Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník - Média a společnost

Dotazník - Média a společnost

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Raková
Šetření:05. 03. 2011 - 09. 03. 2011
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):11 / 6.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, prosím o vyplnění krátkého dotazníku pro účely školní práce. Díky

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 2, Muž → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3968,42 %68,42 %  
Muž1831,58 %31,58 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pod 20 let → konec dotazníku, 20-35 letotázka č. 3, 35-50 let → konec dotazníku, nad 50 let → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-35 let3076,92 %52,63 %  
pod 20 let615,38 %10,53 %  
35-50 let25,13 %3,51 %  
nad 50 let12,56 %1,75 %  

Graf

3. Které značky patří mezi vaše nejoblíbenější

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

adidas

adidas, alpine pro

adidas, roxy, hugo boss

Apple, Pilsner Urquell, Benefit, Esté Lauder

apple, pull and bear, swatch

Coca-Cola Apple Guess

Converse, Nike, Pull and bear, Vichy, Dove, Billabong

fishbone

H a M, Bershka, Mango, Joico, Vichy, ..

HM, CA, Adidas, Garniere, Sony Vaio, Nokia

HM, ZARA, Adidas, Nokia, McDonalds

jedlo: ALDI - LIDL - KAUFLAND oblecenie: H&M - ZARA - MANGO sport: ADIDAS

La Senza

mango

Nemám oblíbené značky.

nerozumiem ake znacky... znacky coho?

nestle

new yorker

NewYorker, Takko, HaM,

nike, adidas

Nike, Guess, Dove, Bvlgari, Orion, Carte d´Or

Nike, Reebok, Nokia

Nivea

puma addidas

PUMA, Nike,

puma,lonsdale,adidas

Rejoice, Nugget, Vehicle

Svijany, Durex,

U oblečení - sportovní

Yves rocher, Nivea, Bershka, Madeta

4. Které značky potravin (jogurty, pochutiny, ....) nejčastěji konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

activia

activia

activia

Activia, Dobra mama, Sojove rezy,

Activia, Meggle

actvia

albert, mila,

český pečivo - Penam?,

Danone Opavia

Danone

danone, camembert

Danone, Jogobela

Danone, Orion, Milka, Corny, Želetava, Wasa, Rio Mare

Florian, Apetito, Opavia

florian, nestle, corny

holandia

jogurt: BIO - AKTIVIA pochutiny: BEBE - RAJO - KOFOLA POPRADSKY CAJ RAJEC

kunín, orion

Madeta, Jogobella, Tesco

Nestlé

nestle

nevím

nevybírám si

Olma, Madeta, Kunín, Milka, Orion, Haribo

rajo

Rama, Twix, Jogobella, Milka

různé

v biokvalitě, na značkách nezáleží, pokud ne bio, tak holandia, choceňský jogurt

Vše, nic neupřednostňuji

zvolensky ,rajo

5. Které značky pití (alko i nealko) preferujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

albert - nealko voda, alko - muškát,..

Aquila, Bonaqua

coca cola

Coca-Cola Cappy Kofola Bonaqua Rajec

coca-cola

coca-cola, božkov, mattoni

dobrá voda

fernet stock

gambrinus, božkov

Gambrinus, Dobrá voda

Havana -alko Coca Cola výrobky a Kofola výrobky

Hello, Korunní

kofola, pivo radegast

kola, kozel

litovel

Magnesia, Stock

Mattoni, Magnesia, Svijany, Budvar, Rajec

Mattoni, Pilsner Urquell

nevím

Pilsner

pilsner urquell, becherovka lemond

Pivo - Kozel, Rajec, Aquila

Plzeň, božkov

Podebradka, mattoni, Martini, Starobrno

RAJEC nealko

Rajec, Tulamore, Nestea, Cappy, Havana Club

red bull

vittel

voda z vodovodu, pomerančový džus bio, nebo rauch

vodu z kohoutku, lambrusco a frisco (značku neznám), kofola

6. Které značky kosmetiky (tělová i dekorativní) používáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ahava, yves rocher

Avon

dove

Dove

Dove, Bruno banani, Vichy

Dove, Oriflame, Rimmel, L´oreal, Benefit

EUCERIN - NIVEA

Garnier

garnier, avon, herbal

garniere, loreal, maybeline

Guerlain, Dove, Palmolive, Panthenol, Gabriela Salvette

Jsem snad nějaká kurva abych chodila zmalovaná?

L'Oréal Garnier Guerlain Dior

loreal

loreal, max factor

lush

max factor

Max Factor, Avon, Garnier

nivea

nivea

Nivea, Avon, Astrid, Balea

nivea, fa

Nivea, Max Factor

nivea, unt

Oriflame, Garnier, Nivea

regina, gabriela salvette, rimmel, vichy, oriflame, avon, lancome, rexona, burberry, guchi, ..

