Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotaznik moda

Dotaznik moda

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Esina
Šetření:27. 01. 2015 - 20. 02. 2015
Počet respondentů:304
Počet otázek (max/průměr):23 / 23.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vyzkum pro ucely diplomove prace. Tema investovani do spolecenske pozice. Jak investovani do spolecensky pozice projevuje v zivote. Vlastním výzkumem pokusím prokázat, že tematizace marketingove komunikace jsou v kontextu s daným produktovým oborem efektivní a jako takové podporují prodeje v daném odvětví.

Dotaznik urcen pro vsichny respondenty , respektive do  60 let 

 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Typickým příkladem investování do pozice, okázalé demonstrativní spotřeby je, pokud si někdo pořizuje luxusní statky, přičemž díky tomu, že je vlastní, získává zároveň kontakty, informace apod., které mu přinášejí další investiční příležitosti. 

Spolecenska pozice je postavení ve společnosti

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena25282,62 %82,89 %  
Muž5317,38 %17,43 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let18259,67 %59,87 %  
26-40 let6320,66 %20,72 %  
Méně než 18 let3210,49 %10,53 %  
41-60 let278,85 %8,88 %  
61 a vice10,33 %0,33 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou13042,62 %42,76 %  
Vysokoškolské11738,36 %38,49 %  
Základní4013,11 %13,16 %  
Vyšší odborné103,28 %3,29 %  
Střední bez maturity82,62 %2,63 %  

Graf

4. Ekonomické zázemí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student či učeň12942,3 %42,43 %  
zaměstnaný/zaměstnaná10032,79 %32,89 %  
pracující student či učeň5217,05 %17,11 %  
nezaměstnaný/nezaměstnaná113,61 %3,62 %  
na mateřské dovolené92,95 %2,96 %  
důchodce41,31 %1,32 %  

Graf

5. Velikost obce, kde se nachází Vaše bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6721,97 %22,04 %  
1000–10000 obyvatel6019,67 %19,74 %  
10001–50.000 obyvatel5317,38 %17,43 %  
do 1000 obyvatel4414,43 %14,47 %  
50.001–300.000 obyvatel4314,1 %14,14 %  
více než 300.000 obyvatel3310,82 %10,86 %  
nevim51,64 %1,64 %  

Graf

6. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10935,74 %35,86 %  
Spíše ano9430,82 %30,92 %  
Ani ano, ani ne4013,11 %13,16 %  
Spíše ne3411,15 %11,18 %  
Ne289,18 %9,21 %  

Graf

7. Souhlasíte s příslovím, že šaty dělají člověka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano12641,31 %41,45 %  
Ano11738,36 %38,49 %  
Ani ano, ani ne3611,8 %11,84 %  
Spíše ne185,9 %5,92 %  
Ne82,62 %2,63 %  

Graf

8. Všímáte si na lidech, jak jsou oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17055,74 %55,92 %  
Spíše ano8728,52 %28,62 %  
Ani ano, ani ne216,89 %6,91 %  
Spíše ne196,23 %6,25 %  
Ne82,62 %2,63 %  

Graf

9. Souhlasíte s tvrzením, že není podstatné, jak je člověk oblečen, ale jak vystupuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano10233,44 %33,55 %  
Ani ano, ani ne9230,16 %30,26 %  
Spíše ne5518,03 %18,09 %  
Ano4013,11 %13,16 %  
Ne165,25 %5,26 %  

Graf

10. Domníváte se, že lidé, kteří se oblékají podobně, mají mnoho společného?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11136,39 %36,51 %  
Spíše ne7223,61 %23,68 %  
Ani ano, ani ne6721,97 %22,04 %  
Ne3310,82 %10,86 %  
Ano227,21 %7,24 %  

Graf

11. Je pro Vás důležité, co si o Vás myslí okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11838,69 %38,82 %  
Ano6320,66 %20,72 %  
Ani ano, ani ne5518,03 %18,09 %  
Spíše ne4514,75 %14,8 %  
Ne247,87 %7,89 %  

Graf

12. Jak často si kupujete nové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za rok10735,08 %35,2 %  
Jednou měsíčně8226,89 %26,97 %  
Dvakrát za měsíc7223,61 %23,68 %  
Každý týden227,21 %7,24 %  
Jednou za rok113,61 %3,62 %  
Jine61,97 %1,97 %  
Méně než jednou za rok51,64 %1,64 %  

