Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník na téma reklamy
Dotazník na téma reklamy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lívia Zubová |
---|---|
Šetření: | 12. 03. 2011 - 18. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 140 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 31,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro vypracování seminární práce z předmětu Internacionální marketing, proto prosíme o jeho zodpovědné vyplnění. Anonymita odpovídajících je zaručena!
Předem děkujeme za vyplnění.
Studentky Vysoké školy ekonomické v Praze
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 108 | 77,14 % | 77,14 % |
Muž | 32 | 22,86 % | 22,86 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 ‐ 29 let | 128 | 91,43 % | 91,43 % |
30 ‐ 59 let | 10 | 7,14 % | 7,14 % |
do 15 let | 2 | 1,43 % | 1,43 % |
3. Přepínáte reklamy v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záměrně nevyhledávám, ale na některé zajímavé se rád(a) podívám. | 73 | 52,14 % | 52,14 % |
Ano, vždy. | 33 | 23,57 % | 23,57 % |
Nepřepínám, přetrpím je. | 31 | 22,14 % | 22,14 % |
Nepřepínám, baví mě sledovat reklamy. | 3 | 2,14 % | 2,14 % |
4. Který typ reklamy Vás nejvíce osloví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 54 | 38,57 % | 38,57 % |
Netradiční druh reklamy (na dopravních prostředcích, na ulici, v obchodních centrech,...) | 43 | 30,71 % | 30,71 % |
Na internetu | 20 | 14,29 % | 14,29 % |
V tisku | 9 | 6,43 % | 6,43 % |
Na billboardech | 3 | 2,14 % | 2,14 % |
žádný | 2 | 1,43 % | 1,43 % |
je to jedno, musí být něčím originální | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
na ktorej sa zasmejem,zapamatam si ju | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
osobné svedectvo | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
nic | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
Nemám ráda reklamy. | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
Kvalitní recenze. | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
Cokoliv, pokud to je jemné a zapadá do prostředí | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
žádná | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
je to různé | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
5. Jaké vlastnosti by podle Vás měla mít reklama na to, aby Vás zaujala? (Zaškrtněte 1-3 odpovědi, dle toho, co právě Vy v reklamě upřednostňujete.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Originalita | 122 | 87,14 % | 87,14 % |
Vtipnost | 111 | 79,29 % | 79,29 % |
Snadná zapamatovatelnost | 62 | 44,29 % | 44,29 % |
Krátkost | 38 | 27,14 % | 27,14 % |
Důvěryhodnost | 34 | 24,29 % | 24,29 % |
umelecká hodnota | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
Nevyužívající příliš moderní technologie | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
jednoduchost, nevtíravost | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
nezaujme mě nic | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
umelecká | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
originálna | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
záhadná | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
bez reklamy se obejdu | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
6. Uveďte prosím nějaký typ reklamy, která se Vám líbí/líbila a uveďte proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
--
-Klasika - reklama na seznam.cz - v asijské restauraci...Bóbika(vtipná) -Většinou reklamy na auta(teď ta poslední s tou holčičkou, jak dělá před svou školou, že jí nejdou otevřít dveře, tak jí otevře tatínek a ona před kamarádama říká: "děkuji vám a odpoledne tu buďte včas!"(vtipná) -Reklama na nové bombóny - Žirafa žere duhu a rastaman jí dojí a padají z ní bombóny(originální) -reklama na Kofolu: ...a pokud nebudeš jíst, uvidíš zlaté prasátko. Ne ne, já nemusím, já už ho vidím(též vtipné) Reklama musí zaujmout a pobavit!
"můj pejsek je šťastný a kadí pevná hovínka"...nějaký granule
"ten vrchní je ňákej divnej" - Kozel
0
7x destilovana vodka :) Originalita a vtipnost :)
Animovaná reklama na coca colu, kde se mi líbilo zpracování, originalita a hudba.
axe s anděli.super nápad a pak vše na vodafon a tak
Beneton - Originalita
Bobika, originální nápad.
Byla snad na povinný ručení ale popravdě nevím u jaký pojišťovny, ta se šimpanzem jak ukradne auto a nabourá do jinýho auta, byl tam slogan "S námi nevadí kdo vás nabourá" či něco takovýho, ta se mi líbila - byla vtipná a originální, ale protože nemám auto tak mi je jedno u jaký to bylo pojišťovny a nepamatuju si jí :-)
Coca Cola - hezká hudba a zajímavý nápad
Coca Cola, dobrá muzika, skvělé provedení
coca-cola - jej reklamy sú napadite, originálne,pestré
Český Lev - krátká, vtipná
čsob dedko večerníček s novým domom
Dávnejšie reklamy na Sprite - napr. s chlapom, ktorý zákony nedodržiava, lebo on ich vytvára, no zákon fyziky neoklame:) Celkovo ich reklamy boli veľmi nápadité a vtipné, tak trochu karikatúrou tých vážnych reklám. Rovnako Cola Cola má vždy nápadité reklamy. Pred nejakým časom Orange Slovensko, keď zavádzal prenos neprehovorených minút do ďalšieho mesiaca mal krásnu reklamu so psíkmi a takou hrou so slovíčkami - ak ste ich neprehovorili, preneste si ich. PREČO: Všetky tieto reklamy sú nápadité/milé, človek si ich zapamätá, zaujmú.
