %  
Kvalita a spolehlivost4233,87 %33,6 %  
Cena3225,81 %25,6 %  
Image značky2923,39 %23,2 %  

Graf

13. Co se Vám vybaví, když se řekne T-Mobile?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

mn

-

,,T,, s růžovými kostičkami

"Podvodníci" a "růžová".

2roky závazku, osobně nezajímavé tarify

Banky

Čaj v mobilu

Ddrahe telefony,twist

fialové logo

hovno

jejich reklamy

jejich růžové logo

jinej gang :D

k předchozí otázce - myslím, že nemá žádnou přednost, jen nelze nezaškrtnout nic.. vybaví se mi trapný reklamy

komplikované odchozí podmínky

Kotek

Kotek, Pavlásek

Kotek, Pavlásek, Kohák :)

kotek, pavlasek, kohak a baňky

levné volání, ochotní operátoři a lidé na prodejně, známé osobnosti v reklamách

logo

logo společnosti

logo T-mobile

logo, reklamy

Mobil - přitom T-Mobile nabízí více než jen mobilní tarify a služby. Hlupáci to jsou.

Mobil hozený do čaje

Mobilní operátor

mobilní operátor

mobilní operátor

Mobilní operátor s kvalitními službami

mobily

Můj operátor, pavlásek , kotek , kohák :)

můj první a zatím jediný operátor

Muj telefonni operator

na první zamyšlení nic... na druhý nějaký reklamy s hasičema

nápad roku

Nejlepsi reklama

nekorektní jednání - chce vydělávat za každou cenu, přemrštěná cena

nespokojenost s cenou,asi odejdu

nezajem o platiciho zakaznika

Nic

nic moc, jen reklama

operátor

operátor

Operator, ruzova, vtipne reklamy

Otravné telefonáty s nabídkami

Oudsorsingové firmy, které jsou s T-Mobilem dohodnuté, že často budou volat zákazníkům T-Mobilu, aby jim vnucovali smlouvy s co nejvyššími paušály. Běžné prodávání tel.čísel jejich zákazníků jiným firmám za účelem reklamy. Drahé volání i v jejich vlastní síti !!!

Pavlásek.

Pegas

Pegas :-)

Pegas, Twist, Kotek.

Petr Pachovský :D

Poď mi hop..

Podvodníci

polozil to v tunelu :)

problémy

Předražené a nekvalitní služby. Fuj!

Předražený

příšerný automat na zákaznické lince, růžová

reklama

reklama

reklama, reklama a reklama - neustále a furt

reklamy

Reklamy

Reklamy

reklamy

reklamy s Kotkem a Pavláskem

Reklamy s Vojtou a spol. Zadar Volanič a v neposlední řadě nová reklama s p. Županičem.

Reklamy v tv

ruzova

Ruzova :-)

ruzova barva

Ruzova barva

ruzova farba

Ruzova;)

růžová

růžová

růžová

růžová

růžová

Růžová

růžová

růžová barva

růžová barva

růžová barva

růžová barva

růžová barva

růžová barva

růžová barva :)

Růžová barva a ˇˇpojď mi HOP´´

růžová barva a stupidní reklamy s kotkem a pavláskem

růžová barva, logo T-Mobile

Růžová barva.

ružová farba

Růžové buzny

Růžovou.

růžový slon

série reklam s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem

shit-mobile

silena cena

sitě ružová barva

Smradlavý německý šmejd

smysl pro humor

společnost s dobrým přístupem k zákazníkovi, vyšší cena

Stupidni reklamy s Vojtem Kotkem

svoboda v telefonu.

šmejdi

T-Com

ta protivná reklama s V. Kotkem

Teď si volej Zadara!

telefon, internet, televize

Televizní reklamy,

tu du du du důůů

ty priserny reklamy a otravna melodie

Tydýt

účet za telefon

Volani

volani 7 - 19

volejte zadara

Vtipne reklamy

Vtipné reklamy (chystám se změnit operátora na T-Mobile)

vysoké ceny za služby

Zadar :-D

zadar, růžová

zloději

Že se to jmenovalo u nás ještě nedavno jinak


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Myslíte si, že jsou značky pro dnešní svět důležité?

3. Kupujete ve většině případů raději známý značkový produkt?

4. Kupujete si některé značky kvůli image - kvůli tomu, že se Vám líbí a ztotožňujete se s nimi?

5. Při nákupu jakého druhu produktu dáváte přednost značce?

6. Jaký je Váš mobilní operátor?

7. Co je pro Vás při volbě mobilního operátora nejdůležitější?

8. Co je pro Vás při volbě mobilního operátora nejméně důležité?

9. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora O2?

10. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora T-Mobile?

11. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora Vodafone?

12. Jaké přednosti má dle Vašeho názoru značka T-Mobile?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Myslíte si, že jsou značky pro dnešní svět důležité?

3. Kupujete ve většině případů raději známý značkový produkt?

4. Kupujete si některé značky kvůli image - kvůli tomu, že se Vám líbí a ztotožňujete se s nimi?

5. Při nákupu jakého druhu produktu dáváte přednost značce?

6. Jaký je Váš mobilní operátor?

7. Co je pro Vás při volbě mobilního operátora nejdůležitější?

8. Co je pro Vás při volbě mobilního operátora nejméně důležité?

9. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora O2?

10. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora T-Mobile?

11. Jak hodnotíte image značky mobilního operátora Vodafone?

12. Jaké přednosti má dle Vašeho názoru značka T-Mobile?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

M., T.Dotazník – marketingový výzkum značky T-Mobile (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://dotaznik-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.