Graf

13. Sledujete módní trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano10133,11 %33,22 %  
Ano6019,67 %19,74 %  
Spíše ne5417,7 %17,76 %  
Ne5217,05 %17,11 %  
Ani ano, ani ne3812,46 %12,5 %  

Graf

14. Je pro Vás důležitá značka oblečení, které si kupujete a nosíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne9731,8 %31,91 %  
Ne8929,18 %29,28 %  
Spíše ano4615,08 %15,13 %  
Ani ano, ani ne4414,43 %14,47 %  
Ano299,51 %9,54 %  

Graf

cena, modnost, oblibenost,znacka, zvyseni pozice atd...

15. Co je Vaším hlavním motivem pro koupi oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena268,58 %8,55 %  
modnost123,96 %3,95 %  
Potřeba103,3 %3,29 %  
libi se mi 51,65 %1,64 %  
libivost41,32 %1,32 %  
oblibenost30,99 %0,99 %  
nutnost30,99 %0,99 %  
znacka20,66 %0,66 %  
Cena, vzhled20,66 %0,66 %  
pohodlnost20,66 %0,66 %  
ostatní odpovědi potřeba, cena
originalita
-
cena a pohodli
.
vzhled
dobře vypadat
aby mi nebylo zima
nevím
cena, značka
Potřeba; pohodlnost; pocit
staré už mám dlouho, chci něco nového, nějaký kousek se mi zalíbil....
ze potrebuju obleceni... a obcas si chcu udelat radost
Jsem zena
a
Radost z nej
náhrada za vyřazené kusy
potřeba, když je někde něco, co mě fakt zaujme nebo je něco, co chci a zdá se mi to drahé ve slevě
styl
dobrý pocit
nálada
nemám co na sebe, např. v těhotenství, při změně aktivit, počasí (letní šatičky do vedra, sportovní sukně a podobně)
Oblíbenost, cena
Nutnost obměny, z důvodu poškození / ošoupání starého
RADOST
Nutnsot obměnit šatník (staré je roztrhané atp.)
když se mi rozpadá staré oblečení
Nakoupit levně a kvalitně → Second Handy
Nemám čo na seba
cena oblibenost
estetika, soulad s mým stylem
potreba kupovat si nove kousky
Opotřebení starého.
že mi to sluší, modnost i cena
Styl, nápaditost, kvalita/cena
cena, barva, jak mi to sluší, jakou historickou éru to připomíná
cena,střih,barva
Mix nekolika aspektu: znacka, modnost, cena
To abych se libila, abych zaujala. Abych vypadala na úrovni. Obcas rozhoduje i znacka i cena. Samozrejme by to mělo byt módní, ale zároveň se to musi dobre nosit a musim se v tom citit dobre. Důležité je taky, zda se mi to libi.
Vypadat v něm dobře
oblíbenost, vypadat dobře
Nahrazení obnošených a zničených věcí, v daném kousku oblečení se odráží můj názor na svět a mé smýšlení.
dobře vypadat a tím být spokojenější sám se sebou
udělat si radost
cena, využitelnost, potřeba
buď nemám v šatníku vhodné oblečení pro nějakou konkrétní příležitost, nebo už jsem si dlouho nic nového pro takovou příležitost nekoupila a mám chuť šatník trochu obměnit a oživit
změna, nové kolekce
cena, kvalita, značka, aktuální potřebnost
cena, oblíbenost
Prostě mám takové dny, kdy mne to popadne :)
.....
to že jej potřebuji
Nemám co na sebe
potřeba, cena, náhoda-vidím-koupím
cena a módnost
Prostě se mi něco zalíbí
jesli se mi libi
cena, materiál, střih
poměr vzhled : cena
radost z nákupu
musí sa mi to páčiť
Jak vypadá a jak mi sluší
láska na první pohled
Vypadat starší a vzbuzovat tím více respektu
materiál, střih a barva
cena a take material
cena, materiál, obměna šatníku
Střih, materiál, zábava, cena
pohodlné oblečení za rozumnou cenu
Vypadat lépe, případně cílené oblečení na určitou akci
že se mi líbí, sluší mi, podobný kus oblečení nemám
líbí se mi, potřebuji ho
Nakupuji ráda. Nové oblečení mi udělá radost.
nepříjemná nutnost
jestli oblečení potřebuji a jestli mi sluší
užitnost
zničené oblečení, podpora kapely koupí trička, naleznu oblíbený motiv :)
být hezky oblečená
Udělat si radost nebo sehnat ten super kousek, o kterém sním.
oblíbená barva, pěkný střih, cena, radost z něčeho nového
modnost,
značka, kvalita, módnosť
jak se mi líbí, cena
když ho potřebuju, tak si ho koupím
Nové věci
cena, nápadnost
nechodit nahý / venku je zima
Když mi odejde oblíbený kus oblečení a není za něj náhrada
něco nového
potřebnost
cnea, nálada
aby mi to slušelo a cítila se dobře
Slušivost, je důležité, aby mi sedělo a cítila bych se v něm pohodlně.