Dobrá reklama je Coca Colu. Má myšlenku, je zajímavá. Upoutá pozornost.
Granko - roztomilé :o)
Hornbach - vtip a originalni motiv
chuck norris- t-mobile
internet - oblečení
katalog outdoorového oblečení značky UAX, jedinečně zpracovaný, doplněný vtipnými poznámkami a malůvkami..
kofola
kofola - nemusím, já už ho vidím
Kofola - vánoční s velkýma zahnutýma zubama nahoru. Vtipné - i když mi kofola vůbec nechutná a nemám o ní zájem, tak mě reklamy na kofolu osloví. Tedy i jiné
kofola - vtipná, originální
Kofola - vtipnost
Kofola - výše uvedené
Kofola tramvaj v prazskych ulicich
kofola-Vánoční prasátko, reklamy s dětmi, milé nenásilné vtipné
kofola-zahnutý zuby nahoru- vtipnost, styl, originalita, každého zaujmula a hlášky z reklam na kofolu se potom používají často i v běžném životě =)
kofola, vtipnost
Komerční banka - vtipnost, Vodafone - originalita
Líbí se mi například reklamy na Pilsner Urquell, především v tištěné formě, které si dobře hrají s motivem piva a příležitostí k jeho pití a zájmy konziumentů. Například s golfovým motivem: "Nejkrásnější je ten pocit, když se ještě nese, a vy už víte, že bude dobrá."
Líbí se mi převážně reklamy určené pro muže, bývají originální, auta, sportovní oblečení, alkohol. Nemám žádného favorita.
Líbí se mi reklama Nemyslíš zaplatíš. Je skvělé, že někdo konečně zobrazil v reklamě důsledky toho, když člověk není schopen dodržovat jednoduchá pravidla na silnicích. Použití smrti dítěte je velice kruté, ale je to to, čeho se člověk nejvíce bojí- ztratit své dítě vlastní chybou.
Líbí se mi reklamy např. na Poděbradku, když je reklama v písničce...taková reklama je snadno zapamatovatelná.
Libi se mi reklamy znacky Coca-Cola
Líbí se mi spíše zahraniční reklamy, které se u nás běžně nevysílají.
Líbí semi například reklama na finskou vodku (ete destileve), kde se sice pořád opakuje to samé, ale alespoň Vás nezatěžují složitým příběhem, který nakonec vůbec nepochopíte, popř. samozřejmě vánoční reklama na kofolu - nepostrádá naopak jednoduchý příběh, který snad každého musí rozesmát.
Magnesia - Budař a Macháček - vtipnost
mám ráda reklamy na vodafone
Mattoni (s orlem). Takovej klídek z toho vyzařuje
mattoni- originalita
momentálně se mi vybaví reklama na Niveu - doplněné příjemnou hudbou
myslím že to byla roční série korunní - s dobrým humorem a českou náturou se dá získat respekt
Myslím, že reklama na Pampers. "Mně se chce čůrat." " A kdy už tam budem?" ... Výstižné, jak to prostě chodí.
na fotbalovou reprezentaci, vtipnost zname tvare v komickych situacich
Na Kofolu o Vánocích, jak řežou stromeček a utíkají před divokým prasetem. Je velice vtipná, zapamatovatelná, roztomilá a jelikož jí dávají pouze v určitém období před vánoci, rozhodně není vlezlá a nenutí mi žádné produkty.
na kofolu, s tím prasátkem...vtipná a roztomilá:)
Na mléko....dítě se tatínka vyptává a vyptává. Pak se zeptá jak se dělají děti a tatínek ihned začne vysvětlovat o mléku. Vybral si lehčí variantu...
na nový ford jak dcera dělá že nejdou otevřít dveře a pak před kamarády vypadá jako kdyby měla řidiče - vtipná a originální reklama
Na slovenský Orange - na tému vtedy aj mnou obľúbenej relácie Partička.
na staropramen - třeba oslav narozeniny svýho křečka
na sušenky Bebe dobré dáno, je to veselé energické a barevné a má to jasné a výstižné sdělení
Např. reklama na Škodu Fabia ve formě dortu. Vtipná a originální.
nemám oblíbené reklamy, možná Kofola - Vánoc, nostalgie
nemohu si vzpomenout
nevzpomínám si
nezveřejněná reklama na českého lva s Macháčkem a Budařem. A protože je to velká sranda.
occilocosinum - vtipně laděná nebo nějaké slevy na oblíbené výrobky, nevím ted přesně
páčia sa mi reklamy na automobily, pretože sú najviac prepracované
Pavlinka, ja vobec nepozeram reklami, ale pacila sa mi nejaka na tik- tak naposledy, tusim ze isla na nove. PAcila sa mi originalita, a viacmenej bola aj vtipna:) vhodna pre dospelych ale aj pre deti
Pivo Zlatý Bažant: svetové slovenské pivo - pretože originálnym spôsobom poukázali na to, že nás obklopujú samé zahraničné veci, ale stále má čo ponúknuť aj Slovensko.
plenky Pampers,smějící se miminka
Poděbradka - s italem, je vtipná
posledni sportka, vtip.
reklama na Axe, bylo to originální a zajímavé
reklama na bobíka. Atraktivní pro málé děti.
