Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník na Marketingové řízení

Dotazník na Marketingové řízení

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Pacner
Šetření:06. 11. 2013 - 13. 11. 2013
Počet respondentů:95
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:35,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím Vás o vyplnění dotazníku, který je stěžejní pro semestrální práci z předmětu Marketingové řízení.

Odpovědi respondentů

1. Rozklikněte si prosím odkaz "Klip". Po zhlédnutí klipu označte odpověď "Zhlédnuto".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zhlédnuto9498,95 %98,95 %  
Просмотров11,05 %1,05 %  

Graf

2. Znáte tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5052,63 %52,63 %  
Ne4446,32 %46,32 %  
Нет11,05 %1,05 %  

Graf

3. Víte co tato reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studentské konto Komerční Banky a.s.7882,11 %82,11 %  
studentské konto České Spořitelny a.s.66,32 %6,32 %  
Erotické služby55,26 %5,26 %  
Nevím44,21 %4,21 %  
Propagace politické strany11,05 %1,05 %  
Я не знаю,11,05 %1,05 %  

Graf

4. Zdá se Vám reklama vhodná k tomu co propaguje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7983,16 %83,16 %  
Ano1515,79 %15,79 %  
Нет11,05 %1,05 %  

Graf

5. Propaguje podle vás dostatečně produkt kterým se zabývá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8488,42 %88,42 %  
Ano1010,53 %10,53 %  
Да11,05 %1,05 %  

Graf

6. Je podle Vás použitý motiv vhodný pro tento produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8488,42 %88,42 %  
Ano1010,53 %10,53 %  
Нет11,05 %1,05 %  

Graf

7. Proč myslíte, že tvůrci použili k propagaci tohoto produktu motiv orgasmu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

...

500 kč od banky? to je orgasmus..

aby oslovili a hlavně zaujali mladší generaci, pro kterou je jejich konto G2

Aby více navnadili mladší generaci vstupem do KB, která sexem jenom hýří.

Aby zaujali

aby zaujali mladé lidi

aby zaujali mlade lidi.

Aby zaujali mlade sexuchtive studenty.

aby zaujmuli něčím novým, cílí na danou skupinu, progrese

Asi se zbláznili. Nebo toužili vyhrát sexistické prasátečko.

Bankovní styk vyložili jako pohlavní styk.

bankovnictví je prostě ORGÁČ !!! :-D

Cílí na skupinu studentů 15+ ale podle mne toto osloví tak 10 - 15 leté pány.

dvousmysl

hmm.. k zamyšlení..

chteji upoutat mlade lidi

chtěli šokovat, zaujmout mladou generaci

Chtěli zaujmout mladé lidi.

chytápozornost

Jako, že je to poprvé co má někdo studentské konto

je to provokativní a zaujme pozornost

je to vtipné

jsou to idioti, asi proto

K oslovení skupiny studentů, neboť jen tak něco nezaujme a tato tematika v jejich věku zaujme vždy.

když ho miluješ, není co řešit

Má zaujmout mladé lidi, má šokovat... obecně, debilní reklama, kterou vymysleli jedině debilní lidi.

Mladí tvůrci bez možnosti myšlení. První platební styk trvá vteřinu, dalo se najít jiné téma. Orgasmus v podobě 10 vteřinového vyvrcholení spíše ukazuje na dlouhou dobu odesílání či složité vyplňování.

název konta je G2 - spojeno s magickým G bodem = symbolem orgasmu

Nedostatek času, tlaky z vedení, nízké náklady na reklamu

Nejspíše si myslí, že toto téma bude pro mladé zajímavé. Ale dle mého názoru, si většina lidí zapamatuje pouze téma reklamy, ale ne na co to je.

nemám tušení proč toto použili,možná že orgasmus mladé holky + konto pro mladý.ale nehodí se to k tomu.

Netuším. Zřejmě dobrá reklamka.

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

orgasmus jako spojení s partnerem se rovná první bankovní styk

Orgasmus je součásti styku, o kterém byla reklama

podle motta: Sex sales!

Pravdepodobne ma jit o prirovnani pocitu, kdy zrizeni uctu a provozovani plateb online atd. je pocit podobny orgasmu..no nevim

pro přilákání pozornosti mladistvých

Pro studenty je to úplně běžná věc a tudíž to přitáhne jejich pozornost.