Jestli mi to sedne a jestli se mi to líby :)
??
líbí se mi, sluší mi a vejdu se do něj :)
obnošenost stávajícího, chuť mít něco nového a hezkého
Staré doslouží.. :)
nutnost.. pravidelne kupujem soprtove oblecenie, ine len vynimocne
zlepšení nálady
Cena, značka, kvalita
opotřebování starého, popř. když potřebuju nějakou novou barvu
pohodlí, aby mi to slušelo (v rámci možností), aby mi zakrylo nedostatky :D
potřebuji se obléct
líbí semi nebo potřebuju nové
potřeba dané věci
módnost, cena, doplnění šatníku, roční období
nutnost koupit si oblečení
cena, kvalita, pohodlnost
první nadšení
cena, značka, + jestli zapadá do mého osobního stylu
potreba
když to potřebuji
slevy, potřeba, obnova šatníku
vizáž okupovaného kusu
Předchozí kousek přestal sloužit :) Vybírám, co se mi líbí, klidně v sekáči.
cena, značka, vzhled, slušivost, kvalita
príťažlivosť pre priateľa, zvýšenie sebavedomia
zaujmout, nebýt pořád stejný
oblíbenost a cena
cena a kvalita
aby oblečení bylo pohodlné,módní a cenově dostupné
cena, pohodlnost, módnost,
potrebuji to
JESTLI SE MI TO LIBI A CENA
slusi mi, je kvalitni, neni staromodni (nemusi to byt modni trend)
Aby to dlouho drželo pohromadě
hezká věc za málo peněz
Nerad chodím nahej
Potřebnost, cena
něco konkrétního potřebuji
cena, motiv
zrovna se mi něco v obchodě líbí
Vzhled, cena
kvalita, značka, nadčasovost
cena, pohodlnost, vzhled
modnost, potřeba, vizuální stránka, pohodlnost
musí se mi líbit a cena
Hezký kousek, cena, oblíbenost
změna stylu, současné trendy
abych vypadala dobře a líbila se
kdyz se mi libi nebo ho potrebuji
vypadat hezky
potřeba něčeho nového,třeba po zničení,
Velikost, cena, vzhled
když se mi líbí
doslouzi to stare, udelat si radost sama pro sebe, oblect se slusne
do něčeho se obléknout musím
Cena, modnost
Cena a jak se mi líbí
vzhled a praktičnost
aby oblečení sedělo
Značka, cena, důležitá událost, oblečení se mi líbí, tak ho koupím
Aby se mi to líbilo, aby to nebylo hned vytahané a určitě i cena.
potřeba obměny šatníku
Potřeba se oblékat
cena,modnost
že se mi líbí :D
Mít něco nového, něco, co mi sluší, něco extravagantního
že se mi líbí
pohodlí, značka
cena/výkon
Aktuální trend, pohodlnost
aby to netlačilo na kulách
Cena, kvalita, modnost
praktičnost
cena,potřeba, módnost
či sa mi vec páči, módnosť, zaujímavosť
image
značka
mam oblibeny styl a znacky. kupuji co mi sedi
Výměna starého za nové
potřeba výměny starého kusu za nový, sleva
staré oblečení už je nenositelné (seprané, špinavé, roztrhané)
zajímavý design
modnost, cena
aby mi to slušelo
Obnova šatníku
kvalita, trend, značka
potřeba něčeho nového
Hlavním motivem pro koupi oblečení je pro mě pohodlnost, musím se v tom oblečení "cítit" a samozřejmě, aby mi sedělo a slušelo
Chci vypadat každý den jinak.
oblíbenost, kvalita, vzhled, značka, cena
Hezký a né moc drahý
potřebnost konkrétního kousku v mém šatníku, plánuji po čem se shánět, pokud najdu - kupuji
skutečná kvalita (ne logo výrobce) a cena
že je to za dobrou cenu
cena, pohodlnost, potřebnost, vzhled
hhjk
střih, barva, cena
ze se mi libi
pohodlí
modnost, znacka, kvalita, originalita
Když potřebuju nové a pokud je něco se mi hodně líbí
modnost, kvalita
aby mi dobře sedělo a vypadala jsem v něm dobře
daná věc mi v šatníku chybí
elegance
cena, vzhled, slevy, radost, moda
jak se mi libi a cena
Dobrý pocit z toho, že budu mít oblečení na konkrétní příležitost - ať sport, nebo práce
Aby mě to hned na první pohled zaujalo
potřeba se obléci
cena, obliba
cena, vkus, pohodlí, originalita
jestli mi sluší
značka, cena
slušivost
Cena, vzhled, účel
kvalita, cena, modnost
jestli se mi líbí a jestli je cena přiměřená
design
vypadat dobře
Opotřebovanost současného oblečení.
moda
poškození současného oblečení, koupě teplejšího oblečení na zimu
Poničení starého
orginalita
cena, střih, nálada
ze se mi to libi
cena, vzhled oblečení, pohodlnost
že se mi daný kus líbí
peníze
Značka,sleva
23477,23 %76,97 % 