Reklama na Ford, kdy tam pomalu skládají auta. Myslím že velmi zajímavé a nápadité.
Reklama na kinder bueno ... vyvolala vo mne pocit, že daný výrobok musí byť veľmi chutný
reklama na Kofolu s divočákem. Vtipná
reklama na kofolu s prasiatkom-vtipná, krátka relkama na Mercedes Benz so smrtkou-originálne, krátke, vtipné reklama na Vodafone s falošńymi sobmi-vtipné
reklama na kofolu- vtipná, milá, originální :)
reklama na kofolu, která běžela v zimě - prasátko, ale já už ho vidím! - vtipná, oblíbený produkt kofola
Reklama na Kofolu. Vtipná.
Reklama na Kofolu. Vždy byla originální, vtipná a dobře zapamatovatelná.
Reklama na Matoni, kde známé osobnosti odpovídají na různé vtipné otázky
Reklama na Matonni, s Hanou Soukupovou s vodními šaty - velmi originální, hezky vizuálně zpracované.
reklama na mattoni, kofolu, jsou vtipné, originální
Reklama na Milku. Je dobrá.
reklama na mleko, protože byla vtipná
reklama na mountfiel dva muži řežou dříví do znělky české hymny starší pan se postaví a dáva čest ČR
reklama na novou Škoda Fabia RS, bylo to velmi kreativní a vtipné
Reklama na nový Mercedez- Benz se smrtkou. Krátká, jednoduchá, vtipná!
reklama na red bull pamatuju si jí podle sloganu a nebo podle typických kreslených spotů
Reklama na sýr Chedar
reklama na Škoda Auto s motivem Čert a Káča, bylo to vtipné a nápadité
reklama na whirlpool: originálne, nápadité a majú rovnakú tematiku
reklama Skittles - Giraffe ... proč ? to se musí vidět ... slovy nelze popsat
reklamy na hornbach-jsou velmi originalni
reklamy na kofolu - přišly mně vtipné a náadité
Reklamy na Kofolu; mají hlavu, patu a vtip
reklamy na Magnezii a Českého lva
Reklamy od Coca-Coly, pro jejich vtip a originalitu.
reklamy od Vodafonu, originální, vtipné a zábavné
Reklamy s dětmi. Jsou roztomilé a vtipné. Skvělý je dětský hlas a jak se ptají na něco, čemu vůbec nerozumí..
reklamy s malými dětmi, ty jsou vždycky roztomile naivní :D
Reklamy sleduju ráda. V poslední době mi v hlavě utkvěly reklamy na akční zboží v Tescu. Lehce vtipnými komentáři předvádějí vybrané zboží.
reklamy, kde je příjemná muzika
Sedlčanský hermelín - originální a vtipné pojetí s Pepou.
škoda Auto, originální
Škoda fabia RS. Originalita a propracovanost
školák jde do prodejny Porshe s tím, že se za x let vrátí a koupí si ho - emocionální, nádhera
T-Mobile s Chuckem Norrisem....vtipné
T-mobile- vtipné
t-mobile, má je vtipné =))
tango juice - jsou originální, přehnané a vtipné Las Vegas - chinchili day, animovná mystifikace apod.
Téměř vždycky se mi líbí reklamy na kofolu. Všechny jsou dobře vymyšlené a mají šmrnc.
Tequila, dobrá písnička
Textové reklamy na internetu´ Rychle se přečtou, vizuálně neruší stránky
Trapný jsou uplně všechny
Ukážka umelecko kováčskej práce na youtube, zameraná na predaj inštruktážneho dvd.
Upoutávka na Českého lva, je to vtipné a originální.
vánoce - Kofola .. jánemusím, já už ho vidím..
vanocni kofola
Vánočn reklama společnosti CocaCola - hezká hudba, kterou si na první poslechnutí pamatujete.
vánoční na kofolu - vtip, originalita, vánoční atmosféra
vánoční reklama na Kofolu, kdy jde tatínek s dcerou do lesa pro vánoční stromeček a nečekaně tam potkají "zlaté"prasátko :)¨ originální, vtipná a nevtíravá reklama, hezká holčička
vánoční reklama na Kofolu, protože je vtipná a nápaditá, holčička, která tam hraje je roztomilá
Vánoční reklama na Kofolu. Byla originální a vtipná.
Vánoční reklamy na Vodafone jsou vždycky nejlepší, jsou vtipné a originální a dokáží člověka zaujmout.