Vichy - péče o pleŤ Dior - k líčení

Vichy, nivea, dove

yves rocher

Yves rocher, Nivea, Clear nad clean,

7. Které sporty (a s tím spojené značky) preferujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Aerobic, beh, Nike, Adidas

aktivne nešportujem

běh - Adidas

fitness, adidas

Flowin, Bosu, Požární sport

Fotbal - Coca-Cola

garnier

inline, ale nemám k tomu žádné značky

joga, pilates - adidas, no name oblečení

ležení - Svijany

lyže

lyžování - alpine pro

Momentálně jumping, jinak in-line brusle a kolo, s žádnými značkami si ale sport nespojuji, pokud se nemyslí jako že když řeknete běh, vybaví se mi Nike...

nechápu otázku

nevím

nic

Nike, Alpinepro

plavání

plavanie - ADIDAS

Speedo

squash, Puma

tae bo, aerobik, posilování, znacky - addidas, nike..

tanec, běh - nike, adidas

Tanec, fitness, běh, lyže - Just Tap, Nike, Grishko, Boll, Hannah

trampies, aerobic, nike, adidas

volejbal

volejbal - mikasa

volejbal- mizuno, lyže- voelkl, nordica

žádné

žádné

8. Která média sledujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ČT, ČT24, Lidové noviny, Radio 1, Rádio Oldies, ČRo 1, Respekt, Týden, Apetit

ČT1, 2, 4; Prima,

čt1. nova, prima,

idnes, mf dnes, reflex, cro

iDNES.cz, ČT24, MF DNES, Respekt, ČT1, Parlamentní listy, Aktuálně.cz

internet

internet (všechny zpravodajské servey), TV - Nova, ČT 1, ČT 2, ČT 24, Prima, Prima COOL, Očko, Barandov

internet, televize, outdoor

internet, TV, časopisy

internet, tv, tiskoviny

internet, v práci rozhlas

novinky.cz, týdeník Reflex, proženy.cz, reflex.cz, TV Prima občas ČT 1, občas ČT24, ..

Prima, Čt, Expres radio

Prima, Nova Internet

radio, TV

reflex, žena a život, čt

televize - ct1, nova, prima rádio - Frekvence 1

televize TV Nova, časopisy, internet

televize, internet, tisk

televize, rádio, internet,

Televize, radio, online visilani na netu

televizní média

tv

TV

tv

TV Markiza - PRO7 - RTL2

tv nova

TV, internet

tv, internet

všetky druhy médií

9. Jak trávíte volný čas

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

četba, vaření, turistika

čtení, turistika,

čtu

film, výroba bižuterie, knihy

na internetu, četba, běh

nemám volný čas, pokud ano, tak relaxuji s přítelem

není pokud je, tak přítel, spánek a cvičení

odpočinek, sport, přátelé

odpočinkem, sportem, s přáteli a rodinou

pes, sex, sport, posezení s kamarádkami

posezení s přáteli kultura (kino, filmy) četba procházky se psem

příroda

relaxujem

různě

s kamarády

S kamarády, hospoda, čtení, filmy, sport

s přáteli, in-line bruslení, cykloturistika, lyžování, plavání

spaním

spím, ležím, chrápu se starym a s mojí milenkou, čtu časáky, chodíme do kina, na koncerty, na stranické sjezdy

sport, kamarádi

sport, přátelé, rodina

Sport, televize, prace v grafickych programech, foceni

sport, zábava

sport, zábava, společnost

sportem

sportem, relaxem

sportom, s priatelmi...

studiem, zábavou

tae bo, aerobik, PC hry, deskové hry, četba, televize..

ucenim do skoly ;) a kino

10. Kupujete/Čtete si ženské časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1550 %26,32 %  
Ano1550 %26,32 %  

Graf

11. Které ženské časopisy čtete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Blesk pro ženy

cosmogirl

Cosmopolitan, Elle

Cosmopolitan, Žena a život

Elle, Apetit

elle, marianne

Elle, style, cosmopolitan apod.

EMMA - IN STYLE - OK

jen vyjímečně: žena a život, harpers bazaar, elle, cosmopolitan

Marianne

Občas Cosmopolitan

Vlasta, Katka, Chvilka pro tebe, Claudia, Žena a život, Překvapení, Cosmopolitan, Playboy

Yellow

Žena a život, elle, yellow

Žena a život, Ona Dnes


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk

  • odpověď 20-35 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Kupujete/Čtete si ženské časopisy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Kupujete/Čtete si ženské časopisy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

10. Kupujete/Čtete si ženské časopisy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

10. Kupujete/Čtete si ženské časopisy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Raková, M.Dotazník - Média a společnost (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://dotaznik-media-a-spolecnost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.