Graf

tim ze jste koupili nejake obleceni ,dasahl/a lepsi spolecenskou pozice

16. Pomohla vám někdy investice do oblečení k získání lepší společenské pozice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11036,07 %36,18 %  
Spíše ne6922,62 %22,7 %  
Spíše ano5116,72 %16,78 %  
Ani ano, ani ne5116,72 %16,78 %  
Ano247,87 %7,89 %  

Graf

pri koupi nejake veci jste dosahli zvyseni prijmu

17. Pomohla vám někdy investice do oblečení ke zvýšení příjmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18660,98 %61,18 %  
Spíše ne5919,34 %19,41 %  
Ani ano, ani ne3912,79 %12,83 %  
Spíše ano144,59 %4,61 %  
Ano72,3 %2,3 %  

Graf

18. Pomohla vám někdy investice do oblečení k navázání (udržení, zkvalitnění) partnerských vztahů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10634,75 %34,87 %  
Spíše ano5919,34 %19,41 %  
Ani ano, ani ne5518,03 %18,09 %  
Spíše ne4815,74 %15,79 %  
Ano3712,13 %12,17 %  

Graf

19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za rok11537,7 %37,83 %  
Jednou měsíčně6521,31 %21,38 %  
Dvakrát za měsíc5317,38 %17,43 %  
Méně než jednou za rok268,52 %8,55 %  
Každý týden206,56 %6,58 %  
Jednou za rok196,23 %6,25 %  
Jine61,97 %1,97 %  
Každý den10,33 %0,33 %  

Graf

20. Jakou částku měsíčně obvykle utratíte za oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1000 Kč18761,31 %61,51 %  
500-10000 Kč9129,84 %29,93 %  
Nevim196,23 %6,25 %  
10.001 -40000 Kč51,64 %1,64 %  
Více než 40.000 Kč20,66 %0,66 %  
500-15000 Kč10,33 %0,33 %  

Graf

21. Domníváte se, že investice do módy je vhodnou investicí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani ano, ani ne8728,52 %28,62 %  
Spíše ano7925,9 %25,99 %  
Spíše ne5919,34 %19,41 %  
Ne4013,11 %13,16 %  
Ano4013,11 %13,16 %  

Graf

22. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 korun8929,18 %29,28 %  
5001–15.000 korun8226,89 %26,97 %  
15.001–30.000 korun6822,3 %22,37 %  
nevim4113,44 %13,49 %  
30.001- 50.000 korun185,9 %5,92 %  
více než 50 001 korun72,3 %2,3 %  

Graf

23. Do jaké společenské třídy byste se zařadil/-a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední třída17256,39 %56,58 %  
Nižší střední třída6922,62 %22,7 %  
Vyšší střední třída4113,44 %13,49 %  
Nižší třída175,57 %5,59 %  
Vyšší třída61,97 %1,97 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Ekonomické zázemí:

  • odpověď student či učeň:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 let na otázku 2. Věk:

6. Zajímáte se o módu?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý týden na otázku 19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý týden na otázku 12. Jak často si kupujete nové oblečení?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Sledujete módní trendy?