Vánoční reklamy od Vodafonu - vtipné, nápadité
vánoční spot Coca-Cola: vyvolává ve mne příjemný pocit a navozuje vánoční atmosféru
vede Vánoční Kofola -bezprostřední s nápadem a skvělým obsazením:)
Veselé a neagresivní spíše poetické
Vesměs reklamy, které jsou vtipné, jako například na Kofolu, v poslední době asi reklama na Škodu, nevím jaký typ, ale sestavovali ho tam z cukrářských potřeb, poté následovala reklama, kde ho sestavovali pomocí robotů a jedů z haduu.. jako protipol té předchozí. Ta mě dostala
vianočné reklamy spoločnosti Orange
Vodafone - originalita a vtipnost :o) Vánoční stromky.
vodafone - stromečky
Vodafone - stromky, Čtvrtníček - originální, vtipné
Vodafone - vanocni stromky vtipne, kratke
vodafone - vánoční smrček - vtipně nadabované
Všechny reklamy Hineken - vtipné
VUB banka - Léma, Milujem Broňu lebo tam hrá môj spolužiak z gymnázia ;-D a je to vtipné
výživa pro děti "Hami", je veselá.
zábavné
zejména reklamy na automobily
žádné
7. Uveďte prosím nějaký typ reklamy, který se Vám nelíbí/nelíbil nebo Vám přišel absolutně nevhodný a uveďte proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- na většinu pracích prášků atd. - měli by vymyslet neco originálního, ne že sebou každý druhý nosí do kina persil
--
---
-Velmi trapná mi přijde poslední reklama na vložky Always, jak tam tancují ty holky....hlavně jsou to lži, chtěla bych vidět, která holka nosí vložky s takovým potěšením jako ony v té reklamě :-) opravdu trapné. -Dál reklamy typu Novashoping
..
0
alza - nepříjemné
ariel...všechny reklamy jsou stejné, jen se mění aktéři
byla to sice volební kampan, ale zdá se mi morbidní.. KDU-ČSL v roce 2010 razila různě obměněná hesla: "Dobrý den je, když..." V kterési vesničce pověsili jednu plachtu se sloganem "Dobrý den je, když se sejde celá rodina.." přímo na plot hřbitova..
Česká pojišťovna a jejich kadeřnictví, příšernost!
český lev matonni, trapné a ohrané
čistící prostředky na WC
dětské zboží - v televizi
Flashové reklamy na internetu - moc agresivní, ruší stránky Reklamy na budovách - moc výrazně mění prostředí
Giga computer - ženské s velkýma prsama a ještě k tomu škaredé..
Hornbach, dost dlhu dobu reklamy som nevedela o co v nej ide.
Hornbach....bez nápadu
Hubnoucí prostředky, zkrášlovací kliniky a reklamy na podobné služby a statky. Nehledě na zpracování - vždy působí falešně.
chuck norris, t-mobile
Jakákoliv na vložky hlavně při obědě.
jakákoliv reklama na vložky
jakákoliv reklama na zubní náhrady, vložky atd.
jakekoli praic prasky jsou to nesmysly
jakékoliv reklamy na prací prostředky, jsou velmi nudné a nezajímavé
Každá reklama využívajúca eotické vnemy, alebo reklama, ktorá sa snaží zaujať krásnymy ženamy / mužmi.
Klasická reklama na pracie prášky a čistiace prostriedky - podhodnocujú úsudok človeka a robia z neho nejaké nešikovné stvorenie. Urážka človeka.
Komerční banka - scéna v divadle. Nepřijde mi to vtipné, vůbec.
lidé stojící v podchodech a nutící vám produkty
Moëbelix - trapné
morbidní
myslím, že se to jmenovala XXLutz ta ta ta - nebo nějak tak a nelíbilo se mně to proto, že mně to přišlo neuvěřitelně otravné a rozčilovalo mě to
Na Banku, přijde mi trapná
Na dámské vložky
na fidorku, holčička bije auto panenkou a řekne, že chce fidorku to je odporný. využití dítěte v reklamě. velmi neetická reklama.
na Hornbach, bývá vulgání.
na mobilní operátory
Na prací či čistící prostředky. Jsou bez sebemenší originality a vůbec nedokážou přesvědčit o kvalitách výrobků.
na vložky a tampony
Na žrádlo pro psa - formulace "pes dělá tvrdá hovínka"
ne vim jak se jmenuje, ale je to neuvěřitelně trapná reklama, kde se snaží nejspíše o nějaký vtip, ale zmého pohledu se jim to absolutně nedaří. reklama ..." byt či dům, to je oč tu běží...." na nějaký hypotéky či co
Nelíbí se mi reklama na prací prášek,kde ho nějaká žena vytáhne při koncertě z kabelky,je to nelogické a nudné.
Nelíbí se mi reklama na spořitelnu. Přijde mi to trapné.
Nelíbí se mi reklamy na prací prášky a podobné produkty. Jsou nudné. Reklama na Českou spořitelnu je podle mého názoru hrozná.
Nelíbí se mi reklamy na prací prášky či jary, v kterých neslyšíme nic jiného, než že právě výrobek té určité značky je nejlepší a ostatní jsou k ničemu a kupovat je je zbytečné.
nelíbí se mi reklamy na prostředky čistící skvrny na prádle, připadají mi moc agitující a přehnané
Nelíbí se mi reklamy na Raiffeisen bank. Jsou nudné a někdy i zbytečně dlouhé a nic neříkající. Stejně tak i ostatní reklamy týkající se bank a finančních institutů. Nemyslím si, že reklama v televizi je nejlepší způsob, jak prezentovat svoje služby.
Nelíbí se mi reklamy na Woolite, hlavně kvůli té nesympatické protagonistce.