Pro zaujmutí většího počtu lidí.

Protoze ho sami nemaji!

Protože a priori vzbuzuje zájem zjistit, co zatím je.

protože chtějí cíli na teenagery

Protože chtějí s lidma vymrdat.

Protože je to blízké mladým lidem :-)

protože je to pokus o virální marketing a sex upoutá pozornost

protože je většinou spojován s pozitivním prožitkem a sex v reklamě táhne

Protože jsou blbí, nemají v hlavě nic jiného než šoustání a ani je nic jiného je nenapadlo!

Protože jsou lidé (tím spíše mí vrstevníci-mladí lidé) hloupí a stačí jim motiv sexu, alkoholu nebo drog. Mají pak pocit, že je to ,,hustý".

protože jsou šovinistická prasata

Protože mnoha lidem se při slově "styk" vybaví styk pohlavní. Navíc se mnoho firem domnívá, že aby reklama zaujala, je potřeba do ní vložit erotické motivy.

protože předpokládají, že díky tomu to každý shlédne, protože ho bude zajímat, o co jde...

Protože se asi ucházejí o cenu sexistické prasátko. Pravděpodobně si mysleli, že styk s bankou je pro většinu lidí nepříjemný, tak ukázali motiv něčeho příjemného. Nevím, osobně mě tato reklama spíše uráží tím, jak je nevhodná, prvoplánová a kdybych si zakládal studentské konto, určitě bych se vyhnul poskytovateli bankovních služeb s takovouto reklamou.

protože si myslí, že prožití orgasmu se "shoduje" s vlastnictvím konta G2

Protože skupinu lidí, na které je reklamní kampaň zaměřená, je celkem těžké zaujmout, pokud se týká finančních služeb. Naopak spíše žijí naplno, baví je sex a tím pádem zvolený motiv rozhodně zaujme, možná dokonce i šokuje, v každém případě ale způsobí to nejpodstatnější - zájem.

Protože tam píšou "užij si první bankovní styk". Touto reklamou chtějí zobrazit jak si dívka užila svůj první bankovní styk.

Provokace, zaujmutí i těch lidí, kteří by normálně přepli kanál/nedívali se = vyšší sledovanost reklamy

První styk s bankou, první seuální styk. Obdobný věk .... spojitosti zde nějaké jsou, vtip to určitě má a zaujme to cílovou skupinu. Ale myslím, že spíš bude jejich cílovou skupinu bavit se koukat na hezkou slečnu při orgasmu, než aby se zajímali o produkt...

qdsfasd

reklama propaguje bankovni styk. a tim, ze ho tvurci pripodobnili ke styku sexualnimu se podle me snazili jednak zaujmout mladsi klientelu, jednak tim ucinili reklamu zajimavejsi a tim padem snaze zapamatovatelnou.

reklama značí, že pouze při bankovním styku s KB můžete být spokojeni :)

Sex - studenti - nezávazný život - nezávazná banka...ale pochybuji, že to takto vidí zákazník...

Sex prodá všechno.

Snadné zapamatování.

snaha o upoutání šokem

snaha o zapamatovatelnost reklamy, snaha odlišit se

Snaha šokovat a zaujmout mladou populaci, která je zde cílovou skupinou.

sou to uchylaci!

spojení s prvním silným zážitkem

Studenti rádi ušetří každou korunu a tyto peníze pak mohou použít pro zábavu, která je pro každého jiná. Takže tyto peníze mohou být pro mladé určitým uspokojením.

Studentské konto je určeno studentům, mladí lidé rádi sex. Nejspíš takto marketingové oddělení asociovalo. Navíc porno je velmi výdělečný business a porno stránky jsou nejvíce navštěvovaným webem, klienti internetu zde tráví nejvíce času, to jsou ověřená fakta. Také jak jinak v dnešním světě ještě zaujmout, těžko se dá najít něco nového a neotřelého, proto se snaží tvůrci být inovativní a upoutat diváky něčím, co je pro mnohé tabu.

šokující, člověk se nad tím pozastaví, nepřejde to jako jinou reklamu

těžko říct...