7. Souhlasíte s příslovím, že šaty dělají člověka?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Souhlasíte s tvrzením, že není podstatné, jak je člověk oblečen, ale jak vystupuje?

8. Všímáte si na lidech, jak jsou oblečení?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Sledujete módní trendy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý týden na otázku 12. Jak často si kupujete nové oblečení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý týden na otázku 19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Domníváte se, že investice do módy je vhodnou investicí?

12. Jak často si kupujete nové oblečení?

  • odpověď Dvakrát za měsíc:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dvakrát za měsíc na otázku 19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?
  • odpověď Každý týden:
    • 13.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý týden na otázku 19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?

13. Sledujete módní trendy?

  • odpověď Ne:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Zajímáte se o módu?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za rok na otázku 12. Jak často si kupujete nové oblečení?

17. Pomohla vám někdy investice do oblečení ke zvýšení příjmu?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Pomohla vám někdy investice do oblečení k získání lepší společenské pozice?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za rok na otázku 19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Pomohla vám někdy investice do oblečení k navázání (udržení, zkvalitnění) partnerských vztahů?

19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?

  • odpověď Každý týden:
    • 13.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý týden na otázku 12. Jak často si kupujete nové oblečení?

20. Jakou částku měsíčně obvykle utratíte za oblečení?

  • odpověď Méně než 1000 Kč:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za rok na otázku 19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Ekonomické zázemí:

5. Velikost obce, kde se nachází Vaše bydliště:

6. Zajímáte se o módu?

7. Souhlasíte s příslovím, že šaty dělají člověka?

8. Všímáte si na lidech, jak jsou oblečení?

9. Souhlasíte s tvrzením, že není podstatné, jak je člověk oblečen, ale jak vystupuje?

10. Domníváte se, že lidé, kteří se oblékají podobně, mají mnoho společného?

11. Je pro Vás důležité, co si o Vás myslí okolí?

12. Jak často si kupujete nové oblečení?

13. Sledujete módní trendy?

14. Je pro Vás důležitá značka oblečení, které si kupujete a nosíte?

15. Co je Vaším hlavním motivem pro koupi oblečení?

16. Pomohla vám někdy investice do oblečení k získání lepší společenské pozice?

17. Pomohla vám někdy investice do oblečení ke zvýšení příjmu?

18. Pomohla vám někdy investice do oblečení k navázání (udržení, zkvalitnění) partnerských vztahů?

19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?

20. Jakou částku měsíčně obvykle utratíte za oblečení?

21. Domníváte se, že investice do módy je vhodnou investicí?

22. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

23. Do jaké společenské třídy byste se zařadil/-a?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Ekonomické zázemí:

5. Velikost obce, kde se nachází Vaše bydliště:

6. Zajímáte se o módu?

7. Souhlasíte s příslovím, že šaty dělají člověka?

8. Všímáte si na lidech, jak jsou oblečení?

9. Souhlasíte s tvrzením, že není podstatné, jak je člověk oblečen, ale jak vystupuje?

10. Domníváte se, že lidé, kteří se oblékají podobně, mají mnoho společného?

11. Je pro Vás důležité, co si o Vás myslí okolí?

12. Jak často si kupujete nové oblečení?

13. Sledujete módní trendy?

14. Je pro Vás důležitá značka oblečení, které si kupujete a nosíte?

15. Co je Vaším hlavním motivem pro koupi oblečení?

16. Pomohla vám někdy investice do oblečení k získání lepší společenské pozice?

17. Pomohla vám někdy investice do oblečení ke zvýšení příjmu?

18. Pomohla vám někdy investice do oblečení k navázání (udržení, zkvalitnění) partnerských vztahů?

19. Jak často nakupujete nové oblečení i když váš dosavadní šatník by mohl nadále vyhovovat a dobře sloužit?

20. Jakou částku měsíčně obvykle utratíte za oblečení?

21. Domníváte se, že investice do módy je vhodnou investicí?

22. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

23. Do jaké společenské třídy byste se zařadil/-a?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Esina, A.Dotaznik moda (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://dotaznik-moda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.