Nelíbí se mi reklamy Nemyslíš, zaplatíš. Myslím že i když v hlavním vysílacím čase není vše vidět, tak je vidět dost a je to nevhodné, protože na to koukají děti.
nelíbila se mi reklama na komerční banku s upírem... nic mě na tom nezaujalo a taky i jak si ta blondýna bere toho starého pána - také komerční banka - přišlo mi to trapné a k nepochopení proč to tak udělali.
Nelíbila se mi reklama na zubní pastu či něco podobného, kde jediný záběr který tam byl, byl na padající krev do umyvadla.
Nemám ráda reklamy na prací prášky. Ve všech je podobná "zápletka" a jsou příliš nereálné. Která žena nosí u sebe v kabelce prací prášek? A jak se prášek může vejít do malé kabelky, z které ho žena vyndá uprostřed plesu, ulice, restaurace atd.?
nemohu si vzpomenout
nemuzu momentalne ani jednu vspomenout
nesnáším reklamy typu "doktor promlouvá k lidu", takové rádoby dokumenty. Nelíbí se mi reklamy na Dobrou vodu
Nespominam si.
Nevhodná mi přišla reklama na nějaký nábytkový řetězec, už si to nepamatuju, na velkém písmeni seděla žena a stále dokola zpívala protivnou a na nervy jdoucí říkanku xxxluxtatatata...nevím, jak to bylo. Příšerná reklama.
neviem
nevím
nevim většinou na prací prášky pořád stejné dále lidl dobrá cenová strategie ale stálé opakování ceny dokola výrobku mě fakt štve je ale pravda že si zapamatuji cenu a produkt
Nevím, já na televizi zas tolik nekoukám a když je nějaká reklama potenciálně nevhodná tak je hned zažalujou a oni to většinou musejí stáhnout, takže než jí vůbec uvidím tak už neběží :-) Ale nelíbila se mi ta na Vodafone se Čtvrtníčkem (teď jsem si to uvědomila jak to čtu dole :-), přišlo mi to nehorázně strupidní, Čtvrtníček tam dělal ze sebe debila způsobem, který nebyl vtipný.
nevybavuji si takovou reklamu
nevzpomínám si
nudné
Nyní nevím
Nyní probáhající reklama na půjčku os Komerční banky "byt či dům, to je oč tu běží". Přijde mi velmi ubohé znehodnocovat díla umělců. Originálnost netkví v parodiích. Stejně tak mi vadí vymýšlení slov na známé melodie hudebních géniů.
obecně nemám ráda veškeré reklamy na Perwoll, ta podstata, že za každé situace tam někdo vytáhne Perwoll z kabelky je směšná
obecně reklamy na prací prášky či mycí prostředky - fádní bez nápadu
Paradontax,plivání krve při čištění zubů
prací a mycí prostředky....
prací prášky atd. - nuda, bez nápadu
Prací prášky... na to uz jsem alergickej...
prostenal
Připadá mi, že reklamy na prací prášky se kdysi předháněli ve stupiditě reklam. Myslím, že schválně se snažil udělat evidentně trapnou reklamu, kterou si všichni zapamatuju (calgon). Jinak to nechápu.
rádio- stále opakování- kdy už tam budem? kdy už tam budem? nebo mě se chce čůrat, mě se chce čůrat- dodnes nevím na co to bylo ale děsně mi to tam lezlo na nervy :)
reklama na Albert
reklama na důchodové spoření s malou holčičkou, která říká že "důchod bude almužna". Připadá mi neetická.
reklama na Jar - Adámkovi, všechny reklamy na prací a čistící prostředky.
Reklama na Jar - Co nového Adámkovi. Otravné, není to vtipné ani originální.
reklama na jogurt dobrá máma. Nesnáším HIP HOP
reklama na jogurt, teď si nevzpemenu na značku, ale bylo to s tím sloganem,,když vás honí mlsá", paní se bránila útoku dortíků v nadživotní velikosti a dala si raději ten jogurt
Reklama na Lidl. Když se stále opakuje, je otravná.
reklama na otevření obchodního domu XXXLutz, byla hrozně vlezlá a protivná
Reklama na Pedigree. Nevkusná.
reklama na Pedigrie - pevná hovínka - nechutné
Reklama na společnost XXX Lutz - znělka této reklamy byla nesnesitelná, jeden čas tuto reklamu vysílali na všech programech a v každém reklamním bloku
reklama na vložky, protože je trapná
Reklama na XXX Lutz, ta písnička byla strašná a hráli to všude. Absolutně otravná reklama
reklama na zubni pastu,kde si lide v nakupnim centru nanasi pastu na precitlivele zuby a pote piji studenou vodu. Ani nevim,na jakou pastu reklama byla (coz by mel byt cil reklamy). Reklama byla ale veskrze hloupa.
reklama na žuvačky five ... ničím ma to neoslovilo
reklama XXXL - ta-ta-ta-ta
reklamy na čistiace prostriedky - sú nudné, bez nápadu
reklamy na dámské hygienické potřeby - trapné
Reklamy na léky - nadýmání, nespavost, problémy s erekcí a další...V televizi je toho tolik, že při takové reklamě ihned přepínám. Pokouší se o vtip, ale v závěru jsou tyto "nadýmací" reklamy stejně přitažené za vlasy.
reklamy na prací prášky
reklamy na prací prášky
Reklamy na prací prášky nebo zubní pasty. Příliš nerealistické a naivní.