To měl být orgasmus? Autoři asi ještě žádný neviděli a neprožili.

upoutání pozornosti mladých, kontroverzní reklama pro starší

Vtipne to je, ale komercni banka by mela spise mirit na sve standartni klienty z oblasti podnikani.

vubec netusim

Využili různého významu slova "styk"

Vzhledem k cilove skupine a jejim preferencim

XXX

Za účelem zaujmout diváka.

zacílení na mládež

Zakladní pud člověka.

Zaujme

Zaujme

zaujme a člověk vydrží až do konce reklamy

Zaujme to skoro kazdeho :-)

zaujmout

8. Jak na Vás tato reklama působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přitahuje pozornost4648,42 %48,42 %  
Nevkusná3840 %40 %  
Sexistická3738,95 %38,95 %  
Pohoršující1616,84 %16,84 %  
Vtipná1212,63 %12,63 %  
Sexy1111,58 %11,58 %  
Urážlivá88,42 %8,42 %  
Zajímavá88,42 %8,42 %  
originální11,05 %1,05 %  
tak nijak..11,05 %1,05 %  
Nenazval bych ji přímo nevkusná, jen mi příjde propagace studentského účtu touto formou dost laciná11,05 %1,05 %  
reklama na sexshop11,05 %1,05 %  
průkopnická11,05 %1,05 %  
divná11,05 %1,05 %  
neadekvátní11,05 %1,05 %  
upíří efekt11,05 %1,05 %  
zvlastni11,05 %1,05 %  
dementní11,05 %1,05 %  
Наступление11,05 %1,05 %  
Hloupá, primitivní, ubohá a nudná.11,05 %1,05 %  

Graf

9. Zaujala Vás tato reklama natolik, že byste vyhledali další informace o produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8690,53 %90,53 %  
Ano88,42 %8,42 %  
Нет11,05 %1,05 %  

Graf

10. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5153,68 %53,68 %  
Muž4345,26 %45,26 %  
Женщина11,05 %1,05 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 266568,42 %68,42 %  
27 - 351515,79 %15,79 %  
35 a více99,47 %9,47 %  
15 - 1955,26 %5,26 %  
15-1911,05 %1,05 %  

Graf

12. Jste student/ka ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5052,63 %52,63 %  
Ne4446,32 %46,32 %  
Да11,05 %1,05 %  

Graf

13. Jaké je vaše dosažené ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5861,05 %61,05 %  
Středoškolské3435,79 %35,79 %  
Základní22,11 %2,11 %  
Основной11,05 %1,05 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Zdá se Vám reklama vhodná k tomu co propaguje?

  • odpověď Ano:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Je podle Vás použitý motiv vhodný pro tento produkt?

10. Pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sexy na otázku 8. Jak na Vás tato reklama působí?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vtipná na otázku 8. Jak na Vás tato reklama působí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Rozklikněte si prosím odkaz "Klip". Po zhlédnutí klipu označte odpověď "Zhlédnuto".

2. Znáte tuto reklamu?

3. Víte co tato reklama propaguje?

4. Zdá se Vám reklama vhodná k tomu co propaguje?

5. Propaguje podle vás dostatečně produkt kterým se zabývá?

6. Je podle Vás použitý motiv vhodný pro tento produkt?

8. Jak na Vás tato reklama působí?

9. Zaujala Vás tato reklama natolik, že byste vyhledali další informace o produktu?

10. Pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

12. Jste student/ka ?

13. Jaké je vaše dosažené ukončené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Rozklikněte si prosím odkaz "Klip". Po zhlédnutí klipu označte odpověď "Zhlédnuto".

2. Znáte tuto reklamu?

3. Víte co tato reklama propaguje?

4. Zdá se Vám reklama vhodná k tomu co propaguje?

5. Propaguje podle vás dostatečně produkt kterým se zabývá?

6. Je podle Vás použitý motiv vhodný pro tento produkt?

8. Jak na Vás tato reklama působí?

9. Zaujala Vás tato reklama natolik, že byste vyhledali další informace o produktu?

10. Pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

12. Jste student/ka ?

13. Jaké je vaše dosažené ukončené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pacner, J.Dotazník na Marketingové řízení (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://dotaznik-na-marketingove-riz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.