Reklamy na prací prášky. Nereálně, nevtipné nudné reklamy.
Reklamy na prací prášky. Totálně nezajímavý
reklamy na pracie a čistiace prostriedky
reklamy na pracie prášky :-D
reklamy na pracie prášky, jar, čistiace prostriedky. Dôvod- absurdné klamstvá, nedôvera, detinské
reklamy na prodejní řetězce typu lidl - postrádá jakoukoli originalitu.
Reklamy na půjčky a úvěry. Jsou klamné.
Reklamy na Superstar. Jsou dlouhé, vždy stejné a je jich až moc.
Reklamy na vložky
Reklamy na Woolite atp., kdy všichni mají prostředek hned u sebe v kabelce, nebo na instantní polévky. Přijde mi stupidní, že celá rodina tančí kolem polívky z pytlíku a jen díky ní jsou tak šťastní.
reklamy od O2 a podobne.Naprosto nevkusná a neoriginální reklama, ktera akorat nastve uprstred filmu.
Reklamy, které jsou v době oběda a týkají se hygienických potřeb.
skoro všechny reklamy na automobily, vložky či prací prostředky
Tak většinou bývají dost trapné reklamy na vložky nebo tampony. Nedávno dokonce byla jedna reklama na Always ultra - pětihvězdičková ochrana... Nejtrapnější reklama, co jsem kdy viděla!!:D
tedka si nevybavím
těch bylo, ale nevzpomenu si
těch je hodně, např mi vadí ty na slevy v obchodech, nebo o prázdninách to byla XXXLutz :-)
temer vsechny typu praci prasek nebo strih nekolika lidi rikajici jednu vetu-sensodyne... umele, nechutne.
Téměř všechny reklamy pro ženy, kosmetické výrobky, bývají bez nápadu, pokaždé ukáží mladou ženu jak výrobek používá a pak promluví "odborník" z dané oblasti o jedinečnosti výrobku.
tie, ktoré sa opakujú veľakrát za deň
trapné reklamy Mountfield
Trapný slogan / písnička
tuším, že korunní ala postřižiny, jak tam jedou ti bílí hošani na kolech, protože dotaz na konci: "Můžu zkusit, jak chutnáš?" je úplně mimo a vyznívá trapně a zbytečně sexisticky...stačil by jenom jiný dotaz, a mohlo to i vtipné...
Určité sociální reklamy s malými dětmi.
väčšinou reklamy na vložky su odveci
Veškeré reklamy na prací prášky. Nudné, neoriginální a nezajímavé.
většina reklam, které jsou v dnešní době vysílány. Jsou přemodernizované, plné nesmylných efektů, které člověk stejně nevnímá, dnešní reklamy jsou spíš k pláči a nechápu jak je může někdo natočit a vložit do nich tolik financí.
vložky - dělá ze ženské populace blbky
vsechny myci prostredky pro svuj absolutne vypatlany dej
Všechny jsou debilní, jak se v telezvizi objevěj, tak musim okamžitě vypnout zvuk, to bych se z těch kreténů tam musela zbláznit
všechny prací prášky a vložky:-) přijdou mi slabomyslné
všechny reklami na prací prášky a mycí prostředky. Trapné, lživé
všechny reklamy na prací prášky...je to stupidní,jak uprostřed večírku vytáhnou 5litrovku aviváže z malého psaníčka...
všeobecně na čistí prostředky, prací prášky, výrobek je přehnaně vychvalován, až je to nevěrohodné
všetky vianočné reklamy v októbri sa mi zdajú otravné a nevhodné(na slovensku Dede) všetkyT-mobilove/Orangeove-sú dlhé, furt dokola obohraté, neoriginálne, trápne
XXX Lutz - otravná melodie, otravní a oškliví lidé :-)
xxx Lutz - šílenost
XXX Lutz a myslim že víte proč :D
XXXLutz - podle mě šlo o bezduchou slátaninu.
xxxlutz - prostě divný
XXXLutz - velice vlezlá píseň, nepřišlo mi, že by nějak souvisela s obchodem Lutz.
XXXLutz, úchylná melodie, ale hlavně naprosto neposlouchatelní "zpěváci"
Zubná pasta Parodontax - je úplne nechutná a mám pocit, že ide vždy cez obed alebo keď človek niečo je.
zubní pasta, nechutnost
8. Líbí se Vám reklamy od Vodafone? (Např. falešní sobi, zpívající ovečky, vánoční stromečky apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 112 | 80 % | 80 % |
Ne | 28 | 20 % | 20 % |
9. Proč se Vám líbí reklamy od Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
dobře namluvená, vtipná reklama
Důvtip, originalita, nevnucují se, jsou snadno zapamatovatelné.
Falesni sobi a obsazeni reklam
hrál tam Čtvrtníček
Je alespoň něčím odlišná.
Jednoduché, vtipné
jenom vánočky se stromečkama.
jsou celkem vtipné
Jsou jednoduché a zajímavé
jsou napadite a vtipne
Jsou nápadité a vtipné.
jsou originální
Jsou originální
jsou originální
jsou originální a vtipné
jsou originální, nevtíravé, hravé
jsou originální, vtipné
Jsou originální, vtipné.
Jsou originální.
Jsou to originální reklamy s prvky, které zaujmou.
jsou vtipné
jsou vtipne
jsou vtipné
jsou vtipné
jsou vtipné
jsou vtipné
jsou vtipné a krátké
Jsou vtipné a nápadité
Jsou vtipné a netradiční, vždy dokáží zaujmout.
Jsou vtipné a originální
jsou vtipné a originální
jsou vtipné a originální.
Jsou vtipné a originální.
Jsou vtipné a originální.
Jsou vtipné a originální.
jsou vtipné a originální...!
jsou vtipné a zábavné
jsou vtipné, veselé
Jsou vtipné, zábavné, veselé
Jsou vtipné.
Jsou vtipné. Jejich hlavní zbraní jsou humor a originalita, u málokteré reklamy se tak dobře zasmějete a ani vám nevadí se na to koukat několikrát.
Jsou vždy vtipné, hezky zpracované jak vizuálně, tak originálně.
jsou zajímavé a nápadité
Lebo su svojske a zaujimave
legrační
líbí se mi jen některé, ale jsou vtipně laděné, takže když už je to reklama, aspoň se třeba zasměju. samozřejmě když ji opakují nejméně 3 měsíce pořád dokola je to otravné.
Líbí se mi smrček a smrček, zbožňuju Macháčka i Lišku a ty reklamy fakt mají šťávu :-)
mají nápad..
mají originální nápad a jsou vtipné
Mají vtip a nadsázku..
Mají vtip.
myslím, že jsou nápadité
Nápadité, vtipné...
nápadité,originální vtipné
některé jsou celkem vtipné
Netradiční, originální, zapamatovatelné
nevím
nevim
Občas mají i nápad a určitou vtipnost.
originalita
originalita
originalita
originalita
originalita, vtipnost, pointa
originálne, vtipne potierajú konkurenciu
Originalni
originální
Originální a milé.
Originální a vlezlé v dobrém slova smyslu
Originální a vtipná
originální a vtipné
Originální, nápad zaujmout, zapamatovat.
originální, neotřelé
Originální, vtipné
originální, vtipné a zábavné
Originální.
pretože sú zábavné
Proč ne?:D
protoze jsou originalni, vtipne, tematicky zajimave
protože jsem zákazník vodafone
Protože se u nich zasměji a z reklamy nepocituji, že mi vnucují své služby
přijdou mně docela vtipné
reklamy sú nápadité, vtipné a originálne
stupidně jednoduchá
sú originálne, krátke, vtipné- po istej dobe sa však ako všetky obohrajú
většinou jsou vtipné, neotřelé a s dobrým nápadem
Vtip a originalita.
vtip, jednoduchost, originalnost, tradice, celoplošnost
Vtipné
vtipné
Vtipné
vtipné
vtipné
vtipné
vtipné
vtipné, nápadité
Vtipné, nápadité.
vtipné, neotřelé, zapamatovatelné
vtipné, originální
vtipné, originální
Vtipné, originální, informačně přínosné
vtipné, originální, zajímavé....
vtipné, upoutají pozornost
vtipne, uvolnene
vtipné,jasné
vtipnost
vtipnost
vtipnost
vtipnost
vtipnost a originalita
vtipnost, originalita :-))
10. Proč se Vám nelíbí reklamy od Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Je jich moc a jsou agresivní
Jsou debilní proboha, co na tom má bejt vtipnýho? Možná napoprvý je to fajn, ale třicetkrát za den vidět Čtvrtníčka, to teda děkuju pěkně.
Jsou detinské a na mou logiku nepochopitelné.
Jsou nezajímavé
jsou trapné
Kýč. Kofola je lepší.
lebo som to nevidela
mám jiný vkus
nejsou vůbec vtipný, ničím mě neoslovily, ačkoli musím říct, že jsou originální, člověk si ji tak snadno zapamatoval (ač nechtěl)
nemám rada reklamy na mobilných operátorov všeobecne z dôvodu, že mi je zle z toľkej snahy zaujať.
není to můj vkus
nevidela som ich
neviem
Nevím přesně, prostě mi stromečky nějak nesedly. Ale sobi byli fajn.
Nezaujala ma.
Nezaujali ma
Nie sú ničím výnimočné.
Okopírovali ovečky z kreslenej rozprávky Shaun the sheep... Nie je umením niečo okopírovať. Navyše nejako nevidím súvislosť medzi ovečkami a reklamou. Je to milé, ale ako reklama ma to vôbec nezaujalo.
Ovečky byly ještě fajn, ale falešní soby a vánoční stromečky postrádaly šmrnc a rozhodně neupoutaly mojí pozornost a spíš mě donutily přepnout kanál.
Podle mě je to moc vtíravé a nucené,..Mám z těchto reklam pocit, že se snaží ze všech sil zaujmout, až je to trapné.. Vyjímkou jsou ale vánoční reklamy Tmobilu s Chuckem Norrisem..
Pripadajú mi hlúpe.
Přijdou mi trapné bez vypovídající hodnoty a nesouvisející s oblastí činnosti Vodafonu.
připadají mi trapné, nezaujali mě a je jich příliš mnoho
trapné
Tyto reklamy neznám
Vodafon mě jako zákazníka zklamal, proto vše, co se ho týká, nesnáším a ignoruju
Vodafone reklamy jsou sice chytlavé, zvláště ty o Vánocích, snaha o vtip a originalitu mi přijde už přehnaná až lehce trapná.
žádné reklamy nevyhledávám a tak se mi obzvlášt reklamy nelíbí
11. Vybavíte si televizní reklamu firmy Vodafone, která proběhla na přelomu let 2006/2007 a jejímž hlavním aktérem byla čivava se sobími parohy a známý herec Petr Čtvrtníček?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, reklama se mi líbila. | 100 | 71,43 % | 71,43 % |
Ano, reklama se mi nelíbila. | 25 | 17,86 % | 17,86 % |
Ne, reklamu jsem nikdy neviděl(a) ani neznám. | 12 | 8,57 % | 8,57 % |
Reklamu jsem sice nikdy neviděl(a), ale slyšel(a) jsem o ní. | 3 | 2,14 % | 2,14 % |
12. Zaregistrovali jste v souvislosti s touto reklamou od Vodafone i jejich nekonvenční marketingovou kampaň v podobě sobích parohů na telefonních budkách a billboardech konkurentů??
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, neviděl(a) jsem ji ani jsem o ni neslyšel(a). | 81 | 57,86 % | 57,86 % |
Ne, ale slyšel(a) jsem o ní (z médií, od známých apod.) | 30 | 21,43 % | 21,43 % |
Ano, osobně jsem to viděl(a). | 29 | 20,71 % | 20,71 % |
13. Víte, co znamená pojem guerilla marketing?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 102 | 72,86 % | 72,86 % |
Ano | 38 | 27,14 % | 27,14 % |
14. Kde jste se setkali s guerillovou kampaní? Pamatujete si, co to bylo za guerillovou kampaň, popř. na jaký produkt či firmu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
asi nikdy
bageterie boulevard
Energetické nápoje.
Fakt mě teď nic nenapadá a nechce se mi přemýšlet, promiň ale tolik otevřených otázek už je fakt moc :-)
Ferrero v Praze
Guerillovou kampaň si pamatuji od Poštovní spořitelny, kdy upozorňovali na delší otevírací dobu než jejich konkurenti přímo před konkurenčními pobočkami. A samozřejmě Vodafone s parohy na konk.bilboardech.
Když poslíček z jedné pizzerie, dovezl pizzu do druhé, s tím, že si ji tam někdo objednal. Nakonec si ji nějaký návštěvník od něj koupil.
Kromě výše zmíněných sobích parohů si na nic nevzpomínám. Ale guerilla marketing znám ze školy.
McDonald
Môžeme sa s ňou stretávať všade: počnúc operátormi až po McDonalds
na internetu
na zastávke tramvaje ... tramvajová zastávka vyzerala ako happy meal ... jedná sa o firmu Mc Donald
napadá mě jedině reklama Cinestaru na film Avatar, kdy po městě chodili lidé namaskovaní jako Avataři, ale nevím jestli se to dá zařadit přímo do querilla marketingu, guerillové kampaně znám spíše z internetu, kde jsou příklady kampaní ze zahraničí
např. právě výše zmíněný případ sobích rohů na telefonních budkách
např.: v Praze připravili kontejnery určené na "Nepotřebné papírové letáky" a přitom rozdávali informační materiály. Slevomat zahájil akci off line: vyhlašující konec papírovým letákům
ne
Nějaké psí jídlo, tuším Pedigree, byla tak vyzdobená celá tramvaj i zevnitř - Praha.
nepamatám
nepamatuji si
Nesetkala.
Nevím, zda se to dá nazvat také guerillou,ale polepené chodby v metru v jednotném stylu mi ji dost připomínají (Google Chrome, Right Guard..)
nevzpomenu si
nevzpomenu si
nevzpomínám si
nike - botičky na auta, ikea - zastávky mhd s pohovkami, v zastávkách mhd obrovké kudrnaté vlasy.
Osobně jsem se s guerillovou kampaní nesetkala.
pojem guerilla marketing znam, nevzpominam si ale aktualne na zadnou kampan
setkala jsem se s nim na přednášce ve škole. vodafon vylepoval parohy ke konkurenčním firmám na jejich venkovní reklamu.
Spíše jsem o tom četla nebo slyšela, ale venku jsem se s ní nesetkala.
Škoda auto - fabia rs kreslení po autě celém od bahna...
Škoda Yeti
V rámci výuky ve škole:-) Např. guerillová kampaň na Škodu Yeti a sobí parohy od Vodafone
vodafone - falešní sobi
Vodafone - Sobí parohy "Prát a žehlit" - prádelní auto po vzoru policejního - Vladislav Kresl
Vodafone - sobí parohy, přebarvení Nuselského mostu na červeno
Vodafone a jejich parohy na konkurenci
Vybaví se mi jen Vodafone.
žádná mě nenapadá
15. Jakou značku sportovního oblečení si nejvíce spojujete s letními Olympijskými hrami či Světovými poháry ve fotbale FIFA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nike | 52 | 50,98 % | 37,14 % |
Adidas | 36 | 35,29 % | 25,71 % |
Reebok | 13 | 12,75 % | 9,29 % |
Converse | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.